★★★★☆
op 38052 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik raad aan om bij eu te kopen. De aangeboden producten komen van andere verkopers die een echte service na verkoop hebben. Ik kocht een Radio commander tank voor een verjaardag. Ik liet het afleveren op een relaispunt omdat ik niet wilde dat de ontvanger het pakket zou ontvangen. Het kwam op tijd aan. Ik ging het rond 14.15 uur ophalen. Toen ik rond 15.15 uur thuiskwam, opende ik het pakket om te zien wat ik had gekocht, want het was de eerste keer dat ik bij 1001 Maquettes bestelde. Het product kwam overeen met de beschrijving. In de doos vond ik echter 2 stukken: een van 3 cm lang en een rupstand. na deze ontdekking besloot ik het product te testen om niet verrast te worden toen ik het cadeau gaf. De schroef die het batterijklepje van de afstandsbediening sluit, ontbrak ook. Ik nam contact op met de dienst na verkoop en werd gevraagd naar de staat van de verpakking en of ik foto's kon maken van de stukjes. Ik stuurde verschillende e-mails en specificeerde ook de ontbrekende schroef. Ik belde de dienst na verkoop opnieuw omdat ik niets van hen had gehoord en ze vertelden me dat hun leverancier niet wilde betalen voor de reparaties en dat de tank was gerold en beschadigd door een steen (ik testte het product op mijn balkon op de 2e verdieping). Ik wil erop wijzen dat ik ook niet wil betalen voor de reparaties omdat het product nieuw is en ik het zo heb ontvangen. De persoon vertelde me dat hij opnieuw contact opnam met zijn leverancier en dat hij me op de hoogte zou houden. Toen hij niet antwoordde, stuurde ik hem een e-mail met de tekst van de wet op postorderverkoop. In minder dan 10 minuten kreeg ik een antwoord van hem dat hij bezig was met een antwoord. Hij vroeg me het product terug te sturen naar hun leverancier voor omruiling. Op maandag ging ik naar het postkantoor en stuurde het pakket terug. Op donderdag, zonder nieuws, nam ik opnieuw contact op met 1001 maquettes en ze vertelden me dat het product gerepareerd was en dat ze het zouden terugsturen. Ik vroeg hen om het product te vervangen en kreeg te horen dat het product niet op voorraad was. Ik vertelde hen ook dat het pakket niet thuis mocht aankomen. De persoon aan de andere kant van de lijn vertelde me dat hij contact zou opnemen met zijn leverancier om een vervanging te regelen. Op vrijdag belde ik opnieuw en de persoon die verantwoordelijk was voor het dossier was niet bereikbaar, ook al had ik hem gebeld op een met hem afgesproken tijdstip. Ik hing op en kort daarna kreeg ik een e-mail waarin stond dat het pakket was teruggestuurd door de leverancier. De persoon met wie ik sprak, vertelde me dat ze hun leverancier aan het bellen waren en dat ze me een e-mail zouden sturen om me op de hoogte te houden. Ik vroeg om de contactgegevens van de verantwoordelijke persoon. Ik heb deze e-mail nooit ontvangen en het pakket kwam aan bij het huis en werd in ontvangst genomen door de ontvanger van het cadeau die, namens de afzender, meteen begreep wat het was. Het product is teruggekomen voor reparatie mmande is nog steeds zoek. Ik stuurde een e-mail om een verzoek in te dienen. Ik vroeg naar de verantwoordelijke en kreeg te horen: hij belt u terug maar ik wacht nog steeds op zijn telefoontje. Ik ben al 10 jaar klant bij een klassieke modelbouwwinkel en dit zal de enige keer zijn dat ik ze bel. Ik heb bij hen besteld omdat mijn winkelier op vakantie was. 1001 maquettes verdient geen ster. PS Tot op heden wacht ik op de schroef en de onkostenvergoeding.
