★★★★☆
op 3328 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Veel te lang om geleverd te worden
7 maanden om geleverd te worden...
Levering 3 maanden na bestelling
Leveringstijd veel te lang
Het boek is beschadigd aangekomen omdat het slecht beschermd was (gewone bubbelenvelop). Er was bubbelfolie met een kartonnen envelop nodig.
De NIEUWE puzzels kwamen aan, 3 van de 4 dozen waren beschadigd (opengescheurd). Ik kreeg toen ALLEEN 8 euro compensatie aangeboden. De individuele puzzelstukjes zijn deels verbogen en defect. Het lijkt erop dat dit geen nieuwe puzzels zijn, maar gebruikte en alleen opnieuw verpakte. Eenmaal en nooit meer in deze winkel
De opgegeven levertijd van maximaal 6 werkdagen werd niet aangehouden, maar aanzienlijk overschreden.
Ik zal nooit meer bij deze site bestellen omdat ik niet tevreden ben over de service. Het duurde meer dan 15 dagen om een puzzel te leveren die gepland was voor een verjaardag en die daardoor niet op tijd aankwam en bovendien niet het juiste item was, hoewel het bestelde item op voorraad was. Gelukkig bleef het in hetzelfde thema. Geen mogelijkheid tot annuleren anders dan per aangetekende brief, anders levering binnen 15 dagen. Los van deze verschillende minpunten is de kwaliteit van de puzzel erg goed en hebben we hem ondanks alles gehouden.
De opmerking is gekoppeld aan de levertijd, die veel langer is dan bij de bestelling werd aangekondigd. De dienstverlener is bijzonder slecht, de levertijd wordt steeds langer en de plaats van levering is eenzijdig veranderd. Het cadeau dat ik bij jullie had uitgekozen kwam niet op tijd (ondanks een voorspelde levertijd van bijna twee weken). Ik moest een andere puzzel kopen de dag voor de deadline voor het verzenden van het cadeau naar de VS.
Lange verzendtijd:Ik hoorde heel lang niets meer over mijn bestelling. Een bericht gestuurd en toen ik geen antwoord kreeg had ik de hoop al opgegeven dat ik mijn pakketje ooit nog in handen zou krijgen. Na heel lang kreeg ik toch opeens antwoord en na nog veel langer kwam het pakketje eindelijk toch aan. Daar was ik heel blij mee. Alleen van de kleurpotloden die ik besteld had zijn de punten van binnen helemaal gebroken, er valt niet tegenop te slijpen, erg jammer want de kleuren zijn prachtig.
Order still not arrived after 4 weeks:Order still not arrived after 4 weeksBirthday present now too lateWhere is it - be honest with me When will it be shipped Steve
Very displeased with the amount of time…:Very displeased with the amount of time it took to simply process the order....nearly two weeks ""preparing for shipment""Afterwards, another 11 days to reach me. This would all be well and fine except I paid 40.00 usd for expedited shipping. The quality of service from beginning to end was terribly sub-par.That being said, the product was delivered in a well protected parcel and it was absolutely the exact product advertised. This is the only positive experience of the buying process. Will not be doing business with this company in the future simply for the lack of efficient processing/shipping procedures even when extra service was paid for.
Wrong item shipped:Wrong item shipped. Two of a second item included when only one was ordered. Slow customer service. Contact by phone was impossible since the number for Customer Service failed every time. I tried nine times.
You get only 2 stars because why you…:You get only 2 stars because why you have a great selection of items for the plastic scale modeler, your order fullfillment process is way to slow. Your website says item available in 4-5 days yet it has been over a week and my order STILL is being processed. If you don't have the item in STOCK, don't display it at all! This is the second time this has happened, the first time you gave me a voucher, that is no good, refund the money so I can get what I want elsewhere. Once I receive my current orders I will probably drop you from my list of online suppliers because of your poor order fullfiillment process. And don't blame COVID either, I can handle 3-5 extra days but I will not tolerate WEEKS of delay.
3 weeks Delivery is very long!:
Het duurde 1 week voordat ik mijn…:Het duurde 1 week voordat ik mijn pilotenpoppetje kreeg: het moest helemaal uit Frankrijk komen.Dat vind ik wel lang voor een site uit Nederland.
Simplistisch:Ik vind ruim € 30,- euro voor een model dat ik binnen 2 uurtjes in elkaar zet toch wat veel.Mvg, Michiel de Haan
Wel besteld maar geen levering?????:Na op 21-01-2021 een bestelling te hebben geplaatst van drie objecten bleken er twee op voorraad en één moest worden besteld. Het zou ongeveer 5 weken duren voordat ik het in huis zou hebben. Na een week of vier nog geen enkele beweging te hebben gezien heb ik gemaild met de vraag hoe de situatie er voor stond. Tijdens dit contact gaf men aan dat ivm een nabestelling het nog wel vier tot zes weken kon duren. Ondertussen bleef het angstvallig stil. Nadat ik onlangs weer contact heb gezocht, was het antwoord dat ivm de nabestelling vanuit een Britse leverancier en de problematiek rondom Brexit de bestelling nog wel vier tot zes weken op zich kon wachten. Ondertussen zag ik dat er nu ineens twee artikelen niet op voorraad waren. Levering is belabberd, blijven de leveringstermijn maar aanpassen, zelfs als er staat dat iets op voorraad is blijkt een aantal weken later dat er geen voorraad meer is. Ik heb via de mail de bestelling gecanceld en ga het wel bij iemand bestellen die gewoon kan leveren. Nu hopen dat de annulering niet vier tot zes weken gaat duren.
Model is nice but:model is nice but, way overpriced...
