/5
★★★★☆
op 37537 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 37537 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Niets goeds Om te beginnen moesten we een nieuwe afstandsbediening kopen voor 60€ omdat de afstandsbediening die bij de boot zat niet werkte en aangezien er een covid is, is er geen zeep. Toen merkten we dat de roeren niet in de juiste richting waren gemonteerd, maar daar stopte het niet bij: de onderdelen binnenin waren niet goed gemonteerd Dus voor de prijs vind ik het echt overdreven En bovendien gaven ze ons geen enkele informatie over de boot.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/01/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, mijn bestelling was een paar dagen voor kerst geplaatst. Het was geen probleem dat de levering zou worden vertraagd - vooral vanwege de feestdagen. In de dagen daarna kreeg ik echter steeds e-mails met de vraag om de bestelling af te ronden, ook al had ik het bedrag overgemaakt. Ik kreeg geen antwoord op mijn e-mails. Pas nadat ik contact had opgenomen met Paypal kreeg ik een korte reactie. Toen ik voor Kerstmis mijn bestelling plaatste bij "1001Modellbau"" was ik in de veronderstelling dat het een Duits postorderbedrijf voor modelbouw was. Als ik had geweten dat het bedrijf in het buitenland was gevestigd, had ik geen bestelling geplaatst. Vanwege het huidige probleem met Covid-19 laat ik bestellingen waar mogelijk altijd afleveren bij pakstations (die door DHL worden beheerd). Bij Duitse retailers is dit meestal geen probleem. Door negatieve ervaringen weet ik dat levering vanuit andere Europese landen aan pakstations vaak niet mogelijk is - om wat voor reden dan ook. Dat is in dit geval ook zo: hoewel er een Packstation op het afleveradres staat, zijn de goederen met dpd verzonden. Het is mogelijk dat het pakket verloren gaat als het een paar euro kost, maar met een orderwaarde van rond de 100 euro probeer ik mijn geld terug te krijgen. Mijn suggesties voor verbetering: 1. betere organisatie van het bestelproces 2. betere communicatie met de klant 3. duidelijk de leveringsvoorwaarden formuleren of de logistieke partner duidelijk aangeven bij de bestelling.
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 01/01/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben me bewust van de complicaties van de... Ik ben me bewust van de complicaties van de feestdagen & Covid die van invloed kunnen zijn op de verzending ... maar mijn bestelling van 10 december is vandaag (31 december) nog niet aangekomen. Daarom is het onmogelijk om een positieve beoordeling te geven totdat mijn bestelling is aangekomen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer West , Het spijt ons van deze vertraging, wij informeren u dat we contact hebben opgenomen met de vervoerder, omdat om dingen te versnellen. Op 31 december, is het gevalideerd ""Arrival at the office of exchange of the country of destination (US U.S.A.)"" het zal zo snel mogelijk worden gedistribueerd. Met vriendelijke groet, Gelukkig Nieuwjaar.
1
/5
★☆☆☆☆
10 euro voor levering binnen 72 uur... Het is al meer dan 10 dagen en nog steeds niets. Ik verwijder deze site uit mijn favorieten
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben me bewust van de complicaties van de... Ik ben me bewust van de complicaties van de feestdagen & Covid die van invloed kunnen zijn op de verzending ... maar mijn bestelling van 10 december is vanaf vandaag (31 december) nog niet aangekomen. Daarom is het onmogelijk om een positieve beoordeling te geven totdat mijn bestelling is aangekomen.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 31/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer West , Het spijt ons van deze vertraging, wij informeren u dat we contact hebben opgenomen met de vervoerder, omdat om dingen te versnellen. Op 31 december, is het gevalideerd ""Arrival at the office of exchange of the country of destination (US U.S.A.)"" het zal zo snel mogelijk worden gedistribueerd. Met vriendelijke groet, Gelukkig Nieuwjaar.
