★★★★☆
op 38066 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Levering te lang en ik moest ervoor betalen! Volgende keer koop ik van de Ierse website of UK
Slechte uitvoering - Ik bestelde online en koos voor Dhl-verzending zodat ik het artikel op tijd zou ontvangen, maar mijn artikel werd met de gewone post verzonden en zal zeker veel later aankomen dan beloofd.
Het aanbod is erg aantrekkelijk, maar de tarieven zijn onbetaalbaar
Een paar dagen na het plaatsen van een bestelling voor een model, nam de klantenservice contact met me op om me te vertellen dat het product niet langer op voorraad was en dat de herstockeringsdatum werd geschat op 4-5 weken. Omdat er niet meer zekerheid was, koos ik voor een terugbetaling (die nu bezig is). Ik waardeer het spontane contact van de klantenservice, ook al was het gezien het bedrag (iets meer dan €450) een minimum. Ik kan ook de aangekondigde levertijd begrijpen gezien de herkomst. Wat me absoluut niet aanmoedigt om het nog eens te proberen, is het aantal reviews dat hier geplaatst is en waarin dit probleem genoemd wordt en het feit dat op het moment van bestellen aangegeven werd dat dit model in 5 exemplaren op voorraad was (tenzij ik me vergis, is dit nu nog steeds het geval! ). Ik vind het zonde om het zo moeilijk te maken om mensen te vertellen hoeveel items op voorraad zijn, wat veel meer nazorgwerk moet betekenen en wat voor een bepaald aantal items moet worden gedaan. In mijn geval was het alsof je jezelf in de voet schoot, want van een aangekondigde voorraad van 5 naar 0 in werkelijkheid gaan, doet me twijfelen aan het bestaan van voorraadcontrole en geeft niet echt een gevoel van betrouwbaarheid. D
Toen we bestelden werd ons verteld dat het 3 tot 4 werkdagen zou duren, maar het model werd 13 dagen later geleverd omdat het niet op voorraad was. We hadden graag bij de aankoop geweten dat ....c voor onze zoon was en dat het wachten te lang duurde.
De doos kwam helemaal kapot aan omdat er geen beschermende verpakking bij zat. Ze hebben direct de doos van het model opgestuurd die gemaakt is van een heel dun karton omwikkeld met plastic. Het was voor een cadeau en het zag er verschrikkelijk uit. Ik zal nooit meer bij deze winkel kopen, omdat je het risico loopt dat de goederen die bij de post aankomen, worden vernietigd.
Op 11 augustus een bestelling geplaatst Meerdere malen contact gehad zowel telefonisch als per mail Blijkbaar wordt ik telkens aan het lijntje gehouden Na meer dan een maand nog steeds niets ontvangen Op de website staat dat mijn bestelling geannuleerd is maar is wel betaald Edit: Op 9 oktober een deel van de bestelling ontvangen Kort daarvoor ben ik door een vriendelijke medewerkster vanuit Frankrijk op de hoogte gesteld van de oorzaak van een blijkbaar uitzonderlijk probleem Na ontvangst van deze deel-bestelling nogmaals gebeld door deze aardige dame met de uitleg waarom het laatste deel nog even op zich laat wachten Service van haar uit is geweldig goed Uiteraard niet prettig om zo lang op de spullen te moeten wachten Vermoedelijke oorzaak van problemen is het computersysteem van 1001
Het model is prima, wat ik niet leuk vond is dat ik niet wist wanneer het zou aankomen, het trackingnummer dat ze me per e-mail stuurden klopte niet, ik probeerde contact met ze op te nemen om het probleem op te lossen en ik kreeg niets. Ze hebben mijn e-mail niet beantwoord. Daarom was de score zo laag.
10 dagen te laat op de aangekondigde leverdatum na een herinnering van mij in mei
Ik plaatste een bestelling voor een model op 4 september en betaalde voor een bezorgdienst die beloofde het pakket tussen 6 en 8 september te bezorgen. Op 7 september stuurde ik een e-mail met de vraag naar de status van het pakket en kreeg te horen dat het de volgende dag (zaterdag 8 september) of begin volgende week zou aankomen. Er werd mij ook verteld dat ik de trackingcode zeker op de 8e zou ontvangen. Ik vertelde hen hoe ongelukkig ik was omdat ik extra geld had betaald om het pakket tussen de 6e en de 8e te laten bezorgen. Ik probeerde op verschillende manieren contact op te nemen en kreeg de trackingcode op maandag via de chat van de klantenservice. Uiteindelijk kwam het pakket op de 12e aan en de trackingcode werd de dag ervoor naar me gemaild. Het pakket was correct en kwam in goede staat aan. Over het algemeen is mijn beoordeling slecht en ik ben teleurgesteld.
