★★★★☆
op 38052 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Ik heb betaald voor een express service en na 48 uur is de bestelling nog steeds niet verzonden. Ik heb zelfs contact met ze opgenomen en ze reageren niet. Ik heb een geschil geopend met Paypal om te zien of ze nu reageren. Ik voeg na hun reactie toe: ik ga niets wijzigen zodat alles wordt weergegeven. Zodra ik het geschil heb geopend hebben ze de bestelling als verzonden gezet. Ik heb een hogere prijs betaald om het met spoed door DHL te laten verzenden en met een trackingnummer dat ze me niet hebben gegeven en ze hebben het ook per Correos verzonden. Ik heb ze twee e-mails gestuurd via hun website waarop ze niet hebben gereageerd. Vertel me nu eens hoe jullie je ""efficiente klantenservice"" die jullie op jullie website zetten, gaan verdedigen. Wees maar dankbaar dat ik geen miezerige £3 extra ga claimen die ik heb betaald voor een koeriersdienst die ik niet heb ontvangen en dat ik mijn beoordeling heb opgewaardeerd naar 2 sterren in plaats van 1 zoals voorheen. Groeten en tot ziens
De site moet worden verbeterd zodat hij bestellingen weigert als het artikel niet op voorraad is en klanten niet laat betalen, met name voor de optie chronopost, wat betekent dat er een noodgeval (verjaardag) is om enkele dagen later te waarschuwen dat het artikel niet op voorraad is.
Beschrijving van product op website is volledig misleidend Ik heb de 1:72 EDUARD 7503 Figure RFC crew 1917 besteld. In hun productomschrijving: dit heb ik gekopieerd en geplakt van hun site: Type product : Modelfiguren De figuurtjes worden verkocht in dozen met meerdere figuurtjes: - in de schaal 1:72 bevatten de dozen meestal 40-50 figurinesoldaatjes, of 15 cavaleriefiguurtjes. In werkelijkheid waren er maar 6 figuurtjes. Voor $13,99 plus verzendkosten is dit veel te duur en niet zoals beschreven. Het was een afzetterij!
Beschrijving van product op website is volledig misleidend Ik bestelde de 1:72 EDUARD 7503 Figuur RFC bemanning 1917. In hun productbeschrijving: Dit heb ik gekopieerd en geplakt van hun site: Type product : Modelfiguren De figuren worden verkocht in dozen met meerdere figuren: - in de schaal 1:72 bevatten de dozen meestal 40-50 figurine soldaatjes, of 15 cavalerie figuurtjes. In werkelijkheid waren er maar 6 figuurtjes. Voor $13,99 plus verzendkosten is dit veel te duur en niet zoals beschreven. Het was een afzetterij!
Duurt te lang om te krijgen duurt te lang om te krijgen
Duurt te lang om te krijgen duurt te lang om te krijgen
Er verstrijkt te veel tijd tussen de melding van """""en het trackingnummer (bijv.: verzenddatum 12022016 tot vandaag 17022016 Ik heb het trackingnummer nog niet ontvangen). Vriendelijke groeten
Slecht aangegeven depot, nauwelijks schoon, wachtte 12 uur op iemand die me vertelde dat het pakket er niet was en vond het 14 uur later.
Niets te klagen op het gebied van producten, verpakking of communicatie. Alles is top. Maar de levertijden zijn veel te lang: minstens 3 dagen voor het verzenden van de goederen en dan een kleine week om alles te ontvangen, dus in totaal meer dan 10 dagen voor 3 kleine potjes verf.
Product dat beschikbaar was besteld op 3 februari met de aanvulling voor snelle levering vanaf vandaag 11 februari is de bestelling nog steeds IN ELABORATIE en hun antwoord per e-mail bevestigt deze status. Eerste en laatste aankoop bij 1001modellini.
Levering Ik heb mijn stickers nog niet ontvangen!
Levering Ik heb mijn stickers nog niet ontvangen!
