★★★★☆
op 38062 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik bestelde een gele Fleischmann Shell wagon nadat ik per e-mail een bevestiging van beschikbaarheid had aangevraagd met vermelding van de kleur en de markering van de wagon - bevestiging van beschikbaarheid""" - Kreeg een zilveren wagon zonder enige relatie met de bestelde wagon - Niets te doen om een terugbetaling te krijgen van de aankoop - Klantenservice is er alleen om niet te reageren Vermijd deze verkoper absoluut De 2304 - Na reactie van 1001 maquettes boden ze zelfs aan om de wagon terug te sturen Ik c""Op uw kosten en met openingskosten van 3 euro"" Dit is hoe 1001 maquettes uitgaat van haar fouten! Le 3004 - Na het laatste bericht van 1001 Maquettes heb ik opnieuw contact opgenomen met de klantenservice die na overleg akkoord ging met een volledige terugbetaling van de aankoop en terugbetaling van de kosten voor het terugsturen van het niet-conforme artikel. Dus wat mij betreft is het geschil voorbij, ik wijs er alleen op dat de aankoop plaatsvond op 21 maart. Dus als ik slechts één ster behoud voor de recensie (zeer slechte eerste ervaring, maar ik wil erop wijzen dat de klantenservice altijd zeer beleefd is geweest aan de telefoon) trek ik de ""Een FUIR - oneerlijke winkel"" in om te zeggen ""We moeten erop aandringen dat ze de verantwoordelijkheid nemen voor hun verzendfout"".
Ik had een expresbestelling geboekt om het pakket binnen een week te ontvangen. De hele week had ik geen nieuws en pas de week daarna kreeg ik een e-mail waarin stond dat mijn pakket zou vertrekken. Ik ontving het dus ruim na de 4 tot 6 dagen die ik had verwacht toen ik bestelde. Ik stuurde een e-mail voordat ik het ontving om erachter te komen waarom het te laat was, waarom ik dubbele e-mails had ontvangen met fouten in de automatische e-mails (een zin verscheen niet correct). Ik wachtte op een verklaring. Ik kreeg een paar regels antwoord zonder excuses, zonder uitleg en vooral zonder antwoorden op mijn vragen. Dus heb ik opnieuw gemaild en ik wacht nog steeds op antwoord. Dit bedrijf heeft helemaal geen klantenservice en klantenrelaties. Ik ben erg teleurgesteld. Ik had een aantal goede commentaren gelezen, vooral over de leveringen, maar blijkbaar zit niet iedereen op dezelfde golflengte.
Vrijwel onbeschermde verpakking (een klein stukje verfrommeld kraftpapier was onvoldoende om de miniatuur tijdens het transport te beschermen. Bij het uitpakken zag ik dat de voorruit van de auto kapot was. Ik schreef 1001 maquettes aan... die me gewoon gratis levering aanboden bij mijn volgende bestelling..... hoewel dit een standaard commerciële aanbieding was (ik had al een e-mail van deze strekking ontvangen vóór de levering!) Kortom, betreurenswaardige service. En de e-mail van de klantenservice was niet ondertekend en had geen telefoonnummer. TE VERMIJDEN
Als ik niet zo boos was geweest met de dreiging van een ""hand courante"" voor het niet respecteren van het koopcontract voor een model en een vel gewone decals weet ik zeker dat ik drie ja drie maanden na de bestelling nog steeds op mijn pakje 1001 Maquettes zou wachten. Je zult dus begrijpen dat ik deze site vanaf nu niet meer zo serieus neem, in tegenstelling tot andere Engelse, Duitse, Poolse of Tsjechische sites die veel efficiënter zijn.
Ik raad deze site ten zeerste af. Na het plaatsen van een bestelling ging alles mis en het product werd 7 dagen te laat geleverd in een beschadigd pakket. Geen reactie op mijn e-mails en telefoontjes. Eigenlijk mijn slechtste e-commerce ervaring in 10 jaar. Ik raad deze site niet aan.
Besteld op 1 maart een artikel ""op voorraad"" verzonden op 8 maart maar nog niet geleverd (17 maart)
Slechte, trage service, onvolledige bestelling Veel artikelen niet op voorraad ondanks dat op de weborder stond dat ze op voorraad waren en klaar om te verzenden. Voor artikelen die niet op voorraad waren, kreeg ik een ""credit memo"" te gebruiken bij de volgende bestelling zonder mijn toestemming. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit nog iets zou bestellen, dus ik ben nu aan het vechten voor een terugbetaling. Dit was de slechtste ervaring die ik in 15 jaar heb gehad met bestellen op internet.
