/5
★★★★☆
op 36851 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 36851 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Je hebt me de verkeerde bestelling gestuurd Je hebt me de verkeerde bestelling gestuurd
Verified Buyer
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste Whitney Bedankt voor je opmerking. We informeren u dat het pakket in corus van levering is. De klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met u op. Wij betreuren deze situatie Met vriendelijke groet, Customer care 1001hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Nog steeds wachtend betaalde ik ongeveer $50 voor een modelvliegtuig en nog eens $45 om het met spoed te laten verzenden zodat het tussen 21 en 24 december voor Kerstmis zou aankomen. Bij de $45 verzendkosten zat ook een trackingnummer inbegrepen. Helaas was het trackingbedrijf alleen in het Frans, dus ik kon het niet begrijpen. Het is nu 29 december en ik heb het model nog steeds niet ontvangen. Mijn oom heeft hetzelfde model ook besteld en hij ervaart hetzelfde. Het enige wat op uw website staat is 21 december dat uw pakket in uw land is aangekomen. Verder niets. Ik ben zo teleurgesteld. Dit was het modelvliegtuig waarmee mijn oom en vader in Vietnam vlogen en ik was zo enthousiast om het voor hem te kopen. Ik weet niet eens of het nog komt of dat ik mijn geld kwijt ben. Ik heb voor uw bedrijf gekozen vanwege alle goede recensies.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer Reilly Bedankt voor uw opmerking. Wij informeren u dat het pakket in corus van levering is. De klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren deze situatie Met vriendelijke groet, Customer care 1001hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn artikelen niet ontvangen Ik heb mijn artikelen niet ontvangen en ik heb ook geen enkele aanwijzing ontvangen dat ik ze zal ontvangen. Update: Ze namen niet de moeite om mijn naam te lezen en stuurden me een extra e-mail met de vraag om mijn bestelling af te ronden waarvoor ik al had betaald.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Chatterton, We willen u graag informeren dat we uw opmerking hebben doorgestuurd naar de transporteur, die bevestigt dat hij zo snel mogelijk bij u wil leveren. Tot ziens op onze website 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Je hebt me de verkeerde bestelling gestuurd Je hebt me de verkeerde bestelling gestuurd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste Whitney Bedankt voor je opmerking. We informeren u dat het pakket in corus van levering is. De klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met u op. Wij betreuren deze situatie Met vriendelijke groet, Customer care 1001hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Nog steeds wachtend betaalde ik ongeveer $50 voor een modelvliegtuig en nog eens $45 om het met spoed te laten verzenden zodat het tussen 21 en 24 december voor Kerstmis zou aankomen. Bij de $45 verzendkosten zat ook een trackingnummer inbegrepen. Helaas was het trackingbedrijf alleen in het Frans, dus ik kon het niet begrijpen. Het is nu 29 december en ik heb het model nog steeds niet ontvangen. Mijn oom heeft hetzelfde model ook besteld en hij ervaart hetzelfde. Het enige wat op uw website staat is 21 december dat uw pakket in uw land is aangekomen. Verder niets. Ik ben zo teleurgesteld. Dit was het modelvliegtuig waarmee mijn oom en vader in Vietnam vlogen en ik was zo enthousiast om het voor hem te kopen. Ik weet niet eens of het nog komt of dat ik mijn geld kwijt ben. Ik heb voor uw bedrijf gekozen vanwege alle goede recensies.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer Reilly Bedankt voor uw opmerking. Wij informeren u dat het pakket in corus van levering is. De klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren deze situatie Met vriendelijke groet, Customer care 1001hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn artikelen niet ontvangen Ik heb mijn artikelen niet ontvangen en ik heb ook geen enkele aanwijzing ontvangen dat ik ze zal ontvangen. Update: Ze namen niet de moeite om mijn naam te lezen en stuurden me een extra e-mail met de vraag om mijn bestelling af te ronden waarvoor ik al had betaald.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Chatterton, We willen u graag informeren dat we uw opmerking hebben doorgestuurd naar de vervoerder, die bevestigt dat hij zo snel mogelijk bij u wil leveren. Tot ziens op onze website 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht al sinds 15 oktober op een bestelling - vooruitbetaald natuurlijk - toen ik deze bestelde en betaalde. Het is nog NOOIT aangekomen en het lijkt onmogelijk om contact op te nemen met de winkel, noch via e-mail, noch via de verschillende formulieren hier op de site. Ik krijg helemaal geen antwoord. Zeer onbevredigend.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Laagwaardige producten
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Kerstmis is gekomen en gegaan, maar mijn coli niet
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Todavía no he recibido el pedido
