★★★★☆
op 38065 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Eerste bestelling op deze site en zeer teleurgesteld, geïrriteerd door de organisatie, gebrek aan professionaliteit en slechte klantenservice. Op de site staat verzending binnen 24 uur. Bestelling geplaatst, na 24 uur nog geen nieuws. Dus ik neem zelf de nodige stappen om uit te zoeken hoe ver de bestelling staat en gelukkig ontbreken er al enkele producten (ze waren op voorraad toen ik de bestelling plaatste, maar ze namen geen contact met me op om me dat te laten weten!) 48 uur later en nog steeds niets, na verschillende herinneringen die nergens toe leidden, kreeg ik te horen dat de bestelling aan het eind van de dag zou worden verzonden. De volgende ochtend kreeg ik een e-mail waarin stond dat de bestelling was geannuleerd omdat deze niet op tijd kon worden geleverd! Goed gedaan! Bovendien hebben ze een softwareprobleem gehad (dat is wat ze me vertellen), want ik heb 3 e-mails ontvangen waarin stond dat de producten die op voorraad waren weer beschikbaar waren. Controleer deze e-mails nog een keer - het is een probleem met de computerserver. Kortom, na 3 verloren dagen zijn er geen producten geleverd, en wat meer is, ze betalen alleen terug op woensdag omdat hun boekhouder hun cashflow alleen op die dag beheert. Dit is echt niet serieus of professioneel, vooral als ze me durven te vertellen dat mijn bestelling wordt verzonden. Het is klanten voor de gek houden.... EEN GEBREK AAN RESPECT VOOR DE KLANT. Tot slot rekenen ze exorbitante portokosten van meer dan 9 euro voor een paar potten verf, terwijl je voor die prijs Chronopost de volgende dag al kunt laten bezorgen. Ondanks hun fout zijn ze niet in staat om de bestelling per Chrono te verzenden... Eerste en laatste ervaring zeer slechte handelaar
Zielig. Je bestelt 4 potjes verf en een setje klein gereedschap en 4 dagen later staat de bestelling op ..... nog in de maak. Aan de andere kant, geen probleem met de betaling: zonder vertraging geïnd. Je betaalt de colissimo maar de voorbereiding van een minibestelling eindigt nooit. Een e-commerce die optreedt als vertegenwoordiger voor lokale winkels. Het is zielig, mijn eerste en laatste
Stratosferische levertijden (meer dan een maand wachten). Als er geen product wordt aangevraagd, geeft de site geen geld terug. Ik zal nooit meer bij deze verkoper bestellen. Perfect slecht
Jongens kom op... Ik heb besteld. Decals gewoon decals. En het is nog steeds niet aangekomen. Ik bedoel, kom op. Ik heb ongeveer 4 dagen geleden een stuk hars uit het VK besteld en het is er al bijna. Ik bestel deze DECALS. Op 8 december. Kan iemand mij uitleggen waar mijn decals zijn? Of waar mijn 35 dollar naartoe is gegaan. Ik ben erg ontevreden. Hartelijk dank
De bestelling is na een maand nog niet aangekomen. Volgens wat ik besteld had, hadden ze het op voorraad. De after sales klantenservice was nihil. Ik heb niets ontvangen maar ik zal nooit meer bij hen kopen.
Na 3 onbeantwoorde mails, eindelijk gisteren door een wonder en na mijn mening op jullie site, vertrek dezelfde dag. Op de tracking van vanmorgen is de bestelling nog in voorbereiding. 1e bestelling en ik denk de laatste. Helemaal niet serieus voor
Ik heb hetzelfde product al twee keer besteld omdat er de eerste keer een probleem was met de bestelling en hier ga ik weer. Het is jammer dat ik geen antwoord van ze heb gekregen om de reden van het probleem te achterhalen - bestaat het product wel?
Het is nu 14 december en ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen en helemaal geen informatie, een totale ramp.
