★★★★☆
op 3328 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Betrouwbaar e:Betrouwbaar, geven je goed advies. Maar de zending van uit Frankrijk duurd wel een beetje lang,ander halve week grt h.zeelenberg
I am still waiting for items to be…:I am still waiting for items to be delivered!
** Sterren daarom:** Geen van beide kreeg info dat het bestelde niet op voorraad of beschikbaar was op het moment van bestellen. Ik kreeg alleen een e-mail toen ik het vroeg. Het was nog een kleine week voor de levering. Levering zonder buitenverpakking, gewoon verpakt in zwarte folie, hoewel er drie puzzels waren. Gelukkig zonder schade aangekomen. Al met al niet bevredigend.
Poor execution:Poor execution - I ordered online and chose Dhl shipping so that I would receive the item in time but my item was shipped regular mail and will definitely arrive much later than promised.
Excellent packaging to ensure there was…:Excellent packaging to ensure there was no damage to the item, however it took a very long time to arrive!!
Na meer dan een maand nog steeds niets ontvangen. Edit: na bijna twee maanden een deel ontvangen.:Op 11 augustus een bestelling geplaatst. Meerdere malen contact gehad, zowel telefonisch als per mail. Blijkbaar wordt ik telkens aan het lijntje gehouden. Na meer dan een maand nog steeds niets ontvangen. Op de website staat dat mijn bestelling geannuleerd is, maar is wel betaald.Edit: Op 9 oktober een deel van de bestelling ontvangen. Kort daarvoor ben ik door een vriendelijke medewerkster vanuit Frankrijk op de hoogte gesteld van de oorzaak van een blijkbaar uitzonderlijk probleem. Na ontvangst van deze deel-bestelling nogmaals gebeld door deze aardige dame met de uitleg waarom het laatste deel nog even op zich laat wachten. Service van haar uit is geweldig goed. Uiteraard niet prettig om zo lang op de spullen te moeten wachten. Vermoedelijke oorzaak van problemen is het computersysteem van 1001.
I sent off for the Douglas Bader…:I sent off for the Douglas Bader spitfire model it arrived today in a plain brown box which was in perfect condition ""But"" when I opened it to reveal the kit box I was not please one bit, the kit box was battered infact if I had gone to a local model shop and it was the last kit in stock I would not have brought it in that condition. I will certainly not be purchasing anything from this seller again .
Not the quickest delivery:
Why does it take so long for delivery of my order?:Why does it take 10 days from the time of my order (30 July) for you to pull two small sheets of decals from your stocks, put them in an envelope and mail them?Why did you not forward to me the tracking number of my order as you said you would do?Why did you omit CALIFORNIA from my address that I gave you? Why did you include my postal code mixed in with a bunch of other numbers making it very difficult to know where the package was going? This probably explains why it took another 16 days from the time you put the package in the mail to the time I received it yesterday (25 Aug)
I ordered an item and received it…:I ordered an item and received it damaged. Sent pictures and still have to return the item to France. No names given of who to contact, only Customer Service Dept.! The item was not that much money but I did ask for a refund. The item was a vacuum formed canopy that is easily crushed and was sent in an envelope! Should have been in a box. Not a good experience.Ken
Goederen ok....,maar:Goederen ok. en vrij goedkoop, maar 6 weken voor levering zet de verzending rechtstreeks uit China nog steeds duidelijk in de schaduw
Hoewel ik al een verzendbevestiging had ontvangen...:Hoewel ik al een verzendbevestiging had ontvangen, werd ik verschillende keren gevraagd om het proces af te ronden. Resultaat: onnodig e-mailverkeer ...en dat voor ongeveer 20 €. Het geleverde model voldeed volledig aan mijn verwachtingen.
Zou beschadigd aankomen:Zou beschadigd aankomenIk heb het gebroken hoofd van het figuur vastgelijmd en de twee figuren al geschilderd en in een model geplaatst. Een verdere reactie is dus niet nodig.
If I could give a 2.5 I would:If I could give a 2.5 I would. Ordered a vacuum form canopy and received it in a 'cushioned envelope.' As you would imagine, it was damaged at some point in transit. 1001 was quick enough to dispatch another without cost to replace it. But, it arrived in a cushioned envelope - damaged... If you read this 1001, use boxes, even little ones to protect the product.They were quick enough with the full refund however, so 'acceptable' service in that I got my money back without hassle. Thank you.
Not very impressed with the shipping:Not very impressed with the shipping1 told it was going out DHL,, it did not.2 two weeks wait for shipment3 shipment was not boxed but wrapped with thin black plastic4 the boxes inside plastic wrap were crushed on one side, and plastic wrap was torn open.This is the first time that I have had a problem hopefully the last, all other orders were great.