Geen factuur geen orderbevestiging geen antwoord op e-mail geen goederen ontvangen maar geld afgeschreven
De afgelopen dag 12122016 heb ik een bestelling geplaatst die in rekening werd gebracht op 14122016. Ik heb het product niet ontvangen en heb geen informatie over de status van de bestelling. Ik heb verschillende keren gebeld en kreeg een antwoordapparaat dat aangaf dat ik een e-mail moest sturen, wat ik heb gedaan nadat ik drie e-mails had gestuurd waarop niemand heeft gereageerd. 06012017 13012017 en 24012017 Ik vind dat tot op heden 01022017 niemand contact met mij heeft opgenomen om mij de status van de bestelling te vertellen of heeft gereageerd op mijn verzoek om het betaalde bedrag terug te betalen. Het is duidelijk dat ik niet opnieuw bij hen zal kopen en dat ik niemand zal aanraden om bij hen te kopen.
Pakket na een maand met 4 ontbrekende producten ook al hebben we ze verzilverd! de creditnota dekt niet eens de 4 producten die we hebben betaald en die we moeten aanbevelen geen nieuws van mijn e-mails voor 3 weken incompetent en onaanvaardbaar
Ik heb mijn bestelling # 95808 niet ontvangen, gekocht op 1/14/2017 Besteld via PayPals op 1/14/2017. 1001 gaf aan dat het verzonden was op 1/20/2017. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Toen ik contact opnam op het telefoonnummer 617.849.9224, was de boodschap na ongeveer 10 keer overgaan niet in het Engels, dus dit nummer is nutteloos voor mij. De prijs van de bestelling was $15 plus wisselgeld. Toen ik dit via hun website bestelde, veranderde de prijs waar ik bij stond in $23 plus wisselgeld. Erg achterbaks. Ik zal dit bedrijf NIET meer gebruiken! Bij het indienen van een klacht via PayPal zegt 1001 dat het is verzonden.
De foto kwam helemaal niet overeen met het ontvangen artikel. Ik heb de eerste paar e-mails beantwoord met de bevestiging dat de foto niet klopte en dat ze het artikel niet hadden. Ik zou deze site niet aanbevelen. Niet eens een
Ik heb mijn bestelling # 95808 niet ontvangen, gekocht op 1/14/2017 Besteld via PayPals op 1/14/2017. 1001 gaf aan dat het verzonden was op 1/20/2017. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Toen ik contact opnam op het telefoonnummer 617.849.9224, was de boodschap na ongeveer 10 keer overgaan niet in het Engels, dus dit nummer is nutteloos voor mij. De prijs van de bestelling was $15 plus wisselgeld. Toen ik dit via hun website bestelde, veranderde de prijs waar ik bij stond in $23 plus wisselgeld. Erg achterbaks. Ik zal dit bedrijf NIET meer gebruiken! Bij het indienen van een klacht via PayPal zegt 1001 dat het is verzonden.
Hallo, ik ga gewoon de berichten overschrijven die ik heb verzonden via het scherm met de bestelgeschiedenis. Deze berichten zijn tot op heden niet beantwoord. Een Colissimo bestelling zou binnen 5 werkdagen aankomen (betaling op 401) en 9 dagen later verzonden (op 1301) en 14 dagen later ontvangen (op 1801).... Natuurlijk geen teken van leven geen antwoorden geen overwegingen.... Ik hoop dat mensen me hier horen.... Maxime F 11012017 14:29:04 Hallo. Heb ik een kans om mijn bestelling voor volgende week te ontvangen? Dank u. Maxime F 11012017 14:34:05 We hebben de 5 werkdagen overschreden.... Ik had een relaislevering moeten kiezen... Dat had me minder gekost... Hebben jullie een week nodig om een bestelling van 2 borstels te verwerken? Meent u dat serieus? Maxime F 13012017 14:04:59 Niet antwoorden a.u.b. .... Uw klanten houden van u? Ik vraag me af hoe ze dat doen!!!!! Bedankt voor uw communicatie! Waarom is mijn bestelling 11 dagen na betaling verwerkt? ???? Heeft u een antwoord voor mij? Moet ik de nodige stappen ondernemen om mijn geld terug te krijgen? Maxime F 18012017 21:21:15 Tot ziens dan maar .... Je maakt de wereld hier belachelijk. Ik weet niet of je persoonlijk in de hobby zit maar ik betwijfel het.... Ten eerste werd mijn pakket 11 dagen na betaling verzonden. Dus u biedt colissimo aan voor een snellere levering? Waarom in dit geval zo lang wachten en bovendien zonder enig commercieel gebaar of zelfs maar een eenvoudig antwoord op de berichten die ik u stuurde om de situatie te verduidelijken? Ik ben geen slechte klant, maar ik haat het om in de maling genomen te worden... Ik had duidelijk meer transparante communicatie op prijs gesteld.... Kortom, ik heb gewacht... Maar toen ik het pakje ontving, was ik helemaal ontzet toen ik mijn Napoleon Corporal penseel (toch 1399e!) zag rondzwerven in het pakje zonder zelfs maar een bescherming op de tip!!!! Ik heb nog nooit zoiets gezien.... dit prachtige kartonnen beeldje van François 1er als cadeau, dat ik prompt in de prullenbak heb gegooid! U bent allesbehalve professioneel en ik kan u in de toekomst zeer slechte publiciteit garanderen.... Ik zal nooit meer iets bij jullie bestellen. Jullie zijn de slechtste hobbyhandelaren die ik ooit op het web ben tegengekomen... Ik ben echt heel ongelukkig
Het geleverde artikel kwam qua kleur en ontwerp niet overeen met de beschrijving op de website (kit in plaats van afgewerkt model). Lange levertijd door verzending vanuit Frankrijk. De aangeboden ""cadeauverpakking"" was een grap - slordig geniet donkerblauwe papieren zak. De kosten voor het terugsturen van de goederen naar Frankrijk zijn geheel voor rekening van de klant (DHL €11 in mijn geval) en er is geen retourbon of hotline. Ik wacht nu al 3 weken op terugbetaling van het aankoopbedrag - een vraag per e-mail werd ook niet beantwoord ...
Ik vroeg en betaalde voor een cadeaupakket zodat ik het meteen kon aanbieden. Geen spoor van het cadeaupakket en geen excuses - teleurstelling!
Klantenservice reageert niet erg snel. Domm
Ik ben erg teleurgesteld over mijn bestelling. Want op de foto staan 3 spatborden terwijl op de foto van de doos die ik heb ontvangen 1 spatbord staat voor 3 twin essieus. En ik had het op een andere site 2 x goedkoper gezien met 1 spatbord. Maar ik wilde ze alle 3, dus moest ik er meer dan het dubbele voor betalen.
Voor Kerstmis bestelde ik een model dat nooit aankwam en ook het beloofde terugbetalingsbedrag niet. Het ruikt naar oplichterij! Absoluut vermijden!
Ik plaatste de bestelling op de 30e en heb het model nog steeds niet.... bijna 20 euro verzendkosten.... 15 dagen minimaal om het te ontvangen.
Ik heb op 28 december een bestelling gedaan en een spoedverzending van maar liefst 1699 euro betaald. Op 10 januari heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, op 6 januari heb ik een klacht ingediend bij de klantenservice en ze hebben me niet eens geantwoord. Ik denk niet dat ik opnieuw bij hen zal kopen, ook al vind ik de verscheidenheid aan producten die ze aanbieden leuk.
Ik plaatste een bestelling voor batterijen in november 2016.2 maanden later nog niets en slechts één antwoord op mijn mails met de mededeling dat ik moest wachten.....Wie houden ze voor de gek? Ik weet niet eens of ik terugbetaald krijg want voor mijn ongeluk vertrouwde ik ze en betaalde meteen.en 1001 maquettes meteen verzilverd..... Vermijd deze handelaarssite die dieven verbergt omdat ze innen zonder de bestelling te honoreren of je te informeren over de follow-up. Ik ben woedend en ongelukkig omdat ik hoopte op deze batterijen voor de kinderen.
Bestelling niet eens verwerkt Ik heb op 25 november 2016 een bestelling geplaatst en deze dezelfde dag volledig betaald. Vanaf 8 januari 2017 is de bestelling nog steeds niet verwerkt en verzonden. Geen reactie van de klantenservice na 2 e-mails.
