4.2/5
★★★★☆
op 36849 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Een maand wachten op een bestelling als je geduld hebt, anders van site veranderen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/10/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/10/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Na 21 dagen nog steeds mijn pakket niet ontvangen. Na contact te hebben opgenomen met de klantenservice via e-mail om nieuws vrij snel antwoord is goed, maar niveau ""I do not care of your order "" geweldig. Het enige wat ze ons kunnen vertellen is dat je niet sneller kunt gaan dan de muziek, je moet wachten"". Het is echt geweldig, goed gedaan, heel professioneel. Ik bestel al heel lang online en ik heb nog nooit zoiets gezien... Ongelooflijk.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/10/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb op 16 oktober een bestelling geplaatst op uw site en de afschrijving is op dezelfde dag, 19 oktober, gedaan. U heeft mij per e-mail laten weten dat de bestelling niet geplaatst kon worden en dat de belofte van levering binnen 72 uur niet was nagekomen, omdat het voor de verjaardag van mijn zoon zou zijn. Vandaag is het 24 oktober en er is nog steeds geen nieuws van u! Ik vraag u daarom deze bestelling te annuleren en mijn automatische incasso terug te storten. Tot op heden heb ik nog geen antwoord gehad en ik ben erg teleurgesteld in uw team en uw belofte van snelle levering. Ik kijk ernaar uit om snel iets van u te horen. Cor
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/10/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ze beantwoorden de post niet
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 20/10/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een bestelling van 25092019 tot op heden 17102019 nog altijd niet ontvangen !! Hoe kan ik daar meer geven dan een ster ??Ik heb ook reeds een paar malen geschat met 1001 Hobby's maar tot vandaag 1810 weet ik nog altijd niet waar het misgelopen is Volgens het rapport van de vervoerder zou de bestelling op 710 teruggestuurd zijn naar 1001 Hobby's
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 17/10/2019
1 /5
★☆☆☆☆
Ze zijn de ergste!!! Ik plaats een bestelling en betaal voor spoedverzending en ik zie dat er weken voorbij gaan en het niet aankomt. Ze vertellen me dat ze een product niet op voorraad hebben en dat het spoed is zodra het aankomt in het magazijn in Spanje en ze het verwerken. Er gaan dagen voorbij en ze vertellen me dat een product waarvan op hun website stond dat het beschikbaar was, niet langer op voorraad is, dus sturen ze me de rest van de producten en geven me een tegoedbon voor de volgende aankoop voor het product dat ze niet op voorraad hebben. Het surrealistische van de hele zaak is dat ik tijdens mijn reis een e-mail kreeg met de bevestiging dat de bestelling was afgeleverd op het adres dat ik had opgegeven. Het blijkt dat het pakket niet is afgeleverd en als ik om een bewijs van aflevering vraag, geven ze me een algemeen papier van Colissimo waarop staat dat het is afgeleverd. Ik vraag om het ontvangstbewijs met de handtekening van ontvangst van de goederen en ze zeggen dat deze optie niet beschikbaar is voor Spanje. Kortom ik heb 70€ betaald voor 3 speeltjes en ik heb helemaal niets ontvangen en ze vertellen me dat ik contact moet opnemen met de lokale koerier? Het is een diefstal? Dit is wat deze mensen doen? In mijn leven is zoiets me nog nooit overkomen?
