/5
★★★★☆
op 36849 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 36849 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ik kreeg een week geleden te horen dat mijn bestelling was verzonden en ik heb hem nog steeds niet ontvangen.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 17/02/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn coli niet ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/02/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Op 24 januari besteld, niets ontvangen tot op heden Op 24 januari een motor besteld voor mijn RC auto. Nu is het inmiddels 13 februari en nog steeds niets ontvangen. zeer ontevreden hier over!
Verified Buyer
Op
na aankoop van 13/02/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Op 24 januari besteld, niets ontvangen tot op heden Op 24 januari een motor besteld voor mijn RC auto. Nu is het inmiddels 13 februari en nog steeds niets ontvangen. zeer ontevreden hier over!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/02/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het is jammer om voor de gek gehouden te worden wanneer je meldt dat een product op voorraad lijkt te zijn op de site, om vervolgens een e-mail te ontvangen waarin staat dat het niet beschikbaar is.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/02/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik vond het product niet mooi, erg slechte kwaliteit. Ik was ook niet blij met de verzendkosten. Grac
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 12/02/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik voelde me opgelicht Het model dat ik kreeg zag eruit als een kit van normale grootte op de website, maar het daadwerkelijke product (dat $50 inclusief verzendkosten was) was nauwelijks groter dan mijn hand.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 08/02/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik voelde me opgelicht Het model dat ik kreeg zag eruit als een kit van normale grootte op de website, maar het daadwerkelijke product (dat $50 inclusief verzendkosten was) was nauwelijks groter dan mijn hand.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/02/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik vroeg om levering bij een van de relaispunten in Biscarrosse. Het pakket werd naar een ander relaispunt (Gastes) gestuurd, 20 km van het gevraagde relaispunt. Ik heb geen auto en er is geen openbaar vervoer naar dit afleverpunt. Ondanks verschillende verzoeken om een oplossing die zowel door 1001 maquettes als door de transporteur onbeantwoord bleven, was het alleen dankzij de vriendelijkheid van een buurman die aanbood om me te brengen, dat ik mijn pakket in ontvangst kon nemen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/02/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Niet serieus...2e model niet compleet!!!. 400€ in de prullenbak
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/02/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Artikelen altijd zoals beschreven. Goede communicatie en snelle verzending voor een overzees bedrijf. Ik ben altijd tevreden met dit bedrijf.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 02/02/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ga ergens anders winkelen, ze zijn verschrikkelijk. Vreselijke klantenservice. Ik betaalde voor een bestelling met spoedverzending voor artikelen die ze op voorraad hadden. Na twee weken geen bestelupdates of levering, stuurde ik een e-mail. Ze vertelden me dat de artikelen op voorraad waarvoor ik had betaald elders moesten worden besteld en pas over een week of zo zouden arriveren. Ik vroeg om een terugbetaling voor de versnelde verzending. Ik moest opnieuw contact met ze opnemen om te horen dat mijn pakket was verzonden. Nog steeds geen terugbetaling voor het verschil in verzending. Dit bedrijf is waardeloos. De klantenservice is afschuwelijk. Ze geven niets om hun klanten. Vermijd ze ten koste van alles.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/02/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Per ongeluk een bestelling aangemaakt Per ongeluk een bestelling aangemaakt, geprobeerd te bellen, geen reactie op beide USA-nummers. Ik stuurde een e-mail en kreeg een zeer professioneel antwoord waarin stond dat ze de bestelling zouden annuleren en dat ik binnen 14 dagen mijn geld terug zou krijgen. Natuurlijk, klinkt goed. Behalve dat ik een bericht kreeg van de bezorger dat mijn pakket nog steeds onderweg is, en 1001 Model Kits heeft sindsdien niet meer gereageerd over het pakket of de status van de terugbetaling. Het pakket ligt nu te wachten bij de bezorger en ik heb nog niets van ze gehoord. BTW, hun website veranderde de prijs van $20 op wel 4 betaalschermen, naar $140 op het allerlaatste betaalscherm, voor een item van $14 (dat ongeveer 1oz weegt). (In de e-mail die ik heb ontvangen staat echt $125 aan verzendkosten). Ik ga ervan uit dat het een fout in de software is en dat ze niet opzettelijk mensen oplichten... maar het feit dat ze mijn artikel hebben verzonden, ondanks dat ze me vertelden dat ze mijn bestelling binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling zouden annuleren, doet me denken dat ze aan oplichting doen. Het voelt op zijn minst niet alsof hun klantenservice erg hard werkt om dingen goed te maken.