★★★★★
op 8512 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Nee, het is dat ik mijn pakket nog steeds niet heb ontvangen ????
Het ontvangen van farmaceutische producten na meer dan 8 dagen is niet erg interessant. Leveringstijden veel te lang. Ik heb uiteindelijk de producten in de apotheek gekocht.
Ik heb mijn laatste pakket niet ontvangen, ik ben gegaan om het op te halen, het was er niet. Omdat ik geen auto had, heeft mijn maatschappelijk werker het een paar dagen later opgehaald, nog steeds niet daar, dus vraag ik om een terugbetaling, alstublieft, niet ontvangen, bedankt.
Ik ben zeer tevreden over de reflexgel voor gewrichtspijn op de site ColisPharma
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Ik moest 30 km rijden om mijn pakket op te halen terwijl er een afhaalpunt op 100 m van mijn huis open was en dat ik het had gekozen!
Ik heb op 29 april besteld met een verwachte leverdatum op 2 of 3 mei. Het is nu de 14e en ik heb nog steeds niets ontvangen
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen
Ik wacht al 10 dagen op mijn bestelling, dit is de laatste keer
WE ZEGGEN 50 MG EN HET IS 40
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Bestelling niet ontvangen omdat deze met 4 dagen vertraging is geleverd.
De site is geen probleem, het probleem is de communicatie van de klantenservice en het gekozen vervoermiddel
Levering niet gerespecteerd en terugbetaling nog steeds niet ontvangen en het pakket is geweigerd bij de levering op 3 juli 2023 en we zijn op 13 juli 2023 en geen terugbetaling zelfs met bewijs van het geretourneerde pakket, ze vergoeden niet
WAARDELOZE FIRMA.!!!!!!! IN GEEN GEVAL ZAKEN MEE DOEN!!!!!!!!
Slecht, uitverkoop van zeer korte houdbaarheid van medicijnen (3 maanden) en voor een jaar gekocht. Krijg nu ook de retourkosten €10 niet vergoed en worden ook nog eens de verzendkosten afgetrokken! Blijkt dat ik elders dezelfde medicijnen veel goedkoper heb kunnen kopen die wèl 2 jaar houdbaar zijn. Maar ben nu dubbel zo veel geld kwijt, geen goede reclame voor jullie!
Bestelling geplaatst op 12 september, en tot op heden heb ik het nog steeds niet ontvangen. Al meerdere dagen staat er op mijn opvolging 'opgenomen door ons logistiek sorteercentrum in Bordeaux'. Het doel van online bestellen van farmaceutische producten is om het product snel te ontvangen.
Ik ben absoluut niet tevreden met dit bedrijf en nog minder met hun vervoerder. Ik bestel een product dat ik binnen 2 tot 3 werkdagen zou moeten hebben. 2 weken later nog steeds mijn pakket niet. Wanneer ik om een terugbetaling vraag, ook 2 weken wachten is een beetje te veel van het goede. Slechte ervaring....
Ik ben helemaal niet tevreden, inderdaad een product was gewoon over de houdbaarheidsdatum!!!
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen dat afgelopen donderdag moest aankomen
Ik heb mijn bestelling na 13 dagen nog steeds niet ontvangen en na u meerdere keren te hebben gecontacteerd denk ik dat het beter zou zijn geweest om het product naar een ander afhaalpunt te sturen en mijn eerste bestelling zou automatisch naar u zijn teruggestuurd.
Ik heb mijn bestellingen NOOIT ontvangen !!!!!
Ik heb mijn bestelling NOOIT ontvangen !!!!!
Een ramp 30 dagen en nog steeds geen levering onaanvaardbaar
Bestelling van een product geannuleerd omdat het niet op voorraad is, na de annulering is dit product nog steeds beschikbaar voor bestelling...
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen, het is al meer dan 15 dagen in afwachting.
Tot op heden heb ik mijn pakket nog steeds niet ontvangen.
Ik heb 2 producten besteld, kreeg een mail dat er 1 product zou ontbreken maar dat ik een terugbetaling zou krijgen. Ik heb mijn bestelling ontvangen met 1 product. Enkele dagen later, omdat ik geen terugbetaling had ontvangen, heb ik een mail gestuurd. Geen nieuws. Dit verklaart de enige ster \nMet vriendelijke groet
Te veel vertraging bij de levering
Tevreden tot op zekere hoogte omdat producten niet op voorraad zijn, maar ik ben nog steeds niet terugbetaald... teleurgesteld over de service na bestelling, geen opvolging en vooral geen nieuws over mijn terugbetaling..
Pakket is nog niet aangekomen
Onmogelijk om de service en het product te beoordelen omdat niet geleverd is vanwege de herhaalde storingen van hun DPD-leveringsservice. Het is verbazingwekkend dat ik dit beoordelingsverzoek ontvang terwijl ColisPharma op de hoogte is van het probleem!
Leveringsverzoek op 200 meter van mijn huis levering op 7 km
Pakket vandaag niet ontvangen
Helemaal niet tevreden, ik heb op 15 maart besteld en het pakket is nog steeds niet aangekomen, ik heb een e-mail gestuurd en geen antwoord gekregen
Bestelling waarvan het bedrag onmiddellijk is afgeschreven maar nooit bij mij thuis is aangekomen!!. Sindsdien, ondanks mijn herinneringen, geen nieuws. 30 euro aan maskers verdwenen.
Ik heb geen bevestiging van de beschikbaarheid in uw winkels van mijn bestelling
Bestelling geplaatst op 30/12/2020 en nog steeds niet ontvangen ondanks mijn verschillende verzoeken.
Hallo,\nIk heb weken geleden besteld, ik heb geen informatie meer en ik heb sindsdien niets ontvangen, kunt u alstublieft kijken wat er aan de hand is?\nDank u
Ik heb op dinsdag 15 december 2020 besteld. Het is nu 30 december 2020 en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
Bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Bij de verzending van uw bestelling op woensdag 16 december 2020, heeft u een trackinglink van uw pakket ontvangen waarmee u uw pakket stap voor stap kunt volgen.
Sinds vrijdag 18 december 2020 bevindt uw pakket zich op het afhaalpunt dat u heeft gekozen bij het plaatsen van uw bestelling en u bent hierover per e-mail geïnformeerd.
Na 10 dagen op het afhaalpunt, en zonder dat u uw pakket heeft opgehaald, is het door de vervoerder naar ons teruggestuurd.
Met vriendelijke groet,