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 14/10/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Je betaalt voor expreslevering en het duurt 2 maanden voordat het aankomt. Ik zal hier nooit meer kopen, ook al is hun speelgoedcatalogus prachtig, ze leveren niet wat ze zeggen.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 14/10/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Een bestelling Nr 176151 geplaatst op datum 25092019 en betaald op de zelfde dag is nog steeds niet geleverd
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 14/10/2019
1 /5
★☆☆☆☆
1 maand te laat met bestellen 5 tot 8 euro verzendkosten voor een set decals verzonden per niet getraceerde post en een belasting voor het gebruik van Paypal alles is gezegd.....1001 maquettes het is voorbij voor mij en ik ben een oude klant.Veel referenties maar de meeste niet op voorraad en 15% duurder dan hun concurrenten.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/10/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo Na ontvangst van een model. Ik merkte dat er een onderdeel ontbrak. Dus stuurde ik een e-mail om te klagen, samen met de plaat waarop het onderdeel ontbrak en de leveringsbon. Tot op heden heb ik nog geen nieuws gehad. Neem a.u.b. nota van dit bericht en antwoord zo snel mogelijk.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/10/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Je vraagt naar mijn mening terwijl ik mijn pakje nog niet heb ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/10/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Nul sterren Als ik nul sterren kon geven, zou ik dat doen! Ik kocht een figuur op 21 september, 10 dagen later namen ze contact met me op en vertelden ze me dat het figuur dat ik had besteld niet de juiste prijs had en dat ze mijn bestelling moesten annuleren. Dus eigenlijk vertellen ze me dat ik het figuur opnieuw moet kopen voor een veel hogere prijs (257 dollar meer in dit geval) nadat ik al voor dat figuur heb betaald, dat is belachelijk. En bedankt dat je me 10 dagen hebt laten wachten op ""goed"" nieuws. Opmerking: Alles is te duur op hun site. Ik raad iedereen aan weg te blijven, je kunt elders veel goedkopere prijzen en veel betere service vinden!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/10/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer, We begrijpen uw teleurstelling, maar er was een fout in onze prijzen waardoor u het product voor 1/6 van de prijs kon kopen. Zodra we ons de fout realiseerden, hebben we u hiervan op de hoogte gesteld en u de dag erna uw geld terugbetaald. Het spijt ons oprecht voor de teleurstelling. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Als ik nul sterren kon geven, zou ik dat doen! Ik kocht een figuur op 21 september 10 dagen later namen ze contact met me op en vertelden ze me dat het figuur dat ik had besteld niet de juiste prijs had en dat ze mijn bestelling moesten annuleren. Dus eigenlijk vertellen ze me dat ik het figuur opnieuw moet kopen voor een veel hogere prijs (257 dollar meer in dit geval) nadat ik al voor dat figuur heb betaald, dat is belachelijk. En bedankt dat je me 10 dagen hebt laten wachten op ""goed"" nieuws. Opmerking: Alles is te duur op hun site. Ik raad iedereen aan weg te blijven, je kunt elders veel goedkopere prijzen en een veel betere service vinden!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 02/10/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Echt zielig! Ik wacht al tien dagen op mijn bestelling, die nog steeds vermeld staat als zijnde in voorbereiding. Ondanks een telefoontje van mij is er niets gebeurd. Ik moet er wel bij zeggen dat het bestelde product beschikbaar was! Ik raad deze site ten zeerste af en zal in ieder geval nooit meer via 1001 Maquettes of 1001 Hobbies (wat de naam ook moge zijn) gaan voor mijn volgende bestellingen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/10/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Nul sterren Als ik nul sterren kon geven, zou ik dat doen! Ik kocht een figuur op 21 september, 10 dagen later namen ze contact met me op en vertelden ze me dat het figuur dat ik had besteld niet de juiste prijs had en dat ze mijn bestelling moesten annuleren. Dus eigenlijk vertellen ze me dat ik het figuur opnieuw moet kopen voor een veel hogere prijs (257 dollar meer in dit geval) nadat ik al voor dat figuur heb betaald, dat is belachelijk. En bedankt dat je me 10 dagen hebt laten wachten op ""goed"" nieuws. Opmerking: Alles is te duur op hun site. Ik raad iedereen aan weg te blijven, je kunt elders veel goedkopere prijzen en veel betere service vinden!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 02/10/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer, We begrijpen uw teleurstelling, maar er was een fout in onze prijzen waardoor u het product voor 1/6 van de prijs kon kopen. Zodra we ons de fout realiseerden, hebben we u op de hoogte gebracht en u de dag erna terugbetaald. Het spijt ons oprecht voor de teleurstelling. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Na meer dan 20 dagen wachten op de verwerking van de eerste en zeker de laatste bestelling, kreeg ik bericht dat er een creditnota in mijn voordeel was uitgeschreven. Te gek!