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/02/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ga ergens anders winkelen, ze zijn verschrikkelijk. Vreselijke klantenservice. Ik betaalde voor een bestelling met spoedverzending voor artikelen die ze op voorraad hadden. Na twee weken geen bestelupdates of levering, stuurde ik een e-mail. Ze vertelden me dat de artikelen op voorraad waarvoor ik had betaald elders moesten worden besteld en pas over een week of zo zouden arriveren. Ik vroeg om een terugbetaling voor de versnelde verzending. Ik moest opnieuw contact met ze opnemen om te horen dat mijn pakket was verzonden. Nog steeds geen terugbetaling voor het verschil in verzending. Dit bedrijf is waardeloos. De klantenservice is afschuwelijk. Ze geven niets om hun klanten. Vermijd ze ten koste van alles.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 01/02/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Per ongeluk een bestelling aangemaakt Per ongeluk een bestelling aangemaakt, geprobeerd te bellen, geen reactie op beide USA-nummers. Ik stuurde een e-mail en kreeg een zeer professioneel antwoord waarin stond dat ze de bestelling zouden annuleren en dat ik binnen 14 dagen mijn geld terug zou krijgen. Natuurlijk, klinkt goed. Behalve dat ik een bericht kreeg van de bezorger dat mijn pakket nog steeds onderweg is, en 1001 Model Kits heeft sindsdien niet meer gereageerd over het pakket of de status van de terugbetaling. Het pakket ligt nu te wachten bij de bezorger en ik heb nog niets van ze gehoord. BTW, hun website veranderde de prijs van $20 op wel 4 betaalschermen, naar $140 op het allerlaatste betaalscherm, voor een item van $14 (dat ongeveer 1oz weegt) (er staat serieus $125 in rekening gebracht voor verzending in de e-mail die ik ontving). Ik ga ervan uit dat het een fout in de software is en dat ze niet opzettelijk mensen oplichten... maar het feit dat ze mijn artikel hebben verzonden, ondanks dat ze me vertelden dat ze mijn bestelling binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling zouden annuleren, doet me denken dat ze aan oplichting doen. Het voelt op zijn minst niet alsof hun klantenservice erg hard werkt om dingen goed te maken.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 01/02/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Stuk veel te klein om te hanteren. Breekt gemakkelijk. Resultaat na 3 dagen... naar de kringloop
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/01/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het bedrag van de bestelling werd afgeschreven op 2001, terwijl het vanaf vandaag, 2801, nog steeds in behandeling is zonder geplande leverdatum. Het is niet erg commercieel om het totale bedrag van de bestelling af te schrijven als deze nog niet volledig is verwerkt en geleverd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/01/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Niet alleen hebben jullie me de stickers ten onrechte toegestuurd, maar nadat ik ze meteen naar jullie had gestuurd, heb ik nog steeds geen geld teruggekregen, zij het een kleine, en het is al 20 dagen geleden met verschillende excuses. Ik zal zeker geen zaken meer met jullie doen.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 27/01/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Geen schaamte! Oh jee...begin spijt te krijgen van mijn bestelling na het lezen van site reviews. 6 dagen geleden besteld en nog steeds geen update over de bestelstatus? Helaas voor een snelle en betrouwbare service is het waarschijnlijk het beste om bij eBay/Amazon te blijven.... Lol! Ok Dus het is mijn schuld. Ik had het moeten weten. Geen verandering hier...nog steeds spijt van het bestellen bij deze mensen. BF United Kingdom Deze mensen schamen zich niet! Ze sturen aanbiedingen voor £5 korting op mijn volgende bestelling! Waarom denken jullie clowns dat ik zo dom zou zijn om nog iets bij jullie te bestellen! Mijn oorspronkelijke bestelling werd geplaatst op 21 januari. Eén ding tegelijk, waarom stuurt u mij niet eerst mijn oorspronkelijke bestelling.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, U heeft een product besteld met een vertraging voor verzending. Zoals geschreven op de productpagina evenals uw recapitulatieve winkelwagen en acknoledge dat u het in aanmerking genomen. Lees de verstrekte informatie. Met vriendelijke groet,
