★★★★☆
op 38065 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Slechte informatie en een willekeurige telefonische ontvangst toen ik aangaf het product te willen retourneren.
Mijn oorspronkelijke bestelling was blijkbaar zoekgeraakt tijdens het transport door Colissimo. Natuurlijk was het niet de schuld van 1001 Hobbies, maar het duurde meer dan 2 weken en verschillende e-mails voordat ik een vervangend artikel kreeg toegestuurd.
Mijn bestelling zou binnen 2 tot 4 dagen worden verzonden (ja, ik heb de levertijden gelezen toen ik de bestelling plaatste...ondanks de vraagtekens...). We zitten nu op 20 dagen en de bestelling wordt klaargemaakt. Uiteindelijk zal het niet voor de 12e verjaardag van mijn zoon zijn, maar voor zijn 13e 🙂 met een bonusposter die de teleurstelling moet goedmaken. Zal de bestelling ooit aankomen?...Ã
Van de 2 bestelde blikken hobbinox-verf was er één leeg.
Fout bij levering. Het artikel dat ik wilde, was niet beschikbaar. Ik kreeg mijn geld terug, maar ik moest aandringen om uitleg te krijgen. Ik kreeg geen duidelijke uitleg over het gebruik van het andere product dat ik had ontvangen en dat ik moest bewaren (een spray, maar waarvoor precies).
Bonjourje vous avez mis une note moyenne suite à un problème de teinte qui n'est peu peut-être pas votre faute.en effet j'avais commandé entre autres un noir mate de la marque humbrol bien estempillé matt33 sur le pot.mais c'était en fait un noir brillant.cordial
Per ongeluk een bestelling aangemaakt, geprobeerd te bellen, geen reactie op een van beide Amerikaanse nummers. Ik stuurde een e-mail en kreeg een zeer professioneel antwoord waarin stond dat ze de bestelling zouden annuleren en dat ik binnen 14 dagen mijn geld terug zou krijgen. Dat klinkt geweldig. Behalve dat ik een melding kreeg van het bezorgbedrijf dat mijn pakket nog steeds onderweg is en 1001 Model Kits sindsdien niet meer heeft gereageerd met betrekking tot het pakket of de status van de terugbetaling. Het pakket ligt nu te wachten bij de bezorger en ik heb nog niets van ze gehoord. BTW hun website veranderde de prijs van $20 op wel 4 betaalschermen naar $140 op het allerlaatste betaalscherm voor een item van $14 (dat ongeveer 1oz weegt) (er staat serieus $125 in rekening gebracht voor verzending in de e-mail die ik ontving). Ik ga ervan uit dat het een fout in de software is en dat ze mensen niet opzettelijk oplichten... maar het feit dat ze mijn artikel hebben verzonden ondanks dat ze me vertelden dat ze mijn bestelling binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling zouden annuleren, doet me denken dat ze aan oplichting doen. Het voelt op zijn minst niet alsof hun klantenservice erg hard werkt om dingen goed te maken.
Bestelling geplaatst op 2301 is vandaag 3001 en wordt nog steeds verwerkt!!!! Wanneer wordt het geleverd? Blijkbaar ben ik niet de enige!
Bestelde de 19122019 ontving de bestelling op 24012020 teleurgesteld voor de levering na 1 maand meer ik moest bellen meerdere malen zeer teleurgesteld niet normaal om zo lang te wachten
Voor verbetering vatbaar is de wachttijd voor bestellingen, verder OK.
Te duur.... veel te duur In vergelijking met andere Franse sites vind ik de modellen van motoren zelfs ref 40€ Duurder bij 1001 hobbis voorbeeld op de Yama
Mijn producten werden geleverd maar slecht verpakt breuk en een schaal fout in een product en wachten op mijn volgende bestelling nog steeds geen nieuws na het hebben van het een s
Nul tevredenheid ik vond een tolk om me te helpen begrijpen wat er werd besteld, maar niets aan het einde na een lange wachttijd het product arriveert maar het is niet het gevraagde Ik denk niet dat ik zal meer bestellen
Ik voel me een beetje opgelicht, ik heb 65€ betaald voor expresverzending van Frankrijk naar Zwitserland en ik heb nog steeds 20 dagen op mijn pakket moeten wachten. Ook al waren alle artikelen beschikbaar. De prijzen zijn inclusief btw, maar dat zou niet moeten als de klant buiten Frankrijk woont. (Uiteindelijk betaalde ik ongeveer 413$ voor hetzelfde item dat ik op Ebay had kunnen krijgen voor 320$ met snellere verzending en minder problemen. Daarom beoordeel ik het als Slecht voor iedereen die buiten Frankrijk woont. Maar wat ik ook moet zeggen is dat de artikelen in perfecte staat zijn aangekomen en dat alles in orde was. De klantenservice was ook erg aardig en behulpzaam. Maar toch....
