/5
★★★★☆
op 36861 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 36861 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Verschrikkelijke ervaring... de scaletrix kwam met een Franse stekker (ik bestelde via een Britse website, d.w.z. een .co.uk en liet het op een Engels adres afleveren, dus het zou met een Engelse stekker moeten komen). Er zijn geen telefoonnummers die echt werken !!! En ik heb het hele internet afgezocht naar telefoonnummers om contact op te nemen. Ik heb ���25 moeten uitgeven om de scaletrix terug te sturen omdat hij kapot was (en ik heb een adapter moeten kopen van een Franse naar een Oekraïense stekker). Als ik een antwoord krijg op mijn vragen (via de website) wordt mijn vraag zelden correct beantwoord!!! En ik zit nog steeds achter ze aan om mijn geld terug te krijgen en ook om de portokosten te vergoeden voor het terugsturen van de kapotte scaletrix set.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 03/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ze zijn echt slim - ze beantwoorden geen e-mails en wat meer is, ze beantwoorden de telefoon niet onder het voorwendsel van opsluiting, zelfs vandaag 3 juni ondanks de deconfinement. Ik ben PERSISTENT en ik geef mijn aanmaningen nog lang niet op, want het is al sinds het begin van het jaar SCHANDALIG.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Vier kits besteld op 13 meibezorgd op 3 juni Uitstekende service.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 03/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb op 17 maart een bestelling geplaatst voor bijna 200 euro en het is nog steeds niet aangekomen, we zijn nu op 3 juni. Ik heb verschillende e-mails geschreven maar met vage antwoorden en ik heb ook gevraagd om een terugbetaling maar ze blijven zeggen dat het pakket zal aankomen.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 03/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer slechte levering, zelfs gezien de epidemische situatie. Zeer slechte monitoring van de levering. Het product is ook slecht ontworpen.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 03/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Geachte heer of mevrouw, mijn mening is totaal onbevredigend aangezien ik mijn bestelling tot op heden NIET heb ontvangen. Bedankt
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 02/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik eis mijn pakket al dagen op en ik heb er al meer dan een maand voor betaald. Ik wil graag weten of u zo serieus bent als u lijkt te zijn ***Alstublieft, wees serieus ***either you bring me the package or you give me my money back.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 01/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Beschamende e-mail Tennis Klantenservice Ik zag een artikel via een Google-zoekopdracht, een Gaming Heads-beeldje van £280 dat moeilijk verkrijgbaar is. Ik heb het artikel bijna 3 weken geleden besteld bij 1001 Models. Het artikel bleek op voorraad te zijn en de betaling werd verwerkt via PayPal. Er waren extra kosten verbonden aan het betalen met PayPal, wat later bij het controleren van de bestelgegevens werd gezien als verzend- en administratiekosten, hoewel de verzending gratis was vanwege het aankoopbedrag. Ik was dus blij dat ik het artikel na maanden zoeken had gevonden. De volgende dag log ik in op mijn account en zie ik dat het beeldje is gemarkeerd als niet beschikbaar, terwijl het wel beschikbaar was toen ik het kocht en de betaling was verwerkt via PayPal. Hier begint het leuke gedeelte (not) Ik stuurde 3 e-mails om de situatie te verduidelijken, ik kreeg er 3 dagen later 2 terug in het Frans, La demande # Order Query a été close et fusionnée dans cette demande. Laatste opmerking in verzoek # Voor degenen onder u die niet vloeiend Frans spreken (inclusief ikzelf, dank u Google translate) Er stond alleen dat ze het verzoek hadden 'gesloten en samengevoegd in dit verzoek'. Ik hoorde pas de volgende dag weer van ze, gelukkig in het Engels, om te zeggen dat ze het item binnen 10 dagen zouden ontvangen. Gelukkige dagen, althans dat dacht ik. De volgende dagen (nu weken) van e-mail tennis kreeg ik een e-mail 'we hebben net uw producten ontvangen, en de terugbetaling zal volgende week beschikbaar zijn. Ja, ik wil mijn product graag hebben, daarom had ik het in eerste instantie besteld. Bizar genoeg antwoorden ze 'We informeren u dat de terugbetaling van uw bestelnummer is aangevraagd op 26 mei door onze boekhoudafdeling. Deze terugbetaling zal worden uitgevoerd via het betalingskanaal zoals bepaald door de Franse wet. We willen u informeren dat een terugbetaling met een maand kan worden uitgesteld als u in uitgestelde betaling bent. We staan erop dat deze terugbetaling binnen 14 werkdagen plaatsvindt. Dus u stuurt het niet op? Hoe kan PayPal onmiddellijke betaling 14 dagen voor terugbetaling vereisen? Waarom moet ik me aan de Franse wet houden als ik een Britse klant ben die met PayPal betaalt? Dus ik ben nu bijna 3 weken verder en ik wacht op een terugbetaling of een artikel.