★★★★☆
op 38065 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik vond hier een vrij zeldzame modelkit en omdat het onder de �10 met verzendkosten was, had ik er geen problemen mee. De levering duurde ongeveer een week, maar het was uitstekend verpakt.
Snelle verzending en het product ontvangen zoals verwacht.
Dit bedrijf is slecht. Ik had het beste formulier goed ingevuld maar door een fout in hun systeem miste mijn huisnummer. Direct na de bevestigingsmail heb ik mijn juiste adres doorgegeven. Toen heb ik mijn pakket in de brievenbus gedaan zonder mijn gebruikersnaam. En toen begon de terugreis. Op 15 januari kreeg ik een bericht van DHL dat mijn pakket zou worden teruggestuurd, ook al had ik al veel post verstuurd en had ik geen geld meer over. Besteld in begin september 2017 en pas op 22 januari krijg ik mijn pakketje. Het is een Frans bedrijf waarschijnlijk niemand de Engelse taal spreekt. Advies: BESTEL HIER NOOIT!
Geen terugbetaling van 02/01/2018 tot vandaag 25/01/2018 ondanks bewijs van ontvangst en verschillende herinneringen. Ik ga waarschijnlijk een strafrechtelijke klacht indienen wegens vermoedelijke fraude. Geen reactie op mijn 7 mails tot op heden!!!
Ik heb goede ervaringen met het bestellen van mijn piloten. Schaal 1/72. Vietnam. Ze zijn aangekomen en ze zijn gedetailleerd. Als je meer hebt van degene die ik heb besteld, ben ik geïnteresseerd in aankoop. Heeft u toevallig ook andere Vietnam crew piloten en side Gunner's? Mijn andere ? Is heeft u? Of de side guns maken voor de side Gunner's. In 1/72 ?. En als je dat hebt! Of besluit dat te doen. Ik ben zeer geïnteresseerd in het ophalen van die items ook. Ik zal in de toekomst nog steeds bij jullie bestellen. Hartelijk dank.
Ik wacht al dagen op mijn bestelling. Geen reactie noch telefonisch noch per mail ... Absolute oplichterij
Na verschillende contacten telefoontjes e-mails wacht ik nog steeds op de terugbetaling van TWEE bestellingen van begin DECEMBER 2017 die niet werden gehonoreerd hoewel de producten op voorraad bleken op de website. Ik kreeg vorige week een mail dat het gedaan zou worden maar een week later nog steeds niets. Dit is waarom ik de service van dit bedrijf onzin vind en waarom ik het zeker niet zou aanraden.
Bestelling van 10118 materialen beschikbaar maar nog steeds niet verzonden zonder enige uitleg. Waar is de ernst van deze vestiging. Helemaal niet tevreden
Oplichterij Ik heb een klacht tegen hen ingediend. Koop niet van hen ze hebben de eerste dag van mijn bestelling en nog steeds geen pakket op het moment van vandaag. Geen restitutie in zicht ze reageren niet eens. Het is oplichterij, dus wees voorzichtig. Ik raad ze niemand aan.
Teleurgesteld! ""bestelde een witte en blauwe Mustang...hij kwam aan...rood en wit!!!! Terug naar ""afzender en opnieuw verzenden...de auto arriveerde en was nog steeds rood en wit!!!! Blijkbaar heeft dit bedrijf een probleem met de kleuren.....Ik raad hun site nooit aan! Auto teruggestuurd en terugbetaald
Zeer zeer teleurgesteld !!!! bestelling geplaatst op 26122017 pas ontvangen op 13012017 het was een cadeau voor nieuwjaarsdag !!!! om de reden van een verwijzing ontbreekt leverancier !!!! aan de andere kant blauwe kaart geïnd onmiddellijk !!!!! en niet eens een gebaar
Ik heb mijn bestelling geplaatst op 07/01/2018 en het is nog niet aangekomen. Ik kreeg een e-mail waarin stond dat het was verwerkt, maar als ik op de website kijk staat er ""still processing"". Op hun telefoonnummer staat dat ze doordeweeks van 9 tot 5 geopend zijn, maar ik heb het nu 5 keer geprobeerd en het Britse nummer zegt dat het gesloten is en een paar keer is hetzelfde nummer doorgeschakeld naar het Franse antwoordapparaat. Ik heb voicemail ingesproken en gemaild zonder antwoord en de webchatfunctie op de website verschijnt niet. Ik heb geen manier gevonden om contact met ze op te nemen, ik wil alleen weten wat het probleem is en wanneer mijn bestelling aankomt!
