/5
★★★★☆
op 37538 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 37538 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Een maand na aankoop en ik wacht nog steeds op de bestelling .....
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 05/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een model gekocht op 25 april en vandaag 5 juni heb ik mijn model nog steeds niet ontvangen. Jullie schamen je niet, elke keer als ik een klacht indien via de post zeggen jullie dat het onderweg is. jullie nemen niet eens de telefoon op. of het pakket komt aan of jullie geven het geld terug.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 05/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Oplichter!!! Oplichter!!!!! Oplichter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oplichter! Scame!!! Oplichterij!!! Betaalde meer dan £100 op 5 mei tot 5 juni nog steeds geen item, ik betaalde item was op voorraad ze kregen een tegoedbon 37,98 Euro in Euro voor tiem niet op voorraad!!!! maar ik betaalde in £37,98 Engelse pond!!!!!! Ze hebben geen geld terugbetaald!!!!!!!!! Ik dacht dat het een Brits bedrijf was 1001models.co.uk en het heeft een Brits telefoonnummer voor klanten, dus ik plaatste de bestelling!!!! belde de telefoonlijn maar werd afgesneden!!!!!!! ik wil geld terug op mijn kaart GEEN tegoedbon!!!!! Echt een oplichtersbedrijf!!!!! Nog steeds geen artikelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Oplichterij! Scame!!! Scame!!! Betaalde meer dan �100 op 5 mei tot 5 juni nog steeds geen item dat ik betaald item was op voorraad hen kreeg een tegoedbon 37,98 euro in euro voor tiem geen op voorraad!!!! maar ik betaalde in 37,98 Engelse pond!!!!!! Ze gaven geen geld terug!!!!!!!!! Ik dacht dat het een Brits bedrijf was 1001models.co.uk en het heeft een Brits telefoonnummer voor klanten, dus ik plaatste de bestelling!!!! belde de telefoonlijn maar werd afgesneden!!!!!!! ik wil geld terug op mijn kaart GEEN tegoedbon!!!!! Echt een oplichtersbedrijf!!!!! Nog steeds geen artikelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verified Buyer
Op
na aankoop van 05/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Oplichter!!! Oplichter!!!!! Oplichter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oplichter! Scame!!! Oplichterij!!! Betaalde meer dan £100 op 5 mei tot 5 juni nog steeds geen item, ik betaalde item was op voorraad ze kregen een tegoedbon 37,98 euro in euro voor tiem niet op voorraad!!!! maar ik betaalde in £37.98 Engels pond!!!!!! Ze hebben geen geld terugbetaald!!!!!!!!! Ik dacht dat het een Brits bedrijf was 1001models.co.uk en het heeft een Brits telefoonnummer voor klanten, dus ik plaatste de bestelling!!!! belde de telefoonlijn maar werd afgesneden!!!!!!! ik wil geld terug op mijn kaart GEEN tegoedbon!!!!! Echt een oplichtersbedrijf!!!!! Nog steeds geen artikelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verified Buyer
Op
na aankoop van 05/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Vreselijke nazorgservice, ik had een bestelling geplaatst voor een dure modelkit die beschadigd aankwam, eerlijk is eerlijk, de verzending is niet hun schuld, maar de doos was eerder geopend en verkeerd verpakt, alle drie de contactnummers werken niet, ik heb meerdere e-mails gestuurd en toen ik eindelijk antwoord kreeg, boden ze een tegoedbon van 10% aan, wat niet eens de kosten dekte om de schade te repareren of te dekken, sinds die e-mail waarop ik heb geantwoord, hebben ze geen contact meer met me gehad en hebben ze me ook geen tegoedbon meer gegeven. Jammer, want de prijs was redelijk en als ik naar andere beoordelingen kijk, ben ik niet tevreden.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 04/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De advertentie gaf een SD.KFZ. 25110 Ausf.C (beige en groen) aan en ik ontving een SD.KFZ 2519 Ausf.C (grijs). Ik ben teleurgesteld omdat op de factuur 25110 staat. Ik ben teleurgesteld omdat op de factuur 25110 staat. Ik denk dat de verkoper niet erg serieus is in zijn advertentie en me had kunnen waarschuwen, wat het minst beleefd zou zijn geweest.