9.6/10
★★★★★
op 8048 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Levering niet gerespecteerd en terugbetaling nog steeds niet ontvangen en het pakket is geweigerd bij de levering op 3 juli 2023 en we zijn op 13 juli 2023 en geen terugbetaling zelfs met bewijs van het geretourneerde pakket, ze vergoeden niet

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor de vertraging in de terugbetaling. U bent op 20 juli 2023 terugbetaald. Met vriendelijke groet, Uw ColisPharma-team
1 /5
★☆☆☆☆

WAARDELOZE FIRMA.!!!!!!! IN GEEN GEVAL ZAKEN MEE DOEN!!!!!!!!

User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Beste, Het spijt ons te horen dat u een gemengde ervaring heeft gehad met onze diensten. We doen ons best om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. Met vriendelijke groeten, ColisPharma
1 /5
★☆☆☆☆

Slecht, uitverkoop van zeer korte houdbaarheid van medicijnen (3 maanden) en voor een jaar gekocht. Krijg nu ook de retourkosten €10 niet vergoed en worden ook nog eens de verzendkosten afgetrokken! Blijkt dat ik elders dezelfde medicijnen veel goedkoper heb kunnen kopen die wèl 2 jaar houdbaar zijn. Maar ben nu dubbel zo veel geld kwijt, geen goede reclame voor jullie!

User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Beste, Het spijt ons te horen dat u een gemengde ervaring hebt gehad met onze diensten en u kunt er zeker van zijn dat wij uw feedback in aanmerking zullen nemen om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren. Het door u bestelde product was inderdaad aan het einde van de partij, wat verklaart waarom de datum ervan relatief kort was (maar in overeenstemming met het gebruik van dit product). Wij konden niet weten dat uw aankoop voor een langere periode bedoeld was, daarom raden wij u in het algemeen aan om ons dat vooraf te laten weten. Wat betreft het feit dat u het product elders goedkoper vond, is het inderdaad mogelijk dat sommige producten in andere apotheken goedkoper zijn. Wij proberen echter voor de overgrote meerderheid van de producten zo concurrerend mogelijk te zijn. Wij hopen dat u deze eerste ervaring niet tegen ons gebruikt en blijven tot uw beschikking voor alle verdere informatie die u wenst. Met vriendelijke groeten, ColisPharma
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling geplaatst op 12 september, en tot op heden heb ik het nog steeds niet ontvangen. Al meerdere dagen staat er op mijn opvolging 'opgenomen door ons logistiek sorteercentrum in Bordeaux'. Het doel van online bestellen van farmaceutische producten is om het product snel te ontvangen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat u een tegenstrijdige ervaring heeft gehad met de vervoerder en dat deze 15 dagen heeft gedaan om u te leveren.\n\nWe zullen een onderzoek openen om te begrijpen wat er is gebeurd bij Mondial Relay, want uw pakket was op tijd vanuit ons magazijn vertrokken.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben absoluut niet tevreden met dit bedrijf en nog minder met hun vervoerder. Ik bestel een product dat ik binnen 2 tot 3 werkdagen zou moeten hebben. 2 weken later nog steeds mijn pakket niet. Wanneer ik om een terugbetaling vraag, ook 2 weken wachten is een beetje te veel van het goede. Slechte ervaring....