Slechte, trage service, onvolledige bestelling Veel artikelen niet op voorraad ondanks dat op de weborder stond dat ze op voorraad waren en klaar om te verzenden. Voor artikelen die niet op voorraad waren, kreeg ik een ""credit memo"" te gebruiken bij de volgende bestelling zonder mijn toestemming. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit nog iets zou bestellen, dus ik ben nu aan het vechten voor een terugbetaling. Dit was de slechtste ervaring die ik in 15 jaar heb gehad met bestellen op internet.
Ze doen zich voor als een bedrijf uit Duitsland. Hotline alleen in het Frans. Extreem lange levertijden of goederen komen helemaal niet aan. Verzoek om terugbetaling van de aankoopprijs wordt genegeerd.
U BENT EEN AFZETTERIJ. IK BESTELDE EEN HELIKOPTER VOOR MIJN KLEINZOON DIE ME 29,99 KOSTTE EN IK KREEG DRIE VLIEGTUIGJES DIE IK VOOR EEN DOLLAR IN DE DOLLARWINKEL HAD KUNNEN KOPEN. TOEN IK BELDE OM MET DE KLANTENSERVICE TE PRATEN, SPRAK DE MEDEWERKSTER VAN DE KLANTENSERVICE ALLEEN IN HET FRANS EN BEGREEP GEEN ENGELS. IK ZAL NOOIT MEER IETS BIJ JULLIE KOPEN.
U BENT EEN AFZETTERIJ. IK BESTELDE EEN HELIKOPTER VOOR MIJN KLEINZOON DIE ME 29,99 KOSTTE EN IK KREEG DRIE VLIEGTUIGJES DIE IK VOOR EEN DOLLAR IN DE DOLLARWINKEL HAD KUNNEN KOPEN. TOEN IK BELDE OM MET DE KLANTENSERVICE TE PRATEN, SPRAK DE VERTEGENWOORDIGER VAN DE KLANTENSERVICE ALLEEN IN HET FRANS EN BEGREEP GEEN ENGELS. IK ZAL NOOIT MEER IETS BIJ JULLIE KOPEN.
8 weken van aankoop tot levering Mijn creditcard werd 29 december 12 belast en mijn bestelling kwam 10 februari 13 aan. 1001modelkits beweerde dat er een vertraging was in hun toeleveringsketen, maar alles wat ik bestelde waren 15 1oz Tamiya verfpotjes. Ik zal nooit meer bij ze bestellen.
8 weken van aankoop tot levering Mijn creditcard werd 29 december 12 belast en mijn bestelling kwam 10 februari 13 aan. 1001modelkits beweerde dat er een vertraging was in hun toeleveringsketen, maar alles wat ik bestelde waren 15 1oz Tamiya verfpotjes. Ik zal nooit meer bij ze bestellen.
Hier is mijn bestelling die ik niet heb ontvangen: Horsa Mk.I Troop Carrier Glider. Inclusief Britse parachutisten 135 - Master Box vliegtuigmodel en hier is wat ik heb ontvangen: Ik heb het volgende ontvangen: Sovjet tankbemanning en nog steeds geen antwoord als ik bel is de persoon on line niet bevoegd om mij te antwoorden dit is onaanvaardbaar vooral omdat ik een blog aan het maken ben die gevolgd zal worden door een club model dio in de essonne Ik heb voor 500 euro besteld bij verlinden usa alles is binnen 8 dagen aangekomen (geweldig) en 300 bij tonyshop 200 bij azimut voor de rest gezien de omstandigheden zal het niet bij jullie zijn.
Ik plaatste een bestelling voor twee artikelen na een herinnering 10 dagen later en had het pakket nog steeds niet ontvangen. Na het 3e bericht kreeg ik te horen dat één artikel niet beschikbaar was in de kleur die ik had besteld. Nadat ik dit had geaccepteerd, ontving ik mijn pakket, maar ik had maar één van de twee artikelen. Er werd mij verteld dat ze niet wisten wanneer het beschikbaar zou zijn. Ik werd daarom gedebiteerd op de datum van mijn bestelling en tot op de dag van vandaag is er nog steeds geen teken van leven van de klantenservice. Ik raad u ten zeerste af om te bestellen
Bestelde 13652 voor mijn zoon Luc 12 jaar. bestelde 5 penceaux twee modellen en verf goed ontvangen behalve dat er maar 1 kwast is. Geclaimd antwoord: het wordt altijd alleen verkocht. Bizar want op de foto stond goed 5 en of 3 kwasten voor 2,60 ongeveer. Ik ga terug naar de site en verras ........ de foto's van kwasten maal 5 of geloof 3 zijn verdwenen. Hoe kunt u mijn vertrouwen te herschikken? met vriendelijke groet I Bur
Na het bestellen van verschillende producten die beschikbaar zouden zijn, blijkt dat deze producten op 1001maquettes niet op voorraad zijn! Jammer, en uiteindelijk worden de levertijden verlengd. De verzendkosten zijn exorbitant hoog! €890 plus portokosten betalen om een bubbeltjesenvelop te ontvangen met je producten erin is naar mijn mening echt pisnijdig!
