★★★★☆
op 38066 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Te hoge onnodige verzendkosten in verhouding met het artikel wat gemakkelijk per brievenbuspost verzonden kan worden
Dank u voor uw commentaar. Wij nemen goede nota van uw opmerkingen en geven deze informatie door aan de verkoopafdeling.
Dank u voor uw commentaar.
1001hobbies klantendienst.
Ik ontving 1 hu118 mat + 1hu 186 mat + 1 glans 15 + 1 hu 65 mat, in plaats van 2 hu118 mat en 2 hu 186 mat, zie de e-mail die ik je stuurde op je e-mail. (Fout van jouw kant)
Zeer goede selectie van producten op de site, maar zeer lange levertijden omdat ze het artikel vaak niet beschikbaar hebben (wat ze pas vermelden nadat de transactie is voltooid) en in de tussentijd is de klantenservice niet snel genoeg. Jammer
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
De referentie van bepaalde producten komt niet overeen met de levering van een ander product.
Het was niet duidelijk of het een vliegtuigje was om in elkaar te lijmen, maar dit was eerder een legoding
Website is redelijk. Vindvniet alles makkelijk te vinden. Alleen wel heel veel keuze.
Bestelling gaat via Frankrijk en duurt best lang, terwijl ze op de website promoten dat het binnen korte tijd wordt verzonden, heb ik uiteindelijk 3 weken moeten wachten
Dank u voor uw commentaar. Wij staan echter op het feit dat u een bestelling heeft geplaatst op 07/04/2021 20:52:23 en dat dit product binnen 2-4 dagen wordt verzonden.
Daardoor is uw pakket op tijd vertrokken, namelijk dinsdag.
Wij danken u voor uw begrip,
Dank u voor uw begrip,
1001hobbies klantendienst.
Ik heb bijna een maand gewacht op de bestelling die ik had aangevraagd.
Onze excuses, maar uw product was niet op voorraad in Engeland, wat deze vertraging verklaart.
Wij wensen u een fijne dag.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies Klantenservice.
Voor de keuze kom je naar 1001 Hobbies. Aan de andere kant is het internetbestelsysteem nog niet helemaal op orde: 1) Ik let er goed op dat ik alleen modellen kies die direct leverbaar zijn, maar helaas is er eentje niet echt leverbaar en wordt de hele bestelling een week geblokkeerd. Het is niet erg en het kan zelfs mijn fout zijn. 2) Als de bestelling aankomt, is er een Mig21 in de plaats gekomen van de bestelde Avenger. Mijn zoon, die het vliegtuig cool vindt, stemde ermee in. Ik heb uiteindelijk 1001 Hobbies geschreven om ze te vertellen dat we graag het model zouden houden in plaats van de Avenger, ondanks hun fout.... geen antwoord... Ik blijf achter met de teleurstelling dat ik het model dat ik wilde niet heb ontvangen en geen reactie op de flexibiliteit die we hebben getoond in het omgaan met een fout van 1001 Hobbies.... Er is nog steeds ruimte voor verbetering. Jean-Baptiste
Ik kocht een aantal brieven, ze kwamen in goede staat aan en waren goed verpakt, het slechte is dat ik 3 weken heb gewacht op de aankomst van het pakket, het is waar dat op het web stond dat het 5 werkdagen zou duren om te worden verzonden, maar het werd verzonden op de 11e werkdag plus de tijd die de koerier nodig had om de doos te vervoeren. Op de 6e werkdag vroeg ik naar het pakket en ze antwoordden me om te vertellen wat er uiteindelijk was gebeurd.
Ik zou 4 sterren geven, maar een bestelling van 13/02 werd pas op 8/04 ontvangen omdat een van de bestelde producten niet beschikbaar was. De hele bestelling werd opgehouden en pas na mijn klacht kon het opgelost worden, daarom 3 sterren.
Verkeerd pakketje opgestuurd gekregen
Dank u voor het plaatsen van uw recensie. Wij danken u dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan.
Dank u voor uw begrip,
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
Veel te lang
Met vriendelijke groet, Laure
Vanwege de verkeerde eerste levering (Australië) geef ik maar een drie.
Over het algemeen gemiddeld omdat ik belde om te vragen wat ik moest doen als ik er niet was om de bestelling op te halen en aan de telefoon krijg je een opname in het Frans waarin ik me inbeeldde dat zij het waren, niemand antwoordde mij en via e-mail gaven ze ook geen antwoord, het product is prima maar de klantenservice laat in ieder geval in Spanje te wensen over.