Goedemiddag! IK BEN ZIEK AAN DE NEUS VAN DEZE GENTUZA DIE NIET GEVEN ME EEN FUCKING ANTWOORD TE BELLEN VIJFTIENHONDERD KEER EN NIET REAGEREN EN WORDEN DRIE MENSEN PROBEREN EN NIETS DOEN ZE NIET BELLEN APART.... MIJN SCHULD VOOR ALLEEN HET ZIEN VAN MENINGEN VAN DEZELFDE PAGINA EN WAT GEBEURT ER DAT ZE NIET WILLEN WERKEN OF WAT? TOT 12 UUR? NU EENS KIJKEN HOEVEEL HET ME KOST VOOR DE TERUGKEER.... IK ZAL ERVOOR ZORGEN DAT NIEMAND ANDERS DAAR KOOPT.... IK WEET NIET WIE ZEGT DAT ALLES IN ORDE IS...
Ik bestelde op 17 december een diesellocomotief serie 10700 het zou een kerstcadeau zijn op de website zelf was er een opmerking dat als het pakket was besteld voor 19 december het zou aankomen voor Kerstmis dus ik bestelde meteen ik koos ervoor om 11 euro te betalen voor verzending in plaats van de gratis verzending omdat ik het op tijd wilde hebben op dat moment ontving ik op 18 december een melding van de tracking van de zending en zo ver zo goed pas later kwam ik erachter dat het magazijn van deze website in Frankrijk is het was nergens gespecificeerd niet dat het een probleem was maar ik nam aan dat het pakket niet zou aankomen ook al hadden ze geadverteerd deze zending voor Kerstmis. Op 27 december kreeg ik eindelijk een telefoontje van de koerier, maar een paar minuten later vertelde de koerier me dat het pakket in Frosinone was beland en niet in de provincie Siena, waar ik 600 km van mijn huis woon. Ik was al overstuur omdat niet alleen de verzending was vertraagd, maar ze hadden ook het adres helemaal verkeerd. Ik kan u verzekeren dat ik al tijden op dit adres bestel en dat alles altijd op tijd is aangekomen. Ik heb verschillende keren contact opgenomen met de klantenservice om uit te zoeken waar het pakket was gebleven, ze zeiden dat ze het me zouden laten weten, maar het is al 4 dagen geleden dat ik iets van ze heb gehoord en bovendien geeft hun koerier in Frankrijk geen hulp voor pakketten buiten hun land. Vanaf vandaag, 3 januari, is het pakket nog steeds niet aangekomen en de hulp van zowel 1001 modelllini als de koerier is onmogelijk te contacteren echt slecht op dit punt ben ik gedwongen om een terugbetaling te vragen. Het spijt me echt, het is de eerste keer dat me zoiets overkomt.
Geen reactie op mijn verzoek om een levertijd. Bestelling geplaatst op 2712. Geen schroef tracking
HET IS ECHT EEN ODYSSEE GEWEEST. IK BESTELDE DE HARRY POTTER TOVERSTOKKEN OP 1312 EN ZE KWAMEN AAN OP 0301. VOLGENS HET WEB WERD HET TUSSEN 5-7 DAGEN VERZONDEN (EN HET WERD ECHT NAAR HEN VERZONDEN). TOEN IK MET ZE SPRAK, VERTELDEN ZE ME DAT ZE HET UIT FRANKRIJK MOESTEN ONTVANGEN. EN HET LIJKT EROP DAT IN PLAATS VAN VIA MADRID, HET RECHTSTREEKS KWAM, MAAR MET BIJNA 15 DAGEN VERTRAGING. GELUKKIG IS HET AANGEKOMEN VOOR KONINGEN
Model gekocht op 11 december is tot op de dag van vandaag nog steeds niet aangekomen. Het was een kerstcadeau voor mijn zoon, een grote teleurstelling.
Pakket besteld op 14 december nog steeds geen aankomst. Ik heb ook een mail gestuurd voor informatie maar geen antwoord ontvangen. Zeer slechte service
Verzendtijd niet gerespecteerd (2 werkdagen aangekondigd maar 9 dagen later verzonden). bezorgmethode veranderd zodat het lastig was om het pakket op te halen! kortom, geen resp.
Hallo. Ondanks een bestelling op 19 december met producten die op voorraad zouden zijn, werd mijn pakket op 1 januari nog steeds niet geleverd. Ik woon in het buitenland en profiteerde van een vakantie op het Franse vasteland om bij deze site te bestellen. Ze stuurden me e-mails waarin stond dat bepaalde producten niet beschikbaar waren. Ondanks verschillende herinneringen en informatie dat het pakket bij het postkantoor zou worden afgeleverd, heeft het nog steeds het magazijn niet verlaten. Jammer voor mij, ik zal dit pakket naar mijn woonplaats moeten laten sturen en dat gaat me een paar euro meer kosten. Ik vind het ook zonde om zo'n €50 te vragen voor bezorging overzee, terwijl de meeste online verkopers deze service tegen een lagere prijs aanbieden. Ik heb het zelf meegemaakt en deze prijs is niet gerechtvaardigd vanwege de lange levertijd en de beschadigde verfpotten bij aankomst. Je zult begrijpen dat ik niet tevreden kan zijn met deze service voor
We voelden ons bedrogen ... na het kiezen van een model dat zegt verzending in 24 uur en maak me een account te bestellen blijkt dat je moet meer dan 20 e betalen om het te krijgen in 2 of 3 dagen door DHL wanneer het duidelijk stelt dat de scheepvaart gratis is vanaf 59e dat als er niets van 24 uur meer dan 10 dagen met de reguliere post natuurlijk niet emos kocht het en godzijdank want het blijkt dat op ebay is veel goedkoper en komt wanneer het zegt dat het aangekomen.
Bestelling geplaatst op 1712 - verzending aangekondigd maar niets ontvangen. Ik stuurde een e-mail op 2112 zonder antwoord. Resultaat: geen communicatie, teleurgesteld kind voor kerst en 46 euro verloren. Resultaat: geen verzending betaling gedaan geen antwoord op e-mail verzendtijden niet gerespecteerd. Kind heeft het gevraagde cadeau niet ontvangen. Opnieuw gestart op 10 januari maar geen antwoord op eerdere e-mails, dus ik voeg toe
Betreurenswaardige levering. Ik plaats een bestelling voordat ik de betaling valideer en ik heb een levertijd van 4 tot 6 dagen, d.w.z. tot 22 december. Onmiddellijk na het valideren van de betaling ontvang ik een e-mail met een langere levertijd. Onaanvaardbaar Ik zal jullie NOOIT aanbevelen.
Bestelling geplaatst op 15 december heden op 31 december nog niets ontvangen Er wordt niet gereageerd op mails die verzonden worden en telefoons worden niet opgenomen Ik moet nu aan mijn zoontje uitleggen dat zijn cadeau voor nieuwjaar niet geleverd is en dat er voor hem niets onder de boom ligt Alvast bedankt voor de slechte service
Onbetrouwbare shop deze shop is niet aan te raden om er te kopen ben nog steeds op mijn geld aan het wachten van teruggestuurd produkt 737,33€ in totaal wat veel geld is nu al 2 maand ze houden een mens aan het lijntje zij hebben hun produkt terug en ik mijn geld niet best er niet kopen niet te vertrouwen ze lichten een mens op
Onbetrouwbare shop deze shop is niet aan te raden om er te kopen ben nog steeds op mijn geld aan het wachten van teruggestuurd produkt 737,33€ in totaal wat veel geld is nu al 2 maand ze houden een mens aan het lijntje zij hebben hun produkt terug en ik mijn geld niet best er niet kopen niet te vertrouwen ze lichten een mens op
ER WERD GEEN MOEITE GEDAAN OM DE BESTE... ER WERD GEEN MOEITE GEDAAN OM DE BESTE KITS' DOZEN VOOR MIJ TE KIEZEN, ER ZATEN VOUWEN EN DEUKEN OP VEEL GEBIEDEN! FABRIEKSZEGEL OP EEN VAN DE DOZEN WAS WIJD OPEN GESCHEURD EN JULLIE GAVEN ER NIETS OM EN STUURDEN HET NAAR MIJ ALSOF ER NIETS GEBEURD WAS!