1
/5
★☆☆☆☆
Geen schaamte! Oh jee...begin spijt te krijgen van mijn bestelling na het lezen van site reviews. 6 dagen geleden besteld en nog steeds geen update over de bestelstatus? Helaas voor een snelle en betrouwbare service is het waarschijnlijk het beste om bij eBay/Amazon te blijven.... Lol! Ok Dus het is mijn schuld. Ik had het moeten weten. Geen verandering hier...nog steeds spijt van het bestellen bij deze mensen. BF United Kingdom Deze mensen schamen zich niet! Ze sturen aanbiedingen voor £5 korting op mijn volgende bestelling! Waarom denken jullie clowns dat ik zo dom zou zijn om nog iets bij jullie te bestellen! Mijn oorspronkelijke bestelling werd geplaatst op 21 januari. Eén ding tegelijk, waarom stuurt u mij niet eerst mijn oorspronkelijke bestelling.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 27/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, U heeft een product besteld met een vertraging voor verzending. Zoals geschreven op de productpagina evenals uw recapitulatieve winkelwagen en acknoledge dat u het in aanmerking genomen. Lees de verstrekte informatie. Met vriendelijke groet,
1
/5
★☆☆☆☆
Ik betaalde 65� voor expresverzending van frankrijk naar zwitserland en moest nog 20 dagen wachten tot mijn pakket aankwam. Ook al stonden alle artikelen vermeld als beschikbaar. De prijzen zijn inclusief btw, maar dat zou niet moeten als de klant buiten Frankrijk woont. (Uiteindelijk betaalde ik ongeveer 413$ voor hetzelfde artikel dat ik op Ebay had kunnen krijgen voor 320$ met snellere verzending en minder problemen. Daarom beoordeel ik het als Slecht voor iedereen die buiten Frankrijk woont. Maar wat ik ook moet zeggen is dat de artikelen in perfecte staat zijn aangekomen en dat alles in orde was. De klantenservice was ook erg aardig en behulpzaam. Maar toch....
Verified Buyer
Op
na aankoop van 24/01/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ontving de e-mail 2 dagen nadat ik... Ik ontving de e-mail 2 dagen nadat ik mijn recensie had geplaatst over het niet terugkrijgen van mijn geld. Ik realiseer me dat er fouten worden gemaakt HOEF ik dit nog steeds onprofessioneel vind omdat ik niet zo lang had moeten wachten op iets waar ik lang geleden voor heb betaald of mijn geld terug had moeten krijgen. Ik waardeer het dat u zegt dat ik mijn geld terug zal krijgen en ik hoop en bid dat ik dat hopelijk snel zal krijgen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, We houden onze e-mails bij en zelfs de tijd dat je ze opent en leest. Deze e-mail is dagen geleden verstuurd. Blijf alstublieft oprecht. Hoogachtend,
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ontving de e-mail 2 dagen nadat ik... Ik ontving de e-mail 2 dagen nadat ik mijn recensie had geplaatst over het niet terugkrijgen van mijn geld. Ik realiseer me dat er fouten worden gemaakt HOEF ik dit nog steeds onprofessioneel vind omdat ik niet zo lang had moeten wachten op iets waar ik lang geleden voor heb betaald of mijn geld terug had moeten krijgen. Ik waardeer het dat u zegt dat ik mijn geld terug zal krijgen en ik hoop en bid dat ik dat hopelijk snel zal krijgen.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 23/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, We houden onze e-mails bij en zelfs de tijd dat je ze opent en leest. Deze e-mail is dagen geleden verstuurd. Blijf alstublieft oprecht. Hoogachtend,
1
/5
★☆☆☆☆
Ik had besteld op 27 12 2019 een schaalmodel we zijn 22 01 2020 nog steeds geen schaalmodel in zicht op de site zeggen ze 9 werkdagen al 18 dagen en geen vliegtuig in zicht en toch woon ik in Brussel en niet e
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/01/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Orderverwerking - erg lang. Waarom verkoopt u dingen die u niet hebt?
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 21/01/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
NOPE NOPE! Ik zal NOOIT meer bij hen bestellen. Ik heb lang geleden iets besteld voor de verjaardag van mijn man en het is nog steeds niet geleverd. Ik heb een paar keer contact met ze opgenomen en elke keer zeiden ze dat het eraan kwam. De laatste keer schreven ze terug en zeiden dat het helaas een verlies was. ECHT? Super onprofessioneel!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, We hebben je een terugbetaling of een nieuwe zending voorgesteld de dag nadat we je e-mail hadden ontvangen die je niet beantwoordde totdat we je hier antwoordden. Met vriendelijke groet,
1
/5
★☆☆☆☆
NOPE NOPE! Ik zal NOOIT meer bij hen bestellen. Ik heb lang geleden iets besteld voor de verjaardag van mijn man en het is nog steeds niet geleverd. Ik heb een paar keer contact met ze opgenomen en elke keer zeiden ze dat het eraan kwam. De laatste keer schreven ze terug en zeiden dat het helaas een verlies was. ECHT? Super onprofessioneel!
