★★★★☆
op 38065 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Hoewel het parket in goede staat is, hebben we een paar kleine problemen. De verfkleuren passen niet bij elkaar. De lijm is droog! Geen druppel
Goed product maar levering chronopost 20 euro ontvangen 10 dagen na comman
Lange levertijden en onvolledige leveringen gebrek aan betrouwbare informatie
Maar wie heeft het besteldenou geleverd Niet bij de geadresseerde Vreemd?
Ze zeiden dat ze mijn item op voorraad hadden ik betaalde ze bijna �100,00 toen het niet aankwam ik controleerde tracking alleen te zien ""not available"" ik e mailde hen en ze antwoordden dat ik een begeleidend schrijven kon hebben om een ander item van dezelfde waarde te krijgen. aangezien er niets anders is dat ik wil, zei ik dat ik mijn geld terug wilde. ze hebben me niet geantwoord. ik heb keer op keer geprobeerd om contact met hen op te nemen, maar geen antwoord. maak niet dezelfde fout als ik - vertrouw er niet op dat ze terugbetalen.
Relevante informatie die nodig was voor inklaring in Zwitserland was vergeten. Dit verlengde de levertijd met weken.
Hallo. Zelfs als het niet jouw schuld is, was de levertijd erg kort.
Ik kreeg een terugbetaling van dit bedrijf (gevestigd in Frankrijk, niet in het Verenigd Koninkrijk) vanwege vertragingen bij de levering van een verjaardagscadeau dat 2 weken voor de verjaardag was besteld. Om eerlijk te zijn waren ze snel met terugbetalen toen ik klaagde (vandaar de drie sterren). Ik heb ze een paar sterren lager gezet omdat hun website nog steeds een beetje misleidend is over waar het bedrijf is gevestigd.
Ik heb een airbrush met een luchtbom besteld, helaas komt de luchtbom niet overeen met de aansluiting van de airbrush. Meer informatie zou op prijs worden gesteld.
Ik kreeg een terugbetaling van dit bedrijf (gevestigd in Frankrijk, niet in het Verenigd Koninkrijk) vanwege vertragingen bij de levering van een verjaardagscadeau dat 2 weken voor de verjaardag was besteld. Om eerlijk te zijn waren ze snel met terugbetalen toen ik klaagde (vandaar de drie sterren). Ik heb ze een paar sterren lager gezet omdat hun website nog steeds een beetje misleidend is over waar het bedrijf is gevestigd.
Erg teleurgesteld over de levertijd
De montagehandleiding was alleen in het Engels.
Je leest niet wat je klanten je sturen, het resultaat is dat je bestellingen niet kloppen en paf, drie zendingen aan 8,70 euro en daarbovenop nog eens kosten die overeenkomen met wat?om 80 km van Parijs te verzenden, vind ik erg duur. met mijn excuses, maar ik stuur je de waarheid zoals ik het zie. vriendelijke groeten
Duurde heel lang Maar voorde rest was de service Helemaal goed !!!
Dit was mijn eerste aankoop bij 1001 en helemaal online vanwege COVID-19. Normaal gesproken bespreek ik eventuele vragen over de artikelen die ik wil kopen graag met een medewerker. Meestal bespreek ik eventuele vragen over de artikelen die ik wil kopen graag met een medewerker, maar ik ben blij te kunnen zeggen dat alles goed is gekomen. Het was een genot om het assortiment van slechts één leverancier te zien. Ik overweeg nu mijn volgende koopjesronde bij 1001. Ik wil het hele team bedanken voor de geweldige inspanning om mijn bestelling binnen een week af te leveren. Wees voorzichtig in deze moeilijke tijden.
Uitstekende communicatie en gemakkelijk te bestellen/verzonden naar het buitenland. Erg blij dat zelfs tijdens deze pandemie met alle beperkingen mijn item op tijd en in uitstekende staat aankwam! Bedankt Zeker een aanrader!
