★★★★☆
op 38067 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Deze website werkt met het slechtste bezorgbedrijf dat er bestaat. Controleer voordat je een aankoop doet via deze website de recensies op internet over Zeleris, het bezorgbedrijf waar ze mee werken.
Verschrikkelijke ervaring... de scaletrix kwam met een Franse stekker (ik bestelde via een Britse website, d.w.z. een .co.uk en liet het op een Engels adres afleveren, dus het zou met een Engelse stekker moeten komen). Er zijn geen telefoonnummers die echt werken !!! En ik heb het hele internet afgezocht naar telefoonnummers om contact op te nemen. Ik heb ���25 moeten uitgeven om de scaletrix terug te sturen omdat hij kapot was (en ik heb een adapter moeten kopen van een Franse naar een Oekraïense stekker). Als ik een antwoord krijg op mijn vragen (via de website) wordt mijn vraag zelden correct beantwoord!!! En ik zit nog steeds achter ze aan om mijn geld terug te krijgen en ook om de portokosten te vergoeden voor het terugsturen van de kapotte scaletrix set.
Vier kits besteld op 13 meibezorgd op 3 juni Uitstekende service.
Geachte heer of mevrouw, mijn mening is totaal onbevredigend aangezien ik mijn bestelling tot op heden NIET heb ontvangen. Bedankt
Ik eis mijn pakket al dagen op en ik heb er al meer dan een maand voor betaald. Ik wil graag weten of u zo serieus bent als u lijkt te zijn ***Alstublieft, wees serieus ***either you bring me the package or you give me my money back.
Beschamende e-mail Tennis Klantenservice Ik zag een artikel via een Google-zoekopdracht, een Gaming Heads-beeldje van £280 dat moeilijk verkrijgbaar is. Ik heb het artikel bijna 3 weken geleden besteld bij 1001 Models. Het artikel bleek op voorraad te zijn en de betaling werd verwerkt via PayPal. Er waren extra kosten verbonden aan het betalen met PayPal, wat later bij het controleren van de bestelgegevens werd gezien als verzend- en administratiekosten, hoewel de verzending gratis was vanwege het aankoopbedrag. Ik was dus blij dat ik het artikel na maanden zoeken had gevonden. De volgende dag log ik in op mijn account en zie ik dat het beeldje is gemarkeerd als niet beschikbaar, terwijl het wel beschikbaar was toen ik het kocht en de betaling was verwerkt via PayPal. Hier begint het leuke gedeelte (not) Ik stuurde 3 e-mails om de situatie te verduidelijken, ik kreeg er 3 dagen later 2 terug in het Frans, La demande # Order Query a été close et fusionnée dans cette demande. Laatste opmerking in verzoek # Voor degenen onder u die niet vloeiend Frans spreken (inclusief ikzelf, dank u Google translate) Er stond alleen dat ze het verzoek hadden 'gesloten en samengevoegd in dit verzoek'. Ik hoorde pas de volgende dag weer van ze, gelukkig in het Engels, om te zeggen dat ze het item binnen 10 dagen zouden ontvangen. Gelukkige dagen, althans dat dacht ik. De volgende dagen (nu weken) van e-mail tennis kreeg ik een e-mail 'we hebben net uw producten ontvangen, en de terugbetaling zal volgende week beschikbaar zijn. Ja, ik wil mijn product graag hebben, daarom had ik het in eerste instantie besteld. Bizar genoeg antwoorden ze 'We informeren u dat de terugbetaling van uw bestelnummer is aangevraagd op 26 mei door onze boekhoudafdeling. Deze terugbetaling zal worden uitgevoerd via het betalingskanaal zoals bepaald door de Franse wet. We willen u informeren dat een terugbetaling met een maand kan worden uitgesteld als u in uitgestelde betaling bent. We staan erop dat deze terugbetaling binnen 14 werkdagen plaatsvindt. Dus u stuurt het niet op? Hoe kan PayPal onmiddellijke betaling 14 dagen voor terugbetaling vereisen? Waarom moet ik me aan de Franse wet houden als ik een Britse klant ben die met PayPal betaalt? Dus ik ben nu bijna 3 weken verder en ik wacht op een terugbetaling of een artikel.