De levertijd was een beetje lang en het pakket kwam verbrijzeld aan, maar niets gebroken van binnen door de tracking van pakket imp
Ik stuurde voor de Douglas Bader ... Ik stuurde voor de Douglas Bader spitfire model het kwam vandaag in een effen bruine doos die was in perfecte staat ""Maar"" toen ik het geopend om de kit doos onthullen ik was niet blij een beetje, de kit doos was gehavend in feite als ik was gegaan naar een lokale modelbouwwinkel en het was de laatste kit in voorraad zou ik niet hebben gebracht het in die staat. Ik zal zeker niets meer van deze verkoper kopen.
Ik stuurde voor de Douglas Bader ... Ik stuurde voor de Douglas Bader spitfire model het kwam vandaag in een effen bruine doos die was in perfecte staat ""Maar"" toen ik het geopend om de kit doos onthullen ik was niet blij een beetje, de kit doos was gehavend in feite als ik was gegaan naar een lokale modelbouwwinkel en het was de laatste kit in voorraad zou ik niet hebben gebracht het in die staat. Ik zal zeker niets meer van deze verkoper kopen.
Klantenservice en levering onberispelijk (op tijd). Aan de andere kant was het product (dolphin helikopter) duidelijk al geopend omdat het beschadigd was (landingsgestel los). Het artikel was in de aanbieding, maar er was geen sprake van enige korting.
De behandeling was uitstekend, maar de levertijd van het materiaal is te lang.
Snelle terugbetaling van het product Ik betreur een gebrek aan ervaring van de klantenservice om mij de vertraging van deze bestelling uit te leggen en vooral de dela
Niet de snelste levering Niet de snelste levering
Niet de snelste levering Niet de snelste levering
Waarom duurt het zo lang voordat mijn bestelling wordt geleverd? Waarom duurt het 10 dagen vanaf het moment van mijn bestelling (30 juli) voordat jullie twee kleine velletjes decals uit jullie voorraad hebben gehaald, in een envelop hebben gedaan en op de post hebben gedaan? Waarom hebt u mij het trackingnummer van mijn bestelling niet doorgestuurd, zoals u zei dat u zou doen? Waarom heb je CALIFORNIA weggelaten uit het adres dat ik je heb gegeven? Waarom hebben jullie mijn postcode vermengd met een heleboel andere nummers, waardoor het heel moeilijk is om te weten waar het pakket naartoe ging? Dit verklaart waarschijnlijk waarom het nog eens 16 dagen duurde vanaf het moment dat je het pakket op de post deed tot het moment dat ik het gisteren (25 augustus) ontving.
Waarom duurt het zo lang voordat mijn bestelling wordt geleverd? Waarom duurt het 10 dagen vanaf het moment van mijn bestelling (30 juli) voordat jullie twee kleine velletjes decals uit jullie voorraad hebben gehaald, in een envelop hebben gedaan en op de post hebben gedaan? Waarom hebt u mij het trackingnummer van mijn bestelling niet doorgestuurd, zoals u zei dat u zou doen? Waarom heb je CALIFORNIA weggelaten uit het adres dat ik je heb gegeven? Waarom hebben jullie mijn postcode vermengd met een heleboel andere nummers, waardoor het heel moeilijk is om te weten waar het pakket naartoe ging? Dit verklaart waarschijnlijk waarom het nog eens 16 dagen duurde vanaf het moment dat je het pakket op de post deed tot het moment dat ik het gisteren (25 augustus) ontving.
Een beetje teleurgesteld met de ontvangst van mijn bestelling 4 modellen besteld op 25718ontving 3 modellen op 23718 1° niet-naleving van de levertijd 2° onvolledige bestelling 3° verpakking zending leed aan het tansport met de gevolgen die wordt geraden. ik houd mijn vertrouwen in u ondanks deze kleine gedoe terwijl de wens dat deze zorgen geen resonnance in mijn toekomstige bestellingen in welk geval mijn voorkeur zal worden gericht op andere leveranciers.
Ik heb een artikel besteld en beschadigd... Ik heb een artikel besteld en beschadigd ontvangen. Ik heb foto's opgestuurd en moet het artikel nog steeds terugsturen naar Frankrijk. Er werden geen namen gegeven, alleen de klantenservice! Het artikel kostte niet zoveel geld, maar ik heb wel mijn geld teruggevraagd. Het artikel was een vacuümgevormde overkapping die gemakkelijk kan worden geplet en werd in een envelop verzonden! Het had in een doos moeten zitten. Geen goede ervaring. Ken
Ik heb een artikel besteld en beschadigd... Ik heb een artikel besteld en beschadigd ontvangen. Ik heb foto's opgestuurd en moet het artikel nog steeds terugsturen naar Frankrijk. Er werden geen namen gegeven, alleen de klantenservice! Het artikel kostte niet zoveel geld, maar ik heb wel mijn geld teruggevraagd. Het artikel was een vacuümgevormde overkapping die gemakkelijk kan worden geplet en werd in een envelop verzonden! Het had in een doos moeten zitten. Geen goede ervaring. Ken
Goederen ok. en heel redelijk geprijsd, maar 6 weken voor levering zet verzending rechtstreeks uit China nog steeds in de schaduw
Hoewel ik al een verzendbevestiging had, werd ik verschillende keren gevraagd om het proces af te ronden. Resultaat: onnodig e-mailverkeer ... en dat voor ongeveer 20 €. Het geleverde model voldeed volledig aan mijn verwachtingen.
