★★★★☆
op 38052 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ondanks betaling en bericht dat de bestelling werd verzonden op de dag dat deze werd geplaatst, is er nog geen levering geweest. Volkomen onaanvaardbaar! Nooit meer!
Op de website stond dat het product op voorraad was, maar dat was niet zo. Ik moest 1 week wachten op een korte reactie van de klantenservice en 2 weken voordat het pakket eindelijk werd verzonden. Vervolgens was het pakket erg slecht verpakt en sommige decoratieve onderdelen kwamen los van het model waar ik zo lang op had gewacht. In dit geval had er, gezien de prijs van het artikel, meer zorg aan besteed kunnen worden. Deze site getuigt van weinig professionalisme. A é
Goederen werden bevestigd als op voorraad en betaald - toen e-mail: toch niet op voorraad. Als klap op de vuurpijl: geen restitutie van de betaling maar een tegoedbon werd aangeboden. Alles wat ik hierover kan zeggen is: absoluut belabberd zakelijk gedrag.
Vreselijke ervaring Dit was een VERSCHRIKKELIJKE ervaring. Ik bestelde een boek op 31 december 2014. Mijn bestelling werd onmiddellijk verwerkt. Ik kreeg het boek vandaag 24 januari 2015. Bijna een maand later. Vermoedelijk kwam het boek uit een depot in Europa en had de douane extra informatie nodig. Dat is BOGUS. Als je het boek niet op voorraad hebt voor onmiddellijke levering, zeg dat dan. Gebruik voortaan (externe referentie) in Engeland. Nooit problemen mee gehad. Zal deze verkoper NOOIT meer gebruiken. Ik vroeg op de 16e om updates over de status en hoorde een week lang niets. Dit was een vreselijke ervaring. Ik maakte het model af waarvoor ik het boek als naslagwerk had gekocht op de dag voordat het boek aankwam, omdat ik het eigenlijk al had opgegeven. Ik zal dit bedrijf nooit meer gebruiken.
Vreselijke ervaring Dit was een VERSCHRIKKELIJKE ervaring. Ik bestelde een boek op 31 december 2014. Mijn bestelling werd onmiddellijk verwerkt. Ik kreeg het boek vandaag 24 januari 2015. Bijna een maand later. Vermoedelijk kwam het boek uit een depot in Europa en had de douane extra informatie nodig. Dat is BOGUS. Als je het boek niet op voorraad hebt voor onmiddellijke levering, zeg dat dan. Gebruik voortaan (externe referentie) in Engeland. Nooit problemen mee gehad. Zal deze verkoper NOOIT meer gebruiken. Ik vroeg op de 16e om updates over de status en hoorde een week lang niets. Dit was een vreselijke ervaring. Ik maakte het model af waarvoor ik het boek als naslagwerk had gekocht op de dag voordat het boek aankwam, omdat ik het eigenlijk al had opgegeven. Ik zal dit bedrijf nooit meer gebruiken.
Bestelling geplaatst op 5 jan. voor een accessoire aangekondigd als zijnde op voorraad Verzendtijd aangekondigd als 5 tot 6 dagen Levering op 14 jan. Ontvangen op 24 jan. Elk commentaar is zinloos behalve dat ik deze site niet zal aanbevelen aan mijn vrienden van de vliegclub waar ik lid van ben.
Op zondag plaatste ik een bestelling op de site voor een B-19 model in schaal 148, te ontvangen voor het weekend zodat ik het de zondag erna cadeau kon doen. Ik ontving mijn pakket op tijd, maar met een doos met 4 modelvliegtuigen die ik niet wil in schaal 172... Omdat het een menselijke fout was, heb ik de site dezelfde dag, dus de donderdag van ontvangst, op de hoogte gebracht en na een uur kreeg ik een bericht met de vraag of ik de doos had geopend en of ik er een foto van kon bijvoegen. Meteen antwoord ik dat de doos nog verzegeld is en een foto bij het bericht. En nu ben ik boos omdat ik sindsdien geen nieuws heb gehad, geen excuses, ze hebben het zo snel mogelijk opgelost en niet eens een woord om hun klant gerust te stellen, wat teleurstellend is. Ik zou dit model morgen aan een liefhebber geven en ik zal het zonder moeten doen. Ik vind het jammer om 3 dagen te zwijgen terwijl een klein probleem snel en gemakkelijk had kunnen worden opgelost.... Ik wacht nog steeds op een antwoord
Verspil je tijd of geld niet Snel om je geld aan te nemen, maar traag om je bestelling te krijgen, ik denk dat ze per zeilboot verzenden, ik plaatste mijn bestelling op 1/10 en het is nu 2/11 en ik heb mijn bestelling nog steeds niet gekregen. Dit is het meeste dat ik ooit heb betaald voor verzending en het langste dat ik ooit heb gewacht. Het lijkt erop dat dit probleem veel voorkomt bij klanten in de VS, hun antwoord op e-mails lijkt voor elke klant hetzelfde te zijn, het was interessant dat een vroeg antwoord was ""crossing the Atlantic"" twee weken later gevolgd door ""sent back by French customs"" Ik zou dit bedrijf aan niemand aanraden.
Verspil je tijd of geld niet Snel om je geld aan te nemen, maar traag om je bestelling te krijgen, ik denk dat ze per zeilboot verzenden, ik plaatste mijn bestelling op 1/10 en het is nu 2/11 en ik heb mijn bestelling nog steeds niet gekregen. Dit is het meeste dat ik ooit heb betaald voor verzending en het langste dat ik ooit heb gewacht. Het lijkt erop dat dit probleem veel voorkomt bij klanten in de VS, hun antwoord op e-mails lijkt voor elke klant hetzelfde te zijn, het was interessant dat een vroeg antwoord was ""crossing the Atlantic"" twee weken later gevolgd door ""sent back by French customs"" Ik zou dit bedrijf aan niemand aanraden.
A flee absoluut ... geen voorraad ze verkopen items die ze hebben geen track.delai te lang! rampzalig! bestelling geannuleerd! in afwachting van terugbetaling via paypal geschil. een klap dispole volgende dag niet meer beschikbaar ... en de volgende dag een ander item in de mand epuisé ... en we eindigen meer ... rampzalig! dus ik bevestig mijn vorige opmerking a flee
Een van de slechtste die ik ooit ben tegengekomen. Sinds ik begon te zien dat er iets mis was met mijn bestelling omdat ze me eerder hadden geantwoord om me te vertellen dat mijn aankoop voor Kerstmis zou aankomen omdat ik het wilde hebben als cadeau voor een kind. De waarheid is dat ik een fout heb gemaakt bij het kiezen van het land, omdat we een ander land hebben voor de Canarische Eilanden dan voor de rest van Spanje. Uitgaande van deze fout heb ik tot vier keer toe om informatie gevraagd over de geschatte leverdatum en ik heb totale stilte als antwoord gekregen. In de laatste e-mail die ik heb gestuurd, heb ik gedreigd te doen wat ik nu doe en vandaag kan ik in het systeem van 1001 maquetas de geschiedenis van mijn bestelling niet zien. Door het gebrek aan professionalisme en respect voor de klant zal ik het zonder mijn bestelling moeten stellen en eens kijken of ik ook het geld zal verliezen dat ik in het verleden heb betaald.
Langzaamste verzending ooit/ Geen verzending Ik plaatste mijn bestelling op 12/19/14. Het is nu 1/10/15 en niets. Ik stuurde een e-mail om de status te controleren en kreeg als antwoord dat het de Atlantische Oceaan oversteekt. Moet op een roeiboot zijn. Ze hebben een uitstekende selectie, maar het lijkt een probleem te zijn om ze te krijgen. Ik heb op 12/26/14 artikelen besteld bij een ander bedrijf in Polen en die artikelen zijn op 1/5/15 aangekomen. Ik laat niet graag negatieve beoordelingen achter. Update: Het is nu 1/15/15 bestelling wordt nog steeds 'verwerkt'. Bedankt voor het aanbieden van gratis verzending op mijn volgende bestelling. Maar aangezien ik tot nu toe $183,97 kwijt ben aan deze bestelling denk ik niet dat er een volgende bestelling komt. Sorry. 1/22/15 Bestelling wordt nog steeds 'verwerkt'. 34 dagen nu en tellende. 1/26/15 Paypal heeft mijn betaling teruggestort. Deze jongens reageerden niet eens op het onderzoek van Paypal. Dezelfde artikelen elders besteld op 1/26/15 en ze zijn vandaag 1/30/15 aangekomen. Verbazingwekkend 38 dagen met 1001 Modelkits en ze waren nog steeds aan het verwerken. Geen goede manier om een bedrijf te runnen... ik zeg het maar. Maar wat maakt één persoon uit voor deze jongens.
Langzaamste verzending ooit/ Geen verzending Ik plaatste mijn bestelling op 12/19/14. Het is nu 1/10/15 en niets. Ik stuurde een e-mail om de status te controleren en kreeg als antwoord dat het de Atlantische Oceaan oversteekt. Moet op een roeiboot zijn. Ze hebben een uitstekende selectie, maar het lijkt een probleem te zijn om ze te krijgen. Ik heb op 12/26/14 artikelen besteld bij een ander bedrijf in Polen en die artikelen zijn op 1/5/15 aangekomen. Ik laat niet graag negatieve beoordelingen achter. Update: Het is nu 1/15/15 bestelling wordt nog steeds 'verwerkt'. Bedankt voor het aanbieden van gratis verzending op mijn volgende bestelling. Maar aangezien ik tot nu toe $183,97 kwijt ben aan deze bestelling denk ik niet dat er een volgende bestelling komt. Sorry. 1/22/15 Bestelling wordt nog steeds 'verwerkt'. 34 dagen nu en tellende. 1/26/15 Paypal heeft mijn betaling teruggestort. Deze jongens reageerden niet eens op het onderzoek van Paypal. Dezelfde artikelen elders besteld op 1/26/15 en ze zijn vandaag 1/30/15 aangekomen. Verbazingwekkend 38 dagen met 1001 Modelkits en ze waren nog steeds aan het verwerken. Geen goede manier om een bedrijf te runnen... ik zeg het maar. Maar wat maakt één persoon uit voor deze jongens.
Op 11 december heb ik een aankoop gedaan voor Kerstmis. Nou zonder enige communicatie op 4 januari hadden ze het pakket niet geleverd. Ik kijk op de website naar mijn bestelling en zie dat het in de restitutiestatus staat en ik heb het niet besteld, dus ze hebben mijn bestelling geannuleerd zonder kennisgeving en hebben niet eens gereageerd op mijn e-mail. Een schande van een bedrijf en een schande van een service. Ik zal nooit meer iets bij ze kopen.
Dezelfde dag dat ik de bestelling plaatste las ik zeer slechte recensies over de bezorgservice dus ik wilde het stopzetten omdat het belangrijk was dat het hier was voor Driekoningen. Ze hadden de zending nog niet eens voorbereid en wilden geen geld teruggeven, alleen een tegoedbon die ik natuurlijk niet wilde, dus ik ging door met mijn bestelling... hoewel ze me vertelden dat het eind deze week hier zou zijn, hebben ze me net geschreven dat ze het nog steeds niet hebben en dat ze het ook niet hebben. Ze laten het me weten. Ik begrijp niet waarom ik 15€ moet betalen voor de snelste levering! Als ze de deadlines niet kunnen halen, betaal dan terug! Anders houden ze de klant! Het ergste is dat ik geprobeerd heb hetzelfde model te vinden om het op tijd te krijgen en Amazon had het in twee dagen!
De titel zegt het al. Ik heb op 10 november speelgoed gekocht voor een kind voor eerste kerstdag, 25 december. Vandaag is het 2 januari en ik heb het nog steeds niet ontvangen. Ik zie dat ik het zelfs voor de Drie Wijzen meer dan 2 maanden later niet zal ontvangen. Mijn rekening is echter al sinds 10 november gedebiteerd IMPR
Het is nu 1 januari 15 en ik wacht nog steeds op de levering van mijn zoons kerstcadeau dat op 14 december was besteld. Niemand om mee te praten. De meeste telefoonnummers lijken niet eens te bestaan!!!!!!!!!!!!! Als er iemand is bij 1001 Modelkits, kan die misschien contact met me opnemen over bestelling nr. 49881 (UK) en dan kan ik een iets andere recensie plaatsen.
Het is nu 1 januari 15 en ik wacht nog steeds op de levering van mijn zoons kerstcadeau dat op 14 december was besteld. Niemand om mee te praten. De meeste telefoonnummers lijken niet eens te bestaan!!!!!!!!!!!!! Als er iemand is bij 1001 Modelkits, kan die misschien contact met me opnemen over bestelling nr. 49881 (UK) en dan kan ik een iets andere recensie plaatsen.
Teleurstellend vermijden
Niet werkende klantendienst na verkoop. Zendingen zonder geldige traceeridentificatie.
Ik bestelde een model voor een kerstcadeau op 1612 en betaalde voor de snelle bezorgservice en de cadeauverpakkingsoptie ... in totaal kwam het pakket aan op 2612 en geen cadeauverpakking !!!!! dus erg teleurgesteld zal ik niet langer bij deze site bestellen.
Ik plaatste mijn bestelling voor een model dat op voorraad was op 31 november en betaalde op 03122014 december. Gratis levering pas verzonden op 1212. Ik wacht nog steeds op mijn levering. Het is een kerstcadeau dat ik zeker niet op tijd zal krijgen. Ik heb jullie een e-mail gestuurd om uit te zoeken wat er aan de hand is? Ik word echt ongeduldig? Naar aanleiding van uw antwoord wijzig ik mijn briefje omdat ik u eraan wil herinneren dat u mij een voucher voor gratis bezorging hebt gegeven, dus uw diensten hebben per koerier gepost.
Ik plaatste mijn bestelling voor een model dat op voorraad was op 31 november en betaalde op 03122014 december. Gratis levering pas verzonden op 1212. Ik wacht nog steeds op mijn levering. Het is een kerstcadeau dat ik zeker niet op tijd zal krijgen. Ik heb jullie een e-mail gestuurd om uit te zoeken wat er aan de hand is? Ik word echt ongeduldig? Naar aanleiding van uw antwoord wijzig ik mijn briefje omdat ik u eraan wil herinneren dat u mij een voucher voor gratis bezorging hebt gegeven, dus uw diensten hebben per koerier gepost.
Toen ik de Leonardo da Vinci-modellen bestelde, stond op jullie website dat ze van hout waren, maar ze zijn eigenlijk van plastic. Ze zijn dus duur voor plastic
Bestelling geplaatst op 13 december Betaling geaccepteerd op 15 december maar nog steeds niet ontvangen op 24 december Bedankt Verplicht om een ander spel te kopen voor vanavond Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?
WORST COMPANY EVER Very quick to take your money nothing in stock, slow postage, customer service nil, dont waste your time go to a real supplier
Verschrikkelijke ervaring met geen reactie Het is nu 1/16 - Het is nu een maand geleden dat ik mijn bestelling plaatste en ik heb niets om te laten zien behalve een afschrijving van $106 op mijn creditcard. Op basis van de laatste reactie die ik van uw bedrijf ontving, verwachtte ik op zijn minst een gedeeltelijke verzending. Nogmaals, ik heb niets ontvangen. Ik heb mijn bestelling, trackingnummer of een vervolgreactie niet ontvangen. Dit is de slechtste online ervaring. Ik plaatste mijn bestelling op 12/12 voor Kerstmis. De website gaf aan dat het ""op voorraad"" was en op tijd hier zou zijn. Er werd meteen $106 van mijn creditcard afgeschreven. Dat is het enige dat ze correct hebben gekregen. Nu MEER DAN EEN MAAND LATER en ik heb mijn bestelling niet en ik heb nog niets gehoord van een vertegenwoordiger van 1001modelkits...maar ze hebben nog steeds mijn geld. Ik heb respectvol gevraagd om mijn bestelling te annuleren en een tegoed te storten, maar nog steeds geen reactie. Ik heb op 12/12 een bestelling geplaatst voor Kerstmis. Het is nu 1/5 en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Bovendien heb ik om een update gevraagd en geen antwoord ontvangen. De klantenservice is onbestaande. Ik heb op 12/12 een bestelling geplaatst. Volgens de website wordt de bestelling nog verwerkt, maar mijn creditcard werd onmiddellijk belast. Ik heb nu twee keer gemaild zonder antwoord. Voordat ik bestelde, zei de website dat het voor Kerstmis beschikbaar zou zijn...niet waarschijnlijk.
Verschrikkelijke ervaring met geen reactie Het is nu 1/16 - Het is nu een maand geleden dat ik mijn bestelling plaatste en ik heb niets om te laten zien behalve een afschrijving van $106 op mijn creditcard. Op basis van de laatste reactie die ik van uw bedrijf ontving, verwachtte ik op zijn minst een gedeeltelijke verzending. Nogmaals, ik heb niets ontvangen. Ik heb mijn bestelling, trackingnummer of een vervolgreactie niet ontvangen. Dit is de slechtste online ervaring. Ik plaatste mijn bestelling op 12/12 voor Kerstmis. De website gaf aan dat het ""op voorraad"" was en op tijd hier zou zijn. Er werd meteen $106 van mijn creditcard afgeschreven. Dat is het enige dat ze correct hebben gekregen. Nu MEER DAN EEN MAAND LATER en ik heb mijn bestelling niet en ik heb nog niets gehoord van een vertegenwoordiger van 1001modelkits...maar ze hebben nog steeds mijn geld. Ik heb respectvol gevraagd om mijn bestelling te annuleren en een tegoed te storten, maar nog steeds geen reactie. Ik heb op 12/12 een bestelling geplaatst voor Kerstmis. Het is nu 1/5 en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Bovendien heb ik om een update gevraagd en geen antwoord ontvangen. De klantenservice is onbestaande. Ik heb op 12/12 een bestelling geplaatst. Volgens de website wordt de bestelling nog verwerkt, maar mijn creditcard werd onmiddellijk belast. Ik heb nu twee keer gemaild zonder antwoord. Voordat ik bestelde, zei de website dat het voor Kerstmis beschikbaar zou zijn...niet waarschijnlijk.
Ik bestelde een maréchal d'Empire-beeldje dat er op de foto erg goed uitzag. Ik ontving een ondefinieerbaar figuurtje in ruwe hars en als reserveonderdeel. Ik was zo boos dat ik op dat moment niet eens kon reageren! Dit beeldje was een kerstcadeau, dus dat is teleurstellend! Niet alleen zal ik nooit meer bij deze site bestellen, maar met alle publiciteit die ik eraan gegeven heb, zullen veel mensen erg teleurgesteld zijn.
Aan het begin van mijn bestelling was het eenvoudig, maar ze beloofden me 4 tot 5 dagen en ik wacht nu al 10 dagen op het pakket dat het dichtst bij mijn huis in de Auchan zou worden afgeleverd. Dit is mijn mening hierover
WORST COMPANY EVER Very quick to take your money nothing in stock, slow postage, customer service nil, dont waste your time go to a real supplier
Nadat ik begin december een beschikbaar product had besteld, heb ik verschillende herinneringen gestuurd en uiteindelijk kwam ik erachter dat er een probleem was met de leverancier. Omdat ik de bestelling niet voor Kerstmis kon krijgen, vroeg ik om een terugbetaling. Wonder boven wonder kreeg ik te horen dat de bestelling in voorbereiding was en binnenkort verzonden zou worden. Helaas kwam er alleen een gratis tube lijm bij de bestelling. Nu wacht ik op een volledige terugbetaling, maar geen nieuws.....
Hallo, dit betreft een bestelling die ik op 1112 (7 uur 's ochtends) heb geplaatst en bevestigd voor een product dat op voorraad was (5 exemplaren: kopie gemaakt). Na een paar dagen bleef de bestelling bevroren en op 1612 nam ik opnieuw contact op via e-mail en kreeg dezelfde dag te horen dat het artikel ontbrak en vandaag of morgen zou worden ontvangen en dat de bestelling onmiddellijk zou worden verzonden. Het pakket werd ontvangen op 2012. Vraag: wat zou er zijn gebeurd als ik geen contact meer had opgenomen? - Hoe is het mogelijk om een product weer te geven en te verkopen (voorraad tot op heden ongewijzigd) en het artikel niet in de winkel te hebben? - Weten (speelgoed)bedrijven dat Kerstmis op 25 december valt? Als ik had geweten dat het artikel ontbrak, had ik natuurlijk ergens anders besteld. Ik begrijp dat het niet eenvoudig is om bestellingen tijdens de feestdagen te beheren, maar dat betekent niet dat je je voorraad flexibel kunt beheren.
Levering duurt erg lang! Ik bestelde dit op 4 december voor een kerstcadeau, en er is nog steeds geen teken van -.vandaag is het 19 december
Betaal me alstublieft terug wat u me schuldig bent (cadeaupapier) en de portokosten, want ik wil niet langer bij u bestellen (gratis portokosten bij een volgende bestelling! .....) Vriendelijke groeten!
Levering duurt erg lang! Ik bestelde dit op 4 december voor een kerstcadeau, en er is nog steeds geen teken van -.vandaag is het 19 december
Twee bestellingen voor hetzelfde model onder twee verschillende refs en geen mogelijkheid om me de juiste te sturen.aan het begin van de verkoop voorgesteld om de kit te houden en het model aanbevolen.okj'accepteje recois le meme kitdepuis octobre que ça traine cette histoire et pas fichu de rembourser ou d'envoyer la maquette.pas sur de m'avoir fait escroquer
16 dagen na de (betaalde) bestelling heb ik nog steeds niets ontvangen (zelfs geen trackingcode van de zending) en op mijn verzoek om uitleg na 5 dagen heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen.
BIJNA EEN MAAND VERTRAGING OM SLECHTS DE HELFT VAN MIJN BESTELLING TE ONTVANGEN EN GEEN EXCUUS GEEN GEDEELTELIJKE TERUGBETALING EEN COLISSIMO BETAALD VOOR SPOED EN VOOR NIETS IK WACHT OP UITLEG EN MIJN TERUGBETALING VAN HET PRODUCT NIET REÃ
Ik heb afgelopen zomer besteld en er is niets aangekomen. Ik wacht al 6 maanden of langer op mijn geld terug. Ik weet dat er grotere problemen zijn in deze maatschappij en dat het mijne waarschijnlijk een peulenschil is in vergelijking met anderen, maar ik ben zo verontwaardigd en teleurgesteld, niet alleen door de behandeling in uw winkel, maar ook door het feit dat u me tot nu toe voor het lapje hebt gehouden. Ik hoop dat niemand bij uw winkel koopt, want u weet helemaal niet hoe u uw klanten moet behandelen.