★★★★☆
op 38065 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Ik bestelde het model maar ontving het 1 dag te laat voor mijn verjaardag.
Zeer lange levering...kortingscode onmogelijk te gebruiken
De bestelling is goed beveiligd, maar de levertijd kan beter. In mijn geval 7 dagen
Ik heb een aantal modellen op deze site besteld en vrij snel ontvangen, maar ik heb 10 dagen geleden wat verf en andere kleine dingen besteld en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, maar het is 2 dagen later van mijn bankrekening afgeschreven. Dus ik ben niet tevreden over hun
Product in overeenstemming met de beschrijving aan de andere kant te betalen 6,99 € van de kosten van levering in colissimo worden geleverd in 2 of 3 dagen en om zijn pakket te ontvangen slechts 6 dagen na de bestelling waarvan de betaling werd aanvaard in het profiel Ik vind dat meer
Hallo zeer ontevreden over de after sales service ik had een probleem met vernis ik stuurde 5 e-mails en geen reactie niet beter met de telefoon onbereikbaar sorry maar ik zal niet langer bestellen bij 1001 maquettes het is p
Slechte ervaring! Het duurde te lang om het product te krijgen en toen het aankwam was ik erg teleurgesteld. De cijfers waren te klein en gebroken in de verpakking!
Slechte ervaring! Het duurde te lang om het product te krijgen en toen het aankwam was ik erg teleurgesteld. De cijfers waren te klein en gebroken in de verpakking!
Bestelling geplaatst op 20 mei 2017 Bestelling geaccepteerd op 02 juni 2017 en nog steeds geen levering in zicht Bestelling wordt nog steeds voorbereid Weergave op dashboard en nummer 01.79.73.68.76 nog steeds onbereikbaar
Klantenservice hield rekening met mijn verzoek om terugbetaling dus ras denk ik kan een dag worden aanbevolen, maar alleen producten op voorraad!!!!
De verpakking was een beetje breekbaar en had wat schade bij de transporteur""Chronopost"" maar er is niets gebroken cd
Vrij gemiddelde service. Neem alleen producten die op voorraad zijn, anders krijg je systematisch verzendkosten in rekening gebracht als je levering in meerdere termijnen accepteert.
De bestelling kwam uiteindelijk aan met een kleine vertraging (acceptabel). Maar het kon beter: zodra het pakket verzonden was, was het onmogelijk om het te volgen via Mondial Relay. De link op mijn 1001Maquette account stuurde me naar de webpagina... van een ander leveringsbedrijf (DCPostal) en toen ik de traceercode invoerde, ging ik rechtstreeks naar de Mondial Relay pagina - onbekend nummer! Resultaat: geen tracking van de zending en geen e-mail om me te informeren dat het pakket was aangekomen. Uiteindelijk begon het trackingnummer te werken, maar pas toen het pakket was aangekomen (maar nog steeds geen e-mail om me te informeren). Voor de rest tevreden, ik zal opnieuw bestellen (in de hoop dat de""expeditiontio"" service verbetert).
Jammer. Voor het vervangen van een schilderij door een ander zonder op de hoogte te zijn gesteld. Dit is de tweede keer. Ik zal niet opnieuw bestellen.
Een kleine gedachte over de Éle-prijzen
Mijn Axion-zweefvliegtuig Goed bedrijf om onderdelen voor mijn Axion Cumulus-zweefvliegtuig vandaan te halen, er zijn maar heel weinig onderdelen verkrijgbaar in het Verenigd Koninkrijk. Helaas duurt het lang voordat ze leveren, van bestelling tot levering kan wel 5 weken duren. Maar omdat we geen onderdelen in Groot-Brittannië kunnen krijgen, hebben we geen keus.
Mijn Axion-zweefvliegtuig Goed bedrijf om onderdelen voor mijn Axion Cumulus-zweefvliegtuig vandaan te halen, er zijn maar heel weinig onderdelen verkrijgbaar in het Verenigd Koninkrijk. Helaas duurt het lang voordat ze leveren, van bestelling tot levering kan wel 5 weken duren. Maar omdat we geen onderdelen in Groot-Brittannië kunnen krijgen, hebben we geen keus.