Beschadigd aangekomen heb ik het gebroken hoofd van het figuur vastgelijmd en de twee figuren al geschilderd en tot een model gebouwd. Een verdere reactie is dus niet nodig.
Erg mooie set decals, goed verpakt, bedankt. Peter
Als ik een 2,5 kon geven, zou ik Als ik een 2,5 kon geven, zou ik dat doen. Ik heb een vacuümhemel besteld en deze ontvangen in een 'gedempte envelop'. Zoals je je kunt voorstellen, was deze op een bepaald moment tijdens het transport beschadigd. 1001 was snel genoeg om zonder kosten een andere te sturen om hem te vervangen. Maar het kwam aan in een gedempte envelop - beschadigd... Als je dit leest 1001, gebruik dozen, zelfs kleine om het product te beschermen. Ze waren echter snel genoeg met de volledige terugbetaling, dus een 'acceptabele' service in die zin dat ik mijn geld zonder problemen terugkreeg. Bedankt.
Als ik een 2,5 kon geven, zou ik Als ik een 2,5 kon geven, zou ik dat doen. Ik heb een vacuümhemel besteld en deze ontvangen in een 'gedempte envelop'. Zoals je je kunt voorstellen, was deze op een bepaald moment tijdens het transport beschadigd. 1001 was snel genoeg om zonder kosten een andere te sturen om hem te vervangen. Maar het kwam aan in een gedempte envelop - beschadigd... Als je dit leest 1001, gebruik dozen, zelfs kleine om het product te beschermen. Ze waren echter snel genoeg met de volledige terugbetaling, dus een 'acceptabele' service in die zin dat ik mijn geld zonder problemen terugkreeg. Bedankt.
Ik heb decals gekocht voor een modelvliegtuig waaraan ik werkte en de decals zagen er geweldig uit en ik heb ze zonder problemen aangebracht.
De verzending en de aandacht van 10 maar het model was erg slecht. Sommige onderdelen misten gaten, andere pasten niet goed....
Ik heb voor deze site gekozen vanwege de ruime keuze aan lakken en de tijdige levering, maar ondanks de ruime keuze zijn de prijzen van de modellen nogal schandalig. De astrolabium is bijvoorbeeld 356,25 met de 6% korting, maar ik vond hem voor 219 op een andere site.
De levertijd was erg goed. En de voorbereiding van de bestelling was erg snel, misschien te snel omdat de verpakking basic was. Een van de onderdelen van mijn bestelling was ik kwijtgeraakt. Bovendien werd de catalogus die ik had moeten ontvangen vervangen door een eenvoudige moto....-poster, wat een beetje teleurstellend was.
Hallo meneer om u te vertellen dat ik mijn Rafale patch ontvangen maar met een behoorlijke vertraging volgende keer zorg ervoor dat het een kan sneller dank u hoe dan ook. Hoogachtend de heer Vu Robert .
De verpakking komt altijd beschadigd aan... Waarom pakken jullie je bestellingen niet goed in?
Zeer goede serviceEr zijn zoveel kits om uit te kiezen uit een zeer lange lijst.
Absoluut geen aanrader. Ik betaalde voor expreslevering om het voor een specifieke datum te krijgen die niet werd aangeboden door de standaardpost en het kwam uiteindelijk zelfs later aan dan de afgesproken standaarddatum ondanks dat ik een
IK KAN NOG NIET ECHT MIJN MENING GEVEN OVER DE SERVICE OMDAT HET DE EERSTE AANKOOP IS DIE IK OP 19 JULI HEB GEDAAN EN IK DE BESTELLING NOG NIET HEB ONTVANGEN, WAARSCHIJNLIJK OMDAT ZE NIET ALLES OP VOORRAAD HEBBEN EN ME DUS INFORMEREN OVER DE DETAILS VAN DE BESTELLING.
Niet erg onder de indruk van de verzending Niet erg onder de indruk van de verzending 1 er werd verteld dat het naar DHL zou gaan, maar dat was niet zo. 2 twee weken wachten op verzending 3 de verzending was niet in dozen verpakt maar in dun zwart plastic 4 de dozen in het plastic waren aan één kant geplet en het plastic was opengescheurd. Dit is de eerste keer dat ik een probleem heb gehad, hopelijk de laatste, alle andere bestellingen waren geweldig.
Niet erg onder de indruk van de verzending Niet erg onder de indruk van de verzending 1 er werd verteld dat het naar DHL zou gaan, maar dat was niet zo. 2 twee weken wachten op verzending 3 verzending was niet in dozen verpakt maar in dun zwart plastic 4 de dozen in het plastic waren aan één kant geplet en het plastic was opengescheurd. Dit is de eerste keer dat ik een probleem heb gehad, hopelijk de laatste, alle andere bestellingen waren geweldig.