4.2/5
★★★★☆
op 36861 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Ik ontving een onvolledige doos met veel items die ontbraken en vervangen waren door duplicaten die ik niet wilde !!!!!quitte franse wapenset 1 AASM 4 stuks en GBU12 4 stuks ontbreken en zijn vervangen door M2K brandstoftank 4 stuks.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/10/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
1001 Modelkits weet echt hoe ze voor hun klanten moeten zorgen en tevredenheid moeten garanderen. Na het ontvangen van een bestelling met verschillende beschadigde verfflessen heeft 1001 Modelkits mijn bestelling zonder extra kosten vervangen. De volgende bestelling is net aangekomen in perfecte staat en ik kan niet gelukkiger zijn. Bedankt 1001 Modelkits dat jullie achter jullie klanten staan en ervoor zorgen dat we waar voor ons geld krijgen. Brian Brown Virginia USA
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 30/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
1 - Niet veel producten 2 - VEEL duurder dan op andere sites 3 - Kortom, ga verder en kijk ergens anders...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer trage levering slechtye omschrijving van het produkt slechte en trage terugbetaling Kortom ik koop nooit meeer iets hier !!!
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 28/09/2020
1 /5
★☆☆☆☆
Het pakket kwam aan zonder schade aan de doos. De inhoud was niet beschadigd of gemorst. Ik ben dankbaar voor het pakket.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 27/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo ik ben een beginnende modelbouwer en ik ben op jullie site terechtgekomen om de spullen te bestellen die ik nodig heb om goed van start te gaan. Modelverven werkstation tapijten diverse gereedschappen etc.. Waar ik niet tevreden over ben is een tang met zwarte handvatten die met de kit (6 verven, 3 kwasten, lijm en tangen) wordt meegestuurd. Ik vind het moeilijk om een tang van mindere kwaliteit te leveren. Nutteloos, want niet fijn genoeg om te krassen. De los verkochte tangen met blauwe handvatten schijnen van veel betere kwaliteit te zijn en in ieder geval bruikbaar omdat ze fijner zijn. Kortom, als de rest van mijn bestelling voldoet aan de snelle en zorgvuldige levering, zijn jullie domweg een klant kwijt. Ik heb net een cabine airbrush compressor gekocht en nog een heleboel andere apparatuur.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo.ik ben niet tevreden over jullie service.ik heb jullie een nieuw toestel teruggestuurd dat beschadigd werd ontvangen. U deed niets behalve het terug te sturen met een brief waarin stond dat u de distributeur had gebeld en dat het een manipulatie was die aan de zender moest gebeuren.Ik heb zelf Kyosho gebeld en die bevestigde dat ze deze kit nooit in BNF (zonder radio en batterijen) hadden gedistribueerd.Ik belde uw secretaresse twee weken geleden die niets heeft gedaan since.moreover de eerste terugkeer die ik maakte was ik verplicht om de colissimo 11euro40 betalen omdat uw secretaresse mij bevestigd dat ze had verzuimd om mij de barcode van terugkeer.I had alleen de code sav.j'attend de vos nouvelles avant de poursuivre vous en justice. j'ai vue ca avec les gendarmes. merci.j'attend
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer tevreden snelle service en verzending. Ik ben in de Verenigde Staten en was erg blij met wat ik wilde en de tijd die het duurde voordat het aankwam.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 21/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Op 5 september heb ik een bestelling geplaatst en betaald. Vandaag 21 september heb ik nog steeds niets binnen. Op mails wordt niet gereageerd en de telefoon wordt niet opgenomen. Ik heb ze een keer telefonisch te pakken gekregen. Toen meldden ze dat ze nog wachtten op 1 product en dat mijn bestelling op 17-9 verzonden zou worden. Ik heb nog steeds geen verzendbevestiging gekregen. Blijkbaar reageert het bedrijf wel op reviews hier. Dus 1001hobbies kunnen jullie aub uitleggen wat jullie aan het doen zijn?? Edit: Op mijn mail van 7-9 hebben jullie gereageerd Op mijn mail van 8-9 hebben jullie niet gereageerd Op mijn mail van 11-9 hebben jullie gereageerd nadat ik heb gebeld Op mijn mail van 18-9 hebben jullie niet gereageerd. Wat betreft jullie telefoonnummer +31 85 80 81 159: Op 7-9 heb ik 4 keer gebeld. Alle 4 keer kreeg ik voicemail. Op 15-9 heb ik gebeld en kreeg ik een Engels gesproken medewerkster aan de lijn. Op 21-9 heb ik 8 keer gebeld. Alle 8 keer kreeg ik voicemail. Jullie bereikbaarheid is dus waardeloos. Ik zie dat de bestelling inmiddels gesplitst is. Ik ben benieuwd wanneer alles wordt geleverd.