★★★★☆
op 38046 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Geen informatie over de vertraging van de levering en een korte e-mail over de verplichtingen van de koper die de bestelling heeft geplaatst....bref minimale service...
Ik heb je alles al uitgelegd in de laatste e-mail.
Helaas negatief oordeel, besteld en betaald voor 3 artikelen ik heb maar 1 artikel ontvangen, er werd mij verteld dat ze mijn bestelling kwijt waren maar tot op heden heb ik niets ontvangen van de resterende bestelling!!! Ik krijg geen reactie op mijn mails!!!
Slordige verzending. Erg laat ontvangen
Item kwam om onbekende redenen niet aan, ging blijkbaar terug naar de afzender.
De doos voor het gekochte artikel werd zonder kartonnen doos verzonden en kwam gedeukt aan. Ik ben niet tevreden.
Zeer trage levering. Na 2 weken wacht ik nog steeds
Eén artikel (Action Base 7) werd simpelweg geannuleerd en niet geleverd, hoewel het op voorraad was.
Het is een grap, ze sturen een artikel dat niet in het Spaans is, maar het staat niet aangegeven op het web, ik heb het niet gezien. Het is misleidend en dan eet de koper de stront.
Ik bestelde een artikel, ontving defect Ik diende een klacht in en geen nieuws
Waardeloze klantenservice. Nefarious order tracking en geen opheldering van eventuele twijfels. Ik zal niet opnieuw bij hen kopen
Ik kocht een product dat op de markt werd gebracht voor meer dan 900 euro als beschikbaar en verzonden binnen48 uur, na de aankoop belde ik om meer informatie te krijgen maar vond mensen onvoorbereid, bovendien was het product na enkele dagen wachten dat niet werd verzonden niet beschikbaar. Waarom laten ze goederen op de site staan als ze ze niet hebben? Ze wilden ook dat ik de goederen ruilde voor heel andere. Gelukkig kon ik mijn geld terugkrijgen.
Ze verstuurden verf ter waarde van $45 in een dunne envelop die verf liet barsten over de hele binnenkant en over de andere verfblikken. Ik heb geprobeerd contact met ze op te nemen en ze reageerden, maar lieten me kort daarna in de steek. Vreselijke ervaring.
Aantal onderdelen niet ontvangen en ook nog steeds geen geld terug gehad.
Het duurde allemaal te lang heb zeker 2of 3 berichten gekregen uw bestelling word vandaag geleverd ,en dan wat later onze excuses er is wat tussen gekomen 1keer kan ik het verstaan maar meerdere keren komaan hé jongens speel met iemand anders zijn voeten . En natuurlijk ben ik slecht geluimd op 1001 . Nee die moeten niet meer bij mij aankloppen er zijn genoeg serieuze handelaars.
Product ontbreekt voor een bestelling, ik vraag om terugbetaling en na een maand en talloze e-mails vertellen ze me dat de bank mijn documenten wil, ik heb via geen enkele bank betaald en vraag naar welke bank ze verwijzen, maar ze hebben nooit geantwoord
Ik raad niemand aan om hier te kopen. Dit is de derde keer dat ze bestellen, ik plaatste de bestelling twee maanden geleden, de bestelling kwam niet aan, het ene telefoontje na het andere, twintigduizend e-mails per dag, niemand wist iets, na veel tijd en kracht te hebben verspild, krijg ik ze zover dat ze me een andere sturen die NOOIT AANkomt, Ik heb duizend telefoontjes gepleegd en nadat ik antwoord kreeg op een van hen, spraken ze me vreselijk aan en of ik sprak ze aan in het Engels of ze gaven me geen antwoord, dus ik had geen andere keuze dan me zo goed mogelijk verstaanbaar te maken en ik wist dat ze me een DERDE BESTELLING zouden sturen waarvoor ik geen opvolging kreeg, geen bevestigingsmail of wat dan ook, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt in mijn leven. Dit zou gemeld moeten kunnen worden en dit is al de volgende optie bij de consumentenservice.
Ik heb me pakketje op de dag van vandaag nog niet binnen, jullie en hobbies1001 doen niks anders als negeren. Dus krijg ik me geld terug of gaan jullie nu wel actie ondernemen door een nieuwe op te sturen. Doe eens wat inplaats van niks doen
Ik heb mijn bestelling NIET ontvangen. Ik heb verschillende e-mails ontvangen dat het klaar was om opgehaald te worden met QR-codes en alles, maar de doos op het afhaalpunt was LEEG en noch de leveranciers noch de verkoper hebben na 2 dagen contact met mij opgenomen.
Zeer duur model van slechte kwaliteit. Erg laat geleverd.
De bestelling verschijnt als Afgeleverd en ik heb het niet ontvangen, ik heb verschillende keren geprobeerd contact op te nemen zonder succes. Een totale oplichterij!