Te lange levertijden en veel te duur in vergelijking met andere sites!!!
Nog steeds niets ontvangen ondanks de mail van ontvangst op 27 122017 dat het pakket was met het relais wat is er mis ik contact opgenomen met het punt relais weer ze hebben niet de c
Ik heb een model gekocht waarvoor ik een cadeauverpakking had gevraagd en ik heb het in rekening gebracht gekregen, maar het kwam aan zonder cadeauverpakking. Ik heb verschillende e-mails gestuurd zonder antwoord en ik heb het te veel in rekening gebrachte bedrag niet teruggekregen.
Goede vertrouwde verkoper. Snelle levering voor Kerstmis en goed product. Aan te raden voor je modelbouwprojecten
Goedenavond en de beste wensen voor jullie allemaal... Ik bestel hier al een tijdje en heb nog nooit grote problemen gehad. Helaas heb ik geen goede mening over deze laatste levering, wat een spooklevering is geweest. 100 euro kwijt tot op heden, dus ik ben er helemaal niet blij mee dat ik dit vandaag moet bewijzen... Kortom! Teleurgesteld over de reactie een beetje licht van de prestataire bestel ik nu anders ... Dus bitter voor deze keer en voor de poment ik onthouden van het aanbevelen van iets anders ... Voila. Très bonne soirée Ã
Levertijden niet gehaald ondanks extra kosten
1e bestelling en mijn laatste! Absoluut vluchten... Artikelen zeiden op voorraad te zijn en na 6 dagen sturen ze je een bericht dat de artikelen niet beschikbaar zijn.... Schandalig om het geld te innen en te vragen of je een soortgelijk vervangend artikel wilt... Het is zo makkelijk om geld te verdienen aan mensen !!!! Wachten op de terugbetaling van mijn artikelen die niet onmiddellijk gebeurt... Ik raad u aan om verder te gaan met deze zwendelwinkel.
Bestelling geplaatst op 111117 een maand later nog steeds geen pakket geleverd. Ik vroeg de klantenservice waar mijn bestelling was omdat ik niets had ontvangen. Ze vertelden me dat ik de helft van mijn artikelen miste en dat ze zouden sturen wat ze op voorraad hadden. In ruil gaf hij me een tegoedbon voor het bedrag van de 2 artikelen die ik miste, plus gratis bezorging. Een week later zie ik dat de artikelen die ik mis weer beschikbaar zijn op de site. Ik stuur een e-mail naar de klantenservice en zij vertellen me dat de artikelen die ik mis niet beschikbaar zijn. Ik vind dat de service helemaal niet van kwaliteit is en het is de eerste keer dat het mij overkomt met zo'n niveau van incompetentie. Ik ben erg teleurgesteld in zowel de klantenservice als het management.
Deel van de bestelling!!!! Bravo!!!!
Van streek...teleurgesteld. Ik ben erg boos. Toen ik bestelde, zei de website levering op 23 december. Ik bestelde een cadeau op 9 december! Ik heb het nog steeds niet ontvangen en het is nu 24 december. Het was een sentimenteel cadeau van de kinderen aan hun vader. De website had moeten zeggen dat levering met Kerstmis niet gegarandeerd was, maar in plaats daarvan stond er 'op voorraad, geleverd voor 23 december'. Ik zou het ergens anders besteld hebben. Slechte klantenservice!