Ik heb een expresbestelling gedaan voor mijn... Ik heb een expresbestelling gedaan voor de verjaardag van mijn zoon. Helaas heb ik tot nu toe nog niets ontvangen.
Ik ben erg teleurgesteld. Ik heb meerdere keren gebeld en een e-mail gestuurd zonder antwoord. Ik wilde contact met ze opnemen voor mijn pakket dat terug was gegaan naar de winkel om ze om een extra adres te vragen, maar het was onmogelijk om ze aan de telefoon te krijgen.
Ik heb een expresbestelling gedaan voor mijn... Ik heb een expresbestelling gedaan voor de verjaardag van mijn zoon. Helaas heb ik tot nu toe nog niets ontvangen.
Het verzenden van het M706 commandomodel in een eenvoudige bubbeltjesenvelop betekende dat de doos werd geplet en daardoor beschadigd raakte. Gelukkig werd het model niet beschadigd.
Deze site geeft niet aan dat het niet in het Verenigd Koninkrijk is gevestigd, tenzij je van hun website afkomt om te zien dat het eigenlijk Frans is. Ik heb op de tweede van de maand een bestelling geplaatst en deze nog steeds niet ontvangen. Ik heb alleen via deze site gekocht omdat ze op dat moment alles op voorraad hadden. Hoewel het makkelijker zou zijn geweest om te wachten tot de items op eModels weer op voorraad waren, omdat het dan toch eerder zou zijn aangekomen en waarschijnlijk goedkoper. Het lijkt erop dat mijn recensie niet eenmalig is, veel mensen hebben hetzelfde probleem. Ik hoop dat deze reviews hen doen besluiten om de informatie op hun site aan te passen, zodat we weten dat ze niet vanuit Groot-Brittannië verzenden als je een bestelling plaatst. Ik heb nu een e-mail gestuurd om te kijken wat er aan de bestelling kan worden gedaan en ik heb gevraagd om de bestelling te annuleren als ze niet kunnen helpen. Ik snap dat dit moeilijke tijden zijn, maar elke andere bestelling die ik heb geplaatst, is binnen de helft van de tijd aangekomen. Wat mij betreft is dit mijn laatste bestelling bij deze site.
Ik geef 3 sterren om de volgende redenen: - Half april heb ik een bestelling geplaatst op de website ze hebben een grote catalogus met veel modellen tegen betaalbare prijzen. - Alles is in orde wat betreft betalingsrapport, factuur enz. Omdat ik de situatie kende die de wereld in het algemeen doormaakte voor de CoVid19 was ik geduldig en wist ik dat de verzending iets langer zou duren en meer omdat ik de Eco-optie had gekozen (hoewel ze je 10€ verzendkosten aanrekenen, maar ok). -Nu komt het probleem, toen ik om verzendinformatie vroeg, antwoordden ze dat het artikel niet op voorraad was, wat een grote verrassing was, aangezien het al 2 weken geleden was en ze me vertelden dat het nu niet op voorraad was (wat in strijd zou zijn met hun eigen verkoopvoorwaarden, waarin staat dat als er geen voorraad van een product is, ze je binnen 48 uur op de hoogte moeten stellen). -Gezien deze tegenslag vroeg ik om een terugbetaling, want als er geen voorraad is, is het logisch om de bestelling te annuleren. Ik kreeg geen antwoord. - Maar tot mijn verbazing ontving ik vandaag de zending (in perfecte staat), te laat als nooit tevoren. Als conclusie begrijp ik dat we door een moeilijke situatie gaan voor bedrijven en transporten, maar als klant vind ik dat de communicatie tussen koper en verkoper verbeterd moet worden en vooral de logistiek. Waarom vertellen ze me dat het niet op voorraad is en 5 dagen later ontvang ik plotseling mijn bestelling? Ze hadden me kunnen waarschuwen en me de zorgen kunnen besparen dat ik niet wist of ik mijn product zou ontvangen of het geld in het geval van een terugbetaling. PS: Het 1350 schaalmodel schip is erg goed gemaakt en ik zal er veel plezier aan beleven.
