4.2/5
★★★★☆
op 37612 beoordelingen gepubliceerd

Laatste klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
1001 zuigt Als er een nulwaarde was, zou ik die gebruiken. Ik heb 2 aparte vellen stickers besteld. De ene zei vandaag verzonden en de andere zei verzonden binnen 3-6 werkdagen. Na 14 dagen nam ik contact op en ze vertelden me dat 1 artikel niet op voorraad was en dat ze op zoek waren naar een andere leverancier. Ik vroeg of ze me dat ene artikel wilden sturen dat ze wel hadden en dat weigerden ze. Ik vroeg ze om de bestelling te annuleren en het geld terug te storten, maar dat weigerden ze met het argument dat hun logistiek dat onmogelijk zou maken. Ze adviseerden ook dat hun ""logistician""?? die functie niet kon uitvoeren. Ze zijn net zo slecht als het Chinese bedrijf Goutuin. Ze adverteerden en verkochten goederen die ze niet hadden en ze hergebruikten ook restitutie. Tot slot: 1001 Hobby-kits is waardeloos en ik zal nooit meer zaken met ze doen en ik raad jullie aan dat ook niet te doen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/07/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Stel ik bestel 4 artikelen (accessoires sinds 4 juni 2020) uiteraard al gefactureerd zoals gewoonlijk maar torens niet geleverd op 21 juli. Bestel niet bij deze site, het is echt oplichterij! Anderen zijn veel beter. Oh trouwens, deze review wordt uiteraard niet gevalideerd omdat hij slecht is... meerdere slechte reviews!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/07/2020
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆
Goed gedaan en bedankt. Goed gedaan en bedankt.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 21/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste Crowley, Bedankt voor uw mening. Klanttevredenheid is onze prioriteit. Uw commentaar is essentieel en we hechten er veel belang aan! Om uw vertrouwen te behouden, bieden wij u een kortingscode van 5% die naar uw e-mailadres wordt verzonden. Prettige dag verder.
5 /5
★★★★★
Uitzonderlijke handelaar Grote voorraad. Zeer snelle verzending. Uitzonderlijke klantenservice.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 21/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste Harding, Bedankt voor uw mening. Klanttevredenheid is onze prioriteit. Uw commentaar is essentieel en we hechten er veel belang aan! Om uw vertrouwen te behouden, bieden wij u een kortingscode van 5% die naar uw e-mailadres wordt verzonden. Prettige dag verder.
1 /5
★☆☆☆☆
1001 zuigt Als er een nulwaarde was, zou ik die gebruiken. Ik heb 2 afzonderlijke stickers besteld. De ene zei vandaag verzonden en de andere zei verzonden binnen 3-6 werkdagen. Na 14 dagen nam ik contact met ze op en ze vertelden me dat 1 artikel niet op voorraad was en dat ze op zoek waren naar een andere leverancier. Ik vroeg of ze me dat ene artikel wilden sturen dat ze wel hadden en dat weigerden ze. Ik vroeg ze de bestelling te annuleren en het geld terug te storten, maar dat weigerden ze met het argument dat hun logistiek dat onmogelijk zou maken. Ze adviseerden ook dat hun ""logistician""?? die functie niet kon uitvoeren. Ze zijn net zo slecht als het Chinese bedrijf Goutuin. Ze adverteerden en verkochten goederen die ze niet hadden en ze hergebruikten ook restitutie. Tot slot: 1001 Hobby-kits is waardeloos en ik zal nooit meer zaken met ze doen en ik raad jullie aan dat ook niet te doen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 21/07/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Uitstekende service, vooral tijdens... Uitstekende service, vooral tijdens een pandemie.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 21/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste Alcock, Bedankt voor je mening. Klanttevredenheid is onze prioriteit. Uw commentaar is van essentieel belang en we hechten er veel belang aan! Om uw vertrouwen te behouden, bieden wij u een kortingscode van 5% die naar uw e-mailadres wordt verzonden. Nog een hele fijne dag. Klantenservice 1001 hobby's.
