★★★★★
op 6991 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Onmogelijk om de service en het product te beoordelen omdat niet geleverd is vanwege de herhaalde storingen van hun DPD-leveringsservice. Het is verbazingwekkend dat ik dit beoordelingsverzoek ontvang terwijl ColisPharma op de hoogte is van het probleem!
Leveringsverzoek op 200 meter van mijn huis levering op 7 km
Pakket vandaag niet ontvangen
Helemaal niet tevreden, ik heb op 15 maart besteld en het pakket is nog steeds niet aangekomen, ik heb een e-mail gestuurd en geen antwoord gekregen
Bestelling waarvan het bedrag onmiddellijk is afgeschreven maar nooit bij mij thuis is aangekomen!!. Sindsdien, ondanks mijn herinneringen, geen nieuws. 30 euro aan maskers verdwenen.
Ik heb geen bevestiging van de beschikbaarheid in uw winkels van mijn bestelling
Bestelling geplaatst op 30/12/2020 en nog steeds niet ontvangen ondanks mijn verschillende verzoeken.
Hallo,\nIk heb weken geleden besteld, ik heb geen informatie meer en ik heb sindsdien niets ontvangen, kunt u alstublieft kijken wat er aan de hand is?\nDank u
Ik heb op dinsdag 15 december 2020 besteld. Het is nu 30 december 2020 en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
Bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Bij de verzending van uw bestelling op woensdag 16 december 2020, heeft u een trackinglink van uw pakket ontvangen waarmee u uw pakket stap voor stap kunt volgen.
Sinds vrijdag 18 december 2020 bevindt uw pakket zich op het afhaalpunt dat u heeft gekozen bij het plaatsen van uw bestelling en u bent hierover per e-mail geïnformeerd.
Na 10 dagen op het afhaalpunt, en zonder dat u uw pakket heeft opgehaald, is het door de vervoerder naar ons teruggestuurd.
Met vriendelijke groet,
De slechtste service van allemaal, had niet een van de bestelde producten terwijl het op de site beschikbaar is. Verzoek om terugbetaling van de bestelling en heeft alleen het ontbrekende product terugbetaald maar niets geleverd. Nooit meer zal ik bij u bestellen
Hallo, ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen en ik krijg geen nieuws... Wanneer ik bel, zeggen ze dat ik een e-mail moet sturen. Wanneer ik een e-mail stuur, vragen ze om mijn afleveringsbewijs. Ik heb echter per e-mail uitgelegd dat ik noch een pakket noch een afleveringsbewijs heb ontvangen. Sinds 5 dagen is er niets meer...
De vitamine D (3 dozen) zijn beschadigd aangekomen, dus bijna allemaal geopend.
Ik heb problemen ondervonden om mijn pakket op te halen omdat het werd geleverd op een afhaalpunt aan de andere kant van de stad, moeilijk vanwege de lockdown. Het zou beter zijn geweest om het op het factuuradres te leveren, dat zou eenvoudiger zijn geweest met minder discussie. Groeten.
Het pakket is nog steeds niet geleverd. Het is onvoorstelbaar dat bedrijven nog steeds met DPD werken!!! Pakketten gaan systematisch verloren of worden gestolen.
Zeer slechte ervaring.\nTwee afschrijvingen van mijn rekening van hetzelfde bedrag.\nEén levering.\nDank u om uw informaticasysteem te herzien.\n\nBericht ontvangen maar geen tweede levering: \n\n'Wij bevestigen dat er 2 afschrijvingen zijn gedaan. Vanwege een technisch probleem,'
Ik heb op 4 juli 2020 een bestelling geplaatst en tot op heden, 20 juli, heb ik nog steeds niets ontvangen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zeer ontevreden. Het adres op het pakket is incompleet: straat *** ? zoekt. Pakket geleverd 3 chemin de séverin in Arles. Dank aan de ontvanger van dit pakket die zo vriendelijk was om het naar me toe te brengen. Ik ben 2,500 km van hem verwijderd.
