★★★★☆
op 38052 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Een bestelling die op 14 april was verzonden, had tussen 24 en 28 april moeten aankomen en op 2 mei had ik hem nog steeds niet ontvangen, ondanks het feit dat er €5,99 voor portokosten in rekening werd gebracht. Dit is voor mij nauwelijks een stimulans om weer bij u te bestellen, als ik zie dat een concurrent de volgende dag in België levert, zonder portokosten !!!!!. Ik kijk ernaar uit om van u te horen. Met vriendelijke groeten
Ik plaatste een bestelling op 0104 die werd aanvaard op 0304 en de leveringsdatum werd opgegeven als tussen 1204 en 1704 (meer dan 10 dagen, wat al veel is). Toen ik op 1904 niets zag aankomen, nam ik contact op met de dienst na verkoop en blijkbaar waren er 2 producten niet beschikbaar. De beschikbare producten werden naar mij opgestuurd en ik ontving ze op 2704, 24 dagen na bestelling. Dit is onaanvaardbaar. Sinds 1904 is er nog een bestelling geweest van andere producten waarvan ik nog steeds geen nieuws heb en nu gaat het bijna een maand duren. Ik kan u net zo goed vertellen dat ik erg ongelukkig ben. Ik ben gespecialiseerd in vliegtuigen uit de 2e wereldoorlog. Ik heb heel wat bestellingen geplaatst op deze site als ik me goed herinner, maar dit zal de laatste zijn. Er zijn andere modelsites op het net. Hier ben ik
De ervaring is NEGATIEF. Ze zijn het pakket kwijtgeraakt en ik heb het verschillende keren moeten claimen. Niemand beantwoordde mijn e-mail. Toen ze eindelijk antwoordden en me vertelden dat ze het opnieuw zouden sturen, stuurden ze me een heleboel automatische e-mails die nutteloos waren. Totaal: bijna een maand om het te ontvangen. Nu komt het ergste: de kwaliteit is verschrikkelijk, de foto van de buitenkant lijkt absoluut niet op de inhoud (kleine grijze stukjes zonder kleur)...godzijdank kwam het niet op 15 euro (zelfs de slechtste Chinees heeft die kwaliteit niet)...ik zal nooit meer iets van ze kopen.
Mijn bestelling no.101993 van 12.04.2017 is nog niet ontvangen door mij tot vandaag 26.04.2017 1200 uur Dit verbaast me zeer! Heerbert Lieb
Meer dan een maand geleden vond ik op de ""1001 models"" website een aantal producten tegen zeer concurrerende prijzen. Toen ik ze probeerde te kopen, liet het systeem me weten dat de producten die ik vroeg over ongeveer een maand beschikbaar zouden zijn, dus ik was bereid om geduldig te wachten. Toen ik een paar dagen geleden vroeg om een berichtje wanneer de artikelen beschikbaar zouden zijn, kreeg ik een e-mail van het bedrijf dat de artikelen weer op voorraad waren en dus ging ik aan de slag om ze te kopen zoals beschreven op de website. Op 2142017 maakte ik mijn keuzes door de producten in het winkelwagentje te plaatsen, ik deed de betaling en na een paar uur ontving ik een e-mail met de titel [1001 MODELLINI] Order Confirmation Fri 214 20:23 waarmee ik werd bedankt dat ik bij hen had besteld met de details van de bestelling het bestelnummer het betaalde bedrag met zelfs de betaalmethode en de beschrijving van de gekochte producten. Maandag 244 om 09:16 uur nog een e-mail met de mededeling: uw bestelcode xxxxxx is klaargezet! Dezelfde dag om 11:09 uur nog een e-mail met de volgende inhoud: """Geachte klant De door u bestelde artikelen zijn helaas uitverkocht en we weten niet wanneer ze weer beschikbaar zullen zijn. Wilt u liever producten van gelijke waarde kiezen om een tegoedbon te ontvangen of uw geld terug te krijgen? Hartelijk dank voor uw begrip Klantenservice 1001 MODELLINI poweredby Presta ShopTM" ". Wat kan ik zeggen? Ik protesteerde dat ik een geldige aankoop had gedaan en in overeenstemming met de aangegeven voorwaarden, zozeer zelfs dat er een factuur werd uitgegeven op mijn naam en bovendien