★★★★☆
op 38066 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
De bestelling werd snel geleverd, maar door een probleem met het bestelde artikel (een belangrijk onderdeel van het model ontbrak) kon ik niet online contact opnemen met de klantenservice. Geen antwoord op mijn e-mail ....
De levering was een beetje traag en het product na vergelijking was vrij duur.
Geen reactie per e-mail toen ik mijn bestelling probeerde te annuleren omdat het zo lang duurde.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies Klantenservice
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Jammer dat niet beschikbare producten bij zoekresultaten worden weergegeven. Bestelling is ruim 1 1/2 week onderweg geweest, dat vind ik echt te lang, geprobeerd contact te zoeken, geen mogelijkheden behalve email (waar niet op werd gereageerd) en verschuil je niet achter 'dat komt door corona' want mijn bestelling via een andere puzzelwebsite, die ook door postnl.nl werd bezorgd kwam wel na 1 dag... Dus gematigd enthousiast...
Levering duurder langer dan verwacht
De houtskool arriveerde in verschillende stukken, ik schreef maar geen retour. Levering vrij lang, maar de rest van mijn aankopen zijn ok ... Ik zou deze site niet aanraden.
Voldoende, levering duurde wat langer dan ik had gehoopt
Artikelen prima, maar levertijd lang en onzeker
Dank u voor uw e-mail. Wij verontschuldigen ons voor de vertraging en zijn van mening dat dit soort incidenten voor ons zeer onaangenaam is.
Dank u voor uw begrip,
Hoogachtend,
1001hobbies klantenservice
Ik was specifiek op zoek naar een dodge viper body voor mijn electrische rc-auto,en kwam veel nitro- uitvoeringen tegen Ik dacht bij jullie eindelijk de juiste te hebben gevonden ,maar kreeg toch een nitro-uitvoering toegestuurd Dit was even een teleurstelling.De verzending en communicatie waren verder zeer goed gregeld,alleen begreep ik de franstalige E-mails zeer matig omdat ik de franse taal niet machtig ben
Bij bestelling door computerfout, was het onduidelijk bij wie ik had besteld en kwam in de Franse website terecht
Ik ontving het pakket beschadigd en geplet. Vergeleken met de prijs van uw levering, die ik een beetje duur vind, is uw verpakking niet stevig genoeg. Als gevolg daarvan zijn de producten in het pakket een beetje geplet voor artikelen die ik over 1 week als verjaardagscadeau wilde geven (ik hoop dat er geen onaangename verrassingen zijn als ik het cadeau uitpak).
Te veel verzoeken om advies
Te lang om de bestelling binnen te krijgen
In eerste instantie geen positieve ervaring, wel betaling gedaan, maar geen bestelling gehad, scheen later een bug in het systeem te zijn geweest. Telefonisch niet te bereiken, herhaaldelijk gemaild, maar dat leverde geen oplossing. Uiteindelijk toch iemand aan de lijn gekregen, die alles netjes opgelost heeft. Jammer dat mijn zoontje het beloofde item om het goed te maken niet gekregen hebben. Auto is wel super gaaf!
Helaas duurde het lang voordat de bestelling werd geleverd.
Figuur zat helaas niet meer in de originele verpakking en heeft kleurafwijkingen. Wat jammer.
Te late levering.
2 tot 4 weken voor verzending te lang (4 weken voor mij) wat betekent niet op voorraad. het is gemiddeld, geen andere opmerkingen Slts
Wij wensen u een hele fijne dag; Laure
Het pakket kwam in een doos die 3 keer zo groot was als het te ontvangen pakket, en toch kwam het gedeukt aan. Ik begrijp dat het met alle verpakking die het had, niet onderweg was geweest, maar al was ingepakt met de klap. De bestelling moet worden geplaatst zonder premie, ongeveer 10 dagen om aan te komen.