Ik bestelde een model dat voor de feestdagen moest worden geleverd en het werd uiteindelijk een paar weken te laat geleverd. Ik heb verschillende keren geprobeerd contact op te nemen met de verkoper zonder reactie. Niet aanbevelen.
Ik bestelde een model dat voor de feestdagen moest worden geleverd en het werd uiteindelijk een paar weken te laat geleverd. Ik heb meerdere keren geprobeerd contact op te nemen met de verkoper zonder reactie. Niet aanbevelen.
Onbetrouwbaar en niet beschikbaar 1001models is een verschrikkelijk bedrijf dat wekenlang e-mails of voicemails niet beantwoordt. Ze vermeldden een model op hun site zonder te vermelden dat het niet beschikbaar was, toen e-mailden ze me dat het binnen een paar dagen zou worden verzonden, terwijl het in werkelijkheid niet op voorraad was. Na talloze e-mails en voicemails kreeg ik eindelijk een berichtje dat het niet op voorraad was. Dit bedrijf is verschrikkelijk, doe geen zaken met ze. Oh en nadat ik de bestelling van dit model niet één maar twee keer had geannuleerd, hebben ze het 2 weken later alsnog verzonden.
Niet erg blij met deze bestelling! Ik zal hem niet verlengen. Lang wachten! Toen ik naar een andere postorder site ging zag ik hetzelfde model van hetzelfde merk voor 40% minder, met de extra bonus van gratis verzending.
Onbetrouwbaar en niet beschikbaar 1001models is een verschrikkelijk bedrijf dat wekenlang e-mails of voicemails niet beantwoordt. Ze vermeldden een model op hun site zonder te vermelden dat het niet beschikbaar was, toen e-mailden ze me dat het binnen een paar dagen zou worden verzonden, terwijl het in werkelijkheid niet op voorraad was. Na talloze e-mails en voicemails kreeg ik eindelijk een berichtje dat het niet op voorraad was. Dit bedrijf is verschrikkelijk, doe geen zaken met ze. Oh en nadat ik de bestelling van dit model niet één maar twee keer had geannuleerd, hebben ze het 2 weken later alsnog verzonden.
Ik zal nooit meer zaken met ze doen! Ik heb een online aankoop gedaan. Ik was in de veronderstelling dat het vanuit het buitenland werd verzonden. Er werden me buitensporige verzendkosten in rekening gebracht (meer dan het artikel kostte). Het werd verzonden vanuit de Verenigde Staten. Het kwam gebroken aan. Ik e-mailde hen met mijn zorgen en vroeg om een antwoord. Ik heb nooit een antwoord ontvangen!
Ik zal nooit meer zaken met ze doen! Ik heb een online aankoop gedaan. Ik was in de veronderstelling dat het vanuit het buitenland werd verzonden. Er werden me buitensporige verzendkosten in rekening gebracht (meer dan het artikel kostte). Het werd verzonden vanuit de Verenigde Staten. Het kwam gebroken aan. Ik e-mailde hen met mijn zorgen en vroeg om een antwoord. Ik heb nooit een antwoord ontvangen!
Ik heb een modelmotor besteld en was erg teleurgesteld. Toen ik bestelde, was de productinformatie onnauwkeurig (product moet in elkaar gezet worden met lijm en geverfd). Toen ik het ontving, besefte ik dat de motor in elkaar gezet moest worden en dat hij al geverfd was..... Bovendien werden de levertijden niet gerespecteerd, waardoor ik het model erg laat kreeg aangeboden, wat me veel ongemak bezorgde... Ik ben absoluut ontevreden over mijn bestelling en wacht nog steeds op een antwoord van de klantenservice over de terugbetaling.
