4.2/5
★★★★☆
op 36861 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Snelle efficiënte service. Makkelijk om het product online te vinden en de reactietijd met het juiste product was geweldig! Bedankt!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 04/08/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
1001 Hobbies was geweldig. Ook al was ik in de Verenigde Staten, ze namen de tijd om te reageren op vragen die ik had en konden me laten weten wanneer mijn modellen beschikbaar zouden zijn. Mijn doos was een beetje geplet, maar dat heeft vast meer te maken met de verzending dan met dit bedrijf. Over het algemeen zeer tevreden met de kwaliteit van de klantenservice en de snelle verzending. Heel erg bedankt voor het leveren van mijn bestelling aan de andere kant van de Atlantische Oceaan.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 04/08/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Verkeerd item verzonden ontving mijn 2 item bestelling in goede tijd, maar een item verzonden was heel anders item dan dat ik besteld dus erg teleurgesteld met deze heb geprobeerd contact op te nemen met ondersteuning er twee keer, maar nog geen reactie meer dan 2 dagen, site lijkt niet te hebben goede klachten sectie dus tot nu toe erg teleurgesteld met dit bedrijf, item besteld was british forces patrol and support group door airfix, maar kreeg folland gnat in plaats dat totaal onaanvaardbaar.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Wij danken u voor uw tijd en uw opmerkingen, wij betreuren deze situatie en kunnen niet begrijpen wat er is gebeurd. Onze klantenservice neemt morgen contact met u op. Bedankt voor uw geduld,
1 /5
★☆☆☆☆
Ronduit ontoereikend. 9 dagen om een klein fotogeëtst onderdeel te verzenden dat op voorraad was, daarna 15 dagen om van Noord-Frankrijk naar Groot-Brittannië te komen. Dus 24 dagen in totaal. Het management moet zijn procedures herzien. Er zijn genoeg modelleveranciers.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 04/08/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn eerste bestelling was fantastisch en vlot. DHL was duur maar ongelooflijk betrouwbaar. Geen enkel probleem mee. Mijn tweede bestelling was bij Callisimo, wat veel onzekerheid opleverde vanwege eerdere -ve ervaringen uit de eerste hand. Nu 13 dagen nadat ze beweerden dat het Franse luchtruim is verlaten en ik wacht er nog steeds op hier in HKG. We zullen zien.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 03/08/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
2 maanden wachten op mijn bestelling, terwijl het binnen 2 dagen zou aankomen! Een gedeeltelijke levering van de beschikbare producten zou onmiddellijk worden verzonden, maar is nooit vertrokken. Als gevolg hiervan is HET product dat ik op deze site heb besteld nu niet beschikbaar. En om me te verontschuldigen, een verkoopgebaar van €5 (voor een bestelling van 80). MINABEL! Ik zal nooit meer bestellen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/08/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Levering veel te langzaam, meer dan 15 dagen. Bestelling kwam incompleet aan. Figuur kwam gebroken aan in de verpakking. Ik moest contact opnemen met de dienst na verkoop (efficiënt) en ze stuurden me een tegoedbon die ik kon gebruiken bij mijn volgende bestelling (inclusief hoge leveringskosten voor België). Dit is de laatste keer dat ik bij deze site bestel, dat was jaren geleden.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/08/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Matig gewaardeerd de verkoop zonder voorraad ... op de site referenties op voorraad en ik wachtte, omdat de lente in het kort....nooit zou ik hebben besteld als de goederen niet op voorraad ... dus je bent niet klaar om terug te keren naar mij
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/07/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Erg teleurgesteld in deze site, waarvan ik dacht dat hij me goed advies zou geven. Bijna geen antwoorden op mijn vragen. Niets over kwasten... Meer com' en reclame dan passie... Tot slot is het belachelijk en misleidend om grote vliegtuigen op kleine schalen voor te stellen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/07/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Onvolledige verzending van talrijke herinneringsmails vanwege een wachttijd van 4 maanden
