★★★★☆
op 38052 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Er zijn kosten in rekening gebracht voor de levering, ook al heb ik het bedrag overschreden dat ze je volgens hun website beloven niet in rekening te brengen, naast de vertraging in de ontvangst van het pakket. Een en geen
Na drie weken nog niets ontvangen. Niet erg serieus. Ik raad het helemaal niet aan
Meer dan een week te laat.
Het product werd teruggestuurd omdat het niet aan mijn verwachtingen voldeed. Twee weken later zijn mijn meerdere e-mails onbeantwoord gebleven en geen terugbetaling! ! ! ! Voor mijn eerste bestelling ben ik erg teleurgesteld en boos. Ik raad iedereen ten zeerste af om iets van deze site te bestellen ....... ?????
Nu is het 8/08/16. Het zijn een paar lange dagen en nog steeds geen antwoord op directe e-mails en geen terugbetaling. Ik raad je aan om op je hoede te zijn voor dit bedrijf en rond te shoppen. Ik heb 2 kits besteld voor mijn zoon en kwam er de volgende dag achter dat ik de verkeerde had besteld. Ik heb meteen een e-mail gestuurd om mijn bestelling te annuleren en vroeg om een bevestiging. Tien dagen later en na een flink aantal e-mails via de contactpagina van de website zoals aangegeven, heb ik nog niets gehoord. De enige e-mail die ik heb gehad was een e-mail met de tekst......Uw bestelling wordt momenteel verwerkt. We wachten op een product dat momenteel wordt gebracht door een van onze leveranciers. U ontvangt bericht zodra uw bestelling is verzonden. Niet de beste klantenservice. Ik vermoed dat ze mijn £83 willen.
Nu is het 8/08/16. Het zijn een paar lange dagen en nog steeds geen antwoord op directe e-mails en geen terugbetaling. Ik raad je aan om op je hoede te zijn voor dit bedrijf en rond te shoppen. Ik heb 2 kits besteld voor mijn zoon en kwam er de volgende dag achter dat ik de verkeerde had besteld. Ik heb meteen een e-mail gestuurd om mijn bestelling te annuleren en vroeg om een bevestiging. Tien dagen later en na een flink aantal e-mails via de contactpagina van de website zoals aangegeven, heb ik nog niets gehoord. De enige e-mail die ik heb gehad was een e-mail met de tekst ......Uw bestelling wordt momenteel verwerkt. We wachten op een product dat momenteel wordt gebracht door een van onze leveranciers. U ontvangt bericht zodra uw bestelling is verzonden. Niet de beste klantenservice. Ik vermoed dat ze mijn £83 willen.
Ik heb mijn bestelling 17 dagen geleden geplaatst en nog steeds niet ontvangen. Ik heb mijn bestelling #83653 17 dagen geleden geplaatst en nog steeds niet ontvangen. Niet tevreden!!!!
Ik heb mijn bestelling 17 dagen geleden geplaatst en nog steeds niet ontvangen. Ik heb mijn bestelling #83653 17 dagen geleden geplaatst en nog steeds niet ontvangen. Niet tevreden!!!!
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling nr. 83371, wanneer kan ik deze verwachten? ??
Dus eerste ervaring met 1001modellini en het is meteen een slechte start laten we ter zake komen ik plaats een bestelling voor ongeveer 100 euro na een paar dagen wachten zijn 2 modellen niet beschikbaar dus maken ze me een tegoedbon voor de volgende bestelling en so far so good. Ik stuur een mailtje om ze te wijzen op de fout geen antwoord na 4-5 dagen stuur ik er nog een geen antwoord. ik snap eerlijk gezegd niet hoe ze zo slecht kunnen werken en wat me boos maakt is dat ik meer dan 100 euro vooruit heb betaald en ik mis materiaal voor minstens 40!!! dit is geen slechte service maar bijna oplichting.
Ik heb het pakket niet ontvangen en niemand van de klantenservice heeft op mij gereageerd.
