4.2/5
★★★★☆
op 38052 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Vreselijk/Nee Service Ik kan alleen maar de ervaringen herhalen van veel van de ontevreden reviewers van 1001 Modelkits. Ik bestelde een item op 12/09/15 dat was, en nog steeds is, vermeld als ""Op voorraad, verzonden binnen 2-4 dagen"". Het is nu 06/10/15 en geen goederen. Ik heb ze twee keer gemaild op 19/09/15 en 02/10/15 en kreeg geen antwoord totdat ik vandaag bij toeval ontdekte dat ze een bericht hadden achtergelaten in mijn bestelgeschiedenis op 02/10/15 dat ""Als gevolg van een fout van een van onze leveranciers, zijn we nog steeds aan het wachten tot het product opnieuw wordt geleverd"". Geen indicatie van wanneer dat waarschijnlijk zal zijn en natuurlijk toont de webpagina van het artikel nog steeds ""Op voorraad, verzonden binnen 2-4 dagen"". Ik heb mijn geld teruggevraagd en zal zeker nooit meer bij ze in de buurt komen.

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 06/10/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Vreselijk/Nee Service Ik kan alleen maar de ervaringen herhalen van veel van de ontevreden reviewers van 1001 Modelkits. Ik bestelde een item op 12/09/15 dat was, en nog steeds is, vermeld als ""Op voorraad, verzonden binnen 2-4 dagen"". Het is nu 06/10/15 en geen goederen. Ik heb ze twee keer gemaild op 19/09/15 en 02/10/15 en kreeg geen antwoord totdat ik vandaag bij toeval ontdekte dat ze een bericht hadden achtergelaten in mijn bestelgeschiedenis op 02/10/15 dat ""Als gevolg van een fout van een van onze leveranciers, zijn we nog steeds aan het wachten tot het product opnieuw wordt geleverd"". Geen indicatie van wanneer dat waarschijnlijk zal zijn en natuurlijk toont de webpagina van het artikel nog steeds ""Op voorraad, verzonden binnen 2-4 dagen"". Ik heb mijn geld teruggevraagd en zal zeker nooit meer bij ze in de buurt komen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/10/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling nog steeds ""processing"" na bijna 4 weken, geen reactie van de klant Bestelling geplaatst op 12 aug 15 voor een paar Eduard PE frets voor 1/350 USS Hornet. Minstens drie keer gemaild via verschillende wegen, antwoord op mijn bestelmail, e-mail via hun site en e-mail via PayPal. Geen antwoord van een van deze. Telefoontje naar hun netnummer 617, Franse boodschap beantwoord. Bericht achtergelaten om me te bellen. Geen antwoord. Belde de plaats die vermeld staat om artikelen terug te sturen in Arkansas, wat op Google maps een woonhuis lijkt te zijn. Liet een bericht achter op het Engelstalige antwoordapparaat om me te bellen, geen antwoord. Als ik niet snel een antwoord krijg, is de volgende stap een klacht indienen via PayPal, wat een deuk kan slaan in hun omzet via die betaalmethode.

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 30/09/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Uw bestelling werd geleverd op 14 september, u ontving regelmatig informatie over de status inclusief een trackingnummer zodra het was verzonden. Ik begrijp niet wat het probleem lijkt te zijn. Als u hulp nodig heeft, kunt u contact met ons opnemen via: [email protected] Met vriendelijke groet, Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling nog steeds ""processing"" na bijna 4 weken, geen reactie van de klant Bestelling geplaatst op 12 aug 15 voor een paar Eduard PE frets voor 1/350 USS Hornet. Minstens drie keer gemaild via verschillende wegen, antwoord op mijn bestelmail, e-mail via hun site en e-mail via PayPal. Geen antwoord van een van deze. Telefoontje naar hun netnummer 617, Franse boodschap beantwoord. Bericht achtergelaten om me te bellen. Geen antwoord. Belde de plaats die vermeld staat om artikelen terug te sturen in Arkansas, wat op Google maps een woonhuis lijkt te zijn. Liet een bericht achter op het Engelstalige antwoordapparaat om me te bellen, geen antwoord. Als ik niet snel een antwoord krijg, is de volgende stap een klacht indienen via PayPal, wat een deuk kan slaan in hun omzet via die betaalmethode.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/09/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Uw bestelling werd geleverd op 14 september, u ontving regelmatig informatie over de status inclusief een trackingnummer zodra het was verzonden. Ik begrijp niet wat het probleem lijkt te zijn. Als u hulp nodig heeft, kunt u contact met ons opnemen via: [email protected] Met vriendelijke groet, Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆

Item a no show Bestelde een model terug in 05/21/2015 , contact opgenomenGuillaume Mortier 06/17/2015 14:42:00 Geachte klant, Als gevolg van een fout van een van onze leveranciers, zijn we nog steeds in afwachting van het product. We zouden het volgende week moeten ontvangen en in staat zijn om uw bestelling op dat moment te verzenden.Bedankt voor uw begrip, hen in juni , kreeg een antwoord van Guillaume Mortier. nog steeds aan het wachten .Heb tot nu toe 6 e-mails gestuurd en ze hebben niet geantwoord. Ik heb gebeld en het enige wat ik krijg is een opgenomen Frans bericht. Geef ze niet het genoegen om je geld af te pakken! Ga ergens anders heen en vermijd deze.

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 29/09/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Blijkbaar hebben we uw laatste berichten van september niet ontvangen door een technische fout. We zullen uw bestelling zo snel mogelijk terugbetalen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆

Item a no show Bestelde een model terug in 05/21/2015 , contact opgenomenGuillaume Mortier 06/17/2015 14:42:00 Geachte klant, Als gevolg van een fout van een van onze leveranciers, zijn we nog steeds in afwachting van het product. We zouden het volgende week moeten ontvangen en in staat zijn om uw bestelling op dat moment te verzenden.Bedankt voor uw begrip, hen in juni , kreeg een antwoord van Guillaume Mortier. nog steeds aan het wachten .Heb tot nu toe 6 e-mails gestuurd en ze hebben niet geantwoord. Ik heb gebeld en het enige wat ik krijg is een opgenomen Frans bericht. Geef ze niet het genoegen om je geld af te pakken! Ga ergens anders heen en vermijd deze.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/09/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Blijkbaar hebben we uw laatste berichten van september niet ontvangen door een technische fout. We zullen uw bestelling zo snel mogelijk terugbetalen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆

GEEN GOEDEREN Zeer slechte klantenservice Meerdere keren gemaild over een bestelling geplaatst op 15/08/2015 die nog niet is aangekomen Ze hebben mijn geld aangenomen en lijken het niet te willen terugbetalen zoals ik meer dan eens heb gevraagd Net als andere bedrijven die handelen in modelbouwpakketten, houden ze ze gewoon niet bij en updaten ze hun website niet, zodat ze je misleiden tot bestellingen.

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 28/09/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, We doen ons best om onze website up-to-date te houden, maar soms kunnen er voorraadfouten optreden. Onze excuses voor het ongemak. Uw bestelling is gisteren (29 september) terugbetaald, 4 dagen nadat u om annulering had gevraagd. We hopen dat u dit zult erkennen en uw beoordeling zult heroverwegen. Met vriendelijke groet, Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆

GEEN GOEDEREN Zeer slechte klantenservice Meerdere malen gemaild over een bestelling geplaatst op 15/08/2015 die nog niet is aangekomen Ze hebben mijn geld aangenomen en lijken het niet te willen terugbetalen zoals ik meer dan eens heb gevraagd Net als andere bedrijven die handelen in modelbouwpakketten, houden ze ze gewoon niet bij en updaten ze hun website niet, zodat ze je misleiden tot bestellingen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/09/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, We doen ons best om onze website up-to-date te houden, maar soms kunnen er voorraadfouten optreden. Onze excuses voor het ongemak. Uw bestelling is gisteren (29 september) terugbetaald, 4 dagen nadat u om annulering had gevraagd. We hopen dat u dit zult erkennen en uw beoordeling zult heroverwegen. Met vriendelijke groet, Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆

1 week vertraging ten opzichte van de geplande leverdatum onaanvaardbaar!!!! vooral als je 9 euro verzendkosten betaalt

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/09/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het verbaast me dat er anno 2015 e-commercesites zijn die hun bestellingen niet kunnen volgen, er 1,5 maand over doen om hun producten op voorraad te krijgen en doof zijn als je ze een e-mail stuurt waarin je om uitleg vraagt. 1001maquettes: ten koste van alles vermijden!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/09/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het verbaast me dat er anno 2015 e-commercesites zijn die hun bestellingen niet kunnen volgen, die er anderhalve maand over doen om hun producten op voorraad te krijgen en die doof zijn als je ze een e-mail stuurt waarin je om uitleg vraagt. 1001maquettes moet je absoluut vermijden!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/09/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Niet aangekomen goederen Bestelling bevestigd door 1001 kits op 19/08/2015. Chase e-mail naar hun klantenservice verzonden 16/09/2015 Nog steeds in afwachting van goederen of een reactie op mijn e-mail

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 21/09/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Helaas blijkt het door u bestelde artikel niet op voorraad te zijn. We zullen uw bestelling zo snel mogelijk terugbetalen. We verontschuldigen ons voor het ongemak en hopen dat u uw beoordeling zult heroverwegen zodra de restitutie is uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆

Niet aangekomen goederen Bestelling bevestigd door 1001 kits op 19/08/2015. Chase e-mail naar hun klantenservice verzonden 16/09/2015 Nog steeds in afwachting van goederen of een reactie op mijn e-mail

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/09/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Helaas blijkt het door u bestelde artikel niet op voorraad te zijn. We zullen uw bestelling zo snel mogelijk terugbetalen. We verontschuldigen ons voor het ongemak en hopen dat u uw beoordeling zult heroverwegen zodra de restitutie is uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆

Op 2772015 heb ik gekocht en betaald voor goederen die ik nooit heb ontvangen.Het meest beschamende is hun stilzwijgen beperkt tot twee e-mails ''We zullen contact opnemen met onze logistiek'' INEFFICIËNTIE OF ECHTE OPLICHTERS? Constant gecontacteerd

User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 21/09/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Levering veel te lang

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/09/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling geplaatst op 809 Niets in mijn brievenbus op 1809 Dus voor de beoordeling geven we..... niet door. Ik ga gewoon naar een bevoorradingswinkel en bespaar mezelf de moeite. Met vriendelijke groeten

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/09/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Besteld op 01.09 en meteen betaald. Maar tot op heden nog geen goederen aangekomen. Je kunt ook het verzendnummer naar de klant sturen maar dit is niet het geval. telefoontjes worden weggedrukt en als je ze schrijft geen reactie. Niet aan te raden.

User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 18/09/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Geen klantenservice, geen reactie per e-mail of telefoon, geen pakket tracking, om nog maar te zwijgen over de onaanvaardbaar trage levertijden.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/09/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb een bestelling geplaatst op 2082015, vandaag is het 3 september en ik heb nog steeds niets ontvangen. Natuurlijk is mijn bankrekening gedebiteerd !!!! Ik heb 2 voicemails en 2 e-mails achtergelaten zonder reactie van hen, ik denk erover om een brief te sturen zoals het hoort. De klantenservice reageert helemaal niet.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/09/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

ONVOLDOENDE !!! Ik heb mijn bestelling op 8 augustus geplaatst, maar er is nog niets aangekomen. Na 2 e-mails hebben ze geantwoord dat ze geïnteresseerd waren in mijn pakket, maar ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen.

User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 28/08/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Op 23 juli 2015 een sticker besteld en met creditcard betaald. Op 25 augustus had ik nog steeds niets ontvangen. Sinds 1 augustus is het onmogelijk om telefonisch contact met ze op te nemen en bovendien beantwoorden ze e-mails niet. Tr

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/08/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik bestelde de 180815 en we zijn de 240815 nog steeds niet ontvangen terwijl ik 6 € porto betaalde om geleverd te worden in 48H en natuurlijk willen ze niet terugbetalen wetende dat ik betaalde via paypal het is al bijna 1 week dat er m""order wordt verwerkt""nog steeds niet verzonden voor twee kleine achterste vesten het duurt niet eens 5min om te verzenden!Ik ben echt teleurgesteld, het is de eerste en laatste keer dat ik bij deze oplichtingssite bestel.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/08/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Onfatsoenlijke levertijd met weinig kennisgevingse-mails. Niet-functionele tracking waardoor ik twijfelde of het pakket wel verzonden was. Ik zal nooit meer bij 1001modelloni.nl kopen. Niet aanbevolen

User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 19/08/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb nog nooit slechtere resultaten gehad met online winkelen. Ze hebben de bestelling niet verstuurd via het systeem dat ze hadden gekozen en ik heb hem ook niet ontvangen via het systeem dat ze hadden gekozen. Ik heb de bestelling geannuleerd en wacht op mijn geld.

User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 17/08/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Verkeerde en inferieure loc geleverd noch digitaal noch met geluid. Verkoper reageert niet op Paypal kopersbescherming ingeschakeld. Ik zal hier nooit meer iets bestellen!

User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 17/08/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb 20 dagen geleden een bestelling geplaatst en het artikel was beschikbaar op de website, maar niet op voorraad. Ik heb de bestelling geannuleerd en om terugbetaling gevraagd. Omdat het onmogelijk was om contact met hen op te nemen of een reactie van hen te ontvangen, heb ik na een aantal dagen een geschil met PayPal geopend, dat ik naar een claim moest brengen omdat ze nog steeds mijn geld niet wilden terugbetalen. Vanaf vandaag is PayPal de claim aan het verwerken en ze hebben nog steeds mijn geld. Ik raad niemand aan om in deze winkel te kopen, het kost veel hoofdpijn en wat nog erger is .... geld. Ik heb nog nooit zo'n ervaring gehad met professionals

User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 16/08/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Seafury FB11 Duurde iets langer dan ik had verwacht, maar ik ben volledig tevreden over de service en het voorraadassortiment. J.Glendinning Truro. Cornwall

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 14/08/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Het lijkt erop dat u tevreden bent met onze service! Zou u uw commentaar kunnen bijwerken naar een 4/5 sterren beoordeling? Met vriendelijke groet, Het 1001modelkits team
1 /5
★☆☆☆☆

Seafury FB11 Duurde iets langer dan ik had verwacht, maar ik ben volledig tevreden over de service en het voorraadassortiment. J.Glendinning Truro. Cornwall

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/08/2015
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Het lijkt erop dat u tevreden bent met onze service! Zou u uw commentaar kunnen bijwerken naar een 4/5 sterren beoordeling? Met vriendelijke groet, Het 1001modelkits team
1 /5
★☆☆☆☆

Bedrijf dat de bestelling niet verstuurt en waarvan de klantenservice niet bestaat, ze beantwoorden de berichten niet en de bestelling is niet aangekomen. Je moet wel heel dom zijn om bij deze winkel te kopen.

User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 12/08/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb een bestelling geplaatst die meer dan een maand geleden verscheen als ""shipped"" en dat heeft me een flinke som geld gekost. Tot op heden heb ik het geld of de bestelling niet ontvangen. Ze beantwoorden geen e-mails en als ze antwoorden zijn ze ontwijkend. De laatste was om me te vertellen dat er een probleem was en dat ze contact met me zullen opnemen als ze iets weten. De bestelling was voor een cadeau en dat is natuurlijk nooit aangekomen. Nu heb ik volgens hun wettelijke basis het recht om mijn geld terug te vragen, wat ik ze per e-mail heb laten weten en ze antwoorden ook niet. Ze nemen niet eens de moeite om de klant op de hoogte te houden als ze een nieuwe zending maken zoals ook in hun algemene voorwaarden staat...er is weinig meer uitleg nodig om te weten waar we het over hebben als ze je geld houden maar je niets ontvangt behalve stilte. Ik raad niemand aan om hier te kopen en natuurlijk worden ze opgezegd.

User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 12/08/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben niet tevreden en er is geen telefoonnummer om contact met u op te nemen. U moet een e-mail sturen en wachten. Het is al twee weken en er is geen antwoord. Ik wil graag een product van u kopen of het product is niet in vorm er ontbrak iets aan de spiegel ik heb veel betaald voor het product nu moeten we een oplossing vinden of ik stuur uw product terug ik wilde een cadeau maken voor mijn zoon is zijn verjaardag. Ik wil graag mijn geld terug. Het is al een lange tijd geleden en het past niet bij mij. Graag zo snel mogelijk een oplossing.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/07/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Schandalig, geen afspraken nagekomen, geen deadlines gehaald en vooral geen excu

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/07/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het duurde een eeuwigheid, het artikel was verkeerd gelabeld, vreselijke service. Zielig is niet hoe ik hun klantenservice zou willen omschrijven. Ik bestelde op 31 mei een Harrier-model. Het was niet eens verpakt voor verzending tot 22 juni! Ik ontving mijn bestelling en realiseerde me dat het alleen de stickers waren. Ik stuurde ze een e-mail met de mededeling dat het product een onjuiste titel had, en ze begonnen meteen ruzie met me te maken en vertelden me hoe duidelijk het product volgens hen was gelabeld. Ik gebruikte voorbeelden van waar ik naar keek waardoor ik dacht dat dit een Harrier-model was. Ze mailden terug en duwden hun zelfingenomenheid in mijn gezicht. Vreselijke klantenservice. Probeer ze niet eens te bellen, tenzij je Frans spreekt. Dit is het slechtste bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad. Ik hoop dat iemand dit leest voordat ze hier bestellen en dat ze elders kunnen vinden wat ze nodig hebben.

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 23/07/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het duurde een eeuwigheid, het artikel was verkeerd gelabeld, vreselijke service. Zielig is niet hoe ik hun klantenservice zou willen omschrijven. Ik bestelde op 31 mei een Harrier-model. Het was niet eens verpakt voor verzending tot 22 juni! Ik ontving mijn bestelling en realiseerde me dat het alleen de stickers waren. Ik stuurde ze een e-mail met de mededeling dat het product een onjuiste titel had, en ze begonnen meteen ruzie met me te maken en vertelden me hoe duidelijk het product volgens hen was gelabeld. Ik gebruikte voorbeelden van waar ik naar keek waardoor ik dacht dat dit een Harrier-model was. Ze mailden terug en duwden hun zelfingenomenheid in mijn gezicht. Vreselijke klantenservice. Probeer ze niet eens te bellen, tenzij je Frans spreekt. Dit is het slechtste bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad. Ik hoop dat iemand dit leest voordat ze hier bestellen en dat ze elders kunnen vinden wat ze nodig hebben.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/07/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik koop 3 producten en vraag met een kostprijs van 14€ levering in 3 dagen in plaats van levering in 5_7 dagen. Resultaat meer dan twee weken vertraging in levering en op verzoek om informatie en terugbetaling van de kosten van spoedtransport geen reactie. Mijn eerste en laatste ervaring met dit bedrijf.

User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 23/07/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Al 10 dagen dat het product is besteld en nog steeds geen ontvangstbevestiging besteld op 01072015 de handelaar certificeert ontvangst tussen 03 en 07072015 terwijl ik nog steeds niets heb ontvangen op 11072015. ik vind de kosten van het verzenden een beetje hoog voor een verzendende p

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/07/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Zielig U vroeg mij om mijn huidige aankoop bij uw organisatie te beoordelen. Mijn bestelnummer 61394 werd besteld op 22 juni 2015 en ik ontving een e-mail op 26 juni 2015 om te zeggen dat het is verzonden. Nou, het is nu 4 juli en het is nog steeds niet aangekomen. Ik moet zeggen dat uw service duivels slecht is en ik zal niet opnieuw bij u bestellen als mijn bestelling eindelijk aankomt.

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 04/07/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Zielig U vroeg mij om mijn huidige aankoop bij uw organisatie te beoordelen. Mijn bestelnummer 61394 werd besteld op 22 juni 2015 en ik ontving een e-mail op 26 juni 2015 om te zeggen dat het is verzonden. Nou, het is nu 4 juli en het is nog steeds niet aangekomen. Ik moet zeggen dat uw service duivels slecht is en ik zal niet opnieuw bij u bestellen als mijn bestelling eindelijk aankomt.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/07/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Horroroso no me ha llegado el pedido aun en otras tiendas de la red como hobbymdelismo son más profesionales ya que puse la misma direccion y en este caso si llegÃ

User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 26/06/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Valse reclame, trage verzending, gebrek aan communicatie over de status van de bestelling. Ik plaatste mijn bestelling op 23 mei 2015. Het kostte hen bijna twee weken om me te laten weten dat een van mijn model kits niet op voorraad was, terwijl op hun website stond dat het beschikbaar was. Het is nu twee weken geleden en ik heb nog steeds geen bestelling of enige informatie over wat de status van mijn bestelling is. Ze hebben talloze berichten en telefoontjes over de status van mijn bestelling genegeerd. Slechte klantenservice naar mijn mening, vooral omdat ik een grote bestelling heb gedaan. In deze tijd is het onaanvaardbaar dat het een maand duurt om een bestelling te verwerken. Het geld van een klant direct aannemen en hem een maand of langer laten wachten op zijn bestelling is ""bad business"". Het telefoonmenu van de klantenservice is ook in het Frans, niet in het Engels en Frans. Niet handig voor klanten uit de Verenigde Staten. Ze hebben een geweldige website en lijken een grote selectie modelkits te hebben. Veel potentieel gedood door slechte klantenservice. Hopelijk worden ze wakker en ruiken ze de koffie (in ieder geval lang genoeg om hun telefoon te beantwoorden) Er is weer een week voorbij en eindelijk hebben ze contact met me opgenomen (alleen omdat ik een slechte recensie heb geplaatst naar mijn mening). Ze beweerden dat mijn bestelling problemen had met de douane en dat deze problemen waren opgelost en dat mijn bestelling over een week zou worden verzonden. Er ging een week voorbij en ik had nog niets gehoord, dus stuurde ik de klantenservice een e-mail over de status van mijn bestelling. Ze beweerden dat een van de artikelen verloren was gegaan tijdens de verzending en natuurlijk niet meer beschikbaar was. Ze boden me een andere bon aan voor de prijs van het product. Een voucher is echter waardeloos als het bedrijf niet in staat is om een eenvoudige bestelling te verwerken en te verzenden. Ik heb er nu geen vertrouwen in dat dit bedrijf competent genoeg is om nog een bestelling te verwerken. Ik wil een volledige terugbetaling of ik zal juridische stappen ondernemen tegen deze ""scam"" van een bedrijf. Vermijd dit bedrijf. Het is nu bijna juli en ik heb nog steeds niets gehoord over mijn bestelling en ik heb nog steeds geen goederen ontvangen die ik heb besteld. Een klein advies 1001 modelbouwpakketten: Als er bij een bestelling van meerdere artikelen een artikel is dat je niet op voorraad hebt (terwijl je zei dat je het wel had), stuur dan de artikelen op die je wel hebt en houd niet de hele bestelling wekenlang vast. Het zou voor mij sneller zijn om de Atlantische Oceaan over te varen en de artikelen op te halen in hun magazijn in Frankrijk! Neem uw telefoon op! Communiceer met je klanten! Neem hun geld niet aan tenzij je hen een dienst hebt bewezen.

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 15/06/2015
Vertaalde beoordeling