4.2/5
★★★★☆
op 38046 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆

De service is perfect, maar de prijzen zijn aanzienlijk duurder (ongeveer 20-30%) dan op andere Europese sites in landen die grenzen aan Frankrijk (voorbeeld: hetzelfde product of dezelfde referentie, dezelfde schaal en dezelfde fabrikant).

User icon
Philippe L.
Op
na aankoop van 17/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
3 /5
★★★☆☆

Mijn bestelling werd bijna een maand opgehouden omdat er een product ontbrak. Ik moest vragen om de hele bestelling te annuleren voordat ze besloten om me te sturen wat er beschikbaar was.

User icon
Patrick B.
Op
na aankoop van 30/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
3 /5
★★★☆☆

De bestelling kwam goed en op tijd aan. Ik geef het drie sterren omdat alle potjes een sticker hadden waardoor het moeilijk was om te zien welke referentie het was en het verwijderen was niet zo makkelijk, daarom de 3 sterren.

User icon
Vicente C.
Op
na aankoop van 15/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw mening erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
3 /5
★★★☆☆

Bij de laatste bestelling was er een lange vertraging en weinig informatie over de reden voor de vertraging.

User icon
Javier M.
Op
na aankoop van 17/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw mening erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
3 /5
★★★☆☆

Heb geen haast.... Items gemarkeerd als beschikbaar maar niet, 1 maand wachten.

User icon
Jeremy H.
Op
na aankoop van 31/12/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Het actiefiguurtje van webstor origins cartoon ver was op voorraad, maar moest eigenlijk besteld worden bij de leverancier. toen het eindelijk aankwam, had ik de verrassing dat de achterkant van de kaart 90 graden gebogen was ter hoogte van de blister. als ik het wilde doorverkopen, zou ik het als los moeten doen. gelukkig levert 1001 hobbies aan verzamelaars, die notoir de perfecte doos eisen...

User icon
Giacomo C.
Op
na aankoop van 05/01/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Één artikel bleek niet op voorraad, maar daar ben ik niet over geïnformeerd. Pas bij navraag kwam de melding dat het ontbrekende deel van de bestelling net binnen was. Uiteindelijk heeft het ruim 3 weken geduurd voordat ik mijn spullen ontvangen heb.

User icon
Bastiaan L.
Op
na aankoop van 27/12/2024
3 /5
★★★☆☆

Te lange levertijd

User icon
Christian S.
Op
na aankoop van 14/01/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Levering slecht verpakt en duurde erg lang, kwam uit Frankrijk dit aangeven bij bestelling. Ook aangeven dat gratis levering alleen maar bij afhalen is. Kom je nu pas achter als het besteld/betaald wordt. Toch tevreden vandaar de voldoende Groet Henk

User icon
Henk S.
Op
na aankoop van 08/01/2025
3 /5
★★★☆☆

U moet de bestelstatus controleren en actie ondernemen voordat de klant dat doet. Twee weken na betaling ontbrak de orderbevestiging nog steeds. Na de herinnering werd de bestelling echter verwerkt en kwam deze correct aan.

User icon
Roberto C.
Op
na aankoop van 28/12/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Helaas deze keer een zeer lange levertijd

User icon
Peter R.
Op
na aankoop van 20/12/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Voor mij was het niet echt duidelijk dat het door mij bestelde item (warlord starter set) niet op voorraad was en dat ik het niet in Nederland maar in Frankrijk bestelde, waardoor het langer duurde dan gedacht. Spullen zijn uiteindelijk goed geleverd.

User icon
Robert M.
Op
na aankoop van 18/12/2024
2 /5
★★☆☆☆

Product gemarkeerd als beschikbaar, maar pas na bestelling krijgt u bericht dat het beschikbaar is bij de leverancier ... Modeldoos beschadigd door breekbare verpakking ... Zeer lange levertijden

User icon
Stephane A.
Op
na aankoop van 07/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Wij betreuren uw ervaring ten zeerste en willen u graag informeren over onze verwerkingstijden voor deze bestelling. We willen je erop wijzen dat er twee belangrijke concepten zijn waarmee je rekening moet houden als je een bestelling plaatst op onze site: Producten "Beschikbaar": deze producten zijn op voorraad bij onze leverancier en wij bestellen ze voor je. Producten "Beschikbaar - vandaag verzonden": deze producten zijn op voorraad in ons logistieke depot in Isère en worden dezelfde dag nog verzonden. Na controle is dit wat er met je bestelling is gebeurd: de F-22 Raptor is besteld bij onze leverancier in Engeland. Daarom is de levertijd 4 weken, voornamelijk vanwege de inklaring, die gecompliceerd kan zijn. Nogmaals onze excuses voor dit ongemak en we verzekeren u dat uw mening erg belangrijk voor ons is. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
3 /5
★★★☆☆

Bestelling geplaatst begin december en een maand later ontvangen...

