9.5/10
★★★★★
op 5573 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

2 /5
★★☆☆☆
Het gaat.
User icon
Albert M.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo meneer, wij danken u voor uw beoordeling. Aarzel niet om ons meer te vertellen over de punten die we volgens u kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Uw ColisPharma team
3 /5
★★★☆☆
Vlotte aflevering, voor mij hoeft die moderne 24u niet echt, een beetje de ziekte van deze tijd waarin alles supersnel direct moet gebeuren. Alhoewel jullie een Waals bedrijf zijn misschien toch nog wat extra aandacht schenken ivm de landstalen. Ik heb totaal niet tegen onze sympathieke Franstalige landgenoten maar het Frans is niet mijn moedertaal. Ik ondervond dit ongemak(je) bij de track en trace functie.
User icon
Peter V.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Beste, Bedankt voor uw feedback. De verschillende e-mails zouden in het Nederlands moeten zijn aangekomen. Kunt u ons precies vertellen wat er met u in het Frans is gebeurd, zodat we het kunnen corrigeren? Met vriendelijke groeten, ColisPharma
2 /5
★★☆☆☆
Vertraging in levering en niet op het gekozen punt, één product met een korte houdbaarheidsdatum (4 maanden)
User icon
Anouar L.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, We zijn erg sorry te horen dat u een tegenstrijdige ervaring met onze diensten heeft gehad. Het lijkt erop dat Mondial Relay uw pakket naar een ander afhaalpunt heeft gestuurd dan oorspronkelijk gekozen vanwege een overbelasting van pakketten. Het is echter de volgende dag geleverd, dus binnen de verwachte termijnen. Wat betreft het product met een houdbaarheidsdatum van 4 maanden, bieden wij onze excuses aan. Neem gerust contact op met onze klantenservice indien nodig. Met vriendelijke groet, Uw ColisPharma-team.
3 /5
★★★☆☆
Lange levertijd
User icon
Sandra R.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, We zijn erg sorry te horen dat Mondial Relay zijn verplichtingen niet is nagekomen, aangezien uw pakket 3 dagen eerder had moeten worden geleverd. We hopen dat u ons deze vertraging, die buiten onze controle ligt, niet kwalijk neemt. Met vriendelijke groet, Uw ColisPharma-team.
2 /5
★★☆☆☆
B-forte is niet hetzelfde als wat ik bij de apotheek koop
User icon
Najim E.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, de producten die u op onze site of in de apotheek koopt zijn identiek omdat ze beide uit het officiële circuit komen. Weet u zeker dat u het juiste product heeft gekocht? Met vriendelijke groet, Uw ColisPhama-team.
3 /5
★★★☆☆
Gemakkelijke toegang, product snel beschikbaar. De 6-cijferige code PIN is naar mijn mening ongepast. Ontvangstdoos geblokkeerd???....
User icon
Daniel C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, Kunt u ons meer vertellen over het probleem dat u bent tegengekomen? Met vriendelijke groet, Uw ColisPharma team.
2 /5
★★☆☆☆
Pakket volledig verpletterd aangekomen
User icon
Léa V.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, we zijn sorry te horen dat, heeft u contact kunnen opnemen met onze klantenservice om een klacht in te dienen bij de vervoerder? Met vriendelijke groet, Uw ColisPharma team.
3 /5
★★★☆☆
Valse gratis verzendkosten aan huis. Het betreft alleen verzending naar een afhaalpunt.
User icon
Olivier P.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, de verzendkosten aan huis zijn ook gratis boven een bepaald bedrag. U vindt alle informatie hier: https://www.colispharma.be/fr/support/1-livraison Met vriendelijke groet, uw team ColisPharma
3 /5
★★★☆☆
Een gemiddelde beoordeling omdat ik alleen de helft van mijn bestelling heb ontvangen, de andere helft is terugbetaald maar ik had graag de beschikbaarheid op voorraad willen zien voordat ik betaalde dus een gemiddelde beoordeling
User icon
Michel L.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, Wij danken u voor uw beoordeling van onze site en werken momenteel aan de verbetering ervan. Met vriendelijke groet, Uw ColisPharma team
3 /5
★★★☆☆
De levering heeft de verwachte datum overschreden..
User icon
Anne C.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Site is top maar de verzending is beschadigd en ontbreekt. Volgen
User icon
Rami S.
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb mijn medicijnen volledig verpletterd ontvangen en de pillen zijn uit de verpakking gekomen. Ik heb dit onmiddellijk gemeld met foto's, en ik moet wachten tot de vervoerder het nodige doet. Ik vind dit niet normaal. Als ik zo lang had moeten wachten, was ik naar een fysieke apotheek gegaan.
User icon
Rufien S.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak tijdens het transport van uw pakket, hoewel dit buiten onze wil ligt. Na controle is uw dossier goed behandeld en de terugbetaling zal deze week plaatsvinden. Met vriendelijke groet, Uw ColisPharma team
2 /5
★★☆☆☆
Bijna 1 maand om mijn bestelling te ontvangen, nee nee
User icon
Jacquelne G.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo mevrouw, we zijn bedroefd om te horen dat uw pakket bijna een maand heeft gedaan om bij u te worden afgeleverd. Uw bestelling van 24/04/2024 is dezelfde dag vanuit ons magazijn verzonden. Helaas constateren we inderdaad in de tracking van uw pakket dat Mondial Relay veel tijd heeft genomen om uw pakket te leveren en dat het lange tijd bij het depot is gebleven zonder uitleg. De beloofde levertijd van 48 uur door Mondial Relay is niet gerespecteerd en daarvoor bieden we onze oprechte excuses aan, hoewel dit buiten onze wil ligt. Met vriendelijke groet, Uw ColisPharma team
3 /5
★★★☆☆
De levertijd is veel te lang!
