4.2/5
★★★★☆
op 37537 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Niet alleen hebben jullie me de stickers ten onrechte toegestuurd, maar nadat ik ze meteen naar jullie had gestuurd, heb ik nog steeds geen geld teruggekregen, zij het een kleine, en het is al 20 dagen geleden met verschillende excuses. Ik zal zeker geen zaken meer met jullie doen.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 27/01/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Geen schaamte! Oh jee...begin spijt te krijgen van mijn bestelling na het lezen van site reviews. 6 dagen geleden besteld en nog steeds geen update over de bestelstatus? Helaas voor een snelle en betrouwbare service is het waarschijnlijk het beste om bij eBay/Amazon te blijven.... Lol! Ok Dus het is mijn schuld. Ik had het moeten weten. Geen verandering hier...nog steeds spijt van het bestellen bij deze mensen. BF United Kingdom Deze mensen schamen zich niet! Ze sturen aanbiedingen voor £5 korting op mijn volgende bestelling! Waarom denken jullie clowns dat ik zo dom zou zijn om nog iets bij jullie te bestellen! Mijn oorspronkelijke bestelling werd geplaatst op 21 januari. Eén ding tegelijk, waarom stuurt u mij niet eerst mijn oorspronkelijke bestelling.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, U heeft een product besteld met een vertraging voor verzending. Zoals geschreven op de productpagina evenals uw recapitulatieve winkelwagen en acknoledge dat u het in aanmerking genomen. Lees de verstrekte informatie. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Geen schaamte! Oh jee...begin spijt te krijgen van mijn bestelling na het lezen van site reviews. 6 dagen geleden besteld en nog steeds geen update over de bestelstatus? Helaas voor een snelle en betrouwbare service is het waarschijnlijk het beste om bij eBay/Amazon te blijven.... Lol! Ok Dus het is mijn schuld. Ik had het moeten weten. Geen verandering hier...nog steeds spijt van het bestellen bij deze mensen. BF United Kingdom Deze mensen schamen zich niet! Ze sturen aanbiedingen voor £5 korting op mijn volgende bestelling! Waarom denken jullie clowns dat ik zo dom zou zijn om nog iets bij jullie te bestellen! Mijn oorspronkelijke bestelling werd geplaatst op 21 januari. Eén ding tegelijk, waarom stuurt u mij niet eerst mijn oorspronkelijke bestelling.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 27/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, U heeft een product besteld met een vertraging voor verzending. Zoals geschreven op de productpagina evenals uw recapitulatieve winkelwagen en acknoledge dat u het in aanmerking genomen. Lees de verstrekte informatie. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Ik betaalde 65� voor expresverzending van frankrijk naar zwitserland en moest nog 20 dagen wachten tot mijn pakket aankwam. Ook al stonden alle artikelen vermeld als beschikbaar. De prijzen zijn inclusief btw, maar dat zou niet moeten als de klant buiten Frankrijk woont. (Uiteindelijk betaalde ik ongeveer 413$ voor hetzelfde artikel dat ik op Ebay had kunnen krijgen voor 320$ met snellere verzending en minder problemen. Daarom beoordeel ik het als Slecht voor iedereen die buiten Frankrijk woont. Maar wat ik ook moet zeggen is dat de artikelen in perfecte staat zijn aangekomen en dat alles in orde was. De klantenservice was ook erg aardig en behulpzaam. Maar toch....
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 24/01/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ontving de e-mail 2 dagen nadat ik... Ik ontving de e-mail 2 dagen nadat ik mijn recensie had geplaatst over het niet terugkrijgen van mijn geld. Ik realiseer me dat er fouten worden gemaakt HOEF ik dit nog steeds onprofessioneel vind omdat ik niet zo lang had moeten wachten op iets waar ik lang geleden voor heb betaald of mijn geld terug had moeten krijgen. Ik waardeer het dat u zegt dat ik mijn geld terug zal krijgen en ik hoop en bid dat ik dat hopelijk snel zal krijgen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, We houden onze e-mails bij en zelfs de tijd dat je ze opent en leest. Deze e-mail is dagen geleden verstuurd. Blijf alstublieft oprecht. Hoogachtend,
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ontving de e-mail 2 dagen nadat ik... Ik ontving de e-mail 2 dagen nadat ik mijn recensie had geplaatst over het niet terugkrijgen van mijn geld. Ik realiseer me dat er fouten worden gemaakt HOEF ik dit nog steeds onprofessioneel vind omdat ik niet zo lang had moeten wachten op iets waar ik lang geleden voor heb betaald of mijn geld terug had moeten krijgen. Ik waardeer het dat u zegt dat ik mijn geld terug zal krijgen en ik hoop en bid dat ik dat hopelijk snel zal krijgen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 23/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, We houden onze e-mails bij en zelfs de tijd dat je ze opent en leest. Deze e-mail is dagen geleden verstuurd. Blijf alstublieft oprecht. Hoogachtend,
1 /5
★☆☆☆☆
Ik had besteld op 27 12 2019 een schaalmodel we zijn 22 01 2020 nog steeds geen schaalmodel in zicht op de site zeggen ze 9 werkdagen al 18 dagen en geen vliegtuig in zicht en toch woon ik in Brussel en niet e
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/01/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Orderverwerking - erg lang. Waarom verkoopt u dingen die u niet hebt?