Een partij emaille kleuren werd niet op tijd geleverd en was daarom niet meer bruikbaar en werd teruggestuurd naar het Franse adres dat op de website staat. Er werd echter geen geld teruggegeven. E-mails werden niet beantwoord. De ""hotline"" met Berlijns nummer die op de Duitse website wordt vermeld, bestaat uit een Frans antwoordapparaat. De dealer in Frankrijk deed alsof hij dood was. Er zouden twee manieren zijn geweest om juridische stappen te ondernemen, maar beide zouden ingewikkeld en onrendabel zijn geweest. De dealer leek hierop te rekenen. Onderzoek bracht vervolgens de mogelijkheid aan het licht om de zaak voor te leggen aan het ""Centre for European Consumer Protection"". De tijdrovende formaliteiten hadden succes: vier maanden na het terugsturen van de goederen ontving ik een e-mail van de verkoper: 7 juin 12:03 CEST Hello Thank you we will issue the refund as soon as possible. Met vriendelijke groeten Guillaume Mortier (1001maquettes) Het geld is inderdaad gecrediteerd.
Verschrikkelijk Verschrikkelijke service Kocht op 29 juni een foto-ets voor F6f2 Hellcat. Er stond nergens op de website van 1001 Model Kit dat het product vanuit Frankrijk zou worden verzonden! Op 6 juli ontving ik een e-mail dat het product was verzonden en dat ik een trackingnummer zou ontvangen zodra dit beschikbaar was. Ik heb het trackingnummer nooit ontvangen. Ik belde de klantenservice en kreeg een opgenomen bericht in het Frans! Ik stuurde nog een e-mail en kreeg als antwoord ""zal zo snel mogelijk antwoorden."" Het is nu 14 juli en het product is nog steeds niet ontvangen. Ik woon aan de Amerikaanse oostkust in New Jersey, dus het product zou na acht (8) dagen intransit aangekomen moeten zijn, tenzij het per boot verstuurd wordt. Ik heb nog een e-mail gestuurd met hetzelfde standaardantwoord ""zal zo snel mogelijk antwoorden."" Ik ben bezig Visa op de hoogte te stellen dat ik de kosten voor mijn rekening niet zal betalen omdat het product niet is geleverd. Ik heb nog nooit zo'n vreselijke ervaring gehad met modelhobbyverkopers. Je kunt met niemand spreken en de opgenomen telefoonberichten zijn in het Frans. Ik DRING ER TEN STRENGSTE BIJ IEDEREEN AAN DIE VAN DEZE VERKOPER KOOPT OM TE BEGRIJPEN DAT HET VERZENDPUNT VAN HET WAREHOUSE IN FRANKRIJK IS EN DAT ER ABSOLUUT GEEN COMMUNICATIE VAN DEZE VERKOPER IS OVER DE STATUS VAN EEN BESTELLING, behalve dat deze verzonden is. Persoonlijk geloof ik niet dat deze verkoper het product op voorraad had en het product nooit heeft verzonden. Als je in Canada of de VS woont, moet je oppassen dat je geen zaken doet met deze verkoper. Ik heb me erbij neergelegd dat mijn geld niet wordt terugbetaald en verloren is. WRP Uiteindelijk op 18 juli koopwaar ontvangen. Het was op 12 juli vanuit Frankrijk verstuurd en niet op 6 juli zoals in de e-mail van de verkoper werd beweerd. Het product was besteld op 29 juni. Als de verkoper eerlijk was geweest over de datum van verzending en mijn vragen per e-mail had beantwoord, had al deze tijdverspillende puinhoop voorkomen kunnen worden. Deze organisatie is een puinhoop, ik zal nooit meer een bestelling plaatsen. Ze zijn niet in staat om effectief met de klant te communiceren.
