Klantenbeoordelingen van CALICOSY

Vertrouwenscertificaat
8,7 /10
Algemene beoordeling: 8,7 van 10
Gebaseerd op 2 849 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

CALICOSY levert gezagsvol snelle verzending en levering, waarbij klanten aangeven dat meubels netjes en conform de beschrijving aankomen en gemakkelijk te monteren zijn, met duidelijke instructies en zorgvuldige verpakking. De service blijkt actief en klantgericht, met snelle, proactieve communicatie en commerciële gestes die gewaardeerd worden, wat bijdraagt aan een positieve ervaring. De meubelkwaliteit komt naar voren als solide en esthetisch, met mooie afwerkingen en tijdloze ontwerpen die aan de verwachtingen voldoen en indruk maken. Klanten noemen ook betrouwbare opvolging van leveringen en herhaalde positieve ervaringen bij vervolgbestellingen.

Alle beoordelingen

C
Carolina M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/01/2026
Er ontbrak een poot, er ontbraken schroeven. Een ramp ondanks dat het een heel mooi meubelmodel is.
Vertaalde beoordelingen
M
Marie M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/01/2026
Slechte kwaliteit van de bewerking. Onmogelijk om het meubel te monteren.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo,

Het spijt ons te horen over de moeilijkheden die u heeft ondervonden bij het monteren van uw meubel.

Op uw verzoek is een verzending van de benodigde onderdelen uitgevoerd om u in staat te stellen de assemblage onder goede omstandigheden te voltooien.

Onze excuses voor het ongemak en wij blijven tot uw beschikking indien nodig.

Met vriendelijke groet,
Het Calicosy-team
F
Fernando L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/01/2026
De verzonden tafel is erg fragiel. Bij het draaien is er al een dwarsbalk van gebroken.
Vertaalde beoordelingen
D
Didier C.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 21/01/2026
2 planken besteld. 1 geleverd
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo,

Het spijt ons voor deze situatie.

Na controle is uw bestelling inderdaad in twee aparte pakketten verzonden, en volgens de verzendinformatie van de vervoerder zijn beide pakketten als geleverd gemeld.

Als u slechts één pakket heeft ontvangen, nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij een onderzoek kunnen openen en u snel een oplossing kunnen bieden.

Wij blijven tot uw beschikking,
Met vriendelijke groet,
Het Calicosy-team
M
María S.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 17/01/2026
Heel goed
Vertaalde beoordelingen
L
Laura L.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 21/01/2026
Snel ontvangen meubel, gemakkelijk te monteren en heel mooi! Ik ben er zeer tevreden over.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Laura,

Wij bedanken u hartelijk voor uw lovende opmerking over uw ervaring met CALICOSY. We zijn blij te horen dat uw meubel aan uw verwachtingen voldeed op het gebied van snelheid, montagegemak en esthetiek. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we hopen u binnenkort weer op onze site te zien!

Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
M
Mert S.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 21/01/2026
Ontbrekende onderdelen van een van de artikelen. Ik heb al contact opgenomen met de ondersteuning en wacht nog steeds op een reactie.
Vertaalde beoordelingen
M
Marion F.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 17/01/2026
voor een eerste bestelling zeer tevreden een goede prijs-kwaliteitverhouding snelle levering
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Marion,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en voor het kiezen van CALICOSY! We zijn blij te horen dat uw eerste bestelling een succes was en dat u onze prijs-kwaliteitverhouding en de snelheid van levering waardeert.

We hopen u snel weer te zien!

Met vriendelijke groet,
Het team van CALICOSY
V
Val Q.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 19/01/2026
Vele elementen van het meubel (in kit) zijn gebroken, verpletterd geleverd .. we hebben de klantenservice geïnformeerd. We hopen op een terugbetaling ..
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo,

Het spijt ons oprecht te horen dat verschillende elementen van uw meubel beschadigd zijn aangekomen.

Na uw verzoek bij onze klantenservice is uw bestelling inderdaad terugbetaald.

Wij bieden nogmaals onze excuses aan voor deze slechte ervaring en danken u voor uw begrip.