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, Dank u voor uw beoordeling. We zijn erg sorry te horen dat u een tegenstrijdige ervaring heeft gehad met de vervoerder en dat deze 15 dagen nodig had om u te leveren. We zullen een onderzoek openen om te begrijpen wat er is gebeurd bij Mondial Relay, want uw pakket was op tijd vanuit ons magazijn vertrokken. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben helemaal niet tevreden, inderdaad een product was gewoon over de houdbaarheidsdatum!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nDank u voor het delen van uw mening. We willen eerst onze oprechte excuses aanbieden voor dit ongemak, omdat dit product u nooit had mogen worden geleverd gezien de houdbaarheidsdatum.\n\nWe hebben onze teams gevraagd om te controleren wat er is gebeurd, want dit product had nooit op voorraad mogen zijn. We garanderen u dat we alle nodige maatregelen hebben genomen om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen dat afgelopen donderdag moest aankomen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nDank u voor het delen van uw mening. Uw bestelling van 31/05/2022 is op dezelfde dag vanuit ons magazijn verzonden om op 02/06/2022 bij het gekozen afhaalpunt te worden geleverd, dus 2 werkdagen later.\n\nU heeft uw pakket trouwens kunnen ophalen op donderdag 04/06/2022.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn bestelling na 13 dagen nog steeds niet ontvangen en na u meerdere keren te hebben gecontacteerd denk ik dat het beter zou zijn geweest om het product naar een ander afhaalpunt te sturen en mijn eerste bestelling zou automatisch naar u zijn teruggestuurd.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nOnze klantenservice heeft contact met u opgenomen over uw levering. Inderdaad, toen u naar het oorspronkelijk gekozen afhaalpunt ging, heeft de handelaar u laten weten geen pakket te hebben terwijl het daar wel was.\n\nWij vinden de houding van de betreffende handelaar volkomen ongepast en hebben de vervoerder hiervan op de hoogte gesteld zodat dit niet meer voorkomt.\n\nIn de tussentijd hebben we een nieuw pakket naar een ander afhaalpunt gestuurd.\n\nOnze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze wil om was.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn bestellingen NOOIT ontvangen !!!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nNaar aanleiding van het verlies van uw pakket door de vervoerder, hebben we uw bestelling zo snel mogelijk terugbetaald.\n\nOnze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze wil ligt.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn bestelling NOOIT ontvangen !!!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nNaar aanleiding van het verlies van uw pakket door de vervoerder, hebben we uw bestelling zo snel mogelijk terugbetaald.\n\nOnze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze wil ligt.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Een ramp 30 dagen en nog steeds geen levering onaanvaardbaar

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nNaar aanleiding van het verlies van uw pakket door de vervoerder, hebben we uw bestelling zo snel mogelijk terugbetaald.\n\nOnze excuses voor het ongemak, hoewel onafhankelijk van onze wil.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling van een product geannuleerd omdat het niet op voorraad is, na de annulering is dit product nog steeds beschikbaar voor bestelling...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nInderdaad, het bestelde product was niet op voorraad. Helaas waren we niet op de hoogte gesteld van deze uitputting door de fabrikant of de groothandel, vandaar het probleem.\n\nUw terugbetaling is binnen 15 werkdagen uitgevoerd. Onze excuses voor deze vertraging.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen, het is al meer dan 15 dagen in afwachting.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nWij bieden onze oprechte excuses aan voor de vertraging bij de levering van uw bestelling, hoewel dit buiten onze wil om is.\n\nUw bestelling is minder dan 24 uur na uw bestelling verzonden. Helaas heeft de vervoerder enige vertraging opgelopen bij de levering. Er is een onderzoek geopend bij hen.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Tot op heden heb ik mijn pakket nog steeds niet ontvangen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nNaar aanleiding van het verlies van uw pakket door de vervoerder, hebben wij uw bestelling zo snel mogelijk terugbetaald.\n\nOnze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze wil om was.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb 2 producten besteld, kreeg een mail dat er 1 product zou ontbreken maar dat ik een terugbetaling zou krijgen. Ik heb mijn bestelling ontvangen met 1 product. Enkele dagen later, omdat ik geen terugbetaling had ontvangen, heb ik een mail gestuurd. Geen nieuws. Dit verklaart de enige ster \nMet vriendelijke groet

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Snelle levering
1 /5
★☆☆☆☆

Te veel vertraging bij de levering

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nOnze excuses voor het ongemak. Uw bestelling heeft inderdaad een lichte vertraging gehad bij de voorbereiding en levering, een uitzonderlijke vertraging die zich niet meer zal herhalen.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Tevreden tot op zekere hoogte omdat producten niet op voorraad zijn, maar ik ben nog steeds niet terugbetaald... teleurgesteld over de service na bestelling, geen opvolging en vooral geen nieuws over mijn terugbetaling..