Nul 3 weken om een ongelukkige bestelling en bovendien verplicht om oppositie te maken op mijn bankkaart met de problemen die dat brengt !!!! omdat de server van betaling was pi
Als ik onderdelen bestel op de website en ik moet als nieuwe klant vooruitbetalen en er dan pas na verschillende keren navragen achter kom dat de onderdelen op dit moment niet beschikbaar zijn, dan vraag ik me af of ze me dat niet hadden kunnen vertellen voordat ik vooruitbetaalde!
Mijn creditcard is gehackt toen ik een bestelling plaatste op uw site.
Geen betalingszekerheid erg lange levertijd en erg dure verzendkosten.
Het bestelde model (172°) moet zeldzaam zijn om zo duur te zijn... maar ik heb de kwaliteit nog niet kunnen beoordelen: door de ZEER late levering heb ik het nog niet gezien. Ik ben tot de conclusie gekomen dat het niet op voorraad moet zijn geweest zoals geadverteerd en dat het moest worden aangevoerd vanuit het land van productie, dat vrij ver weg op de planeet ligt... ik zal erover nadenken voordat ik het de volgende keer bestel!
Naar aanleiding van een omkering van de bestelling met een andere klant de secretaresse (zeer sympathiek overigens) vroeg ons om de pakketten wederzijds terugchose allemaal hetzelfde zeer origineel.j'ai bien recu le bon colis ainsi que l'autre client.ça fait maintenant 1 semaine et je n'ai encore pas ete remboursé pour les frais de portaucune réponse a mes mails.en ce qui me concerne c'était la première commande et le dernière je crois que je peux s'asseoir sur mes frais d'envoi probleme resolu frais de port remboursé .mer
Très mauvais site a éviter si vous avez des articles a acheter chez eux !!!! les couleurs commandé ne correspondonde pas du tout au références relevé sur le site. de plus les potten de peintures que j'ai reçu été ouvert et utilisés . coulure autour du bouchon d'ouverture . après un mail envoyé pour me plaindre aucune réponse de leur par juste un mail de satisfaction alors comme je le dit éviter ce site. de plus le port est très excessif pour trois petits potten de peinture. grrrrrrrrrrrrrrrr site nul une ar
Nadat ik een opslagproduct had besteld, duurde het anderhalve week voordat u mij het pakket stuurde, wat onaanvaardbaar is. Ik denk dat u nog eens moet nadenken over verkopen op internet. Op alle sites wordt binnen 3 of 4 dagen geleverd. Salutatio
Echt heel teleurgesteld door deze site Ik bestelde de 0209 en betaalde extra om het in 5 tot 6 dagen te hebben (colissimo) maar het was pas de 1809 die ik de e-mail ontving met de melding van de verzending. Ik vind dit onaanvaardbaar en zal niet langer bij jullie bestellen aangezien het voor de verjaardag van mijn zoon was. Vermijd! Ik kan ook terecht bij de moederbedrijven voor
Ik had niet de juiste bestelling ontvangen en moest het pakket op eigen kosten naar de andere klant sturen. Hij deed hetzelfde. Als tegenprestatie zouden de verzendkosten worden aangeboden op de volgende bestelling. Ik ben dus verplicht om te bestellen om terugbetaald te worden.
Geachte mevrouw Geachte heer Een paar weken geleden heb ik een grote aankoop bij u gedaan: meer dan 2025 artikelen voor meer dan 570€ Geen van de artikelen werd geleverd binnen de gestelde termijnen. Bovendien, hoewel een artikel beschikbaar was op uw site maar niet echt, kreeg ik een tegoedbon zonder ooit een terugbetaling aangeboden te krijgen.
De producten zijn van uitstekende kwaliteit ik had gekozen voor colissimo maar mijn pakje vertrok 10 dagen na mijn bestelling !!!!! terwijl aangegeven wordt door iets meer te betalen dat de maximale levertijd 7 dagen is bestelling geplaatst op 30 april en pakje verliet het magazijn op vrijdag 11ma
Tot op heden nog steeds geen levering!!! totaal gebrek aan informatie aan de klant om hem op de hoogte te houden van het waarom. Dit is de eerste en laatste bestelling
De kleur is niet waar ik op gehoopt had - teleurgesteld. Ik moet de kleur veranderen. Hoe werkt het?
Een bestelling werd geplaatst en betaald op 24 april en vandaag 14 mei is er nog steeds niets! Ik heb niets ontvangen en het is schandalig! Bezorgen jullie te voet of zo? Is mijn pakket verzonden? Waar is het? Wanneer ontvang ik het?