1
/5
★☆☆☆☆
Op 3-11-2020 plaatste ik de order 061QQVVGO. Op 7-11-2020 plaatste ik de order UXCLSJOPI. Deze twee orders zijn samengevoegd in een andere order met nummer 229785 met datum 13112020. Vervolgens plaatste ik de bestelling GHFSZABMT gedateerd 16112020. Nadat ik mijn bezorgdheid had geuit over het feit dat ik niets had ontvangen, stuurden ze me een e-mail met de mededeling dat 229785 verloren lijkt te zijn gegaan. Ik weet niets over de andere. Vanaf vandaag 31122020 heb ik nog geen enkele bestelling ontvangen.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 31/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Verspil je geld niet, de kans is groot dat je de gekochte artikelen nooit ontvangt Betaalde extra $25 voor versnelde verzending. Het is al twee weken geleden sinds de aankoop en er is nog steeds geen artikel dat is betaald en besteld. Dit bedrijf is rotzooi, antwoordt in het Frans en doet er veel te lang over om op vragen te reageren. Verspil je tijd en geld niet, ze zijn verschrikkelijk.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Goedemorgen meneer Nauert, dank u voor uw feedback. We verontschuldigen ons en begrijpen uw ongeduld. Onze transporteur laat ons weten dat hij het pakket heeft afgeleverd? Heeft u het ontvangen? We nemen zo snel mogelijk contact met u op. Gelukkig nieuwjaar
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb de komma nog steeds niet ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Houten puzzel gekocht op 1712 met gegarandeerde levering voor 2412 Maxi en dus de zekerheid van een cadeau voor Kerstmis voor mijn zoon. Geleverd door pakketdienst op 2812. Dus geen cadeau voor kerst. Gevecht om iemand aan de telefoon te krijgen (2312) alleen om me te vertellen dat het niet hun schuld is maar Chronopost. Toen ze volhielden dat het normaal op tijd geleverd zou moeten worden, heb ik tevergeefs gewacht. Het meest trieste, afgezien van het feit dat mijn zoon zijn cadeau niet heeft gekregen, is dat je een extra leveringsgarantie van bijna 15€ moet betalen voor niets en zonder enige terugbetaling. Dat vind ik echt jammer. De menselijke kant en begrip zou een pluspunt zijn geweest door de onnodige kosten terug te betalen. Of een stem om sorry te zeggen...het mocht niet baten en dit sinds
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Hun mock-up beschrijvingspagina was verkeerd en na een klacht is er geen plan aangekondigd om dit te corrigeren om zo volgende klanten in de val te lokken. En het klachtenmanagement is onduidelijk en niet expliciet, waardoor het lijkt op extra oplichting.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Niet blij dat ik ruim voor Kerstmis een product had geboekt..7.12.20. Het was op voorraad! Ik kreeg toen een e-mail over levering met tracking niet beschikbaar voor 48 uur op 18.12.20 die nooit verder kwam dan verwacht... toen plotseling na Kerstmis nog een e-mail die zei dat het 29 december werd geleverd. Ik zal dit bedrijf nooit meer gebruiken. Heel erg teleurgesteld. Alle communicatie, toen ik ze in het Frans kon krijgen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Verspil je geld niet, de kans is groot dat je de gekochte artikelen nooit ontvangt Betaalde extra $25 voor versnelde verzending. Het is al twee weken geleden sinds de aankoop en er is nog steeds geen artikel dat is betaald en besteld. Dit bedrijf is rotzooi, antwoordt in het Frans en doet er veel te lang over om op vragen te reageren. Verspil je tijd en geld niet, ze zijn verschrikkelijk.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 30/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Goedemorgen meneer Nauert, dank u voor uw feedback. We verontschuldigen ons en begrijpen uw ongeduld. Onze transporteur laat ons weten dat hij het pakket heeft afgeleverd? Heeft u het ontvangen? We nemen zo snel mogelijk contact met u op. Gelukkig nieuwjaar
1
/5
★☆☆☆☆
Niet blij dat ik ruim voor Kerstmis een product had geboekt..7.12.20. Het was op voorraad! Ik kreeg toen een e-mail over levering met tracking niet beschikbaar voor 48 uur op 18.12.20 die nooit verder kwam dan verwacht... toen plotseling na Kerstmis nog een e-mail die zei dat het 29 december werd geleverd. Ik zal dit bedrijf nooit meer gebruiken. Heel erg teleurgesteld. Alle communicatie, toen ik ze in het Frans kon krijgen.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 30/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Je hebt me de verkeerde bestelling gestuurd Je hebt me de verkeerde bestelling gestuurd