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nInderdaad, het bestelde product was niet op voorraad. Helaas waren we niet op de hoogte gesteld van deze uitputting door de fabrikant of de groothandel, vandaar het probleem.\n\nUw terugbetaling is binnen 15 werkdagen uitgevoerd. Onze excuses voor deze vertraging.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Pakket is nog niet aangekomen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nUw bestelling is inderdaad terugbetaald conform uw verzoek.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Onmogelijk om de service en het product te beoordelen omdat niet geleverd is vanwege de herhaalde storingen van hun DPD-leveringsservice. Het is verbazingwekkend dat ik dit beoordelingsverzoek ontvang terwijl ColisPharma op de hoogte is van het probleem!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt voor uw beoordeling. We hebben andere verzendmethoden toegevoegd zodat u met andere vervoerders kunt werken.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Leveringsverzoek op 200 meter van mijn huis levering op 7 km

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u ons op deze kleine overlast heeft gewezen. Na navraag bij de vervoerder lijkt het erop dat het oorspronkelijk gekozen afhaalpunt niet meer beschikbaar is.\n\nZe hebben daarom uw pakket geleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Pakket vandaag niet ontvangen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Uw bestelling van 22 maart 2021 in de middag is op 23 maart 2021 verzonden. Uw pakket is op 25 maart 2021 afgeleverd bij het afhaalpunt dat u had gekozen en u heeft het diezelfde dag nog opgehaald.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Helemaal niet tevreden, ik heb op 15 maart besteld en het pakket is nog steeds niet aangekomen, ik heb een e-mail gestuurd en geen antwoord gekregen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo Mevrouw,\n\nDe bestelling die u op 15/03/2021 om 18:00 heeft geplaatst, is de volgende dag, op 16/03/2021, verzonden naar het afhaalpunt dat u heeft geselecteerd.\n\nVolgens de tracking van uw pakket is het op 18/03/2021 aangekomen bij het geselecteerde afhaalpunt, dus slechts 48 uur na de verzending van uw bestelling zoals vermeld in onze leveringsvoorwaarden.\n\nWat betreft uw e-mail van 29/03/2021, u heeft op 30/03/2021 een antwoord van onze klantenservice ontvangen waarin werd aangegeven dat uw pakket nog steeds in afwachting was bij het afhaalpunt.\n\nWe constateren dus dat u uw bestelling op 30/03/2021 heeft opgehaald.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling waarvan het bedrag onmiddellijk is afgeschreven maar nooit bij mij thuis is aangekomen!!. Sindsdien, ondanks mijn herinneringen, geen nieuws. 30 euro aan maskers verdwenen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nUw pakket is goed verzonden en afgeleverd door de vervoerder volgens de tracking en het bewijs van levering.\n\nOp 1 februari 2021 heeft u ons per e-mail laten weten dat u het pakket nooit heeft ontvangen, ondanks het bewijs van levering van de vervoerder. Op dezelfde dag, minder dan 1,5 uur na uw e-mail, heeft onze klantenservice u geantwoord en een onderzoek geopend bij de vervoerder.\n\nHet onderzoek vordert en u bent meerdere keren op de hoogte gehouden van de voortgang (3 februari 2021, 4 februari 2021, ...). Onze klantenservice heeft dus op al uw e-mails geantwoord en dit zo snel mogelijk.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb geen bevestiging van de beschikbaarheid in uw winkels van mijn bestelling

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nDe producten die u heeft besteld waren inderdaad op voorraad, aangezien ze de aanduiding "Verzonden binnen 24 uur" en het label "OP VOORRAAD" droegen.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling geplaatst op 30/12/2020 en nog steeds niet ontvangen ondanks mijn verschillende verzoeken.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nUw bestelling is op de eerste werkdag na de bestelling verzonden. U heeft inderdaad contact opgenomen met onze klantenservice om ons te melden dat er problemen waren bij de levering van uw bestelling. Zij hebben alle nodige stappen ondernomen bij de vervoerder om uw pakket zo snel mogelijk te leveren.\n\nWe constateren tot op heden dat uw bestelling inderdaad is geleverd, zij het met enige vertraging door de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze wil om was.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo,\nIk heb weken geleden besteld, ik heb geen informatie meer en ik heb sindsdien niets ontvangen, kunt u alstublieft kijken wat er aan de hand is?\nDank u