In de advertentie wordt gesproken over snelle levering en adviseurs tot uw dienst... Besteld op de 10e, ontvangen op de 24e, is dit een snelle levering? Ik heb onze adviseurs gebeld om een offerte aan te vragen (compressoruitrusting enz...) Ze zeiden dat ik een e-mail moest sturen. E-mail verzonden op de 13e, geen antwoord tot op heden. Is dit advies? Adverteren is goed... doen wat de advertentie belooft is beter
Ik voel me een beetje opgelicht, ik heb 65€ betaald voor expresverzending van Frankrijk naar Zwitserland en heb nog steeds 20 dagen moeten wachten tot mijn pakket aankwam. Ook al waren alle artikelen beschikbaar. De prijzen zijn inclusief btw, maar dat zou niet moeten als de klant buiten Frankrijk woont. (Uiteindelijk betaalde ik ongeveer 413$ voor hetzelfde artikel dat ik op Ebay had kunnen krijgen voor 320$ met snellere verzending en minder problemen. Daarom beoordeel ik het als Slecht voor iedereen die buiten Frankrijk woont. Maar wat ik ook moet zeggen is dat de artikelen in perfecte staat zijn aangekomen en dat alles in orde was. De klantenservice was ook erg aardig en behulpzaam. Maar toch....
Besteld met expresverzending. Na meer dan drie dagen wachten op het pakket heb ik een e-mail gestuurd om te horen te krijgen dat het standaard was verzonden. Hoewel ik het verschil heb teruggekregen.
Problemen met bestellingen en levertijden
Zeer behulpzaam personeel 100% modelverzending en postservice. Bedankt
Hallo, het spijt me heel erg dat ik de revell verf van je heb afgepakt, want de kleine vierkante potjes zijn echt niet praktisch om open te maken en ik zal ze nooit meer gebruiken. Wat een idee om zulke vormen te maken, sorry voor het compromis.
Snelle en betrouwbare service naar België
Later geleverd dan voorzien
Ik ben blij dat 1001 maquettes de situatie heeft gecorrigeerd, maar het is ondenkbaar dat zulke fouten voorkomen.
Ik betaalde €22 voor expreslevering (1-3 dagen zoals aangegeven) en wachtte 3 weken op het pakket. Vervelend als het om een kerstcadeau gaat. Ik kreeg ook geen excuses of geld terug. Lg Claudia
Er is veel keuze op deze website. Van de 2 geplaatste bestellingen kwam er echter één met vertraging aan en de tweede, geplaatst op 13 december, was gemarkeerd als beschikbaar binnen 5 dagen, maar was op 23 december nog niet verzonden. Ik vroeg telefonisch om een annulering en werd gevraagd een e-mail te sturen. Ik stuurde een e-mail. En sindsdien niets. Op alle serieuze sites is een terugbetaling voor een bestelling die niet via Pay Pal is betaald onmiddellijk, hooguit binnen 24 uur. In dit geval duurt het al 2 weken. Het is triest omdat de catalogus geweldig is, maar ik ga ergens anders heen omdat het vertrouwen er niet is. Ik heb nota genomen van uw antwoord, dank u, en dat is inderdaad wat ik heb gedaan. Ik heb mijn geld teruggekregen via Paypal. Ik hoop dat u dingen zult verbeteren
Op 16 december een artikel besteld, vandaag 7 januari nog steeds niet aangekomen.
Ze deden er meer dan een maand over om het te leveren. Een ander ding is dat de units aan mijn verwachtingen voldoen. En daarvoor feliciteer ik ze, maar niet met de service die ik erg slecht vind. Groeten
Naar mijn mening moet u de informatie verbeteren voor niet-professionele klanten die ondersteuning nodig hebben bij het kiezen van producten.
Niets te zeggen over 1001 Hobbies die me genadig een korting gaven. Aan de andere kant is Mondial Relay niet in orde: in totaal 15 dagen na mijn bestelling geleverd: 1 week om een 1e levering te proberen MAAR HET RELAY PUNT IS NIET IN DIENST (dit is niet mijn verantwoordelijkheid) dan een 2e week om naar het nieuwe relaispunt te leveren. Als je serviceovereenkomsten hebt, moet je die sanctioneren, maar ik heb niet de mogelijkheid om dat te doen en dat is mijn probleem.
IK WAS BLIJ MET DIT MODEL DAT 6 JAAR OUD WAS EN NIET MAKKELIJK TE VINDEN IN HET VK/EUROPA, MAAR DE VERPAKKING MOET WORDEN VERBETERD. HET PAKKET KWAM OPEN AAN EN ER WAS EEN GEBREK AAN INTERNE VERPAKKING EN DE DOOS WAS NIET DICHTGEPLAKT MET DE JUISTE OF VOLDOENDE TAPE. DIT BEDRIJF MOET ZIJN VERPAKKING VERBETEREN ALS IK NOG EEN PRODUCT ZOU KOPEN.
Te lange vertraging pakket verwacht op 28 december aangekomen op 2 d
Bij mijn tweede bestelling heb ik lang gewacht zonder dat op de site werd aangegeven dat 2 modellen die ik had gekozen niet op voorraad waren.
Grote moeite om deadlines te halen
Robery... Oké, ze hebben een geweldige selectie verf en andere dingen. Maar de verzendkosten waren $15! Ik voegde nog wat andere spullen toe aan het winkelwagentje en keek toen naar de totale kosten. De verzendkosten stegen tot 22 dollar. DIT IS DIEFSTAL. Er zou een deal moeten zijn waarbij de verzendkosten omlaag gaan als je meer dan $30 uitgeeft. Mijn subtotaal was $40, maar met verzendkosten erbij was het $62. Ik was zo boos dat ik mijn artikelen niet eens heb gekocht en dat doe ik nog steeds niet totdat ik een redelijk antwoord krijg op de vraag waarom de verzendkosten zo duur zijn.
Het product zelf is onberispelijk en de levering (tijd) was geweldig. Maar het kan niet zo zijn dat een puzzel in zo'n te groot pakket wordt afgeleverd! Over milieuvriendelijk etc. Dit maakte ons erg boos!
Robery... Oké, ze hebben een geweldige selectie verf en andere dingen. Maar de verzendkosten waren $15! Ik voegde nog wat andere spullen toe aan het winkelwagentje en keek toen naar de totale kosten. De verzendkosten stegen tot 22 dollar. DIT IS DIEFSTAL. Er zou een deal moeten zijn waarbij de verzendkosten omlaag gaan als je meer dan $30 uitgeeft. Mijn subtotaal was $40, maar met de verzendkosten erbij was het $62. Ik was zo boos dat ik mijn artikelen niet eens heb gekocht, en dat doe ik nog steeds niet totdat ik een redelijk antwoord krijg op de vraag waarom de verzendkosten zo duur zijn.
Tijd te lang en verpakking niet perfect
Snelle en goede service kwaliteit bouwdoos middelmatig
Tevreden met wat? Welk pakje? Ik wacht al 2 weken en daarbovenop rekenen jullie 7,99 euro voor de levering!!!
Allereerst wil ik duidelijk maken dat deze opmerking geen gratuite klap in het gezicht is. Bovendien heb ik een not""moyenne". Bestelling geplaatst op 281119 pakket herstelde zijn dag van aankomst is 211219. Ik weet al wat je zal rÃ"" product deadlines lang"" ""u mondial relais koos het duurt meer temp"" etc.. Dus ja, maar de tijd""lang"" was 7 tot 9 werkdagen. Als je 5 werkdagen per week telt, is dat maximaal twee weken. Het pakket werd op 1612 afgeleverd bij Mondial Relay. We zijn al een heel eind. Eerlijk is eerlijk, jullie leveren goed werk, de pakketten zijn goed verpakt, de prijzen zijn fatsoenlijk en er is altijd iemand aan de telefoon als je een probleem hebt. Maar als je je toeleveringsketen voor bepaalde producten niet beter onder controle hebt, zul je daar iets aan moeten doen. Bijna 1 maand levertijd is lang. Begrijp dat er andere, betrouwbaardere en snellere circuits bestaan, ook al zijn ze iets duurder. Als je het niet kunt bijbenen, kun je net zo goed stoppen met het aanbieden van deze producten, want de onvermijdelijke negatieve feedback zal je imago schaden. Wat is het punt? Zeer hartelijk