4.2/5
★★★★☆
op 36861 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Op 6 april gekocht en betaald op 6 april gekocht en betaald 24 april verzonden volgens 1001 modelkits 7 mei 1e keer gevraagd. antwoord is onderweg maar kan tot 15 dagen duren 20 mei 2e keer gevraagd. antwoord zelfde tekst maar nu 6-8 weken (tja dat verdomde corona) 25 mei er komt een oplossing???? 23 juni is het pakketje er nog niet. en in verdere sprookjes geloof ik niet. Dus dit nooit meer
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Product arriveerde snel in een goed beschermde doos.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 22/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ze luisteren niet naar klanten als ze een probleem hebben Ze dwingen je illegaal je hand op te leggen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Slecht orderbeheer
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De helikopter die ik heb besteld werkt niet.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik betaalde 12 euro voor een snelle levering omdat het een verjaardagscadeau was. Het is nu een maand geleden en nog steeds niets. ES
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 21/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb 2 Simpsons pratende flesopeners besteld. De verpakking van de ene was al open bij ontvangst & werkte niet. De andere is goed verpakt, maar je kunt het praten testen omdat er een instructie op de verpakking staat om dat te doen. Het werkt ook niet. Dezelfde dag dat ik ze ontving heb ik 1001 modelbouwpakketten & gemaild. Ik stuurde foto's. Ik zei dat ik ze wilde terugsturen & ik wilde er 2 die wel werkten of mijn geld terug. Ik kreeg een e-mail terug waarin stond dat ze dingen die geopend waren niet terugnamen en dat ze misschien nieuwe batterijen nodig hadden! Deze dingen waren nieuw! Maar ik had ze niet geopend - ze zijn nog steeds zoals ze waren en ik�wacht�nog�op�wat�ze� gaan�doen! Ik ben verbijsterd over de kwaliteit van de goederen en het gebrek aan klantenservice. Ze zijn niet geschikt voor hun doel. Teleurgesteld, want deze waren ook voor cadeautjes. 1 wa
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 20/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Cobi 2508a besteld Cobi 2508 ontvangen :- Volgens de online shop was het juiste product beschikbaar, maar helaas staat er in de bevestiging ALLEEN 2508 en is het product ook ineens verdwenen uit de online shop """". Teleurstellend, maar je leert ervan.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 20/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Over een bestelling waarbij er problemen waren met de leverancier voor 2 van de 10 artikelen hebben ze me de bestelling niet toegestuurd. Het duurt nu al 20 dagen. Ik heb ze gevraagd om me voor te schieten wat ze hebben, maar ze zeggen dat ze me de bestelling pas sturen als alles klaar is. Ik wacht nog steeds
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 19/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een bestelling geplaatst op 10 juni, de betaling werd bevestigd op 12 juni, het is nu 19 juni en de bestelling is nog steeds in behandeling. Ik heb alle producten besteld die volgens de website op voorraad waren, dus ik begrijp de vertraging in het ontvangen van de bestelling niet.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 19/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Vermijden. Onbetrouwbaar en 0 klantenservice Ik wacht al 13 dagen op mijn bestelling. De telefoonlijn is afgesloten, dus ik kan niet met iemand praten. Toen ik eenmaal contact had opgenomen via support op de webpagina vertelden ze me uiteindelijk dat er een probleem was met de voorraad, wat begrijpelijk is maar waar ik op gewezen had moeten worden op het moment van aankoop of direct contact mee had moeten opnemen voorafgaand aan de verwachte leverdatum. Zodra ze antwoorden via e-mail is er geen enkele reactie die je terugstuurt. Ik heb 6 keer contact moeten opnemen via de support, elke keer zonder resultaat. 10 dagen na de verwachte leverdatum, en na voor de 3e keer gevraagd te hebben om de bestelling te annuleren en het geld terug te storten, krijg ik een nieuwe bevestigingsmail van de bestelling, UNBELIEVABLE. Zodra ik het pakket ontvang, zal ik het terugsturen en hopen dat de 30 dagen geldteruggarantie geen andere zwendel is. Dit is niet hoe u uw klanten behandelt.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 19/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik wacht al 13 dagen op mijn bestelling. De telefoonlijn is afgesloten, dus ik kan niet met iemand praten. Toen ik contact met ze opnam via support op de webpagina vertelden ze me eindelijk dat er een probleem was met de voorraadniveaus, wat begrijpelijk is, maar ze hadden me moeten informeren op het moment van aankoop of direct contact met me moeten opnemen voorafgaand aan de verwachte leverdatum. Zodra ze antwoorden via e-mail elk antwoord dat u terugstuurt is er geen actie. Ik heb 6 keer contact moeten opnemen via de support, elke keer zonder resultaat. 10 dagen na de verwachte leverdatum en na voor de 3e keer te hebben gevraagd om de bestelling te annuleren en het geld terug te storten, ontvang ik een nieuwe orderbevestigingsmail UNBELIEVABLE. Zodra ik het pakket ontvang, stuur ik het terug en hoop ik dat de 30 dagen geldteruggarantie geen andere zwendel is. Zo behandel je je klanten niet.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 19/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Vermijden. Onbetrouwbaar en 0 klantenservice Ik wacht al 13 dagen op mijn bestelling. De telefoonlijn is afgesloten, dus ik kan niet met iemand praten. Toen ik eenmaal contact had opgenomen via support op de webpagina vertelden ze me uiteindelijk dat er een probleem was met de voorraad, wat begrijpelijk is maar waar ik op gewezen had moeten worden op het moment van aankoop of direct contact mee had moeten opnemen voorafgaand aan de verwachte leverdatum. Zodra ze antwoorden via e-mail is er geen enkele reactie die je terugstuurt. Ik moest 6 keer contact opnemen via de support, elke keer zonder resultaat. 10 dagen na de verwachte leverdatum, en na de 3e keer vragen om de bestelling te annuleren en het geld terug te storten, ontvang ik een nieuwe orderbevestiging per e-mail, UNBELIEVABLE. Zodra ik het pakket ontvang, zal ik het terugsturen en hopen dat de 30 dagen geldteruggarantie geen andere zwendel is. Dit is niet hoe u uw klanten behandelt.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De te monteren onderdelen waren niet goed gekalibreerd, met slechts een paar mm afwijking, maar dat was genoeg om het monteren te bemoeilijken. Om het passend te krijgen moest ik het een beetje forceren en de bevestigingen braken. Het resultaat was 90 euro in de prullenbak. Voor 90€ had ik een betere kwaliteit verwacht. Eerste en laatste
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
LEVERING ONDER VOORBEHOUD VAN 21 MEI betaling gedaan en goedgekeurd GEEN BERICHT + SCAM EN MEPRI
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Koop niets, het zijn oplichters. Ik heb verschillende dingen bij ze besteld en ze hebben niet alles opgestuurd. Ik heb ze verschillende mails gestuurd en ze antwoorden niet eens. Absoluut geen aanrader.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 18/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb absoluut geen problemen gehad met het bestellen van een bodykit bij hen vanuit het buitenland. Ze hebben het snel verpakt en verzonden en het was precies wat ik had besteld. Ze hielden de status van mijn bestelling op de hoogte via e-mails en verzendberichten.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 18/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Een onvolledig pakket en een commercieel antwoord dat niet werd opgevolgd. Betreurenswaardig!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
BESTELLING NA MEER DAN 7 WEKEN NOG STEEDS NIET... BESTELLING NA MEER DAN 7 WEKEN NOG STEEDS NIET ONTVANGEN. Bestelling: S4Q0KVYOH Geplaatst op 27-04-2020: 27 april 2020: Ik heb 2 blikken verf besteld, £10.00 per stuk + £5.99 verzendkosten, totaal £27.97 Vandaag, 17 juni 2020: De goederen zijn nog steeds niet aangekomen 30 mei 2020: Ik heb 1001 Modelkits gemaild om te informeren naar mijn bestelling van 27 april. 2 juni 2020: Ze antwoordden dat een van de blikken niet op voorraad was. Ze boden een tegoedbon aan in plaats van het product, of een ander product naar keuze (+ of - 5% van de oorspronkelijke waarde). 4 juni 2020: Ik antwoordde dat ik een alternatief product van € 7,99 plus een tegoedbon van € 3 zou accepteren. 6 juni 2020: Omdat ik geen antwoord van hen heb gehad, heb ik de e-mail van 4 juni opnieuw verzonden. 10 juni 2020: Omdat ik op geen van mijn eerdere e-mails antwoord had gekregen, stuurde ik opnieuw een e-mail met het verzoek om de oorspronkelijke bestelling te annuleren en het geld terug te storten, omdat ik geen vertrouwen meer had in hun vermogen om de bestelling uit te voeren. 17 juni 2020: Eindelijk een antwoord! - maar het erkent mijn e-mails niet en verwijst niet naar mijn verzoeken, het zegt alleen dat het product niet beschikbaar is en biedt een tegoedbon aan (niet eens de keuze van een product zoals eerder). Ik heb verschillende keren geprobeerd te bellen, maar het telefoonnummer werkt niet. In het licht van het bovenstaande is het duidelijk dat ik de tegoedbon niet wil, en ook niet de goederen die ik oorspronkelijk op 27 april heb besteld (en betaald), omdat ik ze nu ergens anders heb gekocht. HOE KRIJG IK MIJN GELD TERUG?
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 17/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
BESTELLING NA MEER DAN 7 WEKEN NOG STEEDS NIET ONTVANGEN. Bestelling: S4Q0KVYOH Geplaatst op 27-04-2020: 27 april 2020: Ik heb 2 blikken verf besteld �10,00 per stuk + �5,99 verzendkosten totaal �27,97 Vandaag 17 juni 2020: De goederen zijn nog steeds niet aangekomen 30 mei 2020: Ik heb 1001 Modelkits gemaild om te informeren naar mijn bestelling van 27 april. 2 juni 2020: Ze antwoordden dat een van de blikken niet op voorraad was. Ze boden een tegoedbon aan in plaats van het product of een ander product naar keuze (+ of - 5% van de oorspronkelijke waarde). 4 juni 2020: Ik antwoordde om te zeggen dat ik een alternatief product van �7,99 plus een bon van �3 zou accepteren. 6 juni 2020: Na geen antwoord van hen te hebben gehad, heb ik de e-mail van 4 juni opnieuw verzonden. 10 juni 2020: Omdat ik op geen van mijn eerdere e-mails antwoord had gekregen, stuurde ik opnieuw een e-mail waarin ik hen vroeg om de oorspronkelijke bestelling te annuleren en het geld terug te storten, omdat ik geen vertrouwen meer had in hun vermogen om de bestelling uit te voeren. 17 juni 2020: Eindelijk een antwoord! � maar er wordt niet gereageerd op mijn e-mails of op mijn verzoeken, er wordt alleen opnieuw gezegd dat het product niet beschikbaar is en er wordt een tegoedbon aangeboden (niet eens de keuze van een product zoals eerder). Ik heb verschillende keren geprobeerd te bellen, maar het telefoonnummer werkt niet. In het licht van het bovenstaande is het duidelijk dat ik de tegoedbon niet wil en ook niet de goederen die ik oorspronkelijk op 27 april heb besteld (en betaald), omdat ik ze nu ergens anders heb gekocht. HOE KRIJG IK MIJN GELD TERUG?
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 17/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
BESTELLING NOG STEEDS NIET ONTVANGEN NA MEER... BESTELLING NOG STEEDS NIET ONTVANGEN NA MEER DAN 7 WEKEN. Bestelling: S4Q0KVYOH Geplaatst op 27-04-2020: 27 april 2020: Ik bestelde 2 blikken verf, elk £10.00 + £5.99 verzendkosten, totaal £27.97 Vandaag, 17 juni 2020: De goederen zijn nog steeds niet aangekomen 30 mei 2020: Ik e-mailde 1001 Modelkits om te informeren naar mijn bestelling van 27 april. 2 juni 2020: Ze antwoordden dat een van de blikken niet op voorraad was. Ze boden een tegoedbon aan in plaats van het product, of een ander product naar keuze (+ of - 5% van de oorspronkelijke waarde). 4 juni 2020: Ik antwoordde dat ik een alternatief product van € 7,99 plus een tegoedbon van € 3 zou accepteren. 6 juni 2020: Omdat ik geen antwoord had ontvangen, stuurde ik de e-mail van 4 juni opnieuw. 10 juni 2020: Omdat ik op geen van mijn eerdere e-mails antwoord had gekregen, stuurde ik opnieuw een e-mail met het verzoek om de oorspronkelijke bestelling te annuleren en het geld terug te storten, omdat ik geen vertrouwen meer had in hun vermogen om de bestelling uit te voeren. 17 juni 2020: Eindelijk een antwoord! - maar het erkent mijn e-mails niet en verwijst niet naar mijn verzoeken, het zegt alleen dat het product niet beschikbaar is en biedt een tegoedbon aan (niet eens de keuze van een product zoals eerder). Ik heb verschillende keren geprobeerd te bellen, maar het telefoonnummer werkt niet. In het licht van het bovenstaande is het duidelijk dat ik de tegoedbon niet wil, en ook niet de goederen die ik oorspronkelijk op 27 april heb besteld (en betaald), omdat ik ze nu ergens anders heb gekocht. HOE KRIJG IK MIJN GELD TERUG?
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De doos arriveerde in zeer slechte staat om nog maar te zwijgen over de wachttijd
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 16/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bevestigd met creditcard, ze hebben mijn... Bevestigd met creditcard, ze hebben mijn geld, maar geen bevestiging van bestelling per e-mail Geen contact met verzenddatum, telefoonnummer werkt niet Verschillende keren geprobeerd om de ""contacteer ons"" pagina te gebruiken en krijg steeds ""Er is een fout opgetreden tijdens het verzenden van het bericht, probeer het opnieuw. "" WTH
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 15/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Pretendeert goederen te hebben die je betaalt en dan krijg je de melding dat het niet geleverd kan worden en naar de goede afloop is het nog een leuke afloop dat het toen zo was dat ik op de pagina keek en moest constateren dat het artikel dat ik besteld had nog steeds leverbaar zou zijn en over 2-4 weken geleverd kan worden. dus eens en nooit meer. oh ja aan het eind werd nog gezegd dat ik iets mag bestellen met dezelfde waarde en of een tegoedbon krijg voor een volgende aankoop. Totaal slecht gedrag naar klanten toe. Ik kan het alleen maar afraden om daar te bestellen
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 15/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De pakjes komen in goede staat aan maar de levering is duur om te betalen want ik bestelde een pakje op 2 december 2019 en vandaag 14 juni 2020 is het nog steeds p
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bevestigd met creditcard dat ze mijn... Bevestigd met creditcard dat ze mijn geld hebben, maar geen bevestiging van bestelling via e-mail Geen contact met verzenddatum, telefoonnummer werkt niet Heb verschillende keren geprobeerd de ""contacteer ons"" pagina te gebruiken en krijg steeds ""Er is een fout opgetreden tijdens het verzenden van het bericht, probeer het opnieuw. "" WTH
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst en betaald op 21 mei 15 juni geen bericht geen levering. Van de 2 comamdes is dit de 2e flop bedankt. Mijn advies: verander van beroep. Patrick k
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling 3 maanden geleden geplaatst en nog steeds niets ontvangen. Ze hebben mijn eerste herinneringsmail beantwoord, maar ik heb al anderhalve maand niets van hen gehoord! Absoluut te vermijden site Aanvraag 308577 Bestelling WNVBCMTRQ of 197726 volgens uw mail van april 2010.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik bestelde op 27 mei nog steeds geen nieuws van het pakket bijna 15 dagen geleden stuurde ik hen een e-mail om uit te vinden wat ze hadden en ze antwoordden dat de leverancier het niet langer op voorraad had en dat ze het binnen een week zouden ontvangen en naar mij sturen nog steeds niets ik stuur e-mails geen reactie het pakket wordt niet verzonden maar aan de andere kant weten ze te zijn encai
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/06/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb puzzel besteld die wordt niet afgeleverd omdat het postcode niet helemaal correct was bij het afleveradres Heb dat direct gemeld bij 1001 met de vraag of ze het naar het juiste afleveradres met het juiste postcode kunnen sturen Ik heb nooit iets teruggehoord maar krijg wel continu mailtjes om ze te beoordelen Ben wel mijn geld kwijt en heb nog steeds geen puzzel
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 13/06/2020