★★★★☆
op 38046 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik was op zoek naar een model in schaal 1/72 en kreeg in het overzicht ook modellen met schaal 1/76 alleen moet je wel goed zoeken om daarachter te komen.
Hartelijk dank voor uw opmerking.
We begrijpen uw opmerking en danken u voor het delen ervan met ons. Het klopt dat onze catalogus modellen in verschillende schalen bevat, waaronder 1/72 en 1/76, en het kan soms nodig zijn om te filteren of uw zoekopdracht te verfijnen om precies te vinden wat u zoekt.
We zullen uw feedback doorgeven aan ons team om de duidelijkheid van de weergegeven informatie te verbeteren en het voor u gemakkelijker te maken om te navigeren.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je hulp nodig hebt bij het vinden van een specifiek model!
Het allerbeste,
1001hobbies
Meer dan een maand voor levering.
Ik heb het juiste artikel niet ontvangen
Zeer slechte bescherming van pakketten met dure producten, dit is onaanvaardbaar
Wij betreuren oprecht de vertraging die deze situatie met zich meebrengt, die volledig buiten onze controle ligt. Wees gerust dat we ons best doen om aan uw verzoek zo snel mogelijk te voldoen.
Wij danken u voor uw terugkoppeling en begrijpen uw frustratie.
10 dagen levertijd is veel dagen.
Slechts één product van de 2 geleverd terwijl beide op voorraad waren en een levering die meer dan 10 dagen heeft geduurd.
Ik heb er al 1 ingediend... het generator model is waardeloos. Het verwijderen van de stukken uit de mallen was moeilijk en tijdrovend en een paar stukken zijn gebroken vanwege de moeilijkheid om ze te verwijderen. Ook ontbraken verschillende stukken. Brutale ontwerp om toegang te krijgen tot de individuele stukken zonder ze te breken. Niet aanbevolen voor dit soort vervaardigde modellen.
Hallo, 3 weken om materiaal te ontvangen dat normaal beschikbaar is, is te lang! R.Léonard
Ik wacht nog steeds op mijn terugbetaling voor twee modellen die u niet naar mij heeft gestuurd.
De bestelling heeft bijna een maand geduurd om geleverd te worden. Het was helemaal niet duidelijk dat sommige artikelen niet op voorraad waren, op het moment van de besteloverzicht heb ik geen informatie gezien over een zo lange levertijd. Als wederverkoper, wat is uw nut als u geen voorraad heeft?
Ontvangen popfiguur van Demon Slayer met een defect, een ontbrekende arm. Ik heb echter de klantenservice gemaild en nog steeds geen antwoord sinds 22 maart...
We betreuren deze beoordeling en bieden onze excuses aan voor dit voorval.
Na controle hebben we uw e-mail niet ontvangen en dat spijt ons. We willen u echter informeren dat onze klantenservice vandaag een e-mail heeft gestuurd om u te vragen om foto's van het gebroken product. Zodra we deze foto's ontvangen, zullen we een onderzoek bij onze leverancier openen om u snel een antwoord te geven.
Met vriendelijke groet,
1001hobbies
Nooit ontvangen
De schaal van dit product is inderdaad 1/72. Het spijt ons dat u deze informatie niet in de productomschrijving heeft gezien. U kunt dit product dus naar ons terugsturen zodat we een terugbetaling of een tegoedbon kunnen regelen, aangezien we dit product niet in 1/48 hebben.
Helemaal niet tevreden over uw manier van doen, valse informatie over de beschikbaarheid van de artikelen die we bestellen, drie weken wachten voor een arme bestelling van 40 €, de volgende keer ga ik verder.
Wij betreuren deze beoordeling en bieden onze excuses aan voor deze vertraging.
Wij herinneren u eraan dat 1001Hobbies een KMO is die meer dan 200.000 referenties op zijn site aanbiedt. Daarom begrijpt u dat we niet al deze referenties op voorraad kunnen hebben in ons magazijn.