Van streek...teleurgesteld. Ik ben erg boos. Toen ik bestelde, zei de website levering op 23 december. Ik bestelde een cadeau op 9 december! Ik heb het nog steeds niet ontvangen en het is nu 24 december. Het was een sentimenteel cadeau van de kinderen aan hun vader. Op de website had moeten staan dat levering voor Kerstmis niet gegarandeerd was, maar in plaats daarvan stond er 'op voorraad, geleverd voor 23 december'. Ik zou het ergens anders hebben besteld. Slechte klantenservice!
Ik ben erg teleurgesteld in 1001 pattes voor mijn eerste en waarschijnlijk laatste bestelling. toen ik mijn bestelling na 10 dagen niet zag aankomen, heb ik 1001 pattes gebeld. na wat onderzoek te hebben gedaan, realiseerden ze zich dat de bestelling defect was, dus hebben ze de bestelling vernieuwd. deze keer moet de bestelling in de brievenbus van mijn buurman liggen. als gevolg hiervan geen cadeautjes voor kerst en moet ik wachten tot mijn buurman terugkomt om te weten te komen of hij r
Totaal waardeloos Totaal waardeloos In alle opzichten waardeloos Vermijd ze!
Totale onzin Totale onzin in alle opzichten vermijd ze!
Zeer teleurgesteld!!! Pakket (verzonden binnen 24 uur ???) aangekomen na een uitwisseling van e-mails meer dan 10 dagen later !!! Maar dat voegt zich alleen maar bij de meerdere evaluaties in dezelfde richting! Ik denk niet dat ik nog eens iets bij hen zal bestellen... Misschien heeft de traditionele Franse b..... er iets mee te maken? 15 en
Teleurgesteld Hallo, ik heb een 1/18 schaal diecast (Signature) Studebaker Avanti besteld. Het duurde het grootste deel van drie weken om van Frankrijk naar de Verenigde Staten (Wisconsin) te komen. Toen ik de doos van de transporteur kreeg, hoorde ik een rammelend geluid in de doos, toen ik de vensterdoos eruit haalde, zag ik onderdelen op de bodem van de doos liggen. Nu moest ik beslissen of ik hem terug zou sturen en dan nog een maand zou wachten, of dat ik hem zelf zou repareren. Dus ik heb de auto uit elkaar gehaald en een op maat gemaakte voorwielophanging gemaakt, het kostte me zes uur. (Ze moeten de vensterdoos op vrijdagavond hebben ingepakt. Ze stopten de vensterdoos gewoon in een grotere doos zonder iets om hem te beschermen. Geen noppenfolie, geen schuimpinda's. Zelfs geen lokale vod, geen breekbare tape aan de buitenkant (NIETS) geen wonder dat hij zo zwaar beschadigd was. Ik keek ernaar uit om met een bedrijf in Frankrijk te werken, maar eerlijk gezegd kon ik me dat niet veroorloven.
Teleurgesteld Hallo, ik heb een 1/18 schaal diecast (Signature) Studebaker Avanti besteld. Het duurde het grootste deel van drie weken om van Frankrijk naar de Verenigde Staten (Wisconsin) te komen. Toen ik de doos van de transporteur kreeg, hoorde ik een rammelend geluid in de doos, toen ik de vensterdoos eruit haalde, zag ik onderdelen op de bodem van de doos liggen. Nu moest ik beslissen of ik hem terug zou sturen en dan nog een maand zou wachten, of dat ik hem zelf zou repareren. Dus ik heb de auto uit elkaar gehaald en een op maat gemaakte voorwielophanging gemaakt, het kostte me zes uur. (Ze moeten de vensterdoos op vrijdagavond hebben ingepakt. Ze stopten de vensterdoos gewoon in een grotere doos zonder iets om hem te beschermen. Geen noppenfolie, geen schuimpinda's. Zelfs geen lokale vod, geen breekbare tape aan de buitenkant (NIETS) geen wonder dat hij zo zwaar beschadigd was. Ik keek ernaar uit om met een bedrijf in Frankrijk te werken, maar eerlijk gezegd kon ik me dat niet veroorloven.
Na 15 dagen wachten heb ik mijn pakje nog steeds niet ontvangen. De distributeur vertelt me dat de Mondial Relay-sites de ene na de andere onbeschikbaar zijn. Wanneer ontvang ik mijn ketting?
Erg vervelende ervaring. Erg vervelende ervaring. Op de pagina van de producten stond ""Binnen 24 uur verzonden"". Het duurde uiteindelijk 2 weken voordat het eindelijk was verstuurd. Waar ik er zelf achteraan moest bellen en dan pas informatie kreeg. De eerste keer zeiden ze dat het nog diezelfde week werd verzonden. Dan was uiteindelijk niet zo. Pas na een tweede keer bellen werd het eindelijk verzonden. Het bleek een Franse klantenservice te zijn, zonder dat dit ergens vermeld staat. De persoon aan de telefoon was erg slecht te verstaan en ook zeer onvriendelijk. Hij onderbrak mij meerdere malen en zodra ik begon over ontevreden zijn probeerde hij het gesprek zo snel mogelijk af te kappen. Het product was ook nog eens beschadigd bij afleveren. Dit heb ik uiteindelijk zelf maar gerepareerd omdat ik geen zin heb om met deze mensen zaken te doen. Kortom. Hier niet bestellen!
Erg vervelende ervaring. Erg vervelende ervaring. Op de pagina van de producten stond ""Binnen 24 uur verzonden"". Dit duurt 2 weken, maar het is binnenkort verkrijgbaar. Ik wil het graag zelf kopen, maar ik wil geen informatie. Het eerste wat we zeiden was dat het twee weken geleden was. Maar dat was niet genoeg. Zelfs de tweede week was nog niet voorbij. Het blijft een Franse klantenservice, maar daar gaat het om. De mensen aan de telefoon waren erg behulpzaam en ook erg vriendelijk. Hij onderbrak mij meerdere malen en zodra ik begon over ontevreden zijn probeerde hij het gespreprek zo mogelijk af te kappen. Het product was ook erg aan reparatie toe. Dit is iets wat ik zelf moet zeggen, maar ik ben bang dat ik deze mensen niet hoef te vertellen wat ze moeten doen. Kortom. Gisteren is niet de beste dag!
Ik heb een etsfolie besteld op 14/10/2017 en tot op heden op 16/12/2017 niet ontvangen ondanks herhaaldelijk contact via e-mail. Zogenaamd verzonden dan weer niet beschikbaar. De aangekondigde terugbetaling is nog niet gebeurd. Voor mij is 1001 modellbau een volledig incompetente modelbouw leverancier met een catastrofale klantenservice. - A.Stöbe Gotha
Vreselijke klantenservice Vreselijke klantenservice. Ik heb nooit mijn trackingnummer gekregen, de "klantenservice" was een lachertje. Hoge verzendkosten en trage verzending. Archaïsche website en vreselijke ervaring. Bespaar jezelf tijd, geld en frustratie en blijf uit de buurt van deze oplichters.
Vreselijke klantenservice Vreselijke klantenservice. Ik heb nooit mijn trackingnummer gekregen, de "klantenservice" was een lachertje. Hoge verzendkosten en trage verzending. Archaïsche website en vreselijke ervaring. Bespaar jezelf tijd, geld en frustratie en blijf uit de buurt van deze oplichters.
Al een week en nog steeds geen nieuws van mijn bestelling, maar een betaling komt effectu
2e levering verwacht op 91217 niets aan de horizon dus 4 tot 6 dagen bestellen op 30112017 teleurgesteld sÃ
Doe geen moeite ik heb mijn account gesloten doe geen moeite ik heb mijn account gesloten, ik kom niet terug
Doe geen moeite ik heb mijn account gesloten doe geen moeite ik heb mijn account gesloten, ik kom niet terug
Goederen (2 weken) zijn nog niet aangekomen. Er wordt niet gereageerd op vragen