/10
★★★★★
op 172 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 172 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3
/5
★★★☆☆
Na een te lange levertijd van CHRONOPOST zijn de vallisneria beschadigd aangekomen. Ik was thuis en de bezorger heeft een kennisgeving achtergelaten, zonder me zelfs maar te bellen, en heeft ze in een afhaalpunt achtergelaten om 24 uur later op te halen. De anubias hebben het transport beter doorstaan en zijn prachtig. Daardoor ben ik de helft van mijn plantenbestelling kwijt. Verder was de verpakking perfect, maar de levertijd te lang. Ik ben echt teleurgesteld...
Sébastien G.
Op
na aankoop van 10/07/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van AquaBota
Op
Hallo,
Bedankt voor uw bericht.
Na controle is de vervoerder inderdaad bij uw huis geweest en heeft een kennisgeving achtergelaten, zoals u vermeldt.
We begrijpen uw teleurstelling volledig en willen u graag enkele nuttige preciseringen geven.
In Frankrijk hebben de bezorgers van vervoerders zoals GLS, DPD of Chronopost geen professioneel telefoonnummer.
Ze zijn dus niet verplicht om de ontvangers te contacteren in geval van afwezigheid of onvoorziene omstandigheden, hoewel velen soms deze stap nemen met hun persoonlijke telefoon.
We betreuren oprecht dat deze ophaaltijd de versheid van de Vallisneria heeft aangetast.
Deze planten zijn bijzonder gevoelig voor temperatuurverschillen en de transportduur, wat helaas hun toestand kan beïnvloeden, ondanks de zorg die we aan de verpakking besteden.
Ter herinnering, de procedure in geval van beschadigde planten is beschikbaar:
in het pakket,
in de bevestigingsmail van de levering,
en op onze website op de FAQ-pagina: https://www.aquabota.com/fr/content/14-faq
"Dank u om ons binnen de 24 uur na ontvangst de volgende elementen te sturen naar het adres [email protected]:
Een foto van de gesloten zak
Een foto van de geopende zak"
Met vriendelijke groet,
Het Aquabota-team
Bedankt voor uw bericht.
Na controle is de vervoerder inderdaad bij uw huis geweest en heeft een kennisgeving achtergelaten, zoals u vermeldt.
We begrijpen uw teleurstelling volledig en willen u graag enkele nuttige preciseringen geven.
In Frankrijk hebben de bezorgers van vervoerders zoals GLS, DPD of Chronopost geen professioneel telefoonnummer.
Ze zijn dus niet verplicht om de ontvangers te contacteren in geval van afwezigheid of onvoorziene omstandigheden, hoewel velen soms deze stap nemen met hun persoonlijke telefoon.
We betreuren oprecht dat deze ophaaltijd de versheid van de Vallisneria heeft aangetast.
Deze planten zijn bijzonder gevoelig voor temperatuurverschillen en de transportduur, wat helaas hun toestand kan beïnvloeden, ondanks de zorg die we aan de verpakking besteden.
Ter herinnering, de procedure in geval van beschadigde planten is beschikbaar:
in het pakket,
in de bevestigingsmail van de levering,
en op onze website op de FAQ-pagina: https://www.aquabota.com/fr/content/14-faq
"Dank u om ons binnen de 24 uur na ontvangst de volgende elementen te sturen naar het adres [email protected]:
Een foto van de gesloten zak
Een foto van de geopende zak"
Met vriendelijke groet,
Het Aquabota-team
3
/5
★★★☆☆
Aankomst in slechte staat, half rot en veel droog speling!! Toch is het binnen 2 dagen aangekomen!
Michel A.
Op
na aankoop van 13/03/2025
Vertaalde beoordeling