Beschamende e-mail Tennis Klantenservice Ik zag een artikel via een Google-zoekopdracht, een Gaming Heads-beeldje van £280 dat moeilijk verkrijgbaar is. Ik heb het artikel bijna 3 weken geleden besteld bij 1001 Models. Het artikel bleek op voorraad te zijn en de betaling werd verwerkt via PayPal. Er waren wel extra kosten verbonden aan het betalen met PayPal, wat later bij het controleren van de bestelgegevens te lezen was als verzend- en administratiekosten, hoewel de verzending gratis was vanwege het aankoopbedrag. Ik was dus blij dat ik het artikel na maanden zoeken had gevonden. De volgende dag log ik in op mijn account en zie ik dat het beeldje is gemarkeerd als niet beschikbaar, terwijl het wel beschikbaar was toen ik het kocht en de betaling was verwerkt via PayPal. Hier begint het leuke gedeelte (not) Ik stuurde 3 e-mails om de situatie te verduidelijken, ik kreeg er 3 dagen later 2 terug in het Frans, La demande # Order Query a été close et fusionnée dans cette demande. Dernier commentaire dans la demande # Voor degenen onder u die niet vloeiend Frans spreken (inclusief ikzelf, dank u Google translate) Er stond alleen dat ze 'de aanvraag hadden gesloten en samengevoegd in deze aanvraag'. Ik hoorde pas de volgende dag weer van ze, gelukkig in het Engels, om te zeggen dat ze het artikel binnen 10 dagen zouden ontvangen. Gelukkige dagen, althans dat dacht ik. De volgende dagen (nu weken) van e-mail tennis kreeg ik een e-mail 'we juste received your products, and the refund will be available next week. Zou u uw product willen hebben? Ja, ik wil graag mijn product, vandaar dat ik het in eerste instantie had besteld. Bizar genoeg antwoorden ze 'We informeren u dat de terugbetaling van uw bestelnummer op 26 mei is aangevraagd bij onze boekhoudafdeling. Deze terugbetaling zal worden uitgevoerd via het betalingskanaal zoals bepaald door de Franse wet. We willen u informeren dat een terugbetaling met een maand kan worden uitgesteld als u in uitgestelde betaling bent. We staan erop dat deze terugbetaling binnen 14 werkdagen plaatsvindt. Dus u stuurt het niet op? Hoe kan PayPal onmiddellijke betaling 14 dagen voor terugbetaling vereisen? Waarom moet ik me aan de Franse wet houden als ik een Britse klant ben die met PayPal betaalt? Dus ik ben nu bijna 3 weken verder en ik wacht op een terugbetaling of een artikel.
De eerste bestelling kwam op tijd aan, de tweede is al 16 dagen in behandeling en niemand beantwoordt mijn e-mails.... zeer slecht.
Slechte ervaring bestelling geplaatst op 5 mei en ik heb het nog steeds niet ontvangen, ik heb een bericht gestuurd en ik krijg alleen automatische antwoorden en de telefoon werkt niet om navraag te doen. Ik weet niet wat ik moet doen...het volgende wat ik moet doen is de consument bellen om een klacht in te dienen.
Smerig. Op 11 mei vroeg ik om mijn bestelling te annuleren. Ik kreeg te horen dat dit niet mogelijk was omdat het in""voorbereiding"" was. Hun voorstel was om de bestelling terug te sturen zodra deze ontvangen was. Ze stuurden het op 12 mei. Een dag na het annuleringsverzoek. Zeer slecht van hun kant. Wat ze wel niet kunnen om een verkoop binnen te halen, want de retourporto is duurder dan het stuk zelf, dus ik eet het niet op.
Hallo, een maand geleden heb ik mijn bestelling geplaatst en betaald. Ik zit nog steeds zonder het product en ik heb jullie hulp nodig.
Ik zal mijn mening kunnen geven als ik het heb ontvangen, want ik wacht er al meer dan een maand op.
Goede koop en snelle levering. Zou opnieuw kopen
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Ik voelde me misleid doordat het bedrijf niet vermeldde dat ze in Frankrijk gevestigd zijn. Jullie communicatievaardigheden zijn slecht en dat geldt ook voor jullie leveringssnelheid.4 weken voor levering. Ik zal het niet meer gebruiken
Het is bijna 1 maand geleden dat ik mijn bestelling plaatste en ik heb nog steeds geen nieuws gehad. Ik begrijp heel goed dat er vertraging is door Covid19, maar het minste wat je kunt doen is de klant regelmatig op de hoogte houden van de ontwikkelingen in de situatie. Helaas is dit niet het geval, zoals blijkt uit de datum van de laatste
Bestelling niet getraceerd, geen informatie diensten of correct antwoord. geeft niets om de klant: pakket (dus 36 euro colisimo dringend betaald) wacht al een maand op verwerking met een boot type reactie op klachten ABUSIEVE DIEF. LAMELIJKE
Ik plaatste op 20 april een bestelling bij 1001 Maquettes in Frankrijk. Op 26 mei nog niets gehoord, dus ik schreef dat ik het artikel niet meer nodig had en vroeg om annulering en terugbetaling. Op 27 mei schrijven ze terug om te vragen of ik het echt meen. Ik antwoordde op de 27e ja, annuleren en terugbetalen. Op 29 mei krijg ik een antwoord dat het ze spijt, maar het artikel zou op de 27e zijn verzonden. Is dit een goede klantenservice? Ik laat het aan jullie over, maar ik zal NOOIT meer zaken met ze doen! Hun service was MERDIQUE!!!!