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik betaalde voor een expreslevering die in 3-4 dagen moest aankomen en het duurde 3 weken en ze boden me één keer een terugbetaling van de verzendkosten aan nadat ik erom had gevraagd en ze hebben ze niet terugbetaald noch op mijn verzoek gereageerd.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 03/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer slecht ! Ik wacht al meer dan een maand op een pakket en ze vertellen me niets alleen automatische berichten en niemand neemt de kosten op zich Ik heb vooruit betaald en ik weet helaas niet of ik mijn bestelling ga ontvangen.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 03/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb het model al meer dan 1 maand na aankoop niet ontvangen en er is geen telefoonnummer of e-mailadres waar ik mijn beklag kan doen.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 03/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Vandaag ben ik erg ontevreden over de service omdat ik meer dan een maand geleden verf heb besteld en deze nog steeds niet is aangekomen. De klantenservice biedt me geen hulp, ze zeggen alleen dat het al verzonden is en ze nemen de telefoon niet op. Ik hoop alleen dat mijn bestelling aankomt en dat het product in orde is. Natuurlijk zal ik niet opnieuw bij hen kopen.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 03/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb op 5 mei een bestelling geplaatst. De bestelling was betaald. Toen ik zag dat de bestelling niet aankwam, heb ik gebeld. Een Engelstalige telefoniste, want later besefte ik dat het hoofdkantoor in Parijs zit. Ik schreef een e-mail en ze stuurden me het trackingnummer van de zending. De status van de zending is steeds hetzelfde... en Celeris, de vervoerder, vertelde me dat ze me niets kunnen vertellen. Ik heb nog twee e-mails gestuurd zonder antwoord. Vandaag is het 2 juni. En volgens een automatische e-mail is de bestelling op 11 mei verzonden. Ik vind het jammer.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 03/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Deze website werkt met het slechtste bezorgbedrijf dat er bestaat. Controleer voordat je een aankoop doet via deze website de recensies op internet over Zeleris, het bezorgbedrijf waar ze mee werken.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 03/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Verschrikkelijke ervaring... de scaletrix kwam met een Franse stekker (ik bestelde via een Britse website, d.w.z. een .co.uk en liet het op een Engels adres afleveren, dus het zou met een Engelse stekker moeten komen). Er zijn geen telefoonnummers die echt werken !!! En ik heb het hele internet afgezocht naar telefoonnummers om contact op te nemen. Ik heb ���25 moeten uitgeven om de scaletrix terug te sturen omdat hij kapot was (en ik heb een adapter moeten kopen van een Franse naar een Oekraïense stekker). Als ik een antwoord krijg op mijn vragen (via de website) wordt mijn vraag zelden correct beantwoord!!! En ik zit nog steeds achter ze aan om mijn geld terug te krijgen en ook om de portokosten te vergoeden voor het terugsturen van de kapotte scaletrix set.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 03/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ze zijn echt slim - ze beantwoorden geen e-mails en wat meer is, ze beantwoorden de telefoon niet onder het voorwendsel van opsluiting, zelfs vandaag 3 juni ondanks de deconfinement. Ik ben PERSISTENT en ik geef mijn aanmaningen nog lang niet op, want het is al sinds het begin van het jaar SCHANDALIG.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Vier kits besteld op 13 meibezorgd op 3 juni Uitstekende service.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 03/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb op 17 maart een bestelling geplaatst voor bijna 200 euro en het is nog steeds niet aangekomen, we zijn nu op 3 juni. Ik heb verschillende e-mails geschreven maar met vage antwoorden en ik heb ook gevraagd om een terugbetaling maar ze blijven zeggen dat het pakket zal aankomen.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 03/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer slechte levering, zelfs gezien de epidemische situatie. Zeer slechte monitoring van de levering. Het product is ook slecht ontworpen.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 03/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Geachte heer of mevrouw, mijn mening is totaal onbevredigend aangezien ik mijn bestelling tot op heden NIET heb ontvangen. Bedankt
