9.6/10
★★★★★
op 237 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Zeer slechte communicatie !
User icon
Pascal V.
Op
na aankoop van 02/08/2025
Antwoord van AquaBota
Op
Goedendag,

U hebt een levering aan een afhaalpunt aangevraagd en betaald, maar aangezien dit afhaalpunt niet bereikbaar was, had u het pakket naar een ander afhaalpunt kunnen laten brengen. U hebt meerdere keren geprobeerd om het pakket thuis te laten bezorgen. Het is normaal dat de communicatie met de vervoerder niet goed verloopt als u voor een appel betaalt en een peer vraagt, dat werkt niet...
1 /5
★☆☆☆☆
Geen producten ontvangen
User icon
Christophe V.
Op
na aankoop van 06/07/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van AquaBota
Op
Hallo,

Na controle bij de vervoerder blijkt dat uw pakket inderdaad is afgeleverd in uw straat, maar op een verkeerd adres. We hebben de informatie onmiddellijk doorgegeven aan GLS zodat deze fout zich niet meer herhaalt.
1 /5
★☆☆☆☆
Je wordt misleid door foutieve foto's op hun webshop (kleinere verpakkingen dan aangegeven) Als antwoord op mijn mail beweerden ze dat ze niet in fout waren, maar nadien pasten ze toch vlug de foto aan waarbij ze in mijn ogen toegaven dat ze in de fout zijn gegaan
User icon
Dirk S.
Op
na aankoop van 07/03/2025
1 /5
★☆☆☆☆
Bepaalde plant niet erg mooi (bladwijzer teken van tekorten)
User icon
Sébastien H.
Op
na aankoop van 28/02/2025
Vertaalde beoordeling