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 21/01/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
NOPE NOPE! Ik zal NOOIT meer bij hen bestellen. Ik heb lang geleden iets besteld voor de verjaardag van mijn man en het is nog steeds niet geleverd. Ik heb een paar keer contact met ze opgenomen en elke keer zeiden ze dat het eraan kwam. De laatste keer schreven ze terug en zeiden dat het helaas een verlies was. ECHT? Super onprofessioneel!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, We hebben je een terugbetaling of een nieuwe zending voorgesteld de dag nadat we je e-mail hadden ontvangen die je niet beantwoordde totdat we je hier antwoordden. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
NOPE NOPE! Ik zal NOOIT meer bij hen bestellen. Ik heb lang geleden iets besteld voor de verjaardag van mijn man en het is nog steeds niet geleverd. Ik heb een paar keer contact met ze opgenomen en elke keer zeiden ze dat het eraan kwam. De laatste keer schreven ze terug en zeiden dat het helaas een verlies was. ECHT? Super onprofessioneel!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 20/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, We hebben je een terugbetaling of een nieuwe zending voorgesteld de dag nadat we je e-mail hadden ontvangen die je niet beantwoordde totdat we je hier antwoordden. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Absoluut vreselijke klantenservice Maart 2020 update: Nog steeds aan het wachten Februari 2020 update: Enkele weken later, na beweren dat ze een terugbetaling aan het verwerken zijn, wacht ik nog steeds. Absoluut vreselijke klantenservice, wachtte een maand op een item dat als verzonden werd aangegeven om vervolgens te horen te krijgen dat ze het als verzonden hadden gemarkeerd als een vergissing zonder oplossing. Zelfs in hun antwoord hieronder kun je zien hoe halfhartig hun klantenservice is. Ik heb zelfs nooit een verontschuldiging ontvangen en wacht nog steeds op mijn geld. Koop niet van deze website. Zoals je hieronder kunt blijven zien, hebben ze zelfs nooit geprobeerd om zich te verontschuldigen, alleen maar meer domme grappen. Dit was een laat cadeauverzoek van mijn neefje en ik was blij dat het hier op voorraad was omdat het overal elders was uitverkocht. In plaats daarvan liep de bestelling na een paar dagen vast en stond er 'verzonden' zonder update of communicatie. Niet iedereen houdt van jouw soort humor, sommige mensen willen gewoon iets kopen en het op het opgegeven adres laten bezorgen binnen het tijdsbestek dat bij de controle werd opgegeven, je weet wel, zoals alle e-commercesites werken. Maar deze niet, ze leveren je bestelling niet af en denken dat ze cool zijn met insider-humor terwijl ze het doen. Ik weet zeker dat wat voor zelfingenomen antwoord ze vervolgens ook zullen geven, het alleen maar zal laten zien hoe weinig ze om hun klanten geven. Letterlijk alles wat gezegd had moeten worden, was 'Het spijt ons zo, we zullen een terugbetaling verwerken' of je had een update kunnen geven over de verzending, terwijl er duidelijk 3 weken lang iets vast zat aan een bestelling die binnen één week geleverd had moeten worden.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer, Het is verzonden, we hebben u verteld dat het waarschijnlijk verloren is gegaan vanwege de tijd en we hebben u verschillende oplossingen voorgesteld. Edit : Meneer, we hebben u geantwoord op uw e-mais en hebben gevraagd om de terugbetaling die plaatsvindt binnen twee weken na de tijd die we hebben gevraagd zoals beschreven in onze verkoopvoorwaarden. Het spijt me dat ik niet heb geantwoord op: ""Dus geen excuses? Alleen wat stomme grappen? Dit is het toppunt van absoluut verschrikkelijke klantenservice. Krijg de klere."" Na mijn antwoord: ""Hallo meneer Harris, We zijn geen oplichterij, een van onze teamleden maakte gewoon een fout en het schip als en eco levering en niet Express ... Celestine ging rechtstreeks naar de Warp ... Ik heb gevraagd om een terugbetaling van uw bestelling omdat het helaas niet beschikbaar is op dit moment bij GW. Gegroet Hydra ... Ik bedoel de Keizer sorry,"" Tweede bewerking: Meneer, als u bij ons koopt, kunt u niet beledigend zijn zoals u deed en niet het minimum aan beleefdheid gebruiken, we zijn nog steeds mensen die u antwoord geven. We begrijpen dat u teleurgesteld bent dat u het cadeau niet hebt ontvangen. We hadden liever humor gebruikt om uw harde e-mails te beantwoorden. We geven veel om onze klanten en we doen zo veel als we kunnen wanneer zij ons dat toestaan. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling gemaakt op 07 januari en betaalde belde de14 reactie pakket geblokkeerd omdat het ontbreekt aan een product in overleg wijzigen we een ref en het pakket vertrekt morgen ofwel! 16 herinnering het pakket is verdwenen houden wij u op de hoogte mijn 88,30 € zijn niet verloren voor iedereen referentie: 189742 en een teleurstellende verjaardag op 17 voor een vriend dwong me om te wenden tot Amazon zult u begrijpen dat ik niet wil om geld te verliezen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/01/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Op 27 december heb ik de aankoop gedaan waarbij stond dat het 8 dagen zou duren voordat het zou arriveren. Vandaag heb ik nog steeds niets ontvangen en het enige wat de vrouw in Spanje doet is moeilijk doen en niet duidelijk maken waar het is of hoe lang het gaat duren.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 16/01/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Absoluut vreselijke klantenservice Maart 2020 update: Nog steeds aan het wachten Februari 2020 update: Enkele weken later, nadat ze beweerden dat ze een terugbetaling aan het verwerken waren, wacht ik nog steeds. Absoluut vreselijke klantenservice, een maand gewacht op een item dat als verzonden werd aangegeven om vervolgens te horen te krijgen dat ze het als verzonden hadden gemarkeerd als een vergissing zonder oplossing. Zelfs in hun antwoord hieronder kun je zien hoe halfhartig hun klantenservice is. Ik heb zelfs nooit een verontschuldiging ontvangen en wacht nog steeds op mijn geld. Koop niet van deze website. Zoals je hieronder kunt blijven zien, hebben ze zelfs nooit geprobeerd om zich te verontschuldigen, alleen maar meer domme grappen. Dit was een laat cadeauverzoek van mijn neefje en ik was blij dat het hier op voorraad was omdat het overal elders was uitverkocht. In plaats daarvan bleef de bestelling na een paar dagen staan als 'verzonden' zonder update of communicatie. Niet iedereen houdt van jouw soort humor, sommige mensen willen gewoon iets kopen en het op het opgegeven adres afgeleverd krijgen binnen het tijdsbestek dat bij de controle werd opgegeven, je weet wel, zoals alle e-commercesites werken. Maar deze niet, ze zullen je bestelling niet afleveren en denken dat ze cool zijn met insider humor terwijl ze het doen. Ik weet zeker dat wat voor zelfingenomen antwoord ze daarna ook zullen geven, het zal alleen maar laten zien hoe weinig ze om hun klanten geven. Letterlijk alles wat gezegd had moeten worden, was 'Het spijt ons zo, we zullen een terugbetaling verwerken' of je had een update van de verzending kunnen geven toen iets duidelijk 3 weken vastzat voor een bestelling die binnen één week geleverd had moeten worden.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 16/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer, Het is verzonden, we hebben u verteld dat het waarschijnlijk verloren is gegaan vanwege de tijd en we hebben u verschillende oplossingen voorgesteld. Edit : Meneer, we hebben u geantwoord op uw e-mais en hebben gevraagd om de terugbetaling die plaatsvindt binnen twee weken na de tijd die we hebben gevraagd zoals beschreven in onze verkoopvoorwaarden. Het spijt me dat ik niet heb geantwoord op : "Dus geen verontschuldiging? Alleen wat stomme grappen? Dit is het toppunt van absoluut verschrikkelijke klantenservice. Krijg de klere."" Na mijn antwoord : ""Hallo meneer Harris, We zijn geen oplichters, een van onze teamleden heeft gewoon een fout gemaakt en het verzonden als en eco levering en niet Express ... Celestine ging rechtstreeks naar de Warp ... Ik heb gevraagd om een terugbetaling van uw bestelling omdat het helaas niet beschikbaar is op dit moment bij GW. Gegroet Hydra ... Ik bedoel de Keizer sorry," Tweede bewerking : Meneer, als u bij ons koopt, kunt u niet beledigend zijn zoals u deed en niet het minimum aan beleefdheid gebruiken, we zijn nog steeds mensen die u antwoord geven. We begrijpen dat u teleurgesteld bent dat u het cadeau niet hebt ontvangen. We hadden liever humor gebruikt om uw harde e-mails te beantwoorden. We geven veel om onze klanten en we doen zo veel als we kunnen als ze ons dat toestaan. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb al gereageerd en mijn recensie is verwijderd. Levering niet volgens afspraak (levering bij een derde partij in plaats van bij mij thuis) ondanks mijn aanwezigheid op mo