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 01/10/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ongeveer 2 weken van bestelling tot levering. Dat is een beetje lang om een bestelling voor te bereiden... Zeker een eenmalige slechte ervaring, althans dat hoop ik.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/10/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Pakket niet aangekomen teruggestuurd naar afzender ik begrijp het niet
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 30/09/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Te lang, slechte lay-out. Ik raad het niet aan.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/09/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Levering duurt te lang
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/09/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Model niet op voorraad. Ik bestelde een model waarvan ze zeiden dat ze er twee beschikbaar hadden en het bleek niet op voorraad te zijn. Na tien dagen vraag ik een retourzending aan. We zullen zien of dat gebeurt. Ik denk dat ze je wijsmaken dat ze producten op voorraad hebben.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer Peterson, Beschikbaar betekent niet op voorraad. Op voorraad betekent op voorraad. Ik raad u aan om onze verkoopvoorwaarden te lezen die u hebt geaccepteerd. Als u een product koopt met een vertraging ""X tot X open dagen voor verzending"", betekent dit dat er een vertraging is voordat we het product verzenden. Bedoelt u met retourneren het annuleren van de bestelling? Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Product blijkt op voorraad te zijn Product blijkt op voorraad te zijn, ik plaats een bestelling, betaal een pond of twee meer dan de site aangeeft (ik wijt dat aan slordige wisselkoersomrekeningen) en dan 19 dagen later, met verschillende e-mails waarin ze me vertellen dat ze op voorraad wachten, krijg ik een e-mail waarin staat dat het op voorraad is maar dat ze het zullen verzenden zodra het op voorraad is. In de e-mails staat dat ik niet op de e-mail moet reageren, maar dat ik de site moet gebruiken, die vervolgens exact hetzelfde e-mailadres geeft, of hun chat moet gebruiken, die toevallig een paar minuten nadat ik een klacht heb gestuurd, zegt dat het niet beschikbaar is.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Beschikbaar betekent niet op voorraad. Je had een product besteld met een vertraging voor verzending:""X tot X open dagen voor verzending"", wat betekent dat het niet op voorraad is. We controleren ook soms onze spam. Omdat we weten dat sommige mensen graag antwoorden op de automatische e-mails, zelfs als we schrijven om ze niet te beantwoorden, omdat ze rechtstreeks naar onze spam gaan. We hebben het product de 24e ontvangen. U hebt de 25e gevraagd om de bestelling te annuleren. We hebben nooit gezegd dat het product niet beschikbaar was omdat het gereserveerd was voor uw bestelling. We hebben geantwoord: ""Omdat deze e-mail in onze spam terechtkomt. Gelukkig hebben we ze gecontroleerd. U kunt ons nog steeds een e-mail sturen op dit adres. De chat werkt tijdens onze openingstijden. Waar heeft u deze informatie gezien? Omdat dit niet mogelijk is met het product dat u hebt gekozen en de bezorgdienst die u hebt gekozen. Uw pakket ligt momenteel klaar om afgehaald te worden. Zodra we de bevestiging hebben dat het niet zal worden verzonden, zullen we de terugbetaling vragen aan ons boekhoudteam. Met vriendelijke groet,"" & ""Hallo, De bestelling is geannuleerd en restitutie is aangevraagd. Met vriendelijke groet," Waarop u niet heeft geantwoord. Het spijt ons oprecht dat u geen rekening hebt gehouden met de verstrekte informatie. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Model niet op voorraad. Ik bestelde een model waarvan ze zeiden dat ze er twee beschikbaar hadden en het bleek niet op voorraad te zijn. Na tien dagen vraag ik een retourzending aan. We zullen zien of dat gebeurt. Ik denk dat ze je wijsmaken dat ze producten op voorraad hebben.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 25/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer Peterson, Beschikbaar betekent niet op voorraad. Op voorraad betekent op voorraad. Ik raad u aan om onze verkoopvoorwaarden te lezen die u hebt geaccepteerd. Als u een product koopt met een vertraging ""X tot X open dagen voor verzending"". Dat betekent dat er een vertraging is voordat we het product verzenden. Bedoelt u met retourneren het annuleren van de bestelling? Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Product blijkt op voorraad te zijn Product blijkt op voorraad te zijn, ik plaats een bestelling, betaal een pond of twee meer dan de site aangeeft (ik wijt dat aan slordige wisselkoersomrekeningen) en dan 19 dagen later, met verschillende e-mails waarin ze me vertellen dat ze op voorraad wachten, krijg ik een e-mail waarin staat dat het op voorraad is maar dat ze het zullen verzenden zodra het op voorraad is. In de e-mails staat dat ik niet op de e-mail moet reageren, maar de site moet gebruiken, die vervolgens exact hetzelfde e-mailadres geeft, of hun chat moet gebruiken, die toevallig een paar minuten nadat ik een klacht heb gestuurd, zegt dat het niet beschikbaar is.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 25/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Beschikbaar betekent niet op voorraad. Je had een product besteld met een vertraging voor verzending:""X tot X open dagen voor verzending"", wat betekent dat het niet op voorraad is. We controleren ook soms onze spam. Omdat we weten dat sommige mensen graag antwoorden op de automatische e-mails, zelfs als we schrijven om ze niet te beantwoorden, omdat ze rechtstreeks naar onze spam gaan. We hebben het product de 24e ontvangen. U hebt de 25e gevraagd om de bestelling te annuleren. We hebben nooit gezegd dat het product niet beschikbaar was omdat het gereserveerd was voor uw bestelling. We hebben geantwoord: ""Omdat deze e-mail in onze spam terechtkomt. Gelukkig hebben we ze gecontroleerd. U had ons nog steeds een e-mail kunnen sturen op dit adres. De chat werkt tijdens onze openingstijden. Waar heeft u deze informatie gezien? Omdat dit niet mogelijk is met het product dat u hebt gekozen en de bezorgdienst die u hebt gekozen. Uw pakket ligt momenteel klaar om afgehaald te worden. Zodra we de bevestiging hebben dat het niet zal worden verzonden, zullen we de terugbetaling vragen aan ons boekhoudteam. Met vriendelijke groet,"" & ""Hallo, De bestelling is geannuleerd en het geld is teruggevraagd. Hoogachtend,"" Waarop u niet heeft geantwoord. Het spijt ons oprecht dat u geen rekening hebt gehouden met de verstrekte informatie. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Product binnen 10 kalenderdagen ontvangen in prima staat.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 23/09/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
07/09/2019 bestelling geplaatst, na twee weken... 07/09/2019 bestelling geplaatst, na twee weken heb ik de bestelling niet ontvangen, natuurlijk woon ik in de UK. Ik raad niet aan
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, U heeft een product besteld met een vertraging voor expeditie 07/09. We hebben het product de 18e ontvangen en verzonden. Met de gekozen leveringsdiensten ""eco"" die meestal 5 tot 7 werkdagen duren om te worden geleverd. Maar soms duurt het langer als gevolg van lokale post. Als u het product op 9/10 nog niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via e-mail. Bereik ons per e-mail. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
07/09/2019 bestelling geplaatst, na twee weken... 07/09/2019 bestelling geplaatst, na twee weken heb ik de bestelling niet ontvangen, natuurlijk woon ik in de UK. Ik raad niet aan
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 23/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Je hebt een product besteld met een vertraging voor expeditie 07/09. We hebben het product de 18e ontvangen en verzonden. Met de gekozen leveringsdiensten ""eco"" die meestal 5 tot 7 werkdagen duren om te worden geleverd. Maar soms duurt het langer als gevolg van lokale post. Als u het product op 9/10 nog niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via e-mail. Bereik ons per e-mail. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Niet goed Mijn bestelling 14 dagen wachten .
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 21/09/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ondanks dat ik een e-mail heb ontvangen waarin stond dat de bestelling was voorbereid, zijn er zeven dagen verstreken sinds de bestelling werd geplaatst, maar ik heb geen gegevens om de zending te kunnen volgen.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 18/09/2019
Vertaalde beoordeling