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/07/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Wow u antwoordt echt snel als u ..... Beste klant, Kunt u ons alstublieft de referentie van uw bestelling geven? Bedankt voor uw reactie, 1001Hobbies' klantenservice heeft me 28 dagen laten wachten op mijn terugbetaling, en nu zegt u dat ik nog eens 30 dagen moet wachten omdat u niet eens begonnen bent met mijn terugbetaling toen u zei dat u dat zou doen ..... nee, u kunt het met mijn bank regelen, want ik heb een fraudezaak tegen u geopend.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Bisbey, bedankt voor uw e-mail. We vragen onze boekhoudafdeling om deze terugbetaling vandaag met spoed uit te voeren. We willen ons graag verontschuldigen voor dit incident en vragen u te geloven dat dit soort incidenten voor ons erg vervelend zijn. We betreuren deze situatie ten zeerste. We willen je laten weten dat klanttevredenheid onze prioriteit is en dat we ons bewust zijn van de schade die is veroorzaakt. Wij danken u voor uw begrip. De klantenservice 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Wow u antwoordt echt snel als u ..... Beste klant, Kunt u ons alstublieft de referentie van uw bestelling geven? Bedankt voor uw reactie, 1001Hobbies klantenservice dus na mij 28 dagen op mijn terugbetaling te hebben laten wachten, en nu zegt u dat ik nog eens 30 dagen moet wachten omdat u niet eens met mijn terugbetaling bent begonnen toen u zei dat u dat zou doen ..... nee, u kunt het met mijn bank regelen, want ik heb een fraudezaak tegen u geopend.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 29/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Bisbey, bedankt voor uw e-mail. We vragen onze boekhoudafdeling om deze terugbetaling vandaag met spoed uit te voeren. We willen ons graag verontschuldigen voor dit incident en vragen u te geloven dat dit soort incidenten voor ons erg vervelend zijn. We betreuren deze situatie ten zeerste. We willen u laten weten dat klanttevredenheid onze prioriteit is en dat we ons bewust zijn van de schade die is veroorzaakt. Wij danken u voor uw begrip. De klantenservice 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen. Dit is wat er op de website van het postkantoor staat: Nr.LD081194255EN woensdag 22 juli Het postkantoor staat klaar om uw post te verzorgen. Zodra het aan ons is toevertrouwd, kun je zijn weg volgen. Woensdag 8 juli Uw post werd door de afzender afgeleverd op het postkantoor. Dinsdag 7 juli Uw post werd door de afzender afgeleverd op het postkantoor.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Wij danken u voor uw e-mail en uw opmerkingen. We willen u graag informeren dat we vandaag een onderzoek instellen bij de vervoerder. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie. We zullen zeer binnenkort contact met u opnemen. 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen. Dit is wat er op de website van het postkantoor staat: No.LD081194255FR Wednesday, July 22 Het postkantoor staat klaar om uw post te verzorgen. Zodra het aan ons is toevertrouwd, kun je zijn weg volgen. Woensdag 8 juli Uw post werd door de afzender afgeleverd op het postkantoor. Dinsdag 7 juli Uw post werd door de afzender afgeleverd op het postkantoor.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 28/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Wij danken u voor uw e-mail en uw opmerkingen. We willen u graag informeren dat we vandaag een onderzoek instellen bij de vervoerder. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie. We zullen zeer binnenkort contact met u opnemen. 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
1001 is belachelijk 6 dagen geleden schreef ik een recensie onder de titel ""1001 sucks."" Op 7/23 ontving ik een e-mail waarin stond dat mijn artikelen waren verzonden en dat ik ze binnen een paar dagen zou ontvangen. Het is nu 7/27 en ik heb nog niets ontvangen. Ik heb op hun soms werkende tracking site gekeken en het is moeilijk te begrijpen omdat het allemaal in het Frans is. Ik denk dat ze niet begrijpen dat niet iedereen Frans spreekt. Vanaf vandaag geeft het trackingpictogram dat laat zien waar het item is aan dat het nog lang niet geleverd is. Ik denk niet eens dat het de VS heeft bereikt. Het lijkt erop dat ze het via een vlot hebben verstuurd. Ik verwacht het pas over minstens een week. Het viel me op dat toen ik naar andere recensies keek, het bedrijf alleen reageert op positieve recensies en die beoordelaars publiekelijk bedankt. Ze reageren echter niet op negatieve beoordelingen. Ik denk dat het tegen hun beleid is om hun fouten publiekelijk te erkennen en zich ervoor te verontschuldigen. Na mijn ervaring met dit bedrijf zal ik nooit meer bij ze bestellen. Ik raad je aan dat ook niet te doen. Als je het toch doet, is het op eigen risico. Je bent gewaarschuwd.