★★★★★
op 6994 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Uitstekende levering. Maar de tijd die men krijgt om het af te halen is veel te kort. 5 werkdagen is niet genoeg!
Hartelijk dank voor uw feedback. De vervoerder hanteert inderdaad een termijn om te voorkomen dat pakketten te lang in de afhaalpunten/lockers blijven liggen.
We begrijpen dat dit soms lastig kan zijn, maar het gaat hier om een regel die door de vervoerder is ingesteld en waar wij dus geen invloed op hebben.
Hartelijk dank voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Hallo, het is de 2e keer dat mijn levering op een andere plek aankomt dan gekozen. Het is te ver voor mij en bovendien loop ik met een kruk en heb ik geen auto. Ik ben verplicht om iemand te vragen om het op te halen. Ik ben erg teleurgesteld. Met vriendelijke groet.
Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat wij volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket. Helaas hebben wij geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
Wij doen echter ons best om ervoor te zorgen dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt.
Wij informeren u dat als u opnieuw wilt bestellen, u de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Mijn mening betreft niet het product of de bestelling, maar de levertijd die 3/4 dagen zou zijn en 3 weken later is ontvangen vanwege Mondial Relay. Onacceptabel
Wij danken u voor uw feedback, terwijl we het jammer vinden te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, zodat er maatregelen kunnen worden genomen en deze situatie in de toekomst niet meer voorkomt. We willen u echter laten weten dat de leveringsoperaties onder een onafhankelijke service vallen, waarover we geen directe controle hebben.
Desondanks blijven we volledig gemobiliseerd om het optreden van dit soort incidenten in de toekomst zoveel mogelijk te beperken.
Bovendien, als u een nieuwe bestelling wilt plaatsen, heeft u de mogelijkheid om een andere vervoerder te selecteren, naar uw voorkeur.
Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak, hoewel dit onafhankelijk is van onze wil.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Uitstekend product, maar uw bezorger was treurig, onaanvaardbare levertijd
Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, verantwoordelijk voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben wij geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
Wij informeren u dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
In plaats van zaan huisvesting moest ik naar een afhaalpunt (zie diverse mails).
Wij danken u voor uw feedback, maar betreuren het dat u ontevreden bent. Wij begrijpen uw ongenoegen volledig.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties zich in de toekomst niet meer zullen voordoen. Helaas hebben wij geen controle over de leveringen zelf, aangezien het om een onafhankelijke bezorgdienst gaat.
Wij willen u erop wijzen dat u in de toekomst een andere vervoerder kunt kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, ook al ligt dit buiten onze macht.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Niveau vervoerder nulllll
Wij danken u voor uw feedback, maar we zijn verdrietig om uw ontevredenheid te horen, die we volledig begrijpen.
Om onze diensten te verbeteren, kunt u ons uitleggen wat het probleem was met de levering van uw bestelling?
Wij informeren u dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
-
Ik heb meerdere keren op deze site besteld en de levering wordt steeds langer
Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat wij volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben wij geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
Wij informeren u dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit onafhankelijk van onze wil is.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Het pakket is aangekomen met gescheurde doosjes movicol aan de binnenkant. Er zou meer papier aan de binnenkant moeten worden geplaatst zodat de elementen niet bewegen. Dank u.
Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen van dit ongemak.
Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat dit probleem in de toekomst niet meer voorkomt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Leveringsservice te traag, 6 dagen voor een levering in België... het is beter om direct naar de apotheek te gaan.
We bedanken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke leveringsdienst betreft.
We informeren u dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit onafhankelijk is van onze wil.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Het zouden 5 sterren zijn als het pakket discreter was. Ik ontvang het systematisch in een doos "Tena pants"...
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Bij uw volgende bestelling kunt u een bericht invoeren in het daarvoor bestemde vakje, om te vragen of uw bestelling in een discretere verpakking kan worden verpakt.
Bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Bij zo'n groot bestelbedrag heb ik geen enkel monster van crèmes e.d. ontvangen. Andere apotheken zorgen ervoor dat de klant tevreden is.
Hartelijk dank voor uw bestelling.
Wij bieden af en toe gratis monsters aan, wanneer we deze op voorraad hebben en wanneer de bestelling producten bevat die vergelijkbaar zijn met de monsters.
Hartelijk dank voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
De bestelling zelf is top, maar de levering laat te wensen over, niet serieus.
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
We willen u erop wijzen dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Wanneer je betaalt voor een levering aan huis, is het niet normaal dat de bezorger het AUTOMATISCH in een afhaalpunt plaatst. Als persoon met een handicap moest ik wachten tot iemand beschikbaar was om mijn pakket op te halen. Ik ben altijd thuis en er is geen enkele bezorger langsgekomen. Hij heeft direct besloten het in een afhaalpunt meer dan 2 km van mijn huis te plaatsen. Niet gemakkelijk in een rolstoel!
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
We informeren u dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit onafhankelijk van onze wil is.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
De site is helemaal niet praktisch in gebruik, gebrek aan ergonomie
We zijn bedroefd te horen over uw ontevredenheid met het gebruik van onze website.