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Geen informatie over de beschikbaarheid van de bestelling, vervolgens 10 dagen lang 0 nieuws voordat we een e-mail ontvingen waarin stond dat het product was besteld bij een leverancier.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb het nog niet eens ontvangen en er wordt me gevraagd om een recensie te schrijven! Heb sindsdien echt slechte recensies gelezen - ik wou dat ik ze had gezien.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik heb geen idee waar het is of wat dan ook.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 29/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling verzenden/levertijd te lang naar de VS Ik heb eind november een bestelling geplaatst voor een kerstcadeau. Ik kreeg geen updates over de status van mijn bestelling. Ongeveer anderhalve week voor Kerstmis informeerde ik naar de status van de bestelling. Ik kreeg, ""Dank u voor uw geduld"", maar geen andere informatie dan dat mijn bestelling in behandeling is. Het zou duidelijk niet voor Kerstmis binnenkomen, dus bestelde ik iets anders bij iemand anders. Ik stuurde 3 verzoeken om mijn bestelling te annuleren omdat deze nog in ""proces"" was en nog niet verzonden was. De communicatie die ik ontving was, nogmaals, Bedankt voor uw geduld met GEEN enkele bevestiging van mijn annuleringsverzoeken! We zijn in de Verenigde Staten en als ik had geweten dat dit uit Frankrijk kwam, had ik het niet besteld. En ik zal nooit meer bij 1001 Hobbies bestellen. De reis-/verzendtijd is te lang en de communicatie over de voortgang van de bestelling is onbestaand. Na het negeren van al mijn verzoeken om te annuleren en het niet willen terugbetalen van geld, kwam mijn bestelling binnen op 29 december. Ik heb wel enige communicatie ontvangen over de levering op 27 december. Bestel niet bij 1001 Hobbies in de VS tenzij je een levertijd van 2-3 maanden hebt.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 28/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, We betreuren uw opmerking, maar u stuurde uw eerste e-mail op 22 dec. 21:33, maar die dag was uw bestelling in voorbereiding en konden we uw bestelling niet tegenhouden omdat deze klaar was om verzonden te worden. We betreuren dit gebrek aan informatie en verontschuldigen ons. Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen... Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen dat ik op 5 december heb besteld. Het is nu 28 december. Ik kan niemand van de klantenservice te pakken krijgen. Het telefoonnummer in Boston blijft maar overgaan.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 28/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Kozarovitsky Bedankt voor uw feedback. We willen u graag informeren dat we een onderzoek zijn gestart met de vervoerder. Vrolijk kerstfeest Klantenservice 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Besteld op 4/12/20 is nog steeds niet... Besteld op 4/12/20 is nog steeds niet verschenen terwijl andere bestellingen van het continent wel zijn aangekomen - Hermes is een van de slechtste, zo niet de slechtste koeriersbedrijven ter wereld - China is beter!!!
Verified Buyer
Op
na aankoop van 28/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Chatterton, We willen u graag informeren dat we uw opmerking hebben doorgestuurd naar de transporteur, die bevestigt dat hij zo snel mogelijk bij u wil leveren. Tot ziens op onze website 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling verzenden/levertijd te lang naar de VS Ik heb eind november een bestelling geplaatst voor een kerstcadeau. Ik kreeg geen updates over de status van mijn bestelling. Ongeveer anderhalve week voor Kerstmis informeerde ik naar de status van de bestelling. Ik kreeg, ""Dank u voor uw geduld"", maar geen andere informatie dan dat mijn bestelling in behandeling is. Het zou duidelijk niet voor Kerstmis binnenkomen, dus bestelde ik iets anders bij iemand anders. Ik stuurde 3 verzoeken om mijn bestelling te annuleren omdat deze nog in ""proces"" was en nog niet verzonden was. De communicatie die ik ontving was, nogmaals, Bedankt voor uw geduld met GEEN enkele bevestiging van mijn annuleringsverzoeken! We zijn in de Verenigde Staten en als ik had geweten dat dit uit Frankrijk kwam, had ik het niet besteld. En ik zal nooit meer bij 1001 Hobbies bestellen. De reis-/verzendtijd is te lang en de communicatie over de voortgang van de bestelling is onbestaand. Na het negeren van al mijn verzoeken om te annuleren en het niet willen terugbetalen van geld, kwam mijn bestelling binnen op 29 december. Ik heb wel enige communicatie ontvangen over de levering op 27 december. Bestel niet bij 1001 Hobbies uit de VS tenzij je een levertijd van 2-3 maanden hebt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, We betreuren uw opmerking, maar u stuurde uw eerste e-mail op 22 dec. 21:33, maar die dag was uw bestelling in voorbereiding en konden we uw bestelling niet tegenhouden omdat deze klaar was om verzonden te worden. We betreuren dit gebrek aan informatie en verontschuldigen ons. Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen... Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen dat ik op 5 december heb besteld. Het is nu 28 december. Ik krijg niemand van de klantenservice te pakken. Het telefoonnummer in Boston blijft maar overgaan.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Kozarovitsky Bedankt voor uw feedback. We willen u graag informeren dat we een onderzoek zijn gestart met de vervoerder. Vrolijk kerstfeest Klantenservice 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Besteld op 4/12/20 is nog steeds niet... Besteld op 4/12/20 is nog steeds niet verschenen terwijl andere bestellingen van het continent wel zijn aangekomen - Hermes is een van de slechtste, zo niet de slechtste koeriersbedrijven ter wereld - China is beter!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Chatterton, We willen u graag informeren dat we uw opmerking hebben doorgestuurd naar de vervoerder, die bevestigt dat hij zo snel mogelijk bij u wil leveren. Tot ziens op onze website 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Besteld op 4/12/20 nog steeds niet verschenen terwijl andere bestellingen van het continent wel zijn aangekomen - Hermes is een van de slechtste, zo niet de slechtste koeriersbedrijven in de wereld - China is beter!!!
