★★★★☆
op 38168 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Products are never delivered Phone number is not working The reaction on my complains are very slow or even no reaction Even my payment is not given back I’m still waiting for two wee
Pakket nog niet aangekomen - geen klantenservice of reactie op mijn vraag over ontbrekende item
NIET TE VERTROUWEN NIET TE VERTROUWEN. Er staat een bord over hun hele website dat ze bestellingen versturen met business as usual. Weken geleden betaald voor goederen en niets verzonden. Geen bericht om eventuele vertragingen uit te leggen. Geen antwoord op mijn eigen berichten waarin ik vroeg waar de bestelling bleef. Nu ga ik naar de bank om mijn geld terug te krijgen. Totale verspilling van je tijd en geld door een waardeloos bedrijf - wat duidelijk hun gebruikelijke manier van zakendoen is.
NIET TE VERTROUWEN NIET TE VERTROUWEN. Er staat een bord over hun hele website dat ze bestellingen versturen met business as usual. Weken geleden betaald voor goederen en niets verzonden. Geen bericht om eventuele vertragingen uit te leggen. Geen antwoord op mijn eigen berichten waarin ik vroeg waar de bestelling bleef. Nu ga ik naar de bank om mijn geld terug te krijgen. Totale verspilling van je tijd en geld door een waardeloos bedrijf - wat duidelijk hun gebruikelijke manier van zakendoen is.
Het is 7 april en ik heb mijn bestelling, die op 24 maart werd geplaatst en betaald, nog steeds niet ontvangen.
Onmogelijk om contact op te nemen Geen antwoord�����s op e-mail Neemt telefoons niet op Ik wil bestelling retourneren de
Wachten op de bestelling geplaatst op 25 maart toen ik betaalde voor de express levering (19 €), die op de website zegt dat het aankomt in 2 tot 5 dagen. Ik stuurde ze een e-mail en ze antwoordden dat ze de verf missen.15 april stuurde ik ze nog een e-mail met een verzoek om terugbetaling en ze antwoordden dat het al verzonden is dat je de bestelling kunt controleren op een verzendwebsite. Daar vertellen ze me dat de bestelling niet bestaat. Vandaag 21 april wacht ik nog steeds
Nog steeds geen levering... De naam is afgekapt. Ik weet niet waar mijn pa
Ik bestelde een model bij hen en het kwam in januari aan. Toen ik het twee dagen in elkaar had gezet, realiseerde ik me dat er verschillende panelen met onderdelen ontbraken. Ik nam contact met ze op en ze antwoordden dat ze de aankoop zouden terugbetalen of me de ontbrekende onderdelen zouden opsturen. Ik wacht al 5 weken en stuur ze alle informatie waar ze om vragen en ze geven me een lange tijd of vragen me om informatie die ik ze al eerder heb gestuurd. Uiteindelijk heb ik het model in de prullenbak gegooid. Ze zijn informeel en erg slecht in het omgaan met het publiek, ze geven me alleen maar de wind van voren. Ju
3 weken geleden kocht ik 5 producten uit de catalogus voor mijn bejaarde vader die iets nodig heeft voor entertainment. Ik schreef een week later en kreeg te horen dat een van de modellen ontbrak. Ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen en ze hebben niet gecommuniceerd. Ik heb 170 euro betaald en we hebben nog steeds niets ontvangen. Ik heb opnieuw geschreven om hen te vragen de bestelling te annuleren of te verzenden zonder het ontbrekende item. Ze antwoorden alleen met een standaard e-mail. Erg teleurgesteld en bezorgd. Ook zit mijn vader nog steeds zonder model voor de insluiting. Ik dacht dat ze een bedrijf zouden zijn
Tamiya wash besteld Humbrol wash geleverd
Mijn betaalkaart is vorige maand gedebiteerd, maar ik heb niets ontvangen en ik heb geen nieuws gehad over mijn bestelling. Kaarten debiteren wanneer de bestelling wordt verzonden, zoals Amazon doet, zou een stap vooruit zijn, met of zonder inperking, maar dat is geen excuus.
Ik wacht al 1 maand.
Ik wil u hartelijk bedanken voor uw uitstekende service en voor uw uitstekende product. NAPO170
Helemaal niet tevreden Ik krijg steeds e-mails met de vraag of ik tevreden ben met mijn eerste aankoop op deze site, maar ik heb het artikel nog steeds niet ontvangen. Het is ongeveer dagen te laat en gebruik niet het excuus van de noodsituatie die ons treft want ik koop veel modelbouwspullen op internet en ik krijg het allemaal regelmatig, zelfs spullen uit Californië uit Duitsland en Japan. Ik denk erover om niet meer van deze site te kopen.
Heel erg handig
Gevraagd worden om een recensie te schrijven ondanks het feit dat ik nog steeds wacht tot mijn artikelen arriveren. Als je een .co.uk-webadres gebruikt, moet je kopers laten weten dat de artikelen uit het buitenland komen en dat het daarom WEKEN duurt voordat ze arriveren. Ik zal nooit meer iets bij jullie kopen.
Ik wacht al sinds 18 maart op het model en het is nog steeds niet aangekomen. De antwoorden op de e-mails die ik stuur om het aan te vragen, zeggen alleen dat ik nog even moet wachten, terwijl het over twee of drie dagen zou aankomen. Ik heb het besteld om de opsluiting aangenamer te maken en het is afgelopen voordat het er is. Als het al aankomt, want in het tempo waarin ik ga
Zeer goede service
Zeer slecht ik wilde de bestelling annuleren omdat het erg laat was met de datum die ze verzekerden en ze annuleerden het niet. Ze vertelden me ook dat het verzonden was terwijl je in de tracking die ze je geven kon zien dat ze het de volgende dag nog aan het voorbereiden waren. Ik stuurde het op en ze gingen op dezelfde manier door. Informeer
Ik weet het niet Frans ik ben zeer tevreden met elk aspect van de transactie geen complicaties.
Ik kan u niet tevreden stellen omdat ik het materiaal nog niet heb ontvangen.
Ik kan geen goede beoordeling geven omdat ik het artikel dat ik had besteld nog steeds niet heb.
Nog steeds niet ontvangen...
Ondanks covid 19 pakket goed ontvangen Mer
In deze periode van opsluiting kan ik geen mening geven, omdat ik het product nog niet heb ontvangen Hartelijke groeten
292 euro voor een op afstand bestuurbaar Kever-model dat wordt geleverd zonder motor, batterij of afstandsbediening lijkt me een anarchisme waar ik niet tegen kan Ik ben al heel lang klant en ik heb geprofiteerd van ""promotie "" om met een prachtig model (erg duur) te zitten dat niet kan werken tenzij ik nog eens minstens 100 euro uitgeef om ervan te kunnen genieten, met de bijkomende aankoop van de motor, batterij en afstandsbediening. Is het echt eerlijk om ons zo'n kans te bieden??? Kunt u uw advertenties verbeteren zodat we niet in de val trappen zoals ik? Ik moet toegeven dat ik op zoek ben naar andere dienstverleners die eerlijker zijn in hun presentatie. Ik wil graag een antwoord van jullie.
- Bestelling geplaatst op 08022020. Geen indicatie van beschikbaarheid of leverdatum toen ik mijn bestelling plaatste. - Op 26022020 had ik nog steeds niets ontvangen! Geen informatie over de status van de levering ondanks de vertraging. Ik concludeerde dat mij een artikel was verkocht dat niet op voorraad was (dat nooit was aangekomen en nu als niet beschikbaar staat vermeld). - Ik belde de klantenservice om mijn bestelling te annuleren. De persoon met wie ik sprak (een aardig persoon, moet ik zeggen) vroeg me om het schriftelijk te bevestigen en vertelde me dat ik mijn geld pas over twee weken terug zou krijgen. - Ik schreef om mijn ontevredenheid te uiten en zei dat mij een artikel was verkocht dat niet beschikbaar was. Ik kreeg te horen dat ik het mis had. Wat is het dan? - Ik ga vandaag terug naar de site en zie dat de bestelling is geannuleerd op 10022020 !!! In plaats van op 26022020 (de datum van mijn telefoontje). - En tot slot: ik probeer me sindsdien af te melden voor de nieuwsbrief en ik ontvang nog steeds reclamemails! Ik kan niet geloven dat ik deze site niet aanbeveel!
Laatste bestelling ooit Laatste bestelling ooit, eerst krijg je een mail dat je item verzonden is, als je na 1 week vraagt waar je pakje blijft is er ineens een probleem met de leverancier, dus vraag ik wanneer mijn pakje zal toekomen en dat ze geen mail moeten sturen met track and trace als er nog niets verzonden is, het zou bij hun toekomen op het einde van de week begin volgende week, maar dan moet het nog naar mij gestuurd worden.....nog een week langer...... En dan krijg je als antwoord op een mail, je hebt toch onze policy gelezen. Klantenservice nul, beleefdheid nul. Ik ga op de hobbyclub absoluut geen reclame maken....integendeel.....
Laatste bestelling ooit Laatste bestelling ooit, eerst krijg je een mail dat je item verzonden is, als je na 1 week vraagt waar je pakje blijft is er ineens een probleem met de leverancier, dus vraag ik wanneer mijn pakje zal toekomen en dat ze geen mail moeten sturen met track and trace als er nog niets verzonden is, het zou bij hun toekomen op het einde van de week begin volgende week, maar dan moet het nog naar mij gestuurd worden.....nog een week langer...... En dan krijg je als antwoord op een mail, je hebt toch onze policy gelezen. Klantenservice nul, beleefdheid nul. Ik ga op de hobbyclub absoluut geen reclame maken....integendeel.....
Ik heb de laatste 2 modellen die ik gekocht heb nog niet ontvangen .25.03.2020
Pakket besteld op 18 maart nog steeds niet verzonden tot op heden (25 maart). Ik weet dat er sprake is van een uitzonderlijke situatie, maar ik heb sinds 20 maart contact opgenomen om informatie te krijgen over de levering en tot op heden is er geen reactie van het logistieke team. In antwoord op het antwoord van de verkoper ... 4 maart is een eerdere bestelling. Hoe kun je op 4 maart een bestelling ontvangen die op 18 maart is geplaatst. Wat betekent dit? Misschien heb je niet goed gekeken? In ieder geval moet ik mijn commentaar niet aanpassen zoals u adviseert. Ter informatie, ik heb op 20 maart en 23 maart een e-mail gestuurd met telkens een antwoord van u (maar zonder informatie over het pakket). Bedankt voor het aanpassen
Goede productselectie goede website efficiënte levering.
Compleet teleurgesteld... Ik weet niet of het een gebrek aan professionalisme was of wat dan ook, maar godzijdank heb ik het product dat ik gisteren zag niet gekocht en ik heb ze een e-mail gestuurd om te zien hoe lang het zou duren, want ze hebben me nog steeds niet geantwoord en datzelfde product en vele andere zijn niet langer verkrijgbaar.
Ik heb een bestelling gedaan en kreeg een bevestiging dat mijn bestelling en betaling aanvaard werd Dit is nu 8 dagen geleden Sindsdien absolute radiostilte en ik kan ook niemand bereiken Ik vrees dus dat mijn bestelling en centjes verloren zijn
Heel lang moeten wachten op levering en via mail was 1001 hobby's niet echt beleefd te noemen 1001 uitvluchten zoeken waarom ik mijn levering nog niet had en het was volgens hun ook altijd mijn fout? Als ik kan vermijd ik daar elke verdere aankoop en anders betaal ik pas bij ontvangst
Ondanks deze periode kan ik je niet feliciteren met je levertijden !!!! In opsluiting is de enige manier om de tijd door te brengen modellen bouwen en schilderen !!!!!!!
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en volgens avia zijn alle leveringen tot nader order opgeschort. Annuleer alstublieft mijn bestelling.
Had veel beter verwacht Claimde dat artikelen op voorraad waren en nam betaling aan voor een spoedlevering. Geen bevestiging en het duurde te lang om te reageren op communicatie. Ik heb mijn bestelling nooit gezien en heb na 11 dagen geannuleerd. 1001 Hobbies probeerde vervolgens te beweren dat ik wist dat deze niet op voorraad waren. Gelukkig heb ik een knip van het scherm met de artikelbeschrijving gemaakt (die ik graag wil delen) waaruit blijkt dat dit niet waar is en dat ik inderdaad te goeder trouw heb besteld. Zou er niet opnieuw bestellen. IPMS Koude Oorlog SIG Leider
Had veel beter verwacht Claimde dat artikelen op voorraad waren en nam betaling aan voor een spoedlevering. Geen bevestiging en het duurde te lang om te reageren op communicatie. Nooit mijn bestelling gezien en na 11 dagen geannuleerd. 1001 Hobbies probeerde vervolgens te beweren dat ik wist dat deze niet op voorraad waren. Gelukkig heb ik een knipje genomen van het scherm met de artikelbeschrijving (dat ik graag wil delen) waaruit blijkt dat dit niet waar is en dat ik inderdaad te goeder trouw heb besteld. Zou er niet opnieuw bestellen. IPMS Koude Oorlog SIG Leider