4.2/5
★★★★☆
op 37537 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
De Escalatiebox besteld De Escalatiebox, Black Fortress besteld. Weken waren voorbij gegaan en ik wacht nog steeds ondanks dat er op de website stond dat er 4 items op voorraad waren. Nu ik zie dat ik de verkeerde versie van de doos heb besteld, kan ik geen manier vinden om de bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen. Zeer teleurstellend.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer Batiukov, Wij betreuren dit incident en uw opmerking. We hebben geen annuleringsverzoeken ontvangen, noch via e-mail, telefoon of chat. Daarom konden we niet weten dat u uw bestelling geannuleerd en terugbetaald wilde hebben. Houd er rekening mee dat we zojuist uw bestelling hebben geannuleerd. Gelukkig Nieuwjaar 2021. Klantenservice 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 19122020 voor levering op de 30e. Op de 28e om annulering gevraagd, hoewel het artikel nog steeds niet was verzonden en ik een goedkoper en sneller alternatief had gevonden bij een concurrent. E-mail van 28122020 waarin de annulering werd geaccepteerd en mijn terugbetaling van de eerste maandelijkse termijn. Op 05012021 ontving ik een e-mail met de mededeling dat mijn artikel was verzonden (zou worden afgeleverd op 30122020), maar nooit had mogen worden verzonden. Ik moet dus naar mijn pakketcentrum om het pakket te weigeren en te wachten tot het wordt teruggestuurd, zodat ik mijn eerste betaling kan laten terugbetalen. Dit is onaanvaardbaar. Dit is de eerste en laatste keer dat ik bij jullie bestel.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld in product Zeer teleurgesteld in product. Ik dacht dat ik een groter vliegtuig zou krijgen. Het vliegtuig dat ik kreeg was ongeveer 1 1/2 inch groot. De verzending duurde erg lang. Ik wist niet dat dit bedrijf in Europa zat, anders had ik het niet gekocht.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mevrouw, Meneer, Hartelijk dank voor uw feedback. We willen u erop wijzen dat deze vervoerder door de Covid-19, Brexit en de toename van pakketten veel moeite heeft om redelijke deadlines aan te houden. We maken er een punt van om een e-mail te sturen om de verantwoordelijke voor het pakket te versnellen. We vragen om een beetje geduld. Bovendien kun je het ontvangen model terugsturen als het je niet bevalt. Onze excuses voor de vertraging. Gelukkig nieuwjaar 2021. Klantenservice 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Aangezien u mij om een recensie vraagt: zeer slechte ervaring! Bestelling geplaatst op 16 december voor wat een kerstcadeau moest worden. Allereerst kreeg ik te horen dat een artikel moest worden opgehaald bij de leverancier. De goederen werden volgens jullie e-mails pas op 3112 verzonden. Tot op heden heb ik nog geen pakje ontvangen en het trackingnummer van SDA bestaat niet. Ik hoop van harte dat het aankomt maar als ik de andere reacties lees ben ik erg bang!!! En dan vragen ze zich af waarom men op Amazon koopt.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 05/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Nog steeds aan het wachten op een levering die 23 dec was beloofd Nog steeds aan het wachten op een levering die 23 dec was beloofd. Alles betaald! Kan nu met niemand in contact komen. Telefoon neemt niet op, krijg geen e-mail verstuurd. Ik wist niet dat ik te maken had met een bedrijf in Frankrijk!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mevrouw Morey Hartelijk dank voor uw feedback. We willen u graag informeren dat uw pakket op 23/12/2020 16:33:52 door ons depot is geflitst en bij Hermès is afgeleverd. Helaas, door de Covid-19, de Brexit, en de toename van pakketten, heeft deze vervoerder veel moeite om redelijke vertragingen te houden. We maken er een punt van om een e-mail te sturen om de verantwoordelijke voor het pakket te versnellen. Onze excuses voor deze vertraging. Gelukkig nieuwjaar 2021. Klantenservice 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld in product Zeer teleurgesteld in product. Ik dacht dat ik een groter vliegtuig zou krijgen. Het vliegtuig dat ik kreeg was ongeveer 1 1/2 inch groot. De verzending duurde erg lang. Ik wist niet dat dit bedrijf in Europa zat, anders had ik het niet gekocht.