Verified Buyer
Op
na aankoop van 28/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb eind november een bestelling geplaatst voor een kerstcadeau. Ik kreeg geen updates over de status van mijn bestelling. Ongeveer anderhalve week voor Kerstmis informeerde ik naar de status van de bestelling. Ik kreeg ""Bedankt voor uw geduld"" maar geen andere informatie dan dat mijn bestelling in behandeling is. Het was duidelijk dat het niet voor Kerstmis binnen zou zijn, dus bestelde ik iets anders bij iemand anders. Ik stuurde 3 verzoeken om mijn bestelling te annuleren omdat deze nog in ""process"" was en nog niet verzonden was. De communicatie die ik ontving was opnieuw Bedankt voor uw geduld met GEEN enkele bevestiging van mijn annuleringsverzoeken! We zijn in de Verenigde Staten en als ik had geweten dat dit uit Frankrijk kwam, had ik het niet besteld. En ik zal nooit meer bij 1001 Hobbies bestellen. De reis-/verzendtijd is te lang en de communicatie over de voortgang van de bestelling is onbestaand. Na het negeren van al mijn verzoeken om te annuleren en het niet willen terugbetalen van geld kwam mijn bestelling binnen op 29 december. Ik heb wel enige communicatie ontvangen over de levering op 27 december. Bestel niet bij 1001 Hobbies in de VS tenzij je een levertijd van 2-3 maanden hebt.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 28/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik plaatste een bestelling voor een kerstcadeau dat de site me gaf met levering voor 21 december. De dag na de betaling kreeg ik een e-mail waarin stond dat het pakket klaar was voor verzending. 7 dagen na de aankoop, dus toen het product bijna klaar had moeten zijn voor levering, kreeg ik een e-mail met de mededeling dat een leverancier geen stuk beschikbaar had om mijn bestelling af te ronden (NB: ik bestelde een mok, het product is op voorraad of niet) en dat ze me niet konden vertellen wanneer ze mijn aankoop zouden kunnen verzenden. Ik belde boos naar het klantennummer, waar de lijn vreemd genoeg na precies 2 minuten wachten wegviel. Na verschillende pogingen en een dreigende e-mail kreeg ik een Franse telefoniste aan de lijn die me vertelde dat de bestelling op de 22e zou worden geleverd. In de tussentijd beantwoordden ze de e-mail zonder me een indicatie te geven van een verwachte levertijd, maar vroegen ze simpelweg of ik de bestelling wilde annuleren. Aangezien ik telefonisch de garantie kreeg dat er op de 22e een pakket zou komen, heb ik niet geannuleerd. Tot op heden is er nog geen pakket aangekomen en wordt mij gevraagd om een evaluatie. Ernstige fout! Tot nooit meer ziens!
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 28/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Levering te lang Besteld op 15 december nog steeds niets ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 2 december en alles beschikbaar op de site. Pas verzonden op 14 december vanwege een probleem met de leverancier. Sinds bestelling in de natuur zijn we 28 december. Jammer voor Kerstmis! En 1001 hobbies is een onderzoek gestart na de bezorger. 26 dagen en niets. Ik bedank niet of niet meer.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Voorbereidingstijd van bestelling te lang. Bestelling geplaatst op 061220 ontvangen op 24
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo ik ben zeker niet op dezelfde site als degene in de reacties ik wacht al op mijn bestelling sinds 15 december het was voor een cadeau onmogelijk om ze te bereiken aan de telefoon moest gaan via Messenger maar weer een automatisch bericht maar niemand de moeite genomen om te antwoorden ik ben echt boos ik kan de overbelasting begrijpen maar de klant is gewaarschuwd zowel op de site en via de
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Helemaal niet tevreden Dieplepel kapot ontvangen Ik verwacht een terugbetaling voor de prijs Het is h
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een bestelling geplaatst, maar het product bleek defect. Ik heb toen gevraagd om het terug te sturen voor een terugbetaling. Tot op heden is het pakket dat ik terugstuurde nog steeds defect en ik heb nog steeds geen kleur van mijn geld gezien. Dit duurt nu al weken. Kortom, de after-sales service is rampzalig.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Factuurnr.: CH241675 ref order 5QSTZDVPS besteld op 12-12-2020 : Sindsdien geen nieuws !!! ( geen nieuws goed nieuws ? ) Daarnaast vraagt u mij om u te evalueren. Jean-Pierre BOO
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Goederen nog niet aangekomen (vandaag 27.12.20) Re.v. 09.12.20 (meer dan 18 dagen). Pakket aangekomen op 28.12. met verkeerde goederen!!!
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 27/12/2020
Vertaalde beoordeling