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/01/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo Geweldige keuze aan onderdelen! Beschikbaarheid aangegeven op de site --> goed! Werkelijke beschikbaarheid ---> zeer slecht! Bestelling geplaatst op 29.12.19, vandaag is het 12.01.20 en nog niets ontvangen. Verschillende telefoongesprekken met aardige mensen maar alles is ingewikkeld! Er lijkt geen rekening te worden gehouden met mijn afleveradres op een relaispunt...dus wat kun je doen als je overdag niet thuis bent...! Daarom heb ik keer op keer gevraagd en aangedrongen om geleverd te worden waar ik vanaf het begin wilde, d.w.z. op een relaispunt! Ik verzoek om een terugbetaling van de nog niet verzonden artikelen, en wel zo snel mogelijk! Bedankt dat u hier rekening mee houdt, zodat ik hier in de toekomst ook rekening mee kan houden.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/01/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De bestelling duurde langer dan aangegeven. Toen het aankwam bleek dat we een fout hadden gemaakt met de bestelling door een slechte beschrijving van de bestelling. We moesten contact opnemen met de support in Frankrijk omdat de support hier niet antwoordde. Hun antwoord was eigenlijk dat ik een fout had gemaakt.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 11/01/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb begin november een bestelling geplaatst, maar deze is nooit verzonden. Ik heb op 28 november om terugbetaling gevraagd, de dag dat ze bevestigden dat mijn bestelling was verzonden... Ik heb de bestelling toen geannuleerd en sindsdien wacht ik al meer dan 6 weken op terugbetaling... Ik ben erg teleurgesteld en vertrouw deze site niet meer... Ik weet niet of ik ooit mijn geld terug zal krijgen... Ik raad het niet aan
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/01/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik plaatste mijn bestelling op 18 december en het is nog steeds niet aangekomen, ook al zeiden ze dat het voor Kerstmis geleverd zou worden. Ik had eerst de recensies moeten lezen, dan had ik het waarschijnlijk niet besteld.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 08/01/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een model kit besteld op 19... Ik heb een model kit besteld op 19 november met de spoed levering om het hier te hebben voor Kerstmis en het is nog steeds niet aangekomen. Ik heb gemaild en aan de telefoon gesproken om te zeggen dat het artikel niet op voorraad is wat op de webpagina zou moeten staan en dat je niet extra zou moeten betalen voor levering als ze het niet hebben. Ik zal hier nooit meer bestellen echt slechte klantenservice helemaal niet blij
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dit staat vermeld op de productpagina en in je winkelwagen wanneer je bestelt. Bedankt dat u rekening houdt met de informatie die wij verstrekken. Zelfs als het product vertraging oploopt voor verzending, geven sommige mensen de voorkeur aan expresverzending. We kunnen de veiligste manier van levering niet annuleren omdat informatie niet wordt gelezen. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een model kit besteld op 19... Ik heb een model kit besteld op 19 november met de spoed levering om het hier te hebben voor Kerstmis en het is nog steeds niet aangekomen. Ik heb gemaild en aan de telefoon gesproken om te zeggen dat het artikel niet op voorraad is wat op de webpagina zou moeten staan en dat je niet extra zou moeten betalen voor levering als ze het niet hebben. Ik zal hier nooit meer bestellen echt slechte klantenservice helemaal niet blij
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 07/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dit staat vermeld op de productpagina en in je winkelwagen wanneer je bestelt. Bedankt dat u rekening houdt met de informatie die wij verstrekken. Zelfs als het product vertraging oploopt voor verzending, geven sommige mensen de voorkeur aan expresverzending. We kunnen de veiligste manier van levering niet annuleren omdat informatie niet wordt gelezen. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Heel erg slecht Ik bestel op 22 december omdat op het web aangeboden verzending voor 30 de 30e ze sturen me bericht dat ze niet op voorraad hebben dat ze het te sturen voor 7 januari op 6 januari krijg ik dezelfde mail weer ... Ik belde ze op de 30e te zeggen dat het een geschenk van koningen gaf ze dezelfde spottende houding niet oplossen ... Beter om het te kopen in Japan is wat ze doen.... Waardeloze klantenservice
