/10
★★★★★
op 5795 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 5795 beoordelingen gepubliceerd
Laatste klantbeoordelingen
5
/5
★★★★★
Alles was zeer goed, snelle service en product conform.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Pakket verloren door UPD in eerste instantie. Interventie (na klacht van de klant) van ColisPharma bij UPD.. het zou nuttig zijn als u zich proactief zou bezighouden met het volgen van de leveringen (of een betrouwbaardere vervoerder zou kiezen). Een eerste ervaring die niet echt overtuigend was...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo meneer,\n\nHet spijt ons dat u een lichte vertraging van een dag heeft ervaren met DPD. Inderdaad, het pakket had maandag bij u geleverd moeten worden in plaats van dinsdag.\n\nOnze excuses voor deze vertraging.\n\nMet vriendelijke groet,
5
/5
★★★★★
Interessante artikelen tegen gemiddelde prijzen, veel keuze, snelle leveringen. Zeer tevreden met mijn bestellingen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Top product goede prijs kwaliteit snelle levering
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Perfect
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Zeer goed
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Bestelling geplaatst op 09/06/2021 en nog steeds niet ontvangen en de status van de pakkettracking zegt retour naar de afzender ??????? niet kunnen leveren terwijl het een afhaalpunt is ?????
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nUw bestelling van 09 juni 2021 is op dezelfde dag verzonden en op 10 juni 2021 afgeleverd bij het afhaalpunt dat u had gekozen.\n\nVolgens de tracking van uw pakket dat u heeft ontvangen, evenals de e-mail, is uw pakket 12 dagen bij het afhaalpunt gebleven (van 10 juni tot 22 juni) zonder dat u het kwam ophalen.\n\nNa 12 dagen is het dus naar ons teruggestuurd. Na uw contact met onze klantenservice hebben we een nieuwe verzending van het pakket geregeld.\n\nMet vriendelijke groet,
5
/5
★★★★★
De prijzen zijn zeer interessant
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Alles is heel goed verlopen, dank u.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Geachte heer, mevrouw,\nIk heb op 31-05-2021 een bestelling geplaatst, in deze bestelling ontbraken twee producten en na meer dan drie weken zijn deze twee producten die aan mij terugbetaald moesten worden nog steeds niet terugbetaald, daarom een 2/5.\n\nMet vriendelijke groet.\n\n***
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo meneer,\n\nOnze excuses voor deze vertraging, de producten zijn u inderdaad terugbetaald.\n\nMet vriendelijke groet,
5
/5
★★★★★
Niets te zeggen......service en pakketten onberispelijk\n.......Dank u ........
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Zeer goede resultaten.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Snel, goederen komen goed overeen met de bestelling. Alleen maar blijdschap!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Snelheid serieus
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
De levertijd is extreem kort, wat zeer gewaardeerd wordt. Dank u
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Perfect en snel. Dank u.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Een goed gebouwde site,\nGeen onaanvaardbare beperking in de hoeveelheid van één artikel dat zou vereisen dat je meerdere bestellingen plaatst en telkens verzendkosten betaalt.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Eerste ervaring was positief en de suggesties waren zeer nuttig.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
4
/5
★★★★☆
Efficiënt en serieus.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Probleem bij het vertrek van mijn pakket. Ik moest het bedrijf contacteren omdat het pakket niet aan de vervoerder was overhandigd volgens de applicatie. Na onderzoek had de vervoerder een logistiek probleem.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van ColisPharma
Op
Hallo,\n\nBedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Inderdaad, zoals onze klantenservice per e-mail heeft aangegeven, is de vervoerder Mondial Relay op vrijdag gekomen om alle pakketten op te halen, maar had hij een mechanisch probleem onderweg waardoor hij de pakketten niet naar het logistiek centrum kon overdragen.\n\nDeze zijn daarom pas op maandag aan het logistiek centrum overhandigd. Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze wil om was.\n\nMet vriendelijke groet,
5
/5
★★★★★
Perfect
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Snelle levering en onberispelijk pakket.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Snelle levering en product voldoet aan mijn verwachtingen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Uitstekende service! Dank u
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Perfect
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Kwaliteitsservice, ik ben al enkele jaren klant
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Geen probleem, snelle levering in Frankrijk
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Snel en serieus
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Perfect \nGeen probleem met de levering \nBravo
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Perfect.\nNiet altijd alle producten
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling