★★★★☆
op 38052 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1e bestelling en levering niet conform bestelling!!! Verjaardag van mijn zoontje gemist
Item niet ontvangen. Item niet ontvangen.
Item niet ontvangen. Item niet ontvangen.
E hecho 2 pedidos en el primero despues de esperar mas de un mes me dicen que hay 2 productos que no tienen y que me envian el pedido sin esos productos dandome vales por el valor de esos productos obligandome asi a repetir la mala experiencia de volver a comprarles para canjear esos vales.En mijn segunda experienciadespues de esperar mas de un mes otra vez me vuelven a hacer lo mismo hay un producto que no tienen y me quieren dar otro vale.Una verguenza.
JD0000851005951150 De bestelling heeft 18 dagen op zich laten wachten en zonder enige informatie hierover is er een belabberde pakketbeveiliging aangekomen met essentiële onderdelen kapot. ANTWOORD: Ik heb gecontroleerd zoals u me vraagt te doen op uw website en er staat "het pakket zal worden geleverd 7 tot 9 dagen na ontvangst van de". Wat u zou kunnen doen is verifiëren dat mijn betaling op de 5e is gedaan (factuur #072471 201645) en niet op de 15e en dat ik het op de 22e heb ontvangen, dat is 14 werkdagen en 18 kalenderdagen NIET 7 en NIET 9 iets dat ook niets te maken heeft met het ontvangen met kapotte onderdelen vanwege de slechte verpakking en waar u niets over hebt gezegd. Wat oneerlijk is, is een slechte service geven en dat niet toegeven om het te verbeteren. Gr
Informeer klanten als er meer vertraging is dan op de pagina wordt aangegeven.
Ik heb met ze gesproken en ze geven me geen antwoord, ik begrijp niet waarom ze me niet vertellen waar mijn bestelling is en me geen oplossing geven, ik ben hier al twee weken en ik weet niets.... Ik hoop dat u zo snel mogelijk antwoord geeft en mijn probleem oplost.
4.4.16 Betaling ontvangen 5.4.16 Verwerking van de bestelling Dan ?????????????????????????????????? 13.4.16 nog steeds niets met levering DHL duurt meestal 2-3 dagen Wilde het model dit jaar bouwen !!!!!!
Ik plaatste mijn bestelling begin januari (meer dan 100 euro) en heb hem nooit ontvangen! Ik heb in maart per e-mail contact opgenomen met de klantenservice, omdat telefonische assistentie nergens te vinden was. Ze antwoordden binnen een uur en zeiden dat ze me terug moesten bellen met meer informatie... Ik wacht nog steeds op hun uitleg. Hoewel ik ze 2 of 3 keer heb geschreven, hebben ze niet geantwoord! Het is nu april en ik wacht niet langer op een levering die nooit zal aankomen, maar ik wil wel graag mijn geld.
Oneerlijke vrachtkosten
Niet goed in plastic.faut tout coller .mieux en métal on a vi
Bestelling nooit aangekomen
Ik heb besteld op 010316 bestelling wordt de volgende dag verwerkt 020316 tot dan is alles normaal 050316 ik besluit een bericht achter te laten op de bestelling om nieuws te hebben ik krijg een bericht dat een artikel niet op voorraad is (5 tot 7 dagen zoals aangegeven) dus geen zorgen ik wacht tot 110316 nog steeds geen reactie! terwijl normaal de wachttijd tussen de 5 en 7 dagen is geen tien dagen. Ik heb ook op 1103 besloten om terug te trekken (zonder reactie zelfs op mijn mailbox) 1503 krijg ik een bericht op mijn mailbox dat mijn bestelling wordt verzonden ik reageer op dit bericht dat ik een verzoek tot terugtrekking heb gedaan maar ik krijg te horen dat het te laat is! echt teleurgesteld ik zou mijn modellen elders bestellen ik hoop dat de terugbetaling meer "" levering "" zal zijn!
Ik heb besteld op 010316 bestelling wordt de volgende dag verwerkt 020316 tot dan is alles normaal 050316 ik besluit een bericht achter te laten op de bestelling om nieuws te hebben ik krijg een bericht dat een artikel niet op voorraad is (5 tot 7 dagen zoals aangegeven) dus geen zorgen ik wacht tot 110316 nog steeds geen reactie! terwijl normaal de wachttijd tussen de 5 en 7 dagen is geen tien dagen. Ik heb ook op 1103 besloten om terug te trekken (zonder reactie zelfs op mijn mailbox) 1503 krijg ik een bericht op mijn mailbox dat mijn bestelling wordt verzonden ik reageer op dit bericht dat ik een verzoek tot terugtrekking heb gedaan maar ik krijg te horen dat het te laat is! echt teleurgesteld ik zou mijn modellen elders bestellen ik hoop dat de terugbetaling meer "" levering "" zal zijn!
Ik bestelde Revell verf op 24.01.16 en op 05.02.16 ontving ik een e-mail waarin stond dat ze binnen 7 tot 9 dagen verzonden zouden worden. Op 11.02.16 ontving ik nog een e-mail met een trackingnummer waarin stond: ""De levertijd is 5 tot 7 dagen."" Ondertussen had ik de hoop opgegeven en de kleuren elders gekocht. Toen ze aankwamen wilde ik gebruik maken van mijn 30 dagen retourrecht. Ik kon geen retourbon vinden, dus ik pakte een pakje in en stuurde het terug naar Frankrijk voor €10 verzendkosten naar het adres dat was opgegeven voor retourzendingen. Ze weigerden het te accepteren en het pakket werd op 14 maart teruggestuurd. Ik heb het geld voor de kleuren afgeschreven - dit is geen goede handelspraktijk en ik kan iedereen alleen maar aanraden om daar niet te winkelen.
Je denkt dat je een model bestelt uit de ""1001"" en je eindigt met sieraccessoires voor een model... dat de dealer, na contact te hebben opgenomen, niet eens in de winkel heeft! Een goede raad: laat je niet misleiden door de mooie foto waarop je net hebt geklikt. Lees de informatie zorgvuldig.
Zeer slecht
Geen product, geen terugbetaling, geen contact Besteld op 2 december 2015. Moest een kerstcadeau worden. Paar dagen voor kerst heb ik gemaild. Ze zeiden dat de bestelling nog werd afgerond. Geen teken van bestelling in januari 2016. Weer geprobeerd contact op te nemen via e-mail en telefoon. Geen antwoord op telefoontjes of e-mails. Geen restitutie !!!! Verschrikkelijk bedrijf. Absoluut het slechtste bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad!!!!!!
Geen product, geen terugbetaling, geen contact Besteld op 2 december 2015. Moest een kerstcadeau worden. Paar dagen voor kerst heb ik gemaild. Ze zeiden dat de bestelling nog werd afgerond. Geen teken van bestelling in januari 2016. Weer geprobeerd contact op te nemen via e-mail en telefoon. Geen antwoord op telefoontjes of e-mails. Geen restitutie !!!! Verschrikkelijk bedrijf. Absoluut het slechtste bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad!!!!!!
Niet-bestaande klantenservice. Ik heb per ongeluk een artikel besteld en probeerde contact op te nemen met 1001 Modelkits. Ik heb vier keer gebeld en nooit een antwoord gekregen. Ik heb twee e-mails gestuurd via de online berichtenapplicatie van de site met het verzoek om de bestelling te wijzigen. Geen antwoord. Nu krijg ik negen dagen later een bericht dat ze de bestelling hebben verzonden voordat ze mijn wijzigingsverzoek hadden gelezen. Ik zal NIET meer bij dit bedrijf bestellen. Ik moet weten dat ik contact met iemand kan opnemen als ik een probleem of vraag heb en 1001 Modelkits doet dat niet.
Niet-bestaande klantenservice. Ik heb per ongeluk een artikel besteld en probeerde contact op te nemen met 1001 Modelkits. Ik heb vier keer gebeld en nooit een antwoord gekregen. Ik stuurde twee e-mails via de online berichtenapplicatie van de site met het verzoek om de bestelling te wijzigen. Geen antwoord. Nu krijg ik negen dagen later een bericht dat ze de bestelling hebben verzonden voordat ze mijn wijzigingsverzoek hadden gelezen. Ik zal NIET meer bij dit bedrijf bestellen. Ik moet weten dat ik contact met iemand kan opnemen als ik een probleem of vraag heb en 1001 Modelkits doet dat niet.
Mislukt Ze hebben het verkeerde artikel verzonden en pogingen om contact op te nemen per e-mail en telefoon zijn genegeerd, maar ze hebben nog steeds een kans om het te herstellen als ze reageren.
Mislukt Ze hebben het verkeerde artikel verzonden en pogingen om contact op te nemen per e-mail en telefoon zijn genegeerd, maar ze hebben nog steeds een kans om het te herstellen als ze reageren.
Nul met een grote "" N ""
De beste Revell Airfix Heller...!
We hadden een tankmodel besteld dat via een puntrelais bij ons werd afgeleverd. Helaas ontdekten we bij het uitpakken dat het model op verschillende plaatsen kapot was. 1- Ze zijn niet bereikbaar op hun beroemde telefonische hotline 2- Zoals voorgesteld, stuurde ik ze een e-mail met mijn klacht en ze antwoordden dat ik de stukken weer in elkaar kon zetten en dat ze me een tegoedbon van €5 zouden geven als gebaar van goede wil. Ik ga niet naar
Onzin Adverteerde een product dat ze niet hadden en kreeg pas een terugbetaling nadat ik paypal erbij had betrokken Gebruik dit bedrijf niet
Bjr faudrait avant d'évaluer recevoir ce fameux produit il doit faire le tour du monde! cdt
Onzin Adverteerde een product dat ze niet hadden en kreeg pas een terugbetaling nadat ik paypal erbij had betrokken Gebruik dit bedrijf niet
Ik koos een product waarvan gezegd werd dat het binnen 48 uur geleverd zou worden, maar het duurde meer dan 10 dagen. De klantenservice is onbestaande... SLECHTE ERVARING
Beste lezer Ik probeer het eigenlijk nog een keer, maar nu overheerst de frustratie. 30.11.2015 Bevestiging van ontvangst van betaling 30.11.2015 Bevestiging van bestelling 70725 23.12.2015 Kennisgeving van verzending van het model 12.01.2016 Eerste vraag over levering 21.01.216 Tweede vraag over levering met het antwoord dat ik zal verduidelijken met de verzendservice. Vandaag is het 1/02/2016 Ik bestel overzee of Australië en heb nog nooit 8 weken gewacht op de goederen. Een modelbouwer uit Zwitserland groet Mario
Ik heb mijn goederen nooit ontvangen. Ik hoop dat ze contact met me opnemen.