Bijna twee maanden geleden heb ik een bestelling geplaatst voor scalextric en deze is nog steeds niet aangekomen. Ik ben erg ontevreden en heb mijn geld teruggevraagd.
Ik heb anderhalve maand geleden een model besteld. En ik ontvang het niet.en ook nog eens het dubbele van de prijs. Een nul in service. Misschien moet ik andere maatregelen nemen.
Ik heb op 29 april een bestelling geplaatst en ik verwachtte, net als alle andere bestellingen die ik heb geplaatst (ook bij bedrijven in China of Italië), dat ik het binnen een week of hooguit 10 dagen zou ontvangen. Op dit moment, na een maand min twee dagen, weet ik nog steeds niets over de bestelling. De informatie is ongeldig en het transportbedrijf kan ik niet bereiken. Ik hoop dat het geen
Bijna 4 weken geleden besteld, nog steeds niet ontvangen. Tracking nummer werkt niet. Vermijden, alle 5* beoordelingen lijken mij nep.
Ik betaalde voor het cadeaupakket en de optie van een gepersonaliseerde kaart. Het pakket was beperkt tot een enkel vel kraftpapier, nauwelijks aan elkaar geplakt, en ik vond het jammer dat er geen kaart bij zat.
Bijna 4 weken geleden besteld, nog steeds niet ontvangen. Tracking nummer werkt niet. Vermijden, alle 5* beoordelingen lijken mij nep.
Een legpuzzel besteld Betaling geaccepteerd maar geen e-mail met info over mijn bestelling onmogelijk om contact met u op te nemen en zelfs geen antwoord op de verzonden e-mails. Aangezien u de betaling hebt geaccepteerd, kunt u op zijn minst de ernst hebben om te antwoorden en ons iets te laten weten. Ik zal dienovereenkomstig handelen
Bijna 2 maanden geleden besteld, nog steeds niets. Toen ik 5 weken geleden contact opnam, kreeg ik een e-mail waarin stond: ""it will get there when it gets there"". Vorige week heb ik nog een mail gestuurd om mijn geld terug te vragen en nu hebben ze me volledig laten zitten: GEBRUIK DEZE SERVICE NIET! Ik heb contact opgenomen met een advocaat omdat ik niet zo ver van hen vandaan woon: aan iedereen die dit leest hoop ik dat we hen kunnen laten stoppen met deze ""service"" en dat we onze welverdiende terugbetalingen krijgen.
Moeilijk te vinden artikelen waren beschikbaar. De verzending was duur maar zeer snel. De verpakking was uitstekend en alles kwam in goede staat aan. Ga zo door. Ik zal weer bij jullie bestellen. Hartelijk dank voor uw inspanningen! Kevin Burke USA
Rip-off Afbeelding komt niet overeen met de levering
Bijna 2 maanden geleden besteld, nog steeds niets. Toen ik 5 weken geleden contact met ze opnam, kreeg ik een e-mail waarin stond: ""it will get there when it gets there"". Vorige week heb ik nog een mail gestuurd om mijn geld terug te vragen en nu hebben ze me volledig laten zitten: GEBRUIK DEZE SERVICE NIET! Ik heb contact opgenomen met een advocaat omdat ik niet zo ver van hen vandaan woon: aan iedereen die dit leest, ik hoop dat we hen kunnen laten stoppen met deze ""service"" en dat we onze welverdiende terugbetalingen krijgen.
