4.2/5
★★★★☆
op 36845 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Het pakket werd ver van mijn huis verstuurd naar een postkantoor dat ik niet kende (Technoparc in St Genis Pouilly) en dat ik maar moeilijk kon vinden. Het pakket was enorm groot en moeilijk te dragen. De afmetingen moeten worden aangegeven wanneer je het artikel bestelt.
User icon
Janet B.
Op
na aankoop van 05/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hartelijk dank voor uw feedback! Het spijt ons voor het ongemak veroorzaakt door de keuze van het afhaalpunt en de grootte van het pakket. We houden rekening met je suggestie om de afmetingen van de artikelen weer te geven tijdens het bestellen om dit soort ongemakken in de toekomst te voorkomen. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected]. We hopen snel van je te horen!
3 /5
★★★☆☆
Levering te lang en duur
User icon
Pascal S.
Op
na aankoop van 18/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Het spijt ons te horen dat je een probleem hebt gehad met de levering. Als je dit wilt bespreken of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected]. We zullen ons best doen om uw ervaring te verbeteren.
3 /5
★★★☆☆
De gratis frankering had alleen betrekking op het afhaalpunt. Alle sites geven nu gratis frankering bij het bereiken van een bepaalde drempel, zelfs voor thuisbezorging.
User icon
Francesco M.
Op
na aankoop van 02/12/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De verwerking van de bestelling en de verzending van de goederen verliepen niet zo goed. Aan de andere kant was het ondersteuningsteam erg behulpzaam. Hartelijk dank daarvoor. Het ging alleen maar beter en sneller nadat het supportteam erbij betrokken was.
User icon
Viktoriya S.
Op
na aankoop van 23/10/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De online beschikbaarheid moet snel worden bijgewerkt, zodat mensen hun tijd niet verspillen.
User icon
Luca D.
Op
na aankoop van 09/11/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Lange levertijd zonder statusupdates. Geleverde goederen defect. Weigering om te ruilen omdat DHL de schuldige was, hoewel de verpakking niet beschadigd was. Voor de rest top.
User icon
Stefan G.
Op
na aankoop van 12/11/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Zeer langzaam. OK als je geen haast hebt.
User icon
Serge P.
Op
na aankoop van 27/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Onze excuses voor de vertraging die u hebt ondervonden. Als u dit probleem wilt bespreken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected]. We doen er alles aan om de snelheid van onze service te verbeteren.
3 /5
★★★☆☆
Zo langzaam als altijd...
User icon
Serge P.
Op
na aankoop van 25/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Het spijt ons te horen dat je vertraging hebt opgelopen. Als je vragen hebt over de levering, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected]. We zullen ons best doen om uw ervaring te verbeteren.
3 /5
★★★☆☆
Dit is geen mening, maar een observatie! Het model heeft heel lang in de opslag gestaan! Aanzienlijke schade aan de doos! Ik weet niet wat er niet te begrijpen valt! Er komt geen nieuws meer van.
User icon
Herbert N.
Op
na aankoop van 09/11/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ontvangen zonder verf, lijm of kwasten
User icon
Franck G.
Op
na aankoop van 12/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw feedback. Houd er rekening mee dat de modellen nooit met lijm worden verkocht en dat er geen borstels bij deze producten worden geleverd. Deze informatie staat duidelijk aangegeven op onze website. We blijven tot uw beschikking voor eventuele verdere vragen en wensen u een uitstekende dag. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
3 /5
★★★☆☆
Het moet mogelijk zijn om tijdvensters te selecteren voor bezorging met een bezorger die met de hand bezorgt.
User icon
Pat C.
Op
na aankoop van 21/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor je suggestie. We begrijpen hoe handig het zou zijn om tijdvensters te kunnen kiezen voor bezorging, vooral als het gaat om handmatige bezorging. We zullen uw feedback doorgeven aan het verantwoordelijke team om deze optie in de toekomst te evalueren. We waarderen je input en kijken ernaar uit om te blijven verbeteren om je een betere service te kunnen bieden.
3 /5
★★★☆☆
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen!
User icon
Patrick G.
Op
na aankoop van 13/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Onze excuses voor dit ongemak. Om dit zo snel mogelijk op te lossen, kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. We zullen alles in orde maken!
3 /5
★★★☆☆
Product een beetje laat
User icon
Florian P.
Op
na aankoop van 13/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Het spijt ons dat uw product later is aangekomen dan verwacht. We doen er alles aan om onze levertijden te verbeteren. Bedankt voor je geduld en begrip, en we hopen dat de rest van je ervaring naar wens is geweest.