Bovendien zijn er twee soorten producten om rekening mee te houden op onze site: de
Komt niet overeen met het gewenste model, kan ik het terugsturen
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze teleurstelling te melden. We hebben u donderdag om 16:43 een e-mail gestuurd met het retouradres.
Als u niets heeft ontvangen, staat onze klantenservice tot uw beschikking voor verdere informatie.
Met vriendelijke groet,
1001hobbies
Rotslechte communicatie, valse beloftes op site…
Wij betreuren dit ongemak en bieden onze oprechte excuses aan.
We willen u graag informeren dat we uw bestelling zonder extra kosten hebben gesplitst om de producten die op voorraad zijn sneller naar u te verzenden. We betreuren het dat u dit commerciële gebaar niet op prijs hebt gesteld.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet
Het 1001Hobbies team
Bestelling geplaatst in januari, ontvangen eind maart. Te lang....
Wij betreuren deze beoordeling en bieden onze excuses aan voor deze vertraging. Wij doen ons best om onze verwerkingstijden en levertijden te verbeteren.
In uw bestellingen waren twee producten onderhevig aan een lange levertijd, wat een speciale bestelling bij onze leverancier in Engeland vereiste. De levertijd van deze producten is ongeveer 4 weken. Het is echter mogelijk dat de douane de bestelling heeft geblokkeerd, wat het geval is voor de figuur van de Seminole Warriors 1:72. Daarom is deze doos later aangekomen dan verwacht.
Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice voor vragen of verzoeken om hulp.
Met vriendelijke groet,
1001hobbies
Wij betreuren deze beoordeling en bieden onze excuses aan voor de situatie.
Moet je porto kosten betalen en bij een afleverpunt af laten leveren door dpd te triest voor woorden als je daar bent en afgesnouwt wordt jullie moeten betere afhaal tijden bij zetten werkt beter oja pakketje kon gewoon door de brievenbus..krijg ik nu porto kosten terug?
Wij betreuren uw recensie en het spijt ons dat uw ervaring niet helemaal naar wens was.
Ter herinnering, u plaatste een bestelling op onze site op 19/03/2025 om 13u35, en uw pakket werd geleverd op 21/03/2025.
Toen u uw bestelling plaatste, selecteerde u een afhaalpunt als bezorgmethode. Als u thuisbezorging wilt, moet u deze optie selecteren wanneer u uw bestelling plaatst.
We willen je er ook graag op wijzen dat, in overeenstemming met onze algemene verkoopvoorwaarden, bezorgkosten niet worden gerestitueerd.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie.
Met vriendelijke groet
1001hobbies
Ik heb mijn pakket in duizend stukken ontvangen, dus nee, ik ben niet tevreden. Bovendien heb ik een eeuwigheid gewacht om het te ontvangen en nu moet ik weer meerdere dagen wachten voordat ik word terugbetaald, dus nee. Ik sla 1001hobbies over.
We betreuren oprecht dit voorval en begrijpen uw onvrede.
U heeft uw product op 19/03/2025 ontvangen en heeft onmiddellijk de schade aan het object gemeld. Onze klantenservice heeft u om foto's gevraagd, en zodra deze zijn ontvangen, is uw terugbetaling de volgende dag uitgevoerd.
We willen u eraan herinneren dat de Europese wetgeving bepaalt dat we tot 14 werkdagen hebben om een klant die een aankoop heeft gedaan op een e-commerceplatform terug te betalen. In uw geval is de terugbetaling binnen de gestelde termijn uitgevoerd, namelijk de dag na ontvangst van de foto's.
We danken u voor uw begrip en staan tot uw beschikking voor eventuele verdere vragen.
Met vriendelijke groet,
1001hobbies
De terugbetaling is uitgevoerd op 28/03/2025 en zou binnenkort op uw rekening moeten verschijnen.