Verified Buyer
Op
na aankoop van 20/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, We hebben je een terugbetaling of een nieuwe zending voorgesteld de dag nadat we je e-mail hadden ontvangen die je niet beantwoordde totdat we je hier antwoordden. Met vriendelijke groet,
1
/5
★☆☆☆☆
Absoluut vreselijke klantenservice Maart 2020 update: Nog steeds aan het wachten Februari 2020 update: Enkele weken later, na beweren dat ze een terugbetaling aan het verwerken zijn, wacht ik nog steeds. Absoluut vreselijke klantenservice, wachtte een maand op een item dat als verzonden werd aangegeven om vervolgens te horen te krijgen dat ze het als verzonden hadden gemarkeerd als een vergissing zonder oplossing. Zelfs in hun antwoord hieronder kun je zien hoe halfhartig hun klantenservice is. Ik heb zelfs nooit een verontschuldiging ontvangen en wacht nog steeds op mijn geld. Koop niet van deze website. Zoals je hieronder kunt blijven zien, hebben ze zelfs nooit geprobeerd om zich te verontschuldigen, alleen maar meer domme grappen. Dit was een laat cadeauverzoek van mijn neefje en ik was blij dat het hier op voorraad was omdat het overal elders was uitverkocht. In plaats daarvan liep de bestelling na een paar dagen vast en stond er 'verzonden' zonder update of communicatie. Niet iedereen houdt van jouw soort humor, sommige mensen willen gewoon iets kopen en het op het opgegeven adres laten bezorgen binnen het tijdsbestek dat bij de controle werd opgegeven, je weet wel, zoals alle e-commercesites werken. Maar deze niet, ze leveren je bestelling niet af en denken dat ze cool zijn met insider-humor terwijl ze het doen. Ik weet zeker dat wat voor zelfingenomen antwoord ze vervolgens ook zullen geven, het alleen maar zal laten zien hoe weinig ze om hun klanten geven. Letterlijk alles wat gezegd had moeten worden, was 'Het spijt ons zo, we zullen een terugbetaling verwerken' of je had een update kunnen geven over de verzending, terwijl er duidelijk 3 weken lang iets vast zat aan een bestelling die binnen één week geleverd had moeten worden.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer, Het is verzonden, we hebben u verteld dat het waarschijnlijk verloren is gegaan vanwege de tijd en we hebben u verschillende oplossingen voorgesteld. Edit : Meneer, we hebben u geantwoord op uw e-mais en hebben gevraagd om de terugbetaling die plaatsvindt binnen twee weken na de tijd die we hebben gevraagd zoals beschreven in onze verkoopvoorwaarden. Het spijt me dat ik niet heb geantwoord op: ""Dus geen excuses? Alleen wat stomme grappen? Dit is het toppunt van absoluut verschrikkelijke klantenservice. Krijg de klere."" Na mijn antwoord: ""Hallo meneer Harris, We zijn geen oplichterij, een van onze teamleden maakte gewoon een fout en het schip als en eco levering en niet Express ... Celestine ging rechtstreeks naar de Warp ... Ik heb gevraagd om een terugbetaling van uw bestelling omdat het helaas niet beschikbaar is op dit moment bij GW. Gegroet Hydra ... Ik bedoel de Keizer sorry,"" Tweede bewerking: Meneer, als u bij ons koopt, kunt u niet beledigend zijn zoals u deed en niet het minimum aan beleefdheid gebruiken, we zijn nog steeds mensen die u antwoord geven. We begrijpen dat u teleurgesteld bent dat u het cadeau niet hebt ontvangen. We hadden liever humor gebruikt om uw harde e-mails te beantwoorden. We geven veel om onze klanten en we doen zo veel als we kunnen wanneer zij ons dat toestaan. Met vriendelijke groet,
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling gemaakt op 07 januari en betaalde belde de14 reactie pakket geblokkeerd omdat het ontbreekt aan een product in overleg wijzigen we een ref en het pakket vertrekt morgen ofwel! 16 herinnering het pakket is verdwenen houden wij u op de hoogte mijn 88,30 € zijn niet verloren voor iedereen referentie: 189742 en een teleurstellende verjaardag op 17 voor een vriend dwong me om te wenden tot Amazon zult u begrijpen dat ik niet wil om geld te verliezen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/01/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Op 27 december heb ik de aankoop gedaan waarbij stond dat het 8 dagen zou duren voordat het zou arriveren. Vandaag heb ik nog steeds niets ontvangen en het enige wat de vrouw in Spanje doet is moeilijk doen en niet duidelijk maken waar het is of hoe lang het gaat duren.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 16/01/2020
Vertaalde beoordeling