★★★★☆
op 38172 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Nooit mijn bestelling ontvangen:(
Waardeloze levering Waardeloze levering. Meerdere malen bestelling gedaan en artikelen na een week nog niet geleverd. Er zijn nog een paar dingen die gedaan moeten worden. Ook de track en Trace informatie op de sites en in de mail kloppen niet met werkelijkheid en blijven geruime week op status verzonden staan en daarna gebeurd er niets meer. Super jammer, na een paar keer proberen ga ik naar een ander!
Waardeloze levering Waardeloze levering. Meerdere malen bestelling gedaan en artikelen na een week nog niet geleverd. Daarbij dozen beschadigd bij levering. Ook de track en Trace informatie op de sites en in de mail kloppen niet met werkelijkheid en blijven geruime week op status verzonden staan en daarna gebeurd er niets meer. Super jammer, na een paar keer proberen ga ik naar een ander!
Besteld en betaald op 6.11. Nog steeds niets ontvangen op 15.11. Ik heb vandaag actie ondernomen omdat ik geen nieuws had. NIET ERG
Een zeer slechte ervaring. Alles ging fout vanaf het begin dat we belden en ze vertelden ons dat het ongeveer een week zou duren na 15 dagen als het niet is omdat ik het onderzocht in het transportbedrijf wacht ik nog steeds op hen. Het blijkt dat na 20 dagen zonder nieuws ze ons vertellen dat de bestelling is verdwenen en dat ze niet weten waar de bestelling is. Dus ik vraag om een oplossing en de enige optie die ze me geven is om het terug te sturen.
Anderhalve week om een bestelling te ontvangen en geen reactie naar de klant. Ik vraag om annulering en geen reactie naar de klant SILENCI
Twee weken geleden iets besteld wat... Twee weken geleden iets besteld wat drie dagen zou duren en inderdaad de klantenservice moeilijk te bereiken. Het enige wat we moesten doen was het pakket op het rooster leggen en een discussie starten. Ik heb hier geen problemen mee. Wacht nog even en dan probeer ik via Paypal mijn geld terug te halen.
Twee weken geleden iets besteld wat... Twee weken geleden iets besteld wat drie dagen zou duren en inderdaad de klantenservice moeilijk te bereiken. Antwoord was dat het pakket verdwenen was aan de grens en ze eerst een onderzoek starten. Niet mijn probleem zou ik zeggen. Wacht nog even en dan probeer ik via Paypal mijn geld terug te halen.
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen
Nog een slachtoffer... Ik heb voor de eerste keer met al mijn illusies bij hen gekocht en ik ben bang dat mijn aankoop nooit zal aankomen... ik zie hun procedure en lees op meerdere sites de klachten over hen en voel me volledig geïdentificeerd. 1º Ik maak de bestelling en ik krijg te horen dat ik gratis verzending ECO maar geen tracking-nummer ... Ik probeer de verzendmethode te wijzigen, zelfs als ik moet betalen, maar ik heb liever tracking-nummer. 2º In het systeem probeer ik te vragen om aangetekende verzending met trackingnummer. 3º Het systeem laat dit niet toe omdat het automatisch doorverwijst naar de ECO verzendmethode .... Heel slim van hun kant, zodat ze het excuus hebben om aan hun slachtoffer te communiceren dat het pakket zoek is geraakt omdat ze het niet kunnen traceren ... in de XXI eeuw raken maar weinig pakketten zoek. 4º Kort na mijn aankoop stuurden ze me een e-mail waarin ze zeiden dat mijn pakket nu had moeten aankomen, maar het is nog steeds in transit.... (Ik vraag me af hoe ze het kunnen volgen als het nog niet onderweg is). 5º Bij het invoeren in mijn 1001maquetas account en het controleren van mijn bestelling etc. zie ik een tracking nummer ....!!!!! verrassing !!!! moet met dank aan 1001maquetas zijn en aan het einde sturen ze het naar mij met tracking. 