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 21/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Tot nu toe niks geleverd en totaal niet bereikbaar Op 5 september heb ik een bestelling geplaatst en betaald. Vandaag, 21 september, heb ik nog steeds niets binnen. Mails worden niet doorgestuurd en telefoongesprekken worden niet gevoerd. Ik heb nog maar één telefoontje te plegen. Je moet weten dat je niet 1 product gebruikt en dat mijn bestseller 17-9 is. Ik heb geen garantieclaims. Blijkbaar reageert het bedrijf wel op reviews hier. Dus, 1001hobbies, kunnen jullie aub uitleggen wat jullie aan het doen zijn?? Edit: Op mijn mail van 7-9 hebben jullie gereageerd Op mijn mail van 8-9 hebben jullie niet gereageerd Op mijn mail van 11-9 hebben jullie gereageerd nadat ik heb gebeld Op mijn mail van 18-9 hebben jullie niet gereageerd. Wat betreft jullie telefoonnummer +31 85 80 81 159: Op 7-9 heb ik 4 keer gebeld. Alle 4 keer kreeg ik voicemail. Op 15-9 heb ik gebeld en kreeg ik een Engels gesproken medewerkster aan de lijn. Op 21-9 heb ik 8 keer gebeld. Alle 8 keer kreeg ik voicemail. Jullie bereikbaarheid is dus waardeloos. Ik weet dat de bestelling compleet is. Ik ben heel blij dat alles goed geregeld is.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Visser, bedankt voor uw feedback. We willen u bedanken voor uw e-mails en voor de informatie die u ons heeft gegeven. In onze laatste e-mail. We hebben uw aanvraag afgerond, dus de details kunt u later bekijken. Ik wil u hartelijk bedanken voor uw vriendelijke en vriendelijke service, 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Tot nu toe niks geleverd en totaal niet bereikbaar Op 5 september heb ik een bestelling geplaatst en betaald. Vandaag, 21 september, heb ik nog steeds niets binnen. Op mails wordt niet gereageerd en de telefoon wordt niet opgenomen. Ik heb ze een keer telefonisch te pakken gekregen. Toen meldden ze dat ze nog wachtten op 1 product en dat mijn bestelling op 17-9 verzonden zou worden. Ik heb nog steeds geen verzendbevestiging gekregen. Blijkbaar reageert het bedrijf wel op reviews hier. Dus, 1001hobbies, kunnen jullie aub uitleggen wat jullie aan het doen zijn?? Edit: Op mijn mail van 7-9 hebben jullie gereageerd Op mijn mail van 8-9 hebben jullie niet gereageerd Op mijn mail van 11-9 hebben jullie gereageerd nadat ik heb gebeld Op mijn mail van 18-9 hebben jullie niet gereageerd. Wat betreft jullie telefoonnummer +31 85 80 81 159: Op 7-9 heb ik 4 keer gebeld. Alle 4 keer kreeg ik voicemail. Op 15-9 heb ik gebeld en kreeg ik een Engels gesproken medewerkster aan de lijn. Op 21-9 heb ik 8 keer gebeld. Alle 8 keer kreeg ik voicemail. Jullie bereikbaarheid is dus waardeloos. Ik zie dat de bestelling inmiddels gesplitst is. Ik ben benieuwd wanneer alles wordt geleverd.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 21/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Visser, Bedankt voor je feedback. We bevestigen dat we al uw e-mails hebben beantwoord en dat we oproepen ontvangen. In onze laatste e-mail. We hebben uw bestelling gehalveerd, zodat de beschikbare vliegtuigen later kunnen worden verzonden. Ik wens u een goede ontvangst, Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Update,, pakket ontvangen op 13 oktober. Het duurde ongeveer 9 weken, wist niet zeker of ik het ooit zou zien, alles was in orde, heb het pakket tot nu toe nog geen drie weken ontvangen. Kan geen info krijgen over wie de bezorger is, dat wil zeggen, USPS, FedEx, UPS, etc etc... Ik heb wel info dat mijn pakket is aangekomen in de VS,,???niet onder de indruk!