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 05/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mevrouw, Meneer, Hartelijk dank voor uw feedback. We willen u erop wijzen dat deze vervoerder door de Covid-19, Brexit en de toename van pakketten veel moeite heeft om redelijke deadlines aan te houden. We maken er een punt van om een e-mail te sturen om de verantwoordelijke voor het pakket te versnellen. We vragen om een beetje geduld. Bovendien kun je het ontvangen model terugsturen als het je niet bevalt. Onze excuses voor de vertraging. Gelukkig nieuwjaar 2021. Klantenservice 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Geachte heer of mevrouw Ik heb op 13 december een bestelling bij u geplaatst omdat de situatie zo werd voorgesteld dat de gewenste producten direct beschikbaar (= op voorraad) waren. Op 14 december ontving ik een bevestiging van deze bestelling. Pas op 23 december kreeg ik te horen dat de levering vertraging zou oplopen omdat 2 van de 3 producten niet op voorraad waren en niet besteld konden worden. Er staat geen contactadres op de homepage. Tegelijkertijd adverteren ze met de mogelijkheid van telefonisch advies. Via het nummer, dat ook bijna niet te vinden is, is niemand te bereiken en er is nu een nauwelijks verstaanbaar Franstalig bandje. Ik zou de hele bestelling willen annuleren, maar ik kan niemand bereiken. Ik heb nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt. Aangezien ik met Paypal heb betaald, zal dit nu de volgende stap zijn. Ik wacht nog een dag om te zien of er op deze manier wordt gereageerd. A. Büttner Het is nu zes dagen geleden en er is nog steeds geen geld teruggestort!!!
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 05/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Nog steeds aan het wachten op een levering die 23 dec was beloofd Nog steeds aan het wachten op een levering die 23 dec was beloofd. Alles betaald! Kan nu met niemand in contact komen. Telefoon neemt niet op, krijg geen e-mail verstuurd. Ik wist niet dat ik te maken had met een bedrijf in Frankrijk!!!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 05/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mevrouw Morey Hartelijk dank voor uw feedback. We willen u graag informeren dat uw pakket op 23/12/2020 16:33:52 door ons depot is geflitst en bij Hermès is afgeleverd. Helaas, door de Covid-19, de Brexit, en de toename van pakketten, heeft deze vervoerder veel moeite om redelijke vertragingen te houden. We maken er een punt van om een e-mail te sturen om de verantwoordelijke voor het pakket te versnellen. Onze excuses voor deze vertraging. Gelukkig nieuwjaar 2021. Klantenservice 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Erg teleurgesteld in het product. Ik dacht dat ik een groter vliegtuig zou krijgen. Het vliegtuig dat ik kreeg was ongeveer 1 1/2 inch groot. De verzending duurde erg lang. Ik wist niet dat dit bedrijf in Europa zat, anders had ik het niet gekocht.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 05/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het is misschien goed als je uitlegt in welk land je eigenlijk werkt en inkoopt. Het is niet al te duidelijk op de site.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 05/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Vanaf vandaag weet ik niet wat er met mijn pakket is gebeurd! Het sda trackingnummer bestaat niet.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 04/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Inconsistente klantenservice na het verlies van mijn op 12 december bestelde pakket. Korte e-mails zonder uitleg over de procedure om de bestelling te vervangen of zelfs terug te betalen. Geen contactnummer. Vandaag is het 040121 en ik heb geen nieuws over mijn €70 die in rook is opgegaan. De kinderen wachten nog steeds op hun cadeautjes.