Met vriendelijke groet,
Het Calicosy-team
Y
Yann Z.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 02/12/2025
Catastrofaal Bestelling geplaatst op 03/12 Deeltijdlevering ontvangen op 21/01 Levering van de rest voorgesteld voor over een maand terwijl ik op reis zal zijn... Kortom, catastrofaal Ik zal nooit meer bij jullie bestellen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo,

We zijn oprecht sorry voor deze ervaring en begrijpen uw onvrede volledig gezien de ondervonden vertragingen.

Na uw melding heeft onze klantenservice uw dossier goed opgevolgd in samenwerking met de vervoerder. Helaas is een van de pakketten verloren gegaan tijdens het transport.

Er is een oplossing voor verzending voorgesteld, maar u heeft ervoor gekozen om een terugbetaling te ontvangen, die ook is uitgevoerd.

We betreuren deze situatie die buiten onze wil ligt en bieden u nogmaals onze excuses aan voor de veroorzaakte overlast.

Met vriendelijke groet,
Het Calicosy-team
L
Laurence G.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 19/01/2026
De kleur van het meubel is niet dezelfde als die op de site gepresenteerd. De kwaliteit is gemiddeld. Jammer
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen.

Het spijt ons te horen dat de tint van het meubel niet aan uw verwachtingen voldoet. Afhankelijk van de schermen en de verlichting kan de kleurweergave inderdaad iets afwijken van de gepresenteerde foto's.

We nemen ook uw opmerking over de kwaliteit in overweging en het spijt ons.

Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice indien nodig, we staan tot uw beschikking om u te ondersteunen.

Met vriendelijke groet,
Het Calicosy-team
L
Loic D.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 17/01/2026
alles in orde
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Loic,

Wij bedanken u oprecht voor uw lovende beoordeling en voor de score van 5/5. We zijn blij te horen dat uw ervaring met CALICOSY aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we hopen u binnenkort weer te verwelkomen.

Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
T
Tom W.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 17/01/2026
Het meubel is erg mooi, onverslaanbare prijs-kwaliteitverhouding! Relatief eenvoudig te monteren meubel. We zullen zien of het schuifdeursysteem in de tijd standhoudt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Beste Tom,

Hartelijk dank voor uw lovende beoordeling en de perfecte score van 5/5. We zijn blij te horen dat u het ontwerp van uw meubel en de prijs-kwaliteitverhouding waardeert. Wat betreft het schuifdeursysteem, wees gerust dat we op de kwaliteit hebben gelet. Aarzel niet om ons uw ervaring in de loop van de tijd te laten weten, dit zal ons helpen om onze producten te blijven verbeteren.

Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
L
Latapie J.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 18/01/2026
top maar verander van vervoerder, ze zijn waardeloos
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo latapie,

Wij danken u hartelijk voor uw beoordeling en voor de score van 4/5. We zijn blij dat u tevreden bent met onze diensten. We nemen ook uw opmerking over de vervoerder in overweging. Uw opmerkingen helpen ons om ons aanbod te verbeteren, en we zullen deze kwestie van dichtbij onderzoeken. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor eventuele aanvullende suggesties.

Met vriendelijke groet,
Het team van CALICOSY
M
Michael B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 08/01/2026
Product van slechte kwaliteit, de beschrijving misleidt de klant. Aangegeven als hout, het is gewoon een simpele multiplex met nep-hout verlijmd. Zeer zeer teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Michael,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen. We betreuren het te horen dat het product niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback is waardevol en zal ons helpen om onze beschrijvingen te verbeteren zodat ze beter de kwaliteit van onze artikelen weerspiegelen. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen als u verder wilt praten over uw ervaring.

Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
A
Anne-Marie M.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 15/01/2026
Zeer tevreden met mijn aankoop. De montage-instructies zijn duidelijk, op een of twee bugs en een klein probleem met een deur na.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Beste Anne-Marie,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw score van 4/5! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw aankoop en dat de montage-instructies nuttig voor u waren. We nemen uw opmerkingen over de bugs en het probleem met de deur ter harte, en we zullen werken aan het verbeteren van deze punten. Uw feedback is waardevol voor ons!

Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
S
Sebastien C.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 18/01/2026
Gemakkelijk te monteren meubels en mooi resultaat. Zeer tevreden met mijn aankoop
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Sébastien,

Wij danken u hartelijk voor uw lovende beoordeling en zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw meubels en hun esthetiek. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we hopen u binnenkort weer te zien op CALICOSY voor uw toekomstige projecten.
M
Mahmoud R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 17/01/2026
Het pakket is gebroken aangekomen. We wachten wanhopig op een reactie van de klantenservice zodat ze ons een nieuw pakket kunnen opsturen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo,

We zijn oprecht sorry om te horen dat uw pakket beschadigd is aangekomen.

We hebben uw bestelling gecontroleerd en kunnen zien dat onze klantenservice het bedrag van uw bestelling heeft terugbetaald.

We betreuren de verwerkingstijd die u heeft ervaren en bieden nogmaals onze excuses aan voor deze ervaring.

Met vriendelijke groet,
Het Calicosy-team
C
Catherine T.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 13/01/2026
Tevreden!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Beste Catherine,

Wij danken u hartelijk voor uw beoordeling en zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw ervaring met CALICOSY. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we hopen u binnenkort weer te zien voor nieuwe avonturen. Aarzel niet om ons uw suggesties te geven om de perfecte score te bereiken!

Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
L
Laurence P.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 07/12/2025
De tafel is mooi, maar op het zwarte blad is er een defect dat we helaas niet hebben gezien bij het uitpakken. Het is jammer voor een nieuwe tafel, wat doet vrezen voor een gebrek aan duurzaamheid van het product in de tijd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Laurence,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen. We zijn blij dat u de tafel mooi vindt, maar we zijn verdrietig om te horen dat er een defect is. Uw feedback is waardevol en zal ons helpen onze kwaliteitscontrole te verbeteren. We moedigen u aan om rechtstreeks contact met ons op te nemen, zodat we u kunnen helpen. We willen dat uw ervaring met CALICOSY aan uw verwachtingen voldoet.

Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
H
Hugo R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/01/2026
1e beschadigde pakket ontvangen, 2e vervangpakket beschadigd en onjuist, extreem lange levertijd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo,

We zijn oprecht sorry om te horen over uw ervaring en begrijpen uw onvrede volledig.

Het ontvangen van een eerste beschadigd pakket is al abnormaal, maar dat het vervangproduct ook beschadigd en niet conform is, vergezeld van bijzonder lange levertijden, is onaanvaardbaar en weerspiegelt niet onze kwaliteitsnormen.

We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice met uw bestelreferentie, zodat we uw dossier prioriteit kunnen geven en u een snelle en passende oplossing kunnen bieden.

Nogmaals onze excuses voor deze ongemakken.

Met vriendelijke groet,
Het Calicosy-team
L
Laure P.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 15/01/2026
Element zogenaamd op voorraad dat uiteindelijk niet was. Geen mail om te waarschuwen. Ik moest zelf bellen om te weten waar de bestelling was voordat men me vertelde dat ze de bestelling bij hun leverancier moesten plaatsen omdat ze er geen meer hadden zonder enige zichtbaarheid op de levertijden. Ik ben terugbetaald zodra ik dat vroeg.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo,

Het spijt ons te horen dat u deze ervaring heeft gehad.

Na controle bleek dat uw bestelling betrekking had op nachtkastjes die de volgende dag na uw aankoop zijn verzonden. De informatie die u noemt lijkt dus niet overeen te komen met deze bestelling.

Het is mogelijk dat er verwarring is geweest met een andere aankoop of een andere verkoper.

Wij staan uiteraard tot uw beschikking als u wilt dat wij uw dossier verder in detail controleren.

Met vriendelijke groet,
Het Calicosy-team
C
Claude B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 14/01/2026
Zeer tevreden met uw merk. Materiaal van mooie kwaliteit. Respect voor de levertijden. Ik raad deze winkel ten zeerste aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Claude,

Hartelijk dank voor uw lovende beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze producten en onze bezorgservice. Uw aanbeveling raakt ons zeer en motiveert ons om het beste aan onze klanten te blijven bieden. We kijken ernaar uit u weer te zien op CALICOSY!

Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
N
Noémie T.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 15/01/2026
De twee meubels die ik heb besteld zijn mooi en functioneel. De montage is eenvoudig, de uitleg is duidelijk.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Beste Noémie,

Wij danken u hartelijk voor uw lovende beoordeling en voor de 5-sterren beoordeling. We zijn blij te horen dat u tevreden bent over de schoonheid en functionaliteit van uw meubels, evenals de duidelijkheid van de montage-instructies. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we hopen u binnenkort weer te zien op CALICOSY.

Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
P
Pascale S.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 15/01/2026
De nachttafels voldoen aan mijn verwachtingen Een beetje ingewikkeld om in elkaar te zetten
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Pascale,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback over onze nachttafels! We zijn blij dat ze aan uw verwachtingen voldoen. We nemen uw opmerking over de montage ter harte en zullen oplossingen zoeken om deze ervaring te verbeteren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u hulp nodig heeft.

Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
C
Cielo S.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 14/01/2026
Product zoals geadverteerd, en de klantenservice was zeer goed: ZEER aan te bevelen
Vertaalde beoordelingen
M
Mohamed B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 14/01/2026
Niets op aan te merken, ruime keuze aan meubels en de verwerking van bestellingen is efficiënt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Mohamed,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat onze ruime keuze aan meubels en de efficiëntie van de verwerking van bestellingen u tevreden hebben gesteld. We kijken ernaar uit u opnieuw van dienst te zijn bij CALICOSY!

Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
N
Noémie O.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 14/01/2026
Niet erg gedetailleerd (laten we het voorbijgaan) het meubel is van slechte kwaliteit, de verf schilfert af bij het plaatsen van sommige schroeven. We hebben 2 beschadigde ladefronten ... ik vrees dat de levensduur kort zal zijn ... afwachten! Maar zeer teleurgesteld gezien de prijs !!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo,

We zijn oprecht sorry om uw teleurstelling te horen over de kwaliteit van het meubel en de gebreken die u bent tegengekomen tijdens de montage.

De problemen die u beschrijft zijn niet normaal en komen niet overeen met onze kwaliteitsnormen.

We hebben uw bestelling gecontroleerd en we kunnen zien dat onze klantenservice een terugbetaling heeft uitgevoerd na uw opmerkingen.

We bieden nogmaals onze excuses aan voor deze slechte ervaring en danken u voor uw feedback, die aan onze teams zal worden doorgegeven om onze producten te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
Het Calicosy-team
R
Raquel A.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 09/01/2026
Ik heb op 10 januari een console gekocht en tot op de dag van vandaag heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Na het sturen van duizend e-mails vragen ze alleen om excuses en bieden ze geen oplossing. Ik heb de console niet, noch de terugbetaling van mijn bestelling. Absoluut een schande. Ik zal hier nooit meer kopen.
Vertaalde beoordelingen
A
Amandine O.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/01/2026
De bijbehorende leveringsservice was catastrofaal, ik zal niet meer op deze site bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo,

Het spijt ons oprecht te horen dat uw leveringservaring zo ontevredenstellend was.

Dit komt absoluut niet overeen met het serviceniveau dat we willen bieden. Uw feedback zal worden doorgegeven aan de vervoerder zodat een dergelijke situatie zich niet herhaalt.

We begrijpen uw teleurstelling en blijven tot uw beschikking als u wilt dat we uw dossier in meer detail bekijken en een oplossing vinden.

Nogmaals onze excuses voor deze slechte ervaring.

Met vriendelijke groet,
Het Calicosy-team
M
Marine D.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 13/01/2026
Pakket niet ontvangen en zeer moeilijk om een terugbetaling te krijgen, ik raad het niet aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo,

We zijn oprecht sorry voor deze ervaring en begrijpen uw onvrede.

Na tussenkomst van onze klantenservice is uw bestelling inderdaad terugbetaald.

We betreuren de moeilijkheden die u heeft ondervonden bij de behandeling van uw dossier en nemen uw feedback mee om onze doorlooptijden en servicekwaliteit te verbeteren.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Het Calicosy-team
I
Isabelle B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 11/01/2026
Zeer goed
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Isabelle,

Wij danken u hartelijk voor uw positieve beoordeling en uw score van 5/5. We zijn blij te horen dat u een tevredenstellende ervaring heeft gehad op onze site CALICOSY. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we hopen u binnenkort weer onder onze klanten te zien.