Altijd 3 weken wacht voor dat ik…:Altijd 3 weken wacht voor dat ik ontvang mijn bestelling
Het artikel zou op tijd zijn geweest zonder Corona...:Het artikel zou op tijd zijn geweest zonder Corona en ik werd op de hoogte gehouden van elke volgende stap. Ik had echter een IR-pantser besteld en kreeg een BB-pantser en de kettingen zaten te strak. Voor de rest was alles in orde.
De communicatie was onder alle...:De communicatie was onder alle meer dan ontevreden.Nooit iemand telefonisch bereikbaar.Na het betalen van mijn bestelling heb ik eerst een eeuwigheid gewacht op een e-mail.Toen kwamen de goederen eindelijk aan na 6 weken.De goederen waren top,dat moet ik zeggen,maar er zijn ook Duitse aanbieders bij wie ik in de toekomst ook zal bestellen,daar moet 1001 Hobbies nog aan werken,aan de communicatie met de klantenkring
Late reactie van een artikel:Item aangevraagd op 26/12/2020 en eindelijk ander gekregen op 01/03/2021. Was waarschijnlijk niet beschikbaar en men liet niets weten. Na verscheidene mails en telefoons is het nog in orde gekomen. De telefoon in Nederland werd bediend door een Franse bediende die geen Nederlands spreekt en na een tijdje inhaakt.
Poor packaging:Model was in bubble wrap packaging and Revell box had clearly been crushed and otherwise manhandled. It does not appear at a glance that any parts are damaged but whoever your logistics company is should consider using a box to ship these model kits in as they are fragile and have many small parts that can break easily.
I had no idea that i was ordering from…:I had no idea that i was ordering from France. It took 3 weeks to arrive and I had several mis leading emails saying I had not completed my order when I had.Should have made it clear it was not a UK delivery, I would not have ordered such small items from so far away.Products were fine when they eventually arrived
De levering duurde veel te lang:De levering duurde veel te lang. We moesten ook CHF 30 betalen voor de bezorging naast de portokosten.
Your devilry time mostly late:your devilry time mostly late. and no update
Great prices on what I ordered but I…:Great prices on what I ordered but I ordered the items on 31January 21 and as of today 22Febuary 21 I’m still waiting for my order. Shipping costs are too high for this long of a wait.
10 days to prepare the order for…:10 days to prepare the order for shipping! This really is not professional, whatever the excuse.
Great item but poor delivery and protection of personal details:Great item a very competitive price however there was a delay with the delivery as it came from outside the UK which I wasn’t aware of when I ordered and it was held by the couriers as there was missing paperwork which they had to wait for this was a copy of the invoice which when I received the delivery was in a open clear document pocket taped on the outside of the parcel this had all my personal details and some bank details on the document that could be accessed by anyone that chose to do so I can’t say I am very impressed with this so I will be thinking hard and long before I order anything again
Internet site lijkt alsof het een…:Internet site lijkt alsof het een Nederlands bedrijf is. Product bleek uit Frankrijk te komen en versturen duurde erg lang en kwam te laat voor de verjaardag
Aanvaardbaar,:helaas beschadigd kan worden gerepareerd door lijmen zodat het niet opvalt
Lange levertijd: hoewel de goederen op voorraad waren, duurde het precies 14 dagen tussen bestelling/betaling en levering. Dat kan beter! De inhoud van de levering was echter in orde.
Ordered from the UK site unfortunately…:Ordered from the UK site unfortunately this company doesn't have a UK shop, didn't inform me of this when I ordered. £45 of customs fees charged on top! 1001 model kits needs to be more upfront and inform customers of this before they place an order.
Change your choice of delivery company.:The company itself is fine. The courier service however is abysmal. I realise that this is supposed to be a review of 1001, however if they choose to give business to a delivery company that is frankly unfit for purpose then they are themselves guilty by association. That's how easy it is to have your own reputation ruined.
De levertijd.:De levertijd.Eigenlijk is alles prima. Behalve de levertijd.Als je 3, 4 of zelfs 5 weken moet wachten op je bestelling is dat heel vervelend.Dat zou toch veel sneller moeten.Dus jullie logistieke organisatie is voor verbetering vatbaar.Met vriendelijke groet,
Havn't recieved any orders yet:Havn't recieved any orders yet. Tracking shows last update 02-07-21 .packages in USA but still in transit.
Very dissapoited still haven't received…:Very dissapoited still haven't received my parcil witch we paid extra for a faster delivary it was a birthday present for my dad for 7 feb 2021 its now 15 of feb 2021 sorry wont use u againe and i would like a full refund plx
Correspondentie in iedere keer een andere taal?:Ik heb over mijn bestelling emails in het Engels, Frans en Nederlands ontvangen. Dat is op zichzelf geen probleem, maar ik kan mij voorstellen dat dit voor andere klanten die minder goed hun talen spreken problematisch kan zijn. Bovendien komt dit op mij vreemd en onbetrouwbaar over. Thank you for your reaction to my review, perhaps I will get my original message across if I respond in English. To be clear, I do not have any issue with my order being delayed. I understand that, considering the current situation with Covid, Brexit and the weather, a delay was inevitable. My 'issue' is more like a suggestion: I received several correspondence items regarding my order in several different languages: Dutch, English and French. That in itself is not a problem (at least to me), but I'd like to point out that this may be a problem to people who are less comfortable with languages and that handling correspondence like this may come across as less reliable.
The shipping cost are too expensive:The shipping cost are too expensive, I paid 14 pounds for a model that I purchased on 11th February and isn't arrived yet, today I tried to contact the UK number phone number but the telephone seems to be out of service,definitely I won't to purchase anymore from this site