4.2/5
★★★★☆
op 37528 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb slechts één van de twee producten ontvangen die volgens hen in dezelfde doos zaten. Ik probeer al de hele ochtend contact met ze op te nemen, maar ze hangen op.
User icon
David P.
Op
na aankoop van 28/01/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Levering binnen 1 week, maar ik vind het jammer dat de onderste en bovenste driehoeksteunen niet compatibel zijn met mijn T2M Pirate XT-C Buggy, hoewel de website compatibiliteit aangaf.
User icon
Nicolas P.
Op
na aankoop van 10/02/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik bestelde 3 artikelen waarvan vermeld stond dat ze beschikbaar waren en binnen een week geleverd zouden worden, maar toen ze eenmaal besteld waren, stond er bij sommige artikelen dat ze besteld moesten worden bij de leverancier. Als gevolg daarvan werd de bestelling 2 weken te laat geleverd. Omdat ik ook iets meer had betaald dan andere verkopers die aangaven dat de producten niet beschikbaar waren, was ik geïrriteerd. Ik zal geen bestellingen meer plaatsen bij deze site
User icon
Marco G.
Op
na aankoop van 31/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, onze excuses voor het ongemak. We willen je eraan herinneren dat je een bestelling hebt geplaatst voor verschillende artikelen op onze website. Sommige van deze artikelen waren beschikbaar en andere waren vandaag beschikbaar voor verzending. Beschikbaar betekent dat deze producten speciaal voor u besteld moeten worden bij onze leverancier. Beschikbaar, vandaag verzenden betekent dat deze producten op voorraad zijn in ons logistieke depot in Isère en direct verzonden kunnen worden. We hopen dat je begrijpt dat je bestelling in zijn geheel wordt verzonden als alle artikelen klaar zijn. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen hebt. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling bijna 1 maand na bestelling ontvangen.
User icon
Vincent L.
Op
na aankoop van 03/01/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling verzonden 1 maand na betaling op items in voorraad terugbetaling van verzendkosten boven 90 € Ik moet de kosten van colisimo betalen en niet eens een commercieel gebaar terwijl ik al jaren klant ben en gemiddeld meer dan honderd euro laat liggen. Ik zal niet langer bestellen bij u en zal niet langer adverteren op model forums.
User icon
Thierry B.
Op
na aankoop van 16/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, We willen je bedanken voor je bestelling en verontschuldigen ons voor de vertraging in de verwerking. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn geweest en we doen er alles aan om onze doorlooptijden te verbeteren. We willen je ook graag herinneren aan twee belangrijke punten over onze site: Productbeschikbaarheid: "Beschikbaar": Deze producten zijn speciaal voor jou besteld bij onze leverancier. "Beschikbaar - vandaag verzonden": Deze producten zijn op voorraad in ons logistieke magazijn en kunnen onmiddellijk worden verzonden. Als onderdeel van je bestelling zijn drie producten besteld bij onze leverancier in Engeland, wat de extra vertraging voor deze artikelen verklaart. Wat de verzendkosten betreft, herinneren we je eraan dat deze gratis zijn voor alle bestellingen van meer dan €90 naar een relaispunt. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen hebt of meer informatie wilt. Nogmaals onze excuses voor de vertraging en bedankt voor je begrip en geduld. Met vriendelijke groet
1 /5
★☆☆☆☆
Het lijkt alsof je iets kunt kopen op die site dat direct leverbaar is maar ik heb meer dan 5 weken moeten wachten op mijn spullen. Dat is in deze tijden absurd. Alles werd pas verstuurd toen alles voorradig was. Er waren genoeg andere opties geweest (kwastjes waren niet op voorraad kennelijk) maar geen communicatie daarover. Had ik dit geweten, dan had ik wel andere kwastjes uitgezocht. De spullen waren bedoeld voor een project in de kerstvakantie dus not amused dat het pas in februari werd geleverd. Be-la-che-lijk gewoon.
User icon
Hobby P.