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 06/01/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Niet-naleving van leveringsdata en -locaties zonder voorafgaande kennisgeving
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/01/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
ZEER SLECHTE bestelling' plaats de 91219 we zijn de 06012020 niets ontvangen het enige wat ik te horen heb gekregen is een onderzoek is aan de gang zin meer precisie. Ik raad niet aan t
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/01/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling laten inpakken... Bestelling laten inpakken met een kaartje met opschrift als kadootje. Toen ik het aankreeg na 3 weken wachten (wat al te laat was) was dit heel slecht ingepakt en er zat geen kaartje bij. Ik kan alleen maar denken aan het grond zinken van schaamte. Dit is het laatste wat ik nodig heb.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Goedemorgen, meneer, Waarom heb je geen contact met ons opgenomen via e-mail? Bovendien geeft uw ordernummer niet door. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling laten inpakken... Bestelling laten inpakken met een kaartje met opschrift als kadootje. Toen ik het aankreeg na 3 weken wachten ( wat al te laat was ) was dit heel slecht ingepakt en er zat geen kaartje bij. Ik kon wel door de grond zinken van schaamte. Is de laatste keer dat ik hier bestel.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 05/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Goedemorgen, meneer, Waarom heb je geen contact met ons opgenomen via e-mail? Bovendien heeft u uw bestelnummer niet aangegeven. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Totaal teleurgesteld door de service Een bestelling gedaan op 1612 en aangekomen na Kerst en Nieuwjaar (ontvangen op 0201) De site gaf aan dat de bestelling was doorgegeven aan de vervoerder op 2612 maar deze werd gegeven op 3012 en de bestelling was klaar op 1912 (informatie gegeven door uw site) Het product is erg goed maar niet de verzending Daarnaast had ik gevraagd om een cadeaupakket met een briefje en het pakket werd geleverd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/01/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Model besteld op 11122019 nog steeds niet ontvangen. De mensen die ik aan de telefoon sprak waren echter erg vriendelijk. Doe iets met mondial relay want ik ben helemaal niet tevreden over de levering. Tot op de dag van vandaag heb ik het model nog steeds niet ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/01/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het bedrijf 1001 MAQUETTES communiceert niet. Ik heb 2 e-mails gestuurd naar dit bedrijf op 101219 en 131219 naar ""contact 1001 maquettes"" en ""contact 1001 hobbies"". Vandaag op 01012020 d.w.z. 3 weken later heb ik nog geen antwoord ontvangen op mijn klacht die als volgt luidde (bestelnr. 181900) De deksels van verfpotten nr. SM 378 en MATT 9 kunnen niet worden opgetild. Ik heb een schroevendraaier gebruikt om de deksels beetje bij beetje op te tillen over het hele oppervlak van het rondje, maar de deksels gaan niet omhoog. Het hele oppervlak van de deksels is nu beschadigd. Wat moet ik doen? Zo niet, kunt u mij dan deze 2 potten verf (REVE00378 donkergrijs satijn en REVE00109 antracietgrijs mat) terugsturen en vóór verzending controleren of de deksels probleemloos omhoog komen? Ze moeten proberen om HELLER verfpotten met gebreken door te verkopen of misschien is het namaak? want niet antwoorden op 2 e-mails en verstoppen is een p
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/01/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik zal hier nooit meer winkelen. De lijm was kapot en alle verfpotten zaten onder de lijm. Ik stuurde ze een e-mail waarin ik uitlegde dat we de verfpotten hadden schoongemaakt, maar dat de lijm kapot was en dat ze ons een nieuwe moesten sturen. Ze antwoordden dat ik ze de status van de bestelling moest sturen en tot later Lucas. Ik heb ze twee e-mails gestuurd en ze hebben niet geantwoord. Ik heb ze ook gebeld, maar ze antwoorden niet in het Engels en er is nooit iemand op de chat van de website. Als je vooraf voor een product betaalt, is het minste wat ze kunnen doen ervoor zorgen dat het op de verkeerde plaats aankomt.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 30/12/2019
Vertaalde beoordeling