Ik heb op 4 december een artikel besteld en betaald via Pay Pal. In antwoord op mijn vraag op 24 december kreeg ik te horen dat de vraag zou worden doorgestuurd naar de klantenservice - ik wacht nog steeds op de goederen of een antwoord of feedback van de klantenservice.
Bestelling niet eens verwerkt Ik heb op 25 november 2016 een bestelling geplaatst en deze dezelfde dag volledig betaald. Vanaf 8 januari 2017 is de bestelling nog steeds niet verwerkt en verzonden. Geen reactie van de klantenservice na 2 e-mails.
I bestellte am 4.12.16 einen Artikel und habe direkt per Pay Pal bezahlt. Auf meine Anfrage am 24.12. wann ich denn Endlich die Lieferung bekäme erhielt ich die Info mein Anliegen werde an den Kundenservice weitergeleitet.... ich warte immernoch vergebens auf ein Feedback bzw. eine Reaktion oder bestenfalls auf die Lieferung......Ich kann die guten Bewertungen über diese Firma nicht nachvollziehen. Einmal und nie wieder... ANHANG.... RESULTAT NACH ÜBER SECHS WOCHEN: In KW32017 erhielt ich eine e-mail des Kundenservice O-To""anscheinend"" sei der Artikel vergriffen und man überweist den Rechnungsbetrag zurück. Und für diese Erkenntnis braucht es über 1.12 Monate ??!! Voor mij niet nachvollziehbar
Een schande... een bestelling die meer dan een maand geleden is geplaatst... telefonische berichten en e-mails zonder reactie... ==Ik ga een klacht indienen wegens fraude.
De site wordt zeer slecht beheerd wat betreft voorraad en verzending. Ik heb twee keer een bestelling geplaatst voor producten die zogenaamd op voorraad waren en elke keer ontbraken er een of meer producten.
Bestelling is nooit aangekomen (verzonden via DHL volgens de site maar zonder trackingnummer - een primeur voor DHL als dit inderdaad het geval is) bijna 2 maanden geleden en GEEN reactie van de dienst na verkoop onaanvaardbaar.... meer dan 300 € in gegaan
Bestelling is nooit aangekomen (verzonden via DHL volgens de site maar zonder trackingnummer - een primeur voor DHL als dit inderdaad het geval is) bijna 2 maanden geleden en GEEN reactie van de dienst na verkoop onaanvaardbaar.... meer dan 300 € in gegaan
Ik heb een bestelling geplaatst nr. 94285 en ik ben nog nooit
Ik heb de maximumprijs (8990 euro!) betaald voor snelle levering door DHL. Helaas is, in tegenstelling tot wat op de site wordt geadverteerd, de levertijd hetzelfde als wanneer ik voor normale levering had betaald. Ik voel me bedrogen en
Bestelling gedaan op 231216 genoteerd in 48u expeditie. Betaling afgeschreven de volgende dag maar 15 dagen later nog steeds geen bestelling of reactie op mijn email klacht!
Ondanks het display is de bestelling nooit weggegaan. Ik wil graag mijn geld terug voor deze bestelling en nooit meer met deze site te maken hebben. Ik ben gewend om op internet te bestellen en ik heb nog nooit zoveel minachting voor de klant gezien.
Ik ben niet tevreden omdat mij levering voor kerst was beloofd en nog steeds niets het pakket heeft zelfs hun bedrijf niet verlaten. meer onmogelijk om lid te worden !!!!!!!! Ik ben erg teleurgesteld!
Zes weken geleden besteld en betaald. Tot op heden geen antwoord op mijn e-mail, geen telefonisch contact mogelijk en natuurlijk geen goederen ontvangen. Dit bedrijf reageert niet eens op een negatieve review. Dus of deze winkel is er vanaf het begin op uit om te frauderen of het gedrag van geld opstrijken zonder er iets voor terug te leveren en vervolgens dood te spelen zou er ook op kunnen duiden dat de winkel blut is. Echt het allerlaatste!