Op
na aankoop van 29/12/2024
1 /5
★☆☆☆☆
Zoals in mijn mail aangegeven is de bestelling onbruikbaar door slechte verpakking icm met een lompe bezorgdienst. Niet reageren op deze mail vanuit 1001 hobbies maar wel nu om een beoordeling vragen. De website: als er op de website staat dat ieen artikel op voorraad is dan moet het ook daadwerkelijk op voorraad zijn. Niet vervolgens een mail sturen," we hebben het bij onze leverancier besteld". Je voorraad ligt niet bij je leverancier maar bij jou direct klaar om te verzenden. Prutsers
User icon
Alex H.
Op
na aankoop van 25/01/2025
1 /5
★☆☆☆☆
Ontbrekende onderdelen .
User icon
Claude B.
Op
na aankoop van 28/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo Meneer, Wij betreuren uw mening en verontschuldigen ons voor dit incident. Wij willen u graag meedelen dat wij uw serviceaanvraag zo snel mogelijk naar onze leverancier hebben gestuurd. Tot onze spijt moeten wij u echter meedelen dat de afhandeling van ontbrekende onderdelen bij HELLER bijzonder lang kan duren. Wij betreuren dit en verzekeren u dat wij ons uiterste best doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Ik moest 3 maanden wachten op een bestelling! De service was bedroevend, ik heb nooit meer bij ze besteld en ik raad iedereen aan hetzelfde te doen.
User icon
Martial J.
Op
na aankoop van 31/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, We betreuren uw mening en verontschuldigen ons voor de vertraging. Je hebt producten besteld (PG053 of PG052) die bijzonder moeilijk verkrijgbaar zijn. Deze artikelen worden druppelsgewijs aan ons geleverd en worden onmiddellijk op voorbestelling geplaatst zodra ze niet meer beschikbaar zijn, wat precies is wat er in jouw geval is gebeurd. Nogmaals onze excuses en we verzekeren u dat we goede nota zullen nemen van deze informatie. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Helemaal niet wat ik had besteld
User icon
David L.
Op
na aankoop van 20/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Het spijt ons echt van dit ongemak. Helaas heeft onze leverancier ons geen kopieën van betere kwaliteit geleverd. Ze verzekeren ons dat dit de enige versies zijn die beschikbaar zijn en dat de fout rechtstreeks van hen afkomstig is. Nogmaals onze oprechte excuses voor dit incident, waar we geen invloed op hadden. Hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Slechts de helft van mijn bestelling is aangekomen
User icon
José Ramón �.
Op
na aankoop van 13/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Dit is de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt ! Verschrikkelijk en respectloos. Nooit meer.
User icon
Dirk V.
Op
na aankoop van 25/12/2024
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ontving de verkeerde artikelen nadat de levering al te laat was. In plaats van twee flessen verdunner ontving ik 2 kleine potten verf. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice & het duurde twee weken voordat ik een antwoord kreeg waarin ik om foto's vroeg. Er zijn nog eens 3 weken verstreken sinds ik foto's heb gestuurd. Ik heb om een update gevraagd, maar geen update of antwoord ontvangen. De klantenservice is TEN BESTE slecht.
User icon
Douglas B.
Op
na aankoop van 27/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Meer dan een maand achter op schema
User icon
Benjamin B.
Op
na aankoop van 18/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Wij betreuren uw mening oprecht en verontschuldigen ons voor de vertraging bij het voorbereiden van uw bestelling. Op het moment van uw aankoop was het product gemarkeerd als "beschikbaar", wat betekende dat het besteld moest worden bij onze leverancier. Helaas heeft onze leverancier langere levertijden, waardoor de verwerking van uw bestelling vertraging heeft opgelopen. We betreuren deze situatie en begrijpen je teleurstelling volledig. We doen er alles aan om onze levertijden te verbeteren en beter aan uw verwachtingen te voldoen. Hartelijk dank voor uw begrip, 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Ik vind de tijd vanaf het moment dat ik de bestelling plaats tot ik deze ontvang extreem overdreven, een maand lang betwijfel ik of ik nog een keer in uw winkel zal kopen.
User icon
Bienvenido P.
Op
na aankoop van 26/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het hele proces was een ramp en zat vol problemen. Vanaf de levering, die niet op tijd was ondanks het betalen van hoge premium verzendkosten, werd het meer dan een week te laat geleverd en op een ander adres, ik moest alle brievenbussen in de straat doorzoeken. Ik ben nog steeds bezig met het terugsturen van het product en ik kan nog steeds geen geld terug krijgen en de kwestie afsluiten. Het enige goede is de klantenservice via e-mail, eerst was het snel, maar toen was het ook niet meer snel.
