4.2/5
★★★★☆
op 36864 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
2 tot 4 weken voor verzending te lang (4 weken voor mij) wat betekent niet op voorraad. het is gemiddeld, geen andere opmerkingen Slts
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw opmerking. We willen je graag informeren dat dit product niet meer op voorraad is bij onze leverancier. Deze leverancier is erg lang bezig met de verzending met de Brexit en Covid-19, de vertragingen zijn erg lang. Wij danken u voor uw begrip en verontschuldigen ons voor dit incident.
Wij wensen u een hele fijne dag; Laure
3 /5
★★★☆☆
Het pakket kwam in een doos die 3 keer zo groot was als het te ontvangen pakket, en toch kwam het gedeukt aan. Ik begrijp dat het met alle verpakking die het had, niet onderweg was geweest, maar al was ingepakt met de klap. De bestelling moet worden geplaatst zonder premie, ongeveer 10 dagen om aan te komen.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 17/03/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De verwerking duurde te lang, ik plaatste een bestelling op de site voor artikelen die op voorraad zouden zijn en uiteindelijk bleek de helft van mijn bestelling niet op voorraad te zijn. 3 maanden later waarschuwden ze me dat een van de artikelen voor onbepaalde tijd niet beschikbaar was en gaven ze me een creditnota. bij ontvangst van het pakket ontbraken twee artikelen en er zat geen besteloverzicht bij. Pas later realiseerde ik me dat ze ontbraken en door de wachttijd dacht ik dat ik de 2 ontbrekende artikelen ergens anders had besteld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
3 /5
★★★☆☆
40 dagen levertijd is een beetje te lang.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 13/02/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik bestelde decals, verschillende bestellingen: zeer slechte kwaliteit voor een vertraging van 2 maanden voor een van de bestellingen. Ik gooide geld uit het raam en illusies.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
De heer LAcueva Wij betreuren deze mening. We hebben deze informatie doorgegeven aan RODEN zodat zij op de hoogte zijn van de kwaliteit van de producten die zij aanbieden. We willen u bedanken voor het feit dat u de tijd heeft genomen om ons op dit incident te wijzen. Accepteert u alstublieft onze oprechte excuses.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies Klantenservice.
3 /5
★★★☆☆
Tevreden met de producten, maar de levering heeft wel heel lang geduurd. Dacht zo langzamerhand dat ik op een fake-account had geboekt en dat ik naar de bestelde producten kon fluiten. Een mailtje dat er oponthoud is zal niet slecht zijn bij leveringsproblemen.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 01/03/2021
3 /5
★★★☆☆
Laten we eens kijken of we de opiniespam kunnen oplossen, je betaalt me niet om me zo lastig te vallen.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 13/03/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Zeer late levering en model besteld en betaald ontbreekt = Curtiss P 40 M
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 02/01/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik plaatste de bestelling op 29/01/2021 en deze bestond uit dit artikel samen met twee andere, die ze wel op voorraad hadden. Na meer dan 15 dagen vroeg ik de verzending aan en ze legden me telefonisch uit dat ze het P-38 bewapeningsartikel pas in maart van de leverancier zouden ontvangen. Ik eiste toen dat ze me de andere twee zouden sturen en jullie gingen verder met het opsplitsen van de oorspronkelijke bestelling in twee delen. Uiteindelijk heb ik de bestelling een paar dagen geleden ontvangen, bijna twee maanden na de oorspronkelijke bestelling. Zeer slechte communicatie en transparantie van uw kant. Het spijt me hiervoor.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 29/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr Lucas Diaz, Bedankt voor uw opmerking. Zoals uitgelegd in onze e-mail uitwisselingen, is uw product dat uit Engeland komt vertraagd als gevolg van Brexit en Covid-19. We betreuren deze situatie en verontschuldigen ons.
Wij heten u van harte welkom.