Ik heb nog steeds niets ontvangen\nHet is SUPER traag
Mijn pakket lijkt al heel lang vast te zitten in het distributiecentrum, zonder enige uitleg.
Geen bestelling ontvangen van de apotheek. Geen reactie op 2 e-mails. Zeer slechte service
Niet tevreden over de service, reageert niet op messenger-berichten terwijl ze gelezen zijn \nE-mails zijn zeer moeilijk \nHoudt geen rekening met de wensen van de klant en nog steeds geen terugbetaling 15 dagen later
Zeer teleurgesteld over het gebrek aan discretie van de verpakking van hygiëneproducten, de inhoud komt overeen met de beschrijving van de verpakking, ik zal geen andere bestelling plaatsen.
Bestelling geplaatst op 1 december 2019 en tot op heden nog steeds geen levering en geen nieuws.
Ik ben absoluut niet tevreden omdat mijn pakket nooit op bestemming is aangekomen, bij het afhaalpunt Sharif service.\nDus ik kan je geen concrete ervaring geven omdat ik er elke week heen ga, en ik heb niets ontvangen. Ik wil een terugbetaling of mijn producten, er moet een keuze worden gemaakt...
Bestelling geplaatst meer dan 15 dagen geleden en goederen nog steeds niet geleverd
Ik ben niet tevreden, ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen
Geen enkele tevredenheid!\nIk bestel een product Molimed Premium Micro en ontvang een pakket Tena Lady!\nEn wat voor pakket! Een doos gevuld met 2/3 afvalplastic! Bravo!\n\nGelukkig zijn er op het internet serieuzere bedrijven...
Ik ben echt helemaal niet tevreden omdat ik mijn pakket nog steeds niet heb ontvangen en geen nieuws van jullie heb.
Zeer slechte ervaring. Ik heb een tegoed voor een gefactureerd product dat niet meer wordt geproduceerd en geen mogelijkheid om een terugbetaling te krijgen. Men zegt aan de telefoon dat ze me terugbellen en sindsdien geen nieuws, geen antwoord per e-mail, als ik nu bel is het antwoord: de persoon is op vakantie.
Ik ben zeer teleurgesteld. Ik heb een vervangend product ontvangen zonder enige uitleg.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen en de vervoerder kon me niet vertellen waar het was. Jullie zouden serieus van vervoerder moeten veranderen, want in Frankrijk is er altijd een probleem als we een pakket ontvangen via de vervoerder DPD!! \nBedankt om contact met me op te nemen om me te vertellen waar mijn pakket is??
Slechte ervaring, ik heb het pakket niet kunnen ophalen bij het afhaalpunt, het is teruggestuurd ondanks mijn telefoontjes naar chrono post en daarna 2 keer naar de apotheek, geen nieuws over het pakket
NIET TEVREDEN omdat de bestelling met vertraging is behandeld en de levering is gedaan nadat ik mijn huis had verlaten voor een verblijf van 10 dagen. Bij mijn terugkeer was het pakket niet meer op het afleverpunt en misschien terug bij Colis Pharma.
Geen klantenservice, kan je niet bereiken'
Ik ben niet geïnformeerd over de beschikbaarheid van mijn pakket
Op dit moment, 1.12.18 en na twee keer in Vittel te zijn geweest, is mijn pakket nog steeds niet aangekomen\nLaat me alstublieft weten waar het is
Uw klantenservice is ineffectief omdat toen ik een fout in het geleverde pakket meldde, ik te horen kreeg dat het de schuld van de groothandelaar was en dat u niets kon doen. Het is ondenkbaar om zelfs geen antwoord te hebben gekregen op mijn verzoek om terugbetaling of om het probleem met uw groothandelaar op te lossen!
Ik ben niet tevreden omdat ik mijn pakket dat op 10 oktober is besteld niet heb ontvangen ***
Product niet conform en klantenservice die gebruik maakt van de verkoopvoorwaarden die elke koper verondersteld wordt te lezen om de retour van het product niet te vergoeden.