Totaal teleurgesteld. 24 .o4 besteld voor wat stickers. Levering verwacht 05.05. Nadat ik op 5 mei een beleefd bericht had gestuurd waarin ik vroeg naar de update van de levertijd, was het antwoord nogal onbeleefd: ik krijg mijn geld terug. Geen pogingen om mijn bestelling op te lossen. Geen excuses. Ik zie dat het product op de webpagina nog steeds beschikbaar is en blijkbaar kan ik een andere bestelling doen. Nooit meer! Ik hoop dat ze mijn geld terugbetalen. Gebruik dit bedrijf niet! De public relations zijn slecht.
Hallo 3 sterren om een paar defecten te melden. een paar fouten in de nummering op de instructies. 2 van de 6 potten verf kwamen onbruikbaar aan.
Mijn bestelling is geplaatst op 25 maart en het pakket is vandaag, 4 mei, aangekomen. Ik had onder andere een avro lancaster model besteld en het pakket met de 8 verven. Geen van de verven komt overeen met het model. Ik geef het nog steeds drie sterren, omdat de site over het algemeen zeer goed wordt beoordeeld en ik me bewust ben van de problemen die gepaard gaan met insluiting, maar vanuit een persoonlijk oogpunt ben ik erg teleurgesteld.
Ik heb het nog niet ontvangen. De levering stond gepland voor 27-28 april. Ik begrijp dat gezien de omstandigheden de levering is vertraagd, maar ik heb een e-mail gestuurd met de vraag naar de status van de bestelling en ik heb geen antwoord ontvangen met informatie.....
Het is nu 1 april en ik heb nog steeds niets ontvangen.
Ongeveer een maand geleden mijn bestelling geplaatst. Kreeg meteen een mailtje dat de bestelling doorgekomen was en dat er aan gewerkt werd. Paar dagen later nog een mail dat het pakket in behandeling is en binnenkort onderweg zou moeten zijn. Sindsdien geen woord van communicatie, geen updates, niets. Al twee weken te laat kreeg ik een mailtje met �5- korting op de volgende bestelling. Wat dacht je ervan om eerst mijn huidige bestelling af te ronden? Dan zien we wel of uw """" diensten weer nodig zijn.
Late levering / geen communicatie Plaatste mijn bestelling ongeveer een maand geleden. Kreeg meteen een mailtje dat de bestelling doorgekomen was en dat er aan gewerkt werd. Paar dagen later weer een mail dat het pakket in behandeling is en binnenkort onderweg zou moeten zijn. Sindsdien geen enkel woord van communicatie, geen updates, niets. Al twee weken te laat, het enige wat ik kreeg was een mailtje met €5,- korting op de volgende bestelling. Wat dacht je ervan om eerst mijn huidige bestelling af te ronden? Dan zien we wel of je """" diensten weer nodig zijn.
Hallo, beknopte mensen. O_een ongemak voor de klant is de verandering ..O_en tussen haakjes: mijn leveringsadres is rue de Vergnies in Elsene en niet chaussée de Bruxelles in Forest-(België)..O_Ma boite mail is Hot en niet Gl..O_Le suivi""mon compte"" ne fonctionne pas ..O_Votre ""Contact"" (en anglais.??) chose incroyable ne reconnait pas ma boite Out(Hot).)chose incroyable ne reconnait pas ma boite Out(Hot) ..Jusqu'il y a peu les colis sont arrivées via Colisimo(plus récemment Mondial-Relay)et mes factures ne attenaient pas 150.eur ..O_Pour la dernière facture c'est d'autant plus frustrant que vous n'avez pas la moitié de ma dem""non disponible actuellement""!!. j'espère une réponse de votre part
Late levering / geen communicatie Plaatste mijn bestelling ongeveer een maand geleden. Kreeg meteen een mailtje dat de bestelling doorgekomen was en dat er aan gewerkt werd. Paar dagen later weer een mail dat het pakket in behandeling is en binnenkort onderweg zou moeten zijn. Sindsdien geen enkel woord van communicatie, geen updates, niets. Al twee weken te laat, het enige wat ik kreeg was een mailtje met €5,- korting op de volgende bestelling. Wat dacht je ervan om eerst mijn huidige bestelling af te ronden? Dan zien we wel of je """" diensten weer nodig zijn.
De verzending laat te wensen over, zelfs als je 15 euro betaalt voor snelle verzending (2 tot 3 dagen), is de bestelling nog steeds niet aangekomen en het is al 10 dagen geleden.
Van de 12 bestelde potten zijn er 2 niet conform. Ik bestelde een staalrode en kreeg een staalrode pot met donkergrijze binnenkant. De levertijd was erg lang, maar in een gecompliceerde gezondheidsperiode treft geen blaam. Decu daarentegen van deze fouten waarvoor ik een nieuwe bestelling zal moeten doen.
Bestelling gedaan op 40420. Geen nieuws tot 2304 vandaag op 2404 vertelden ze me dat de producten die ik bestelde niet langer beschikbaar zijn. Ik heb mijn geld teruggevraagd. Dit is geen serie
Ik heb een TRX4 CHASSIS KIT besteld op 23032020 met 3 betalingen. Het pakket zou zijn verzonden op 11042020. Tot op heden? Geen (piep)! Verschillende mails gestuurd met steeds hetzelfde antwoord: ""komt binnenkort aan!"" Ik zal je vertellen wat er binnenkort aankomt een mooie klacht met schadevergoeding!!! Maar om welke (bleep) reden geef je beschikbaarheid als je de goederen niet op voorraad hebt? Vervolgens heb ik een extra bedrag betaald voor verzending met tracking maar de site (koerier die jullie gebruiken) laat me niet zien waar het pakket zich bevindt met de boodschap: het pakket wordt binnenkort bezorgd! Dus kunt u mij uitleggen waarom het is DISPATCHED? Ik geef u maximaal volgende week als de tijd dan de juridische communicatie begint!!!!! PS: Ik kan niet meer dan 3 sterren geven, sorry! Het centrale probleem was eerst de verkoop veilig te stellen en dan rustig de kit te versturen zodra deze op voorraad was! Onprofessioneel..... Ik raad je aan om van leverancier en koerier te veranderen.
Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen aangekondigd voor 09 of 10 april 2020 N° 292
Ik wijzig de beoordeling omdat ik de modellen heb ontvangen, maar ik vind een maand wachten na het plaatsen van een bestelling voor een niet onaanzienlijk bedrag buitensporig lang, zelfs in de tijd van het coronavirus. Al met al niet erg tevreden. Veel succes
Het duurde ongeveer twintig dagen voordat de bestelling aankwam. OK, dat is de schuld van covid19. Maar ze beantwoorden onze e-mails niet, ook al belooft hun antwoordapparaat een snelle reactie. Ik heb ze een e-mail gestuurd om te klagen omdat er een zak met onderdelen ontbrak uit de doos van het Concorde-model. Geen reactie meer dan toen ik ze vroeg naar de status van de bestelling. Om de prijs van de bestelling te innen daarentegen
Het is nu 16 dagen geleden dat ik een bestelling plaatste voor de levering van Colissimo, 10 dagen geleden dat het pakket zogenaamd werd verzonden, maar op de website van het postkantoor is mijn pakket nog steeds niet aan mij toevertrouwd Boven voor een eerste bestelling .... wacht ik tot ik het zie.
Kon mijn bestelling niet volgen op de website of contact opnemen om uit te zoeken wat er aan de hand was, ging naar Facebook en zag dat veel mensen hun goederen niet hadden ontvangen en werd ongerust, bijna 2 weken voordat ik mijn goederen ontving dus erg dure bezorgkosten naar mijn mening.