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 28/07/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het pakket kwam op tijd aan. Het enige probleem waren een paar bajonetten en een zwaarduiteinde dat gebroken was. Verder niet veel. Ik waardeer jullie ruime voorraad.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 28/07/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
1001 is belachelijk 6 dagen geleden schreef ik een recensie onder de titel ""1001 sucks."" Op 7/23 ontving ik een e-mail waarin stond dat mijn artikelen waren verzonden en dat ik ze binnen een paar dagen zou ontvangen. Het is nu 7/27 en ik heb nog niets ontvangen. Ik heb op hun soms werkende tracking site gekeken en het is moeilijk te begrijpen omdat het allemaal in het Frans is. Ik denk dat ze niet begrijpen dat niet iedereen Frans spreekt. Vanaf vandaag geeft het trackingpictogram dat laat zien waar het item is aan dat het nog lang niet geleverd is. Ik denk niet eens dat het de VS heeft bereikt. Het lijkt erop dat ze het via een vlot hebben verstuurd. Ik verwacht het pas over minstens een week. Het viel me op dat toen ik naar andere recensies keek, het bedrijf alleen reageert op positieve recensies en die beoordelaars publiekelijk bedankt. Ze reageren echter niet op negatieve beoordelingen. Ik denk dat het tegen hun beleid is om hun fouten publiekelijk te erkennen en zich ervoor te verontschuldigen. Na mijn ervaring met dit bedrijf zal ik nooit meer bij ze bestellen. Ik raad je aan dat ook niet te doen. Als je het toch doet, is het op eigen risico. Je bent gewaarschuwd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/07/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Nog steeds aan het wachten op mijn bestelling. de bestelling was vertraagd en vervolgens de winkel voor levering niet beschikbaar. een andere chosen.mondiale relais niet te
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/07/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelnr,SRAXM1Q2l. Artikel niet geleverd.Besteld 08.07.20
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 27/07/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
GEBRUIK DIT BEDRIJF NIET! Nog steeds geen terugbetaling na 27 dagen te hebben gehoord dat ik er een zou krijgen, dit bedrijf is een lachertje, ze vertelden me dat ze mijn product al 2 weken hadden, toen stuurden ze het niet eens op en lieten me 27 dagen wachten op een terugbetaling, wat een lachertje!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 27/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, Kunt u ons de referentie van uw bestelling geven? Bedankt voor uw reactie, 1001Hobbies klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
GEBRUIK DIT BEDRIJF NIET! Nog steeds geen terugbetaling na 27 dagen te hebben gehoord dat ik er een zou krijgen, dit bedrijf is een lachertje, ze vertelden me dat ze mijn product al 2 weken hadden, toen stuurden ze het niet eens op en lieten me 27 dagen wachten op een terugbetaling, wat een lachertje!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, Kunt u ons uw bestelreferentie geven? Bedankt voor uw reactie, 1001Hobbies' klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Nog steeds geen geld terug na 27 dagen te hebben gekregen dat ik er een zou krijgen. Dit bedrijf is een grap en vertelde me dat ze mijn product al 2 weken hadden, het niet eens hadden opgestuurd en me vervolgens 27 dagen lieten wachten op mijn geld.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 27/07/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Ik verzoek u mijn geld terug te storten. Mike Blough 616.238.2634
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 26/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Volgens de transporteur is uw pakket geopend op 27/07/20 om 12:03. Bedankt om uw opmerking aan te passen. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Ik verzoek u mijn geld terug te storten. Mike Blough 616.238.2634
