★★★★★
op 8048 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Perfecte bestelling. De levering was ingewikkelder, de bezorger heeft nooit aangebeld (ik ben niet van huis geweest) en ik moest naar een afhaalpunt gaan.
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
We informeren u dat u de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Beschadigd pakket
Het spijt ons te horen dat uw pakket beschadigd is geraakt tijdens het transport.
Kunt u uw klacht naar het volgende e-mailadres sturen:
[email protected]?
We hebben verschillende foto's van het pakket (binnen/buiten) en de beschadigde producten nodig.
We kunnen dan eventueel overgaan tot een terugbetaling of een nieuwe verzending van uw bestelling.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Ik heb mijn pakket niet kunnen ophalen vanwege het ontbreken van mijn identificatie, een streepjescode zou eenvoudiger zijn
Wij danken u voor uw feedback over uw ervaring met ColisPharma. We begrijpen dat het ontbreken van een identificatie het ophalen van uw pakket heeft bemoeilijkt en we bieden onze excuses aan. We nemen uw suggestie om een streepjescode te implementeren in overweging om onze service te verbeteren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u andere opmerkingen of behoeften heeft.
Met vriendelijke groet,
Het ColisPharma-team
De pakketten komen altijd te laat aan
Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat wij volledig begrijpen.
De voorbereiding en verzending van uw bestelling zijn op tijd uitgevoerd. Helaas heeft de vervoerder die u heeft gekozen vertraging opgelopen met zijn leveringen.
Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat dit soort ongemakken in de toekomst niet meer voorkomt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Pakket beschadigd bij ontvangst. Jammer, anders zijn de levertijden gerespecteerd.
We bedanken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat uw pakket beschadigd is.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder die verantwoordelijk is voor de beschadiging van uw pakket.
Als de producten binnenin ook beschadigd zijn, laat het ons dan weten per e-mail zodat we een schadevergoeding kunnen regelen.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit onafhankelijk is van onze wil.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Grote moeilijkheid met de levering. Zeer slechte service van Mondial Relay, met valse beweringen.
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over de levering van uw bestelling.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan Mondial Relay, verantwoordelijk voor de levering van uw pakket.
We informeren u dat u de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit onafhankelijk is van onze wil.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Leveringsservice: aanvankelijk een Locker gekozen, die niet beschikbaar bleek. Het heeft meer tijd gekost dan verwacht, ik moest een afhaalpunt kiezen.
We wachten nog steeds op nieuws over de levering van de betreffende bestelling!!! Niet tevreden over de gekozen partners voor levering in Griekenland!! Informatie aangevraagd bij de klantenservice... we wachten. De site is goed gemaakt en de producten zijn goed, maar let op de leveringen, anders moeten we een andere leverancier vinden. Met vriendelijke groet
Ik ben niet tevreden omdat ik mijn pakket 5 dagen na de leverdatum heb ontvangen.
Na de bestelling is mijn creditcard gehackt.
De levering van het pakket is niet bij mijn huis gedaan maar bij een afhaalpunt, en in een andere gemeente, met Mondial Relay.
Bestelling kwijtgeraakt door de bezorger
Hoe wilt u dat ik een beoordeling geef, ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, bovendien is mijn adres fout, ik geef een afhaaladres en er komt niets aan
Levertijd niet gerespecteerd
Ondanks de snelle melding van uw fout met het afleveradres, hebben ze me verzekerd dat ze het hebben gecorrigeerd. Het pakket is op een verkeerd adres aangekomen. Het ophalen was niet gemakkelijk. De houdbaarheidsdatum van het product is kort.
Mijn pakket is vast komen te zitten
Omdat ik niet meer dan 5 artikelen kon bestellen, heb ik 2 keer verzendkosten gehad
De ontvangen Excilor is onbruikbaar omdat hij droog is.
De oogzalf prikt een beetje in de ogen.
Lange wachttijd.. ik heb een product besteld op 28.03 en op 2.04 stond er voorbereid. Nog niet onderweg...
Verwerkingstijd van de bestelling + levertijd veel te lang
Begin van de orderopvolging perfect, site gemakkelijk, de vervoerder slecht / levering gepland voor maandag aan huis.. Een waarschuwing stop van de levering voor verplichte controle (na 2 dagen geen nieuws, ik weet het nummer van UPS te vinden en daar wordt me verteld dat het pakket zal worden geleverd op een afhaalpunt! op 2 km, geweldig, dit alles voor een groot pakket van 200 gram.. opgehaald op vrijdag, Oef
Zeer goed
De vervaldatums worden niet weergegeven, dus het is te riskant om medicijnen te bestellen die over een paar maanden vervallen
Hoewel u niet verantwoordelijk bent voor de leveringen, vind ik 10 dagen om geleverd te worden zonder uitleg een beetje veel. Dit was mijn eerste bestelling bij u en het zal de laatste zijn, zelfs als ik iets meer betaal bij een andere leverancier.
Kan beter.
Hallo, ontevreden over de levering, wachttijd veel te lang.
Pakket ontvangen, maar in vergelijking met de besteldatum vind ik dat het lang heeft geduurd. Jammer
Tevreden met een product van de twee.
Okkkkkk
Uw service is onberispelijk, de persoon die ik aan de telefoon heb gesproken is zeer efficiënt, maar ik stel voor dat wanneer een product niet op voorraad is of in bestelling bij de groothandel, u de persoon die heeft besteld waarschuwt. Bovendien ben ik niet erg tevreden over de levering per post NL
De site is correct, maar het gekochte product is niet wat ik had gehoopt.
Uiteindelijk is alles goed gegaan. Alleen dat de site meer informatie zou kunnen geven over wie de vervoerder is zodat we ons kunnen organiseren. We ontvangen een e-mail met een trackingnummer en moeten dan zelf verder.
Ik heb meer dan twee weken moeten wachten op deze levering!!!
Tot op heden mijn pakketje niet ontvangen. Heel jammer. Wel contact gehad en dat was prima maar zoals gezegd nog niks ontvangen.
Ik heb tabletten van Lysomucil besteld, en ik heb bruisende tabletten ontvangen die ik niet kan verdragen
Het gaat.
Vlotte aflevering, voor mij hoeft die moderne 24u niet echt, een beetje de ziekte van deze tijd waarin alles supersnel direct moet gebeuren. Alhoewel jullie een Waals bedrijf zijn misschien toch nog wat extra aandacht schenken ivm de landstalen. Ik heb totaal niet tegen onze sympathieke Franstalige landgenoten maar het Frans is niet mijn moedertaal. Ik ondervond dit ongemak(je) bij de track en trace functie.
Vertraging in levering en niet op het gekozen punt, één product met een korte houdbaarheidsdatum (4 maanden)
Lange levertijd