Verschrikkelijk Verschrikkelijke service Kocht op 29 juni een foto-ets voor F6f2 Hellcat. Er stond nergens op de website van 1001 Model Kit dat het product vanuit Frankrijk zou worden verzonden! Op 6 juli ontving ik een e-mail dat het product was verzonden en dat ik een trackingnummer zou ontvangen zodra dit beschikbaar was. Ik heb het trackingnummer nooit ontvangen. Ik belde de klantenservice en kreeg een opgenomen bericht in het Frans! Ik stuurde nog een e-mail en kreeg als antwoord ""zal zo snel mogelijk antwoorden."" Het is nu 14 juli en het product is nog steeds niet ontvangen. Ik woon aan de Amerikaanse oostkust in New Jersey, dus het product zou na acht (8) dagen intransit aangekomen moeten zijn, tenzij het per boot verstuurd wordt. Ik heb nog een e-mail gestuurd met hetzelfde standaardantwoord ""zal zo snel mogelijk antwoorden."" Ik ben bezig Visa op de hoogte te stellen dat ik de kosten voor mijn rekening niet zal betalen omdat het product niet is geleverd. Ik heb nog nooit zo'n vreselijke ervaring gehad met modelhobbyverkopers. Je kunt met niemand spreken en de opgenomen telefoonberichten zijn in het Frans. Ik DRING ER TEN STRENGSTE BIJ IEDEREEN AAN DIE VAN DEZE VERKOPER KOOPT OM TE BEGRIJPEN DAT HET VERZENDPUNT VAN HET WAREHOUSE IN FRANKRIJK IS EN DAT ER ABSOLUUT GEEN COMMUNICATIE VAN DEZE VERKOPER IS OVER DE STATUS VAN EEN BESTELLING, behalve dat deze verzonden is. Persoonlijk geloof ik niet dat deze verkoper het product op voorraad had en het product nooit heeft verzonden. Als je in Canada of de VS woont, moet je oppassen dat je geen zaken doet met deze verkoper. Ik heb me erbij neergelegd dat mijn geld niet wordt terugbetaald en verloren is. WRP Uiteindelijk op 18 juli koopwaar ontvangen. Het was op 12 juli vanuit Frankrijk verstuurd en niet op 6 juli zoals in de e-mail van de verkoper werd beweerd. Het product was besteld op 29 juni. Als de verkoper eerlijk was geweest over de datum van verzending en mijn vragen per e-mail had beantwoord, had al deze tijdverspillende puinhoop voorkomen kunnen worden. Deze organisatie is een puinhoop, ik zal nooit meer een bestelling plaatsen. Ze zijn niet in staat om effectief met de klant te communiceren.
Ik heb mijn bestelling op 9 juni geplaatst, ik betaal via bankoverschrijving en ik betaal ook voor de verzending met SDA en ik wacht.... op 22 juni sturen ze me een e-mail waarin ze me vertellen dat mijn pakket is verzonden, maar..... op 4 juli en 11 juli vraag ik om informatie en op 11 juli geen antwoord..... ik chat live met een zekere Christofer en hij vertelt me dat het pakket er nog steeds is en ik vraag hem om het trackingnummer.... ze sturen het me 's middags per e-mail!!!! alleen dat het niet van SDA is!!!! Ik schreef opnieuw voor informatie op 13 juli en tot nu toe geen antwoord!!!! Ze zullen me nu antwoorden????
In juni 2016 kocht ik een set kleuren ik betaalde ze stuurden me de factuur maar tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen en we zijn op 06072016. In een e-mail schreven ze me dat ze naar DHL koerier hadden gestuurd maar contact opgenomen met de koerier kreeg ik te horen dat ze het pakket nooit hadden ontvangen. Onacceptabel en dievengedrag.
Ik wacht nog steeds op mijn aankoop Ik heb meer dan een maand geleden een bestelling geplaatst. Ik moest een e-mail sturen om de status van mijn bestelling te weten te komen en een dag later kreeg ik een e-mail dat mijn bestelling was verzonden. Dat was 2 weken geleden. NIET AANBEVOLEN
Ik wacht nog steeds op mijn aankoop Ik heb meer dan een maand geleden een bestelling geplaatst. Ik moest een e-mail sturen om de status van mijn bestelling te weten te komen en een dag later kreeg ik een e-mail dat mijn bestelling was verzonden. Dat was 2 weken geleden. NIET AANBEVOLEN
Site met een goede keuze maar 2 weken te laat voor apparatuur op voorraad en zogenaamd geleverd in 7 dagen ... en het heeft ze nog niet verlaten .... en geen retourmail ... Laatste aankoop dat is zeker. Aan de andere kant, het was snel om het geld te innen en ook snel om de gevraagde terugbetaling te registreren op hun site ... We zullen zien hoe lang dat duurt in mei.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Bestelling werd naar oude adres gestuurd. Ik dacht dat ik het op tijd had veranderd om het naar mijn huidige adres te laten sturen. Ben samen met voormalige huisbaas aan het uitzoeken waar het pakket terecht is gekomen. Niet echt kritiek op 1001 modelkits, maar op DSL, die beter had kunnen controleren wie er voor het pakket tekende.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Bestelling werd naar oude adres gestuurd. Ik dacht dat ik het op tijd had veranderd om het naar mijn huidige adres te laten sturen. Ben samen met voormalige huisbaas aan het proberen & te achterhalen waar het pakket terecht is gekomen. Niet echt kritiek op 1001 modelkits, maar op DSL, die beter had kunnen controleren wie er voor het pakket tekende.
Heb bestelde goederen niet op tijd ontvangen. Ik moest DHL laten uitzoeken waarom ze het pakket niet hadden om af te halen. Had dit op tijd nodig.
Heb bestelde goederen niet op tijd ontvangen. Ik moest DHL laten uitzoeken waarom ze het pakket niet hadden om af te halen. Had dit op tijd nodig.
Een annuleringsverzoek dat werd genegeerd en toch 6 keer werd verzonden voordat het werd verzonden.
Na 2 maanden nog steeds wachtend op mijn terugbetaling 17 juni - ik heb verschillende e-mails gestuurd, geen reactie, geen geld terug, nog steeds wachtend op mijn €138. 12 juli: een e-mail ontvangen na mijn beoordeling op trustpilot, maar nog steeds wachtend op mijn geld.
Na 2 maanden nog steeds wachtend op mijn terugbetaling 17 juni - ik heb verschillende e-mails gestuurd, geen reactie, geen geld terug, nog steeds wachtend op mijn €138. 12 juli: ik heb een e-mail ontvangen na mijn beoordeling op trustpilot, maar wacht nog steeds op mijn geld.
Ik bestelde een lichtblauwe auto zoals vermeld op mijn bestelling en ik kreeg een roze auto.
Vreemde talen bij de klantenservice, ik spreek geen Chinees. frustrerend. Ik belde om mijn bestelling te controleren en kreeg een Chinees bericht, probeerde online een bericht te sturen en het was alleen in het Frans. 3 weken geleden besteld en ik heb mijn pakket nog steeds niet, het duurde tien dagen voordat ze het zelfs verzonden. geen tracking etc etc. Het ergste.
Vreemde talen bij de klantenservice, ik spreek geen Chinees. frustrerend. Ik belde om mijn bestelling te controleren en kreeg een Chinees bericht, probeerde online een bericht te sturen en het was alleen in het Frans. 3 weken geleden besteld en ik heb mijn pakket nog steeds niet, het duurde tien dagen voordat ze het zelfs verzonden. geen tracking etc etc. Het ergste.
Ik zal hier nooit meer bestellen ik bestelde op 09.05.16 omdat het artikel niet beschikbaar was ik heb een terugbetaling aangevraagd vandaag hebben we het 06.07.16 en mijn geld is niet terug overgemaakt tot vandaag hoewel mijn bankgegevens beschikbaar zijn. Ik vind dit schandalig, eerst wordt je afgescheept en dan wordt er ineens niet meer gereageerd op verstuurde mails. Ik kan iedereen alleen maar aanraden om via paypal te betalen anders krijg je alleen maar problemen.
Twee modellen en een set decals besteld, verzonden per DHL koerier met een toeslag van ongeveer €12. Van de twee bestelde modellen komt er maar één aan en van de andere alleen de decals, de verzending is per gewone post in plaats van per express koerier. Ze beantwoorden e-mails of aan de telefoon niet en zijn totaal niet klantgericht.