Verified Buyer
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste Whitney Bedankt voor je opmerking. We informeren u dat het pakket in corus van levering is. De klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met u op. Wij betreuren deze situatie Met vriendelijke groet, Customer care 1001hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Nog steeds wachtend betaalde ik ongeveer $50 voor een modelvliegtuig en nog eens $45 om het met spoed te laten verzenden zodat het tussen 21 en 24 december voor Kerstmis zou aankomen. Bij de $45 verzendkosten zat ook een trackingnummer inbegrepen. Helaas was het trackingbedrijf alleen in het Frans, dus ik kon het niet begrijpen. Het is nu 29 december en ik heb het model nog steeds niet ontvangen. Mijn oom heeft hetzelfde model ook besteld en hij ervaart hetzelfde. Het enige wat op uw website staat is 21 december dat uw pakket in uw land is aangekomen. Verder niets. Ik ben zo teleurgesteld. Dit was het modelvliegtuig waarmee mijn oom en vader in Vietnam vlogen en ik was zo enthousiast om het voor hem te kopen. Ik weet niet eens of het nog komt of dat ik mijn geld kwijt ben. Ik heb voor uw bedrijf gekozen vanwege alle goede recensies.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer Reilly Bedankt voor uw opmerking. Wij informeren u dat het pakket in corus van levering is. De klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren deze situatie Met vriendelijke groet, Customer care 1001hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn artikelen niet ontvangen Ik heb mijn artikelen niet ontvangen en ik heb ook geen enkele aanwijzing ontvangen dat ik ze zal ontvangen. Update: Ze namen niet de moeite om mijn naam te lezen en stuurden me een extra e-mail met de vraag om mijn bestelling af te ronden waarvoor ik al had betaald.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Chatterton, We willen u graag informeren dat we uw opmerking hebben doorgestuurd naar de transporteur, die bevestigt dat hij zo snel mogelijk bij u wil leveren. Tot ziens op onze website 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Je hebt me de verkeerde bestelling gestuurd Je hebt me de verkeerde bestelling gestuurd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste Whitney Bedankt voor je opmerking. We informeren u dat het pakket in corus van levering is. De klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met u op. Wij betreuren deze situatie Met vriendelijke groet, Customer care 1001hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Nog steeds wachtend betaalde ik ongeveer $50 voor een modelvliegtuig en nog eens $45 om het met spoed te laten verzenden zodat het tussen 21 en 24 december voor Kerstmis zou aankomen. Bij de $45 verzendkosten zat ook een trackingnummer inbegrepen. Helaas was het trackingbedrijf alleen in het Frans, dus ik kon het niet begrijpen. Het is nu 29 december en ik heb het model nog steeds niet ontvangen. Mijn oom heeft hetzelfde model ook besteld en hij ervaart hetzelfde. Het enige wat op uw website staat is 21 december dat uw pakket in uw land is aangekomen. Verder niets. Ik ben zo teleurgesteld. Dit was het modelvliegtuig waarmee mijn oom en vader in Vietnam vlogen en ik was zo enthousiast om het voor hem te kopen. Ik weet niet eens of het nog komt of dat ik mijn geld kwijt ben. Ik heb voor uw bedrijf gekozen vanwege alle goede recensies.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer Reilly Bedankt voor uw opmerking. Wij informeren u dat het pakket in corus van levering is. De klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren deze situatie Met vriendelijke groet, Customer care 1001hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn artikelen niet ontvangen Ik heb mijn artikelen niet ontvangen en ik heb ook geen enkele aanwijzing ontvangen dat ik ze zal ontvangen. Update: Ze namen niet de moeite om mijn naam te lezen en stuurden me een extra e-mail met de vraag om mijn bestelling af te ronden waarvoor ik al had betaald.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Chatterton, We willen u graag informeren dat we uw opmerking hebben doorgestuurd naar de vervoerder, die bevestigt dat hij zo snel mogelijk bij u wil leveren. Tot ziens op onze website 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht al sinds 15 oktober op een bestelling - vooruitbetaald natuurlijk - toen ik deze bestelde en betaalde. Het is nog NOOIT aangekomen en het lijkt onmogelijk om contact op te nemen met de winkel, noch via e-mail, noch via de verschillende formulieren hier op de site. Ik krijg helemaal geen antwoord. Zeer onbevredigend.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Laagwaardige producten