3 /5
★★★☆☆
Als er een nulwaarde was, zou ik die gebruiken. Ik heb 2 aparte vellen stickers besteld. De ene zei vandaag verzonden en de andere zei verzonden binnen 3-6 werkdagen. Na 14 dagen nam ik contact op en ze vertelden me dat 1 artikel niet op voorraad was en dat ze op zoek waren naar een andere leverancier. Ik vroeg of ze me dat ene artikel wilden sturen dat ze wel hadden en dat weigerden ze. Ik vroeg ze de bestelling te annuleren en het geld terug te storten, maar dat weigerden ze met het argument dat hun logistiek dat onmogelijk zou maken. Ze adviseerden ook dat hun ""logistician""?? die functie niet kon uitvoeren. Ze zijn net zo slecht als het Chinese bedrijf Goutuin. Ze adverteerden en verkochten goederen die ze niet hadden en ze hergebruikten ook restitutie. Tot slot: 1001 Hobby-kits is waardeloos en ik zal nooit meer zaken met ze doen en ik raad jullie aan dat ook niet te doen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 21/07/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Uitstekende service, vooral tijdens een pandemie.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 21/07/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Goed gedaan en bedankt.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 21/07/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Geweldige inventaris. Zeer snelle verzending. Uitzonderlijke klantenservice.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 21/07/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Sinds de eerste keer dat ik 1001 modelkits ben gaan gebruiken, ben ik erg onder de indruk van de service en de kwaliteit van de artikelen die ik heb besteld, ze leveren snel en hebben me altijd op de hoogte gehouden van bestellingen, al met al kan ik ze geen ongelijk geven. Keith Lincolnshire.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 20/07/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Producten snel verzonden en goed verpakt. Blij dat ze USP hebben gebruikt om te verzenden in plaats van een andere koerier.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 20/07/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Gebruik alleen Paypal of creditcard!!!! Ik wou dat ik voor de aankoop recensies had gezien Bestelde twee artikelen (waarde ongeveer 2x £100, totaal £200) tijdens Covid -19 (ik was me er volledig van bewust dat de bestelling waarschijnlijk vertraging zou oplopen). Ik betaalde extra voor een snellere verzending (met alles wat er gaande was, verwachtte ik eerlijk gezegd dat het binnen 7-14 dagen geleverd zou worden). Alle artikelen op de website zeiden "op voorraad" op het moment van bestellen, anders had ik ze niet besteld. Een maand later had ik nog geen enkel teken van de bestelling en op hun website stond nog steeds "in behandeling". Ik heb 1001 3 keer gemaild om een ETA voor de bestelling te krijgen, uiteindelijk kreeg ik te horen dat het tweede artikel "niet op voorraad" was (ik geloof dat het op dat moment nog steeds werd weergegeven als ""in stock"" op hun website...), ik gaf hen de mogelijkheid om in plaats daarvan twee van het eerste artikel te leveren. Dat voorstel werd genegeerd en nadat ik bleef aandringen, begonnen ze een nieuwe thread om me opnieuw te vertellen dat het "2e artikel niet op voorraad was". De communicatie was zo goed als nutteloos, een enkele reactie op elke e-mail, gevolgd door een spookreactie elke keer. Ik gaf het op en diende een PayPal-claim in. Ik waarschuwde hen na het indienen van de claim en stelde het alternatief opnieuw voor, wat ze ook negeerden. Ik zou het niet aanraden en ik kan niet genoeg benadrukken dat je ervoor moet zorgen dat je een claim kunt indienen als ze niet leveren (koop alleen met PayPal of Creditcard). Ik geef ze het voordeel van de twijfel, maar het ruikt wel vreemd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/07/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Tijdens een periode van verlof bestelde ik een Vulcan-model en een volledige verfset (29 mei 2020) nadat ik had gezien dat alle artikelen beschikbaar waren om te bestellen, wachtte ik tot 18 juni voordat ik informeerde waar mijn bestelling bleef. Ik kreeg talloze reacties waarin stond ""Door een fout van een van onze leveranciers wachten we nog steeds op het product"". Ze zeiden dat het binnen 5 dagen verzonden zou worden. Dit is niet gebeurd, dus heb ik op 23 juni een terugbetaling afgesproken. Ik begrijp de impact van Covid19, maar in de e-mail stond duidelijk dat de terugbetaling binnen 14 werkdagen zou worden voltooid. Het is nu 19 werkdagen en ondanks dat ik nog een e-mail heb gestuurd om uitleg te krijgen over wanneer ik mijn geld terug zou krijgen (15 juli), heb ik nog niets gehoord en mijn geld nog niet teruggekregen. Slechte beschikbaarheid en nog slechtere terugbetalingsservice.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/07/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Als het mogelijk was om er geen ster op te zetten, zou dat prima zijn. Ik heb het slagschip Bismarck op 21 mei besteld als vaderdagcadeau en ik wacht er nog steeds op, misschien geven ze het me al gemonteerd? Dus nul totaal voor leveringen en nul totaal voor gebrek aan communicatie Ik wacht op een oprechte uitleg vergezeld van een ge
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/07/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Supersnelle levering!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/07/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Goedkoop en snel. Niets om over te klagen alles is OK
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/07/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Snelle, beschermde levering.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/07/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Ik ben zeer tevreden met mijn aankopen bij 1001 Maquettes Zeer goed team Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/07/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Altijd perfecte service Altijd perfecte service en snelle verzending en levering!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 20/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste Levey, Bedankt voor uw mening. Klanttevredenheid is onze prioriteit. Uw commentaar is essentieel en we hechten er veel belang aan! Om uw vertrouwen te behouden, bieden wij u een kortingscode van 5% die naar uw e-mailadres wordt verzonden. Prettige dag verder.