Bestelling geplaatst op 170516 Betaling gedaan op 1805 Nog steeds niet ontvangen op 0306 Na verschillende berichten waar ik mijn telefoonnummer heb achtergelaten heb ik nog steeds geen reactie.EERST om te verkopen en reclame te sturen gereactiveerd om te cashen maar kampioen in alle categorieën op het niveau van niet-tracking van klanten DE KLANT WORDT GEMAAKT.Dit zal mijn laatste bestelling zijn omdat ik niet graag word opgelicht.CITE BANNIR EN FLEUIR
Ik heb een ARF Nobler gekocht, maar door onvoldoende verpakking kwam hij aan met een verbrijzelde vleugel.
Ik ben diep teleurgesteld dat dit misbruik is. Het stond in de sectie vliegtuigminiaturen en op geen enkel moment werd gemeld dat het om een sticker ging. DE PRIJS VAN HET ONTVANGEN PRODUCT IS EXORBITANT.
Ik bestelde het product dat beschikbaar was op 1105. Ze schrijven me op 2405 dat het gekochte product inderdaad op 2405 is verzonden, dus ruim 14 dagen na mijn bestelling!!!! Ik ontvang op 2505 (vandaag) een bericht van DHL dat mijn product op 3005 zal worden geleverd!!!!!!!!! Zeer slechte service! Ik zal nooit meer bij deze site kopen.
Omdat ik het pakket niet op tijd had ontvangen (de verjaardag van mijn kleinzoon), heb ik een herinnering gestuurd, maar geen antwoord ontvangen. Aan de andere kant was er geen vertraging bij het afschrijven van mijn rekening.
Dus om een reactie te krijgen van hun zogenaamde reactieve klantenservice moet je echt geluk hebben, vervolgens zijn de e-mails die je ontvangt zeer slecht gedaan (zie link imgur(dot)comyuJPPNw) en ten slotte is het ontvangen product in een bijna onaanvaardbare staat (stoffige doos en kapot!!) Ik ben erg teleurgesteld en zal in de toekomst nooit meer via 1001maquettes gaan... Ten slotte is de site helemaal niet veilig: de wachtwoorden van de klanten zijn duidelijk en worden niet gehasht, wat echt niet waardig is voor een e-commercesite in 2016!
Op 04 april 2016 bestelde ik een plaat decals waarvoor "1001 Maquettes" in eerste instantie per brief levering tussen 12 en 1404 aangaf omdat het gevraagde product niet op voorraad was. Op 2104 kreeg ik uiteindelijk te horen dat het per "priority post" verzonden zou worden en het werd uiteindelijk verzonden door Colieco met levering binnen 5 tot 7 dagen. Vanaf vandaag, 09 mei 2016, heb ik nog steeds niets ontvangen.... Mijn herinneringen van 2904 zijn nooit beantwoord, en de herinneringen van vandaag van 0905 ook niet! De "reactieve" klantenservice is afwezig elke keer als ik bel. De e-mail is onbereikbaar omdat ik niet het juiste wachtwoord heb ingevoerd, ook al heb ik het gebruikt om in te loggen op mijn persoonlijke 1001 Maquettes account! De chat is nutteloos, we miauwen en krijgen nooit antwoord! De "verbinding" voor het rechtstreeks versturen van berichten naar hun site is een bodemloze put waar nooit iets uitkomt, maar ze beloven te antwoorden op je afgeknotte retouradres! Het lco postkantoor dat aan mij werd geleverd moet geen deel hebben uitgemaakt van het postnetwerk ..... Bravo 1001 Maquettes voor al deze opeenstapeling van niet-standaard prestaties die ons verhinderen effectief contact met u op te nemen en te wachten op de ontvangst van de producten zonder x weken vertraging !!! Ik stuurde een CD voor 1,60 EUR in prioritaire post ontvangen in minder dan 24u Voor 3,99 EUR aan portokosten 1001 Maquettes kon hebben de delicatesse om te sturen in brief zelfs groen wanneer er al een vertraging bestaande.... WANNEER WORDT DE PLAAT GELEVERD
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Drie weken wachten na mijn bestelling en nog steeds niets in huis, dat vind ik onaanvaardbaar. Ik zal deze site nooit meer aanbevelen !!!!