★★★★☆
op 38065 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Gekocht op 16/10/17 Super Mario Bros. Puzzle Ground Pond Beschikbare levering 2-4days. Gebeld 1 week rond Levering binnen een week sorry. Slecht Duits Frans accent.2 weken rond gebeld levering binnen een week sorry. zo ging het 6 weken door. Pakket kwam uit Frankrijk via Nederland. Ik kreeg alleen valse trackingnummers en geen van DHL. Dezelfde meneer met het Franse accent was steeds moeilijk te verstaan, niet in de laatste plaats door zijn luidruchtigheid. alternatieve nummers of medewerkers waren niet beschikbaar. Hij was rustig en relatief vriendelijk, maar niet erg behulpzaam. Constant zeggen ""levering komt zeker binnen een week"" in de hoop dat het op een gegeven moment goed komt helpt niet. gelukkig hadden we elders andere verjaardagscadeaus gekocht. Zelfs de Chinees was sneller geweest en voor de helft van het geld. Sapwinkel nooit meer!!!!!
Klantenservice Bestel Klantenservice Bestel: 116445 Geplaatst op 11/13/2017 05:06:45, Bestelde goederen: CC030-2 Pince Cravate / Tie Clip : Mig 29 Fulcrum, Vervoerder: DHL Verzonden binnen 4-6 dagen 19,99, Totaal betaald: $45.18. Geleverd 11/28/2017 13:33 Pince Cravate / Tie Clip : Bell 206 Jetranger. Hoe lossen we dit probleem op ???
Klantenservice team Bestelling Klantenservice team Bestelling: 116445 Geplaatst op 11/13/2017 05:06:45, Bestelde goederen: CC030-2 Pince Cravate / Tie Clip : Mig 29 Fulcrum, Verzendmaatschappij: DHL Verzonden binnen 4-6 dagen 19,99, Totaal betaald: $45.18. Geleverd 11/28/2017 13:33 Pince Cravate / Tie Clip : Bell 206 Jetranger. Hoe lossen we dit probleem op ???
Ongelooflijk. Pakket is nog niet aangekomen. Rampzalig. Niet aan te bevelen.
Besteld ontvangen in de tijd, maar de kwaliteit en de grootte van het model is een lachertje ... gegoten plastic Ik weet zeker dat hetzelfde te vinden voor € 1 op eBay ... terwijl er het is ...
Voor een bestelling die ik op 6 november heb geplaatst, wacht ik nog steeds op levering van apparatuur die op voorraad zou zijn.
Nooit meer opnieuw Verzending duurt veel te lang. Ik heb 5 weken geleden besteld en nog steeds niets ontvangen. Geen reactie bij klacht per mail. Vreselijke prijzen: De meeste artikelen zijn bijna dubbel zo duur als bij concurrenten zoals Hannants. Niet acceptabel. Ik heb alleen besteld omdat ik deze speciale kit ergens anders vond.
Nooit meer opnieuw Verzending duurt veel te lang. Ik heb 5 weken geleden besteld en nog steeds niets ontvangen. Geen reactie bij klachten per mail. Vreselijke prijzen: De meeste artikelen zijn bijna dubbel zo duur als bij concurrenten zoals Hannants. Niet acceptabel. Ik heb alleen besteld omdat ik deze speciale kit ergens anders vond.
Veel artikelen niet beschikbaar. levering na 16 dagen zelfs geen schaduw. onmiddellijke kwijtschelding van creditcard. slechte of onbestaande artikelbeschrijving. zeer slechte ervaring!
Ik heb een bestelling geplaatst en het is nu al 10 dagen geleden dat ik mijn producten heb ontvangen en toch is mijn creditcard gedebiteerd. Ik heb contact opgenomen met de website zonder oplossing of reden waarom ik mijn bestelde producten niet heb ontvangen.
Ik heb een bestelling geplaatst en het is nu al 10 dagen geleden dat ik mijn producten heb ontvangen en toch is mijn creditcard gedebiteerd. Ik heb contact opgenomen met de website zonder oplossing of reden waarom ik mijn bestelde producten niet heb ontvangen.
Zeer slechte ervaring met deze site. voorraad niet bijgewerkt. verfbestelling bij hen geplaatst met beschikbare voorraad vermeld op de site. maar twee weken later moet ik hen bellen om te horen dat mijn bestelling niet vertrekt omwille van 3 referenties die in bestelling zijn ... Geen initiatief van hun kant (vertraagde verzending, commercieel gebaar, enz.).
Bespaar me zulke mails ik wil niets meer te maken hebben met dit gierige bedrijf. Belabberd zakelijk gedrag ik kocht een model het eerste pakket zonder inhoud maar douanekosten het tweede pakket met inhoud maar weer douanekosten. Wie vergoedt mij - door dit bedrijf - de eerste douanekosten?
Na 2 maanden(!) nog steeds niets ontvangen... Na 2 maanden(!) nog steeds niets ontvangen. Stuurde verschillende e-mails om informatie te vragen over mijn bestelling. Eerst kreeg ik als antwoord ""u zou uw product binnenkort moeten ontvangen"". Na een week later nogmaals gevraagd, voor het eerst zou iemand controleren of de zending misschien zoek was geraakt (?!?!?!) Weer een week later nog steeds geen info. Verreweg de slechtste onlineshop die ik ooit ben tegengekomen. Ik heb het gevoel dat ze mijn geld hebben gestolen
Na 2 maanden(!) nog steeds niets ontvangen... Na 2 maanden(!) nog steeds niets ontvangen. Stuurde verschillende e-mails om informatie te vragen over mijn bestelling. Eerst kreeg ik als antwoord ""u zou uw product binnenkort moeten ontvangen"". Na een week later nogmaals gevraagd, voor het eerst zou iemand controleren of de zending misschien zoek was geraakt (?!?!?) Weer een week later nog steeds geen info. Veruit de slechtste onlineshop die ik ooit ben tegengekomen. Ik heb het gevoel dat ze mijn geld hebben gestolen
Bestelling geplaatst op 03112017 verzonden op 07112017 blijkbaar niet dezelfde dag verzonden door fout van de logistieker? Vanaf vandaag 12112017 is de bestelling nog steeds niet verzonden.
Verpakking slecht beschermd. Product kwam beschadigd aan. Onduidelijk antwoord over de opvolging en vervanging van het product. Wacht nog steeds op antwoord.
Tot nu toe geen pakket ontvangen
Goede keuze, naleving van verkoopverplichtingen. INTERNET site met BUG; onmogelijk om te genieten van gratis levering (hoewel het bedrag van mijn bestelling het toeliet) naar een relai colis (10€ voor mijn po
Afgelopen 12122016 heb ik een bestelling geplaatst die op 14122016 van mijn rekening is afgeschreven. Toen ik het product niet ontving en geen informatie had over de status van de bestelling, heb ik verschillende keren gebeld naar een antwoordapparaat dat aangaf dat ik een e-mail moest sturen, wat ik heb gedaan. Na het sturen van drie e-mails waarop niemand heeft gereageerd op 06012017 13012017 en 24012017, stel ik vast dat vanaf de datum van verzending van deze kennisgeving niemand contact met mij heeft opgenomen om mij de status van de bestelling te vertellen noch hebben zij gereageerd op mijn verzoek om terugbetaling van het betaalde bedrag. Ik verzoek om terugbetaling van het betaalde bedrag (14508€) op de creditcard die ik heb gebruikt om de bestelling te plaatsen.
Ontbrekende onderdelen in de roosters diagram komt niet overeen met het product zeer zeer mecho
TOTAL RIP OFF SAYS BOX OF 24 AND I ONLY ... TOTAL RIP OFF SAYS BOX OF 24 AND I ONLY GET 1 then after my email thay say its its printing mistake 4 days after that 1001 send me a message/email offer for another 24 at the same price well out of order would never buy from these con men
TOTAL RIP OFF SAYS BOX OF 24 AND I ONLY ... TOTAL RIP OFF SAYS BOX OF 24 AND I ONLY GET 1 then after my email thay say its its printing mistake 4 days after that 1001 send me a message/email offer for another 24 at the same price well out of order would never buy from these con men
Helemaal niet tevreden. Besteld op 24 september en nog steeds niets ontvangen. Klantenservice zwijgt al 2 dagen. Geen nieuws.
Goederen na 5 weken nog steeds niet ontvangen. Ik probeer nu mijn 319€ terug te krijgen via PayPal.
Je vraagt me om een taxatie terwijl ik nog steeds niet geleverd ben
Onbetrouwbaar Heel erg slecht! Zo lang het goed gaat en er geen vragen zijn en/of bestellingen aankomen niets aan de hand. Zodra een bestelling niet aankomt dan duurt het weken (echt waar, weken) voordat ze je vraag (waar blijven de spullen?) in behandeling nemen. Het antwoord komt dan niet verder dan: 'we hebben het weken geleden gestuurd'. Ondertussen ben ik al weer twee maanden bezig om of de spullen te krijgen of mijn geld terug. De laatste 15 dagen hebben ze echter niet meer gereageerd op mijn mails. Ik zou er niets kopen. Je loopt de kans dat je je geld kwijt bent.
Onbetrouwbaar Heel erg slecht! Het duurt nog lang, en je hebt geen echte ideeën of beste advies bij de hand. Als een verzoek niet wordt geaccepteerd, dan moet het in de praktijk worden gebracht (en hoe, weken) voordat het kan worden gebruikt. Het antwoord is niet meer dan: 'we hebben het helemaal uitgewerkt'. Ondertussen ben ik al weer twee maanden bezig om of de spullen te krijgen of mijn geld terug. Ik heb al 15 dagen geen informatie meer over hen in mijn e-mails. Ik kan er niets aan doen. Ik weet dat ik geld verlies.
