/5
★★★★☆
op 37542 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 37542 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Verkeerd artikel geleverd Verkeerd artikel geleverd. Na een aantal weken wachten op mijn internationale levering (van 1001 Modelikits in Frankrijk), ontving ik in plaats van de Huey Decal Set die ik had besteld, decals voor een Japans oorlogsschip! De website van het bedrijf geeft geen contactgegevens voor de klantenservice. Erg teleurgesteld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer Greenfield, Hartelijk dank voor uw feedback. Onze excuses voor dit incident. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen om foto's te verkrijgen. Wij danken u voor het zo snel mogelijk toesturen van deze foto's zodat wij zo snel mogelijk een oplossing kunnen vinden. Hartelijk dank, Hoogachtend, 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Dit is helemaal niet het artikel dat ik had besteld! Het pakket arriveerde opgevouwen tot een bal in de brievenbus.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/10/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Goede service. Geweldige producten
Verified Buyer
Op
na aankoop van 10/10/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik hou van de manier waarop jullie me behandeld hebben geweldige klantenservice
Verified Buyer
Op
na aankoop van 10/10/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 10/10/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het pakket werd niet verstuurd als een geschenk zoals gevraagd en was niet gemarkeerd als een geschenk met inhoud zonder commerciële waarde. De ontvanger in Israël moet de douane en kosten betalen. Stuur het pakket door naar de afzender.
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 09/10/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een fout gemaakt met de weegschaal op sommige onderdelen en ze teruggestuurd, maar er gebeurde niets ondanks aanmaningen. Als je mijn krediet registreert, gaat de rekening vanzelf omhoog. Op dit moment vind ik jullie niet erg efficiënt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/10/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een fout gemaakt met de weegschaal op sommige onderdelen die ik heb teruggestuurd zonder dat er iets is gebeurd ondanks herinneringen. Als je mijn krediet registreert, gaat de rekening vanzelf omhoog. Op dit moment vind ik jullie niet erg efficiënt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/10/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Alleen bereikbaar via een review op Trustpilot Op 10 september 2020 artikel TU00366 besteld en betaald. Sinds 10 september staat het pakket bij PostNl als 'aangemeld' maar vandaag 6 oktober nog steeds niets ontvangen. Op een mail van vrijdag 2 oktober j.l. geen enkele reactie. Als ik bel krijg ik een engels gesproken voicemail. Communicatie langs Trustpilot werkt wel, want het pakket is vandaag 12 oktober, na een stevige en harde review op 6 oktober, geleverd. 1001 Modelkits: doe wat aan je klantencontacten via email of telefoon anders redt je het niet.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer Bakker, Onze klantendienst doet wat nodig is om u van antwoorden te voorzien. Uw pakket verliet onze logistiek op 10/09/2020 21:20:06. Tot op heden wordt het niet ondersteund door de vervoerder.0 We hebben een onderzoek ingesteld om dit probleem op te lossen. Wij kunnen u echt helpen. Wij verontschuldigen ons voor dit incident en rpiosn u om te geloven dat dit soort incidenten zeer onaangenaam is voor ons. en dank u voor uw geduld 1001Hobby's klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Alleen bereikbaar via een review op Trustpilot Op 10 september 2020 artikel TU00366 besteld en betaald. Sinds 10 september staat het pakket bij PostNl als ´aangemeld´ maar vandaag 6 oktober nog steeds niets ontvangen. Op een mail van vrijdag 2 oktober j.l. geen enkele reactie. Als ik bel krijg ik een engels gesproken voicemail. Communicatie langs Trustpilot werkt wel, want het pakket is vandaag 12 oktober, na een stevige en harde review op 6 oktober, geleverd. 1001 Modelkits: doe wat aan je klantencontacten via email of telefoon anders redt je het niet.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 06/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer Bakker, Onze klantendienst doet wat nodig is om u van antwoorden te voorzien. Uw pakket verliet onze logistiek op 10/09/2020 21:20:06. Tot op heden wordt het niet ondersteund door de vervoerder.0 We hebben een onderzoek ingesteld om dit probleem op te lossen. We komen zo snel mogelijk bij u terug. Wij verontschuldigen ons voor dit incident en rpiosn u om te geloven dat dit soort incidenten zeer onaangenaam is voor ons. en dank u voor uw geduld 1001Hobby's klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
