★★★★☆
op 38065 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Communicatie is afwezig ... Ik stuurde twee e-mails en werd pas beantwoord nadat ik het pakket met het model in aanvulling op de meer gebroken ...
Pakket enkele dagen later ontvangen dan de opgegeven datum. Bovendien werd er geen zorg besteed aan de verpakking. De producten waren in bulk verpakt in plastic zakken. Niet meer en niet minder
20 dagen na de geaccepteerde bestelling en 2 genegeerde vragen kreeg ik te horen dat er geen doos meer beschikbaar was en dat deze eindelijk verzonden zou worden. Een kerstcadeau voor een kind is dus een cadeau voor Driekoningen geworden! De nabestelling van de ontbrekende doos werd buiten de verwachte levertijd verwerkt en met een pakket in de gemeenschappelijke tuin gegooid...
Goede keuze aan producten, maar de wachttijd is wat lang. Goed verzorgde verpakking en veilig product.
Teleurgesteld over de levering die niet overeenkwam met de opgegeven data en geen excuusmail.
Ik heb een tube cyberbond lijm besteld en ik krijg er geen druppel uit.
Besteld en betaald op 18 januari 2017. Levertijd max. 2 weken. 3.2.17 Navraag gedaan waar de goederen zijn. Geen antwoord. Vandaag nog steeds geen goederen en nog steeds geen antwoord. Wat jammer, ik had het anders verwacht. NIEUW: Op 8 februari 2017 kreeg ik eindelijk bericht: Het door u bestelde product is niet beschikbaar. U ontvangt een tegoedbon voor het betaalde bedrag. Ik heb een terugbetaling op mijn creditcard aangevraagd. Ik vraag me af of dit zal gebeuren. Wettelijk gezien zou het zo moeten werken aangezien ik nooit heb gezegd dat ik verdere producten van 1001 modellbau zal of wil kopen. DAT WIL IK OOK NIET. 16.2.2017 is de betaling gecrediteerd. Volgens mij is dat supppper. Bedankt en mijn aanbeveling. Het begon slecht maar het bedrijf heeft zich uiteindelijk positief gedragen.
Ik heb met veel moeite twee bestellingen kunnen plaatsen op de site. Beide keren kreeg ik van mijn kinderen een cadeaubon voor mijn verjaardag en voor Kerstmis. Elke keer als ik het nummer van de bon moest invoeren, kreeg ik een foutmelding dat de bon ongeldig was of zoiets! Dus om mijn bestelling te valideren moest ik contact opnemen met 1001 MAQUETTES? Dit is waar zich een ander groot probleem voordoet voor mij. De service is telefonisch onbereikbaar als je een e-mail stuurt: geen antwoord! Na 15 dagen bellen lukte het om iemand aan de telefoon of op de chat te krijgen! Wonder boven wonder lukte het om de kortingsbon te integreren die zogenaamd was gedeactiveerd en konden we eindelijk de bestelling valideren... Ik zou nooit meer bij deze site bestellen, want de klantenservice is bedroevend en de levertijd wordt niet gerespecteerd.
Dit is mijn eerste model. De levertijd is erg lang. En ik laat het liever twee keer doen dan één keer. Je moet de verf bestellen nadat je het model hebt ontvangen.
Besteld en verzonden op 24012017 Vandaag 06022017 ontvangen waarom zo'n lange verzendtijd ???????
Levertijden komen niet overeen met wat was gepland toen de bestelling werd geplaatst
Het product komt overeen met mijn bestelling, maar meer dan 10 werkdagen wachten terwijl het product gemarkeerd is als beschikbaar is veel te lang .....
Levertijd langer dan aangekondigd bij bestelling. verder tevreden
Geen uitleg over het gebruik van de stickers
Het meegeleverde model heeft geen instructies in het Frans, alleen in het Engels en Japans. Dit is helemaal niet praktisch voor een 12-jarige, zelfs niet met de montageschetsen. Een telefoontje naar 1001 maquettes bevestigde de afwezigheid van Franse instructies en de onmogelijkheid om ze te krijgen. Ik raad deze site niet aan en persoonlijk zou ik de ervaring van een nieuwe niet herhalen.
