★★★★☆
op 38168 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Gebruiksvriendelijk en redelijke prijzen. Ze bieden kits aan van een aantal fabrikanten die in de VS moeilijk verkrijgbaar zijn. In de woorden van de Govenator: ik kom terug.
Koop hier niet ze dwingen je om 70 euro uit te geven om gratis verzending te krijgen en ondanks dat de verzending erg vertraagd is en over de prijs op Amazon heb ik dezelfde producten gezien met een vrij opmerkelijk prijsverschil met een of twee dagen verzending zonder dat ze je dwingen om dat geld al verhoogd uit te geven.
Pakket geleverd na 3 weken en 6 omruilingen van post: verloren zogenaamd geleverd . Excécrable en plus j
Zeer teleurgesteld niet de juiste goederen en kleuren ontvangen en geen compensatie
Ik heb mijn bestelling geplaatst en betaald op 17 januari en ze hebben het nog steeds niet opgestuurd. Ik herinner je eraan dat het maart is en ze beantwoorden de e-mails niet en sturen je ook geen tracking van de bestelling.
Ik heb een e-mail gestuurd en er is geen antwoord gekomen.
Slechte klantenservice en producten niet zoals beschreven
Na 10 dagen nog steeds geen beweging op mijn bestelling? Status blijft op in behandeling staan dit terwijl het product op voorraad is?
Na 10 dagen nog steeds geen beweging op... Na 10 dagen nog steeds geen beweging op mijn bestelling? Status blijft op in behandeling staan, dit terwijl het product op voorraad is?
Na 10 dagen nog steeds geen beweging op... Na 10 dagen nog steeds geen beweging op mijn bestelling? Status blijft op in behandeling staan, dit terwijl het product op voorraad is?
Zeer slechte ervaring. Ze stuurden me de verkeerde bestelling en ik vond het erg moeilijk om contact met ze op te nemen. Ik kreeg te horen dat ze niet op voorraad hadden wat ik had besteld, dat ze het verkeerde pakket hadden gestuurd en ik wacht nog steeds op mijn terugbetaling. Ik zal nooit meer bij hen kopen.
Voor 12 uur besteld... dezelfde dag verzonden.... Ik bestelde om 11 uur en mijn pakket werd 3 dagen later verzonden. onacceptabel. reclame
Het product was precies wat ik wilde Maar levering/verzending niet de moeite waard om het extra geld te betalen voor snellere levering als het product niet wordt verzonden binnen de opgegeven levertijd wachtte meer dan een week voor een 2 daagse levering.
Franstalig geleverd 16 januari een spel besteld via 1001 modelbouw. Hij kwam pas un maand later eindelijk binnen en toen bleek ineens dat ze een Franstalig spel hebben verstuurd, en dat verwacht je niet van een .nl website. Er stond ook niet bij het product vermeld dat het Franstalig was ipv Engelstalig. Na contact met 1001hobbies (het moederbedrijf) krijg ik 5% korting en het Engels instructieboekje over de mail. Maar dit is geen speciale aanbieding omdat de kaarten in het Frans zijn. En natuurlijk moet het teruggestuurd worden naar Frankrijk, en dat is ook niet goed. Geen aanrader dus!
Franstalig geleverd 16 januari een spel besteld via 1001 modelbouw. Hij kwam pas een maand later eindelijk binnen en toen bleek ineens dat ze een Franstalig spel hebben verstuurd, en dat verwacht je niet van een .nl website. Er stond ook niet bij het product vermeld dat het Franstalig was ipv Engelstalig. Na contact met 1001hobbies (het moederbedrijf) krijg ik 5% korting en het Engels instructieboekje over de mail. Maar het spel is helemaal niet speelbaar want de kaartjes zijn in het frans. En nu moet het dus retour naar Frankrijk gestuurd worden, en dat is ook niet goedkoop. Geen aanrader dus!
