★★★★☆
op 38067 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Na een maand wachten is de bestelling nog steeds niet aangekomen, ik begrijp dat het door de uitzonderlijke situatie die het land doormaakt langer duurt dan verwacht, maar de knop voor het volgen van bestellingen werkt niet en ik weet niet waar mijn bestelling zich precies bevindt. De bestelling werd na 5 dagen in rekening gebracht.
Op 17 maart modelverf besteld, bestelling werd een dag later bevestigd en 2 dagen later een e-mail dat de bestelling op 18 maart was verwerkt. Op 5 mei nog steeds niets, antwoord op een e-mail dat de bestelling op 26 maart was verzonden en dat ik het binnen 15 dagen opnieuw moest vragen. Op 20 mei nog steeds niets en nu zijn ze stil op mijn e-mails. Ik heb mijn geld teruggevraagd via mijn creditcardmaatschappij. Zou het niet meer gebruiken.
De bestelling liet lang op zich wachten tel tracking erg slecht
Zeer ontevreden klant. Neem extra geld voor snelle levering en dan komt het niet op tijd. Nog steeds niet ontvangen. Bekijk hun community-sectie op FB-pagina, veel mensen met dezelfde klacht. Ik zal hier nooit meer bestellen en raad niemand aan dat te doen. Lijkt een cowboy-operatie. Ik doe een beroep op PayPal voor een terugbetaling.
Zeer ontevreden klant. Neem extra geld voor snelle levering en dan komt het niet op tijd. Nog steeds niet ontvangen. Bekijk hun community-sectie op FB-pagina, veel mensen met dezelfde klacht. Ik zal hier nooit meer bestellen en raad niemand aan dat te doen. Lijkt een cowboy-operatie. Ik doe een beroep op PayPal voor een terugbetaling.
Een echte oplichterij Ik heb 2 bestellingen geplaatst 09.03.2020 ref. NHJGNA48Q tracking TYPFQP200006007 voor een bedrag van 5898 euro en een andere 08.03.2020 ref 46L166XBH tracking TYPFQP2200006065 voor een bedrag van 6198 euro NIEMAND HOEFT NIETS TE VERWIJDEREN OF HET PAKKET WORDT AANGEKOMEN OF DE TERUGBETALING VAN HET BEDRAG IS EEN OPLOSSING EN WE MOETEN ALLEMAAL SAMEN KOMEN OM AAN TE KLACHTEN EN TE VOORKOMEN dat ZE IEDEREEN OPROEPEN.
Meer dan een maand geleden heb ik een bestelling geplaatst en ik heb hem nog steeds niet ontvangen. Ze hebben me na een maand geschreven dat het nog 34 weken duurt. Indrukwekkend
Mijn artikel is 8 dagen geleden verzonden en ik... Mijn artikel is 8 dagen geleden verzonden en ik heb het nog niet ontvangen. Het enige wat ik kan vinden is dat het op de 13e is verzonden. Nu is het de 21e. Ik zie geen manier om contact op te nemen met 1001 om hulp te vragen en geen manier om mijn pakket verder te traceren. Ik ben nu voor de tweede keer $ kwijt voor hetzelfde artikel. Wel verschillende verkopers. Gewoon mijn geluk. Ik wil alleen mijn diff tandwielen.
Mijn artikel is 8 dagen geleden verzonden en ik... Mijn artikel is 8 dagen geleden verzonden en ik heb het nog niet ontvangen. Het enige wat ik kan vinden is dat het op de 13e is verzonden. Nu is het de 21e. Ik zie geen manier om contact op te nemen met 1001 om hulp te vragen en geen manier om mijn pakket verder te traceren. Ik ben nu voor de tweede keer $ kwijt voor hetzelfde artikel. Wel verschillende verkopers. Gewoon mijn geluk. Ik wil alleen mijn diff tandwielen.
Zeer slechte service, praktisch oplichterij. Ik heb op 24 april een bestelling geplaatst en nu, 27 dagen later, wacht ik nog steeds op levering ondanks mijn voortdurende klachten. Ze beweren dat twee artikelen niet op voorraad zijn, maar ondanks dat ik hun aanbod van een tegoedbon heb geaccepteerd (ze geven het geld niet terug) heb ik de rest van de producten die ik heb gekocht en betaald nog steeds niet ontvangen.
Ze zeiden dat ze mijn artikel op voorraad hadden, ik... ze zeiden dat ze mijn artikel op voorraad hadden, ik betaalde ze bijna £100.00, toen het niet aankwam, controleerde ik tracking, alleen om te zien ""not available"" ik e-mailde hen, en ze antwoordden dat ik een begeleidend schrijven kon krijgen om een ander artikel van dezelfde waarde te krijgen. Omdat ik niets anders wilde, zei ik dat ik mijn geld terug wilde. ze hebben me niet geantwoord. ik heb keer op keer geprobeerd contact met ze op te nemen, maar geen antwoord. maak niet dezelfde fout als ik - vertrouw niet op hun terugbetaling.