Geen antwoord Ik had een set stickers besteld en kreeg een e-mail dat mijn bestelling tot nu toe goed was verwerkt. In deze e-mail stond mijn bestelnummer en een link om de status van je bestelling te controleren. Hier veranderden de dingen: ik probeerde de link en kreeg een foutmelding dat mijn bestelnummer niet correct was. Na een paar keer proberen ging ik naar de homepage/contact link. Ik stuurde een e-mail met mijn gegevens en bestelnummer, maar tot nu toe heb ik nog niets gehoord. De volgende dag ontving ik deze e-mail waarin om een beoordeling werd gevraagd. Het zou goed zijn om te vragen naar de klantervaring nadat er een poging tot klantenservice is gedaan.
Geen antwoord Ik had een set stickers besteld en kreeg een e-mail dat mijn bestelling tot nu toe goed was verwerkt. In deze e-mail stond mijn bestelnummer en een link om de status van je bestelling te controleren. Hier veranderden de dingen: ik probeerde de link en kreeg een foutmelding dat mijn bestelnummer niet correct was. Na een paar keer proberen ging ik naar de homepage/contact link. Ik stuurde een e-mail met mijn gegevens en bestelnummer, maar tot nu toe heb ik nog niets gehoord. De volgende dag ontving ik deze e-mail waarin om een beoordeling werd gevraagd. Het zou goed zijn om te vragen naar de klantervaring nadat er een poging tot klantenservice is gedaan.
Het is onmogelijk om zilveren verf (nr. 11) op het plastic te krijgen. Voor de andere kleuren laat acrylverf sporen achter op het penseel en droogt het erg snel (misschien moet je een toevoeging doen zoals terpentine of alcohol?). Geen problemen met levering
Ik kocht een model als cadeau voor mijn man en tot mijn verbazing, toen ik het opende en naar het karton keek, was er geen verf of lijm voor de prijs die ik betaalde. In andere winkels krijg je bij aankoop van een model alles wat erin zit. Echt teleurgesteld
Levering De levertijd voor slechts een paar modelverven was verschrikkelijk. Ik had het hele model kunnen bouwen in de tijd dat ik op de juiste verf heb gewacht en na drie weken moet er nog steeds één geleverd worden. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die meer dan drie weken op de levering heeft gewacht en dat is niet acceptabel in de huidige markt.
Levering De levertijd voor slechts een paar modelverven was verschrikkelijk. Ik had het hele model kunnen bouwen in de tijd dat ik op de juiste verf heb gewacht en na drie weken moet er nog steeds één geleverd worden. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die meer dan drie weken op de levering heeft gewacht en dat is niet acceptabel in de huidige markt.
Goederen na ongeveer 1 week ontvangen uit Frankrijk. Helaas was nergens duidelijk dat het uit het buitenland kwam. Daarnaast zat er ook een verkeerd artikel bij dat nog goedkoper was dan het bestelde artikel. Op 3 mails kreeg ik geen antwoord, maar de andere bestelde artikelen waren wel in orde.
Verkeerd referentienummer bij levering, maar snelle terugbetaling bij gebrek aan vergelijkbaar product
Belabberde communicatie toen ik via e-mail informatie van het bedrijf probeerde te krijgen, werd dit absoluut en categorisch genegeerd. Afgezien daarvan werd het bestelde artikel op tijd verzonden en kwam het op tijd aan.
Belabberde communicatie toen ik via e-mail informatie van het bedrijf probeerde te krijgen, werd dit absoluut en categorisch genegeerd. Afgezien daarvan werd het bestelde artikel op tijd verzonden en kwam het op tijd aan.
Geen levering, geen antwoord op de 2 verstuurde e-mails, pakketnummer onbekend bij het postkantoor, geen uitleg, NIETS. Ik zal deze ervaring niet herhalen en behoud me het recht voor om mijn mening te geven op de daarvoor bestemde forums.
Ik koos dit model omdat het geschikt was voor beginners, maar te moeilijk voor mijn 11-jarige zoon.
Jammer dat we geen feedback krijgen op de berichten die op de site worden achtergelaten.