De instructies zijn erg slecht. Ze zeggen dat je op een knop moet drukken die er niet is. Mijn boot heeft een plakkerig roer waardoor hij niet naar links kan draaien.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 05/10/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het model is niet aangekomen. Geen reactie van de klantenservice. Nu moet ik proberen geld terug te krijgen van mijn creditcardmaatschappij. Update... 10pm maandag 5 okt. Nog steeds geen contact van de klantenservice... Ik heb geen e-mail ontvangen ter verificatie van het adres, alleen een e-mail waarin stond dat het onderweg was en vervolgens een e-mail waarin stond dat het was afgeleverd. UPS koeriersdienst geeft toe dat ze me geen bewijs van aflevering kunnen geven (ondanks dat het adres een zeer bekende marinebasis is) en UPS adviseert me om contact op te nemen met de afzender. Dit was bedoeld als verjaardagscadeau voor mijn zoon, maar er is niets aangekomen. Echt teleurstellend.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 05/10/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling was goed verpakt en werd snel verzonden (vooral gezien de gekte van het bestellen van iets uit het buitenland op dit moment met de Covid-gekte) en de prijzen waren redelijk. Ik zal graag weer zaken doen met deze verkoper/onderneming.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 04/10/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het model is ongelooflijk. Snel geleverd. Het is ook een goede ervaring om het te bouwen
Verified Buyer
Op
na aankoop van 03/10/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ontving een onvolledige doos met veel items die ontbraken en vervangen waren door duplicaten die ik niet wilde !!!!!quitte franse wapenset 1 AASM 4 stuks en GBU12 4 stuks ontbreken en zijn vervangen door M2K brandstoftank 4 stuks.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/10/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
1001 Modelkits weet echt hoe ze voor hun klanten moeten zorgen en tevredenheid moeten garanderen. Na het ontvangen van een bestelling met verschillende beschadigde verfflessen heeft 1001 Modelkits mijn bestelling zonder extra kosten vervangen. De volgende bestelling is net aangekomen in perfecte staat en ik kan niet gelukkiger zijn. Bedankt 1001 Modelkits dat jullie achter jullie klanten staan en ervoor zorgen dat we waar voor ons geld krijgen. Brian Brown Virginia USA
Verified Buyer
Op
na aankoop van 30/09/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
1 - Niet veel producten 2 - VEEL duurder dan op andere sites 3 - Kortom, ga verder en kijk ergens anders...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/09/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer trage levering slechtye omschrijving van het produkt slechte en trage terugbetaling Kortom ik koop nooit meeer iets hier !!!
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 28/09/2020
1
/5
★☆☆☆☆
Het pakket kwam aan zonder schade aan de doos. De inhoud was niet beschadigd of gemorst. Ik ben dankbaar voor het pakket.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 27/09/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo ik ben een beginnende modelbouwer en ik ben op jullie site terechtgekomen om de spullen te bestellen die ik nodig heb om goed van start te gaan. Modelverven werkstation tapijten diverse gereedschappen etc.. Waar ik niet tevreden over ben is een tang met zwarte handvatten die met de kit (6 verven, 3 kwasten, lijm en tangen) wordt meegestuurd. Ik vind het moeilijk om een tang van mindere kwaliteit te leveren. Nutteloos, want niet fijn genoeg om te krassen. De los verkochte tangen met blauwe handvatten schijnen van veel betere kwaliteit te zijn en in ieder geval bruikbaar omdat ze fijner zijn. Kortom, als de rest van mijn bestelling voldoet aan de snelle en zorgvuldige levering, zijn jullie domweg een klant kwijt. Ik heb net een cabine airbrush compressor gekocht en nog een heleboel andere apparatuur.