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Uw bestelling van 17/12/2020 is op 18/12/2020 verzonden en wacht sinds 21/12/2020 op het afhaalpunt dat u heeft gekozen.\n\nWe nodigen u uit om uw pakket op het betreffende afhaalpunt op te halen.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb op dinsdag 15 december 2020 besteld. Het is nu 30 december 2020 en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,

Bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Bij de verzending van uw bestelling op woensdag 16 december 2020, heeft u een trackinglink van uw pakket ontvangen waarmee u uw pakket stap voor stap kunt volgen.

Sinds vrijdag 18 december 2020 bevindt uw pakket zich op het afhaalpunt dat u heeft gekozen bij het plaatsen van uw bestelling en u bent hierover per e-mail geïnformeerd.

Na 10 dagen op het afhaalpunt, en zonder dat u uw pakket heeft opgehaald, is het door de vervoerder naar ons teruggestuurd.

Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

De slechtste service van allemaal, had niet een van de bestelde producten terwijl het op de site beschikbaar is. Verzoek om terugbetaling van de bestelling en heeft alleen het ontbrekende product terugbetaald maar niets geleverd. Nooit meer zal ik bij u bestellen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nDe fabrikant van het betreffende product is helaas uitverkocht geraakt, wat we niet konden voorzien gezien de uitzonderlijke aard van deze uitverkoop gerelateerd aan Covid-19 en de stijging van de vraag en de afname van het aanbod in het algemeen.\n\nU bent onmiddellijk op de hoogte gesteld van deze situatie en we hebben u aangeboden de rest van uw bestelling te leveren of een volledige terugbetaling van deze te doen. Afhankelijk van uw keuze is de volledige bestelling goed aan u terugbetaald, en niet alleen het ontbrekende product.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen en ik krijg geen nieuws... Wanneer ik bel, zeggen ze dat ik een e-mail moet sturen. Wanneer ik een e-mail stuur, vragen ze om mijn afleveringsbewijs. Ik heb echter per e-mail uitgelegd dat ik noch een pakket noch een afleveringsbewijs heb ontvangen. Sinds 5 dagen is er niets meer...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Uw probleem is goed in behandeling genomen door onze klantenservice en ik zie dat er verschillende uitwisselingen tussen u hebben plaatsgevonden.\n\nDe vervoerder heeft u de eerste keer niet geleverd omdat de winkel gesloten was, we hebben uw pakket daarom opnieuw verzonden en dit is goed geleverd.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

De vitamine D (3 dozen) zijn beschadigd aangekomen, dus bijna allemaal geopend.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. We zijn teleurgesteld te constateren dat het pakket dat we u hebben gestuurd beschadigd is geraakt door de vervoerder tijdens de levering.\n\nOns team zal zo snel mogelijk contact met u opnemen voor meer informatie over de schade aan uw bestelling.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb problemen ondervonden om mijn pakket op te halen omdat het werd geleverd op een afhaalpunt aan de andere kant van de stad, moeilijk vanwege de lockdown. Het zou beter zijn geweest om het op het factuuradres te leveren, dat zou eenvoudiger zijn geweest met minder discussie. Groeten.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. We zijn sorry voor de tegenstrijdige ervaring met de vervoerder. Het afhaalpunt dat u had gekozen was niet meer beschikbaar, het pakket is geleverd op het dichtstbijzijnde afhaalpunt van uw keuze.\n\nHelaas was het niet mogelijk om u op het factuuradres te leveren, aangezien de keuze voor levering was gemaakt voor een levering op een afhaalpunt.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Het pakket is nog steeds niet geleverd. Het is onvoorstelbaar dat bedrijven nog steeds met DPD werken!!! Pakketten gaan systematisch verloren of worden gestolen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld, we hebben uw opmerking over het transportbedrijf goed genoteerd en we zullen er zeker rekening mee houden.\n\nNa controle van uw bestelling zien we dat uw pakket inmiddels is geleverd.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer slechte ervaring.\nTwee afschrijvingen van mijn rekening van hetzelfde bedrag.\nEén levering.\nDank u om uw informaticasysteem te herzien.\n\nBericht ontvangen maar geen tweede levering: \n\n'Wij bevestigen dat er 2 afschrijvingen zijn gedaan. Vanwege een technisch probleem,'