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Volgens de transporteur is uw pakket geopend op 27/07/20 om 12:03. Bedankt om uw opmerking aan te passen. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Ik verzoek u mijn geld terug te storten. Mike Blough 616.238.2634
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 26/07/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De onderdelen zijn incompleet - de paden ontbreken.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/07/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Nou... het was ingewikkeld, maar uiteindelijk werd er contact met me opgenomen door een verkoopmanager die alles goed deed. Het was
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/07/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ongelooflijk slechte service Ik was van plan om verschillende dingen van hun site te kopen, maar na het zien van deze beoordelingen heb ik het eerst met één item getest. Ik betaalde voor de snelste verzendoptie en het duurde nog steeds meer dan 2 maanden. Nadat ik het pakket eindelijk had ontvangen, dacht ik dat ik de andere dingen die ik wilde wel kon bestellen, aangezien de eerste was uitgecheckt (zelfs met een belachelijke tijd). Maar een maand na mijn tweede bestelling kreeg ik een e-mail waarin stond dat de artikelen voor de verkeerde prijs waren besteld en ze verwijderden elk artikel dat ik had gekocht van hun website. Ze hebben er een maand over gedaan om me te laten weten dat ze een fout hebben gemaakt, en de terugbetaling is nog steeds niet geregeld!!! Ik vergat dit deel eerst ook toe te voegen... maar toen ik ze een vraag stelde via e-mail duurde het 4 dagen voordat ik antwoord kreeg en het antwoord was gewoon EEN DEEL VAN MIJN EIGEN VRAAG KOPIEGEPAST EN TERUGSTUREN NAAR MIJ. IK RAAD DEZE SITE TEN ZEERSTE AF!!!!!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 25/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste meneer, U vraagt de terugbetaling van uw 2 bestellingen. We doen de terugbetaling 14 dagen voor uw bestelling. Het spijt ons, maar onze leverancier heeft ons uitgelegd dat hij een fout heeft gemaakt met betrekking tot de prijs van het product. Dus we konden niets veranderen, en het spijt ons. vriendelijke groeten Customer care 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Ongelooflijk slechte service Ik was van plan om verschillende dingen van hun site te kopen, maar na het zien van deze beoordelingen heb ik het eerst met één item getest. Ik betaalde voor de snelste verzendoptie en het duurde nog steeds meer dan 2 maanden. Nadat ik het pakket eindelijk had ontvangen, dacht ik dat ik de andere dingen die ik wilde wel kon bestellen, aangezien de eerste was uitgecheckt (zelfs met een belachelijke tijd). Maar een maand na mijn tweede bestelling kreeg ik een e-mail waarin stond dat de artikelen voor de verkeerde prijs waren besteld en ze verwijderden elk artikel dat ik had gekocht van hun website. Ze hebben er een maand over gedaan om me te laten weten dat ze een fout hebben gemaakt, en de terugbetaling is nog steeds niet geregeld. !!!! Ik vergat dit deel eerst ook toe te voegen... maar ook toen ik ze een vraag stelde via e-mail duurde het 4 dagen voordat ik antwoord kreeg en het antwoord was gewoon EEN DEEL VAN MIJN EIGEN VRAAG KOPIEGEPAST EN TERUGGELEVERD. IK RAAD DEZE SITE TEN ZEERSTE AF!!!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste meneer, U vraagt de terugbetaling van uw 2 bestellingen. We doen de terugbetaling 14 dagen voor uw bestelling. Het spijt ons, maar onze leverancier heeft ons uitgelegd dat hij een fout heeft gemaakt met betrekking tot de prijs van het product. Dus we konden niets veranderen, en het spijt ons. vriendelijke groeten Customer care 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb 9 weken geleden een kit besteld en kreeg een week later te horen dat deze was verzonden. Na verschillende e-mails vroeg ik om een update of een terugbetaling waarop het antwoord was dat ze nog steeds bezig waren met Hermes. Er kwam geen verdere communicatie, dus gaf ik mijn bank opdracht om een terugbetaling te vragen via de Chargeback-regeling, wat ze meteen deden. Al meer dan 20 jaar bestel ik modellen van over de hele wereld met weinig problemen. Misschien had ik gewoon pech, maar dit was de eerste en laatste keer dat ik deze leverancier zal gebruiken.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 23/07/2020
Vertaalde beoordeling