User icon
Alexandre A.
Op
na aankoop van 18/12/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Erg laat. Maar bestelling veilig aangekomen.

User icon
Bertrand B.
Op
na aankoop van 12/01/2025
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Het artikel wat ik zocht was overal uitverkocht, alleen 1001hobbies gaf aan nog voorraad te hebben en binnen een werkdag te kunnen versturen. Daarom heb ik het artikel bij 1001hobbies besteld. Maar na het bestellen werd aangegeven dat het artikel eerst bij de leverancier besteld moest worden. Dit heeft 3 weken geduurd. Al die tijd gaf de website aan nog voorraad te hebben. Ik vind dit misleiding. Heb ook nooit een reactie gehad op mijn vraag over de bestelling.

User icon
Eddie L.
Op
na aankoop van 24/12/2024
2 /5
★★☆☆☆

Hallo levering op tijd maar de polistirene lijm was uitgehard dus kon niet worden gebruikt kon u niet aan de telefoon krijgen?

User icon
Alain M.
Op
na aankoop van 24/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan. U kunt ons gewoon een e-mail sturen en dan kunnen we op uw verzoek reageren. Met vriendelijke groet, Laure
3 /5
★★★☆☆

Voorraadinformatie moet up-to-date worden gehouden om verrassingen te voorkomen voor klanten die op hun bestelling wachten.

User icon
Emma B.
Op
na aankoop van 06/01/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Te lange verzend- en bezorgtijden.

User icon
Alan John B.
Op
na aankoop van 08/12/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Website is uitgebreid en duidelijk

User icon
Rob K.
Op
na aankoop van 07/12/2024
3 /5
★★★☆☆

Hoewel de verf origineel is en de prijzen aantrekkelijk, is de extra heretikettering van de originele etiketten niet meer dan briljant, waarbij de referenties en kleuren van het potje worden gemaskeerd zodat je niet meer weet waar je mee te maken hebt. Nulpunten

User icon
Gérard B.
Op
na aankoop van 03/01/2025
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Lange levertijden als het product niet op voorraad is.

User icon
Bertrand L.
Op
na aankoop van 14/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Wij betreuren uw feedback en bieden onze excuses aan voor de vertraging in de verwerking van uw bestelling. U had een product besteld met een langere levertijd. Als gevolg hiervan werd uw bestelling verzonden zodra wij het product in ons logistiek centrum ontvingen. We willen uw aandacht vestigen op twee belangrijke termen die op onze site worden aangegeven: Beschikbare producten: Voor deze artikelen moet eerst een bestelling worden geplaatst bij onze leveranciers voordat ze kunnen worden verzonden. Beschikbare producten - vandaag verzonden: Deze artikelen zijn op voorraad in ons logistieke magazijn en kunnen direct worden verzonden. Het product dat je hebt besteld, is speciaal besteld bij onze leverancier. We wachten momenteel nog op de levering. Hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet, 1001HOBBIES
3 /5
★★★☆☆

Lange levertijd en hoge verzendkosten. Het boek dat ik verwachtte is meer een gebonden boekje en daarom veel te duur. Het artikel is in de winkel gelabeld als boek.

User icon
René S.
Op
na aankoop van 12/12/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Ik heb 2 producten besteld en er maar één ontvangen, ik heb ze een e-mail gestuurd en ze hebben niet geantwoord.

User icon
Cristina O.
Op
na aankoop van 06/12/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Het artikel zelf is erg goed. De levering is niet zo goed. Ik plaatste de bestelling op 27/12 en er stond dat het dezelfde dag verzonden zou worden en dat ik het tussen 2 en 3 januari zou ontvangen, maar het kwam pas op de 8e aan en het was een cadeau voor Kerstmis...

User icon
Sara B.
Op
na aankoop van 27/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw mening erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
2 /5
★★☆☆☆

Ik heb betaald voor premium verzending. Ik heb het nagevraagd bij UPS en het bleek dat ze gecontracteerd waren voor standaard verzending. Het pakket kwam op de 7e aan en kon niet als kerstcadeau in de boom worden gelegd.

User icon
Margarita L.
Op
na aankoop van 01/01/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Over het algemeen heel goed, maar de prijzen zijn een beetje hoog en de levering duurt te lang.

User icon
José Luis B.
Op
na aankoop van 01/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw mening erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
3 /5
★★★☆☆

KOHORT PAY maakt gebruik van jullie bestand om jullie te benaderen via e-mail en Whatsapp! ook al hebben we op jullie site gevraagd om niet op de commerciële links te staan.