Alle potten modelverf hadden een erg plakkerig barcodelabel, dus alle potten bleven plakken.
Als ik niets bijzonders te verwijten 1001 maquettes afgezien van een kleine vertraging in de levering als gevolg van een betaling in drie keer ben ik helemaal niet tevreden met het gekochte item ... !!!! een helikopter 4F200LM betaalde bijna 500 € ...!!! en die niet absoluut vliegen ...!! en in feite is al buiten dienst, zelfs voordat afwerking te betalen. Voor deze prijs zou je denken dat door zachtjes op de gashendel te drukken zonder andere bedieningselementen aan te raken, de machine gehoorzaam zou zweven ... maar dat doet hij niet en hij gaat alle kanten op omdat hij duidelijk niet in de fabriek is gekalibreerd. De papieren instructies in het Frans zijn totaal complex en onwaarschijnlijk, en beschrijven instellingen waar je bang van zou worden. Het is meer dan breekbaar en tot op heden zijn de reserveonderdelen die kapot zijn (onder andere de swashplate) niet meer verkrijgbaar bij de detailhandel. Ik heb een meer dan ongunstige mening over dit artikel achtergelaten. Ik zou deze aankoop ongetwijfeld hebben uitgesteld of ervan hebben afgezien als 10ire een gedetailleerde waarschuwing over dit model had gegeven en dit is een verwijt dat ik zo vrij ben te maken. Met vriendelijke groet
Zeer professionele website, complete catalogus tegen eerlijke prijzen. Maar niet genoeg details over de artikelen. De verwerking van bestellingen voor verzending lijkt me erg ingewikkeld.
Ik ben teleurgesteld over het bestelde artikel De foto op de website komt niet overeen met de beschrijving Ref: S002
Het pakje niet ontvangen gelukkig stuurde een medewerker het me dringend terug ...5 sterren in
172 voor de figuurtjes en de boot 172. Desondanks zijn de figuurtjes erg slecht gemaakt en komen ze niet overeen met de gevraagde schaal.
Erg blij met mijn aankopen, maar erg verbaasd dat de prijs van 52 euro naar 101 euro is gegaan, dat is veel in één keer!!!!!!!! Jammer.........
Prijzen vrij hoog vergeleken met de concurrentie en levertijden te lang. Voor de rest een ruime keuze aan producten van goede kwaliteit.
5 potten verf besteld, 5 ontvangen. Er was echter een fout gemaakt en ik heb 2 identieke ontvangen... Dus ik mis er een
Bestelling geplaatst op 2612 en ontvangen op 401. Mondial Relay overhandigt het pakket aan de winkelier een paar minuten voor openingstijd op een zaterdag en besluit""later"" dat wil zeggen de volgende woensdag! Het retourbeleid van de site schrikt af
Ik bestelde op 7 maart 2016 en ontving het item op 8 maart 2016. Niets te zeggen over de verzending met Mondial Relais, perfecte tracking. Aan de andere kant, toen ik het product ontving (ik heb het niet meteen geopend), was ik verbaasd dat het foto-uitgesneden deel van de verbeteringskit ontbrak. Ik stuurde een e-mail en werd gevraagd om een foto te sturen. Dat heb ik niet gedaan, omdat een foto vervalst kan worden (door bijvoorbeeld geen foto te maken van het ontbrekende deel ^^). Vandaar mijn vraag over speciale aanbiedingen op 1001 maquettes: Artikelen in de aanbieding zijn al geopend als service na verkoop ^^ en zonder scrupules weer te koop aangeboden zonder de klant te informeren dat het artikel geopend is en onderdelen kan missen? Ik aarzel om u aan te bevelen...
Ik had veel moeite om het pakket te volgen omdat ik na het openen van een account bij jullie telkens te horen kreeg dat ik geen bestellingen had geplaatst als ik naar het gedeelte "mijn bestellingen" ging, ook al had paypal de ontvangst van mijn aankoop bevestigd en het geld geïnd. Onmogelijk om contact met u op te nemen via de support telefoon en het was pas na 2 e-mails dat ik van u hoorde - klantrelaties moeten worden verbeterd. Voor de rest is het pakket in goede staat en op de juiste plaats aangekomen.