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 02/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik eis mijn pakket al dagen op en ik heb er al meer dan een maand voor betaald. Ik wil graag weten of u zo serieus bent als u lijkt te zijn ***Alstublieft, wees serieus ***either you bring me the package or you give me my money back.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 01/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Beschamende e-mail Tennis Klantenservice Ik zag een artikel via een Google-zoekopdracht, een Gaming Heads-beeldje van £280 dat moeilijk verkrijgbaar is. Ik heb het artikel bijna 3 weken geleden besteld bij 1001 Models. Het artikel bleek op voorraad te zijn en de betaling werd verwerkt via PayPal. Er waren extra kosten verbonden aan het betalen met PayPal, wat later bij het controleren van de bestelgegevens werd gezien als verzend- en administratiekosten, hoewel de verzending gratis was vanwege het aankoopbedrag. Ik was dus blij dat ik het artikel na maanden zoeken had gevonden. De volgende dag log ik in op mijn account en zie ik dat het beeldje is gemarkeerd als niet beschikbaar, terwijl het wel beschikbaar was toen ik het kocht en de betaling was verwerkt via PayPal. Hier begint het leuke gedeelte (not) Ik stuurde 3 e-mails om de situatie te verduidelijken, ik kreeg er 3 dagen later 2 terug in het Frans, La demande # Order Query a été close et fusionnée dans cette demande. Laatste opmerking in verzoek # Voor degenen onder u die niet vloeiend Frans spreken (inclusief ikzelf, dank u Google translate) Er stond alleen dat ze het verzoek hadden 'gesloten en samengevoegd in dit verzoek'. Ik hoorde pas de volgende dag weer van ze, gelukkig in het Engels, om te zeggen dat ze het item binnen 10 dagen zouden ontvangen. Gelukkige dagen, althans dat dacht ik. De volgende dagen (nu weken) van e-mail tennis kreeg ik een e-mail 'we hebben net uw producten ontvangen, en de terugbetaling zal volgende week beschikbaar zijn. Ja, ik wil mijn product graag hebben, daarom had ik het in eerste instantie besteld. Bizar genoeg antwoorden ze 'We informeren u dat de terugbetaling van uw bestelnummer is aangevraagd op 26 mei door onze boekhoudafdeling. Deze terugbetaling zal worden uitgevoerd via het betalingskanaal zoals bepaald door de Franse wet. We willen u informeren dat een terugbetaling met een maand kan worden uitgesteld als u in uitgestelde betaling bent. We staan erop dat deze terugbetaling binnen 14 werkdagen plaatsvindt. Dus u stuurt het niet op? Hoe kan PayPal onmiddellijke betaling 14 dagen voor terugbetaling vereisen? Waarom moet ik me aan de Franse wet houden als ik een Britse klant ben die met PayPal betaalt? Dus ik ben nu bijna 3 weken verder en ik wacht op een terugbetaling of een artikel.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Beschamende e-mail Tennis Klantenservice Ik zag een artikel via een Google-zoekopdracht, een Gaming Heads-beeldje van £280 dat moeilijk verkrijgbaar is. Ik heb het artikel bijna 3 weken geleden besteld bij 1001 Models. Het artikel bleek op voorraad te zijn en de betaling werd verwerkt via PayPal. Er waren wel extra kosten verbonden aan het betalen met PayPal, wat later bij het controleren van de bestelgegevens te lezen was als verzend- en administratiekosten, hoewel de verzending gratis was vanwege het aankoopbedrag. Ik was dus blij dat ik het artikel na maanden zoeken had gevonden. De volgende dag log ik in op mijn account en zie ik dat het beeldje is gemarkeerd als niet beschikbaar, terwijl het wel beschikbaar was toen ik het kocht en de betaling was verwerkt via PayPal. Hier begint het leuke