★★★★☆
op 38172 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Nog steeds niet geleverd!!!
Levertijden niet gerespecteerd ondanks de keuze van levering binnen 48u al een week aan het wachten zeer teleurgesteld voor een eerste en grote bestelling Het bestelde product was alles
Ik ben nog steeds aan het vechten voor een terugbetaling voor een pakket dat niet werd geleverd. Het personeel is inconsequent met hun ""oplossingen"". Ik heb hier de hele tijd achteraan moeten zitten en niemand heeft ooit de moeite genomen om mij op de hoogte te houden zonder dat ik hen heb opgezocht. Hun ""live"" chat die beschikbaar zou moeten zijn van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren is normaal gesproken niet beschikbaar Kan ze niet aanbevelen Nu heb ik een volledig nutteloos antwoord ontvangen dat ik mijn geld niet kan terugkrijgen totdat ze klaar zijn met hun onderzoek. Hermes tracking voor de afgelopen 18 dagen is statisch gebleven als order ontvangen - het is duidelijk dat de goederen ontbreken - maar ik krijg mijn geld niet terug om vervangende kerstcadeaus te kopen - vreselijke service Als belediging voor de blessure heb ik een e-mail gehad waarin mij werd gevraagd om de items die ik nooit heb ontvangen te herzien.
Al een bestelling gedaan eind november. Deze zou binnen 5 werkdagen geleverd worden. Vorige week dan gebeld na heel veel keren te moeten bellen ben ik dan toch eindelijk binnen geraakt. Zeggen ze dat mijn bestelling deze week tussen maandag en woensdag met de post geleverd wordt. De post is zojuist geweest en nog steeds zat het pakket er niet bij ook al heeft een Engelstalige man me verzekerd dat woensdag de bestelling er zeker zou zijn. Ik heb vandaag al meerdere malen proberen te bellen maar er neemt nooit iemand op! Deze leverancier is niet betrouwbaar! Jammer dat ik al betaald heb. Ik hoop alsnog voor vrijdag mijn pakket te hebben!
Betaald door colissimo... 10 dagen later geleverd en niet op het juiste adres dus nog steeds niet mijn co
Ik was ten onrechte geërgerd toen ik mijn bestelling voor een vliegtuigmodel dat op voorraad was, niet ontving. Ik heb het model net ontvangen en ben er erg blij mee. Ik vond echter dat de levering traag verliep, waarschijnlijk omdat het pakket in België geleverd moest worden. Ik zal zonder aarzelen opnieuw bestellen als ik het nodig heb. Met vriendelijke groeten
Een echte ramp. Een stap verwijderd van een gerechtelijke procedure. Goede courag
Aankoop gedaan op 3 december en vandaag de 17e nog steeds niet ontvangen!!!
Onbehulpzaam antwoord Ik ben nu in week 2 bezig met dit bedrijf om het geld terug te krijgen voor artikelen die zoek zijn geraakt tijdens het verzenden. De artikelen zijn kerstcadeaus die ik binnen 2 dagen moet hebben om aan mensen te geven. De service is erg onbehulpzaam - ik krijg alleen te horen dat ik moet wachten op het onderzoek met Hermes, dat na 10 dagen nog geen resultaat heeft opgeleverd. Ik zou het NIET aanraden om bij hen te bestellen.
Onbehulpzaam antwoord Ik ben nu in week 2 bezig met dit bedrijf om het geld terug te krijgen voor artikelen die verloren zijn gegaan tijdens het verzenden. De artikelen zijn kerstcadeaus die ik binnen 2 dagen moet hebben om aan mensen te geven. De service is erg onbehulpzaam - ik krijg alleen te horen dat ik moet wachten op het onderzoek met Hermes, dat na 10 dagen nog geen resultaat heeft opgeleverd. Ik zou het NIET aanraden om bij hen te bestellen.
Niet geleverde artikelen geen telefonisch contact mogelijk
Vijftien dagen om twee modellen op voorraad te krijgen, plus 4 tot 6 dagen voor levering. Als gevolg daarvan krijgt mijn zoon misschien geen kerstcadeau. Ik had naar een echte winkel moeten gaan.
VERWIJDER VAN DEZE WEBSITE!!! Ik kocht een artikel van hen op 1011 waarop stond ""shipping in 12-14 working days"". Na 3 weken nam ik contact op via chat en kreeg te horen dat ze problemen hadden met hun leverancier. Hetzelfde excuus werd herhaald elke keer dat ik weer contact probeerde op te nemen om uit te zoeken hoe het met mijn bestelling stond. De kers op de taart is dat ze nu al een paar dagen niet eens meer hebben gereageerd op e-mails.
Teleurgesteld in de klantenservice Ik heb op 22 november een bestelling geplaatst (voor een artikel dat ""meestal 3-5 dagen wordt verzonden""). De bestelling werd pas op 9 december verzonden. Vervolgens heb ik specifiek om een snelle verzending gevraagd en daarvoor betaald, maar het artikel werd als pakketverzending verzonden (2 weken levertijd en geen tracking). Als gevolg hiervan is het onwaarschijnlijk dat mijn item niet op tijd zal aankomen om een kerstcadeau te zijn zoals bedoeld (meer dan een maand na bestelling). De klantenservice bood aan om het verschil tussen economy en expedited shipping terug te betalen, maar dit zal niet helpen om het pakket op tijd hier te krijgen. LET OP voor slechte kwaliteit en trage klantenservice.
Teleurgesteld in de klantenservice Ik heb op 22 november een bestelling geplaatst (voor een artikel dat ""meestal 3-5 dagen wordt verzonden""). De bestelling werd pas op 9 december verzonden. Vervolgens heb ik specifiek om een snelle verzending gevraagd en daarvoor betaald, maar het artikel werd als pakketverzending verzonden (2 weken levertijd en geen tracking). Als gevolg hiervan is het onwaarschijnlijk dat mijn item niet op tijd zal aankomen om een kerstcadeau te zijn zoals bedoeld (meer dan een maand na bestelling). De klantenservice bood aan om het verschil tussen economy en expedited shipping terug te betalen, maar dit zal niet helpen om het pakket op tijd hier te krijgen. LET OP voor slechte kwaliteit en trage klantenservice.
Mijn eerste bestelling kwam eerder dan verwacht!!! Bedankt!
Tot nu toe zeer slecht het koeriersbedrijf is niet in staat om te leveren aan pack . Absoluut moet je een andere provider te vinden voor Portugal . Hoop dat ze een manier vinden om het te leveren of zeer binnenkort zal ik het geld terug vragen . Black Friday of Xmas geen excuus voor zo'n slechte service onder andere het onmogelijk om contact met hen op te nemen via telefoon of e-mail . BIG Zero als service .
Het artikel was niet zoals beschreven, dus ik had er niets aan en moest ��6 betalen om het terug te sturen.
Ik bestelde een stuk op 18 november voor 29,90 en als onkosten betaalde ik 15 euro om het binnen 3-5 werkdagen in huis te hebben en nog steeds heb ik vandaag, 6 december, NIETS ontvangen. Ik hoop dat ik het krijg, maar ik zal NOOIT meer van deze site kopen. NOOIT MEER. Hun excuus was dat ze lang moesten wachten op het onderdeel, maar door de kosten van snelle verzending hebben ze het meteen meegenomen. Niet aan te raden.
Heb easy model besteld binnen 24... Heb easy model besteld binnen 24 verzonden echter naar verkeerd adres cq woonplaats en willen het naar geen meter oplossen leg het probleem bij mij dat ik een fout heb gemaakt maar de fout zit echter bij hun ik zal dit snert bedrijf ook bij helemaal niemand aan bevelen
Heb easy model besteld binnen 24... Heb easy model besteld binnen 24 verzonden echter naar verkeerd adres cq woonplaats en willen het naar geen meter oplossen leg het probleem bij mij dat ik een fout heb gemaakt maar de fout zit echter bij hun ik zal dit snert bedrijf ook bij helemaal niemand aan bevelen
Na bijna 20 dagen sinds ze zeggen dat ze het hebben verzonden is er nog steeds geen nieuws over de bestelling ze zeggen dat ze onderzoeken wat er is gebeurd maar degene die achterblijft zonder bestelling en zonder het bedrag ben ik nu ze zullen zeggen dat ik heb gekozen voor langzame levering en dat ze hier geen nieuws over hebben en dat ik niets heb gecommuniceerd met hen de volgende keer zal ik alle e-mails publiceren die zijn verzonden met vragen over de bestelling en de data.
Goede kwaliteit en zeer gemakkelijke winkelervaring! De artikelen zijn zoals geadverteerd op de website en je ontvangt snel e-mails om je te laten weten waar je pakketten zijn. Zou het zo weer gebruiken 🙂
Een bestelling die op 3 november is geplaatst, wordt volgens hun website op de 15e van die maand verzonden, op de 28e weet ik nog steeds niets over de verzending omdat de distributeur in Madrid na 13 dagen reizen van Frankrijk naar Spanje nog steeds niet is aangekomen en vandaag moet hij een kreupele ezel meenemen. Zoals Gandalf zou zeggen ¡¡¡¡ flee fools!
Website met https niet ingeschakeld codeert je gegevens niet
Gratis verzending als je meer dan €59 bestelt ..... Gratis verzending als je meer dan €59 bestelt ...... alleen als het klein is.... niets op de wed site om te zeggen dat als het groot is je moet betalen ........ geen hulp bij de klantenservice.
Ik raad het sterk af om deze site te gebruiken. Bestelling gedaan op 5 nov. met PayPal betaling. Product aangekondigd verzending 3 werkdagen! Telefoontje op 9 nov. ..... Nog steeds geen verzending? Probleem aangehaald Product niet beschikbaar bij het andere verkooppunt!!!? Telefonisch verzoek om terugbetaling op 12 nov. Belofte van terugbetaling op 13 november (alleen op woensdag?)... Nog steeds niets op de volgende woensdag 20 november! (Telefoongesprek ..... en chat op de website .......Probleem aangehaald als "IT") Zichzelf verdedigend door te zeggen dat hij me per e-mail had gewaarschuwd .....(Met een IT-probleem ??????????). Geschil geopend met PayPal......Belofte tot terugbetaling in de ochtend van 21 november...........Terugbetaling aan het eind van de middag........... Product gekocht op een andere site (goedkoper!) Komma
13200 stukjes puzzel. DOOS KWAM ERG BESCHADIGD AAN. In afwachting van antwoord
Gratis verzending bij bestellingen boven de �59 ...... alleen als het�klein� is....niets op de wed site om te zeggen dat als het groot is je moet betalen ........geen hulp bij de klantenservice.
Gratis verzending als je meer dan €59 bestelt ..... Gratis verzending als je meer dan €59 bestelt ...... alleen als het klein is.... niets op de wed site om te zeggen dat als het groot is je moet betalen ........ geen hulp bij de klantenservice.
Slechte bezorgservice als ik de bestelling niet binnen 3 dagen ontvang, annuleer ik de bestelling, want ik heb hem op 21 november besteld en op 25 november weten ze niet eens waar hij is. Het is duidelijk dat dit de laatste bestelling is die ik bij hen zal plaatsen.
Het pakket arriveerde met de doos opengespleten! En het kartonnen model in de ontplofte doos was ook open! En door iemand geopend! Dat is zeker! Leuk voor
Slechte bezorging uiteindelijk wel opgelost
Ik heb er meer dan een maand op moeten wachten en toen duurde de verzending nog eens 2 weken. Klantenservice heeft mijn zakken vol geslagen, ik had ook in China kunnen bestellen. Bumshop!!!
Ik ontving de doos in een erbarmelijke staat! De leveringsdoos was in perfecte staat.
Bestelling onvolledig ontvangen, verschillende e-mails naar support gestuurd en nog steeds geen reactie ontvangen
Smerig. Dit is de tweede keer dat ze me hetzelfde hebben aangedaan. Ik koop niet meer bij hen. Bij het kiezen van de producten stond op het scherm dat ze het product tussen 3 - 5 dagen zouden leveren en het heeft 21 dagen geduurd. 16 dagen na het innen van het geld sturen ze een e-mail dat het te lang duurt omdat ze het product niet op voorraad hebben. Het verbergen van deze informatie voor de klant op het moment van aankoop is misbruik van de transactie en ontneemt de koper de mogelijkheid om een alternatief te kiezen. Dit is een goede manier om het vertrouwen van kopers te verliezen, zelfs als het 21 dagen duurt.
Nadat ik mijn bestelling had geplaatst en deze op 5 november werd verzonden, wacht ik vandaag, 19 november, nog steeds op de levering! Het eerste afgiftepunt dat ik had gekozen was niet meer beschikbaar, dus moest het worden afgeleverd bij een ander afgiftepunt, dat ook niet meer beschikbaar was, en mij werd verteld dat er een ander afgiftepunt verder weg was dat veel minder toegankelijk was voor mij. Dan op 1311 om 12:11: Uw pakket is opgehaald op onze logistieke site. Wegens overbelasting van onze logistieke site zal uw pakket binnen 48 uur worden afgeleverd. We zullen ons uiterste best doen om het zo snel mogelijk bij je relaispunt af te leveren. U wordt per e-mail of sms op de hoogte gebracht wanneer uw pakket beschikbaar is op het Relaispunt. Op 1611 om 9:36: Hetzelfde En nu dezelfde dag dezelfde tijd: Gelieve ons te verontschuldigen voor de vertraging van uw pakket. We zullen ons best doen om zo snel mogelijk te leveren. Kom snel terug voor een update. Ik stuurde een e-mail naar adrmaquettes om nieuws te krijgen op 1411: niets, geen antwoord.
Antwoordt klopt niet met mail vanuit klanten service Daarnaast probleem nog steeds niet opgelost
Na een week nog steeds geen bestelling ontvangen, nam ik contact op met SAV en blijkbaar was de bestelling zoekgeraakt in de post.