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Geen Amerikaans bedrijf Allereerst deden jullie jezelf voor als een Amerikaans bedrijf. Mijn artikelen moeten nog aankomen omdat ze eigenlijk uit Frankrijk komen. Toen u de verzending voor het eerst bijwerkte, zei u dat het de dag na Kerstmis zou aankomen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb op 15 december een bestelling geplaatst voor verf en een verfgereedschapsset. Tot op heden, 4 januari, is mijn bestelling nog steeds niet verzonden. Ze rechtvaardigden dit door te zeggen dat de kit in kwestie niet langer op voorraad was, hoewel het beschikbaar was toen ik mijn bestelling plaatste. Bovendien heb ik meer betaald voor levering door Colissimo, om vervolgens niets te ontvangen. Ik heb mijn bestelling geannuleerd en wacht op terugbetaling. Wat betreft de modellen vind ik het beschamend dat er gezien de prijs van sommige modellen (Titanic 03719 model van meer dan 400 euro) geen verf of gereedschap wordt meegeleverd. Bovendien zijn de prijzen op de site niet gerechtvaardigd. Hetzelfde model van de Titanic voor 340 euro op Amazon met levering.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Desastreuze ervaring: geen pakket verzonden na een vertraging van meer dan 3 weken
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Geen Amerikaans bedrijf Allereerst hebben jullie jezelf voorgedaan als een Amerikaans bedrijf. Mijn artikelen moeten nog aankomen omdat ze eigenlijk uit Frankrijk komen. Toen u de verzending voor het eerst bijwerkte, zei u dat het de dag na Kerstmis zou aankomen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 04/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ten eerste hebben jullie jezelf voorgedaan als een in de VS gevestigd bedrijf. Mijn artikelen moeten nog aankomen omdat ze eigenlijk uit Frankrijk komen. Toen u de verzending voor het eerst bijwerkte, zei u dat het de dag na Kerstmis zou aankomen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 04/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het is al weken geleden dat ik een... Het is al weken geleden dat ik een rol oracover heb besteld en nog steeds niet ontvangen...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mister Brown, Het spijt ons van deze vertraging, wij informeren u dat we contact hebben opgenomen met de vervoerder, omdat om dingen te versnellen. Op 31 december is het gevalideerd ""Aankomst op het wisselkantoor in het land van bestemming (VS VS)"" het zal zo snel mogelijk worden gedistribueerd. Met vriendelijke groet, Gelukkig Nieuwjaar.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn model besteld op 11 dec. Ik heb mijn model besteld op 11 dec. 2020 en vandaag is het 3 jan. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Ik wil graag weten wanneer ik mijn kerstcadeau voor mijn kleinzoon kan verwachten. Kimberly Schneider
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Ms. Schneider, We informeren u dat we vandaag een onderzoek starten met de vervoerder. We proberen vooruitgang te boeken, maar houd er rekening mee dat deze vervoerder een grote achterstand heeft. Bedankt voor uw begrip, klantenservice 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Goedenavond Ik verwachtte een volledig geassembleerd model of op zijn minst een stijve lichaamsstructuur, maar mijn vriend (het was een cadeau) kreeg een stuk plastic (te vullen met gips?) en wat decals van slechte kwaliteit, niet eens alle externe onderdelen. Ik wil graag mijn geld terug (tevreden of terugbetaald), maar ik heb gehoord dat dat op dit moment onmogelijk is.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het is al weken geleden dat ik een... Het is al weken geleden dat ik een rol oracover heb besteld en nog steeds niet ontvangen...
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 03/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mister Brown, Het spijt ons van deze vertraging, wij informeren u dat we contact hebben opgenomen met de vervoerder, omdat om dingen te versnellen. Op 31 december is het gevalideerd ""Aankomst op het wisselkantoor in het land van bestemming (VS VS)"" het zal zo snel mogelijk worden gedistribueerd. Met vriendelijke groet, Gelukkig Nieuwjaar.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn model besteld op 11 dec. Ik heb mijn model besteld op 11 dec. 2020 en vandaag is het 3 jan. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Ik wil graag weten wanneer ik mijn kerstcadeau voor mijn kleinzoon kan verwachten. Kimberly Schneider
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 03/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mevrouw Schneider, We informeren u dat we vandaag een onderzoek starten met de vervoerder. We proberen vooruitgang te boeken, maar houd er rekening mee dat deze vervoerder een grote achterstand heeft. Bedankt voor uw begrip, klantenservice 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik kan mijn bestelling niet lager beoordelen. Niet alleen kwam het meer dan 15 dagen te laat volgens de aangegeven datum, maar ze stuurden ook een van de artikelen die ik had gekocht niet op omdat ze het niet op voorraad hadden. Daar waren ze niet tevreden mee, ze schreven me niet eens om me te vertellen dat ze het niet verzonden hadden, maar ze stuurden me een kortingsbon voor dat bedrag in plaats van me terug te betalen omdat het geen retourzending was, maar een fout in hun magazijn. Ze leggen een oneerlijke prijs op (ongeveer 70 euro) om geen verzendkosten te hoeven betalen en ze proberen hun fout recht te zetten met een kortingsbon die ik natuurlijk niet van plan ben te gebruiken omdat ik niet van plan ben dit bedrijf te vertrouwen.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 03/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een bestelling geplaatst op 19 december Ik heb een bestelling geplaatst op 19 december 2020. Ik heb veel geld betaald voor expreslevering en na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik een bevestigingsmail waarin stond dat mijn bestelling op 24 december 2020 zou aankomen. Op 2 januari 2021 wacht ik nog steeds op mijn bestelling. Het volgen van de bestelling werkt niet. Ik krijg een foutmelding dat deze service niet beschikbaar is. Ik denk niet dat ik opnieuw bij hen zal bestellen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer Duever, Het spijt ons van deze vertraging, wij informeren u dat we contact hebben opgenomen met de vervoerder, omdat om dingen te versnellen. Op 31 december is het gevalideerd ""Arrival at the office of exchange in the country of destination (CA CANADA)"" het zal zo snel mogelijk worden gedistribueerd. Met vriendelijke groet, Gelukkig Nieuwjaar.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik mis nog steeds een artikel en niemand antwoordt.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Op de site staat dat de producten op voorraad zijn. Ze halen het geld van de rekening en dan zeggen ze dat ze niet op voorraad zijn. Ik heb 1 maand gewacht om mijn pakket te ontvangen. En ze wilden niet dat ik mijn bestelling annuleerde en mijn geld terugkreeg...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een bestelling geplaatst op 19 december Ik heb een bestelling geplaatst op 19 december 2020. Ik heb veel geld betaald voor expreslevering en na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik een bevestigingsmail waarin stond dat mijn bestelling op 24 december 2020 zou aankomen. Op 2 januari 2021 wacht ik nog steeds op mijn bestelling. Het volgen van de bestelling werkt niet. Ik krijg een foutmelding dat deze service niet beschikbaar is. Ik denk niet dat ik opnieuw bij hen zal bestellen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 02/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer Duever, Het spijt ons van deze vertraging, wij informeren u dat we contact hebben opgenomen met de vervoerder, omdat om dingen te versnellen. Op 31 december is het gevalideerd ""Arrival at the office of exchange in the country of destination (CA CANADA)"" het zal zo snel mogelijk worden gedistribueerd. Met vriendelijke groet, Gelukkig Nieuwjaar.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik moet de enige zijn die mijn bestelling niet heeft ontvangen ik heb een bestelling geplaatst op 15-11-2020 een maand later vertellen ze me dat er een probleem is geweest en dat ik er opnieuw om moet vragen op 23-12-2020 vragen ze er opnieuw om en vandaag 02-01-2021 is het nog steeds niet aangekomen en het enige wat ze zeggen is dat ze het aan het voorbereiden zijn. Ze zijn het al 10 dagen aan het voorbereiden en ze vertellen me niet of het op 5 januari zal aankomen wat betekent dat ik natuurlijk ergens anders iets zal moeten kopen om een cadeau te hebben voor de Drie Wijzen. Een rampzalige
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 02/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb dit artikel nog steeds niet ontvangen ondanks dat ik het op 5 december heb besteld. Ik kan geen contactgegevens voor dit bedrijf vinden om er achteraan te gaan, dus ik ga ervan uit dat dit een nepbedrijf is.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 02/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zou 5 sterren zijn geweest, maar jullie gebruiken de slechtste koerier op de planeet
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 02/01/2021
Vertaalde beoordeling