Met vriendelijke groet,
Het team van CALICOSY
S
Samuel B.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 18/12/2025
Na het ontvangen van de helaas beschadigde tafel, onafhankelijk van de wil van CaliCosy, heeft de klantenservice perfect professionalisme getoond, zowel in reactievermogen als in de voorstellen voor oplossingen voor het probleem. Ik ben er volledig tevreden mee en ik dank de klantenservice nogmaals voor de manier waarop dit is verlopen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Samuel,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback en aanmoedigingen. We zijn blij te horen dat onze klantenservice aan uw verwachtingen heeft voldaan ondanks het voorval. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan tot uw beschikking voor eventuele andere vragen of behoeften.

Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
P
Patrick L.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 12/01/2026
Perfect...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Patrick,

Hartelijk dank voor uw lovende beoordeling en voor de maximale score van 5/5! We zijn blij te horen dat u uw ervaring bij CALICOSY perfect vond. Uw tevredenheid is onze grootste beloning. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vragen of suggesties heeft.

Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
F
Françoise A.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 10/01/2026
Moeilijke montage omdat de "voorgeboorde gaten" in sommige delen van het meubel niet waren gemaakt. Ik moest dus zelf meten om ze goed te plaatsen en een boormachine gebruiken..
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen.

Het spijt ons te horen dat de montage moeilijk was vanwege het ontbreken van bepaalde voorgeboorde gaten. Dit komt niet overeen met de ervaring die we willen bieden en we begrijpen de ongemakken die dit heeft veroorzaakt.

Uw opmerking is belangrijk en zal worden doorgegeven aan onze teams om de productkwaliteit te verbeteren en de montage van onze producten te vergemakkelijken.

Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice indien nodig, wij blijven tot uw beschikking.

Met vriendelijke groet,
Het Calicosy-team
M
Melanie D.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 12/01/2026
25 stukken van de salontafel zijn beschadigd aangekomen! In afwachting van een nieuwe levering, maar op dit moment teleurgesteld... allemaal slecht verpakt in de doos, geen wonder dat het in deze staat aankomt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo,

We zijn oprecht sorry voor de staat waarin uw salontafel is ontvangen. De schade die u beschrijft is absoluut niet normaal en we begrijpen uw teleurstelling.

Na uw melding heeft onze klantenservice het nodige gedaan en is uw bestelling volledig terugbetaald.

We bieden nogmaals onze excuses aan voor deze slechte ervaring. Uw feedback over de verpakking is goed genoteerd en zal worden doorgegeven aan onze teams om te voorkomen dat deze situatie zich herhaalt.

Met vriendelijke groet,
Het Calicosy-team
C
Charles W.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 11/01/2026
Meubels conform, met vrij correcte materialen. Geen geheim: lage prijzen, lage kwaliteit. Opmerking: Bijzonder lange levertijden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen.

We zijn blij dat de meubels aan uw verwachtingen voldoen. We nemen ook uw opmerking over de waargenomen kwaliteit en de levertijden, die langer waren dan verwacht, ter harte en bieden onze excuses aan.

Uw feedback is waardevol en zal worden doorgegeven aan onze teams om zowel onze producten als onze levertijden te blijven verbeteren.

Wij blijven tot uw beschikking,
Met vriendelijke groet,
Het Calicosy-team
S
Stéphane G.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/01/2026
Beschadigd pakket ontvangen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Stéphane,

Wij danken u voor uw terugkoppeling en het spijt ons te horen dat uw pakket beschadigd is aangekomen. Wij hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen zodat wij u kunnen helpen deze situatie snel op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
F
Fanny B.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 11/01/2026
Veel gebroken stukken bij het openen van het pakket
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Fanny,

Wij danken u voor uw reactie en zijn oprecht verdrietig te horen dat uw pakket beschadigd is aangekomen. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we willen dit probleem snel oplossen. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen zodat we u kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team
M
Morgane S.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 11/01/2026
Blij met onze aankoop, de prijs-kwaliteitverhouding is perfect
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van CALICOSY
Hallo Morgane,

Wij bedanken u hartelijk voor uw positieve feedback over onze site CALICOSY. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw aankoop en dat onze prijs-kwaliteitverhouding aan uw verwachtingen heeft voldaan. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor uw toekomstige behoeften!

Met vriendelijke groet,
Het CALICOSY-team