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Beschamende e-mail Tennis Klantenservice Ik zag een artikel via een Google-zoekopdracht, een Gaming Heads-beeldje van £280 dat moeilijk verkrijgbaar is. Ik heb het artikel bijna 3 weken geleden besteld bij 1001 Models. Het artikel bleek op voorraad te zijn en de betaling werd verwerkt via PayPal. Er waren wel extra kosten verbonden aan het betalen met PayPal, wat later bij het controleren van de bestelgegevens te lezen was als verzend- en administratiekosten, hoewel de verzending gratis was vanwege het aankoopbedrag. Ik was dus blij dat ik het artikel na maanden zoeken had gevonden. De volgende dag log ik in op mijn account en zie ik dat het beeldje is gemarkeerd als niet beschikbaar, terwijl het wel beschikbaar was toen ik het kocht en de betaling was verwerkt via PayPal. Hier begint het leuke gedeelte (not) Ik stuurde 3 e-mails om de situatie te verduidelijken, ik kreeg er 3 dagen later 2 terug in het Frans, La demande # Order Query a été close et fusionnée dans cette demande. Dernier commentaire dans la demande # Voor degenen onder u die niet vloeiend Frans spreken (inclusief ikzelf, dank u Google translate) Er stond alleen dat ze 'de aanvraag hadden gesloten en samengevoegd in deze aanvraag'. Ik hoorde pas de volgende dag weer van ze, gelukkig in het Engels, om te zeggen dat ze het artikel binnen 10 dagen zouden ontvangen. Gelukkige dagen, althans dat dacht ik. De volgende dagen (nu weken) van e-mail tennis kreeg ik een e-mail 'we juste received your products, and the refund will be available next week. Zou u uw product willen hebben? Ja, ik wil graag mijn product, vandaar dat ik het in eerste instantie had besteld. Bizar genoeg antwoorden ze 'We informeren u dat de terugbetaling van uw bestelnummer op 26 mei is aangevraagd bij onze boekhoudafdeling. Deze terugbetaling zal worden uitgevoerd via het betalingskanaal zoals bepaald door de Franse wet. We willen u informeren dat een terugbetaling met een maand kan worden uitgesteld als u in uitgestelde betaling bent. We staan erop dat deze terugbetaling binnen 14 werkdagen plaatsvindt. Dus u stuurt het niet op? Hoe kan PayPal onmiddellijke betaling 14 dagen voor terugbetaling vereisen? Waarom moet ik me aan de Franse wet houden als ik een Britse klant ben die met PayPal betaalt? Dus ik ben nu bijna 3 weken verder en ik wacht op een terugbetaling of een artikel.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 01/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De eerste bestelling kwam op tijd aan, de tweede is al 16 dagen in behandeling en niemand beantwoordt mijn e-mails.... zeer slecht.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 01/06/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Slechte ervaring bestelling geplaatst op 5 mei en ik heb het nog steeds niet ontvangen, ik heb een bericht gestuurd en ik krijg alleen automatische antwoorden en de telefoon werkt niet om navraag te doen. Ik weet niet wat ik moet doen...het volgende wat ik moet doen is de consument bellen om een klacht in te dienen.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 31/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Smerig. Op 11 mei vroeg ik om mijn bestelling te annuleren. Ik kreeg te horen dat dit niet mogelijk was omdat het in""voorbereiding"" was. Hun voorstel was om de bestelling terug te sturen zodra deze ontvangen was. Ze stuurden het op 12 mei. Een dag na het annuleringsverzoek. Zeer slecht van hun kant. Wat ze wel niet kunnen om een verkoop binnen te halen, want de retourporto is duurder dan het stuk zelf, dus ik eet het niet op.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 31/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, een maand geleden heb ik mijn bestelling geplaatst en betaald. Ik zit nog steeds zonder het product en ik heb jullie hulp nodig.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 30/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik zal mijn mening kunnen geven als ik het heb ontvangen, want ik wacht er al meer dan een maand op.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 30/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Goede koop en snelle levering. Zou opnieuw kopen
Verified Buyer
Op
na aankoop van 30/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 29/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik voelde me misleid doordat het bedrijf niet vermeldde dat ze in Frankrijk gevestigd zijn. Jullie communicatievaardigheden zijn slecht en dat geldt ook voor jullie leveringssnelheid.4 weken voor levering. Ik zal het niet meer gebruiken
Verified Buyer
Op
na aankoop van 29/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het is bijna 1 maand geleden dat ik mijn bestelling plaatste en ik heb nog steeds geen nieuws gehad. Ik begrijp heel goed dat er vertraging is door Covid19, maar het minste wat je kunt doen is de klant regelmatig op de hoogte houden van de ontwikkelingen in de situatie. Helaas is dit niet het geval, zoals blijkt uit de datum van de laatste