User icon
Jean-marie G.
Op
na aankoop van 15/12/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

De leveringsvoorwaarden, zelfs na het afsluiten van het lidmaatschap, zijn niet waar. ik heb al een klacht ingediend, maar er is nog geen oplossing. het is een gedeeltelijke oplichterij imo.

User icon
Corneleus C.
Op
na aankoop van 23/12/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

De figuurtjes zijn niet op voorhand voorgesteld omdat we alleen de doos zien, afhankelijk van het merk zijn er veel van dezelfde breuk en we weten niet of het alleen ruiters of infanteristen zijn, behalve voor het merk Waterloo ... Bovendien moesten we een maand wachten om het pakket te ontvangen. Dus nu heb ik niet genoeg voetsoldaten voor mijn project en moet ik een nieuwe bestelling plaatsen ...

User icon
Mickael B.
Op
na aankoop van 09/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je feedback en het spijt ons voor het ongemak. Wat betreft de beeldjes begrijpen we uw frustratie over het gebrek aan zichtbaarheid van de inhoud. We hebben nota genomen van uw opmerking en zullen uw suggesties doorgeven aan ons team om de presentatie van de producten op onze site te verbeteren. Wat betreft de levertijd, het spijt ons dat het langer duurde dan verwacht. Dit kan te wijten zijn aan vertragingen bij het ontvangen van de bestelling van de leverancier, maar we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. We hopen dat uw volgende project een succes wordt en blijven tot uw beschikking voor eventuele hulp of aanbevelingen die u nodig hebt voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Het 1001hobbies team
3 /5
★★★☆☆

Lange levertijd

User icon
D D.
Op
na aankoop van 15/11/2024
3 /5
★★★☆☆

Van een bestelling van 5 artikelen werden er slechts 3 ontvangen. Ik kreeg wel een creditnota, maar ik was erg verbaasd dat de ontbrekende artikelen als beschikbaar op jullie site stonden (en nog steeds beschikbaar zijn).

User icon
Cyril C.
Op
na aankoop van 16/12/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Duurde lang

User icon
Lars S.
Op
na aankoop van 06/12/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Aanzienlijk langere levertijd dan online vermeld

User icon
Julian S.
Op
na aankoop van 19/12/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

1001hobbies lijkt een Nederlandse webwinkel te zijn, maar mijn bestelling werd vanuit Frankrijk verzonden, waardoor het 10 dagen duurde (weliswaar tijdens de eindejaarsperiode) voordat mijn pakket aankwam. Voor de rest was alles correct.

User icon
Ugo D.
Op
na aankoop van 15/12/2024
2 /5
★★☆☆☆

Spullen waren goed op de site te vinden, alles er na was niet fijn. Ik kreeg meerdere mailtjes dat mijn bestelde product nog in mijn mantje zat en dus nog besteld moest worden. Dit was nooit het geval en zorgde alleen maar voor verwarring. Daarom wilde ik bellen naar jullie telefoonnummer, die dus niet werkte. Als laatste heb ik dit product bij jullie besteld aangezien er werd gezegd dat er een geschatte levertijd van 7 dagen zou zijn. Nu begrijp ik dat kerst wat dingen compliceerden, maar alsnog zou dan een vermelding dat de levertijden met de feestdagen anders zullen zijn best fijn zijn.

User icon
Yannick W.
Op
na aankoop van 17/12/2024
2 /5
★★☆☆☆

Zal niet gauw weer wat bij jullie wat bestelen

User icon
Ben V.
Op
na aankoop van 06/12/2024
3 /5
★★★☆☆

Goed

User icon
J. V.
Op
na aankoop van 07/12/2024
3 /5
★★★☆☆

PEdí twee gundam die correct zijn aangekomen, maar een van de doos los en open en de andere omgeven met een tape gezet met de hand. De dozen moeten toonbaarder zijn.

User icon
Manes S.
Op
na aankoop van 20/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw mening erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
2 /5
★★☆☆☆

Veel te lange levertijden

User icon
Patrick M.
Op
na aankoop van 05/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer, We betreuren dit advies ten zeerste en bieden onze excuses aan voor de vertraging in de verwerking van uw bestelling. De door u bestelde producten moesten namelijk rechtstreeks bij onze leverancier in Engeland worden besteld. Het product "Decal Luftwaffe Swastikas" werd besteld in Engeland, en helaas is deze leverancier niet in staat om in minder dan 4 weken te leveren. We hopen dat u begrip heeft voor ons standpunt en bieden nogmaals onze excuses aan voor dit incident. Hoogachtend, De klantenservice