Ik heb op 8 november een bestelling geplaatst en tot op de dag van vandaag (16e) is er nog niets geleverd. Ze beantwoorden de telefoon van de klantenservice niet en ik heb veel aangedrongen. Ook niet op de e-mails .... Het ruikt naar oplichterij. Ik zal de bestelling terugsturen zodra deze aankomt. Het bedrijf is een schande als het gaat om klantenservice. Niets om aan te bevelen.... #113787
Op deze site besteld op 2 oktober ... Op deze site besteld op 2 oktober waar 2 dagen levering stond aangegeven. Een week later kreeg ik te horen dat het niet op voorraad was en dat ze niet wisten wanneer het weer binnen zou komen, dus ik bood een tegoedbon of mijn geld terug. Ik vroeg om een terugbetaling die ik nog steeds niet heb ontvangen om vervolgens te horen te krijgen dat het is verzonden ...... het is nog steeds niet opgedoken, geen terugbetaling, geen antwoorden op e-mails en niemand beantwoordt de telefoon!!! Mijn partner heeft zijn verjaardagscadeau nog steeds niet ontvangen en eerlijk gezegd ben ik ontzet over het onprofessionele gedrag van dit bedrijf!!!
Op deze site besteld op 2 oktober ... Op deze site besteld op 2 oktober waar 2 dagen levering stond aangegeven. Een week later kreeg ik te horen dat het niet op voorraad was en dat ze niet wisten wanneer het weer binnen zou komen, dus ik bood een tegoedbon of mijn geld terug. Ik vroeg om een terugbetaling die ik nog steeds niet heb ontvangen en kreeg toen te horen dat het was verzonden naar ....... Het is er nog steeds niet, geen terugbetaling, geen antwoord op e-mails en niemand neemt de telefoon op !!!!. Mijn partner heeft zijn verjaardagscadeau nog steeds niet ontvangen en eerlijk gezegd ben ik ontzet over het onprofessionele gedrag van dit bedrijf!!!!
VRESELIJKE ERVARING!!! Ze nemen de telefoon niet op en beantwoorden ook geen e-mails. Een schande. Ik laat mijn bestelnummer achter voor het geval ze zich verwaardigen om jullie wat agencion te lenen voor het in rekening brengen van de kosten, er is geen enkel probleem geweest. 113787 .
Het pakket kwam in goede staat aan. De doos met het model erin was al open, de zakjes met onderdelen waren open en sommige onderdelen zaten al in de doos.
Heb het pakket niet ontvangen en ... Heb het pakket niet ontvangen en verschillende pogingen om contact op te nemen met leverancier hebben geen reactie ontvangen
Heb het pakket niet ontvangen en ... Heb het pakket niet ontvangen en verschillende pogingen om contact op te nemen met leverancier hebben geen reactie ontvangen
Het is al 3 maanden geleden dat ik mijn mening gaf om uit te leggen dat het een jaar geleden was dat ik een bestelling had geplaatst en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ze antwoordden dat ze me zo snel mogelijk gingen terugbetalen en nog steeds niets na 2 e-mails te hebben gestuurd zonder enig antwoord. Zoals ik al had gezegd, koop niet meer bij hen, het is te duur en er is geen respect voor de klant. Dus wanneer krijg ik mijn geld terug (10751 euro) over 1 jaar?
Op 02 oktober heeft 1001 maquettes een bedrag van € 3018 van mijn Visa-kaart afgeschreven en ik wacht al bijna 20 dagen op de levering. Elke 2 tot 3 dagen ontvang ik een S M S van mondial relay met de mededeling dat het afleverpunt niet beschikbaar is. Dit bedrijf verdient niet eens een ster. Ik ga vragen om de
Bjr de laatste cde in bulk in de incomplete doos? vooral in colissimo?6€90 van frai
Op al mijn bestellingen (13 in totaal) te duur te lang afgezien van via chat communicatie is non-existent we reageren niet op e-mail herinneringen en bellen 1 keer op 1001 voorraden slecht beheerd de enige snelheid is voor het verzilveren van cheques alvorens te controleren of de producten op voorraad zijn. dienen 1001 excuses is perfect maar er is nooit enige verbetering geweest zo klaar voor mij vond ik grotendeels mie
Bestelling geplaatst op 0109. Had tussen 21 en 2509 geleverd moeten worden. Uiteindelijk verzonden op 0210. Van de 11 bestelde modellen (en aangekondigd als zijnde op voorraad) werden er geleidelijk 3 niet beschikbaar verklaard. Dus ben ik kortingsbonnen aan het verzamelen. Geen ernst, geen verbetering gedurende 1 jaar (3 bestellingen).