gedeelte (not) Ik stuurde 3 e-mails om de situatie te verduidelijken, ik kreeg er 3 dagen later 2 terug in het Frans, La demande # Order Query a été close et fusionnée dans cette demande. Dernier commentaire dans la demande # Voor degenen onder u die niet vloeiend Frans spreken (inclusief ikzelf, dank u Google translate) Er stond alleen dat ze 'de aanvraag hadden gesloten en samengevoegd in deze aanvraag'. Ik hoorde pas de volgende dag weer van ze, gelukkig in het Engels, om te zeggen dat ze het artikel binnen 10 dagen zouden ontvangen. Gelukkige dagen, althans dat dacht ik. De volgende dagen (nu weken) van e-mail tennis kreeg ik een e-mail 'we juste received your products, and the refund will be available next week. Zou u uw product willen hebben? Ja, ik wil graag mijn product, vandaar dat ik het in eerste instantie had besteld. Bizar genoeg antwoorden ze 'We informeren u dat de terugbetaling van uw bestelnummer op 26 mei is aangevraagd bij onze boekhoudafdeling. Deze terugbetaling zal worden uitgevoerd via het betalingskanaal zoals bepaald door de Franse wet. We willen u informeren dat een terugbetaling met een maand kan worden uitgesteld als u in uitgestelde betaling bent. We staan erop dat deze terugbetaling binnen 14 werkdagen plaatsvindt. Dus u stuurt het niet op? Hoe kan PayPal onmiddellijke betaling 14 dagen voor terugbetaling vereisen? Waarom moet ik me aan de Franse wet houden als ik een Britse klant ben die met PayPal betaalt? Dus ik ben nu bijna 3 weken verder en ik wacht op een terugbetaling of een artikel.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 01/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De eerste bestelling kwam op tijd aan, de tweede is al 16 dagen in behandeling en niemand beantwoordt mijn e-mails.... zeer slecht.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 01/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Slechte ervaring bestelling geplaatst op 5 mei en ik heb het nog steeds niet ontvangen, ik heb een bericht gestuurd en ik krijg alleen automatische antwoorden en de telefoon werkt niet om navraag te doen. Ik weet niet wat ik moet doen...het volgende wat ik moet doen is de consument bellen om een klacht in te dienen.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 31/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Smerig. Op 11 mei vroeg ik om mijn bestelling te annuleren. Ik kreeg te horen dat dit niet mogelijk was omdat het in""voorbereiding"" was. Hun voorstel was om de bestelling terug te sturen zodra deze ontvangen was. Ze stuurden het op 12 mei. Een dag na het annuleringsverzoek. Zeer slecht van hun kant. Wat ze wel niet kunnen om een verkoop binnen te halen, want de retourporto is duurder dan het stuk zelf, dus ik eet het niet op.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 31/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, een maand geleden heb ik mijn bestelling geplaatst en betaald. Ik zit nog steeds zonder het product en ik heb jullie hulp nodig.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 30/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik zal mijn mening kunnen geven als ik het heb ontvangen, want ik wacht er al meer dan een maand op.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 30/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Goede koop en snelle levering. Zou opnieuw kopen
Verified Buyer
Op
na aankoop van 30/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 29/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik plaatste op 20 april een bestelling bij 1001 Maquettes in Frankrijk. Op 26 mei nog niets gehoord, dus ik schreef dat ik het artikel niet meer nodig had en vroeg om annulering en terugbetaling. Op 27 mei schrijven ze terug om te vragen of ik het echt meen. Ik antwoordde op de 27e ja, annuleren en terugbetalen. Op 29 mei krijg ik een antwoord dat het ze spijt, maar het artikel zou op de 27e zijn verzonden. Is dit een goede klantenservice? Ik laat het aan jullie over, maar ik zal NOOIT meer zaken met ze doen! Hun service was MERDIQUE!!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/05/2020
Vertaalde beoordeling