Ik heb niet ontvangen wat ik verwachtte vanwege een aankondiging die absoluut niet duidelijk was. Uiteindelijk heb ik producten betaald die 4 keer duurder zijn dan elders (40 euro voor een prismatische booster in de Engelse versie), terwijl de aankondiging duidelijk liet begrijpen dat ik er 4 zou ontvangen.
We betreuren oprecht uw teleurstelling en bieden onze excuses aan.
We doen ons best, afhankelijk van de beschikbare IT-tools, om de productinformatie te verduidelijken en te verhelderen. We willen uw aandacht vestigen op het feit dat de beschrijving van het product "Technische fiche Pokémon - TCG Scarlet and Violet Prismatic Evolutions Booster Pack" duidelijk vermeldt:
"Willekeurige verzending van één product".
Daarom betreuren we dat u de productbeschrijving niet heeft geraadpleegd, die aangeeft dat het slechts om een pakket kaarten gaat.
We danken u voor uw begrip en staan tot uw beschikking voor eventuele verdere vragen.
Met vriendelijke groet,
1001hobbies
We betreuren uw ervaring en bieden onze excuses aan voor deze vertraging.
Om te vermijden! Helemaal niet betrouwbaar. Meerdere keren foutieve informatie. 3 maanden vertraging op producten die als beschikbaar bij de leveranciers worden weergegeven.
Besteld object gebroken in de verpakking. Verdient geen ster.......
Ongehoord, gekocht en na 180 dagen heb ik nog steeds niet alles ontvangen, nooit zo slecht gevonden..... nooit meer koop ik bij jullie, jullie moeten me nog geld en aankopen terugbetalen... grote problemen en ik stop hier omdat ik het niet meer kan hebben met jullie.
Lange levertijd met slechts één pakket van de 2 bestelde. Bovendien was de kartonnen doos beschadigd, net als de doos met mijn product. Als compensatie kreeg ik slechts een kortingscode van €5, wat betekent dat ik een nieuwe bestelling bij jullie moet plaatsen om ervan te kunnen profiteren! Dit is helemaal niet commercieel in mijn ogen...
Wij betreuren dit advies en verontschuldigen ons voor het incident.
We willen u eraan herinneren dat we uw bestelling zonder extra kosten hebben gesplitst voor de twee Funko Pop-figuren. Met betrekking tot uw verzoek voor een extra commercieel gebaar, willen we u erop wijzen dat transportkosten helaas niet gratis worden gedekt.
We hopen dat deze uitleg u meer duidelijkheid geeft en blijven tot uw beschikking voor eventuele verdere vragen.
Met vriendelijke groeten
1001hobbies
1 maand om mijn bestelling te ontvangen en bovendien ontving ik 8 potten verf van de 9 die ik bestelde. Ik raad het echt niet aan.
We betreuren deze opmerking en bieden onze oprechte excuses aan.
Het lijkt erop dat u de e-mail waarin u werd geïnformeerd over uw bestelling niet hebt ontvangen. We hadden u geïnformeerd dat dit product niet was geleverd in de bestelling van de leverancier. We hebben u toen een terugbetaling voor dit product of de aanmaak van een creditnota aangeboden.
Omdat we geen antwoord van je hebben ontvangen, hebben we een creditnota aangemaakt die een jaar geldig is en die je kunt vinden in je klantenaccount.
Nogmaals onze excuses voor dit incident.
1001HOBBIES
MODEL IS INCOMPLEET SOMMIGE ONDERDELEN ONTBREKEN DE DOOS LIJKT TE ZIJN GEOPEND VOOR VERZENDING
Onze excuses voor het ongemak.
De klantenservice heeft u een e-mail gestuurd om een oplossing voor te stellen. Nogmaals, we willen graag positief en commercieel reageren op dit geschil.