Eerste bestelling een product was niet op voorraad hoewel het beschikbaar was voor aankoop. compensatie met een tegoedbon. tweede bestelling met een gelijkwaardig product maar waarvoor de aankoop van een model nodig was. De bestelling werd bevestigd (na contact?). Maar het postkantoor stuurde het pakket verkeerd door en ik wacht nog steeds. Ik hoop dat dit avontuur goed afloopt.
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar mijn REVELL plasto-buis was kapotgekauwd en beschadigd tijdens het transport, wat jammer is, want hij zou vastgeklemd of vastgeplakt zijn geweest aan de wand van de auto.
Ik vroeg om vervanging van een bestelde kleur dubbel werd niet gedaan. Een kortingsbon van Euro 5 die ik had gekregen werd niet toegepast. Ik ontving een tube plamuur die helemaal geplet was (misschien al gebruikt??). De koerier gaf me de optie om het afleveradres te wijzigen, maar leverde vervolgens af op het oorspronkelijke adres. Beter Amazon...
Het is de 1e keer dat ik bestel maar het model is niet uitgelegd in het frans voor de montage en het papier moest in de zon blijven of het model is oud
De tubes lijm waren helemaal leeg en droog. We moesten wat kopen. Mijn zoon was
Ik zal niet opnieuw bestellen!!!
Ik geef het twee sterren omdat ik de goederen nog niet heb ontvangen en ik wacht al twaalf dagen, ook al staat er in de bestelling dat ze snel worden verzonden.
Ik heb een Fieseler Storch in schaal 1/32 gekocht voor een geweldige prijs en de goederen zijn ook eersteklas. Er is niets om over te klagen! Helaas kreeg ik mijn trackingnummer pas na enige tijd, ondanks het feit dat de goederen zogenaamd al een paar dagen geleden waren verzonden (volgens het systeem). Ik had verschillende vragen en kreeg slechts antwoord op één e-mail, die ook nogal geautomatiseerd leek. Er was nooit iemand beschikbaar op hun hotline (netnummer 030 in Berlijn) en ze belden me nooit terug! De communicatie is dus echt voor verbetering vatbaar!!!
Ik ontving een artikel met het referentienummer dat ik had besteld, maar de inhoud had er niets mee te maken. Na 48 uur vroeg de dienst na verkoop me opnieuw om een foto en referenties die ze al in een eerste e-mail had verstrekt, met het argument dat ze een retouretiket voor het product wilde aanvragen. Het duurde meer dan een week voordat ze (na een verzoek van mij) besefte dat haar verzoek niet in aanmerking was genomen... De oorspronkelijke bestelling uit 211215 is tot op de dag van vandaag nog steeds niet compleet. Ik kan me alleen maar het ergste voorstellen voor de toekomst, aangezien deze problemen alleen betrekking hebben op het terugsturen van het verkeerde artikel en ik niet op het punt sta het juiste artikel te ontvangen! Des te beter voor degenen wier bestellingen geen fouten bevatten, maar gezien de kwaliteit en efficiëntie van dit bedrijf raad ik het sterk af (vooral omdat hun prijzen hoog zijn en ik dezelfde artikelen elders heb gevonden).
Klantenservice moet sterk worden verbeterd Klantenservice moet sterk worden verbeterd. Niemand neemt de telefoon voor ondersteuning op Niemand is beschikbaar om een probleem te bespreken Zeer trage reactie via de contactfaciliteit op locatie Levertijden worden niet nagekomen
Klantenservice moet sterk worden verbeterd Klantenservice moet sterk worden verbeterd. Niemand neemt de telefoon voor ondersteuning op Niemand is beschikbaar om een probleem te bespreken Zeer trage reactie via de contactfaciliteit op locatie Levertijden worden niet nagekomen
Na 2 mails te hebben verstuurd geen nieuw dema-commando
Ik koop heel vaak online bij Tsjechoslowakije bijvoorbeeld binnen 1012 werkdagen heb ik de goederen......hier sinds 5 januari (bestel- en betaaldatum)schrijven ze me dat ze wachten op hun leverancier om de kits te leveren die ik besteld heb. Ik twijfel niet aan hun goede trouw ze hebben mooie spullen maar ....wanneer krijg ik de spullen?