De eerste bestelling, 1 maand geleden, kreeg ik bij het uitgiftepunt de verpakking helemaal open en de inhoud beschadigd in handen. 1001Hobbies hiervan op de hoogte gesteld. Heb ze gezegd dat ik het niet acceptabel vind. Gisteren de tweede bestelling bij het uitgiftepunt opgehaald, weer hetzelfde heb in het bijzijn van de medewerkers weer foto's gemaakt. Ondanks waarschuwingen mijnerzijds, dat ik het een tweede keer niet zou accepteren gebeurt het dus toch weer. Het was mijn laatste bestelling bij 1001Hobbies. In de 60 jaar dat ik aan modelbouw doe, is dit mijn slechtste ervaring ooit
Ze stuurden het pakket naar een adres dat ik niet had opgegeven. Ik heb meerdere keren gevraagd of ze het adres wilden veranderen in het juiste adres. Eerst zeiden ze dat ze het zouden corrigeren, maar toen veranderden ze het niet, dus ze hielden me ook voor de gek. Ik moest 15 kilometer en drie kwartier in de file staan om het pakket op te halen. Een echte bullebak! Ik zal nooit meer bij hen kopen.
Bestelde goederen nooit ontvangen gevraagd voor een terugbetaling na 2 maanden ook dat niet ontvangen een site om te blokkeren en ten aller tijde te mijden. deze mensen moesten ze opsluiten en de sleutel weggooien Pure oplichterij.
Dank u voor het plaatsen van uw recensie. Wij danken u dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan.
Dank u voor uw begrip,
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
Voor de navigatie en levering..niets te zeggen alles is goed..wat betreft het bestelde product..het is beneden alles..echt niet tevreden..afwachten wat 1001 hobbies mij gaat voorstellen
Ik bestelde wat verf en gereedschap voor een model en kreeg in plaats daarvan een Mario Kart Carrera Go.
Een product kwam kapot aan door slechte bescherming tijdens het verpakken, ze vervangen het niet.
Zeer slecht nog geen 1 ster ik raad het helemaal niet aan
Beeldje kwam gebroken aan e-mailde hen, ze zeiden dat ze contact met me op zouden nemen 6 weken later zijn ze gestopt met terugmailen vreselijke klantenservice zal ze nooit meer gebruiken
1,5 maand geleden bestelling geplaatst van stiftenblokken incl stiften. Na een paar weken kreeg ik enkel de stiften binnen en de blokken ontbraken. Paar keer contact op moeten nemen, om uiteindelijk te vernemen dat deze niet meer leverbaar waren. Uiteindelijk een retourlabel ontvangen en meteen de stiften retour gestuurd. Nu 1,5 maand later heb nog steeds mijn geld niet op de rekening retour. Het produkt is ook gewoon nog steeds te koop in de webshop. Erg teleurgesteld!
Dank u voor het plaatsen van uw recensie. Wij danken u dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan.
Dank u voor uw begrip,
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
Het enige bedrijf dat nooit een fout maakt!!! Als bewijs, een op de twee items wordt verkeerd geleverd en hun verklaring, nauwelijks verhuld, is ofwel de bezorger of de oneerlijke klant!!! Maar zij niet! Maar zij niet ! 14,90€ voor grote bedragen...
Helaas kan ik geen goede beoordeling geven. Na verschillende pogingen per e-mail was het niet mogelijk om op mijn afleveradres te leveren, hoewel mij per e-mail mijn wisselgeld was toegezegd. Ik moest mijn bestelling met veel moeite ophalen op een onbekend afleveradres. Ik heb er ook op gewezen dat ik zwaar gehandicapt ben. Ik zal niet meer bestellen, tenzij de hel bevriest....
Lange levertijden zijn prima. Als de koper dit weet VOORDAT hij de bestelling plaatst, is er geen probleem - de aankoop wordt dan gedaan met kennis van zaken. Ik vind het erg jammer om pas na betaling van de bestelling op de hoogte te worden gesteld van de levertijd en dan ook nog via berichten waarin geen datum wordt genoemd. Hartelijk dank.
Levering veel te laat en dan ook nog verkeerde artikel geleverd Slechte communicatie met Engels sprekend personeel
Dank u voor het plaatsen van uw recensie. Wij danken u dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan.
Dank u voor uw begrip,
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
Mijn vragen zijn niet beantwoord en door de onjuiste levering heb ik nog geen terugkoppeling ontvangen over de ruil, wat nu?
Bonjour, ca ne sert a rien de donner son avis, vous ne les lisez pas !!!!!!!!! Ik heb een bestelling die gedeeltelijk aan mij is geleverd sinds eind januari, geen nieuws van uw bedrijf heeft u een verklaring ??????????????
Ik had om thuisbezorging gevraagd, niet in de kantoorboekhandel.
Ze hebben mijn bestelling niet geleverd, na dagen wachten op een oplossing heb ik geen antwoord, ik raad deze site helemaal niet aan, je claimt en als je belt antwoorden ze in het Engels en spreken geen Spaans, de antwoordmail is nihil op je claims, gelukkig was het een kleine bestelling en zal ik niet veel geld verliezen, want voor mij is het al verloren.
Waardeloze webshop! Na twee weken wachten is mijn bestelling nog steeds niet verzonden terwijl deze op voorraad staat aangegeven. Op de e-mail word niet gereageerd en als ik bel krijg ik een engels sprekend persoon aan de telefoon (waarschijnlijk uitbestede klanten service). Kan de order ook niet cancelen op de website of telefonisch omdat ze eerst moeten 'onderzoeken' wat er fout is gegaan. Kortom, waardeloos bestel hier NOOIT meer. Nu nog hopen dat ik mijn geld terug krijg.
Het duurde 17 dagen voordat ze me het product stuurden.