1 /5
★☆☆☆☆
Gebruik alleen Paypal of creditcard!!!! Ik wou dat ik voor de aankoop recensies had gezien Bestelde twee artikelen (waarde ongeveer 2x £100, totaal £200) tijdens Covid -19 (ik was me er volledig van bewust dat de bestelling waarschijnlijk vertraging zou oplopen). Ik betaalde extra voor een snellere verzending (met alles wat er gaande was, verwachtte ik eerlijk gezegd dat het binnen 7-14 dagen geleverd zou worden). Alle artikelen op de website zeiden "op voorraad" op het moment van bestellen, anders had ik ze niet besteld. Een maand later had ik nog geen enkel teken van de bestelling en op hun website stond nog steeds "in behandeling". Ik heb 1001 3 keer gemaild om een ETA voor de bestelling te krijgen, uiteindelijk kreeg ik te horen dat het tweede artikel "niet op voorraad" was (ik geloof dat het op dat moment nog steeds werd weergegeven als ""in stock"" op hun website...), ik gaf hen de mogelijkheid om in plaats daarvan twee van het eerste artikel te leveren. Dat voorstel werd genegeerd en nadat ik bleef aandringen, begonnen ze een nieuwe thread om me opnieuw te vertellen dat het "2e artikel niet op voorraad was". De communicatie was zo goed als nutteloos, een enkele reactie op elke e-mail, gevolgd door een spookreactie elke keer. Ik gaf het op en diende een PayPal-claim in. Ik waarschuwde hen na het indienen van de claim en stelde het alternatief opnieuw voor, wat ze ook negeerden. Ik zou het niet aanraden en ik kan niet genoeg benadrukken dat je ervoor moet zorgen dat je een claim kunt indienen als ze niet leveren (koop alleen met PayPal of Creditcard). Ik geef ze het voordeel van de twijfel, maar het ruikt wel vreemd.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 20/07/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Altijd perfecte service Altijd perfecte service en snelle verzending en levering!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste Levey, Bedankt voor uw mening. Klanttevredenheid is onze prioriteit. Uw commentaar is essentieel en we hechten er veel belang aan! Om uw vertrouwen te behouden, bieden wij u een kortingscode van 5% die naar uw e-mailadres wordt verzonden. Prettige dag verder.
5 /5
★★★★★
Altijd perfecte service en snelle verzending en levering!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 20/07/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Twee artikelen besteld (waarde ca. 2x �100 Totaal �200) tijdens Covid -19 (ik was me er volledig van bewust dat de bestelling waarschijnlijk vertraging zou oplopen). Ik heb extra betaald voor een snellere verzending (met alles wat er aan de hand is had ik eerlijk gezegd verwacht dat het binnen 7-14 dagen geleverd zou worden). Bij alle artikelen op de website stond �instock� op het moment van bestellen, anders had ik ze niet besteld. Een maand later had ik nog geen enkel teken van de bestelling en op hun website stond nog steeds dat de bestelling in behandeling was. Ik heb 1001 3 keer gemaild om een ETA voor de bestelling te krijgen en uiteindelijk kreeg ik te horen dat het tweede artikel �niet op voorraad� was (ik geloof dat het op dat moment nog steeds als ""in stock"" op hun website werd weergegeven...). Ik gaf hen de mogelijkheid om in plaats daarvan twee exemplaren van het eerste artikel te leveren. Dat voorstel werd genegeerd en nadat ik was blijven aandringen, startten ze een nieuwe thread om me opnieuw te vertellen dat het �2e artikel niet op voorraad was�. De communicatie was zo goed als nutteloos, elke keer een reactie op een e-mail, gevolgd door een ghosting. Ik gaf het op en diende een PayPal-claim in. Ik waarschuwde hen na het indienen van de claim en stelde het alternatief opnieuw voor, wat ze ook negeerden. Ik zou het niet aanraden en ik kan niet genoeg benadrukken dat je ervoor moet zorgen dat je een claim kunt indienen als ze niet leveren (koop alleen met PayPal of creditcard). Ik�geef�ze�het�voordeel�van�de�twijfel,�maar�het�riekt�naar�onbetrouwbaar.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 20/07/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Perfect perfect?