User icon
María S.
Op
na aankoop van 21/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb begin december een bestelling geplaatst voor het maken van kerstdecoraties. 1001 hobbies was zo vriendelijk om 2 weken te wachten met opsturen met als resultaat dat alles pas na de kerst aankwam. Absurd slechte en domme service! De ene ster die nodig is, is voor het niet in rekening brengen van extra kosten voor het twee weken op voorraad houden.
User icon
Niels P.
Op
na aankoop van 05/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik kocht twee producten 15 dagen voor Kerstmis en er stond dat ze binnen een week zouden aankomen. Ze kwamen niet op de afgesproken tijd en ze vertelden het me niet. Na verschillende onbeantwoorde telefoontjes kreeg ik te horen dat ze na Kerstmis zouden arriveren, maar naast het feit dat ze erg laat waren heb ik maar één product ontvangen. Slechte communicatie en een ramp met de levering. Ze hebben me uiteindelijk het geld voor het andere product terugbetaald.
User icon
Nerea B.
Op
na aankoop van 13/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik bestelde op 3 januari voor de verjaardag van mijn vader, 10€ verzendkosten, het pakket is nooit aangekomen! Ik moest verschillende keren mailen om te horen te krijgen dat er een probleem was met mijn pakket. Ik ben erg teleurgesteld.
User icon
Manon B.
Op
na aankoop van 14/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mevrouw, Wij betreuren uw ervaring oprecht en verontschuldigen ons voor de vertraging in de verwerking van uw bestelling. U heeft uw bestelling geplaatst op 02/01/2025. Het werd verzonden op 03/01/2025 via Colissimo. Helaas is dit pakket verloren gegaan door hun service. Zodra we via uw telefoontje op de hoogte werden gebracht van dit incident, zijn we onmiddellijk overgegaan tot een nieuwe verzending van hetzelfde product door Chronopost. Dit pakket werd met succes geleverd op 16/01/2025. We betreuren dit incident, dat buiten onze macht lag, en we verontschuldigen ons nogmaals voor het ongemak. U kunt er zeker van zijn dat we ons uiterste best zullen doen om dit soort problemen in de toekomst te vermijden. We blijven tot uw beschikking mocht u vragen hebben of hulp nodig hebben. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling kwam te laat en in twee zendingen. Bestelling geplaatst op de 2e, eerste deel van de bestelling ontvangen op de 15e, tweede deel van de bestelling op de 17e, vandaag heb ik de bestelling nog steeds niet ontvangen.
User icon
Francesc A.
Op
na aankoop van 01/01/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Geen enkele mogelijkheid tot communicatie. Bellen, mailen, chatten allemaal onmogelijk. Zal hier niet meer bestellen. Waarschijnlijk zal ook deze review niet zichtbaar worden, en worden verwijderd door hun.
User icon
Jeffrey T.
Op
na aankoop van 09/01/2025
1 /5
★☆☆☆☆
1 maand om de zending te ontvangen en dan is 1 van de producten niet wat je op de website ziet.
User icon
Sergio B.
Op
na aankoop van 19/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling ontvangen maar niet compleet ,hierover gemaild maar nog steeds geen reactie ???
User icon
Ton V.
Op
na aankoop van 08/11/2024
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo we zijn 16/01/2025 ik heb verschillende artikelen besteld op 24/12/2024 tot op heden nog steeds geen bestelling ontvangen ik denk dat jullie een goede klant (nieuwe) verloren hebben is onaanvaardbaar cdt
User icon
'didier' M.