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Morgan, Bedankt voor uw feedback. Wij informeren u dat uw pakket is verzonden op 01/09/2020 21:20:05. We merken op dat uw pakket sinds 6/09/20 op het postkantoor van de Verenigde Staten is aangekomen. We hebben een onderzoek ingesteld bij de vervoerder, namelijk US Mail. We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Ze hebben het verkeerde artikel geadverteerd en verzonden... Ze hebben het verkeerde artikel geadverteerd en verzonden. Dan stellen ze voor dat ik betaal om het terug te sturen en dan reageren ze niet meer op e-mail. Ik ga niet betalen voor verzending en dan nog eens betalen om een artikel terug te sturen dat ik niet heb besteld. Geen goede klantenservice.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. DuBrall, Bedankt voor uw e-mail. We hebben al uw e-mails beantwoord. In de laatste, van 11 september, hebben we u gevraagd om de foto's van de referenties op de tas die we hebben ontvangen. Na ontvangst zouden we een oplossing voor u hebben gevonden. We nodigen u uit om ons deze foto's zo snel mogelijk te sturen. Wij wensen u een goede ontvangst. 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Update,, pakket ontvangen op 13 oktober. Het duurde ongeveer 9 weken, wist niet zeker of ik het ooit zou zien, alles was goed, heb het pakket tot nu toe nog geen drie weken ontvangen. Kan geen info krijgen over wie de bezorger is, dat wil zeggen, USPS, FedEx, UPS, etc etc. Ik heb wel info dat mijn pakket is aangekomen in de VS,,???niet onder de indruk!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 19/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Morgan, Bedankt voor uw feedback. Wij informeren u dat uw pakket is verzonden op 01/09/2020 21:20:05. We merken op dat uw pakket sinds 6/09/20 op het postkantoor van de Verenigde Staten is aangekomen. We hebben een onderzoek ingesteld bij de vervoerder, namelijk US Mail. We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Ze hebben het verkeerde artikel geadverteerd en verzonden... Ze hebben het verkeerde artikel geadverteerd en verzonden. Dan stellen ze voor dat ik betaal om het terug te sturen en dan reageren ze niet meer op e-mail. Ik ga niet betalen voor verzending en dan nog eens betalen om een artikel terug te sturen dat ik niet heb besteld. Geen goede klantenservice.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 19/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. DuBrall, Bedankt voor uw e-mail. We hebben al uw e-mails beantwoord. In de laatste, van 11 september, hebben we u gevraagd om de foto's van de referenties op de tas die we hebben ontvangen. Na ontvangst zouden we een oplossing voor u hebben gevonden. We nodigen u uit om ons deze foto's zo snel mogelijk te sturen. Wij wensen u een goede ontvangst. 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Vandaag pakket ontvangen. Beeldjes F72132 : 1 gebroken figuurtje, hoofd ontbreekt
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Levering veel te lang
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo Dit is niet echt het antwoord dat ik verwachtte, maar meer in de trant van""We zijn erg voorzichtig met de kwaliteit van de producten die we verkopen en we gaan onze voorraden meteen controleren om ervoor te zorgen dat geen andere klanten het slachtoffer worden van dit probleem. Na deze controle sturen we u gratis het equivalent van uw bestelling 'in perfecte staat'. Ik gebruik mijn tegoedbon van €10 om hetzelfde product opnieuw te bestellen en eindig met hetzelfde probleem - nee bedankt! Dus je hebt zojuist € 10 bespaard... maar je bent ook zojuist een