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Kerstmis is gekomen en gegaan, maar mijn coli niet
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Todavía no he recibido el pedido
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Geen informatie over de beschikbaarheid van de bestelling, vervolgens 10 dagen lang 0 nieuws voordat we een e-mail ontvingen waarin stond dat het product was besteld bij een leverancier.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb het nog niet eens ontvangen en er wordt me gevraagd om een recensie te schrijven! Heb sindsdien echt slechte recensies gelezen - ik wou dat ik ze had gezien.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik heb geen idee waar het is of wat dan ook.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling verzenden/levertijd te lang naar de VS Ik heb eind november een bestelling geplaatst voor een kerstcadeau. Ik kreeg geen updates over de status van mijn bestelling. Ongeveer anderhalve week voor Kerstmis informeerde ik naar de status van de bestelling. Ik kreeg, ""Dank u voor uw geduld"", maar geen andere informatie dan dat mijn bestelling in behandeling is. Het zou duidelijk niet voor Kerstmis binnenkomen, dus bestelde ik iets anders bij iemand anders. Ik stuurde 3 verzoeken om mijn bestelling te annuleren omdat deze nog in ""proces"" was en nog niet verzonden was. De communicatie die ik ontving was, nogmaals, Bedankt voor uw geduld met GEEN enkele bevestiging van mijn annuleringsverzoeken! We zijn in de Verenigde Staten en als ik had geweten dat dit uit Frankrijk kwam, had ik het niet besteld. En ik zal nooit meer bij 1001 Hobbies bestellen. De reis-/verzendtijd is te lang en de communicatie over de voortgang van de bestelling is onbestaand. Na het negeren van al mijn verzoeken om te annuleren en het niet willen terugbetalen van geld, kwam mijn bestelling binnen op 29 december. Ik heb wel enige communicatie ontvangen over de levering op 27 december. Bestel niet bij 1001 Hobbies in de VS tenzij je een levertijd van 2-3 maanden hebt.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 28/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, We betreuren uw opmerking, maar u stuurde uw eerste e-mail op 22 dec. 21:33, maar die dag was uw bestelling in voorbereiding en konden we uw bestelling niet tegenhouden omdat deze klaar was om verzonden te worden. We betreuren dit gebrek aan informatie en verontschuldigen ons. Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen... Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen dat ik op 5 december heb besteld. Het is nu 28 december. Ik kan niemand van de klantenservice te pakken krijgen. Het telefoonnummer in Boston blijft maar overgaan.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 28/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Kozarovitsky Bedankt voor uw feedback. We willen u graag informeren dat we een onderzoek zijn gestart met de vervoerder. Vrolijk kerstfeest Klantenservice 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Besteld op 4/12/20 is nog steeds niet... Besteld op 4/12/20 is nog steeds niet verschenen terwijl andere bestellingen van het continent wel zijn aangekomen - Hermes is een van de slechtste, zo niet de slechtste koeriersbedrijven ter wereld - China is beter!!!
Verified Buyer
Op
na aankoop van 28/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Chatterton, We willen u graag informeren dat we uw opmerking hebben doorgestuurd naar de transporteur, die bevestigt dat hij zo snel mogelijk bij u wil leveren. Tot ziens op onze website 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Besteld op 4/12/20 nog steeds niet verschenen terwijl andere bestellingen van het continent wel zijn aangekomen - Hermes is een van de slechtste, zo niet de slechtste koeriersbedrijven in de wereld - China is beter!!!
Verified Buyer
Op
na aankoop van 28/12/2020
Vertaalde beoordeling