waren op de site de producten die ik had aangevraagd te zien, maar met een exorbitante prijs in vergelijking met de eerder in rekening gebrachte prijs, dus de producten waren er wel en werden bewust niet naar mij opgestuurd. Hierna ontving ik op 25 april een laatste e-mail met de volgende tekst: "" Hi Massimo de beschikbaarheid van de artikelen is nog niet bijgewerkt. Ik bevestig dat deze artikelen niet beschikbaar zijn. Onze excuses voor het ongemak. We zullen je bestelling zo snel mogelijk terugbetalen. Met vriendelijke groet. Ik heb me overgegeven aan de arrogantie van degenen die zich verschuilen achter een site en niet de moed hebben om hun fout toe te geven, namelijk dat de producten werden geadverteerd tegen een zeer voordelige prijs, misschien per ongeluk of met een specifiek doel (ik wil het niet onderzoeken), maar vervolgens, in strijd met de wetten van de markt, gaven ze er de voorkeur aan om te zeggen dat er geen beschikbaarheid meer was in plaats van een nadelige levering te doen. dat is het: u beslist over de betrouwbaarheid van dit bedrijf.
Betaald voor modellen Betaald voor modellen Op 10 april Het is nu de 22e en heb het nog niet ontvangen NIET GOED
Betaald voor modellen Betaald voor modellen Op 10 april Het is nu de 22e en heb het nog niet ontvangen NIET GOED
Zeer lange levertijd! Er zaten 12 dagen tussen de aankondiging ""Uw artikel is verzonden"" en de daadwerkelijke ontvangst!
Levertijd 5 dagen 3 weken na niets ontvangen mail gestuurd naar klantenservice geen reactie. Echt teleurgesteld in deze site voor het bestellen van fort domm
De site biedt een breed scala aan verven en ik kon vinden wat ik zocht. Ik was echter erg teleurgesteld door de levering. Ik koos voor expreslevering in het buitenland om voor het weekend geleverd te worden (levering aangekondigd tussen woensdag en vrijdag). Dit kostte me nog steeds meer dan 30 euro (voor 48 euro aan goederen). Het pakket werd pas op woensdag klaargemaakt en kwam op MAANDAG aan! Met expreslevering voor deze prijs is het minste wat je kunt doen de deadlines respecteren. Normale levering kostte de helft van de prijs en was gepland voor dinsdag... Bovendien, toen ik het langverwachte pakket opende, was de matte gele emailverf die ik had besteld vervangen door aquacolor acrylverf! Gezien de voorwaarden voor retourzending (bezorg- en retourkosten worden niet vergoed) is het beter om het af te handelen omdat de fout van de voorbereiding
Het duurde te lang om mijn bestelling te verzenden en ... Het duurde te lang om mijn bestelling te verzenden en DHL levert een slechte service, mijn bestelling (een boek) is nu nog steeds in bestelling en DHL is niet behulpzaam om mijn spullen weg te krijgen. Dus dit is mijn ervaring tot nu toe, wat betreft de kwaliteit van de bestelling, nog geen commentaar omdat ik het nog niet ontvangen heb!
Het duurde te lang om mijn bestelling te verzenden en ... Het duurde te lang om mijn bestelling te verzenden en DHL levert een slechte service, mijn bestelling (een boek) is nu nog steeds in bestelling en DHL is niet behulpzaam om mijn spullen weg te krijgen. Dus dit is mijn ervaring tot nu toe, wat betreft de kwaliteit van de bestelling, nog geen commentaar omdat ik het nog niet ontvangen heb!
Ik ben erg teleurgesteld omdat de leverdatum is verstreken en ik nog steeds niets heb ontvangen. Het bedrag van het artikel is zonder problemen afgeschreven, dus ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Trage levertijd. Ik heb een eenvoudig vel stickers besteld. Ik weet niet waarom het bijna drie weken duurt voordat ze geleverd worden.
Trage levertijd. Ik heb een eenvoudig vel stickers besteld. Ik weet niet waarom het bijna drie weken duurt voordat ze geleverd worden.