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Gewoon niet bestellen!!! Item is beschadigd Ik kan het item niet retourneren via mijn klantenaccount geen van de telefoonnummers werkt en de klantenservice via e-mail neemt ook niet contact met mij op. Ik wil het artikel terugsturen en mijn geld terugkrijgen! Het is geweldig dat er een 30 dagen retourmogelijkheid is - maar je hebt er niets aan als je niemand kunt bereiken per telefoon, e-mail of klantaccount! Bestel gewoon niets!!! EDIT: Na mijn beoordeling op dit portaal heb ik nu een e-mail ontvangen en kan ik het artikel retourneren tegen betaling van de verzendkosten. Zowel het artikel als de verpakking zijn echter beschadigd (ik had foto's bij mijn e-mail gevoegd), wat waarschijnlijk de schuld is van de fabrikant en het verzendbedrijf. Echter, de verkoper en niet de koper is hiervoor aansprakelijk (ondernemersrisico en kopersbescherming), daarom moet de verkoper de verzendkosten betalen. En beide telefoonnummers (0308 09 35 7 83 en +49 692 045 79 231) werken niet.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 15/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een paar dingen besteld en kreeg een ��5 tegoedbon voor mijn volgende aankoop. Toen ik de bon probeerde te gebruiken, werd deze geweigerd. NIET VERBETERD! Mijn laatste bestelling werd geaccepteerd en één model werd geleverd, maar het tweede model was niet op voorraad. Dit werd mij pas na levering verteld. NIET VERBETERD! Ik heb gevraagd om terugbetaling van de niet op voorraad zijnde goederen. Nog geen antwoord. NIET VERBETERD! Ik zal geen gebruik meer maken van 1001 Modelkits.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 14/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Zeer trage levering!!!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 14/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik zou ze geen sterren hebben gegeven als ik... Ik zou ze geen sterren hebben gegeven als ik kon, kocht een model van hen dat ik in juli ontving met ontbrekende onderdelen, die ik nog steeds niet heb ontvangen. Ik heb om een terugbetaling gevraagd, waarmee ze op 5 september hebben ingestemd en die aan het begin van de week zou plaatsvinden, ik wacht hier nog steeds op, ze hebben mijn laatste twee e-mails voor een update over de terugbetaling genegeerd. Ik ben niet onder de indruk van hun klantenservice en zou ze aan niemand aanbevelen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer Third , Het ontbrekende onderdeel zal worden verzonden door onze aanvulling op 4 september. Dat is waarom, zoals we uitleggen in onze e-mail, we de bestelling konden terugbetalen. Onze excuses voor dit ongemak en onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet Customer care.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik zou ze geen sterren hebben gegeven als ik... Ik zou ze geen sterren hebben gegeven als ik kon, kocht een model van hen dat ik in juli ontving met ontbrekende onderdelen, die ik nog steeds niet heb ontvangen. Ik heb om een terugbetaling gevraagd, waarmee ze op 5 september hebben ingestemd en die aan het begin van de week zou plaatsvinden, ik wacht hier nog steeds op, ze hebben mijn laatste twee e-mails voor een update over de terugbetaling genegeerd. Ik ben nog steeds niet onder de indruk van hun klantenservice en zou ze aan niemand aanbevelen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 13/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer Third , Het ontbrekende onderdeel zal worden verzonden door onze aanvulling op 4 september. Dat is waarom, zoals we uitleggen in onze e-mail, we de bestelling konden terugbetalen. Onze excuses voor dit ongemak en onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet Customer care.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik zou ze geen sterren hebben gegeven als ik een model van ze had gekocht dat ik in juli had ontvangen met ontbrekende onderdelen die ik nog steeds niet heb ontvangen. Ik ben nog steeds niet onder de indruk van hun klantenservice en zou ze aan niemand aanbevelen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 13/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld! Productcode MT72010. 172e Mini Art Huisjes. 4 platen. Twee bruine en twee grijze. De grijze platen hadden kleine onderdelen om in elkaar te zetten. Onmogelijk om te doen omdat het plastic erg broos was. De andere platen sijpelden en lieten rode vlekken achter op je vingers en op het werkblad. (Het product was bedoeld voor een kind...) Het geheel kwam uit een erg ruwe mal. (Ik neem aan dat het product op een plek opgeslagen moet zijn geweest die ongeschikt is voor dit soort materiaal en daaronder geleden heeft. Echt heel teleurgesteld en m
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/09/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bij dit model ontbrak een belangrijk onderdeel... Bij dit model ontbrak een belangrijk onderdeel. Het leek alsof er met de doos was geknoeid, maar ik besefte pas dat het onderdeel ontbrak toen ik met de bouw begon. Jammer, ik hoopte een goede betrouwbare overzeese leverancier te vinden. Ik blijf zoeken.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer Ziegler, Wij danken u voor uw opmerking. We nodigen u uit om uw e-mail te bekijken en ons de gevraagde documenten te sturen, zodat we dit verzoek kunnen doorsturen naar onze leverancier en het ontbrekende stuk kunnen verkrijgen. Hartelijk dank voor uw reactie. Nog een prettige dag Klantendienst 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Bij dit model ontbrak een belangrijk onderdeel... Bij dit model ontbrak een belangrijk onderdeel. Het leek alsof er met de doos was geknoeid, maar ik besefte pas dat het onderdeel ontbrak toen ik met de bouw begon. Jammer, ik hoopte een goede betrouwbare overzeese leverancier te vinden. Ik blijf zoeken.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 12/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer Ziegler, Wij danken u voor uw opmerking. We nodigen u uit om uw e-mail te bekijken en ons de gevraagde documenten te sturen, zodat we dit verzoek kunnen doorsturen naar onze leverancier en het ontbrekende stuk kunnen verkrijgen. Hartelijk dank voor uw reactie. Nog een prettige dag Klantendienst 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer slechte winkel! Precies vandaag ben ik al 7 weken bezig om mijn bouwpakket compleet te krijgen. Toen het pakket binnen kwam miste er 1 zakje met wat kleine onderdelen. Na diverse e-mails wa geen reactie op kwam, heb ik via Facebook contact gezocht. Zo krijg ik genoeg feedback zodat ik er het beste van kan maken. Als ik contact opneem via Facebook, krijg je 5 weken lang feedback en commentaar, maar dan heb ik nog steeds niet mijn hele nieuwsbrief. Ik kijk naar een pakket van €70 dat ik me niet kan veroorloven. Bestel niks bij deze winkel!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer, We nodigen u uit om ons uw bestelnummer te geven. We kijken er naar uit om van u te horen, 1001hobby's klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer slechte winkel! Precies vandaag ben ik al 7 weken bezig om mijn bouwpakket compleet te krijgen. Toen het pakket binnen kwam miste er 1 zakje met wat kleine onderdelen. Na diverse e-mails waar geen reactie op kwam, heb ik via Facebook contact gezocht. Hier kreeg ik snel reactie en het zou opgelost worden. Sinds het contact via Facebook is het 5 weken van meerdere berichten en belofte, maar ik heb nog steeds mijn bouwpakket niet compleet. Ik zit nu dus met een bouwpakket van €70,- die ik niet kan bouwen. Bestel niks bij deze winkel!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 11/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer, We nodigen u uit om ons uw bestelnummer te geven. We kijken er naar uit om van u te horen, 1001hobby's klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst 8-20-20202 ontvangen 9/10/2020. Alle bestelde artikelen waren aanwezig. Bestelling verzonden 8/7/2020 Alle artikelen waren op voorraad. Waarom 7 dagen wachten voordat de bestelling werd verwerkt? Het duurde 8 dagen om van Frankrijk naar de VS te gaan. - Dit is normaal. Het duurde 5 dagen voordat het geleverd werd. Weer langzaam. Ik geef een 3 van de 5 sterren 1-3 dagen om de bestelling te maken en te verzenden is acceptabel. 7 dagen is dat niet. Verzendkosten van 24,00 zijn veel te hoog. Doos was gemangeld en geplet aan een kant, maar alles was OK Je kon de inhoud van de verzenddoos lezen omdat de factuur met de items duidelijk leesbaar was. Een van de domste dingen die ik heb gezien. Ik gaf je een eerlijke kans op mijn bedrijf, je deed er te lang over en kostte te veel.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 11/09/2020
Vertaalde beoordeling