★★★★☆
op 3328 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik heb een bestelling geplaatst, betaald, gemeld dat ik het niet ontvangen heb, maar nooit meer iets ban gehoord!
Bestelling ontvangen met een onvolledig product, dus onbruikbaar. Klantenservice niet bereikbaar, het gaat in het luchtledige, alleen automatische antwoorden op mijn e-mails, kortom, sterk afgeraden en wacht nog steeds op een terugbetaling
De taal van het spel is niet duidelijk gespecificeerd en verborgen in de technische fiche. Een vlag of een klein « [Engels] » in de titel zou een slechte aankoop hebben voorkomen. Het verkopen van een gezelschapsspel in een vreemde taal is geen « technische detail ».
Bij bestelling gaf het aan dat de artikelen op voorraad waren, toch kwam er na meer dan twee weken een melding dat de goederen niet direct leverbaar waren. Over het geheel genomen te lange levertijd en slechte transparantie over de bestelstatus.
Zeer lange wachttijd: besteld op 26/01, ontvangen op 14/04 !!!!!! En elke keer als ik vroeg waar mijn bestelling was, kreeg ik geen antwoord; bij mijn eerste herinnering moest ik opnieuw vragen. Jammer, want bij mijn eerste bestelling ontving ik het pakket een week later. Ik begrijp dat hun leverancier vertraging kan hebben, maar geen enkele communicatie van hun kant !!!!!
Ik heb op 8.1.22 besteld, vandaag is het 19.1 en ik heb nog steeds niets ontvangen.
Nooit meer
Nooit meer
Eerste en laatste keer:Veel te lang moeten wachten op de producten. In eerste instantie de bestelling niet doorgekomen bij hem terwijl er wel degelijk voor betaald was. Zelf alle producten weer op moeten zoeken omdat hun van niets wisten. Slechte communicatie. Foto’s en afschrijvingen meerdere malen moeten opsturen. Alles doorgestuurd en alsnog niet geleverd gekregen wat ik gevraagd had. En dit duurden weer erg lang. Helaas te laat voor mijn zoontje zijn verjaardag. Ik bestel hier niet meer.
It’s hard to give you a good rating…:It’s hard to give you a good rating when I still haven’t received my package and have no idea when it will arrive.
Twee modellen besteld op 28 feb 21 en...:twee modellen besteld op 28 feb 21 en nog steeds aan het wachten. De ene is in het magazijn en de andere is God weet waar. Ze hadden er op zijn minst één naar mij kunnen sturen maar de portokosten zijn zo hoog. Ik heb 50 euro cadeaubon van mijn zoon, het zal mijn laatste bestelling zijn bij dit zogenaamde bedrijf. Ze hadden mijn eerste e-mail kunnen beantwoorden.
De bestelde producten worden niet…:De bestelde producten worden niet geleverd en er is slecht over gecommuniceerd
Still not received my order after…:Still not received my order after almost 1 month of waiting yet am being asked to write a review. Can only be a bad one. Would not have expected it to take this long even if it had come from overseas.
Non delivery of order:As I wrote before I am still waiting for delivery of my order, I was told it had been dispatched on the 3rd of March.I sent an email about this on 19th March and received a reply assuring this problem would be dealt with, so far nothing has happened. I am positive I will not be using this Company again
Te veel e-mails en schandalig veel...:Te veel e-mails en schandalig veel verzoeken om een recensie
You sent me the wrong item AGAIN!:You sent me the wrong item AGAIN!! How are we going to proceed? Can you tell me how you managed to send me the exact item again? I am very frustrated!
Order was placed on Feb. 19:Order was placed on Feb. 19, 2021. Paid extra for quicker delivery. Still haven’t received my order. I’m not convinced I’ll ever get it.??. It’s now Mar. 20 and have heard nothing from 1001Modelkits. Also, seems impossible to contact the directly about the problem.
Did not receive the ordered items:Did not receive the ordered items, no e-mail, no conformation, no track & trace.5 weeks later still no reply...
Don’t buy from them:Never arrived, customer service awful
Refused to cancel:Ordered an item, then realised it was the wrong one. Emailed to cancel (they hadn't sent it). At first they asked me if I wanted a refund or voucher. When I said refund, they said they wouldn't cancel my order despite admitting that they hadn't yet sent it.
Bezorgkosten te hoog:De producten zijn OK, maar met een totale waarde van €21,22 zijn de bezorgkosten van €16,99 verschrikkelijk hoog en grenzen aan diefstal. U bent zojuist een klant kwijtgeraakt!
Bonjours je ne pouvais pas savoir que…:bonjours je ne pouvais pas savoir que le puzzle étais si petit pour un 1500je suis déçue
I have not received the goods as yet:
VERY POOR QUALITY POSTAGE ITEM WAS SENT…:VERY POOR QUALITY POSTAGE ITEM WAS SENT BACK AND SENT TO ME AGAIN
I paid $45 for express 2-3 days…:I paid $45 for express 2-3 days shipping. It has been 2 weeks and still no package!