Wat betreft de karveelmodellen, ik heb twee rechte rompen van de Santa Maria ontvangen, en de Nina was niet verpakt, dus ik weet niet of er iets ontbreekt. Voor de rest ben ik helemaal tevreden, ook over de levertijden. Ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen met de service om hen te vragen hun fout recht te zetten, maar ik kon niemand bereiken, dus heb ik een bericht achtergelaten. Ik wacht op een antwoord, zodat ik definitief kan beslissen of de nodige stappen worden ondernomen en ik volledig tevreden zal zijn over de service. Ik heb de twee rompen net ontvangen en ik ben volledig tevreden over de service na verkoop. Ik adviseer
De bestelling was onberispelijk, maar de verpakking leek een beetje te fragiel voor verf en het karton was beschadigd. Afgezien daarvan werd het op tijd geleverd en ontbrak er niets.
Bjr. De producten en prijzen zijn goed, maar waarom in hemelsnaam zulke lange levertijden! De vermelding""produit en stock expédié sous 2"" lijkt me gewoon een commercieel argument zonder enige basis. Producten besteld op de 5e (alle gemarkeerde producten op voorraad etc...) ontvangen op de 13e 's avonds (verzonden op de 13e).
De tijd die nodig is om de pakketten te ontvangen is een beetje lang ... ongeveer tien dagen, dat zou beter moeten zijn ... verder perfect! Met vriendelijke groet Daniel SAUNIE
De producten waren zoals besteld en goed verpakt, maar de levertijd was veel te lang (meer dan 10 dagen, terwijl de meeste websites hun producten tegenwoordig binnen 2 tot 4 dagen leveren). Groot punt om te verbeteren
Ik weet niet of 1001 maquettes verantwoordelijk is, maar ik heb een groot probleem. Ik kreeg een e-mail van Mondial Relai waarin stond dat mijn bestelling was afgeleverd bij het relaispunt, dus ik ging het ophalen maar geen geluk, het was er niet. Ik probeerde contact op te nemen met Mondial Relai op dinsdag 9517, maar ze waren buiten dienst. Ik belde opnieuw op 10517 en ze waren nog steeds buiten werking, dus ik had mijn bestelling niet ontvangen en ik was niet blij.
De referentie 1656 die ik heb ontvangen komt niet overeen met de afgebeelde referentie. Bovendien, aangezien dit HO Siku miniaturen zijn, nemen ze een paar vrijheden met de 1
Zorg ervoor dat je alle documenten hebt die nodig zijn voor bezorging in het buitenland, want er is een wachttijd van 20 dagen. Maar verder is er geen haast bij.
Een ongelukkige ervaring product geleverd in 2448h bij bestelling contact 15 dagen later antwoord: het product is niet langer beschikbaar
De levertijd moet worden herzien! aangekondigde beschikbare verzonden na 3
Een ruime keuze valt niet te ontkennen, maar de levertijden zijn soms een beetje (te?) lang.
Het pakket is nooit aangekomen bij het overdrachtspunt
Onbekwaam met geen mogelijkheid om een probleem snel op te lossen. Gebrek aan informatie en interesse.
4 tot 6 dagen levertijd Geleverd in 8 werkdagen!
. Lange levertijd......besteld op 03.04. op 10.04. kwam de verzendbevestiging op 21.04. het bestelde boek is er nog steeds niet.....de klantenservice is telefonisch niet bereikbaar.....hopelijk wordt de mail snel beantwoord. ....misschien komt het boek tegen het einde van de maand aan. Geef nooit op...... Dietl....Stahnsdorf DE
Drie dagen te laat besteld en de express mode van 45 euro genomen. Ik vind dat ik voor een clown wordt aangezien.
Naar mijn mening duurt het te lang om door de site te navigeren
Levertijd gerespecteerd, maar de ontvangen lijm komt niet overeen met de foto op de website en de Tamiya instructies: Alleen en Engels en Japans.
Wees voorzichtig met transport, want mijn borstel kwam gebroken aan en werd snel vervangen.
Vertraagde leveringen. Mijn laatste bestelling zou tussen 12 en 17 april aankomen en nog steeds niets!
Behalve slecht verpakt pakket ontvangen met baas
In vergelijking met andere internetverkopers heeft 1001 maquettes enkele tekortkomingen en de terugbetalingen voor artikelen die niet worden geleverd zijn niet snel. Als de keuze is belangrijk de controle van de voorraden laat veel te wensen over en leidt vaak tot gebrek aan artcles. Ook ga ik alleen naar 1001 maquettes als ik niet elders te vinden in aanvulling op de trage verzending in vergelijking met de prijzen besteld bij u en bestelde rue des maquettes op dezelfde datum uw pakketten meestal aankomen 45 dagen na uw concurrent met dezelfde prijs d
Te groot pakket zonder controlewig bederft grijpers