CALICOSY levert gezagsvol snelle verzending en levering, waarbij klanten aangeven dat meubels netjes en conform de beschrijving aankomen en gemakkelijk te monteren zijn, met duidelijke instructies en zorgvuldige verpakking. De service blijkt actief en klantgericht, met snelle, proactieve communicatie en commerciële gestes die gewaardeerd worden, wat bijdraagt aan een positieve ervaring. De meubelkwaliteit komt naar voren als solide en esthetisch, met mooie afwerkingen en tijdloze ontwerpen die aan de verwachtingen voldoen en indruk maken. Klanten noemen ook betrouwbare opvolging van leveringen en herhaalde positieve ervaringen bij vervolgbestellingen.
Alle beoordelingen
S
Sandra B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 02/12/2025
Snelle verzending, goede ervaring
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Beste Sandra,
Wij danken u hartelijk voor uw positieve beoordeling en zijn blij te horen dat u de snelheid van onze verzending en uw ervaring met CALICOSY op prijs heeft gesteld. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we hopen u binnenkort weer van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
B
Beatriz R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 09/11/2025
De bestelling kwam zonder de montagematerialen. Wachtend op een oplossing
Vertaalde beoordelingen
C
Christophe C.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 26/11/2025
Tevreden over de service, alleen een opmerking over het artikel: de schroefpunten ontbraken, ik moest me aanpassen, maar het was verre van onuitvoerbaar.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Christophe,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en uw score van 5/5. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. We nemen ook uw feedback over de ontbrekende schroefpunten ter kennis en bieden onze excuses aan voor dit ongemak. Uw ervaring is belangrijk voor ons en we zullen ons best doen om ons aanbod te verbeteren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor verdere vragen of hulp.
Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
H
Heloise B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 01/12/2025
Nikkel
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Heloise,
Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zijn blij dat u een positieve ervaring heeft gehad met CALICOSY. Uw tevredenheid is onze prioriteit. Tot snel op onze site!
Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
C
Cristina A.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 06/11/2025
Ik heb mijn boekenkast ontvangen. Hij is volledig beschadigd en van de twee pakketten heb ik er maar één ontvangen. Praktisch heb ik een halve boekenkast die beschadigd is.
Vertaalde beoordelingen
S
Stephanie D.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 30/11/2025
Snelle levering, meubel met goede prijs-kwaliteitverhouding, reactieve klantenservice, er ontbrak een onderdeel dat zeer snel werd verzonden en ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Stéphanie,
Wij danken u hartelijk voor uw positieve feedback over uw ervaring met CALICOSY. We zijn blij te horen dat u de snelheid van onze levering en de kwaliteit van onze klantenservice op prijs heeft gesteld. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we blijven tot uw beschikking voor eventuele andere verzoeken.
C
Christine G.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 29/11/2025
Zeer mooie nachttafel.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Beste Christine,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat u de nachttafel mooi vindt. Uw tevredenheid is onze prioriteit.
Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
I
Iñaki A.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 28/11/2025
Na het plaatsen van de bestelling op 28 november, ontvang ik op de 11e van de volgende maand een bericht dat mijn bestelling niet voor januari zal aankomen. Ze gaven me de optie om te annuleren, maar na te hebben gewacht, besloot ik uiteindelijk het product terug te sturen. Ik zal hier niet opnieuw kopen.
Vertaalde beoordelingen
M
Maeva M.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 29/11/2025
Voldoet aan mijn verwachtingen. Zeer mooi tv-meubel.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Beste Maeva,
Hartelijk dank voor uw lovende beoordeling en we zijn blij te horen dat uw CALICOSY TV-meubel aan al uw verwachtingen voldoet. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we hopen u binnenkort weer te verwelkomen.
O
Olivier L.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 30/11/2025
Kwaliteitsmeubel, op tijd geleverd, goed ontworpen montagehandleiding, ik raad aan
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Olivier,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze meubels en onze service. Uw aanbeveling raakt ons en motiveert ons om het beste te blijven bieden.
Tot snel bij CALICOSY!
Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
A
Andrea C.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 29/11/2025
Heb geen bevestigingsmail of iets anders ontvangen (geloof me, ik heb mijn ongewenste/spam meerdere keren gecontroleerd), dus dacht ik dat de bestelling niet was doorgekomen. Een paar weken later komen de artikelen aan en ik was totaal in de war. Tenminste, de producten zien er mooi uit.
Vertaalde beoordelingen
A
Agnes V.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/11/2025
Ontvangen meubel beschadigd: splinters op verschillende planken, vervorming van een hoek (ingedrukt) en dus grote splinter van het melamine. Ik wacht op een reactie van de klantenservice.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Agnes,
Wij danken u voor het nemen van de tijd om uw ervaring te delen. Het spijt ons oprecht te horen dat uw meubel beschadigd is aangekomen. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we zetten ons in om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Een lid van onze klantenservice zal contact met u opnemen om mogelijke oplossingen te bespreken.
Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
N
Nursiiat K.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 28/11/2025
Goede kwaliteit. Heel mooi. Goed gemaakte montage-instructies
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Wij danken u hartelijk voor uw lovende beoordeling van CALICOSY. We zijn blij te horen dat de kwaliteit van onze producten en de duidelijkheid van onze montage-instructies aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we hopen u binnenkort weer op onze site te zien!
M
Macarena M.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 28/11/2025
Zeer tevreden met de aankoop bij calicosy. Het meubel is precies zoals op de foto. Zeer goed gespecificeerd om in elkaar te zetten. Ik heb het geweldig gevonden om bij calicosy te kopen.
Vertaalde beoordelingen
S
Sandra D.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 28/11/2025
Alles correct
Vertaalde beoordelingen
L
Lucie C.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 26/11/2025
Hallo, Het pakket is goed aangekomen op het opgegeven adres. Het zou echter fijn zijn om bij het plaatsen van de bestelling een leveringsdatum voor het pakket af te spreken, in plaats van slechts enkele uren voor de levering op de hoogte te worden gesteld, want zelfs dan kunnen we ons niet altijd op het laatste moment vrijmaken om het te ontvangen (bijvoorbeeld vanwege professionele verplichtingen).
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Lucie,
Wij danken u hartelijk voor uw feedback en uw perfecte beoordeling. We nemen uw suggestie over de mogelijkheid om een ontvangstdag te kiezen bij de bestelling ter harte en zullen deze evalueren om onze service in de toekomst te verbeteren. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we hopen u binnenkort weer te zien op CALICOSY.
L
Loan N.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 21/11/2025
De meubels die ik heb gekocht zijn van zeer goede kwaliteit. Zeer goede reactietijd en efficiëntie van de klantenservice. Ik ben blij met mijn eerste ervaring met Calicosy. Heel erg bedankt aan het hele team.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Loan,
Hartelijk dank voor uw lovende beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze meubels en onze klantenservice. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en uw aanmoedigingen motiveren het hele team. Tot snel bij Calicosy!
Met vriendelijke groet,
Het Calicosy-team
G
Ghislaine Q.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/11/2025
Buffet "Mala" besteld maar geen andere referentie dan "Monaco" op de leveringsdozen, dus grote bezorgdheid over de goede levering van mijn pakketten. 1 pakket van de 3 heeft niet dezelfde referenties en heeft vooral niet dezelfde kleur als de bestelling... Ik wacht nu al 24 uur op een reactie van de klantenservice om dit probleem op te lossen. De beoordeling zal veranderen wanneer het buffet dat bedoeld is als kerstcadeau goed en compleet is.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Ghislaine,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We begrijpen uw bezorgdheid over de levering van uw bestelling en bieden onze excuses aan voor de ongemakken die u heeft ondervonden. Ons team doet zijn best om dit soort situaties zo snel mogelijk op te lossen. We danken u voor uw geduld en staan tot uw beschikking voor verdere assistentie.
Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
M
María Cristina G.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 18/11/2025
Prachtige meubels, ze kwamen op tijd en in goede staat en waren gemakkelijk te monteren
Vertaalde beoordelingen
I
Isabelle P.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 26/11/2025
Zeer goed
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Wij danken u hartelijk voor uw positieve beoordeling, Isabelle. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we zijn blij dat onze site CALICOSY u bevalt. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor eventuele suggesties of vragen.
A
Anne R.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 03/11/2025
heel goed! meubels met een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Beste Anne,
Wij danken u hartelijk voor uw lovende beoordeling en uw score van 5/5. We zijn blij te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en de prijs-kwaliteitverhouding van onze meubels. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we hopen u binnenkort weer te zien op CALICOSY.
Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
F
Felip K.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 22/11/2025
het materiaal kwam laat aan, maar de producten zijn allemaal goed
Vertaalde beoordelingen
F
Fanny V.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 21/11/2025
Zeer goed.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Beste Fanny,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat onze site CALICOSY u bevalt. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we hopen u binnenkort weer te verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
C
Coralie L.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 23/11/2025
Blij met mijn bank, hij voldoet perfect aan mijn verwachtingen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Coralie,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat uw bank perfect aan uw verwachtingen voldoet. Uw tevredenheid is onze prioriteit. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u iets nodig heeft.
Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
R
Raquel C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 21/11/2025
De sticker die hout simuleert, is op sommige hoeken gebroken.
Vertaalde beoordelingen
J
Joseph S.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 20/11/2025
Zeer tevreden. Aanbevolen site. Met vriendelijke groet.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Joseph,
Hartelijk dank voor uw lovende beoordeling en uw perfecte score van 5/5. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw ervaring op onze site CALICOSY. Uw aanbeveling raakt ons bijzonder. We blijven tot uw beschikking en wensen u een uitstekende dag.
Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
V
Virginie D.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 25/11/2025
Snelle en zorgvuldige verzending. Zeer tevreden met onze aankoop
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Beste Virginie, hartelijk dank voor uw lovende beoordeling en we zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw aankoop. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we doen ons best om een kwaliteitsservice te garanderen. We kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen bij CALICOSY!