And the dreadful customer service continues...:On 6th February I posted a 1 out of 5 star rating for dreadful customer service. I was contacted two days later saying that I would receive a refund for my shipping costs and that this would be complete within 14 working days. It’s working day 19 and guess what? Yep, no refund, even after chasing them again. Seriously - how **bad** can customer service get?! If I could give a rating of less than one, I would.
I have not gotten my last order:I have not gotten my last order. The order was for WWII US Army uniform rank insignia in 1/32 scale. The order was almost three weeks ago. Tracking information stated it had arrived in the USA
Annulering en communicatie is een ramp: ik heb mijn bestelling geannuleerd en herroepen per e-mail op dezelfde dag, omdat er geen optie was om dit online te doen. Toen kreeg ik het bericht dat mijn pakket werd klaargemaakt voor verzending. Ik belde de hotline en belandde in Frankrijk. Toen dacht ik dat alles geregeld was. s Avonds kreeg ik een bericht van DHL dat mijn pakket elektronisch was aangekondigd. Weer een e-mail. Ook via Paypal kwam er geen antwoord. Misschien kom ik er hier achter of ik het pakket moet weigeren of eerst moet accepteren en dan terugsturen (30 dagen retourrecht). De communicatie is een ramp en er is niet gereageerd op mijn vele e-mails en vragen.
Disasterous custormer service:An awful company that send me the wrong product and refuses to answer my mails or messages, even though I even contacted them by phone. Money first, customers last. Beware before buying anything from these people.
Schandalig: ik heb de bestelling waarvoor ik heb betaald nog steeds niet ontvangen. Ik begin echt boos te worden.
Failed to at time of placing order…:Failed to at time of placing order notify of additional costs for delivery from France. Not confirmed when I will get my refund
Teleurstelling.:De zending duurde lang en was niet te volgen anderhalve week lang gewacht. Toen bleek bij aankomst, dat het een miniatuur puzzel was,dit stond niet vermeld bij de bestelling, bij ver inzoomen op de foto, had ik het kunnen zien, erg jammer.
Niet aan te raden!:Eerste levering 3 glazen verpakkingen in een bubbeltjesenvelop...een ervan kapot en lek. Aankoopprijs terugbetaald plus 5€. Tweede bestelling een item niet geleverd, maar verkeerde product. Duitstalige site suggereert dat levering uit Duitsland komt (mijn persoonlijke perceptie), maar komt uit Frankrijk en duurt naar mijn mening te lang. Er wordt gevraagd of je gecontacteerd wilt worden over de klacht, je zegt NEE en er wordt toch contact met je opgenomen. Naar mijn mening is één ster veel te veel. Geen aanrader!
Ik heb meteen betaald:Ik heb meteen betaald. Nu vele en velen weken later nog niks binnen.Kreeg weken geleden wel bericht dat ik betaald heb en even later bericht dat het onderweg is. En dat was het. Geld kwijt en geen product. Was nog een kadootje ook voor mijn zoon.
Pakket is nog steeds niet aangekomen ??:
My purchase sent to wrong country I…:My purchase sent to wrong country I sent many emails explaining wrong address but was ignorned. It cost me 100 sterling pounds in total to get my parcel directed to correct address very disappointed
Sent the wrong plane, feel duped:Hi,Although I appreciated you sending me a ""super chipmunk"", and promptly, it was not all the same as the one I was expecting - the box is totally different and the plane is much smaller than shown. I was expecting the MHD or ""Thunder Tiger"" Chipmunk with 51"" WS as you showed, but instead got the small ""World Models"" which only had a 39"" WS. I wouldn't have ordered if I'd know this. I hoped you weren't trying to cheat me....
It isn’t fair price to pay for…:It isn’t fair price to pay for avHobbymaster diecast, this company ask almost double the price!! ??
Order Number LZNR70WXX:I ordered a model on 16th November 2020 and £74.25 was taken from my bank account. It appears that Hermes made two attempts but were unable to deliver the package and returned it to you. We have had numerous other parcels delivered by Hermes.Hermes Tracking Number 551639530371039..Nothing was heard from you, nor my money returned, so I phoned you on the number you advertise, which appears to be no longer available. I got through and a very nice lady told me she had a record of this and was waiting for the warehouse to issue the necessary document. She said she would chase it and let me know within the next day or so. This model is the last one you have in stack so is important.Needless to say, despite trying to contact you, I haven’t heard a word so far and wonder if you would be kind enough to take some interest in this matter and either return my money or send the model.
23 januari bestelling gedaan, niets ontvangen:23 januari bestelling gedaan. Nooit iets ontvangen. Ligt op distributiekantoor in Frankrijk. Via de mail steeds heel kort antwoord. Geen idee wanneer ik mijn bestelling kan verwachten.