Materiaal theoretisch verzonden op 21 maart 2017 tot datum 05 april 2017 nog niet aangekomen. Verzoek gedaan om informatie via e mail van waar de bestelling is tot op heden na een week nog niemand geantwoord. Ik vind het gedrag oneerlijk ik denk niet dat er in de toekomst nog nieuwe bestellingen van ons zullen komen. Integendeel, ik vind deze situatie zeer gevaarlijk en onbetrouwbaar. Deze houding is een verlies van vertrouwen je weet wanneer je betaalt maar je weet niet of je de goederen zult ontvangen. Geen nieuwe situatie maar een herhaling van een andere bestelling die gelukkig enkele weken later aankwam. Ik stel voor dat als het de verzending is die uw zwakke punt is misschien is het beter om de methode te veranderen en voor communicatie per e-mail niets voor en niets nu. Ik heb medelijden met je, je hebt potentieel.
Onze bestelling was 19 maart maar ... onze bestelling was 19 maart maar heb het product nog steeds niet ontvangen is het zoek geraakt kreeg geen trackingnummer dus dacht dat het niet verzonden was waar is mijn pakket
Onze bestelling was 19 maart maar ... onze bestelling was 19 maart maar heb het product nog steeds niet ontvangen is het zoek geraakt kreeg geen trackingnummer dus dacht dat het niet verzonden was waar is mijn pakket
Pakket niet in overeenstemming met mijn aankoop
Ik betaalde 17 € meer voor een verzendservice die beloofde het pakket binnen 2 tot 3 dagen te leveren en het duurde anderhalve week. Ik nam contact op met het bedrijf en het enige wat ze me konden vertellen was dat het pakket al was verzonden, maar ze wilden niets zeggen over de zwendel van 17 €. Verschrikkelijk, ik zal nooit meer iets van hen kopen.
Gezien de portokosten is het onaanvaardbaar dat je bestelling 6 dagen na het plaatsen ervan nog niet is geleverd
Houdt zich niet aan de beloofde deadlines zegt niets over de beschikbaarheid van producten verliest de pakketten. Defecten twee keer gevonden, de eerste keer moesten ze me terugbetalen na 15 dagen wachten op de bestelling in feite niet beschikbaar.
Al anderhalve maand krijg ik mijn geld terug omdat de artikelen die ik bestelde niet op voorraad waren. Het bedrijf is al gerapporteerd aan de DDPP in Parijs voor soortgelijke problemen. Met wie moet ik contact opnemen? Wie is de baas in dit bedrijf? Wie is in staat om een eenvoudige overboeking te doen naar een rekening die al vele malen is opgegeven? Wat wordt er gedaan met het woord dat door leden van het bedrijf is gegeven? Moet het niet terugbetalen van het betaalde bedrag niet als diefstal worden beschouwd? WIE NEEMT DE VERANTWOORDELIJKHEID EN MAAKT DE OVERSCHRIJVING ZOALS HET HOORT? Ik zal deze kwestie vandaag met mijn manager bespreken. Helaas behandel ik terugbetalingen niet rechtstreeks. Ik houd u op de hoogte. Hoogachtend ...En nog 4 dagen te gaan!
Van mijn kant ben ik erg teleurgesteld in 1001 Maquettes de levertijd is te lang.de gekozen producten zijn niet altijd beschikbaar.bestelling geplaatst op 210217 we zijn op 130317 nog steeds NIETS.Ik heb zelfs lang gedacht dat het een frauduleuze site was.Ik raad het ten zeerste af.
Onzin 14 dagen en geen informatie over waar pakket is!
Onzin 14 dagen en geen informatie over waar pakket is!
2 maanden levertijd voor twee verschillende bestellingen Noch gedaan, noch gedaan
Voor mijn eerste bestelling bij u ..... zeer teleurgesteld ..... want tot op heden heb ik nog steeds niet ontvangen mijn bestelling ... zeer belangrijk om verbintenissen te respecteren .... in de toekomst ga ik naar een andere
Vreselijke service Goederen werden pas na bijna 2 weken verzonden (ondanks dat ze op voorraad waren), ze werden pas verzonden nadat ik had gezegd de bestelling te annuleren. Tot dat moment kreeg ik alleen te horen dat de goederen binnenkort verzonden zouden worden. Bovendien werden de goederen niet verzonden door royal mail maar door Hermes, die zelden in mijn straat bezorgen. Oh en de artikelen werden op mijn stoep achtergelaten.