Besteld op 17 december, het zou voor kerst aankomen, maar ik had niets om onder de boom te leggen. Bovendien kon ik op geen enkele manier contact opnemen met de klantenservice.
Ik wilde een model van Star Trek bestellen voor Kerstmis voor mijn vader de eerste keer ontvang ik niet het juiste pakket om 5 dagen van Kerstavond of ingepakt en met het woord zoals ik had gecontroleerd bij het bestellen (extra kosten) dus ik bel ik val op Guillaume zeer vriendelijke verkoper die maakt me een commercieel gebaar dus ik bestel een ander schip de doos is dan tr
Ik heb een bestelling geplaatst op 07122016 geen bestellingen ontvangen voor waarden van 51.90e scam tracking nummer bestaat niet op mondial-relais entreprise feit
Ik heb nog nooit zo'n slecht bedrijf gehad. Levering duurde 10 dagen. Retourneren net zo lang. En ik wacht nu al 5 weken op mijn geld. Vorige week was ik in live chat met een medewerker en nam alle details nog eens door en er gebeurde NIETS. Als ik een bericht stuur gebeurt er NIETS. Nooit meer bij 1001 Modellbau. Gewoon rampzalig.
Ik ontving alle artikelen die ik had besteld, maar na een e-mail voor informatie kreeg ik geen antwoord of informatie. Dus ik ontving de goederen na ongeveer 14 dagen van angst. De selectie van producten is geweldig, maar de informatie en levertijd is niet in te schatten. Ik ben daarom wat ontevreden over de service voor verdere bestellingen. Helaas niet begrijpelijk voor mij. Ik betaal per bankoverschrijving en heb helaas ook een slechte ervaring. Groeten Wittig
Je beste keuze zou zijn om niet van deze site te bestellen.....weigering om een reeds verzilverde bestelling te leveren.....product beschikbaar op de site.....geen antwoord op 1 e-mail na een week wachten.....Na het verzilveren van de betaling wordt u gevraagd om iets anders te nemen.....Ik wil het niet als ik via hen ging was het voor dit product....Het model waarvoor ik betaalde is ook in prijs gestegen dus als ik het wil moet ik opnieuw de bonen morsen.......zeer maffia com
Site niet aanbevolen. Mijn verzoeken om teruggave blijven onbeantwoord
Site wordt verboden. Van de 4 bestellingen hadden er 3 problemen met levering en levertijd (terwijl op de site de apparatuur ""in stock"" of binnen 6 dagen beschikbaar was). Mijn laatste bestelling, die ik de pech had op 08 november 2016 te plaatsen (de apparatuur was dus zonder vertraging leverbaar) ..... Pakket nog steeds niet geleverd en geen nieuws van 1001 maquettes ondanks meerdere herinneringen. Bedankt 1001 Maquettes voor jullie lange levertijden en het niet opvolgen van onze bestellingen.
Besteld op 5 december voor een verjaardagscadeau op 20 december (houten boot om te bouwen). Ik zag pas achteraf de negatieve recensies en kruiste mijn vingers om het te halen. Ik heb gemist! Ik was er vroeg bij om problemen te voorkomen en het was een mislukking, ik moest elders een andere aankoop doen... Pakket geleverd en tot mijn grote verbazing is het pakket superlicht en niet erg omvangrijk... Ik maakte het open en tot mijn verbazing was het gewoon een doos met fittingen. Ik bel de klantenservice die na X pogingen met veel moeite antwoorden en ze vertellen me dat het pakket zo snel mogelijk opnieuw zal worden verzonden door collissimo en dat ze me een bevestigingsmail zullen sturen zodat ik alles zo snel mogelijk kan hebben. Geen e-mail ontvangen, geen geluid, geen beeld. Ik heb een doos met fittingen die me een arm en een been hebben gekost (180€).
Ik wacht nog steeds op terugbetalingen voor bestellingen die ik niet heb gekregen, maar ze hebben mijn rekening zonder problemen gedebiteerd. Ze beloven het geld naar mijn bankrekening over te maken en dan zeggen ze dat het per cheque zal gebeuren.