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/09/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo.ik ben niet tevreden over jullie service.ik heb jullie een nieuw toestel teruggestuurd dat beschadigd werd ontvangen. U deed niets behalve het terug te sturen met een brief waarin stond dat u de distributeur had gebeld en dat het een manipulatie was die aan de zender moest gebeuren.Ik heb zelf Kyosho gebeld en die bevestigde dat ze deze kit nooit in BNF (zonder radio en batterijen) hadden gedistribueerd.Ik belde uw secretaresse twee weken geleden die niets heeft gedaan since.moreover de eerste terugkeer die ik maakte was ik verplicht om de colissimo 11euro40 betalen omdat uw secretaresse mij bevestigd dat ze had verzuimd om mij de barcode van terugkeer.I had alleen de code sav.j'attend de vos nouvelles avant de poursuivre vous en justice. j'ai vue ca avec les gendarmes. merci.j'attend
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/09/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer tevreden snelle service en verzending. Ik ben in de Verenigde Staten en was erg blij met wat ik wilde en de tijd die het duurde voordat het aankwam.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 21/09/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Op 5 september heb ik een bestelling geplaatst en betaald. Vandaag 21 september heb ik nog steeds niets binnen. Op mails wordt niet gereageerd en de telefoon wordt niet opgenomen. Ik heb ze een keer telefonisch te pakken gekregen. Toen meldden ze dat ze nog wachtten op 1 product en dat mijn bestelling op 17-9 verzonden zou worden. Ik heb nog steeds geen verzendbevestiging gekregen. Blijkbaar reageert het bedrijf wel op reviews hier. Dus 1001hobbies kunnen jullie aub uitleggen wat jullie aan het doen zijn?? Edit: Op mijn mail van 7-9 hebben jullie gereageerd Op mijn mail van 8-9 hebben jullie niet gereageerd Op mijn mail van 11-9 hebben jullie gereageerd nadat ik heb gebeld Op mijn mail van 18-9 hebben jullie niet gereageerd. Wat betreft jullie telefoonnummer +31 85 80 81 159: Op 7-9 heb ik 4 keer gebeld. Alle 4 keer kreeg ik voicemail. Op 15-9 heb ik gebeld en kreeg ik een Engels gesproken medewerkster aan de lijn. Op 21-9 heb ik 8 keer gebeld. Alle 8 keer kreeg ik voicemail. Jullie bereikbaarheid is dus waardeloos. Ik zie dat de bestelling inmiddels gesplitst is. Ik ben benieuwd wanneer alles wordt geleverd.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 21/09/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Tot nu toe niks geleverd en totaal niet bereikbaar Op 5 september heb ik een bestelling geplaatst en betaald. Vandaag, 21 september, heb ik nog steeds niets binnen. Mails worden niet doorgestuurd en telefoongesprekken worden niet gevoerd. Ik heb nog maar één telefoontje te plegen. Je moet weten dat je niet 1 product gebruikt en dat mijn bestseller 17-9 is. Ik heb geen garantieclaims. Blijkbaar reageert het bedrijf wel op reviews hier. Dus, 1001hobbies, kunnen jullie aub uitleggen wat jullie aan het doen zijn?? Edit: Op mijn mail van 7-9 hebben jullie gereageerd Op mijn mail van 8-9 hebben jullie niet gereageerd Op mijn mail van 11-9 hebben jullie gereageerd nadat ik heb gebeld Op mijn mail van 18-9 hebben jullie niet gereageerd. Wat betreft jullie telefoonnummer +31 85 80 81 159: Op 7-9 heb ik 4 keer gebeld. Alle 4 keer kreeg ik voicemail. Op 15-9 heb ik gebeld en kreeg ik een Engels gesproken medewerkster aan de lijn. Op 21-9 heb ik 8 keer gebeld. Alle 8 keer kreeg ik voicemail. Jullie bereikbaarheid is dus waardeloos. Ik weet dat de bestelling compleet is. Ik ben heel blij dat alles goed geregeld is.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Visser, bedankt voor uw feedback. We willen u bedanken voor uw e-mails en voor de informatie die u ons heeft gegeven. In onze laatste e-mail. We hebben uw aanvraag afgerond, dus de details kunt u later bekijken. Ik wil u hartelijk bedanken voor uw vriendelijke en vriendelijke service, 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Tot nu toe niks geleverd en totaal niet bereikbaar Op 5 september heb ik een bestelling geplaatst en betaald. Vandaag, 21 september, heb ik nog steeds niets binnen. Op mails wordt niet gereageerd en de telefoon wordt niet opgenomen. Ik heb ze een keer telefonisch te pakken gekregen. Toen meldden ze dat ze nog wachtten op 1 product en dat mijn bestelling op 17-9 verzonden zou worden. Ik heb nog steeds geen verzendbevestiging gekregen. Blijkbaar reageert het bedrijf wel op reviews hier. Dus, 1001hobbies, kunnen jullie aub uitleggen wat jullie aan het doen zijn?? Edit: Op mijn mail van 7-9 hebben jullie gereageerd Op mijn mail van 8-9 hebben jullie niet gereageerd Op mijn mail van 11-9 hebben jullie gereageerd nadat ik heb gebeld Op mijn mail van 18-9 hebben jullie niet gereageerd. Wat betreft jullie telefoonnummer +31 85 80 81 159: Op 7-9 heb ik 4 keer gebeld. Alle 4 keer kreeg ik voicemail. Op 15-9 heb ik gebeld en kreeg ik een Engels gesproken medewerkster aan de lijn. Op 21-9 heb ik 8 keer gebeld. Alle 8 keer kreeg ik voicemail. Jullie bereikbaarheid is dus waardeloos. Ik zie dat de bestelling inmiddels gesplitst is. Ik ben benieuwd wanneer alles wordt geleverd.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 21/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Visser, Bedankt voor je feedback. We bevestigen dat we al uw e-mails hebben beantwoord en dat we oproepen ontvangen. In onze laatste e-mail. We hebben uw bestelling gehalveerd, zodat de beschikbare vliegtuigen later kunnen worden verzonden. Ik wens u een goede ontvangst, Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Update,, pakket ontvangen op 13 oktober. Het duurde ongeveer 9 weken, wist niet zeker of ik het ooit zou zien, alles was in orde, heb het pakket tot nu toe nog geen drie weken ontvangen. Kan geen info krijgen over wie de bezorger is, dat wil zeggen, USPS, FedEx, UPS, etc etc... Ik heb wel info dat mijn pakket is aangekomen in de VS,,???niet onder de indruk!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Morgan, Bedankt voor uw feedback. Wij informeren u dat uw pakket is verzonden op 01/09/2020 21:20:05. We merken op dat uw pakket sinds 6/09/20 op het postkantoor van de Verenigde Staten is aangekomen. We hebben een onderzoek ingesteld bij de vervoerder, namelijk US Mail. We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Ze hebben het verkeerde artikel geadverteerd en verzonden... Ze hebben het verkeerde artikel geadverteerd en verzonden. Dan stellen ze voor dat ik betaal om het terug te sturen en dan reageren ze niet meer op e-mail. Ik ga niet betalen voor verzending en dan nog eens betalen om een artikel terug te sturen dat ik niet heb besteld. Geen goede klantenservice.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. DuBrall, Bedankt voor uw e-mail. We hebben al uw e-mails beantwoord. In de laatste, van 11 september, hebben we u gevraagd om de foto's van de referenties op de tas die we hebben ontvangen. Na ontvangst zouden we een oplossing voor u hebben gevonden. We nodigen u uit om ons deze foto's zo snel mogelijk te sturen. Wij wensen u een goede ontvangst. 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Update,, pakket ontvangen op 13 oktober. Het duurde ongeveer 9 weken, wist niet zeker of ik het ooit zou zien, alles was goed, heb het pakket tot nu toe nog geen drie weken ontvangen. Kan geen info krijgen over wie de bezorger is, dat wil zeggen, USPS, FedEx, UPS, etc etc. Ik heb wel info dat mijn pakket is aangekomen in de VS,,???niet onder de indruk!
Verified Buyer
Op
na aankoop van 19/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Morgan, Bedankt voor uw feedback. Wij informeren u dat uw pakket is verzonden op 01/09/2020 21:20:05. We merken op dat uw pakket sinds 6/09/20 op het postkantoor van de Verenigde Staten is aangekomen. We hebben een onderzoek ingesteld bij de vervoerder, namelijk US Mail. We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Ze hebben het verkeerde artikel geadverteerd en verzonden... Ze hebben het verkeerde artikel geadverteerd en verzonden. Dan stellen ze voor dat ik betaal om het terug te sturen en dan reageren ze niet meer op e-mail. Ik ga niet betalen voor verzending en dan nog eens betalen om een artikel terug te sturen dat ik niet heb besteld. Geen goede klantenservice.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 19/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. DuBrall, Bedankt voor uw e-mail. We hebben al uw e-mails beantwoord. In de laatste, van 11 september, hebben we u gevraagd om de foto's van de referenties op de tas die we hebben ontvangen. Na ontvangst zouden we een oplossing voor u hebben gevonden. We nodigen u uit om ons deze foto's zo snel mogelijk te sturen. Wij wensen u een goede ontvangst. 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Vandaag pakket ontvangen. Beeldjes F72132 : 1 gebroken figuurtje, hoofd ontbreekt
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/09/2020
Vertaalde beoordeling