User icon
Diana D.
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb om een terugbetaling gevraagd voor een product dat ik niet heb ontvangen en dat is nog steeds niet gedaan. Mij is echter het tegendeel verzekerd. Ik heb dus vertrouwen gehad en het product opnieuw besteld dat deze keer is aangekomen. Echter, nog steeds geen terugbetaling voor de eerste bestelling.
User icon
Amelia C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, We verontschuldigen ons voor de vertraging in de verwerking van uw terugbetaling, onze boekhoudafdeling heeft dit goed uitgevoerd. Kunt u controleren of alles in orde is aan uw kant? Met vriendelijke groet, Uw ColisPharma team
3 /5
★★★☆☆
Lange levering
User icon
Laetitia G.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het duurde meer dan 1 week om aan te komen
User icon
Rita L.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Goed
User icon
Ignace D.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het pakket is in Spanje aangekomen, maar de doos was helemaal gescheurd. Niet eens met tape vastgemaakt en de verpakkingen van de producten waren verpletterd. Misschien de douane.
User icon
Christine V.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, we zijn erg sorry te horen dat u problemen heeft ondervonden tijdens de levering. Kunt u ons de foto's per e-mail sturen zodat we een onderzoek bij de vervoerder kunnen openen? Met vriendelijke groet, Uw ColisPharma-team
3 /5
★★★☆☆
Leveringsprobleem... De vervoerder heeft op een andere plaats geleverd dan de plek die ik had gekozen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, we zijn erg sorry om dit te horen en we zullen contact opnemen met de vervoerder om te begrijpen wat er is gebeurd. Met vriendelijke groet, Uw ColisPharma team
3 /5
★★★☆☆
Jammer van de verzendkosten!! Dat zou normaal gratis moeten zijn.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, Wij bieden gratis verzending aan vanaf een bepaald bedrag, u vindt alle informatie hier: https://www.colispharma.be/fr/support/1-livraison Met vriendelijke groet, Uw ColisPharma team
3 /5
★★★☆☆
Sommige capsules waren gebroken in de fles
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, we zijn sorry om dat te horen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via e-mail zodat we het probleem kunnen analyseren. Met vriendelijke groet, ColisPharma-team
3 /5
★★★☆☆
De levering is een beetje lang, verbetering nodig.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, we zijn sorry om dat te horen. Uw bestelling van vrijdag 10/11/2023 is op maandag 13/11/2023 vanuit ons magazijn verzonden, dus minder dan 24 uur na uw bestelling. Helaas lijkt het erop dat Mondial Relay vertraging heeft gehad bij de levering van uw bestelling en daar zijn we sorry voor. De door Mondial Relay aangekondigde termijn is 48 uur voor Frankrijk. Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt. Met vriendelijke groet, Uw ColisPharma-team
2 /5
★★☆☆☆
Ik vond de levertijd extreem lang in vergelijking met andere vergelijkbare sites .... Dus ik raad niet aan.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, we zijn sorry om dat te horen. De door bpost aangekondigde termijn is normaal gesproken 24 uur, wat blijkbaar niet het geval was voor uw bestelling. We zullen een onderzoek openen bij bpost om meer te weten te komen. Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt. Met vriendelijke groet, Uw ColisPharma-team
2 /5
★★☆☆☆
Onvolledige bestelling en het duurt een maand om terugbetaald te worden
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, Onze excuses voor de abnormaal lange wachttijd bij het verwerken van uw terugbetaling. We hebben ondertussen onze verschillende processen verbeterd zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Met vriendelijke groet, Uw ColisPharma team
3 /5
★★★☆☆
LANG !!!...Te lang: ...en we bereiden uw pakket voor ... en we gaan uw pakket verzenden ... en we hebben uw pakket verzonden ... En u gaat uw pakket ontvangen ETC..... Het is een farmaceutisch product. Over het algemeen hebben mensen er dringend behoefte aan en geven ze helemaal niets om waar het pakket zich bevindt. Zolang het maar snel aankomt.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, we begrijpen uw mening niet. Uw bestelling van zaterdag 30/09/2023 is op maandag 02/10/2023 verzonden, de eerste werkdag daarna, en geleverd op woensdag 04/10/2023 zoals gepland binnen de termijnen. Het is moeilijk om het sneller te doen. U heeft trouwens nooit contact opgenomen met onze diensten hierover. Wat is dan het probleem? Met vriendelijke groet, Uw ColisPharma team
3 /5
★★★☆☆
Als een artikel ontbreekt, wordt de hele bestelling geblokkeerd, dit kan vijftien dagen of langer duren, het is zeer onaangenaam, vooral omdat het product niet als niet beschikbaar wordt gemeld bij de bestelling. Dit ontmoedigt me om opnieuw op deze site te bestellen. Het is jammer, want anders lijken deze verkopers eerlijk en serieus.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, we zijn sorry te horen dat u problemen heeft ondervonden met uw bestelling. We hebben dit probleem inmiddels aan ons team gemeld zodat dit niet meer voorkomt. Met vriendelijke groet, Uw ColisPharma team
3 /5
★★★☆☆
Pakket eindelijk afgeleverd na 15 dagen. Dozen en blisterverpakkingen beschadigd.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ons pakket is aangekomen met de kartonnen doos opengebroken, wat nog nooit eerder is gebeurd...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De verzendkosten zijn veel te duur.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo, we zijn erg sorry te horen dat onze verzendkosten veel te duur zijn. Er zijn verschillende verzendmethoden beschikbaar, tegen lagere kosten als u dat wenst: https://www.colispharma.be/fr/support/1-livraison. Met vriendelijke groet, uw ColisPharma team.