Ik heb mijn goederen nooit ontvangen. Ik hoop dat ze contact met me opnemen.
Nooit mijn bestelling ontvangen
Bestelling (E4KZT6RXN) meer dan een maand geleden geplaatst en nog steeds niet verzonden (geen antwoord op mijn e-mails). Bovendien vraagt de verkoper je om een nieuwe bestelling te plaatsen voor de ontbrekende artikelen (ook al staan ze als beschikbaar vermeld op zijn site), met de artikelen die al betaald zijn, maar met nieuwe leveringskosten op jouw kosten, rekening houdend met het feit dat de leveringskosten het dubbele zijn van de kosten van de bestelde artikelen en dat er voor mij 4 artikelen ontbreken (naast de bestelling die niet is verzonden), kijk ik naar 15 euro aan leveringskosten voor artikelen die al betaald zijn. Als ze omgaan met klanten die grote bestellingen plaatsen zoals ik (meer dan 160 euro), zal hun winkel niet lang meer bestaan. Dit is de laatste keer dat ik bij deze site bestel.
Hallo Ik heb begin november twee modellen besteld. Ik heb meer dan een maand op de levering gewacht (10 dagen zoals geadverteerd op uw site) voordat ik me realiseerde dat een van de twee artikelen niet was wat ik wilde. U stuurde me een colissimo retourlabel (Franse postdienst) hoewel ik in België woon. Ik slaagde erin om een vriend die een paar dagen in Frankrijk zou doorbrengen, de retourzending te laten doen en colissimo meldde dat jullie het pakket inderdaad hadden ontvangen op 31122015. Sindsdien heb ik 2 e-mails, 1 voice message en 1 chat gehad zonder enige reactie van jullie om mijn bestelling terugbetaald te krijgen. Wie houden we voor de gek? Geen enkel stukje informatie. Geen enkel bericht. Geen enkele reactie op mijn verzoeken ... Ik geef niet graag negatieve beoordelingen omdat ik vind dat iedereen moet werken en een negatieve beoordeling niet noodzakelijkerwijs de beste publiciteit is voor een bedrijf, maar hier zijn jullie te ver gegaan. Neem a.u.b. contact met mij op, want ik ga aan het eind van de week een klacht wegens diefstal en fraude indienen bij de relevante autoriteiten.
Ontbrekende en kapotte onderdelen. Toen ik mijn model ontving, had het 1 kapot onderdeel en 2 ontbrekende onderdelen. Ik heb contact opgenomen met het bedrijf. Ze zeiden dat ze de onderdelen zouden opsturen. Na enkele maanden nog steeds geen onderdelen. Ik nam opnieuw contact op. Ze zeiden dat ze foto's van de onderdelen van de assemblagefiche met omcirkelde onderdelen zouden opsturen. Na nog meer maanden nog steeds geen onderdelen. Ik nam weer contact op en nu geven ze geen antwoord. Het is nu meer dan een jaar geleden.
Ontbrekende en kapotte onderdelen. Toen ik mijn model ontving, had het 1 kapot onderdeel en 2 ontbrekende onderdelen. Ik heb contact opgenomen met het bedrijf. Ze zeiden dat ze de onderdelen zouden opsturen. Na enkele maanden nog steeds geen onderdelen. Ik nam opnieuw contact op. Ze zeiden dat ze foto's van de onderdelen van de assemblagefiche met omcirkelde onderdelen zouden opsturen. Na nog meer maanden nog steeds geen onderdelen. Ik nam weer contact op en nu geven ze geen antwoord. Het is nu meer dan een jaar geleden.
Rotte service Kreeg niet te horen dat product OOS was toen ik bestelde. Na 10 dagen naar 1001 gemaild om te horen dat ze op voorraad aan het wachten waren. Nutteloos omdat het artikel bedoeld was als kerstcadeau Zou nooit meer bij deze site bestellen
Rotte service Kreeg niet te horen dat product OOS was toen ik bestelde. Na 10 dagen naar 1001 gemaild om te horen dat ze op voorraad aan het wachten waren. Nutteloos omdat het artikel bedoeld was als kerstcadeau Zou nooit meer bij deze site bestellen