Met vriendelijke groet
1001hobbies
Abnormaal lange levertijden van meerdere weken Onbespeelbare zeep Ontbrekende producten
Wij betreuren deze situatie en uw mening. Wij verontschuldigen ons voor dit incident. We willen u graag informeren dat dit product niet aan ons is geleverd door onze leverancier. In overeenstemming met de procedures van ons bedrijf hebben we dit product gewoon uit uw bestelling verwijderd (er wordt momenteel een verzoek tot terugbetaling voor dit product ingediend).
Het spijt ons echt dat u geen rekening hebt gehouden met de actie van de klantenservice. De klantenservice is nu bereikbaar van 10.00 tot 13.00 uur en van 14.00 tot 17.00 uur. Door een computerprobleem hadden we problemen met onze telefooncentrale, waardoor onze klanten geen contact met ons konden opnemen.
Daarom bieden we nogmaals onze excuses aan.
Hoogachtend
1001 Hobbies Klantenservice.
Meer dan traag! Een item in een envelop stoppen: 15 dagen! Zielig! Ze beseffen niet dat dit prulletje nodig is om een model vooruit te helpen, dus maken we een ander: niet van hen......
Onze excuses voor de vertraging. We willen u er echter aan herinneren dat dit product een lange levertijd heeft van 2 tot 4 weken, zoals aangegeven op de productkaart en in uw orderbevestiging.
Wij betreuren het dat er geen rekening is gehouden met deze informatie.
Nogmaals onze excuses voor de vertraging.
Met vriendelijke groet
1001hobbies
Bezorging duurde heel lang en poppetje stelt voor dat bedrag niks voor. Jammer!
Wij betreuren uw mening en verontschuldigen ons voor dit incident.
De vertraging die u hebt opgemerkt, komt overeen met de herbevoorradingstijd met onze leverancier. Zodra we het product hadden ontvangen, hebben we het verzonden in overeenstemming met onze contractuele verplichtingen.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet
Het 1001Hobbies team
Verzendkosten 30 euro, douane 22,95 CHF. Geen wonder dat China de markt overspoelt. Gratis verzending en douane. Uw service is goed, maar samenwerking is onmogelijk.
Bedankt voor het delen van je mening. We begrijpen je frustratie over de verzend- en douanekosten. Deze kosten vallen buiten onze controle en zijn grotendeels gerelateerd aan internationale regelgeving. We streven ernaar om concurrerende tarieven te bieden, maar helaas kunnen deze kosten de ervaring soms duurder maken, vooral voor internationale zendingen.
We waarderen je feedback en kijken ernaar uit om je in de toekomst een aangenamere ervaring te bieden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen of specifieke verzoeken hebt.
Met vriendelijke groeten,
Het 1001Hobbies team
De maquette is goed. De set met verf is slecht (sommige potten half leeg en droog, andere vol met te veel water). Leveringstijd is heel slecht (1 maand wachten).
Vertraging van 2 maanden bij de verzending van 6 producten, 1 is verkeerd en er ontbreken nog 2 om te verzenden. Een echte fout van hun kant en ik ben ook niet tevreden dat ze me zeggen dat ik een nieuwe bestelling moet plaatsen om ze door andere te vervangen voor de producten die ik begin januari heb gekocht. Ik ben niet tevreden met deze oplossing. Ik wil dat ze het geld teruggeven dat ik heb betaald voor de niet ontvangen producten en ook voor de verkeerd ontvangen bestelling.
Besteld en het leveren duurde 3 weken langer dan de indicator bezorgdatum .
Levering niet in orde!! Wij ontbreken nog steeds een deel van onze bestelling. Vraag naar een correcte factuur blijft onbeantwoord.
Ik heb mijn bestelling op 31 januari geretourneerd, 1001hobbies heeft het op 5 februari ontvangen - meer dan 20 dagen geleden - en ik wacht nog steeds op mijn terugbetaling... Geen reactie op mijn e-mails, weinig of geen reactie van de klantenservice, geen communicatie... Te vermijden!