De miniatuur is prachtig, maar het "venster" was helemaal gebarsten, dat is jammer. Toen kreeg ik een "bemoedigende" e-mail en daar was ik niet blij mee. Maar de site is leuk en ik denk dat ik blijf bestellen.
Product werd 2 weken nadat ik het had besteld en betaald pas verzonden. Verzending duurde bijna een week. Dus in totaal, 3 weken na mijn betaling pas het product in mijn bezit gekregen.
De pluspunten: de beste prijs voor het gekozen artikel in vergelijking met concurrenten. De minpunten: gratis levering, niet voor België (in tegenstelling tot andere Franse e-shops). De geadverteerde levertijden (een week) zijn veel te optimistisch (in werkelijkheid twee weken).
Te lange levertijd
Langzaam
Verzend- en ontvangsttijd veel te lang! De op de site aangegeven tijd klopte niet, de aankoop was gepland voor een verjaardag en kwam te laat ... teleurgesteld
De bestelling duurde iets langer dan verwacht en ik heb hierover geen bericht ontvangen. Voor de rest ben ik erg blij met de producten en jullie website.
Contact met klantenserviceproblemen is prima. Maar heel veel informatie over de (vertraagde) zending (waar ik zelf achteraan moest) kreeg ik vervolgens in het Frans, zonder een optie voor Engels.
De levering is snel, maar dit is niet het model dat ik had besteld.
Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
Navigatie eenvoudig wanneer relevante sectie is gevonden. Helaas was het gekochte artikel verkeerd gelabeld. Twee artikelen met hetzelfde fabrikantnummer. De verkeerde artikelen ontvangen.
Het heeft heel lang geduurd eer ik mijn bestelling heb ontvangen,hoewel het product op de site"beschikbaar" was.Ik kreeg ook FRANStalige mails ivm de levering. Het bestelde product is wel OK.
Levertijden: onberispelijk, maar de verpakking van het pakket moet worden herzien.
Correcte bezorgservice, maar de prijs was een beetje hoog en de levertijd werd met 2 weken overschreden, omdat het bestelde artikel niet op voorraad was. Desondanks werd het artikel snel verzonden.
Het blik groene verf is erg dik ????
Navugatiin is niet zo geweldig.
Ze hebben er lang over gedaan om het te versturen. En ze blijven de berichten herhalen waarin om een overboeking wordt gevraagd, waarover ik ze vanaf het eerste moment heb geïnformeerd en ze blijven herhalen, het lijkt erop dat ze ze niet lezen.
Bestel nooit producten die niet onmiddellijk beschikbaar zijn - levertijden worden niet nageleefd
Nog een prettige dag 1001hobbies klantenservice.
Verwerkings- en verzendtijd een beetje lang voor 2 kleine artikelen... 11 dagen wachttijd 2 dagen levertijd
Te ingewikkeld om iets aan iemand aan te bieden: het pakket komt aan, maar op naam van de afzender. Ik wacht nog steeds op een antwoord op mijn chat- en e-mailverzoeken om hulp. Jammer, de catalogus is geweldig...
Nog een prettige dag 1001hobbies klantenservice.
Ik wacht al 30 dagen. Een deel van mijn bestelling ontbreekt nog steeds. Het is nogal amateuristisch.
Bedankt voor uw begrip, 1001hobbies Klantenservice.
Serieus bedrijf, enige opmerking is dat, misschien door het specifieke tijdstip, de levertijd veel langer was dan geschat.
De aangegeven levertijden worden grotendeels niet nagekomen. Dit zijn geen eerste levensbehoeften, dus dit is niet echt een probleem. Ik zou zeggen dat oprechtheid meer loont dan geclaimde efficiëntie.
Slecht verpakt boek kwam beschadigd aan
Geen RAF-decals ontvangen. Ik heb contact opgenomen over het probleem en wacht op antwoord.
Ik werd er niet van op de hoogte gesteld dat mijn bestelling van 291 pond niet vanuit het magazijn in het Verenigd Koninkrijk werd verzonden, maar vanuit Frankrijk, wat me vervolgens 63 pond aan invoerrechten en administratiekosten kostte bovenop mijn 291 pond als ik dit had geweten, had ik de aankoop niet gedaan.
Het spijt ons dat u deze informatie niet heeft gezien, Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice