/5
★★★★☆
op 37537 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 37537 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ontvang de idle Update I niet... Ik ontvang de idle Update I informatie is erg traag Ik moest ze laten weten dat ik het artikel niet had en toen hebben ze het Verfijnd
Verified Buyer
Op
na aankoop van 29/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Naar aanleiding van uw bericht hebben we de terugbetalingsprocedure voor uw bestelling op 21.08 geopend. De terugbetaling is gedaan op 28.08. Met vriendelijke groet, 1001Hobbies Team
1
/5
★☆☆☆☆
Twee sets 1/48 Corsair decals besteld... Twee sets 1/48 Corsair decals besteld bij twee verschillende bestellingen en elke keer kreeg ik 1/72 schaal Corsair decals. Het duurde absoluut te lang voordat ik mijn bestellingen kreeg. Ik ben klaar met dit bedrijf. Bestel voorzichtig en verwacht niet dat je bestelling op tijd klaar is of dat het juiste artikel aankomt.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 29/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hye Sir, Hallo, U hebt hetzelfde product twee keer besteld en de schaal van het product staat duidelijk aangegeven op het productblad - 1:72 We hebben geen e-mails van u ontvangen voor de eerste bestelling. Als u hulp nodig heeft, kunt u contact met ons opnemen via [email protected] Met vriendelijke groet
1
/5
★☆☆☆☆
Erg teleurgesteld over de gevraagde informatie. Ik had hulp nodig met de kleuren en kreeg te horen dat ik kits moest kopen, wat ik al eerder heb gedaan. Eigenlijk kreeg ik te horen dat ik zelf maar moest uitzoeken wat ik nodig had. Als je net begint en advies nodig hebt, is dat niet cool. 29 augustus 2019: Ik zou graag willen weten of je vragen voor me hebt, of dat je vragen voor me hebt. Wat ik wilde was dat je ons de kleuren zou geven die overeenkomen met het model, net zoals je doet als je een kit koopt. Maar jullie hebben me geen corresponderende kleuren gegeven en als ik naar jullie site ga en op het product dat ik besteld heb staan de corresponderende gereedschappen en kleuren maar nu zijn er geen kleuren aan te geven. Ik wilde gewoon de kleuren voor mijn mock-ups want met de kleuren die ik heb kan ik bepaalde mock-ups niet maken omdat ze een bepaald blauw rood ext missen ... Dus wat heeft het uiteindelijk voor zin om jullie mails te sturen als jullie het niet kunnen?
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/08/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Uw antwoord op Trust pilot van vandaag (aangezien u geen e-mails beantwoordt die rechtstreeks naar u zijn verzonden) komt overeen met bestelling N 172249 van 08.08 en niet N 172583 van 13.08. Ik heb een kopie van mijn e-mails (onmogelijk om ze hier te posten) waaruit blijkt dat ik tijdig een wijziging van het afleverpunt heb aangevraagd terwijl het pakket door u werd voorbereid (en dat gedurende 34 dagen ...), zodat u ruim de tijd had om de wijziging door te voeren.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/08/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo Ik heb u 2 e-mails gestuurd toen ik het pakket aan het klaarmaken was om de plaats van verzending te wijzigen: geen antwoord. Bovendien duurde het 3 of 4 dagen voor het pakket in aanmerking werd genomen door Mondial Relay (wiens fout is dat??). En dus moet de bestelling worden geannuleerd Hoeveel dagen zijn er verloren gegaan sinds de bestelling op de 1e werd geplaatst?
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/08/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Geen bestelupdates en trage verzending Besteld op 13/08 en na 7 dagen nog steeds ""processing"" dus geannuleerd. Ze verwerken ook alleen terugbetalingen op woensdag, wat bizar lijkt.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 21/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hye Sir, we hadden één product op voorraad en het andere was beschikbaar bij onze leverancier, wat de verzendtijd verklaart. Wat betreft terugbetalingen, onze boekhoudafdeling doet dit elke woensdag. Vriendelijke groeten
1
/5
★☆☆☆☆
Geen bestelupdates en trage verzending Besteld op 13/08 en na 7 dagen nog steeds ""processing"" dus geannuleerd. Ze verwerken ook alleen terugbetalingen op woensdag, wat bizar lijkt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hye Sir, we hadden één product op voorraad en het andere was beschikbaar bij onze leverancier, wat de verzendtijd verklaart. Wat betreft terugbetalingen, onze boekhoudafdeling doet dit elke woensdag. Vriendelijke groeten
1
/5
★☆☆☆☆
TOT OP DE DAG VAN VANDAAG HEB IK HET PRODUCT NOG STEEDS NIET ONTVANGEN EN JULLIE WILLEN ME NIET EENS TERUGBETALEN!!! JULLIE ZIJN SLECHT !!!!
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 18/08/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Afzetterij Niet gebruiken Na het bestellen van artikelen die allemaal op voorraad zouden zijn op een website van UK.co. ontdekte ik dat ze in Frankrijk zaten. Ze hadden 2 artikelen en de 3e werd geïmporteerd van de fabrikant. Duidelijk geen voorraad en ik had het artikel goedkoper kunnen kopen bij Kyosho in Japan dan de prijs die zij verkopen. Vervolgens wachtte ik al 2 weken vanuit Frankrijk op artikelen die op voorraad zouden zijn. GEBRUIK GEEN UK MERCHANT. .CO.UK IS EEN LEUGEN Woensdag is de terugbetaling nog steeds niet betaald.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 16/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hye Meneer, De informatie over ons adres staat op onze website: https://www.1001modelkits.co.uk/content/2-legal-info-2019-1001modelkitscom Wat betreft uw bestellingen, u hebt een product gekozen dat beschikbaar is en niet op voorraad, wat de vertragingen in de verzending verklaart. Wat uw bestellingen betreft, hebben we u ook een e-mail gestuurd en we wachten op uw antwoord. Onze prijzen zijn vaak afhankelijk van de commerciële voorwaarden die zijn onderhandeld door ons management. Om een breed scala aan producten te kunnen aanbieden, zijn we vaak genoodzaakt om voor bepaalde producten voorwaarden te accepteren waardoor we ze niet kunnen verkopen. Met vriendelijke groeten
1
/5
★☆☆☆☆
Ik bezoek deze site, ik kijk naar een item en hop, het zit in mijn mandje en ik kan het niet verwijderen! ! Gedwongen verkoop of bug? In ieder geval bestel ik niet op een site die het mandje forceert zonder het te kunnen verwijderen. Dus aan het eind van mijn bezoek heb ik 8 artikelen in mijn mandje die ik er niet in heb gedaan! Dus veel succes met deze site!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/08/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Afzetterij Niet gebruiken Na het bestellen van artikelen die allemaal op voorraad zouden moeten zijn op een website van UK.co. ontdekte ik dat ze in Frankrijk waren???? Ze hadden 2 artikelen en de 3e werd geïmporteerd van de fabrikant. Duidelijk geen voorraad en ik had het artikel goedkoper kunnen kopen bij Kyosho in Japan dan de prijs die zij verkopen. Vervolgens wachtte ik al 2 weken vanuit Frankrijk op artikelen die op voorraad zouden zijn. GEBRUIK GEEN UK MERCHANT. .CO.UK IS EEN LEUGEN Woensdag is de terugbetaling nog steeds niet betaald.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hye Meneer, De informatie over ons adres staat op onze website: https://www.1001modelkits.co.uk/content/2-legal-info-2019-1001modelkitscom Wat betreft uw bestellingen, u hebt een product gekozen dat beschikbaar is en niet op voorraad, wat de vertragingen in de verzending verklaart. Wat uw bestellingen betreft, hebben we u ook een e-mail gestuurd en we wachten op uw antwoord. Onze prijzen zijn vaak afhankelijk van de commerciële voorwaarden die zijn onderhandeld door ons management. Om een breed scala aan producten te kunnen aanbieden, zijn we vaak genoodzaakt om voor bepaalde producten voorwaarden te accepteren waardoor we ze niet kunnen verkopen. Met vriendelijke groeten
1
/5
★☆☆☆☆
Goede communicatie en snelle levering
Verified Buyer
Op
na aankoop van 15/08/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Item is helemaal niet aangekomen en het����s worden
Verified Buyer
Op
na aankoop van 14/08/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het beeldje is veilig aangekomen. Het verzenden duurde even, maar het was de verminderde/basis onbestaande douanekosten waard. Ik ben erg blij met mijn aankoop en zou het zeker aanraden!
Verified Buyer
Op
na aankoop van 13/08/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Tot op heden heb ik mijn bestelling niet ontvangen, noch heb ik een terugbetaling ontvangen of enige uitleg over wat er is gebeurd, ondanks dat ik daarom heb gevraagd. Dat is jammer, want tot nu toe heb ik nooit problemen gehad met een van mijn bestellingen. Ik hoop dat ik hier iets aan heb. Met vriendelijke groet Bernat Quetglas E
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 12/08/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Krijg voor de tweede keer een herinnering waar in word gevraagd om jullie te beoordelen nou hier krijg je m dan Zeer slecht Wacht al 6 weken op een bestelling waarvan werd gezegd volgende werkdag in huis Op de site staat de bestelling nog steeds in behandeling Heb dus nog steeds niks
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 11/08/2019
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen. Door het ontbreken van een retouretiket was het alleen mogelijk om het artikel terug te sturen nadat ik had moeten bewijzen dat het verkeerd was. --- QUOTE: ""In de bijlage vindt u een retouretiket voor de boot die u hebt ontvangen. Om uw vragen te beantwoorden: dit is de procedure van de dienst na verkoop. Dit stelt ons in staat om oplichting te voorkomen. Hoogachtend, Klantenservice"" QUOTE Einde --- Hier wordt de klant gezien als een potentiële fraudeur! Vervolgens heb ik het verkeerde artikel teruggestuurd. Het pakketbedrijf heeft de levering bevestigd! Maar 1001 Modellbau kan de retourzending niet vinden! Dus geen geld terug. Geweldig! Ik vraag me af wie hier de fraudeur is! Als je jezelf een hoop ellende en frustratie wilt besparen, kun je hier beter niet bestellen!!!!! En laat je niet misleiden door de Duitse presentatie. Dit is een Frans bedrijf. Dat maakt een later juridisch geschil er niet makkelijker op!
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 10/08/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb voor 110€ besteld...nooit mijn pakje ontvangen. Bedankt postkantoor? Bedankt 1001maquettes? In ieder geval heb ik geen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/08/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Prijs-prestatieverhouding is onevenredig
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 08/08/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik behoud me mijn zeer slechte mening voor, omdat ik me niet mag uitdrukken in de bewoordingen die ik wil.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 05/08/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Probleem met de levering: 20 dagen na de bestelling en betaling! Het artikel is teruggestuurd naar 1001 maquette zonder dat het bij mij thuis is geweest. Geen commerciële actie om het probleem zo snel mogelijk op te lossen: 1001 maquette wacht vriendelijk tot het artikel bij hen is teruggekomen om het via een andere leveringsbron naar mij terug te sturen. Ondertussen gaan de dagen voorbij en ik heb nog steeds niets (hoewel het betaald is herinner ik u eraan) Het zou genoeg zijn geweest om me een ander artikel te sturen identiek aan het eerste en het probleem aan hun kant op te lossen met de eerste bezorger, maar ik stel me voor dat 1001 maquette er niet om geeft om de beste (dus ook de snelste) tevreden te stellen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/08/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
3 weken geleden heb ik een bestelling geplaatst. 10 dagen geleden werd het pakket vastgehouden op het postkantoor wegens onvolledig adres en ze weten niet hoe ze me een oplossing moeten geven!
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 01/08/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Je kunt je wel voorstellen wat er gebeurt als je foto's en een fles in een eenvoudige bubbelzak verstuurt. Bovendien werd Colissimo de verkeerde kant opgestuurd. Samenvatting: - bestelling op 14072019 - pakket verzonden op 18072019 - pakket opgehaald op 19072019 - in mijn brievenbus op 23072019 - fotosnede in slechte staat - geen compensatie. 2 bestellingen tot nu toe van 1001 Maquettes 2 dec
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/07/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Mijn rampzalige ervaring begon op 3 juli 2019 bijna een maand geleden vanaf deze review. Ik plaatste een bestelling voor 70€ met de gratis verzending die wordt aangeboden voor aankopen boven xx € op de website. Na het overschrijden van de termijn die op de tracking van de bestelling stond, heb ik contact met ze opgenomen en ze vertelden me dat als ik het na drie weken nog niet had ontvangen, ik opnieuw contact met ze moest opnemen. Volgens wat ze me op de website vertelden, waarschuwden ze me dat dit de maximale levertijd zou kunnen zijn (ik heb op dat moment geen waarschuwing gezien, maar ik sluit niet uit dat dit het geval zou kunnen zijn). Na drie weken nam ik weer contact met ze op en ze zeiden dat ze het probleem zouden onderzoeken. Dat was het laatste wat ik van ze hoorde. Ik probeer al 5 dagen een verklaring van ze te krijgen, maar ze beantwoorden mijn e-mails niet. Ik denk dat ik nu een klacht moet indienen bij het consumentenbureau. Ik raad sterk af om bij deze winkel te kopen. UPDATE 190819: nadat ze me op 7 augustus hadden bevestigd dat de drager een pediel was, vroeg ik ze het betaalde bedrag terug te storten. Ze antwoorden dat ze me het geld niet kunnen terugbetalen totdat de vervoerder het pakket terugstuurt (ik weet niet hoe ze het gaan terugsturen als het zoek is). Anderhalve maand na de bestelling heb ik het pakket of mijn geld nog steeds niet gezien. UPDATE 070919: en het is meer dan twee maanden geleden en ik heb nog steeds niets gehoord. Ik heb al een klacht ingediend bij het Europees Bureau voor de Consument.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 29/07/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Uitstekende selectie en prijs geweldige service wat wil je nog meer. Spot aan.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 28/07/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Een levering die niet plaatsvond op de aangegeven dag, ondanks verschillende aankondigingen waarin de levering uiterlijk zaterdag werd bevestigd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/07/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurstellend Levertijden waren te lang En uiteindelijk kreeg ik een doos met de helft van de instructies in het Engels of Japans De andere helft was niet-bestaand Toen een vliegtuig waar onderdelen ontbraken En de Pompon toen we belden zeiden ze @doe een mail die we doorsturen naar onze leverancier " Ik weet niet of ze hebben doorgestuurd maar na 1 week geen reactie Kortom ze verkopen items die ze niet hebben en erger dat ze niet weten en niet weten hoe te adviseren A
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/07/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bij verschillende gelegenheden hebben we om informatie gevraagd en deze is te laat en onvolledig verstrekt.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 25/07/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Geen problemen, goede service. Goed Engels.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 24/07/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik kon een product ontvangen dat ik wilde, maar er was geen tracking naar de VS en het duurde aanzienlijk langer dan verwacht (34 dagen). Helaas waren dit cadeaus en was er een eerder geopend en dichtgeplakt en beide pakketten waren geplet, hoewel de externe verpakking geen schade vertoonde.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 23/07/2019
Vertaalde beoordeling