★★★★★
op 8050 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
De termijn werd gerespecteerd. Pakket goed verpakt.
Bedankt voor uw feedback! We zijn blij dat de snelheid en de verpakking u tevreden hebben gesteld.
Als de kwaliteit van onze service u heeft overtuigd, aarzel dan niet om ons de maximale score te geven bij uw volgende bestelling: dit helpt onze online apotheek enorm!
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Ik kan slechts 5 Agiolax per verzending bestellen in plaats van 10 zoals voorheen, waardoor de verzendkosten verdubbelen
We nemen uw opmerking serieus om onze service te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Ik moest tussen de 28 en 29 geleverd worden en ik ben op de 30 geleverd
Onze excuses voor deze lichte vertraging. Door de stakingen bij Bpost zijn sommige vervoerders sterk belast, wat een vertraging kan hebben veroorzaakt. Een dag vertraging bij de levering kan helaas in deze context voorkomen.
Dank u voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Mijn pakket is te ver van mijn huis. Ik kan het dus niet ophalen.
Het spijt ons voor deze situatie. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u kunnen helpen een oplossing te vinden.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Zeer ontevreden over de UPS-levering van de incompetente bezorgers, ik zal niet meer bij jullie bestellen
We zijn oprecht verdrietig om te horen dat uw leveringservaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We begrijpen uw ontevredenheid volledig.
Aangezien de levering wordt verzorgd door de vervoerder UPS, hebben we helaas geen directe controle over hun routes, maar uw feedback is zeer belangrijk en zal worden doorgegeven om deze service te verbeteren.
We staan uiteraard tot uw beschikking om een oplossing te vinden en u zo goed mogelijk te ondersteunen. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we uw situatie in meer detail kunnen bekijken.
We hopen de kans te krijgen om u in de toekomst een betere ervaring te bieden.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Nog steeds niets ontvangen
Er is een bezorgfout. Het pakket is niet afgeleverd op het gekozen afhaalpunt, maar verder van mijn huis (6 km) en in een winkel, dus het is momenteel onmogelijk om het op te halen (feestdag)
Bedankt voor uw terugkoppeling. We bevestigen dat uw pakket inderdaad is afgeleverd op het aangegeven afhaalpunt tijdens uw bestelling.
Aarzel niet om naar het afhaalpunt te gaan met uw identiteitsbewijs en uw afhaalcode om het op te halen.
Indien nodig staat onze klantenservice tot uw beschikking voor verdere ondersteuning.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
10
Bedankt voor uw beoordeling! We zijn blij dat uw ervaring positief was.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
5op5!!
Bedankt voor uw beoordeling! We zijn blij dat alles perfect verlopen is.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Mijn pakket is met meerdere dagen vertraging geleverd. Geen begrip of commerciële geste van de correspondent, de schuld wordt simpelweg teruggegeven aan de bezorger zonder enig onderzoek of inspanning om de klant tevreden te stellen. Niet-bestaande en onaanvaardbare service.
Het spijt ons voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We bevestigen dat uw bestelling dezelfde dag is voorbereid en verzonden, en dat de vertraging van de vervoerder komt. Helaas kunnen we in dit geval geen compensatie aanbieden.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Niet het juiste adres op het pakket, dus teruggestuurd naar de verzender.
Bedankt voor uw reactie. We nemen nota van dit probleem en staan tot uw beschikking om u te helpen bij het vergemakkelijken van uw volgende bestellingen.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
-
Bedankt voor uw reactie. Wij staan tot uw beschikking voor eventuele vragen of opmerkingen om uw ervaring te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Geen manier om het pakket terug te sturen
Na controle van uw e-mailuitwisselingen met onze klantenservice is er inderdaad een retouroplossing aan u voorgesteld. Aangezien dit een verzoek van uw kant is en geen fout, zijn de retourkosten voor uw rekening.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Ik mis een doos van de 2 die ik heb besteld, ik heb een klacht ingediend!!!!! En ze hebben het nooit teruggestuurd.
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Dankzij veiligheidsmaatregelen zijn we er zeker van dat uw bestelling in zijn geheel is verzonden.
We zijn momenteel in contact met de vervoerder zodat u een schadevergoeding kunt krijgen.
We zullen zo snel mogelijk per e-mail bij u terugkomen.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze wil om is.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
-
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent.
De voorraad die op onze site wordt weergegeven, is in principe correct. Het komt echter voor dat we een voorraadfout constateren tijdens een bestelling en daarvoor bieden we onze excuses aan.
We doen ons best om ervoor te zorgen dat dit soort incidenten in de toekomst niet meer voorkomt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en het is al meer dan 15 dagen dat ik nog steeds wacht!
Het spijt ons te horen van dit ongemak.
Onze klantenservice is in contact met de vervoerder om uw pakket te lokaliseren en zo snel mogelijk te leveren. Als uw pakket als verloren wordt verklaard, zullen we uw bestelling terugbetalen of opnieuw verzenden, afhankelijk van uw voorkeur.