Parijs naar Saint Etienne 10 dagen Londen naar Saint Etienne minder dan 2 dagen Voor twee bestellingen van hetzelfde type op dezelfde dag Waar zit de fout?
Ik heb bijna 2 weken geleden een bestelling geplaatst en nog steeds niets ontvangen.
Hallo Mijn laatste bestelling (72365) is verkeerd geleverd, want ik heb de referentie EDEX305 ontvangen in plaats van EDCX305. De fout is misschien begrijpelijk gezien de gelijkenis van de referenties, maar de 2 producten (foto's) zijn totaal verschillend. Wat onaanvaardbaar is, is dat er totaal geen klantenservice en contact is: niemand beantwoordt de telefoon (24-uurs antwoordapparaat) en er wordt niet gebeld na een bericht op de voicemail. Bovendien wordt er niet gereageerd op de schriftelijke berichten die op de site worden achtergelaten. Ik raad dit ten zeerste af! De levertijden zijn acceptabel, maar als de levering niet overeenkomt met je bestelling, heb je alleen maar om je ogen te huilen! Bovendien wordt er in geval van onbeschikbaarheid (ook al staat het er anders bij als je bestelt) een creditnota uitgeschreven.
Onjuist beheer van de referenties van de product(en) in een bestelling voor een klant. voorbeeld: ik heb mijn bestelling ontvangen maar er ontbreken twee potten matzwarte verf ref: HU033 die ik nog steeds niet heb ontvangen.
De verzending duurt te lang en ze vertrouwen volgens mij op een slechte koerier.
Goede en snelle voorbereiding van het pakket jammer dat Mondial Relay deze snelheid niet volgt.
Ik vond het model dat ik wilde heel gemakkelijk en de levering was snel van deze punten van mening 1001maquettes is perfect! maar bij ontvangst: het pakket is geweldig of maar ze zetten een enorme cadeau papier gevouwen in een haast terwijl ik betaald om te voorkomen dat dit (en het risico dat mijn echtgenoot ziet zijn cadeau ....) eenmaal geopend mijn echtgenoot vond dat sommige kleine propellers waren gebroken. is dit de schuld van de fabrikant die slecht heeft verpakt of de schuld van degene die slecht beschermd de coli
Helaas werden de bij de bestelling opgegeven leverdagen (6 tot 9 werkdagen) niet gehaald bestelling geplaatst 12 dec. 2015 verwachte leverdatum zou 31122015 moeten zijn ik ben zo boos het was een kerstcadeau..... We zijn niet
De vertragingen tussen bestellingen en levering zijn groot, vaak door ontbrekende producten ...domma
Teleurgesteld in de prijs-kwaliteitverhouding
Slechte prijs-kwaliteitverhouding
Sommige items hebben een hogere prijs dan normaal, wat totaal niet gerechtvaardigd lijkt.
Ik heb een aantal schilderijen gekocht die allemaal gemarkeerd zijn als beschikbaar op woensdag 2 december, tot de 5e zijn ze niet gemarkeerd als "verzonden" en op de 13e wacht ik nog steeds om ze te ontvangen.
Te lang uitstellen
De bestelling werd eind september geplaatst en het product werd pas na 22 dagen geleverd, maar de leveringskosten veranderden niet! Onmogelijk om ze aan de telefoon of via internet te krijgen, ik kreeg drie keer hetzelfde antwoord, gewoon gekopieerd en geplakt. Uiteindelijk kwam het product goed verpakt aan niets op aan te merken. Ik heb de indruk dat ze niet genoeg voorraad hebben maar daardoor geen bezorgkosten in rekening mogen brengen.