De verwerking duurde te lang, ik plaatste een bestelling op de site voor artikelen die op voorraad zouden zijn en uiteindelijk bleek de helft van mijn bestelling niet op voorraad te zijn. 3 maanden later waarschuwden ze me dat een van de artikelen voor onbepaalde tijd niet beschikbaar was en gaven ze me een creditnota. bij ontvangst van het pakket ontbraken twee artikelen en er zat geen besteloverzicht bij. Pas later realiseerde ik me dat ze ontbraken en door de wachttijd dacht ik dat ik de 2 ontbrekende artikelen ergens anders had besteld.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
40 dagen levertijd is een beetje te lang.
Ik bestelde decals, verschillende bestellingen: zeer slechte kwaliteit voor een vertraging van 2 maanden voor een van de bestellingen. Ik gooide geld uit het raam en illusies.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies Klantenservice.
Tevreden met de producten, maar de levering heeft wel heel lang geduurd. Dacht zo langzamerhand dat ik op een fake-account had geboekt en dat ik naar de bestelde producten kon fluiten. Een mailtje dat er oponthoud is zal niet slecht zijn bij leveringsproblemen.
Laten we eens kijken of we de opiniespam kunnen oplossen, je betaalt me niet om me zo lastig te vallen.
Zeer late levering en model besteld en betaald ontbreekt = Curtiss P 40 M
Ik plaatste de bestelling op 29/01/2021 en deze bestond uit dit artikel samen met twee andere, die ze wel op voorraad hadden. Na meer dan 15 dagen vroeg ik de verzending aan en ze legden me telefonisch uit dat ze het P-38 bewapeningsartikel pas in maart van de leverancier zouden ontvangen. Ik eiste toen dat ze me de andere twee zouden sturen en jullie gingen verder met het opsplitsen van de oorspronkelijke bestelling in twee delen. Uiteindelijk heb ik de bestelling een paar dagen geleden ontvangen, bijna twee maanden na de oorspronkelijke bestelling. Zeer slechte communicatie en transparantie van uw kant. Het spijt me hiervoor.
Wij heten u van harte welkom.
Met vriendelijke groet, Laure
Een beetje prijzig vergeleken met andere online (of soms fysieke) winkels, maar doet het werk en doet het goed.
Site verdiende meer details over producten. Prijzen een beetje hoog. Dure verzendkosten met lange levertijden.
Ik vond de site van 1001hobbies erg gemakkelijk om door te navigeren & toen ik een kit zag die ik echt wilde kopen voor een goede prijs, zag ik deze. Ik voltooide de aankoop, inclusief het openen van een account, erg snel op 3 maart & wachtte op de levering. Aangezien dit de duurste kit is die ik ooit heb gekocht, (ik heb in het verleden bij andere leveranciers gekocht & betaalde de kosten van de kit zoals geadverteerd op de website). Er was niets op het bestelformulier te vinden dat me informeerde over eventuele andere kosten. Na 5 werkdagen nam ik per e-mail contact op met 1001hobbies voor een update en kreeg te horen dat de kit binnen 2 tot 3 werkdagen zou worden verzonden (dat was prima). (Ik probeerde de traceerfunctie op de website te gebruiken (door mijn bestelnummer in te voeren), maar dat werkte niet. Op 17 maart ontving ik een e-mail van de transporteur met de mededeling dat het pakket onderweg was. Op 23 maart ontving ik een brief van "Parcel Force" met de mededeling dat er BTW + inklaringskosten in rekening moesten worden gebracht om dit pakket vrij te geven. Ik e-mailde 1001hobbies "Support" en probeerde de "Support" faciliteit op de website te gebruiken. Dit meldde me alleen dat het "soon" beantwoord zou worden, (andere websites kunnen een online chat beschikbaar hebben). Omdat ik op 24 maart nog geen antwoord had ontvangen, nam ik contact op met "Parcel Force" & en betaalde de extra kosten. De kit werd op 25 maart geleverd. Wat een uitstekend model, ik ben er echt blij mee. Mijn reden voor het geven van slechts 3 sterren is te wijten aan de "Niet op de hoogte zijn van de extra kosten die nodig zijn om dit te laten bezorgen" & het duurt 16 werkdagen voordat het wordt geleverd. Ik heb een e-mail ontvangen van 1001hobbies op 26 maart, met de mededeling dat als gevolg van BREXIT, bestellingen van meer dan GBP132 onderworpen zijn aan belastingen die worden gevraagd door de douane. Ik heb NIETS kunnen vinden op de bestelbon dat mij hierover informeert, ook al informeert dezelfde e-mail mij dat deze informatie wordt vermeld op de samenvatting van mijn mandje. Ik heb sindsdien geprobeerd om dit te vinden; kan het nog steeds niet vinden. Mijn opmerking aan 1001hobbies is, maak dit alstublieft zichtbaar in HOOFDLETTERS & HIGHLIGHTED, zoals jullie doen voor de "COVID HEADLINE ON DELIVERIES" Aangezien ik deze informatie nu weet, zal ik er rekening mee houden als ik in de toekomst weer gebruik maak van 1001hobbies.