Bestelling:Bestelling: Duitse marine beschilderde 2WK 51 figuren... van Revell (02525)De figuren zijn niet geschilderd - de naam is absoluut misleidend.Voor de kleuren moet 25,- € betaald worden, bovendien is het een immens werk!!!Het materiaal is volgens de productinformatie zeer schadelijk voor de gezondheid, men moet het eigenlijk niet aanraken....Positief: Zeer grote verscheidenheid aan figuren!
Missing order 135567 from 6/29/2018:Missing order 135567 from 6/29/2018. Checked and showed it was shipped but not received. David Hallas.
Doet alsof de levertijd kort is:
Even geduld: helaas een lange levertijd
Could have received my product sooner…:Could have received my product sooner from another supplier.
Helaas erg lange levertijd:Helaas erg lange levertijd. Maar verder alles ok.
Verwerking en levering duurt te...:Verwerking en levering duurt te lang !!! (bankoverschrijving) 1item verpakking beschadigd (doos opengescheurd) !!! Knödler
Levering duurde te lang:Levering duurde te lang. Geen info zonder navraag, product zoals beschreven
As a first-time customer:As a first-time customer, not overly impressed. Despite all my items being listed as 'in stock, dispatched within 24 hours' the order sat for nearly two weeks awaiting shipment.When I queried why it was so slow it was finally dispatched. As to why it was so slow I wasn't told.
De levertijd is te lang: De levertijd is te lang, maar de prijs is het laagst.
Besteld op 16.04.18:besteld op 16.04.18betaald op 16.04.18ontvangen op 07.05.18Geen goede service
Delivery is slow and expensive response…:Delivery is slow and expensive response to Emails slow will not use these again.
OK, maar duidelijk te traag: goederen OK, verwerking traag (verjaardag gemist). Contact oké.
The kit arrived crushed in a padded…:The kit arrived crushed in a padded bag. Some minor damage to the kit parts. Disappointing!
The products arrived quickly and were…:The products arrived quickly and were in good condtion, however the products arrived in a battered jiffy envelope. I wouldn't mind this if the shipping was free, however it was an extra £5.99 on top of the order cost. For that sort of money, you would expect a bit more protection. At least the products arrived in one piece.
Verwerkingstijd van online...:De verwerkingstijd van online bestelling tot verzending is met 6 dagen vrij lang. Dan was er nog een zeer lange levertijd. Ik bestelde online op 5 april, het pakket werd verzonden op 11 april en ik ontving het op 19 april. Dat is zeker te lang voor mij.
Not the best service experience I've had:There are a good range of kits. I went through the order process but an error occurred with validation of payment. I then had an on-line chat which was very good, but didn't solve the issue. His suggestion was to create an account and try again. I did this, successfully. I was then pestered with text messages about my original unvalidated order as there was no correlation between the guest order and account holder order. I was also informed I would receive a tracking number, but this also never happened. The kits arrived after 1 week.
De levering is nog niet aangekomen:
Estoi un poco decepcionado:Estoi un poco decepcionado... Mi pedido me llego tarde... casi dos semanas y encima tuve que pagar 19 Francos suizos para recoger el paquete. Yo ya habia pagado 17 Euros para el envio... la verdad es que no lo entiendo.Por favor ahorraros el envio del poster por que es horrible.Un atento y decepcionado saludoDuitse Antona
PRODUCT GOOD AND WELL PROTECTED BUT:PRODUCT GOOD AND WELL PROTECTED BUT, THEY NEED TO RECONSIDER THEIR DELIVERY SYSTEMS. WOULD YOU BELIVE HERMES LOST MY PACKAGE, TOOK OVER A WEEK TO ARRIVE!
Mk1 design Update Set:De update set werd geleverd in een te kleine verpakking. De goederen kwamen zwaar verbogen bij mij aan, verder waren de levertijden niet zoals vermeld ik moest een week langer wachten, het gebelde telefoonnummer lijkt een callcenter te zijn, de dame sprak en verstond nauwelijks Duits.
Goede verwerking, lange levertijd:Goede verwerking, kwaliteit ook ok, maar de tandwielen zijn niet afzonderlijk verkrijgbaar. Ik had er maar één nodig, maar moest er 4 kopen en de levertijd is echt te lang. Het hele ding duurde 2 weken.
Sent back a wrong canopy mask and asked…:Sent back a wrong canopy mask and asked for the correct one and the difference in price.Asked them to contact me via e-mail.Have heard a word from them.Even sent the invoice.
Have not received order:Have not received order. Have not received an answer to my question about how long it could take to receive it.
Delivery was a bit slow:all in arrived in good orderdelivery was a bit slow, but all arrived in good order