9.5/10
★★★★★
op 5573 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Pakket vandaag niet ontvangen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Uw bestelling van 22 maart 2021 in de middag is op 23 maart 2021 verzonden. Uw pakket is op 25 maart 2021 afgeleverd bij het afhaalpunt dat u had gekozen en u heeft het diezelfde dag nog opgehaald.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Helemaal niet tevreden, ik heb op 15 maart besteld en het pakket is nog steeds niet aangekomen, ik heb een e-mail gestuurd en geen antwoord gekregen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo Mevrouw,\n\nDe bestelling die u op 15/03/2021 om 18:00 heeft geplaatst, is de volgende dag, op 16/03/2021, verzonden naar het afhaalpunt dat u heeft geselecteerd.\n\nVolgens de tracking van uw pakket is het op 18/03/2021 aangekomen bij het geselecteerde afhaalpunt, dus slechts 48 uur na de verzending van uw bestelling zoals vermeld in onze leveringsvoorwaarden.\n\nWat betreft uw e-mail van 29/03/2021, u heeft op 30/03/2021 een antwoord van onze klantenservice ontvangen waarin werd aangegeven dat uw pakket nog steeds in afwachting was bij het afhaalpunt.\n\nWe constateren dus dat u uw bestelling op 30/03/2021 heeft opgehaald.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling waarvan het bedrag onmiddellijk is afgeschreven maar nooit bij mij thuis is aangekomen!!. Sindsdien, ondanks mijn herinneringen, geen nieuws. 30 euro aan maskers verdwenen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nUw pakket is goed verzonden en afgeleverd door de vervoerder volgens de tracking en het bewijs van levering.\n\nOp 1 februari 2021 heeft u ons per e-mail laten weten dat u het pakket nooit heeft ontvangen, ondanks het bewijs van levering van de vervoerder. Op dezelfde dag, minder dan 1,5 uur na uw e-mail, heeft onze klantenservice u geantwoord en een onderzoek geopend bij de vervoerder.\n\nHet onderzoek vordert en u bent meerdere keren op de hoogte gehouden van de voortgang (3 februari 2021, 4 februari 2021, ...). Onze klantenservice heeft dus op al uw e-mails geantwoord en dit zo snel mogelijk.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb geen bevestiging van de beschikbaarheid in uw winkels van mijn bestelling
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nDe producten die u heeft besteld waren inderdaad op voorraad, aangezien ze de aanduiding "Verzonden binnen 24 uur" en het label "OP VOORRAAD" droegen.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 30/12/2020 en nog steeds niet ontvangen ondanks mijn verschillende verzoeken.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nUw bestelling is op de eerste werkdag na de bestelling verzonden. U heeft inderdaad contact opgenomen met onze klantenservice om ons te melden dat er problemen waren bij de levering van uw bestelling. Zij hebben alle nodige stappen ondernomen bij de vervoerder om uw pakket zo snel mogelijk te leveren.\n\nWe constateren tot op heden dat uw bestelling inderdaad is geleverd, zij het met enige vertraging door de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze wil om was.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo,\nIk heb weken geleden besteld, ik heb geen informatie meer en ik heb sindsdien niets ontvangen, kunt u alstublieft kijken wat er aan de hand is?\nDank u
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Uw bestelling van 17/12/2020 is op 18/12/2020 verzonden en wacht sinds 21/12/2020 op het afhaalpunt dat u heeft gekozen.\n\nWe nodigen u uit om uw pakket op het betreffende afhaalpunt op te halen.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb op dinsdag 15 december 2020 besteld. Het is nu 30 december 2020 en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,

Bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Bij de verzending van uw bestelling op woensdag 16 december 2020, heeft u een trackinglink van uw pakket ontvangen waarmee u uw pakket stap voor stap kunt volgen.

Sinds vrijdag 18 december 2020 bevindt uw pakket zich op het afhaalpunt dat u heeft gekozen bij het plaatsen van uw bestelling en u bent hierover per e-mail geïnformeerd.

Na 10 dagen op het afhaalpunt, en zonder dat u uw pakket heeft opgehaald, is het door de vervoerder naar ons teruggestuurd.

Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
De slechtste service van allemaal, had niet een van de bestelde producten terwijl het op de site beschikbaar is. Verzoek om terugbetaling van de bestelling en heeft alleen het ontbrekende product terugbetaald maar niets geleverd. Nooit meer zal ik bij u bestellen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nDe fabrikant van het betreffende product is helaas uitverkocht geraakt, wat we niet konden voorzien gezien de uitzonderlijke aard van deze uitverkoop gerelateerd aan Covid-19 en de stijging van de vraag en de afname van het aanbod in het algemeen.\n\nU bent onmiddellijk op de hoogte gesteld van deze situatie en we hebben u aangeboden de rest van uw bestelling te leveren of een volledige terugbetaling van deze te doen. Afhankelijk van uw keuze is de volledige bestelling goed aan u terugbetaald, en niet alleen het ontbrekende product.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen en ik krijg geen nieuws... Wanneer ik bel, zeggen ze dat ik een e-mail moet sturen. Wanneer ik een e-mail stuur, vragen ze om mijn afleveringsbewijs. Ik heb echter per e-mail uitgelegd dat ik noch een pakket noch een afleveringsbewijs heb ontvangen. Sinds 5 dagen is er niets meer...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Uw probleem is goed in behandeling genomen door onze klantenservice en ik zie dat er verschillende uitwisselingen tussen u hebben plaatsgevonden.\n\nDe vervoerder heeft u de eerste keer niet geleverd omdat de winkel gesloten was, we hebben uw pakket daarom opnieuw verzonden en dit is goed geleverd.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
De vitamine D (3 dozen) zijn beschadigd aangekomen, dus bijna allemaal geopend.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. We zijn teleurgesteld te constateren dat het pakket dat we u hebben gestuurd beschadigd is geraakt door de vervoerder tijdens de levering.\n\nOns team zal zo snel mogelijk contact met u opnemen voor meer informatie over de schade aan uw bestelling.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb problemen ondervonden om mijn pakket op te halen omdat het werd geleverd op een afhaalpunt aan de andere kant van de stad, moeilijk vanwege de lockdown. Het zou beter zijn geweest om het op het factuuradres te leveren, dat zou eenvoudiger zijn geweest met minder discussie. Groeten.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. We zijn sorry voor de tegenstrijdige ervaring met de vervoerder. Het afhaalpunt dat u had gekozen was niet meer beschikbaar, het pakket is geleverd op het dichtstbijzijnde afhaalpunt van uw keuze.\n\nHelaas was het niet mogelijk om u op het factuuradres te leveren, aangezien de keuze voor levering was gemaakt voor een levering op een afhaalpunt.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Het pakket is nog steeds niet geleverd. Het is onvoorstelbaar dat bedrijven nog steeds met DPD werken!!! Pakketten gaan systematisch verloren of worden gestolen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld, we hebben uw opmerking over het transportbedrijf goed genoteerd en we zullen er zeker rekening mee houden.\n\nNa controle van uw bestelling zien we dat uw pakket inmiddels is geleverd.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer slechte ervaring.\nTwee afschrijvingen van mijn rekening van hetzelfde bedrag.\nEén levering.\nDank u om uw informaticasysteem te herzien.\n\nBericht ontvangen maar geen tweede levering: \n\n'Wij bevestigen dat er 2 afschrijvingen zijn gedaan. Vanwege een technisch probleem,'
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. De twee afschrijvingen komen van de twee identieke bestellingen die u met enkele minuten tussenpozen heeft geplaatst.\n\nBeide bestellingen zijn goed verzonden, u heeft er één ontvangen terwijl de tweede zich bij het afhaalpunt bij u in de buurt bevindt.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb op 4 juli 2020 een bestelling geplaatst en tot op heden, 20 juli, heb ik nog steeds niets ontvangen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld.\n\nUw bestelling is op de eerste werkdag na verzending verzonden. Volgens uw trackingnummer heeft het afhaalpunt waar u om levering heeft gevraagd de levering van uw pakket geweigerd.\n\nAangezien het pakket bij ons is teruggestuurd, kunnen we het opnieuw verzenden of u terugbetalen.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer ontevreden. Het adres op het pakket is incompleet: straat *** ? zoekt. Pakket geleverd 3 chemin de séverin in Arles. Dank aan de ontvanger van dit pakket die zo vriendelijk was om het naar me toe te brengen. Ik ben 2,500 km van hem verwijderd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Onze excuses voor deze tegenstrijdige ervaring tijdens uw bestelling.\n\nHet lijkt erop dat uw adres verkeerd is afgedrukt en dat de bezorger u niet kon leveren zoals gepland. We hebben de nodige maatregelen genomen zodat deze situatie zich niet meer herhaalt.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb nog steeds niets ontvangen\nHet is SUPER traag
