★★★★☆
op 38046 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Controleer je voorraad voordat je deze te koop aanbiedt
Ik plaatste eind oktober een bestelling voor 3 gunpla's, één was meteen beschikbaar, een andere was net aangekondigd als terug op voorraad, en de laatste was in pre-order, met een geschatte leverdatum van november. 2 weken later, net na de terugtrekkingsperiode, werden de deadlines gewijzigd, niets op voorraad, alles werd uitgesteld tot december en januari. Ik krijg te horen dat ik geduld moet hebben, dat een van de modellen een erg populair product is en dat als ik annuleer ik verlies maak, en dat er in ieder geval geen restitutie mogelijk is omdat het herroepingsrecht verouderd is. Ik heb het er moeilijk mee, want het is een kerstcadeau ter waarde van bijna €300 dat ik niet heb kunnen geven. Half december werden de termijnen opnieuw verlengd tot eind januari en eind maart. Ik heb eind januari contact opgenomen met het bedrijf om te vragen of ze een aparte zending konden sturen, waarvoor ik indien nodig zou betalen, zodra elk model beschikbaar was (vergeet niet dat 2 ervan beschikbaar waren in oktober 2024) omdat de leveringsdata niet waren veranderd, maar ze vertelden me dat ze niet beschikbaar zouden zijn. Ik heb geen communicatie gehad over het volgen van mijn bestelling, dus ik ga naar de website en de levertijden zijn nu voor eind juli 2025. Als aannemer die zelf apparatuur en benodigdheden in het buitenland bestelt, vraag ik me nog steeds af hoe serieus dit bedrijf en hun online voorraadbeheer zijn, evenals de aanzienlijke prijsverschillen wanneer 2 identieke producten in hun winkel worden verkocht, soms met een verschil van €15 voor hetzelfde product, en een ontwijkende klantenservice die je wil laten zien dat je niet in je recht staat. Ondertussen ben ik beroofd van €300, heb ik een teleurgesteld familielid dat mijn excuses voor zijn kerstcadeau niet begrijpt en denkt dat ik schaamteloos tegen hem lieg om hem niets te geven, en heb ik veel stress door deze situatie. Ik begin te denken dat ik de kleur van deze gunpla nooit zal zien.
Ik heb slechts één van de twee producten ontvangen die volgens hen in dezelfde doos zaten. Ik probeer al de hele ochtend contact met ze op te nemen, maar ze hangen op.
Levering binnen 1 week, maar ik vind het jammer dat de onderste en bovenste driehoeksteunen niet compatibel zijn met mijn T2M Pirate XT-C Buggy, hoewel de website compatibiliteit aangaf.
Ik bestelde 3 artikelen waarvan vermeld stond dat ze beschikbaar waren en binnen een week geleverd zouden worden, maar toen ze eenmaal besteld waren, stond er bij sommige artikelen dat ze besteld moesten worden bij de leverancier. Als gevolg daarvan werd de bestelling 2 weken te laat geleverd. Omdat ik ook iets meer had betaald dan andere verkopers die aangaven dat de producten niet beschikbaar waren, was ik geïrriteerd. Ik zal geen bestellingen meer plaatsen bij deze site
Bestelling bijna 1 maand na bestelling ontvangen.
Bestelling verzonden 1 maand na betaling op items in voorraad terugbetaling van verzendkosten boven 90 € Ik moet de kosten van colisimo betalen en niet eens een commercieel gebaar terwijl ik al jaren klant ben en gemiddeld meer dan honderd euro laat liggen. Ik zal niet langer bestellen bij u en zal niet langer adverteren op model forums.
Het lijkt alsof je iets kunt kopen op die site dat direct leverbaar is maar ik heb meer dan 5 weken moeten wachten op mijn spullen. Dat is in deze tijden absurd. Alles werd pas verstuurd toen alles voorradig was. Er waren genoeg andere opties geweest (kwastjes waren niet op voorraad kennelijk) maar geen communicatie daarover. Had ik dit geweten, dan had ik wel andere kwastjes uitgezocht. De spullen waren bedoeld voor een project in de kerstvakantie dus not amused dat het pas in februari werd geleverd. Be-la-che-lijk gewoon.
Zoals in mijn mail aangegeven is de bestelling onbruikbaar door slechte verpakking icm met een lompe bezorgdienst. Niet reageren op deze mail vanuit 1001 hobbies maar wel nu om een beoordeling vragen. De website: als er op de website staat dat ieen artikel op voorraad is dan moet het ook daadwerkelijk op voorraad zijn. Niet vervolgens een mail sturen," we hebben het bij onze leverancier besteld". Je voorraad ligt niet bij je leverancier maar bij jou direct klaar om te verzenden. Prutsers
Ontbrekende onderdelen .
Ik moest 3 maanden wachten op een bestelling! De service was bedroevend, ik heb nooit meer bij ze besteld en ik raad iedereen aan hetzelfde te doen.
Helemaal niet wat ik had besteld
Slechts de helft van mijn bestelling is aangekomen
Dit is de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt ! Verschrikkelijk en respectloos. Nooit meer.
Ik ontving de verkeerde artikelen nadat de levering al te laat was. In plaats van twee flessen verdunner ontving ik 2 kleine potten verf. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice & het duurde twee weken voordat ik een antwoord kreeg waarin ik om foto's vroeg. Er zijn nog eens 3 weken verstreken sinds ik foto's heb gestuurd. Ik heb om een update gevraagd, maar geen update of antwoord ontvangen. De klantenservice is TEN BESTE slecht.
Meer dan een maand achter op schema
Ik vind de tijd vanaf het moment dat ik de bestelling plaats tot ik deze ontvang extreem overdreven, een maand lang betwijfel ik of ik nog een keer in uw winkel zal kopen.
Het hele proces was een ramp en zat vol problemen. Vanaf de levering, die niet op tijd was ondanks het betalen van hoge premium verzendkosten, werd het meer dan een week te laat geleverd en op een ander adres, ik moest alle brievenbussen in de straat doorzoeken. Ik ben nog steeds bezig met het terugsturen van het product en ik kan nog steeds geen geld terug krijgen en de kwestie afsluiten. Het enige goede is de klantenservice via e-mail, eerst was het snel, maar toen was het ook niet meer snel.
Ik heb begin december een bestelling geplaatst voor het maken van kerstdecoraties. 1001 hobbies was zo vriendelijk om 2 weken te wachten met opsturen met als resultaat dat alles pas na de kerst aankwam. Absurd slechte en domme service! De ene ster die nodig is, is voor het niet in rekening brengen van extra kosten voor het twee weken op voorraad houden.
Ik kocht twee producten 15 dagen voor Kerstmis en er stond dat ze binnen een week zouden aankomen. Ze kwamen niet op de afgesproken tijd en ze vertelden het me niet. Na verschillende onbeantwoorde telefoontjes kreeg ik te horen dat ze na Kerstmis zouden arriveren, maar naast het feit dat ze erg laat waren heb ik maar één product ontvangen. Slechte communicatie en een ramp met de levering. Ze hebben me uiteindelijk het geld voor het andere product terugbetaald.
Ik bestelde op 3 januari voor de verjaardag van mijn vader, 10€ verzendkosten, het pakket is nooit aangekomen! Ik moest verschillende keren mailen om te horen te krijgen dat er een probleem was met mijn pakket. Ik ben erg teleurgesteld.
Bestelling kwam te laat en in twee zendingen. Bestelling geplaatst op de 2e, eerste deel van de bestelling ontvangen op de 15e, tweede deel van de bestelling op de 17e, vandaag heb ik de bestelling nog steeds niet ontvangen.
Geen enkele mogelijkheid tot communicatie. Bellen, mailen, chatten allemaal onmogelijk. Zal hier niet meer bestellen. Waarschijnlijk zal ook deze review niet zichtbaar worden, en worden verwijderd door hun.
1 maand om de zending te ontvangen en dan is 1 van de producten niet wat je op de website ziet.
Bestelling ontvangen maar niet compleet ,hierover gemaild maar nog steeds geen reactie ???
Hallo we zijn 16/01/2025 ik heb verschillende artikelen besteld op 24/12/2024 tot op heden nog steeds geen bestelling ontvangen ik denk dat jullie een goede klant (nieuwe) verloren hebben is onaanvaardbaar cdt
Wat deze mensen doen is echt vervelend. Ze sturen me een open product met een ontbrekend onderdeel, ik vraag ze me een ongeopend product te sturen, ze antwoorden dat ze geen voorraad hebben en dat ze zullen kijken of ze een andere leverancier kunnen vinden die het me kan sturen. Als we naar het retourbeleid van het bedrijf kijken, staat daar duidelijk in dat als een pakket open is, ze het niet accepteren, maar toch sturen ze een open en incompleet pakket. En als ik ze serieus vertel dat ik het pakket wil retourneren en het volledige bedrag terug wil, antwoorden ze dat ze het pakket wel willen retourneren, maar dat het transport voor mijn rekening is. Ongelooflijk. Op dit moment geef ik de bank opdracht om de kosten van de kaart terug te storten en ik zal het product opsturen als zij de transportkosten betalen. Het is een probleem dat door hen is veroorzaakt.
Bestel niets bij dit bedrijf. Ik bestelde wat modelverven op 12/27/24 en ontving een gebruikte, LEEG, map op 1/10/25. Ik moest twee keer mailen om antwoord te krijgen voor terugbetaling en nu moet ik een beëdigde verklaring invullen en ondertekenen en wachten op een onderzoek. Ik moest ze twee keer e-mailen om een antwoord te krijgen voor een terugbetaling en nu moet ik een beëdigde verklaring invullen en ondertekenen en wachten op een onderzoek. Verschrikkelijke service, blijf ver weg van dit bedrijf.
Ik heb een body gekocht voor een RC auto en ik heb niet alleen iets heel anders gekregen, maar ze hebben ook heel moeilijk gedaan over het ruilen en opsturen van de body. Telefonisch contact is onmogelijk en de levering moet per post of je moet het zelf gaan halen !!!! Nooit meer!!!
Ik ben erg ontevreden. Levering gegarandeerd volgens de site voor kerst. Levering op 10 januari. Ik hoor dat er vertragingen zijn in deze tijd van het jaar, maar garandeer je leveringen niet zodat je bestellingen kunt blijven aannemen wetende dat je je afspraken niet kunt nakomen. Kortom, zodra de levering is gedaan, geen excuses of wat dan ook. Ik vroeg om een gebaar voor de vertraging (ik had de bestelling kunnen annuleren of terugsturen) en toen stuurden ze me een e-mail waarin ze me (met een e-mail waarin ze mijn grote geluk uitlegden) 5 euro korting op een volgende bestelling aanboden (mijn bestelling was 110 euro). Wie houden ze voor de gek? Ik bedel niet om geld, dus ik laat je 5 euro hier en koop mijn beeldjes ergens anders.
Ze liegen over de leverdatum. Het is jammer dat je zoveel moet betalen en dat ze het dan een week uitstellen.
Niet duidelijk genoeg
Weigering om het defecte product terug te nemen
Slechte verpakking, 2 modellen kapot, geen verdere actie op zeep.
Er werden 2 e-mails verstuurd zonder enig antwoord, behalve dat mijn dossier in de wacht stond. Ik heb mijn pakket nooit ontvangen, wetende dat het relaispunt het aan iemand anders had gegeven en niemand leek zich om het probleem te bekommeren. Dus mijn eerste en laatste bestelling bij jullie.
Te lange levertijden (bijna een maand) ondanks dat de levering in rekening wordt gebracht. Heel weinig zicht op wat er met het pakket gebeurt.
Drie weken wachten op een bestelling van tien artikelen voor 2 ontbrekende producten. Totaal onaanvaardbaar. Bestelling pas verzonden na telefoontje. 2 onbeantwoorde e-mails ....
2 fouten van de kant van 1001hobbies, 2 keer de verkeerde artikelen ontvangen en een gedeeltelijke terugbetaling! onaanvaardbaar.
Je moet geen slecht gemaakte en incomplete VALOM-modellen verkopen.
Rampzalige service, ik probeer al een week van hen te weten te komen hoe ik een probleem moet oplossen en ik krijg geen antwoorden of helemaal geen antwoorden... Ik zou het niet aanraden als je service wilt na je aankoop.