F
Françoise M.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 24/11/2025
Goed product. De montage-instructies zijn correct, maar met een nummering van de onderdelen zou het perfect zijn.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo
Bedankt voor uw opmerking,
We danken u voor uw beoordeling en uw constructieve opmerkingen, Françoise. We zijn blij dat ons product u tevreden stelt en nemen uw suggestie over de nummering van de elementen in de montagehandleiding ter kennis. Uw feedback is waardevol en helpt ons onze service te verbeteren.
C
Carole G.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 23/11/2025
Snelle service en goede aanbieding Dank u
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Carole,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u onze snelle service en promoties waardeert. Uw tevredenheid is onze prioriteit. Tot snel op CALICOSY!
Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
N
Nicolas B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 19/10/2025
Goed gemaakte site, reactieve klantenservice en proactieve voorstellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Beste Nicolas, hartelijk dank voor uw lovende beoordeling van CALICOSY. We zijn blij dat onze website en onze klantenservice aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om naar uw suggesties of toekomstige behoeften te luisteren.
A
Alexandra N.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 08/11/2025
De klantenservice is reactief en zeer aangenaam. Na een klein probleem met mijn meubel hebben ze heel goed gereageerd en ik ben zeer tevreden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Beste Alexandra,
Hartelijk dank voor uw lovende beoordeling en voor de score van 5/5! We zijn blij te horen dat onze klantenservice aan uw verwachtingen heeft voldaan met efficiëntie en beleefdheid. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we blijven tot uw beschikking voor eventuele andere vragen.
Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
M
Mathilde G.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 20/11/2025
Super tevreden met mijn bestelling. Het is snel geleverd en het bestelde bureau is mooi en van goede kwaliteit.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Mathilde,
Hartelijk dank voor uw lovende beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw bestelling en de kwaliteit van uw bureau. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we hopen u binnenkort weer te zien op CALICOSY.
Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
M
Marlene R.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 20/11/2025
De bestelling precies zoals op de pagina en ik ontving het heel snel
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van CALICOSY! We zijn blij te horen dat u de montage eenvoudig vond en dat onze prijs-kwaliteitverhouding u tevredenstelt. Uw tevredenheid is onze prioriteit.
We kijken ernaar uit u weer op onze site te zien!
Met vriendelijke groet,
Het team van CALICOSY
C
Christelle V.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 17/11/2025
Zeer snelle levering en producten met een goede prijs-kwaliteitverhouding
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Christelle,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat u de snelheid van de levering en de prijs-kwaliteitverhouding van onze producten waardeert. Uw tevredenheid is onze prioriteit. Tot snel op CALICOSY!
Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
R
Rik D.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 19/11/2025
Uitstekend, zoals verwacht van Calicosy
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Rik,
Wij danken u hartelijk voor uw lovende beoordeling en voor de perfecte score die u ons heeft gegeven. We zijn blij te horen dat onze diensten aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we hopen u binnenkort weer te verwelkomen op Calicosy.
Met vriendelijke groet,
Het Calicosy-team
P
Paul B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 19/11/2025
boven
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Beste Paul,
Wij danken u hartelijk voor uw positieve beoordeling van CALICOSY. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we zijn blij dat onze site aan uw verwachtingen heeft voldaan. Aarzel niet om ons uw suggesties of opmerkingen te geven om onze service verder te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
V
Virginie M.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 05/11/2025
Let op de kwaliteit van sommige onderdelen: een van de steunonderdelen stond een veilige montage niet toe. Na de verkoopservice kan het defecte onderdeel worden opgestuurd, maar met een vertraging van 6 weken, dat is erg lang als je het meubel half gemonteerd in losse onderdelen in de kamer hebt. De klantenservice reageert echter zeer snel.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Beste Virginie,
Wij danken u voor uw terugkoppeling en het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden bij het monteren van uw meubel. Uw opmerking over de kwaliteit van bepaalde onderdelen en de wachttijd voor het ontvangen van het vervangende onderdeel is waardevol, en we zullen werken aan de verbetering van onze processen. We zijn blij te horen dat onze klantenservice snel op uw verzoek heeft kunnen reageren. Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen als u aanvullende hulp nodig heeft.
Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
E
Eve J.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 19/11/2025
Zeer mooie manden
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Beste Eve,
Hartelijk dank voor uw lovende beoordeling en de score van 5/5. We zijn blij te horen dat onze manden uw aandacht hebben getrokken en u ze leuk vindt. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en uw feedback motiveert ons om kwaliteitsproducten te blijven aanbieden. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien op CALICOSY !
Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
S
Sarah J.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 10/11/2025
Het is de tweede keer dat ik koop en ik ben superblij. Het meubel is prachtig en het kwam heel goed verpakt en eerder dan verwacht aan. Ik raad het 100% aan!
Vertaalde beoordelingen
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.