Ze hebben mijn vragen beantwoord.
Zeer late levering
De lakken zijn niet allemaal van hetzelfde assortiment en sommige zijn van slechte kwaliteit. De kawasaki light green die ik bestelde was khaki !!!
Mijn negatieve beoordeling heeft slechts zijdelings betrekking op het artikel dat ik heb gekocht. Helaas arriveerde het artikel erg beschadigd bij mij en miste het enkele onderdelen door de slechte behandeling van de verpakking door de postbezorger. Toch gaf ik er de voorkeur aan het artikel te repareren in plaats van het terug te sturen naar de afzender. Ik heb dus van de gelegenheid gebruik gemaakt om verschillende inconsistenties en tekortkomingen in het model te corrigeren, afgezien van de schade die door de onzorgvuldigheid van de postbode is veroorzaakt. Uiteraard ben ik niet tevreden. Maar met de aanpassingen die ik heb gemaakt en de reparaties aan de schade, kon ik het model schenken aan mijn neefje, die het erg op prijs stelde. De jongen is 11 jaar oud en heeft zeker geen modelbouw pretenties. De levertijd was erg lang, te lang, zelfs gezien de huidige situatie, vind ik.
Jammer, mijn bestelling mist 1 artikel.
Gemiddeld maar ... ik zou graag de dozen vinden van de Franse infanterie en artillerie bij Waterloo van Airfix !!!
Artikelen worden doorgegeven door elkaar tussen de beschikbare producten en de onbestelbaar artikelen. Best verwarrend.
Ik was geboeid door de verscheidenheid aan modelbouwproducten, ik was op zoek naar Russische schepen en vond ze hier. Helaas was er een probleem met het niet leveren van de bestelling, het was zoekgeraakt, jammer want het zou een kerstcadeau zijn en toen ik het 1 maand van tevoren bestelde, had ik dit niet verwacht. Ik heb verschillende keren contact opgenomen met 1001hobbies en de bestelling werd me opnieuw toegestuurd zonder verdere kosten, wat aantoont hoe serieus het bedrijf is. De levertijd is echter te lang.
Ondanks de naam 1001 Hobbies.co.uk is dit een Frans bedrijf. Je denkt dat je uit Groot-Brittannië koopt en hun site verduidelijkt niet dat je aan het importeren bent en invoerrechten moet betalen. Eventuele klachten worden genegeerd en je bestaat niet meer als ze betaald zijn. Ik zal ze nooit meer gebruiken. 0/10.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice. 1001hobbies klantenservice
Zeer, zeer lange verzendtijd.Geen info.Kreeg alleen informatie op verzoek.Item was in orde.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen @ binnenkort https://www.1001hobbies.co.uk/
Ze hebben alle producten die je maar wilt, maar de machine vertaalde beschrijvingen zijn bijna net zo slecht als de Chinese op Amazon. Soms kom ik er niet uit en zie ik af van een aankoop.