Besteld op 14 dec voor gegarandeerde levering voor kerst 1e telefoontje belooft levering voor 24 2e telefoontje ze weten niet waar mijn pakket is 3e telefoontje ik krijg het niet op tijd omdat het kerst is! GAG? Wat een betrokkenheid! En wat een verkoopcultuur! Het is nu 27 december en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen.
Geen respect voor deadlines Annulering van bestelling zonder uitleg Geen respect voor de oorspronkelijk geplande hoeveelheden op de site Levering en voorbereiding veel te laat
ER WERD GEEN MOEITE GEDAAN OM DE BESTE... ER WERD GEEN MOEITE GEDAAN OM DE BESTE KITS' DOZEN VOOR MIJ TE KIEZEN, ER ZATEN VOUWEN EN DEUKEN OP VEEL GEBIEDEN! FABRIEKSZEGEL OP EEN VAN DE DOZEN WAS WIJD OPEN GESCHEURD EN JULLIE GAVEN ER NIETS OM EN STUURDEN HET NAAR MIJ ALSOF ER NIETS GEBEURD WAS!
Ik zou mijn pakket moeten ontvangen om een beoordeling te kunnen maken!
Zeer slechte ervaring... Ik heb op 9 december een bestelling geplaatst die bedoeld was als kerstcadeau. Helaas wacht ik nog steeds op mijn pakket.... De klantenservice heeft me helemaal niet geholpen....
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Ik heb mijn kerstpakket niet ontvangen, dus ik ben teleurgesteld.
Ik heb op 25 november een bestelling geplaatst en het is nu 24 december en ik heb nog niets ontvangen. Ze geven me geen duidelijk antwoord alleen dat ze het trackingnummer van hun vervoerder niet hebben. Ik heb 5 mails gestuurd om mijn geld terug te vragen en ze geven me een lange tijd... geen oplossing? geen... #e
Ik heb mijn bestelling 10 minuten na het plaatsen ervan geannuleerd, ik heb twee keer iemand aan de telefoon gehad en jullie hebben het toch verstuurd. Dat noem ik valsspelen.
Pakket slecht verpakt doos geopend decal bord verslechterd levertijd zeer
Een maand na de commnade nog steeds geen ondraaglijk nieuws gebracht
Dit is het slechtste bedrijf waar ik ooit online mee te maken heb gehad. Ze hebben geen magazijn in Groot-Brittannië. Ze nemen bestellingen aan en laten je geloven dat ze een voorraad hebben die ze niet hebben. Toen ik eindelijk iemand aan de telefoon kreeg (in Frankrijk) gaf hij niet echt om de problemen die ik had aangegeven en bood geen enkele manier om het te passen. Als je erover denkt om te bestellen, NIET DOEN. Ga naar de volgende pagina en hopelijk heb je meer geluk dan ik met deze mensen heb gehad.
Verpakking geopend, verpakking gescheurd. Verf ontbreekt
Als 101 maquettes reageert op bestellingen is hun verzendservice""machin chose.... relay"" schandalig inefficiënt... hier zijn 7 dagen dat mijn pakket aan het dwalen is in Frankrijk of.... buiten Frankrijk !!!!
Zeer slechte online shop het zijn... Zeer slechte online shop het zijn gewoon oplichters op gebied van geld terug te geven van teruggestuurde produkten heb mijn 732€ niet terug gekregen heb van alles geprobeerd niks helpt ze beloven en tenslotte is het nougabolle zo kan ik ook rijk worden mijn oordeel er niet kopen
8 dagen na bestelling Relay point nog steeds niet geleverd. Geen follow-up door klantenservice. Geen nieuwe leverdatum.
Zeer slechte online shop het zijn... Zeer slechte online shop het zijn gewoon oplichters op gebied van geld terug te geven van teruggestuurde produkten heb mijn 732€ niet terug gekregen heb van alles geprobeerd niks helpt ze beloven en tenslotte is het nougabolle zo kan ik ook rijk worden mijn oordeel er niet kopen