6º Helemaal niets, weer een grap voor het arme slachtoffer dat op jullie heeft vertrouwd. 7º Dit trackingnummer bestaat niet. Zoals ik al eerder zei, gezien de vele klachten over jullie in situaties zoals de mijne, begrijp ik niet waarom jullie dit doen. Als u winst wilt maken door deze dingen te doen, kunt u het beter de moeite waard maken en voor de waarde van een paar 1.000.000.€ niet een miezerige 6144 € van mijn bestelling met nummer 178410 I UPDATE: 14112019 De SCAM die is wat het is volgt zijn gewone procedure zoals ze het hebben opgezet. 1001 . Ik ontvang een mail dat er een onderzoek is gestart en dat er mogelijk een ... Los paquetesenvíos met het juiste adres hoe is mijn zaak zijn niet verloren en meer op het grondgebied UE.... wat het pakket nooit heeft verlaten is mensen zien alle NEGATIEVE opmerkingen die ze hebben is te zien dat ze door het systeem van tijd tot tijd of dagelijks ik durf te zeggen om door te gaan met dit soort SCAMS. Ze willen me troosten door me te vertellen dat ze me op de hoogte houden van de status van het onderzoek en indien mogelijk zullen ze doorgaan met de Refund"" er"" dat ""opgelucht ""Ik voel me ... maar meer pissed off als je kunt omdat ik niet verwacht om naar een goede haven. Ik heb al een klacht ingediend bij Pay Pal en ik zal een consumentenklacht indienen. UPDATE 19112019 Gelukkig betaalde ik via Paypal en kon ik mijn € terugkrijgen. Na een klacht te hebben ingediend via Pay Pal ... Pay Pal heeft de zaak onderzocht en is overgegaan tot terugbetaling van de € betaald voor mijn aankoop. Dames en heren, dit bedrijf is niet te vertrouwen en ik adviseer u om niet te proberen een bestelling te plaatsen ... hun catalogostock is een rookgordijn. Groeten. PS: Ik ben nog nooit in mijn leven het slachtoffer geweest van fraude.
Tegen de betaalde prijs
Een beetje teleurgesteld eigenlijk. Ik heb extra betaald voor een expresslevering die pas na 10 dagen aankwam. Slechts de helft van de bezorgkosten terugbetaald
Vermeld voor Zwitserland ALTIJD het exacte bedrag op de afleverbon, anders worden er opslagkosten in rekening gebracht totdat de ontvanger het exacte bedrag van de transactie heeft aangegeven.
Er werd een mock-up opgestuurd die niet overeenkwam met de bestelling. Nog steeds geen antwoord op de beschikbaarheid van het oorspronkelijk bestelde product en de bestelde kit.
Order no.176384 eerste artikel is nabesteld dan artikel niet meer leverbaar.dan iets anders ervoor gekozen opeens weer een ander artikel niet meer aanwezig van de eerste bestelling.inmiddels 4 weken het land in.order geannuleerd en nu al bijna 2 weken wachten dat mijn geld wordt overgemaakt want ik heb vooruit betaald.nooit meer!!!!
Bedankt. Zeer goede 1001 hobby de zending is erg snel en geweldig pakket. Ik zal het kopen van meer spullen in de toekomst en voor te stellen aan mijn vrienden dank u uw bedrijf. Tot ziens.
Hallo Ik nam een levering door collissimo voorgesteld door de site. Het resultaat is stichtelijk! -De eerste levering ging niet door ondanks dat we de hele dag thuis waren geweest (en ik mijn mobiele nummer had gegeven)! -Tweede poging. De bezorger beweerde dat er geen naam op de doos stond! Goed gedaan, we moeten een bril voor hem kopen! Weer een dag geblokkeerd voor niets! -Derde poging. Pakket beschikbaar vanaf 11 uur in het postkantoor. Resultaat: uitzonderlijke sluiting van het kantoor. Uiteraard heb ik voor deze service betaald, het is gewoon diefstal en een enorme teleurstelling voor mijn zoon die vol ongeduld op zijn pakket zat te wachten. Bedankt voor deze uitstekende service.
Vergeleken met andere sites zijn de prijzen overdreven "netjes". De levering is veel minder: ik wacht nog steeds op het (betaalde) pakket dat werd geannuleerd.
Een maand wachten op een bestelling als je geduld hebt, anders van site veranderen.
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
Na 21 dagen nog steeds mijn pakket niet ontvangen. Na contact te hebben opgenomen met de klantenservice via e-mail om nieuws vrij snel antwoord is goed, maar niveau ""I do not care of your order "" geweldig. Het enige wat ze ons kunnen vertellen is dat je niet sneller kunt gaan dan de muziek, je moet wachten"". Het is echt geweldig, goed gedaan, heel professioneel. Ik bestel al heel lang online en ik heb nog nooit zoiets gezien... Ongelooflijk.
Ik heb op 16 oktober een bestelling geplaatst op uw site en de afschrijving is op dezelfde dag, 19 oktober, gedaan. U heeft mij per e-mail laten weten dat de bestelling niet geplaatst kon worden en dat de belofte van levering binnen 72 uur niet was nagekomen, omdat het voor de verjaardag van mijn zoon zou zijn. Vandaag is het 24 oktober en er is nog steeds geen nieuws van u! Ik vraag u daarom deze bestelling te annuleren en mijn automatische incasso terug te storten. Tot op heden heb ik nog geen antwoord gehad en ik ben erg teleurgesteld in uw team en uw belofte van snelle levering. Ik kijk ernaar uit om snel iets van u te horen. Cor
Ze beantwoorden de post niet
Ik heb een bestelling van 25092019 tot op heden 17102019 nog altijd niet ontvangen !! Hoe kan ik daar meer geven dan een ster ??Ik heb ook reeds een paar malen geschat met 1001 Hobby's maar tot vandaag 1810 weet ik nog altijd niet waar het misgelopen is Volgens het rapport van de vervoerder zou de bestelling op 710 teruggestuurd zijn naar 1001 Hobby's
Ze zijn de ergste!!! Ik plaats een bestelling en betaal voor spoedverzending en ik zie dat er weken voorbij gaan en het niet aankomt. Ze vertellen me dat ze een product niet op voorraad hebben en dat het spoed is zodra het aankomt in het magazijn in Spanje en ze het verwerken. Er gaan dagen voorbij en ze vertellen me dat een product waarvan op hun website stond dat het beschikbaar was, niet langer op voorraad is, dus sturen ze me de rest van de producten en geven me een tegoedbon voor de volgende aankoop voor het product dat ze niet op voorraad hebben. Het surrealistische van de hele zaak is dat ik tijdens mijn reis een e-mail kreeg met de bevestiging dat de bestelling was afgeleverd op het adres dat ik had opgegeven. Het blijkt dat het pakket niet is afgeleverd en als ik om een bewijs van aflevering vraag, geven ze me een algemeen papier van Colissimo waarop staat dat het is afgeleverd. Ik vraag om het ontvangstbewijs met de handtekening van ontvangst van de goederen en ze zeggen dat deze optie niet beschikbaar is voor Spanje. Kortom ik heb 70€ betaald voor 3 speeltjes en ik heb helemaal niets ontvangen en ze vertellen me dat ik contact moet opnemen met de lokale koerier? Het is een diefstal? Dit is wat deze mensen doen? In mijn leven is zoiets me nog nooit overkomen?
Je betaalt voor expreslevering en het duurt 2 maanden voordat het aankomt. Ik zal hier nooit meer kopen, ook al is hun speelgoedcatalogus prachtig, ze leveren niet wat ze zeggen.
Een bestelling Nr 176151 geplaatst op datum 25092019 en betaald op de zelfde dag is nog steeds niet geleverd
1 maand te laat met bestellen 5 tot 8 euro verzendkosten voor een set decals verzonden per niet getraceerde post en een belasting voor het gebruik van Paypal alles is gezegd.....1001 maquettes het is voorbij voor mij en ik ben een oude klant.Veel referenties maar de meeste niet op voorraad en 15% duurder dan hun concurrenten.
Hallo Na ontvangst van een model. Ik merkte dat er een onderdeel ontbrak. Dus stuurde ik een e-mail om te klagen, samen met de plaat waarop het onderdeel ontbrak en de leveringsbon. Tot op heden heb ik nog geen nieuws gehad. Neem a.u.b. nota van dit bericht en antwoord zo snel mogelijk.
Je vraagt naar mijn mening terwijl ik mijn pakje nog niet heb ontvangen.
Nul sterren Als ik nul sterren kon geven, zou ik dat doen! Ik kocht een figuur op 21 september, 10 dagen later namen ze contact met me op en vertelden ze me dat het figuur dat ik had besteld niet de juiste prijs had en dat ze mijn bestelling moesten annuleren. Dus eigenlijk vertellen ze me dat ik het figuur opnieuw moet kopen voor een veel hogere prijs (257 dollar meer in dit geval) nadat ik al voor dat figuur heb betaald, dat is belachelijk. En bedankt dat je me 10 dagen hebt laten wachten op ""goed"" nieuws. Opmerking: Alles is te duur op hun site. Ik raad iedereen aan weg te blijven, je kunt elders veel goedkopere prijzen en veel betere service vinden!
Als ik nul sterren kon geven, zou ik dat doen! Ik kocht een figuur op 21 september 10 dagen later namen ze contact met me op en vertelden ze me dat het figuur dat ik had besteld niet de juiste prijs had en dat ze mijn bestelling moesten annuleren. Dus eigenlijk vertellen ze me dat ik het figuur opnieuw moet kopen voor een veel hogere prijs (257 dollar meer in dit geval) nadat ik al voor dat figuur heb betaald, dat is belachelijk. En bedankt dat je me 10 dagen hebt laten wachten op ""goed"" nieuws. Opmerking: Alles is te duur op hun site. Ik raad iedereen aan weg te blijven, je kunt elders veel goedkopere prijzen en een veel betere service vinden!
Echt zielig! Ik wacht al tien dagen op mijn bestelling, die nog steeds vermeld staat als zijnde in voorbereiding. Ondanks een telefoontje van mij is er niets gebeurd. Ik moet er wel bij zeggen dat het bestelde product beschikbaar was! Ik raad deze site ten zeerste af en zal in ieder geval nooit meer via 1001 Maquettes of 1001 Hobbies (wat de naam ook moge zijn) gaan voor mijn volgende bestellingen.
Nul sterren Als ik nul sterren kon geven, zou ik dat doen! Ik kocht een figuur op 21 september, 10 dagen later namen ze contact met me op en vertelden ze me dat het figuur dat ik had besteld niet de juiste prijs had en dat ze mijn bestelling moesten annuleren. Dus eigenlijk vertellen ze me dat ik het figuur opnieuw moet kopen voor een veel hogere prijs (257 dollar meer in dit geval) nadat ik al voor dat figuur heb betaald, dat is belachelijk. En bedankt dat je me 10 dagen hebt laten wachten op ""goed"" nieuws. Opmerking: Alles is te duur op hun site. Ik raad iedereen aan weg te blijven, je kunt elders veel goedkopere prijzen en veel betere service vinden!
Na meer dan 20 dagen wachten op de verwerking van de eerste en zeker de laatste bestelling, kreeg ik bericht dat er een creditnota in mijn voordeel was uitgeschreven. Te gek!
Ongeveer 2 weken van bestelling tot levering. Dat is een beetje lang om een bestelling voor te bereiden... Zeker een eenmalige slechte ervaring, althans dat hoop ik.
Pakket niet aangekomen teruggestuurd naar afzender ik begrijp het niet
Te lang, slechte lay-out. Ik raad het niet aan.
Levering duurt te lang
Model niet op voorraad. Ik bestelde een model waarvan ze zeiden dat ze er twee beschikbaar hadden en het bleek niet op voorraad te zijn. Na tien dagen vraag ik een retourzending aan. We zullen zien of dat gebeurt. Ik denk dat ze je wijsmaken dat ze producten op voorraad hebben.