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. De twee afschrijvingen komen van de twee identieke bestellingen die u met enkele minuten tussenpozen heeft geplaatst.\n\nBeide bestellingen zijn goed verzonden, u heeft er één ontvangen terwijl de tweede zich bij het afhaalpunt bij u in de buurt bevindt.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb op 4 juli 2020 een bestelling geplaatst en tot op heden, 20 juli, heb ik nog steeds niets ontvangen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld.\n\nUw bestelling is op de eerste werkdag na verzending verzonden. Volgens uw trackingnummer heeft het afhaalpunt waar u om levering heeft gevraagd de levering van uw pakket geweigerd.\n\nAangezien het pakket bij ons is teruggestuurd, kunnen we het opnieuw verzenden of u terugbetalen.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer ontevreden. Het adres op het pakket is incompleet: straat *** ? zoekt. Pakket geleverd 3 chemin de séverin in Arles. Dank aan de ontvanger van dit pakket die zo vriendelijk was om het naar me toe te brengen. Ik ben 2,500 km van hem verwijderd.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Onze excuses voor deze tegenstrijdige ervaring tijdens uw bestelling.\n\nHet lijkt erop dat uw adres verkeerd is afgedrukt en dat de bezorger u niet kon leveren zoals gepland. We hebben de nodige maatregelen genomen zodat deze situatie zich niet meer herhaalt.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb nog steeds niets ontvangen\nHet is SUPER traag

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld.\n\nU heeft op 15/04 een bestelling geplaatst op onze website. Helaas was een van uw producten niet op voorraad vanwege de huidige situatie met Covid-19, dus moesten we het opnieuw bestellen bij onze leverancier.\n\nDit ontbrekende product arriveerde op 17/04 en uw bestelling is direct verzonden. Aangezien 17 een vrijdag was en de vervoerders in het weekend niet werken, is uw bestelling op de volgende maandag, 20/04, geleverd.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Mijn pakket lijkt al heel lang vast te zitten in het distributiecentrum, zonder enige uitleg.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Na controle blijkt dat de bezorger helaas niet in staat was om uw pakket te leveren vanwege een fout in het adres.\n\nIk zie echter dat er een oplossing is gevonden met u en dat uw pakket goed is aangekomen.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Geen bestelling ontvangen van de apotheek. Geen reactie op 2 e-mails. Zeer slechte service

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nOnze klantenservice heeft uw verzoek goed ontvangen en zo snel mogelijk behandeld.\n\nTot nu toe zie ik dat het probleem goed is opgelost met u.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Niet tevreden over de service, reageert niet op messenger-berichten terwijl ze gelezen zijn \nE-mails zijn zeer moeilijk \nHoudt geen rekening met de wensen van de klant en nog steeds geen terugbetaling 15 dagen later

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Onze excuses voor de langere wachttijd dan normaal vanwege de huidige situatie met Covid-19.\n\nUw bestelling is goed terugbetaald.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer teleurgesteld over het gebrek aan discretie van de verpakking van hygiëneproducten, de inhoud komt overeen met de beschrijving van de verpakking, ik zal geen andere bestelling plaatsen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. We hebben uw opmerkingen goed genoteerd en geanalyseerd om onze service te verbeteren.\n\nDe producten die u heeft besteld en ontvangen komen goed overeen met de beschrijving op onze site.\n\nMet vriendelijke groet,