Vreselijke service Goederen werden pas na bijna 2 weken verzonden (ondanks dat ze op voorraad waren), ze werden pas verzonden nadat ik had gezegd de bestelling te annuleren. Tot dat moment kreeg ik alleen te horen dat de goederen binnenkort verzonden zouden worden. Bovendien werden de goederen niet verzonden door royal mail maar door Hermes, die zelden in mijn straat bezorgen. Oh en de artikelen werden op mijn stoep achtergelaten.
Levertijd te lang en uitleg over levertijden alles behalve duidelijk validatietijd van bestelling + tijd uitgedrukt in werkdagen + levertijd. Uiteindelijk werd een bestelling geplaatst op 82 geleverd op 202. Ik bestelde trouwens een Humbrol (HU033) enamel verf en ontving een acrylverf.
Hallo, ik betaalde de porto die nodig is voor een levering in 24 uur en ik ontving het pakket 3 weken later .. en toen ik het pakket opende kreeg ik een 124 en ik bestelde een 112 en het ergste is dat de verf niet overeenkomt met het plan en de bel van de fiets en breken ... Ik ben erg teleurgesteld en ik hoop dat 1001maquettes vas
Om een juiste beoordeling te kunnen geven, zou ik het pakket moeten hebben ontvangen....wie dwaalt waarheen? de vervoerder kreeg het, toen niet... dus wiens schuld is dat? het is me duidelijk dat ik niet meer bij 10001 zal kopen... want ik zou het binnen 3 tot 4 dagen hebben... en nu is het dubbel..... dus wie houdt me voor de gek? de bezorger of 1001 maquettes ....wie zou het morgenavond aan een kind cadeau geven? nu is het verpest... ik kan er niet meer tegen!
Ik kreeg niet het model dat ik wilde de onderdelen die ik ontving zijn accessoires voor een tankwanneer op de site is het niet ind
Ik zou nul sterren geven als dat mogelijk was! Ik bestelde een model areoplane kit op 8 december 2017 en het is nooit aangekomen. Ik kreeg een e-mail dat het op 17 december was verzonden en het kwam nog steeds nooit. Ondanks het vele malen contact opnemen met 1001 Models via hun website, e-mail, Facebook en telefoon (antwoordapparaat, mijn Franse vriendin liet zelfs een bericht achter in het Frans!) hebben ze nooit op mij gereageerd. Ik ben erg boos omdat ik geen geld meer heb en mijn 90 jaar oude opa zijn kerstcadeau mist. GEBRUIK DIT BEDRIJF NOOIT!
Ik zou nul sterren geven als dat mogelijk was! Ik bestelde een model areoplane kit op 8 december 2017 en het is nooit aangekomen. Ik kreeg een e-mail dat het op 17 december was verzonden en het kwam nog steeds nooit. Ondanks het vele malen contact opnemen met 1001 Models via hun website, e-mail, Facebook en telefoon (antwoordapparaat, mijn Franse vriendin liet zelfs een bericht achter in het Frans!) hebben ze nooit op mij gereageerd. Ik ben erg boos omdat ik geen geld meer heb en mijn 90 jaar oude opa zijn kerstcadeau mist. GEBRUIK DIT BEDRIJF NOOIT!
Ongelooflijk lange levertijden. Zoek elders goedkoper en efficiënter
Ongelooflijk lange levertijden. Zoek elders goedkoper en efficiënter
Ik krijg een herinnering om mijn aankoop te beoordelen, ook al wacht ik al weken op de levering... Het is nu aan u om te reageren op mijn herinneringen.
Het is al twee weken geleden dat ik een bestelling heb geplaatst en ik heb nog steeds niets ontvangen. Het is France maquette niet waard, die zijn erg snel met het versturen van bestellingen.