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling niet getraceerd, geen informatie diensten of correct antwoord. geeft niets om de klant: pakket (dus 36 euro colisimo dringend betaald) wacht al een maand op verwerking met een boot type reactie op klachten ABUSIEVE DIEF. LAMELIJKE
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik plaatste op 20 april een bestelling bij 1001 Maquettes in Frankrijk. Op 26 mei nog niets gehoord, dus ik schreef dat ik het artikel niet meer nodig had en vroeg om annulering en terugbetaling. Op 27 mei schrijven ze terug om te vragen of ik het echt meen. Ik antwoordde op de 27e ja, annuleren en terugbetalen. Op 29 mei krijg ik een antwoord dat het ze spijt, maar het artikel zou op de 27e zijn verzonden. Is dit een goede klantenservice? Ik laat het aan jullie over, maar ik zal NOOIT meer zaken met ze doen! Hun service was MERDIQUE!!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bijna twee maanden geleden heb ik een bestelling geplaatst voor scalextric en deze is nog steeds niet aangekomen. Ik ben erg ontevreden en heb mijn geld teruggevraagd.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 28/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb anderhalve maand geleden een model besteld. En ik ontvang het niet.en ook nog eens het dubbele van de prijs. Een nul in service. Misschien moet ik andere maatregelen nemen.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 28/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb op 29 april een bestelling geplaatst en ik verwachtte, net als alle andere bestellingen die ik heb geplaatst (ook bij bedrijven in China of Italië), dat ik het binnen een week of hooguit 10 dagen zou ontvangen. Op dit moment, na een maand min twee dagen, weet ik nog steeds niets over de bestelling. De informatie is ongeldig en het transportbedrijf kan ik niet bereiken. Ik hoop dat het geen
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 27/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bijna 4 weken geleden besteld, nog steeds niet ontvangen. Tracking nummer werkt niet. Vermijden, alle 5* beoordelingen lijken mij nep.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 27/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik betaalde voor het cadeaupakket en de optie van een gepersonaliseerde kaart. Het pakket was beperkt tot een enkel vel kraftpapier, nauwelijks aan elkaar geplakt, en ik vond het jammer dat er geen kaart bij zat.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bijna 4 weken geleden besteld, nog steeds niet ontvangen. Tracking nummer werkt niet. Vermijden, alle 5* beoordelingen lijken mij nep.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Een legpuzzel besteld Betaling geaccepteerd maar geen e-mail met info over mijn bestelling onmogelijk om contact met u op te nemen en zelfs geen antwoord op de verzonden e-mails. Aangezien u de betaling hebt geaccepteerd, kunt u op zijn minst de ernst hebben om te antwoorden en ons iets te laten weten. Ik zal dienovereenkomstig handelen
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 27/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bijna 2 maanden geleden besteld, nog steeds niets. Toen ik 5 weken geleden contact opnam, kreeg ik een e-mail waarin stond: ""it will get there when it gets there"". Vorige week heb ik nog een mail gestuurd om mijn geld terug te vragen en nu hebben ze me volledig laten zitten: GEBRUIK DEZE SERVICE NIET! Ik heb contact opgenomen met een advocaat omdat ik niet zo ver van hen vandaan woon: aan iedereen die dit leest hoop ik dat we hen kunnen laten stoppen met deze ""service"" en dat we onze welverdiende terugbetalingen krijgen.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 26/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bijna 2 maanden geleden besteld, nog steeds niets. Toen ik 5 weken geleden contact met ze opnam, kreeg ik een e-mail waarin stond: ""it will get there when it gets there"". Vorige week heb ik nog een mail gestuurd om mijn geld terug te vragen en nu hebben ze me volledig laten zitten: GEBRUIK DEZE SERVICE NIET! Ik heb contact opgenomen met een advocaat omdat ik niet zo ver van hen vandaan woon: aan iedereen die dit leest, ik hoop dat we hen kunnen laten stoppen met deze ""service"" en dat we onze welverdiende terugbetalingen krijgen.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 26/05/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bijna 2 maanden geleden besteld, nog steeds niets. Toen ik 5 weken geleden contact met ze opnam, kreeg ik een e-mail waarin stond: ""it will get there when it gets there"". Vorige week nog een mail gestuurd met het verzoek om mijn geld terug te storten en nu hebben ze me volledig laten zitten: GEBRUIK DEZE SERVICE NIET! Ik heb contact opgenomen met een advocaat omdat ik niet zo ver van hen vandaan woon: aan iedereen die dit leest, ik hoop dat we ervoor kunnen zorgen dat ze stoppen met deze ""service"" en onze welverdiende terugbetalingen krijgen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/05/2020
Vertaalde beoordeling