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/07/2020
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆
Ik was erg boos toen UPS me een... Ik was erg boos toen UPS me een e-mail stuurde waarin stond dat mijn F-106 model was afgeleverd en dat UPS niet was gezien in de straat waar ik woon. Dus begon ik een claim tegen UPS en de claim werd geweigerd omdat alleen de verzender een claim kan indienen. Op de derde avond, terwijl ik met de claim bezig was, kreeg ik een telefoontje van iemand 4 blokken verderop met de mededeling dat ze mijn zending hadden. De zending was aan mij geadresseerd, maar er stond een verkeerd adres op. Deze vriendelijke persoon onderzocht mijn naam en vond mijn adres en ze waren op weg om het af te leveren. Ik controleerde de bestelling en mijn postadres was correct. Iemand bij de verzender had het verkeerde adres ingevuld. Het model ziet er geweldig uit, maar ik zal een manier moeten vinden om de decals te verwijderen en de set die ik had besteld erop te zetten. Ik zou willen dat ze het vliegtuigmodel zonder decals maken, zodat klanten kunnen aanbrengen wat ze willen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/07/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Snel en gemakkelijk bestellen. Niet gemakkelijk te volgen op de interface, maar levertijden gerespecteerd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/07/2020
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Snelle service
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/07/2020
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆
Ik was erg boos toen UPS me een... Ik was erg boos toen UPS me een e-mail stuurde waarin stond dat mijn F-106 model was afgeleverd en dat UPS niet was gezien in de straat waar ik woon. Dus begon ik een claim tegen UPS en de claim werd geweigerd omdat alleen de verzender een claim kan indienen. Op de derde avond, terwijl ik met de claim bezig was, kreeg ik een telefoontje van iemand 4 blokken verderop met de mededeling dat ze mijn zending hadden. De zending was aan mij geadresseerd, maar er stond een verkeerd adres op. Deze vriendelijke persoon onderzocht mijn naam en vond mijn adres en ze waren op weg om het af te leveren. Ik controleerde de bestelling en mijn postadres was correct. Iemand bij de verzender had het verkeerde adres ingevuld. Het model ziet er geweldig uit, maar ik zal een manier moeten vinden om de decals te verwijderen en de set die ik had besteld erop te zetten. Ik zou willen dat ze het vliegtuigmodel zonder decals maken, zodat klanten kunnen aanbrengen wat ze willen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 19/07/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik was erg boos toen UPS me een e-mail stuurde waarin stond dat mijn F-106 model was afgeleverd en dat UPS niet was gezien in de straat waar ik woon. Ik begon dus een claim tegen UPS en die werd geweigerd omdat alleen de verzender een claim kan indienen. Op de derde avond, terwijl ik met de claim bezig was, kreeg ik een telefoontje van iemand 4 blokken verderop met de mededeling dat ze mijn zending hadden. De zending was aan mij geadresseerd, maar er stond een verkeerd adres op. Deze vriendelijke persoon onderzocht mijn naam en vond mijn adres en ze waren op weg om het af te leveren. Ik controleerde de bestelling en mijn postadres was correct. Iemand bij de verzender had het verkeerde adres ingevuld. Het model ziet er geweldig uit, maar ik zal een manier moeten vinden om de decals te verwijderen en de set die ik had besteld erop te zetten. Ik zou willen dat ze het vliegtuigmodel zonder decals maken, zodat klanten kunnen aanbrengen wat ze willen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 19/07/2020
Vertaalde beoordeling