3 /5
★★★☆☆
Geen mening
User icon
Pieter K.
Op
na aankoop van 07/11/2024
3 /5
★★★☆☆
Het duurde even, maar het boek kwam op veel plaatsen beschadigd aan op de kaft.
User icon
Alejandro M.
Op
na aankoop van 07/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Het spijt ons te horen dat het boek beschadigd is aangekomen, vooral de kaft. Dit is niet wat we verwachten van onze producten en we nemen nota van uw ervaring om onze verpakking te verbeteren. Bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht en we zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen. Als u een oplossing nodig heeft, laat het ons dan weten.
3 /5
★★★☆☆
Zeer hoge portokosten en meerdere weken voor levering
User icon
Arnold D.
Op
na aankoop van 21/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hartelijk dank voor uw feedback. We begrijpen dat portokosten en levertijden teleurstellend kunnen zijn en we werken voortdurend aan het verbeteren van deze aspecten om beter aan uw verwachtingen te voldoen.
3 /5
★★★☆☆
Levering duurt veel te lang
User icon
Fred B.
Op
na aankoop van 21/11/2024
Antwoord van 1001hobbies
Op
Het spijt ons dat de levering langer heeft geduurd dan verwacht. We begrijpen dat dit vervelend is en willen je graag helpen om het probleem op te lossen.
2 /5
★★☆☆☆
De bezorging eerste bestelling was slecht, waren gewoon thuis en bezorger is gewoon niet langs geweest, ophaal punt in Wassenaar terwijl in katwijk aan zee er ook 1 is.
User icon
Pieter K.
Op
na aankoop van 04/11/2024
Antwoord van 1001hobbies
Op
Het spijt ons te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad met de bezorging van je bestelling. Dit is natuurlijk niet de service die we willen bieden. We begrijpen je frustratie, vooral omdat er een ophaalpunt dichterbij was. We zullen deze kwestie intern bekijken om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Bedankt voor je geduld en we hopen je in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
2 /5
★★☆☆☆
Drie maanden wachten op levering
User icon
Eric D.
Op
na aankoop van 09/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Het spijt ons van de leveringsvertraging van drie maanden. Dit is niet normaal en we begrijpen je frustratie volledig. Bedankt voor je geduld en nogmaals sorry voor het ongemak.
3 /5
★★★☆☆
Matig
User icon
Leo R.
Op
na aankoop van 29/10/2024
3 /5
★★★☆☆
Zeer snelle verzending. Ik ontving een kartonnen doos die aan één kant beschadigd was, maar het beschadigde de goederen niet. Het model is volledig van plastic gemaakt, wat niet van erg goede kwaliteit lijkt te zijn. Te zien zodra het in elkaar gezet is!
User icon
Marie T.
Op
na aankoop van 25/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw retourzending! We zijn blij dat de goederen niet beschadigd waren, ondanks de beschadigde kartonnen doos. Wat de kwaliteit van het model betreft, hopen we dat het na montage beter aan uw verwachtingen zal voldoen. Aarzel niet om ons te laten weten wat u ervan vindt als het eenmaal gemonteerd is. We blijven tot uw beschikking mocht u vragen of wensen hebben.
3 /5
★★★☆☆
Niet altijd even duidelijk op de website. Verzending duurde lang. Kan zijn door de drukte. Maar een werk blijft kang
User icon
Elzo S.
Op
na aankoop van 21/11/2024
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor je feedback! We begrijpen dat de website soms niet helemaal duidelijk kan zijn en nemen je opmerking ter harte om dit te verbeteren. Wat betreft de lange verzending, we doen ons best om vertragingen door drukte te minimaliseren, maar we begrijpen dat dit vervelend kan zijn. We hopen dat je de volgende keer een snellere ervaring zult hebben. Bedankt voor je geduld!
2 /5
★★☆☆☆
- Een gevoel van bedrogen te zijn: op het moment van aankoop waren alle producten op voorraad. Ze stuurden echter bij de orderbevestiging (bewerkbaar, overigens) een slecht geschreven uitleg in het Spaans, waarin stond dat de tas kan worden gesplitst wegens gebrek aan voorraad tegen extra kosten. - De verwachte tijd van beschikbaarheid van het ontbrekende product werd steeds langer in plaats van korter. - Na bijna 20 dagen wachten, vraag ik Paypal om een terugbetaling en annulering van de aankoop, waarbij ik al het bewijsmateriaal lever - Paypal communiceert met de verkoper en stuurt pas daarna en onmiddellijk alle producten op (inclusief het product dat nog 2 weken beschikbaar zou zijn).
User icon
Angeles D.
Op
na aankoop van 08/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Het spijt ons te horen dat u zo'n negatieve ervaring heeft gehad. We verontschuldigen ons voor de verwarring die is veroorzaakt door het niet op voorraad zijn en het geautomatiseerde antwoord dat u hebt ontvangen. We zullen uw feedback meenemen om onze communicatie en klantenservice te verbeteren. We zijn blij dat je de producten eindelijk hebt ontvangen, maar nogmaals onze excuses voor het ongemak. Als je in de toekomst hulp nodig hebt, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen, dan zorgen we ervoor dat we je beter van dienst kunnen zijn.
3 /5
★★★☆☆
In principe, en behalve het feit dat ze me het verkeerde product hebben gestuurd, ben ik tevreden. We zullen zien hoe het terugsturen en omruilen van het product waar ik voor betaald heb gaat uitpakken.
User icon
Maria Jesus C.
Op
na aankoop van 22/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u het verkeerde product heeft ontvangen. We verzekeren u dat we ons best zullen doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. We stellen uw geduld op prijs en kijken ernaar uit om het naar uw tevredenheid op te lossen.
3 /5
★★★☆☆
Site ,ok .verpakking voor het artikel wat erin zat, waardeloos meer aandacht hiervoor svp.rest goed.
User icon
Hub R.
Op
na aankoop van 11/11/2024
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat u tevreden bent met de site en het product, maar we nemen nota van uw opmerking over de verpakking. We verontschuldigen ons voor deze ervaring en zullen stappen ondernemen om de kwaliteit van de verpakking te verbeteren om ervoor te zorgen dat alle artikelen in de best mogelijke staat aankomen. Bedankt voor je begrip en constructieve feedback.
3 /5
★★★☆☆
Het is moeilijk om een product geruild te krijgen.
User icon
Pierre S.
Op
na aankoop van 16/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Het spijt ons dat je problemen hebt ondervonden bij het ruilen van een product. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en we doen er alles aan om dit proces te vergemakkelijken. Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen en we zullen ons best doen om het probleem snel op te lossen.
2 /5
★★☆☆☆
Twee items besteld.Na drie weken één item ontvangen. Tweede item Citroen 2 cv Charleston niet leverbaar en ook niet aangevuld Na weken bericht uit Frankrijk:Wel weer leverbaar of de kostprijs retour Heb gekozen voor laatste en geld terug ontvangen.Inmiddels bedoeld item elders gekocht .Email en Telefoon in Nederland niet bereikbaar..Slechte zaak Jammer .
User icon
O V.
Op
na aankoop van 13/10/2024
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u deze slechte ervaring heeft gehad met uw bestelling. We begrijpen volledig uw frustratie over de onvolledige levering en de moeilijkheden bij het verkrijgen van informatie. Onze excuses voor het ongemak. We zullen je feedback meenemen om onze service in de toekomst te verbeteren. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen.
3 /5
★★★☆☆
Website is prima
User icon
Paul D.
Op
na aankoop van 21/10/2024
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij dat je de website geweldig vindt. Als je suggesties hebt of hulp nodig hebt, laat het ons gerust weten!
2 /5
★★☆☆☆
Bij het bestellen kijk ik altijd of er voorraad is om niet lastig gevallen te worden door derden, anders bestel ik niet, deze keer ben ik beetgenomen, jullie doen alleen aan doorverkoop inkoop, echt jammer. Toch bedankt, maar het is verre van vierkant.
User icon
Simon B.
Op
na aankoop van 30/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
We verontschuldigen ons voor deze ervaring, hoewel we ons best doen om de beschikbaarheid in realtime aan te geven. We nemen uw opmerking ter harte en zullen onze transparantie op dit gebied vergroten. Bedankt voor uw feedback, het helpt ons te verbeteren.
2 /5
★★☆☆☆
Weer een bestelling die meer dan een maand op zich laat wachten...
User icon
Philippe D.
Op
na aankoop van 29/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Onze excuses voor de buitensporige vertraging. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn en zullen je bestelling analyseren om de oorzaken van de vertraging te achterhalen. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice voor updates of hulp. We doen ons best om onze logistiek te verbeteren en bedanken je voor je geduld.