Met vriendelijke groet, Laure
3 /5
★★★☆☆
Een beetje prijzig vergeleken met andere online (of soms fysieke) winkels, maar doet het werk en doet het goed.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/03/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Site verdiende meer details over producten. Prijzen een beetje hoog. Dure verzendkosten met lange levertijden.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/02/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik vond de site van 1001hobbies erg gemakkelijk om door te navigeren & toen ik een kit zag die ik echt wilde kopen voor een goede prijs, zag ik deze. Ik voltooide de aankoop, inclusief het openen van een account, erg snel op 3 maart & wachtte op de levering. Aangezien dit de duurste kit is die ik ooit heb gekocht, (ik heb in het verleden bij andere leveranciers gekocht & betaalde de kosten van de kit zoals geadverteerd op de website). Er was niets op het bestelformulier te vinden dat me informeerde over eventuele andere kosten. Na 5 werkdagen nam ik per e-mail contact op met 1001hobbies voor een update en kreeg te horen dat de kit binnen 2 tot 3 werkdagen zou worden verzonden (dat was prima). (Ik probeerde de traceerfunctie op de website te gebruiken (door mijn bestelnummer in te voeren), maar dat werkte niet. Op 17 maart ontving ik een e-mail van de transporteur met de mededeling dat het pakket onderweg was. Op 23 maart ontving ik een brief van "Parcel Force" met de mededeling dat er BTW + inklaringskosten in rekening moesten worden gebracht om dit pakket vrij te geven. Ik e-mailde 1001hobbies "Support" en probeerde de "Support" faciliteit op de website te gebruiken. Dit meldde me alleen dat het "soon" beantwoord zou worden, (andere websites kunnen een online chat beschikbaar hebben). Omdat ik op 24 maart nog geen antwoord had ontvangen, nam ik contact op met "Parcel Force" & en betaalde de extra kosten. De kit werd op 25 maart geleverd. Wat een uitstekend model, ik ben er echt blij mee. Mijn reden voor het geven van slechts 3 sterren is te wijten aan de "Niet op de hoogte zijn van de extra kosten die nodig zijn om dit te laten bezorgen" & het duurt 16 werkdagen voordat het wordt geleverd. Ik heb een e-mail ontvangen van 1001hobbies op 26 maart, met de mededeling dat als gevolg van BREXIT, bestellingen van meer dan GBP132 onderworpen zijn aan belastingen die worden gevraagd door de douane. Ik heb NIETS kunnen vinden op de bestelbon dat mij hierover informeert, ook al informeert dezelfde e-mail mij dat deze informatie wordt vermeld op de samenvatting van mijn mandje. Ik heb sindsdien geprobeerd om dit te vinden; kan het nog steeds niet vinden. Mijn opmerking aan 1001hobbies is, maak dit alstublieft zichtbaar in HOOFDLETTERS & HIGHLIGHTED, zoals jullie doen voor de "COVID HEADLINE ON DELIVERIES" Aangezien ik deze informatie nu weet, zal ik er rekening mee houden als ik in de toekomst weer gebruik maak van 1001hobbies.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 03/03/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ze hebben mijn vragen beantwoord.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 08/03/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Zeer late levering
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 11/03/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De lakken zijn niet allemaal van hetzelfde assortiment en sommige zijn van slechte kwaliteit. De kawasaki light green die ik bestelde was khaki !!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/02/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Mijn negatieve beoordeling heeft slechts zijdelings betrekking op het artikel dat ik heb gekocht. Helaas arriveerde het artikel erg beschadigd bij mij en miste het enkele onderdelen door de slechte behandeling van de verpakking door de postbezorger. Toch gaf ik er de voorkeur aan het artikel te repareren in plaats van het terug te sturen naar de afzender. Ik heb dus van de gelegenheid gebruik gemaakt om verschillende inconsistenties en tekortkomingen in het model te corrigeren, afgezien van de schade die door de onzorgvuldigheid van de postbode is veroorzaakt. Uiteraard ben ik niet tevreden. Maar met de aanpassingen die ik heb gemaakt en de reparaties aan de schade, kon ik het model schenken aan mijn neefje, die het erg op prijs stelde. De jongen is 11 jaar oud en heeft zeker geen modelbouw pretenties. De levertijd was erg lang, te lang, zelfs gezien de huidige situatie, vind ik.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 28/02/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Jammer, mijn bestelling mist 1 artikel.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/01/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Gemiddeld maar ... ik zou graag de dozen vinden van de Franse infanterie en artillerie bij Waterloo van Airfix !!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/03/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Artikelen worden doorgegeven door elkaar tussen de beschikbare producten en de onbestelbaar artikelen. Best verwarrend.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 03/03/2021
3 /5
★★★☆☆
Ik was geboeid door de verscheidenheid aan modelbouwproducten, ik was op zoek naar Russische schepen en vond ze hier. Helaas was er een probleem met het niet leveren van de bestelling, het was zoekgeraakt, jammer want het zou een kerstcadeau zijn en toen ik het 1 maand van tevoren bestelde, had ik dit niet verwacht. Ik heb verschillende keren contact opgenomen met 1001hobbies en de bestelling werd me opnieuw toegestuurd zonder verdere kosten, wat aantoont hoe serieus het bedrijf is. De levertijd is echter te lang.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 28/01/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ondanks de naam 1001 Hobbies.co.uk is dit een Frans bedrijf. Je denkt dat je uit Groot-Brittannië koopt en hun site verduidelijkt niet dat je aan het importeren bent en invoerrechten moet betalen. Eventuele klachten worden genegeerd en je bestaat niet meer als ze betaald zijn. Ik zal ze nooit meer gebruiken. 0/10.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 15/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze kantoren bevinden zich in Frankrijk en alle producten komen uit EUROPA. Bovendien informeren we onze site dat er invoerrechten kunnen worden geheven boven 135£, het spijt ons dat u dit bericht niet hebt gezien.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice. 1001hobbies klantenservice
3 /5
★★★☆☆
Zeer, zeer lange verzendtijd.Geen info.Kreeg alleen informatie op verzoek.Item was in orde.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 22/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw commentaar. Uw mening is erg belangrijk voor ons.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen @ binnenkort https://www.1001hobbies.co.uk/
3 /5
★★★☆☆
Ze hebben alle producten die je maar wilt, maar de machine vertaalde beschrijvingen zijn bijna net zo slecht als de Chinese op Amazon. Soms kom ik er niet uit en zie ik af van een aankoop.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 14/02/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Goede website, levering wel flink vertraagd. Veel keuze .
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 18/02/2021
3 /5
★★★☆☆
De site is OK, zoeken kan beter, maar de levering is erg traag, vandaar 3 sterren
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 03/02/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het duurde lang om de bestelling voor te bereiden en te verzenden. Toen het eenmaal verzonden was, kwam het snel aan, maar het had al meer dan 10 dagen geduurd.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 03/03/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Bestelde en betaalde item Dragon Apollo 17 1/72 plots niet meer beschikbaar en leverbaar. Nodige tijd om dit op te merken en om terugbetaling te krijgen.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 18/03/2021
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Dank u voor het plaatsen van uw recensie. Wij danken u dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan.
Dank u voor uw begrip,
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
3 /5
★★★☆☆
De prijzen zijn erg goed, maar de verzendkosten zijn een beetje hoog, zelfs als je een grote aankoop doet. En de levertijd is erg lang (alsof de bestelling uit China komt).
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 03/03/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De Ugears 3D mechanische vlinderpuzzel is slecht gemaakt. De stukjes passen niet, zelfs niet na het schuren en smeren. Na 3 uur werken konden we de puzzel niet afmaken omdat we verschillende stukjes hadden gebroken. Ik ben nog niet klaar met het in elkaar zetten van de Wooden City mystery box, maar tot nu toe ben ik er tevreden over. De instructies zijn duidelijk, de onderdelen komen gemakkelijk los van de beugels en de stukken passen vrij gemakkelijk in elkaar. Het enige nadeel is dat hij veel kleiner is dan op de foto.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/02/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Meer dan de helft van de bestelling was niet beschikbaar en de meldingstermijn voor deze onbeschikbaarheid was veel te lang. Bovendien waren sommige artikelen die wel beschikbaar waren en dus geleverd werden, direct gekoppeld aan het niet-beschikbare deel van de bestelling: ik zou ze niet besteld hebben als ik had geweten dat de rest niet beschikbaar zou zijn. Ik maakte gebruik van een creditnota en plaatste een nieuwe bestelling, alleen betekende de extra betaling aan de creditnota dat ik ook extra leveringskosten moest betalen. De onbeschikbaarheidsprocedure moet duidelijk worden herzien. Aan de andere kant blijft de kwaliteit van de artikelen en de verpakking onberispelijk.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mijnheer DURANSON, Hartelijk dank voor uw opmerking. Wij betreuren het dat deze ervaring niet goed is verlopen en hebben onze diensten hiervan op de hoogte gesteld. Wij betreuren deze opmerking en bieden u onze excuses aan.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.