Kunt u ons vertellen welke punten we kunnen verbeteren?
Uw feedback zal ons zeer helpen.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Meerdere dagen vertraging voor de levering (betaald) zonder enige uitleg!!!
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
We informeren u dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
De pakketten komen altijd te laat aan
We zijn erg sorry om te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, verantwoordelijk voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
We informeren u dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit onafhankelijk van onze wil is.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
De bestelling is niets om over te zeggen, maar de bezorgservice is rampzalig. Je ontvangt een bericht dat je pakket bij het afhaalpunt is, je gaat er de volgende dag heen en ze vertellen je dat er niets is. Na een klacht wordt je verteld dat het pakket er sinds vrijdag om 18:09 is. Op zaterdag niets en op maandag ja eindelijk... Het bezorgsysteem moet echt worden herzien met een real-time bezorglijn...
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgservice betreft.
We informeren u dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Goed, maar stop met me Luc te noemen. Mijn naam is Meneer Mary/Rabine.
Bedankt voor uw reactie.
U kunt uw gegevens wijzigen op uw ColisPharma-account, rechtstreeks op onze website.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Perfecte bestelling. De levering was ingewikkelder, de bezorger heeft nooit aangebeld (ik ben niet van huis geweest) en ik moest naar een afhaalpunt gaan.
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
We informeren u dat u de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Beschadigd pakket
Het spijt ons te horen dat uw pakket beschadigd is geraakt tijdens het transport.
Kunt u uw klacht naar het volgende e-mailadres sturen:
[email protected]?
We hebben verschillende foto's van het pakket (binnen/buiten) en de beschadigde producten nodig.
We kunnen dan eventueel overgaan tot een terugbetaling of een nieuwe verzending van uw bestelling.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Ik heb mijn pakket niet kunnen ophalen vanwege het ontbreken van mijn identificatie, een streepjescode zou eenvoudiger zijn
Wij danken u voor uw feedback over uw ervaring met ColisPharma. We begrijpen dat het ontbreken van een identificatie het ophalen van uw pakket heeft bemoeilijkt en we bieden onze excuses aan. We nemen uw suggestie om een streepjescode te implementeren in overweging om onze service te verbeteren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u andere opmerkingen of behoeften heeft.
Met vriendelijke groet,
Het ColisPharma-team
De pakketten komen altijd te laat aan
Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat wij volledig begrijpen.
De voorbereiding en verzending van uw bestelling zijn op tijd uitgevoerd. Helaas heeft de vervoerder die u heeft gekozen vertraging opgelopen met zijn leveringen.
Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat dit soort ongemakken in de toekomst niet meer voorkomt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Pakket beschadigd bij ontvangst. Jammer, anders zijn de levertijden gerespecteerd.
We bedanken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat uw pakket beschadigd is.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder die verantwoordelijk is voor de beschadiging van uw pakket.
Als de producten binnenin ook beschadigd zijn, laat het ons dan weten per e-mail zodat we een schadevergoeding kunnen regelen.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit onafhankelijk is van onze wil.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Grote moeilijkheid met de levering. Zeer slechte service van Mondial Relay, met valse beweringen.
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over de levering van uw bestelling.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan Mondial Relay, verantwoordelijk voor de levering van uw pakket.
We informeren u dat u de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit onafhankelijk is van onze wil.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Leveringsservice: aanvankelijk een Locker gekozen, die niet beschikbaar bleek. Het heeft meer tijd gekost dan verwacht, ik moest een afhaalpunt kiezen.
We wachten nog steeds op nieuws over de levering van de betreffende bestelling!!! Niet tevreden over de gekozen partners voor levering in Griekenland!! Informatie aangevraagd bij de klantenservice... we wachten. De site is goed gemaakt en de producten zijn goed, maar let op de leveringen, anders moeten we een andere leverancier vinden. Met vriendelijke groet
Ik ben niet tevreden omdat ik mijn pakket 5 dagen na de leverdatum heb ontvangen.
Na de bestelling is mijn creditcard gehackt.
De levering van het pakket is niet bij mijn huis gedaan maar bij een afhaalpunt, en in een andere gemeente, met Mondial Relay.
Bestelling kwijtgeraakt door de bezorger
Hoe wilt u dat ik een beoordeling geef, ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, bovendien is mijn adres fout, ik geef een afhaaladres en er komt niets aan
Levertijd niet gerespecteerd
Ondanks de snelle melding van uw fout met het afleveradres, hebben ze me verzekerd dat ze het hebben gecorrigeerd. Het pakket is op een verkeerd adres aangekomen. Het ophalen was niet gemakkelijk. De houdbaarheidsdatum van het product is kort.
Mijn pakket is vast komen te zitten
Omdat ik niet meer dan 5 artikelen kon bestellen, heb ik 2 keer verzendkosten gehad
De ontvangen Excilor is onbruikbaar omdat hij droog is.
De oogzalf prikt een beetje in de ogen.
Lange wachttijd.. ik heb een product besteld op 28.03 en op 2.04 stond er voorbereid. Nog niet onderweg...
Verwerkingstijd van de bestelling + levertijd veel te lang