Ze zeiden dat ze mijn artikel op voorraad hadden, ik... Ze zeiden dat ze mijn artikel op voorraad hadden, ik betaalde ze bijna £100.00, toen het niet aankwam, controleerde ik de tracking, alleen om te zien ""not available"" ik e-mailde hen, en ze antwoordden dat ik een begeleidend schrijven kon krijgen om een ander artikel van dezelfde waarde te krijgen. Omdat ik niets anders wilde, zei ik dat ik mijn geld terug wilde. ze hebben me niet geantwoord. ik heb keer op keer geprobeerd contact met ze op te nemen, maar geen antwoord. maak niet dezelfde fout als ik - vertrouw niet op hun terugbetaling.
Verschrikkelijke service. Kocht mijn artikelen voor deze winkel in de overtuiging dat het in Groot-Brittannië was gevestigd. Ik betaalde ook voor een snelle verzending. Op dezelfde dag dat ik bij 1001 bestelde, bestelde ik ook bij een echt Brits bedrijf, Kentmodels.co.uk en ik ontving mijn bestelling in twee dagen! Ik heb zelfs decals besteld bij een Japans bedrijf op ebay en zelfs deze zijn eerder aangekomen dan mijn bestelling bij 1001! Dit is mijn eerste en laatste aankoop bij 1001.
Ik heb een probleem met mijn model dat ik heb betaald, maar nooit heb ontvangen. Ik kan mijn bestelling volgen, maar als ik naar Laposte ga om mijn pakket op te halen, zeggen ze dat het zoek is geraakt.
Item nooit ontvangen. Niet in staat om contact op te nemen met de verkoper om hen te laten weten dat het item naar hen is teruggestuurd door hun koerier. Zou het niet opnieuw gebruiken.
Verschrikkelijke service. Kocht mijn artikelen voor deze winkel in de overtuiging dat het in Groot-Brittannië was gevestigd. Ik betaalde ook voor een snelle verzending. Op dezelfde dag dat ik bij 1001 bestelde, bestelde ik ook bij een echt Brits bedrijf, Kentmodels.co.uk en ik ontving mijn bestelling in twee dagen! Ik heb zelfs decals besteld bij een Japans bedrijf op ebay en zelfs deze zijn eerder aangekomen dan mijn bestelling bij 1001! Dit is mijn eerste en laatste aankoop bij 1001.
Een waardeloze service. Ik heb twee weken geleden een bestelling gedaan die binnen 8 dagen zou aankomen. Ik heb ze 2 e-mails gestuurd met de vraag waarom het niet aankwam en waarom de trackingpagina zei dat het in de wacht stond en dat het adres onvolledig was en ik heb nog steeds geen antwoord van ze ontvangen.
Er is geen manier om onze bestelling te krijgen dit is niet normaal als we hadden geweten dat we het in een maand niet zouden hebben op geen enkele manier zouden we ze hebben vertrouwd van onze kant zijn we helemaal niet blij.
Ik raad het niet aan. Mijn eerste bestelling dateert van 24 april. Het is niet aangekomen. Ongerechtvaardigd. Meerdere e-mails en de antwoorden waren hetzelfde. Onrechtvaardig. Ik begrijp de ondersteuning en de verzendmethode niet.
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling na... Ik wacht nog steeds op mijn bestelling na twee weken wat is de vertraging
Bestelde 4 potten verf op 3 april ... bestelde 4 potten verf op 3 april nu 18 mei nog niet ontvangen items betaalde £ 5,99 voor post en verpakking kon van lopen naar Normandië om ze sneller te krijgen.gemaild om terugbetaling te krijgen laten we zien wat er gebeurt niet mijn adem in te houden.
Bestelde 4 potten verf op 3 april ... bestelde 4 potten verf op 3 april nu 18 mei nog niet ontvangen items betaalde £ 5,99 voor post en verpakking kon van lopen naar Normandië om ze sneller te krijgen.gemaild om terugbetaling te krijgen laten we zien wat er gebeurt niet mijn adem in te houden.
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling na... Ik wacht nog steeds op mijn bestelling na twee weken wat is de vertraging
Hallo, ik kan er niet over oordelen want ik heb niets ontvangen. Met vriendelijke groeten Katsaros nico
ZEER SLECHTE site die niet wordt bijgewerkt. Valse informatie over producten op voorraad en een typische reactie van de klachtenafdeling, die absoluut geen follow-up heeft. Een CATASTROPHE Ik zal deze site niet meer gebruiken en raad het af.