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld.\n\nU heeft op 15/04 een bestelling geplaatst op onze website. Helaas was een van uw producten niet op voorraad vanwege de huidige situatie met Covid-19, dus moesten we het opnieuw bestellen bij onze leverancier.\n\nDit ontbrekende product arriveerde op 17/04 en uw bestelling is direct verzonden. Aangezien 17 een vrijdag was en de vervoerders in het weekend niet werken, is uw bestelling op de volgende maandag, 20/04, geleverd.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn pakket lijkt al heel lang vast te zitten in het distributiecentrum, zonder enige uitleg.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Na controle blijkt dat de bezorger helaas niet in staat was om uw pakket te leveren vanwege een fout in het adres.\n\nIk zie echter dat er een oplossing is gevonden met u en dat uw pakket goed is aangekomen.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Geen bestelling ontvangen van de apotheek. Geen reactie op 2 e-mails. Zeer slechte service
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nOnze klantenservice heeft uw verzoek goed ontvangen en zo snel mogelijk behandeld.\n\nTot nu toe zie ik dat het probleem goed is opgelost met u.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Niet tevreden over de service, reageert niet op messenger-berichten terwijl ze gelezen zijn \nE-mails zijn zeer moeilijk \nHoudt geen rekening met de wensen van de klant en nog steeds geen terugbetaling 15 dagen later
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Onze excuses voor de langere wachttijd dan normaal vanwege de huidige situatie met Covid-19.\n\nUw bestelling is goed terugbetaald.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld over het gebrek aan discretie van de verpakking van hygiëneproducten, de inhoud komt overeen met de beschrijving van de verpakking, ik zal geen andere bestelling plaatsen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. We hebben uw opmerkingen goed genoteerd en geanalyseerd om onze service te verbeteren.\n\nDe producten die u heeft besteld en ontvangen komen goed overeen met de beschrijving op onze site.\n\nMet vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 1 december 2019 en tot op heden nog steeds geen levering en geen nieuws.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben absoluut niet tevreden omdat mijn pakket nooit op bestemming is aangekomen, bij het afhaalpunt Sharif service.\nDus ik kan je geen concrete ervaring geven omdat ik er elke week heen ga, en ik heb niets ontvangen. Ik wil een terugbetaling of mijn producten, er moet een keuze worden gemaakt...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst meer dan 15 dagen geleden en goederen nog steeds niet geleverd
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben niet tevreden, ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Geen enkele tevredenheid!\nIk bestel een product Molimed Premium Micro en ontvang een pakket Tena Lady!\nEn wat voor pakket! Een doos gevuld met 2/3 afvalplastic! Bravo!\n\nGelukkig zijn er op het internet serieuzere bedrijven...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben echt helemaal niet tevreden omdat ik mijn pakket nog steeds niet heb ontvangen en geen nieuws van jullie heb.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer slechte ervaring. Ik heb een tegoed voor een gefactureerd product dat niet meer wordt geproduceerd en geen mogelijkheid om een terugbetaling te krijgen. Men zegt aan de telefoon dat ze me terugbellen en sindsdien geen nieuws, geen antwoord per e-mail, als ik nu bel is het antwoord: de persoon is op vakantie.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben zeer teleurgesteld. Ik heb een vervangend product ontvangen zonder enige uitleg.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket niet ontvangen en de vervoerder kon me niet vertellen waar het was. Jullie zouden serieus van vervoerder moeten veranderen, want in Frankrijk is er altijd een probleem als we een pakket ontvangen via de vervoerder DPD!! \nBedankt om contact met me op te nemen om me te vertellen waar mijn pakket is??
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling