4.2/5
★★★★☆
op 37542 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Levering veel te lang
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo Dit is niet echt het antwoord dat ik verwachtte, maar meer in de trant van""We zijn erg voorzichtig met de kwaliteit van de producten die we verkopen en we gaan onze voorraden meteen controleren om ervoor te zorgen dat geen andere klanten het slachtoffer worden van dit probleem. Na deze controle sturen we u gratis het equivalent van uw bestelling 'in perfecte staat'. Ik gebruik mijn tegoedbon van €10 om hetzelfde product opnieuw te bestellen en eindig met hetzelfde probleem - nee bedankt! Dus je hebt zojuist € 10 bespaard... maar je bent ook zojuist een
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Gewoon niet bestellen!!! Item is beschadigd Ik kan het item niet retourneren via mijn klantenaccount geen van de telefoonnummers werkt en de klantenservice via e-mail neemt ook niet contact met mij op. Ik wil het artikel terugsturen en mijn geld terugkrijgen! Het is geweldig dat er een 30 dagen retourmogelijkheid is - maar je hebt er niets aan als je niemand kunt bereiken per telefoon, e-mail of klantaccount! Bestel gewoon niets!!! EDIT: Na mijn beoordeling op dit portaal heb ik nu een e-mail ontvangen en kan ik het artikel retourneren tegen betaling van de verzendkosten. Zowel het artikel als de verpakking zijn echter beschadigd (ik had foto's bij mijn e-mail gevoegd), wat waarschijnlijk de schuld is van de fabrikant en het verzendbedrijf. Echter, de verkoper en niet de koper is hiervoor aansprakelijk (ondernemersrisico en kopersbescherming), daarom moet de verkoper de verzendkosten betalen. En beide telefoonnummers (0308 09 35 7 83 en +49 692 045 79 231) werken niet.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 15/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een paar dingen besteld en kreeg een ��5 tegoedbon voor mijn volgende aankoop. Toen ik de bon probeerde te gebruiken, werd deze geweigerd. NIET VERBETERD! Mijn laatste bestelling werd geaccepteerd en één model werd geleverd, maar het tweede model was niet op voorraad. Dit werd mij pas na levering verteld. NIET VERBETERD! Ik heb gevraagd om terugbetaling van de niet op voorraad zijnde goederen. Nog geen antwoord. NIET VERBETERD! Ik zal geen gebruik meer maken van 1001 Modelkits.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 14/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Zeer trage levering!!!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 14/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik zou ze geen sterren hebben gegeven als ik... Ik zou ze geen sterren hebben gegeven als ik kon, kocht een model van hen dat ik in juli ontving met ontbrekende onderdelen, die ik nog steeds niet heb ontvangen. Ik heb om een terugbetaling gevraagd, waarmee ze op 5 september hebben ingestemd en die aan het begin van de week zou plaatsvinden, ik wacht hier nog steeds op, ze hebben mijn laatste twee e-mails voor een update over de terugbetaling genegeerd. Ik ben niet onder de indruk van hun klantenservice en zou ze aan niemand aanbevelen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer Third , Het ontbrekende onderdeel zal worden verzonden door onze aanvulling op 4 september. Dat is waarom, zoals we uitleggen in onze e-mail, we de bestelling konden terugbetalen. Onze excuses voor dit ongemak en onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet Customer care.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik zou ze geen sterren hebben gegeven als ik... Ik zou ze geen sterren hebben gegeven als ik kon, kocht een model van hen dat ik in juli ontving met ontbrekende onderdelen, die ik nog steeds niet heb ontvangen. Ik heb om een terugbetaling gevraagd, waarmee ze op 5 september hebben ingestemd en die aan het begin van de week zou plaatsvinden, ik wacht hier nog steeds op, ze hebben mijn laatste twee e-mails voor een update over de terugbetaling genegeerd. Ik ben nog steeds niet onder de indruk van hun klantenservice en zou ze aan niemand aanbevelen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 13/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer Third , Het ontbrekende onderdeel zal worden verzonden door onze aanvulling op 4 september. Dat is waarom, zoals we uitleggen in onze e-mail, we de bestelling konden terugbetalen. Onze excuses voor dit ongemak en onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet Customer care.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik zou ze geen sterren hebben gegeven als ik een model van ze had gekocht dat ik in juli had ontvangen met ontbrekende onderdelen die ik nog steeds niet heb ontvangen. Ik ben nog steeds niet onder de indruk van hun klantenservice en zou ze aan niemand aanbevelen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 13/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld! Productcode MT72010. 172e Mini Art Huisjes. 4 platen. Twee bruine en twee grijze. De grijze platen hadden kleine onderdelen om in elkaar te zetten. Onmogelijk om te doen omdat het plastic erg broos was. De andere platen sijpelden en lieten rode vlekken achter op je vingers en op het werkblad. (Het product was bedoeld voor een kind...) Het geheel kwam uit een erg ruwe mal. (Ik neem aan dat het product op een plek opgeslagen moet zijn geweest die ongeschikt is voor dit soort materiaal en daaronder geleden heeft. Echt heel teleurgesteld en m
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bij dit model ontbrak een belangrijk onderdeel... Bij dit model ontbrak een belangrijk onderdeel. Het leek alsof er met de doos was geknoeid, maar ik besefte pas dat het onderdeel ontbrak toen ik met de bouw begon. Jammer, ik hoopte een goede betrouwbare overzeese leverancier te vinden. Ik blijf zoeken.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer Ziegler, Wij danken u voor uw opmerking. We nodigen u uit om uw e-mail te bekijken en ons de gevraagde documenten te sturen, zodat we dit verzoek kunnen doorsturen naar onze leverancier en het ontbrekende stuk kunnen verkrijgen. Hartelijk dank voor uw reactie. Nog een prettige dag Klantendienst 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Bij dit model ontbrak een belangrijk onderdeel... Bij dit model ontbrak een belangrijk onderdeel. Het leek alsof er met de doos was geknoeid, maar ik besefte pas dat het onderdeel ontbrak toen ik met de bouw begon. Jammer, ik hoopte een goede betrouwbare overzeese leverancier te vinden. Ik blijf zoeken.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 12/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer Ziegler, Wij danken u voor uw opmerking. We nodigen u uit om uw e-mail te bekijken en ons de gevraagde documenten te sturen, zodat we dit verzoek kunnen doorsturen naar onze leverancier en het ontbrekende stuk kunnen verkrijgen. Hartelijk dank voor uw reactie. Nog een prettige dag Klantendienst 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer slechte winkel! Precies vandaag ben ik al 7 weken bezig om mijn bouwpakket compleet te krijgen. Toen het pakket binnen kwam miste er 1 zakje met wat kleine onderdelen. Na diverse e-mails wa geen reactie op kwam, heb ik via Facebook contact gezocht. Zo krijg ik genoeg feedback zodat ik er het beste van kan maken. Als ik contact opneem via Facebook, krijg je 5 weken lang feedback en commentaar, maar dan heb ik nog steeds niet mijn hele nieuwsbrief. Ik kijk naar een pakket van €70 dat ik me niet kan veroorloven. Bestel niks bij deze winkel!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer, We nodigen u uit om ons uw bestelnummer te geven. We kijken er naar uit om van u te horen, 1001hobby's klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer slechte winkel! Precies vandaag ben ik al 7 weken bezig om mijn bouwpakket compleet te krijgen. Toen het pakket binnen kwam miste er 1 zakje met wat kleine onderdelen. Na diverse e-mails waar geen reactie op kwam, heb ik via Facebook contact gezocht. Hier kreeg ik snel reactie en het zou opgelost worden. Sinds het contact via Facebook is het 5 weken van meerdere berichten en belofte, maar ik heb nog steeds mijn bouwpakket niet compleet. Ik zit nu dus met een bouwpakket van €70,- die ik niet kan bouwen. Bestel niks bij deze winkel!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 11/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer, We nodigen u uit om ons uw bestelnummer te geven. We kijken er naar uit om van u te horen, 1001hobby's klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst 8-20-20202 ontvangen 9/10/2020. Alle bestelde artikelen waren aanwezig. Bestelling verzonden 8/7/2020 Alle artikelen waren op voorraad. Waarom 7 dagen wachten voordat de bestelling werd verwerkt? Het duurde 8 dagen om van Frankrijk naar de VS te gaan. - Dit is normaal. Het duurde 5 dagen voordat het geleverd werd. Weer langzaam. Ik geef een 3 van de 5 sterren 1-3 dagen om de bestelling te maken en te verzenden is acceptabel. 7 dagen is dat niet. Verzendkosten van 24,00 zijn veel te hoog. Doos was gemangeld en geplet aan een kant, maar alles was OK Je kon de inhoud van de verzenddoos lezen omdat de factuur met de items duidelijk leesbaar was. Een van de domste dingen die ik heb gezien. Ik gaf je een eerlijke kans op mijn bedrijf, je deed er te lang over en kostte te veel.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 11/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Altijd tevreden over hen
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 09/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb nog steeds niets ontvangen Ik verzamel echt veel En voor het eerst via jullie Ik ben bang dat ik alles kwijt ben Met vriendelijke groet Joeri Vink
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 06/09/2020
1 /5
★☆☆☆☆
Uitstekende winkelervaring.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 06/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Geachte niettegenstaande volgens de aanbiedingen bij jullie internationaal verzenden boven de 69 euro gratis is werd mij bij mijn bestelling van 13-08-2020 toch 1099 euro aangerekend Daardoor zie ik mij genoodzaakt in de toekomst bij andere leveranciers mijn bestellingen te plaatsen Met beleefde groeten Frans Denys
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 05/09/2020
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling niet aangekomen op mijn adres en niet eens vergoed
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De selectie en prijzen zijn erg goed. De bestelling kwam snel en in goede staat aan. Ik zal weer bij 1001 Modelkits bestellen en ze aan anderen aanbevelen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 02/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Aandacht is vliegen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo Zoals ik u in een e-mail heb geschreven en al verschillende keren heb verzonden, maar zonder antwoord. UPS vraagt me een prijs die bijna het dubbele is van de kosten van het product dat ik bij u heb gekocht en dat is inclusief verzendkosten. Het grootste probleem naar mijn mening is dat op uw site waar het heel gemakkelijk is om producten te kopen er geen plaats is voor klantenservice met betrekking tot problemen retour klachten en dergelijke er is geen e-mail vermeld op de site. Shachar Ardi
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 01/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Klantenservice Hallo Zoals ik u in een e-mail heb geschreven en al verschillende keren heb verzonden, maar zonder antwoord. UPS vraagt me een prijs die bijna het dubbele is van de prijs van het product dat ik bij u heb gekocht en dat is inclusief verzendkosten. Het grootste probleem naar mijn mening is dat op uw site waar het heel gemakkelijk is om producten te kopen er geen plaats is voor klantenservice met betrekking tot problemen, retourzendingen, klachten en dergelijke, er staat geen e-mail vermeld op de site. Shachar Ardi
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 01/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer ARDI, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij betreuren uw teleurstelling. We informeren u dat we 5 e-mails hebben ontvangen en dat we elke keer hebben gereageerd. In uw e-mails waarschuwt u ons dat er een stuk van uw kunstwerk ontbreekt. We hebben toen onze leverancier gevraagd om het naar u op te sturen. We hebben onze leverancier gevraagd om het naar ons terug te sturen en hij heeft bevestigd dat hij u het onderdeel zo snel mogelijk zal toesturen. Met vriendelijke groet, Het 1001hobbies team Vertaald met http://www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
1 /5
★☆☆☆☆
Klantenservice Hallo Zoals ik u in een e-mail heb geschreven en al verschillende keren heb verzonden, maar zonder antwoord. UPS vraagt me een prijs die bijna het dubbele is van de prijs van het product dat ik bij u heb gekocht en dat is inclusief verzendkosten. Het grootste probleem naar mijn mening is dat op uw site waar het heel gemakkelijk is om producten te kopen er geen plaats is voor klantenservice met betrekking tot problemen, retourzendingen, klachten en dergelijke, er staat geen e-mail vermeld op de site. Shachar Ardi
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer ARDI, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij betreuren uw teleurstelling. We informeren u dat we 5 e-mails hebben ontvangen en dat we elke keer hebben gereageerd. In uw e-mails waarschuwt u ons dat er een stuk van uw kunstwerk ontbreekt. We hebben toen onze leverancier gevraagd om het naar u op te sturen. We hebben onze leverancier gevraagd om het naar ons terug te sturen en hij heeft bevestigd dat hij u het onderdeel zo snel mogelijk zal toesturen. Met vriendelijke groet, Het 1001hobbies team Vertaald met http://www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
1 /5
★☆☆☆☆
Een uitstekende gegoten kit met veel detail. 1001 Modelkits was geweldig om mee om te gaan gedurende het hele aankoopproces en gaf consistente updates over je aankoop....Will purchase with them again!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 31/08/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Dit is niet de eerste keer dat ik bestel, maar nu krijg ik te horen dat mijn pakket in mijn brievenbus is aangekomen. Ik heb niets ontvangen. Ik heb e-mails gestuurd, maar niets van hen. Ik ben een beetje
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/08/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 38 en nog steeds geen 268 ontvangen. Levering verwacht over 5 tot 7 dagen, geen nieuws over vertraging of prognose voor leverdatum. Eerste en laatste bestelling bij 1001 Hobbi
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/08/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo, tot op heden heb ik mijn op 11 augustus bestelde product nog steeds niet ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/08/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Teleurgesteld, ik heb nog steeds niets ontvangen.... 1 maand wachttijd.... jammer...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/08/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Na het bestellen van 6 producten die op voorraad waren... kondigde het bedrijf na 10 dagen wachten zonder nieuws aan dat 2 producten niet beschikbaar waren en dat ze me zouden terugbetalen. Ik ontving de rest van de bestelling en 1 product ontbrak. Ze vertelden me dat het ook niet beschikbaar was en dat ik opnieuw zou worden terugbetaald. Ik wacht nu al 11 dagen op mijn terugbetaling. Het enige wat ik kreeg was een creditnota voor de eerste 2 producten en niets voor de 3e. Dit bedrijf is niet serieus. Toen ik bestelde waren alle producten op voorraad en beschikbaar. Geen excuses of compensatie van hun kant...Gezien de prijs van de modellen is het een schande. Ik zou deze site niet aanraden omdat het aan serieusheid ontbreekt. De 14 dagen zijn een leugen. Het is nu 18 dagen en ik heb nog steeds geen geld terug... Ik heb moeten dreigen ze aan te klagen voor fraude zodat ze terug zouden gaan naar de boekhouding en ik heb geen feedback gehad.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/08/2020
Vertaalde beoordeling