Zeer slechte ervaring. Onbehulpzame en inefficiënte klantenservice. Buitensporige portokosten, pakket opengescheurd bij ontvangst. Ik raad dit absoluut niet aan
Man ik zou graag iets anders willen zeggen maar na 1 maand kopen en dezelfde dag afgeschreven te zijn heb ik het nog steeds niet ontvangen dus ik kan niet anders zeggen.
Belabberd! Ik plaatste mijn bestelling op 30042020 en ik moest contact opnemen met de klantenservice via hun e-mailondersteuning om erachter te komen dat een product dat op voorraad was op het moment van mijn bestelling (acryl felgeel potje 22ml) niet meer op voorraad was toen de bestelling werd voorbereid... Vandaag is het 1505 en ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen van de orderwijziging die ik moest maken om op een dag te hopen mijn pakket te ontvangen. Dit is de eerste en laatste keer dat ik bestel bij che
Zeker veel producten... maar de website is erg slecht gedaan! Geen details over de producten (grootte, aantal stuks, enz.).
Vandaag 15.0520 goederen nog niet aangekomen. Besteld op 01.05.20 en status op 06.05.20 met DHL zending aangekondigd
Goede service
Wees voorzichtig als je bij deze leverancier bestelt, want de levertijden zijn erg buitensporig (momenteel meer dan 6 weken) en de communicatie is slecht. Ik heb herhaaldelijk per e-mail om terugbetaling gevraagd en dit verzoek wordt genegeerd. Er is geen andere manier om contact met ze op te nemen dan via e-mail, want de telefoon staat uit of beantwoordt direct een antwoordapparaat.
Wees voorzichtig als je bij deze leverancier bestelt, want de levertijden zijn erg buitensporig (momenteel meer dan 6 weken) en de communicatie is slecht. Ik heb herhaaldelijk per e-mail om terugbetaling gevraagd en dit verzoek wordt genegeerd. Er is geen andere manier om contact met ze op te nemen dan via e-mail, want de telefoon staat uit of beantwoordt direct een antwoordapparaat.
Ik heb de bestelling 2 weken later nog steeds niet ontvangen. En betaalde een premie voor de levering.6,99 Zou sneller zijn geweest met 2e klas post Zelfs met het huidige klimaat lijkt het erop dat er geen haast was om de klant van dienst te zijn.
2 weken later nog steeds geen bestelling ontvangen 2 weken later nog steeds geen bestelling ontvangen. En betaalde een toeslag voor de bezorging.£6.99 Zou sneller zijn geweest met 2e klas post Zelfs met het huidige klimaat lijkt het erop dat er geen haast was om de klant van dienst te zijn.
De reviews zijn voor 1001 Maquettes en niet voor 1001 Puzzels. Beschikbaar bij bestelling, betaling opgenomen en na bijna een maand nog steeds niet geleverd (15042020). dan heb ik het nog niet eens over de 20 euro voor een Exapac levering. In rekening genomen volgens 1001 puzzels de 7052020 niet nog steeds niet in levering. pakketten ontvangen in 3 dagen met Exapac op anderen.
Zeer lange levering. Betaald op dezelfde dag, maar het artikel werd pas 6 dagen later verzonden. Slechte verpakking, doos beschadigd. En bovenal, geen terugbetaling zoals vermeld in de retourvoorwaarden. Jullie bieden alleen een tegoedbon of een omruiling. Ik raad pa niet aan
2 weken later nog steeds geen bestelling ontvangen 2 weken later nog steeds geen bestelling ontvangen. En betaalde een toeslag voor de bezorging.£6.99 Zou sneller zijn geweest met 2e klas post Zelfs met het huidige klimaat lijkt het erop dat er geen haast was om de klant van dienst te zijn.
Ik sluit me aan bij de klacht over de levertijden. Ze nemen niet op en het telefoonnummer van de klantenservice geeft je een voicemail in het Engels en breekt dan af. Sinds dag 6 vertellen ze me in een e-mail dat de bestelling is verzonden.
Na uw antwoord.... zou ik minder dan één ster geven want wie houden we voor de gek ???? Klein voorbeeldje aangezien alles zogenaamd van uw leveranciers komt: op de Tamiya-shop wordt de F4U Corsair Bird cage bij 132 verkocht voor 11999 euro en op uw site voor 22499........ bijna het dubbele van de prijs en ik wil er aan toevoegen dat Tamiya volgens mij niet met verlies verkoopt! Daarom blijf ik erbij dat dit gewoon diefstal is.