Op
na aankoop van 24/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer, Wij betreuren uw ervaring en verontschuldigen ons voor de vertraging in de verwerking van deze bestelling. We kunnen bevestigen dat de bestelling vandaag wordt verzonden. We willen u echter informeren dat de Revell verfkit er niet bij zal zitten, waardoor de voorbereiding tot nu toe is vertraagd. We hebben daarom een terugbetaling gedaan voor dit product. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vragen heeft of verdere assistentie nodig heeft. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Wat deze mensen doen is echt vervelend. Ze sturen me een open product met een ontbrekend onderdeel, ik vraag ze me een ongeopend product te sturen, ze antwoorden dat ze geen voorraad hebben en dat ze zullen kijken of ze een andere leverancier kunnen vinden die het me kan sturen. Als we naar het retourbeleid van het bedrijf kijken, staat daar duidelijk in dat als een pakket open is, ze het niet accepteren, maar toch sturen ze een open en incompleet pakket. En als ik ze serieus vertel dat ik het pakket wil retourneren en het volledige bedrag terug wil, antwoorden ze dat ze het pakket wel willen retourneren, maar dat het transport voor mijn rekening is. Ongelooflijk. Op dit moment geef ik de bank opdracht om de kosten van de kaart terug te storten en ik zal het product opsturen als zij de transportkosten betalen. Het is een probleem dat door hen is veroorzaakt.
User icon
Javi G.
Op
na aankoop van 04/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer, Wij betreuren uw feedback en bieden nogmaals onze excuses aan voor de situatie die u heeft ervaren. We willen echter een paar punten verduidelijken. Je hebt een Futaba radiografische besturing besteld, waarvan de doos voor verzending zorgvuldig wordt gewogen om de inhoud te garanderen. Je nam echter contact met ons op om te zeggen dat je een zogenaamd geopend of tweedehands product had ontvangen, waarbij de ontvanger ontbrak. Dit lijkt onwaarschijnlijk voor een product in dit assortiment. Desondanks hebben we onmiddellijk contact opgenomen met onze leverancier. Zij bevestigden dat ze de ontbrekende ontvanger rechtstreeks naar uw adres hadden gestuurd om het probleem snel op te lossen. Helaas accepteerde u deze oplossing niet en vroeg u liever onmiddellijk uw geld terug. We hebben u alleen gevraagd om de afstandsbediening terug te sturen zodra we de ontvanger hebben ontvangen, om de aanzienlijke verzendkosten tussen Spanje en Frankrijk te beperken. Wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie en hopen deze situatie zo snel mogelijk te kunnen ophelderen. Met vriendelijke groet 1001 hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Bestel niets bij dit bedrijf. Ik bestelde wat modelverven op 12/27/24 en ontving een gebruikte, LEEG, map op 1/10/25. Ik moest twee keer mailen om antwoord te krijgen voor terugbetaling en nu moet ik een beëdigde verklaring invullen en ondertekenen en wachten op een onderzoek. Ik moest ze twee keer e-mailen om een antwoord te krijgen voor een terugbetaling en nu moet ik een beëdigde verklaring invullen en ondertekenen en wachten op een onderzoek. Verschrikkelijke service, blijf ver weg van dit bedrijf.
User icon
Curtis C.
Op
na aankoop van 27/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een body gekocht voor een RC auto en ik heb niet alleen iets heel anders gekregen, maar ze hebben ook heel moeilijk gedaan over het ruilen en opsturen van de body. Telefonisch contact is onmogelijk en de levering moet per post of je moet het zelf gaan halen !!!! Nooit meer!!!
User icon
Iban H.
Op
na aankoop van 06/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw mening erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben erg ontevreden. Levering gegarandeerd volgens de site voor kerst. Levering op 10 januari. Ik hoor dat er vertragingen zijn in deze tijd van het jaar, maar garandeer je leveringen niet zodat je bestellingen kunt blijven aannemen wetende dat je je afspraken niet kunt nakomen. Kortom, zodra de levering is gedaan, geen excuses of wat dan ook. Ik vroeg om een gebaar voor de vertraging (ik had de bestelling kunnen annuleren of terugsturen) en toen stuurden ze me een e-mail waarin ze me (met een e-mail waarin ze mijn grote geluk uitlegden) 5 euro korting op een volgende bestelling aanboden (mijn bestelling was 110 euro). Wie houden ze voor de gek? Ik bedel niet om geld, dus ik laat je 5 euro hier en koop mijn beeldjes ergens anders.
User icon
Alexandre D.
Op
na aankoop van 16/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ze liegen over de leverdatum. Het is jammer dat je zoveel moet betalen en dat ze het dan een week uitstellen.
User icon
Bea B.
Op
na aankoop van 25/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Niet duidelijk genoeg
User icon
Brigitte B.
Op
na aankoop van 08/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Laat het ons weten als er punten zijn die volgens jou onduidelijk zijn. Met vriendelijke groet, Laure