We zullen u contacteren zodra we een antwoord van de vervoerder hebben.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel het buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Slecht, levering een week na de maximale termijn
Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw pakket is op tijd vanuit ons magazijn verzonden, maar de vervoerder heeft vertraging opgelopen bij de levering, wat uiteraard buiten onze wil ligt.
We doen echter ons best om ervoor te zorgen dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt.
We informeren u dat als u opnieuw wilt bestellen, u de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze wil ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Ontvangst van medicijnen met vervaldatum in de maand na aankoop.
Het spijt ons te horen van dit ongemak.
We controleren regelmatig de vervaldatums van al onze producten.
Als u een afwijking constateert, kunt u uw klacht per e-mail sturen naar "[email protected]". We zullen binnen 48 uur op werkdagen reageren en een oplossing vinden om een schadevergoeding te regelen.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Drie lange vertragingen en nog steeds niet ontvangen
Het spijt ons te horen van uw ontevredenheid, die we volledig begrijpen.
Als u een probleem heeft met uw bestelling, nodigen wij u uit om uw klacht per e-mail te sturen naar het volgende adres: [email protected].
We zijn er zeker van dat we een oplossing voor u kunnen vinden.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Vreemd genoeg is mijn bestelling geannuleerd door de verkoper terwijl deze bij de bestelling op de site was betaald? Maar de terugbetaling zal binnen tien dagen plaatsvinden!!!
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Door een computerfout is uw bestelling helaas geannuleerd en daarvoor bieden we onze excuses aan. Zoals per e-mail aangegeven, zullen we uw bestelling zo snel mogelijk terugbetalen.
Bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Ik heb gevraagd om bij het afhaalpunt naast mijn huis te worden geleverd en het bevindt zich in Parijs 14e, ik ben niet in staat om het op te halen, ik ben verplicht om iemand te vragen en te storen om het op te halen. En de levering is een beetje te lang, ik ben teleurgesteld voor een eerste bestelling.
Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat wij volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket. Helaas hebben wij geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
Wij doen echter ons best om ervoor te zorgen dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt.
Wij informeren u dat als u opnieuw wilt bestellen, u de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Zoals gezegd in mijn e-mail, heb ik mijn pakket niet ontvangen en vraag ik om een terugbetaling.
Het spijt ons dat u uw pakket niet heeft ontvangen. Dit is een fout van de vervoerder, en helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf omdat het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
Zoals per e-mail aangegeven, zal uw terugbetaling zo snel mogelijk worden uitgevoerd.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Meer dan een week voor de levering en de nieuwe pompmethode van Otrivine moet worden herzien, ik geef de voorkeur aan de oude
Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat wij volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket en de veroorzaakte vertraging, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben wij geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
Wij informeren u dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit onafhankelijk van onze wil is.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
De verzendtijden worden niet gerespecteerd en ondanks betaling via bancontact moet je ze contacteren om de betaling goed te keuren
Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, verantwoordelijk voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben wij geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
Wij informeren u dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Wat betreft de geldigheid van de betaling, het is een bug in het betalingssysteem die we zo snel mogelijk hebben opgelost.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
De eerste goed verlopen, snel geleverd, hoewel ik het minimum van 15€ niet begrijp! Hoe dan ook... Maar de tweede, die heb ik nog steeds niet, bijna 1 week, dat is te lang
Wij danken u voor uw bestellingen.
Het spijt ons te horen over de opgelopen vertraging. De vervoerder geeft aan dat uw tweede bestelling op 19/11 is geleverd bij het afhaalpunt en wacht op afhaling.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, die verantwoordelijk is voor de vertraging bij de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben wij geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
Wij informeren u dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Betaald maar toch geannuleerd
Wij begrijpen uw beoordeling niet, aangezien uw bestelling op 31/10 is geleverd, met bewijs van levering.
Kunt u ons meer uitleg geven over uw ontevredenheid ?
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Mijn bestelling is nog niet ingeleverd ik wil graag mij geld terug hebben.
Het spijt ons te vernemen dat u ontevreden bent. Wij begrijpen uw ongenoegen volledig.
De vervoerder heeft een probleem ondervonden met het etiket van uw pakket, dat tijdens het transport beschadigd zou zijn geraakt. Het pakket moest daarom naar ons worden teruggestuurd.
Dit is uiteraard een uitzonderlijke situatie waar wij geen enkele invloed op hebben.
Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk terugbetalen.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Het object is perfect, maar de levering had 5 dagen vertraging, zonder uitleg.
Wij danken u voor uw feedback, maar het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat wij volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben wij geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
Wij informeren u dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
De doos was leeg
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt.
Zodra we een reactie van hen ontvangen, houden we u op de hoogte.
We willen u erop wijzen dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Slechte beoordeling voor de bezorger
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomt. Helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
We informeren u dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit onafhankelijk van onze wil is.
Met vriendelijke groet,
Ik heb het juiste medicijn niet ontvangen
We zijn verrast te horen dat u het juiste medicijn niet heeft ontvangen. Al onze bestellingen worden 2 keer gescand en gecontroleerd voordat ze worden verzonden.
Kunt u ons een foto sturen van de producten die u heeft ontvangen, naar het volgende e-mailadres: [email protected]? Als we een fout constateren, zullen we de nodige stappen ondernemen om u te compenseren.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Aangekondigde termijn niet gerespecteerd en geen communicatie over de reden. Noch over de evolutie van deze termijn. Jammer.
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan de vervoerder, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket, in de hoop dat dit soort situaties in de toekomst niet meer zullen voorkomen. Helaas hebben we geen controle over de leveringen zelf, aangezien het een onafhankelijke bezorgdienst betreft.
We willen u informeren dat u in de toekomst de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Ik heb een verlopen product ontvangen, ik heb dezelfde dag foto's gestuurd waarop ik het pakket heb ontvangen en geopend, en ik kreeg te horen dat het product niet van ColisPharma kwam en dat mijn klacht was gesloten. Een oneerlijke en schandalige houding van ColisPharma.
Zoals per e-mail uitgelegd, controleren we regelmatig onze verlopen producten om te voorkomen dat dit soort situaties zich voordoen.
Bovendien komt het LOT-nummer van het product dat u ons heeft gegeven niet overeen met het onze, wat betekent dat dit product niet uit onze voorraad komt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
We hebben ons pakket niet ontvangen
Het spijt ons dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen.
We hebben een klacht ingediend bij de vervoerder omdat uw pakket sinds 02/09 geen tracking meer heeft.
Kunt u ons een e-mail sturen naar het volgende adres: [email protected]? Dan kunnen we u op de hoogte houden van de voortgang van de situatie.
Als uw pakket als verloren wordt verklaard, zullen we het opnieuw verzenden of u terugbetalen, afhankelijk van uw voorkeur.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Ik wacht al een tijdje op een terugbetaling, dus dit bedrijf is EERO
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
In deze vakantietijd heeft onze boekhouding, die met minder personeel werkt, inderdaad enige vertraging opgelopen en daarvoor bieden we onze excuses aan.
We hebben uw terugbetaling prioriteit gegeven zodat deze zo snel mogelijk wordt uitgevoerd.
Dank u voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Ontvangen product is verlopen!!! Erg teleurgesteld!
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen.
Om een passende oplossing te vinden, kunt u ons uw klacht sturen via het volgende e-mailadres: [email protected]? Stuur ons alstublieft een foto van het ontvangen product en de vervaldatum die erop staat.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Hallo, dit was mijn eerste bestelling. Ik hoopte een korting of een code te krijgen zoals u op de site vermeldt. Aan de andere kant had ik aangegeven dat de levering bij de schoenmaker moest plaatsvinden, die op hetzelfde nummer als mijn huis is. De bezorger heeft niet aangebeld en is met het pakket vertrokken om het naar het postkantoor 2 km verderop te brengen. Hij heeft zelfs de deur van de schoenmaker niet geopend, die op dezelfde verdieping van de straat is. Dat is het. Misschien kunt u een gebaar maken? Het is dezelfde persoon. Met vriendelijke groet
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent.
Ten eerste vermelden wij nergens dat er een korting wordt aangeboden bij de eerste bestelling. De prijzen die wij aanbieden zijn al zeer competitief.
Wat betreft de levering van uw pakket, zal een klacht worden doorgegeven aan de vervoerder die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket. Helaas hebben wij geen controle over de leveringen zelf, noch over het gedrag van elke bezorger.
Wij informeren u dat u de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
UPS heeft mijn pakket niet bij mij thuis afgeleverd zoals gepland (en ik was de hele dag thuis!) maar heeft het pakket bij de naastgelegen boekhandel afgeleverd, zonder zelfs maar een briefje achter te laten om me hierover te informeren. Ik maakte me zorgen dat ik het pakket niet zou ontvangen (terwijl een e-mail me vertelde dat het was afgeleverd!!). Ik moest 10 minuten op hun voicemail doorbrengen om te weten waar mijn pakket was. Ik had al meerdere keren bij jullie besteld en altijd thuis geleverd gekregen. Ik wilde dit melden zodat toekomstige bestellingen goed verlopen.
Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat wij volledig begrijpen.
Uw klacht zal worden doorgegeven aan UPS, die verantwoordelijk is voor de levering van uw pakket. Helaas hebben wij geen controle over de leveringen zelf.
Wij informeren u dat u de mogelijkheid heeft om een andere vervoerder te kiezen als u dat wenst.
Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma
Mijn pakket is nog steeds niet aangekomen, ik ben erg teleurgesteld en zal niets meer op deze site bestellen
Uw pakket heeft een bezorgprobleem gehad met de vervoerder. We hebben een onderzoek aangevraagd. We wachten op een terugkoppeling van de vervoerder. Als uw pakket als verloren wordt verklaard, zullen we het zo snel mogelijk opnieuw verzenden.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.
Geen respect altijd probleem
We hebben u herhaaldelijk uitgelegd dat u naar het postkantoor in Évere moest gaan waar uw pakket zich bevindt. Uw pakket was te groot en paste niet in de pakketkluis.
Met vriendelijke groet,
ColisPharma.