Bestelling duurt veels te langs om verstuurd te werden
Ik had onder andere 2 Revell verven besteld (nr. 36140 en 36186) voor de prijs van €269 per stuk. Maar in plaats daarvan ontving ik 2 Humbrol verven (nr. 91 en 26) voor de prijs van € 229 per stuk. Deze vervanging werd uitgevoerd zonder dat ik hiervan op de hoogte werd gesteld, en voor deze Humbrol verven werd mij dezelfde prijs in rekening gebracht als voor Revell verven - een verschil in mijn nadeel. Ik betreur het gebrek aan informatie, de vervanging zonder mijn goedkeuring en de aftrek tegen het hogere tarief dat niet overeenkwam met de geleverde producten. Ik betreur ook dat 1001 maquettes niet op mijn berichten heeft gereageerd.
Vermijd deze firma als de pest. Klantenservice bestaat niet. Portokosten zijn verschrikkelijk en nadat ik geld heb betaald voor een snelle levering wacht ik nog steeds 2 weken later zonder artikel, JOKE. De helft van de correspondentie die ze sturen is in het Frans. Ik koop overal rc-onderdelen en ben nog nooit zo slecht behandeld als klant, ik kom niet meer terug. RUBBISH!!!!!!!!!!!!!!
Ik kreeg een week geleden te horen dat mijn bestelling was verzonden en ik heb hem nog steeds niet ontvangen.
Ik heb mijn coli niet ontvangen
Op 24 januari besteld, niets ontvangen tot op heden Op 24 januari een motor besteld voor mijn RC auto. Nu is het inmiddels 13 februari en nog steeds niets ontvangen. zeer ontevreden hier over!
Op 24 januari besteld, niets ontvangen tot op heden Op 24 januari een motor besteld voor mijn RC auto. Nu is het inmiddels 13 februari en nog steeds niets ontvangen. zeer ontevreden hier over!
Het is jammer om voor de gek gehouden te worden wanneer je meldt dat een product op voorraad lijkt te zijn op de site, om vervolgens een e-mail te ontvangen waarin staat dat het niet beschikbaar is.
Ik vond het product niet mooi, erg slechte kwaliteit. Ik was ook niet blij met de verzendkosten. Grac
Ik voelde me opgelicht Het model dat ik kreeg zag eruit als een kit van normale grootte op de website, maar het daadwerkelijke product (dat $50 inclusief verzendkosten was) was nauwelijks groter dan mijn hand.
Ik voelde me opgelicht Het model dat ik kreeg zag eruit als een kit van normale grootte op de website, maar het daadwerkelijke product (dat $50 inclusief verzendkosten was) was nauwelijks groter dan mijn hand.
Ik vroeg om levering bij een van de relaispunten in Biscarrosse. Het pakket werd naar een ander relaispunt (Gastes) gestuurd, 20 km van het gevraagde relaispunt. Ik heb geen auto en er is geen openbaar vervoer naar dit afleverpunt. Ondanks verschillende verzoeken om een oplossing die zowel door 1001 maquettes als door de transporteur onbeantwoord bleven, was het alleen dankzij de vriendelijkheid van een buurman die aanbood om me te brengen, dat ik mijn pakket in ontvangst kon nemen.
Niet serieus...2e model niet compleet!!!. 400€ in de prullenbak
Artikelen altijd zoals beschreven. Goede communicatie en snelle verzending voor een overzees bedrijf. Ik ben altijd tevreden met dit bedrijf.
Ga ergens anders winkelen, ze zijn verschrikkelijk. Vreselijke klantenservice. Ik betaalde voor een bestelling met spoedverzending voor artikelen die ze op voorraad hadden. Na twee weken geen bestelupdates of levering, stuurde ik een e-mail. Ze vertelden me dat de artikelen op voorraad waarvoor ik had betaald elders moesten worden besteld en pas over een week of zo zouden arriveren. Ik vroeg om een terugbetaling voor de versnelde verzending. Ik moest opnieuw contact met ze opnemen om te horen dat mijn pakket was verzonden. Nog steeds geen terugbetaling voor het verschil in verzending. Dit bedrijf is waardeloos. De klantenservice is afschuwelijk. Ze geven niets om hun klanten. Vermijd ze ten koste van alles.
Per ongeluk een bestelling aangemaakt Per ongeluk een bestelling aangemaakt, geprobeerd te bellen, geen reactie op beide USA-nummers. Ik stuurde een e-mail en kreeg een zeer professioneel antwoord waarin stond dat ze de bestelling zouden annuleren en dat ik binnen 14 dagen mijn geld terug zou krijgen. Natuurlijk, klinkt goed. Behalve dat ik een bericht kreeg van de bezorger dat mijn pakket nog steeds onderweg is, en 1001 Model Kits heeft sindsdien niet meer gereageerd over het pakket of de status van de terugbetaling. Het pakket ligt nu te wachten bij de bezorger en ik heb nog niets van ze gehoord. BTW, hun website veranderde de prijs van $20 op wel 4 betaalschermen, naar $140 op het allerlaatste betaalscherm, voor een item van $14 (dat ongeveer 1oz weegt). (In de e-mail die ik heb ontvangen staat echt $125 aan verzendkosten). Ik ga ervan uit dat het een fout in de software is en dat ze niet opzettelijk mensen oplichten... maar het feit dat ze mijn artikel hebben verzonden, ondanks dat ze me vertelden dat ze mijn bestelling binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling zouden annuleren, doet me denken dat ze aan oplichting doen. Het voelt op zijn minst niet alsof hun klantenservice erg hard werkt om dingen goed te maken.
Ga ergens anders winkelen, ze zijn verschrikkelijk. Vreselijke klantenservice. Ik betaalde voor een bestelling met spoedverzending voor artikelen die ze op voorraad hadden. Na twee weken geen bestelupdates of levering, stuurde ik een e-mail. Ze vertelden me dat de artikelen op voorraad waarvoor ik had betaald elders moesten worden besteld en pas over een week of zo zouden arriveren. Ik vroeg om een terugbetaling voor de versnelde verzending. Ik moest opnieuw contact met ze opnemen om te horen dat mijn pakket was verzonden. Nog steeds geen terugbetaling voor het verschil in verzending. Dit bedrijf is waardeloos. De klantenservice is afschuwelijk. Ze geven niets om hun klanten. Vermijd ze ten koste van alles.
Per ongeluk een bestelling aangemaakt Per ongeluk een bestelling aangemaakt, geprobeerd te bellen, geen reactie op beide USA-nummers. Ik stuurde een e-mail en kreeg een zeer professioneel antwoord waarin stond dat ze de bestelling zouden annuleren en dat ik binnen 14 dagen mijn geld terug zou krijgen. Natuurlijk, klinkt goed. Behalve dat ik een bericht kreeg van de bezorger dat mijn pakket nog steeds onderweg is, en 1001 Model Kits heeft sindsdien niet meer gereageerd over het pakket of de status van de terugbetaling. Het pakket ligt nu te wachten bij de bezorger en ik heb nog niets van ze gehoord. BTW, hun website veranderde de prijs van $20 op wel 4 betaalschermen, naar $140 op het allerlaatste betaalscherm, voor een item van $14 (dat ongeveer 1oz weegt) (er staat serieus $125 in rekening gebracht voor verzending in de e-mail die ik ontving). Ik ga ervan uit dat het een fout in de software is en dat ze niet opzettelijk mensen oplichten... maar het feit dat ze mijn artikel hebben verzonden, ondanks dat ze me vertelden dat ze mijn bestelling binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling zouden annuleren, doet me denken dat ze aan oplichting doen. Het voelt op zijn minst niet alsof hun klantenservice erg hard werkt om dingen goed te maken.
Stuk veel te klein om te hanteren. Breekt gemakkelijk. Resultaat na 3 dagen... naar de kringloop
Het bedrag van de bestelling werd afgeschreven op 2001, terwijl het vanaf vandaag, 2801, nog steeds in behandeling is zonder geplande leverdatum. Het is niet erg commercieel om het totale bedrag van de bestelling af te schrijven als deze nog niet volledig is verwerkt en geleverd.
Niet alleen hebben jullie me de stickers ten onrechte toegestuurd, maar nadat ik ze meteen naar jullie had gestuurd, heb ik nog steeds geen geld teruggekregen, zij het een kleine, en het is al 20 dagen geleden met verschillende excuses. Ik zal zeker geen zaken meer met jullie doen.
Geen schaamte! Oh jee...begin spijt te krijgen van mijn bestelling na het lezen van site reviews. 6 dagen geleden besteld en nog steeds geen update over de bestelstatus? Helaas voor een snelle en betrouwbare service is het waarschijnlijk het beste om bij eBay/Amazon te blijven.... Lol! Ok Dus het is mijn schuld. Ik had het moeten weten. Geen verandering hier...nog steeds spijt van het bestellen bij deze mensen. BF United Kingdom Deze mensen schamen zich niet! Ze sturen aanbiedingen voor £5 korting op mijn volgende bestelling! Waarom denken jullie clowns dat ik zo dom zou zijn om nog iets bij jullie te bestellen! Mijn oorspronkelijke bestelling werd geplaatst op 21 januari. Eén ding tegelijk, waarom stuurt u mij niet eerst mijn oorspronkelijke bestelling.
Geen schaamte! Oh jee...begin spijt te krijgen van mijn bestelling na het lezen van site reviews. 6 dagen geleden besteld en nog steeds geen update over de bestelstatus? Helaas voor een snelle en betrouwbare service is het waarschijnlijk het beste om bij eBay/Amazon te blijven.... Lol! Ok Dus het is mijn schuld. Ik had het moeten weten. Geen verandering hier...nog steeds spijt van het bestellen bij deze mensen. BF United Kingdom Deze mensen schamen zich niet! Ze sturen aanbiedingen voor £5 korting op mijn volgende bestelling! Waarom denken jullie clowns dat ik zo dom zou zijn om nog iets bij jullie te bestellen! Mijn oorspronkelijke bestelling werd geplaatst op 21 januari. Eén ding tegelijk, waarom stuurt u mij niet eerst mijn oorspronkelijke bestelling.
Ik betaalde 65� voor expresverzending van frankrijk naar zwitserland en moest nog 20 dagen wachten tot mijn pakket aankwam. Ook al stonden alle artikelen vermeld als beschikbaar. De prijzen zijn inclusief btw, maar dat zou niet moeten als de klant buiten Frankrijk woont. (Uiteindelijk betaalde ik ongeveer 413$ voor hetzelfde artikel dat ik op Ebay had kunnen krijgen voor 320$ met snellere verzending en minder problemen. Daarom beoordeel ik het als Slecht voor iedereen die buiten Frankrijk woont. Maar wat ik ook moet zeggen is dat de artikelen in perfecte staat zijn aangekomen en dat alles in orde was. De klantenservice was ook erg aardig en behulpzaam. Maar toch....
Ik ontving de e-mail 2 dagen nadat ik... Ik ontving de e-mail 2 dagen nadat ik mijn recensie had geplaatst over het niet terugkrijgen van mijn geld. Ik realiseer me dat er fouten worden gemaakt HOEF ik dit nog steeds onprofessioneel vind omdat ik niet zo lang had moeten wachten op iets waar ik lang geleden voor heb betaald of mijn geld terug had moeten krijgen. Ik waardeer het dat u zegt dat ik mijn geld terug zal krijgen en ik hoop en bid dat ik dat hopelijk snel zal krijgen.