1e en laatste bestelling op deze site. Ik ga nooit meer door 1001 maquettes. Bestelling geplaatst op 29042020 voor zwarte en witte undercoats + een Citadel schildershandvat. Er wordt aangegeven dat de producten binnen 2 tot 5 weken geleverd worden (want niet meer op voorraad en lange levertijd). Dus... Op 14 mei waren de producten weer op voorraad, en de levertijd voor bestellingen ging van 2 naar 4 weken. Er wordt al gevraagd of er misschien eerst betaalde bestellingen moeten worden verzonden voordat we de voorraad in huis halen om te verkopen. Ik nam contact op met de klantenservice, die in gebroken Frans antwoordde en impliceerde dat ik ongeduldig was. (Hoewel mijn e-mail hoffelijk, beleefd en begripvol was) De vraag rijst dan waarom alle andere sites binnen een redelijke termijn van een week kunnen leveren BEHALVE 1001 maquettes? Op 26 mei werd de bestelling nog steeds verwerkt (maar het geld was al bijna 1 maand afgeschreven...). Op de site staan echter nog 3 bommen op voorraad, die zijn ingekort van 9 naar 11 dagen. Dus 1001 maquettes kan fatsoenlijk bestellingen versturen in een kortere tijd... Kortom... Erg teleurgesteld door de site...ik wacht geduldig op mijn bestelling (als die een keer komt...) en het zal de enige zijn voor mijn
Houdt zich niet aan de herroepingsclausule, vandaar actie tegen betaling
Bijna 2 maanden geleden besteld, nog steeds niets. Toen ik 5 weken geleden contact met ze opnam, kreeg ik een e-mail waarin stond: ""it will get there when it gets there"". Vorige week nog een mail gestuurd met het verzoek om mijn geld terug te storten en nu hebben ze me volledig laten zitten: GEBRUIK DEZE SERVICE NIET! Ik heb contact opgenomen met een advocaat omdat ik niet zo ver van hen vandaan woon: aan iedereen die dit leest, ik hoop dat we ervoor kunnen zorgen dat ze stoppen met deze ""service"" en onze welverdiende terugbetalingen krijgen.
Heel erg slecht, het is al meer dan een maand geleden dat ik een bestelling heb geplaatst en ze hebben hem niet geleverd en ook geen contact met me opgenomen. Ik zal hier nooit meer kopen!
2 weken wachten op 2 blikken verf terwijl ik in de 93 regio zit, 20 minuten van Parijs. Ik vind dit betreurenswaardig. Ik begrijp dat de omstandigheden van de opsluiting alles hebben vertraagd, maar op andere sites waarvan de winkel veel verder ligt dan de Parijse regio werd ik geleverd in 2 dagen 3 dagen max. Ik zal niet langer via jullie gaan om mijn materiaal te krijgen.
Artikel komt niet overeen met mijn verzoek geen reactie na uitleg te willen vragen .
Na een maand wachten is de bestelling nog steeds niet aangekomen, ik begrijp dat het door de uitzonderlijke situatie die het land doormaakt langer duurt dan verwacht, maar de knop voor het volgen van bestellingen werkt niet en ik weet niet waar mijn bestelling zich precies bevindt. De bestelling werd na 5 dagen in rekening gebracht.
Ik heb bij een andere winkel moeten kopen en ik heb de producten die ik heb gekocht nog steeds niet ontvangen sinds 29 april, toen ze naar mij werden opgestuurd.
Net voor noodgevallen covid..... Slechte service slordig en onduidelijk grenzend aan het belachelijke.... Modellen arriveerden bijna een maand na de bestelling.... Enige positieve opmerking onbeschadigde en correcte koopwaar... Ik zal deze ervaring niet herhalen
Mijn tweede bericht van ontevredenheid. Toegegeven dat de Covid 19 erg storend was, een bestelling die eind maart was geplaatst, begin april afgeschreven, werd op 4 mei geweigerd door de bezorger die noteerde op het ongeopende pakket. Sindsdien zijn talloze e-mails om terugbetaling te krijgen onbeantwoord gebleven, is de telefoon afgesloten en ben ik meer dan 200 euro kwijt. Ze vroegen me zelfs om foto's te maken van mijn voltooide model voor hun advertentie en beloofden een terugbetaling binnen 15 dagen, waarbij ze me lieten geloven dat het postkantoor het pakket niet had teruggestuurd.
Op 17 maart modelverf besteld, bestelling werd een dag later bevestigd en 2 dagen later een e-mail dat de bestelling op 18 maart was verwerkt. Op 5 mei nog steeds niets, antwoord op een e-mail dat de bestelling op 26 maart was verzonden en dat ik het binnen 15 dagen opnieuw moest vragen. Op 20 mei nog steeds niets en nu zijn ze stil op mijn e-mails. Ik heb mijn geld teruggevraagd via mijn creditcardmaatschappij. Zou het niet meer gebruiken.